سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
زریوارخبر گزارش می دهد
شنبه 10 آذر 1397 / 09:22|کد خبر : 6392|گروه : سیاسی

فرماندار آینده مریوان چه کسی است؟

انتخاب هر کدام از گزینه های مطرح و منتسب به افراد و جریانها پس از تصدی پست فرمانداری با عملکرد خود، ضعف یا توانایی خود و صد البته منصوب‌کنندگان را می آزمایند.

انتخاب هر کدام از گزینه های مطرح و منتسب به افراد و جریانها پس از تصدی پست فرمانداری با عملکرد خود، ضعف یا توانایی خود و صد البته منصوب‌کنندگان را می آزمایند.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، محمد شفیعی فرماندار سابق شهرستان مریوان 24 شهریورماه طی نامه خداحافظی از مردم، این شهرستان را ترک کرد. معاون امنیتی سیاسی استانداری کردستان نیز در اولین اظهار نظر در خصوص فرماندار مریوان وعده انتخاب فرماندار جدید در نیمه اول مهرماه را داده بود که با گذشت بیش از 2 ماه تاکنون خبری از معرفی فرماندار مریوان نیست.

این روزها در فضاهای اجتماعی و مجازی، سایت ها، خبرگزاری ها و روزنامه ای در خصوص انتخاب فرمانداران شهرستانهای بانه و مریوان صحبت می شود. اختلافات استاندار و دو نماینده مجلس بر سر انتخاب فرماندار جدید این دو شهرستان تاکنون مانع انتخاب فرماندار شده است. از یک سو نماینده مردم سقز و بانه اصراری بر رفتن محمد فلاحی ندارد و بر حفظ وی تأکید کرده است اما مردم این شهرستان سال گذشته در تجمعات خود شعار برکناری فرماندار بانه را فریاد می زدند. از سوی دیگر نماینده مردم مریوان و سروآباد نیز با معرفی گزینه های بومی خود خواستار معرفی آنان به عنوان فرماندار جدید مریوان شده است اما استانداری اعلام کرده است گزینه های معرفی شده تایید صلاحیت نمی شوند!

چندی پیش معاون امنیتی سیاسی استانداری کردستان در خصوص پافشاری نمایندگان مجلس به معرفی گزینه های پیشنهادی، اظهار داشت: ضمن احترام به جایگاه و شأن نماینده مریوان و با تأکید بر آمادگی همیشه مسئولان استان برای همفکری و همکاری با نمایندگان استان، اصرار در معرفی افراد خاص و منتسب به خود، نه تنها موجب تداخل در وظایف و نادیده گرفتن اصل تفکیک قوا و عدم رعایت سلسله مراتب فرایندهای اداری می‌گردد، بلکه شهرستان را هم از حضور نیروهای توانمند و دارای صلاحیت محروم و عدم ارتقاء شاخص‌های توسعه را به‌دنبال خواهد داشت.

منصورمرادی نیز در جسله دو هفته گذشته خود در استانداری کردستان اعلام کرده است در صورت رد صلاحیت گزینه های پست فرمانداری مریوان توسط ارگان های مربوطه، به انتخاب گزینه استاندار کردستان احترام می گذارد.

طبق آخرین خبرهای رسیده گزینه نهایی تیم استانداری کردستان، جعفر توان، فرماندار شهرستان دیواندره است. توان در اواخر دهه 80 برای مدتی شهردار شهر مریوان بود. در زمان مدیریت وی در شهرداری مریوان، روز 20 مرداد 88 فردی به نام محمد کریمی خود را در دفتر شهردار سوزاند. خودسوزی این کارگر و مرگ وی، حاشیه‌های زیادی برای جعفر توان، شهردار وقت ایجاد کرد. این اتفاق منجر به بسته شدن شهرداری و مشکلاتی در آن دوران گردید و همان روز جعفر توان شهرستان مریوان را برای همیشه ترک کرد. منتقدان بر این باورند علیرغم برخی توانایی‌های مدیریتی و اداری جعفر توان، نمی‌توان از تکرار نشدن اینگونه موارد و حواشی از این دست در شهرستان مریوان اطمینان حاصل کرد. زمانی که در یک شهر اتفاق نادر و تلخی به این صورت روی می‌دهد، بهتر است که علاوه بر برطرف نمودن مشکلات، هر چه بیشتر از تداعی و یادآوری این اتفاق جلوگیری به عمل بیاید.

احمد محمد رضایی و هیوا رحیمی از دیگر گزینه های معرفی شده هستند که نام آنها در فضای مجازی بیش از دیگران مطرح است. گفته می شود دکتر مختار رشیدی گزینه بومی دیگری برای تصدی پست فرمانداری مریوان است که پیش از این اسم وی کمتر شنیده شده است. دکتر رشیدی در انتخابات مجلس نهم در رقابت با امید کریمیان شکست خورد. وی پیش از این رئیس بیمارستان بوعلی مریوان بود. شنیده ها حاکی است دکتر رشیدی گزینه پیشنهادی منصور مرادی نماینده مجلس است.

در مریوان اغلب مردم کم و بیش با گزینه های مطرح شده آشنایی دارند و درباره آنها در محافل و مجالس اداری و غیر اداری سخن می گویند. هر کدام ازگروه ها و طیف های سیاسی با تحلیل خود گزینه مورد علاقه شان را فرماندار آینده مریوان می دانند. اما مردم در این برهه از زمان مطالباتی دارند. مطالباتی از قبیل اینکه هر کسی که انتخاب می شود مسیری طی کرده باشد، از پست های مدیریتی پایین آغازکرده و بر اساس خوشنامی و مدیریت به پست های مدیریتی بالایی رسیده باشد نه اینکه تنها خدمت کردن در شهر مریوان ملاک تعیین فرماندار باشد، بلکه باید رزومه و جایگاه و صد البته عملکرد افراد در پست های مختلف در نظر گرفته شود.

مطمئنا انتخاب هر کدام از گزینه های مطرح و منتسب به افراد و جریانها پس از تصدی پست فرمانداری با عملکرد خود، ضعف یا توانایی خود و صد البته منصوب‌کنندگان را می آزمایند. به هر حال امید است مدیران استانی و کشوری با درایت و بینش و سنجش صحیح شرایط شهرستان مریوان، فردی شایسته و كارآمد را جهت تصدی فرمانداری این شهرستان انتخاب کنند.

 مردم از استاندار کردستان به عنوان نماینده دولت دکتر روحانی و نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس انتظار دارند با تعامل و همدلی همدیگر منیت‌ها را کنار گذاشته و هر آنچه به مصلحت مردم و استان است، انجام دهند. مردم شهرستان مریوان، فرمانداری می‌خواهند که در درجه اول مردمی و خوشنام باشد، در مرحله بعد اهل تعامل و باتجربه باشد و ملاک تعیین فرماندار را داشتن سوابق کاری، تعهد و کارآمدی، توان مدیریتی و در نهایت مردمی بودن می دانند.


انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

ع سشنبه 10 آذر 1397 | 09:47

17
6

از قدرت نماينده ها فيض ببريد ......
ما مردم از انتخابات و اين نوع سياست ها سر در نمياوريم،كاشت و برداشت كنيد واسه مردم....
ممنونيم،تا حالا طرح و .....خوب پيش رفته

29
38
فرهاد شنبه 10 آذر 1397 | 13:09

در بین گزینه های بالا من کاک هیوا رحیمی را بهتر می بینم به چند دلیل . ایشون بومی و چندین سال در مریوان خدمت کرده. معاون مدیرکل کمیته امداد استان است و این یعنی همه مدیران استانی را می شناسند . در کل من دوست دارم کاک هیوا بیاد . بعد از کاک هیوا دوست دارم توان بشه

10
6
آرام شنبه 10 آذر 1397 | 23:26

چجوري حساب كردي كه مريواني هستن؟؟!!!!!!!

11
6
رویا یکشنبه 11 آذر 1397 | 13:23

هنوزامثال شماپاشون به شهرنرسیده خانواده آقای رحیمی ساکن مریوان بودندبهتره تحقیق کنیدبعدحرف بزنید.

پاسـخ

مادح یزدانیشنبه 10 آذر 1397 | 09:48

24
41

با سلام بنظر من آقای مهندس توان از نظر مدیریتی خیلی قوی هستند و بهترین گزینه برای فرمانداری شهرستان مریوان ایشونند در زمان شهرداری ایشون هم تا حد زیادی جلوی فساد در شهرداری گرفته شده بود امیدوارم اگه باعث آبادانی هر چه بهتر مریوان میشه ایشون انتخاب بشه.

پاسـخ

هه لمه ت 58شنبه 10 آذر 1397 | 10:04

38
29

آقای مرادی
دکتر رشیدی گزینه مناسبی برای شما در انتخابات آینده نخواهد بود!!!!
همانطوری که گزینه ی خوبی برای فرماندار مریوان نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسـخ

به ر هه مشنبه 10 آذر 1397 | 10:07

28
18

تاریخ ثابت کرده است که مسول بومی برای اغلب ارگانها و نهادهای دولتی مناسب خواهد بود
بجز فرماندار بومی ..........................

پاسـخ

جلالشنبه 10 آذر 1397 | 10:52

24
10

با عرض سلام حضور همشهریان عزیز به نظر من جناب مرادی نباید در انتخاب فرماندار به اطرافیان خود اصرار کند چون درسته که ایشان با رای این مردم به مجلس رفته اند ولی دلیل براین نیست که در همه رشته ها تخصص دارند . بنظر من مریوان چند ماهیست بدونه فرماندار بهتر از زمانی که فرماندار داشت اموراتش چرخیده . بنابراین نماینده عزیز دنبال مدیر مدارس و غیره باشند چون تجربه بیشتری دارند .

6
4
مریوان یکشنبه 11 آذر 1397 | 12:36

با سلام
این نشان از مدیریت بالای جناب آقای باشی عزیز می باشد .

پاسـخ

باوکه مریوانیشنبه 10 آذر 1397 | 10:54

25
16

هرکس بیت،منتخب نماینده نه‌بیت
به قول یارو گفتنی،..... نه بیت!

پاسـخ

آرتاشنبه 10 آذر 1397 | 11:39

24
19

با سلام
مسئول محترم زریوار خبر خواهشمند است در تهیه اخبار و اطلاعاتتان بیشتر دقت نمائید و جانبداری فرد یا گروه خاصی را ننمائید چون به جایگاه خبرنگار لطمه وارد می نمائیدبرای نمونه در خصوص حادثه شهرداری مریوان خبری را درج نموده اید که هدف فقط تخریب فرد خاصی می باشد که این حادثه در مرداد 88 توسط ارگانهای ذیربط بررسی و حکم برائت شهردار وقت صادر گردید چون زمانی که این حادثه به وقوع پیوست چند نفر از مراجعین در محل حادثه حضور داشتند و بر بیگناهی شهردار شهادت دادند. این حادثه که جنابعالی مدتی است مرتب منتشر می نمائید توسط افرادی طراحی شده بود که امکان حیف و میل بیت المال برایشان وجود نداشت بهترین راه برایشان تخریب شهردار بود.

2
7
مریوانی یکشنبه 11 آذر 1397 | 00:18

بژیت براکه م وا قسه ی دڵی منیشت کرپ

1
7
هه لمه ت 58 یکشنبه 11 آذر 1397 | 07:29

سپاس بو آرتا وه هه ر وه ها زریوار خه به ر .

5
11
معلم پایه اول یکشنبه 11 آذر 1397 | 07:41

دوست عزیز اشاره خوبی فرمودی. یعنی واقعا همینطوربود.در مریوان فلک زده ما هرکی اومدکاری انجام بده به مذاق خیلی ها خوش نیامد.براش پاپوش درست کردند و پسش فرستادند یا اینکه نه، براش پرونده ها درست کردند .مگر توان چه ایرادی داشت؟سیدفوادحسینی کجای کارش می لنگید؟راستی چرا هردوی آنها وقتی که از اینجا رفتن ارتقاء گرفتن؟ خوب معلومه ما می لنگیم نه اونا.دوستان زریوارخبرهم خواهشا با این قضیه برخورد جناحی وسیاسی نکنید.

پاسـخ

مریمشنبه 10 آذر 1397 | 12:04

42
35

دکتررشیدی خوی له بیمارستان چکوله ماوسو ایسه چون گرکیه شاریک بچرخینی

15
10
شهروند یکشنبه 11 آذر 1397 | 00:34

اره واقعا

پاسـخ

شهروندشنبه 10 آذر 1397 | 12:18

32
54

به راستی دکتر مختار رشیدی گزینه ای بسیار مناسب واز همه گزینه های قبلی شایسته تر وبا لیاقت تر است

پاسـخ

بیطرفشنبه 10 آذر 1397 | 13:46

7
8

درانتصاب فرماندار مریوان باید رویکرد امنیتی حذف گردد. منفعت و مصلح عمومی مردم را نباید قربانی سیاسی کاری دولتمردان و نمایندگان مجلس نمود.

12
7
ریبوار یکشنبه 11 آذر 1397 | 00:24

رویکرد امنیتی؟؟
اگه منظورتان تأیید کردن صلاحیت امنیتی فرماندار بومی مریوان است که تمامی گزینه های فرمانداری از نظر تایید صلاحیت مشکلی نداشته اند و تمام گزینه های فرمانداری از طرف استانداری یا نماینده تایید صلاحیت امنیتی شده اند و کسی در این رابطه نمی تواند ادعایی داشته باشد
حتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مریوان در تمام دوره ها چون تمام کاندیداها وفادار و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند همگی تأیید صلاحیت شدند و هیچکس عدم صلاحیتش اعلام نشد که آن هم نشان وفاداری و همیشه در صحنه انقلاب بودن مردم غیور مریوان و سروآباد است بنابراین دولت باید توجه بیشتری به مریوان داشته باشد و در انتخاب فرماندار برای این مردم انقلابی دقیق عمل نماید

پاسـخ

محمودشنبه 10 آذر 1397 | 13:55

16
25

ای بابا ول کنید تو را خدا ٬فرماندار مریوان دراین زمان فقط حاج هیوا رحیمی است . چون بومی٬ کارکشته وباتجربه وتوانمند است.

پاسـخ

کارمند بیمارستانشنبه 10 آذر 1397 | 14:35

27
29

باشه قبول دکتر رشیدی فرماندار
اما توروخدا توروپیغمبر دکتر رشیدی در زمان تصدی یک ریاست بیمارستان چکار کرد اصلا اون موقع بیمارستان به حاشیه رفت حواشی های زیاد اصلا مردمی نیست توانمند نیست تنها گزینه اصلی و بومی برای پست فرمانداری هیوا رحیمی میتونه باشه

17
10
جواب کارمند یکشنبه 11 آذر 1397 | 00:41

منم قبول دارم

پاسـخ

نمودار انتقامشنبه 10 آذر 1397 | 14:43

5
8

با سلام
متاسفانه بعضی از تغییرات در سطح شهرستان پیامدهای خاصی را به دنبال نخواهد داشت همانطور که شاهد هستید حس انتقام در فرزندان بومی شهر سر کشیده و........
آقای نماینده به فکر گزینه های بعدی باشی بهتر است تا یک........
با تشکر موج انتخابات

پاسـخ

چومانشنبه 10 آذر 1397 | 15:11

25
36

سلام با انتخاب دکتر رشیدی شهر مریوان توریستی وبه شهر نمونه تبدیل میشه

10
6
شارکم یکشنبه 11 آذر 1397 | 14:06

توریستییی
با گوله بیتو له کانی*****

پاسـخ

فریادشنبه 10 آذر 1397 | 15:39

19
13

با سلام
شهرستان مریوان یکی از شهرستانهای مهم و تاثیرگذار استان کردستان است و مدیریت این شهرستان نیازمند مدیری توانمند و آشنا به مسائل و مشکلات آن است.
هم اکنون فرمانداری مریوان دارای نیروهای توانمند و دلسوزی است چه ایرادی دارد که فرماندار از بدنه خود فرمانداری مریوان انتخاب شود و مطمئنا استفاده از ظرفیت خود فرمانداری بهتر جواب می دهد.
با نبود فرماندار طی دو ماه گذشته خوشبختانه شهرستان از ثبات و ارامش نسبی برخوردار بوده است و این خود نشان از توانمندی مجمموعه فرمانداری و همکاری و همراهی مردم و سایر دستگاههای اجرایی می باشد.

پاسـخ

همشهریان مریوانیشنبه 10 آذر 1397 | 15:53

14
16

با سلام . آقای نماینده؛ خواهشهآ بیشتر از این بر روی اعصاب این مردم ویراژ ندهید ،واقعه مردم خسته شده اند ازاین کار ها وپیشنهاد های کارشناسانه ات ! واسه همشهریان محترم با این کار نامه ات دراین مدت ۳ سال کاملآ شناخته شده اید . وبزارید دولتمردان محترم خودشون کار خودشون و انجام بدهند وتصمیم بگیرند . جنابعالی چرا؟

پاسـخ

وزیر عثمانپورشنبه 10 آذر 1397 | 19:02

22
38

کاری به گزینه نماینده ندارم ولی خدایش دکتر رشیدی لیاقتشو داره هم دلسوزه هم بومی هستش و درد این شهر و مردمو بهتر می دونه

پاسـخ

مریوانشنبه 10 آذر 1397 | 19:20

17
27

جناب جوانمردی،بهت گفتم قبلا داری راه رو اشتباه میری،داری سو استفاده می کنی و این چیزی نیست که مخفی بمونه،مردم رو خراب نکن هم باید اون دنیا جواب بدی هم این دنیا،چوبش رو میخوری شک نکن،لزومی نداره اسم اشخاص رو به میان بیاری تا بهشون هجمه بشه هر چند صد درد صد عمدی داری این کارو رو انجام میدی،،لزومی نداره عموم در جریان اسم اشخاص باشند،با حیثیت مردم بازی نکن آبروی مسلمان حرمت داره...

پاسـخ

مریوان زریبارشنبه 10 آذر 1397 | 19:41

14
28

از بین گزینه های معرفی شده برای وضعیت فعلی مریوان به نظر من آقای احمد محمد رضایی که فردی متین وآرام وکارکشته وسابقه مدیریتهای مختلف در پستهای فرمانداری واستانداری را دارد گزینه مناسبی می باشد هر چند که بقیه هم آدمهای خوب وموفق ولی برای پست فرمانداری که پستی سیاسی می باشد مناسب نمی باشند

پاسـخ

سامیشنبه 10 آذر 1397 | 20:52

27
40

گزینه مناسبی هست دکتر رشیدی دو دوره در این شهر خودش را کاندیدا کرده و در دور دوم واقعا رای نماینده را کسب نمود ولی قربانی بازی محمد رضا رحیمی و استاندار و وقت و فرماندار وقت رشیدپور شد. گزینه عالیست

پاسـخ

کوماسیشنبه 10 آذر 1397 | 20:53

30
41

متاسفانه ما مریوانیان کمتر گزینه بومی را میبینیم . مختار رشیدی خیلی از جفعر توان لایق در است

12
7
کوماسیکم یکشنبه 11 آذر 1397 | 14:16

کوره بخوا کس کار ناکات بو کوماسی دل خوت خوش مکه
امیش اگر اگر بیت به فرماندار که نابییت هیچ کاره ناکات %

پاسـخ

کریمیشنبه 10 آذر 1397 | 23:42

23
26

دکتر رشیدی لایق فرماندار شدن رو داره هم بومی هستن و هم از مشکلات شهر وحومه خبر دارن و بنده گزینه ی مناسبی جز دکتر سراغ ندارم

19
11
مریوان یکشنبه 11 آذر 1397 | 00:37

ایشون کجا مدیریت کردن که گزینه مناسب هستن !!

پاسـخ

همشهریشنبه 10 آذر 1397 | 23:44

10
10

جناب نمایندە محترم این نیز بگذرد .... امیدوارم فردا بتونید در میان مردم جایگاهی داشتە باشید .. هرچند برای هیچ سیاسی کاری مردم مهم نبودە چون تاحالا هرکس نمایندە شدە دیگە بعداز دورە نمایندگیش پایتخت نشین شدە فقط کمی خدارو هم در نظر بگیرید واقعا از چ حقی دفاع کردەاید تاحالا از سادگی این مردم سو استفادە شخصی نکنید وسلام

پاسـخ

دارا آزادوارشنبه 10 آذر 1397 | 23:48

23
28

با سلام...
بلحق و انصاف دکتر رشیدی انسان شایسته و شریفی هستند و امید است که با انتخاب ایشان شاهد تغییرات بزرگی از هر لحاظ به نفع جوانب مردم باشیم که مطمئنن نیت خیر و نیک اندیشانه ایشان چیزی جز این نیست.
به امید مریوانی آباد و شایسته سالار

پاسـخ

عزیز بندریشنبه 10 آذر 1397 | 23:52

21
31

هرچند آقای خبرنگار می خواد مختار رشیدی را هم بسوزاند ولی واقعا دکتر رشیدی توان اداره این شهرستان را دارد

پاسـخ

مریوانشنبه 10 آذر 1397 | 23:54

21
15

باسلام
دوستان فرمانداری جایگاه سیاسی هست امروز اگرفکرکنی مدیریت فرمانداری بخواهد شاهکار کنه که بخوا مشکلات حل بشه مثل مشلات اقتصادی ازجمله گرانی بازارازدم این مغازه داران بشه به میل خودشان قیمت جنس میزارن اگر همون فرمانداری بودجه های عمرانی به این وضعیت اقصادی نداشته باشه فکرکنی مدیریت چکارکنه باور کن هرجا باشی بودجه کافی برای عمران شهرستان باشه بده به یه کارمند پست سازمانی می تونه مدیریت کنه فکرکنم دکتر رشیدی چونه بومی شهرستان هست از جنس این مردم شهرهست دیگر از شما دوستان درخواست مدیریت غیربومی نکنی الان فرمانداری قبل چکارکرد....

پاسـخ

قاسم پوریکشنبه 11 آذر 1397 | 00:32

16
7

از جناب آقای استاندار خواهشمندم فرماندار مریوان را جناحی منصوب نفرمایند
مریوان شهری متفاوت در کردستان است چنانکه استحضار دارید
با تدبیر عمل نمایید

پاسـخ

مریوانیکشنبه 11 آذر 1397 | 00:48

17
22

خدایی دکتررشیدی ازلحاظ مالی وضعیت مناسبی داردوباجای مسائل حاشیه ای قطعا دنبال پیشرفت شهرستان مریوان خواهدبود بهتراست به افرادبومی شهرستان خودمان اعتمادکنیم تاانجایی که مادرجریان هستیم دکتررشیدی گزینه نماینده نیست ایشاالله باآمدن دکتررشیدی زمینه ای برای فرمانداران بومی سالهای اینده فراهم بشه نیازنیست ازجایی دیگربخاطربازی سیاسی کس را بیارند.انشالله هربومی که بیادبرای شهرمان مفیدباشد

9
2
زریبار یکشنبه 11 آذر 1397 | 13:48

کوره برا هرکس پولی بیت خاسه بوفرماندار لاله گیان ******

3
3
مریوان چهارشنبه 14 آذر 1397 | 23:40

مطلب نگرفتی دوستی عزیزاگرکسی وضع مالیش خوب باشددیگردنبال امیازگرفتن پست گرفتن برای خود وفامیلهاش نیست دنبال کار وحل مشکلات شهرستلن خواهد بود بدبختی مدیران مااینه باجیب خالی می آیندباجیبی پروکوله باری وسائل مریوان راترک میکنندپس سعی کنیم درانتخاب فردبومی بیشتردقت کنیم

پاسـخ

امید کیکشنبه 11 آذر 1397 | 00:56

18
18

با سلام
دکتر رشیدی یکی از بهترین گزینه های این پست هستن ویکی از دلسوزترین افراد برای این شهر هستن .

پاسـخ

بی طرفیکشنبه 11 آذر 1397 | 01:03

16
8

شهروندان همانطور آقای سامی اظهارنظر فرمود واقعیت دکتر رشیدی در دو دوره کاندیدای مجلس بود و نفر دوم انتخاب مردم بابیش از ۲۵هزارنفر در حد انتخاب نمایند منتخب شد اما سابقه در انتخابات نشان داده نمایند منتخب بعداز به پارلمان ورود کرد تنها کارشان اینو رقیب انتخابات دوره به هرجوری بشه به دوره از مدیریت شهر مخالفت شدید وحتما اگر برایشان امکان داشته باشد حکم تبعید رقبا به شهرهای دیگر صادر میکنه اما در مقابل کشور های صنعتی نمایند منتخب مردم به دنبال رقبای انتخاباتی خودهستن که در امور کاری حتی در پستهای مدیریتی سیاسی کشور جهت همکار انتخاب میکنه....

پاسـخ

حق پسندیکشنبه 11 آذر 1397 | 01:12

5
8

باسلام و عرض ادب خدمت تمامی عزیزان \\r\\nدر رابطه با موضوع انتخاب فرماندار با توجه به اینکه فرماندار بالاترین مقام مسئول در سطح شهرستان می باشد و مدیریت و هماهنگی ادارات و نهادها اعم از انقلابی ، امنیتی و دولتی رابرعهده دارد بدون شک شخص غیر بومی که سابقه خوبی داشته باشد مفیدتر است در واقع نهادهای مربوطه حرف شنویی بیشتری خواهند داشت البته بنده ضمن احترام به تمامی گزینه ها در واقع همه عزیزان را لایق بالاتر از این مقام میدانم اما با نگاهی به دوران تصدی پست فرمانداری توسط عزیزان بومی به راحتی میتوان دریافت که قدرت اجرایی فرمانداران بومی خصوصا در حوزه های امنیتی بسیار پایین می باشد ( هر چند نمیتوان از خدمات این بزرگواران چشم پوشی کرد) حال پس از این تجربه به نظر اینجانب انتخاب فرماندار غیر بومی میتواند گزینه بهتری باشد و با انتخاب افراد مذکوربه عنوان معاونین موجبات پیشرفت و کسب تجربه وتخصص این عزیزان را هموار نموده و شهرستان نیز از بلاتکلیفی خارج شود و شهرستان را قربانی اختلافات و جریانات سیاسی و جناحی نکنیم .

15
9
رستاد یکشنبه 11 آذر 1397 | 11:39

گزینه های بومی معرفی شده برای تصدی پست فرمانداری مریوان همگی از خانواده های انقلابی هستند و جای نگرانی ندارند اینها همگی عمری در خدمت نظام و مردم هستند و آزمون های امنیتی لازم را با موفقیت به پایان رسانده اند لذا شما نگران نباشید .
فرماندار رئیس شورای تامین شهرستان است و هر گونه تصمیمات امنیتی بدون موافقت او در شهر و حوزه استحفاظی اجرا شدنی نیست لذا مسئولین این موارد را در نظر گرفته اند بعد گزینه ها را معرفی کرده اند ... /فرماندار بومی حق مردم مریوان است/ ..

پاسـخ

دانیالیکشنبه 11 آذر 1397 | 06:10

8
7

آقای نماینده ******* برای خودش پیدا میکند نه فرماندار برای خدمت به شهر و مردم

پاسـخ

بهمنیکشنبه 11 آذر 1397 | 07:49

24
15

بنظر من هیوا رحیمی و دکتر رشیدی مناسب هستن. یکبار هم به بومی های خود اعتماد کنیم چی میشه

14
9
علا یکشنبه 11 آذر 1397 | 08:16

بردار من تعصب را کنار بزارید این دو نفر چه تجربه ای دارند .فرماندار و بخشدار کجا بودند که حالا توقع اینه فرماندار مریوان با ان همه حساسیت بشوند .مریوان فرمانداری میخواهد که سابقه و تجربه کار در وزارت کشور را داشته باشد . تخصص اصله برادر من

12
3
حق پسند یکشنبه 11 آذر 1397 | 11:21

البته به بومی اعتماد کردیم و متاسفانه خیری ندیدیم

10
1
موسی یکشنبه 11 آذر 1397 | 11:47

درسته . مریوان 80 درصد رای را به دولت جناب حجت الاسلام روحانی و اصلاح طلبان داد و باید در مقابل آرا مردم به دولت اصلاحاتی حداقل فرماندار بومی داشته باشیم
مگر در دولت احمدی نژاد فرماندار بومی آقای رشیدی پور نبود و سالها معاون فرماندار آقای فلاحی نبود؟

11
8
بومی یکشنبه 11 آذر 1397 | 14:50

مریوان سابقه فرماندار بومی دارد آقای عبدالله رشیدی پور مدت 4سال در سمت فرماندار مریوان و آقای محمد فلاحی مدت 8 سال در سمت معاون فرماندار در دولت احمدی نژاد. آقای محمد فلاحی در سمت فرماندار مریوان مدت 3 سال در دولت حجت الاسلام روحانی

7
4
حق پسند یکشنبه 11 آذر 1397 | 22:44

اونوقت چه خیری از این عزیزان دیدیم ؟

پاسـخ

کارگریکشنبه 11 آذر 1397 | 09:42

17
19

بهترین گزینه اقای رشیدیه چون بومیه و توانای زیادی داره از استاندار محترم و اقای مرادی خواهشمندیم فرماندار بومی را انتخاب کنند .

پاسـخ

شار نشینیکشنبه 11 آذر 1397 | 12:57

11
12

محمد رضایی بهترین فرماندار مریوان اصلاحاتی

8
13
بهمن یکشنبه 11 آذر 1397 | 20:10

من هم موافق آقای محمد رضایی هستم حداقل اینه آدم سالمی است . لایک

پاسـخ

کردستانیکشنبه 11 آذر 1397 | 23:24

15
4

مردم عزیز مریوان جناب آقای فلاحی ورشیدی پوربومی مریوان نبودن اقای فلاحی روستای زنوری ازتوابع سنندج بودحتی صحبت کردنش باگویش مردم مریوان یک دنیافاصله داشت عملکردضعیفش برکسی پوشیده نیست واقای رشیدی پورهم ازپاوه خوب مگرمردم مریوان بااین همه تحصیل کرده لیاقت پست فرمانداری ندارندچرابایدمرغ همسایه بایدغازباشدبرادران ازبومی های خودتان دفاع وپشتیبانی کنیدازاستاندارمحترم هم میخواهیم به مردم مریوان اعتمادداشته باشداینهاهشت سال دربرابرتهاجم دشمن امتحان خودرا پس دادن

4
2
مریوان دوشنبه 12 آذر 1397 | 01:03

درود بر شما واقعیت را گفتید به مریوانی اصل و قدیمی شهر پست و مقامی نمی دهند آنها که 8 سال در جنگ تحمیلی زیر بمب و توپ مقاومت کردند و سالها آواره جنگی و در زجر و سختی کمر شکن از انقلاب اسلامی حمایت کردند مظلوم واقع شدند و همچنان مظلوم مانده اند. فرماندار جدید باید حق قانونی این شهروندان قدیمی و انقلابی را در نظر داشته باشد

پاسـخ

پرسنل بيمارستانپنجشنبه 22 آذر 1397 | 14:22

3
3

آفرين ********، اينايي كه اومدن و اينجوري إظهار نظر ميكنن خودشون بومي مريوان نيستن چون اگر بودن اصيل بودن آقاي رحيمي رو ميدانستن!!! در ضمن اقاي رحيمي با زحمتش پشتكار و به صورت پلكاني به اين جايگاه رسيدن نه با واسطه و سهميه ايشان فوقالعاده مردمي و دلسوز هستن انشالله هر جا كه باشن موفق و سربلند باشه

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی