سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
اختصاصی زریوار خبر/
سه شنبه 1 آبان 1397 / 21:30|کد خبر : 6299|گروه : سیاسی

دوئل استانداری و نماینده مجلس/ فرماندار مریوان همسو با نماینده دولت یا نماینده مجلس

مجموعه استانداری کردستان و نماینده مجلس هر دو در تلاشند با انتخاب فرماندار جدید و همسو  به قول خود در جهت توسعه شهر مریوان به مردم این شهرستان خدمت کنند.

مجموعه استانداری کردستان و نماینده مجلس هر دو در تلاشند با انتخاب فرماندار جدید و همسو به قول خود در جهت توسعه شهر مریوان به مردم این شهرستان خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، منصور مرادی در نشست علنی صبح سه شنبه، اول آبان ماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به منطقه آزاد تجاری مریوان و بانه و تأکید بر تصویب نهایی آن، گفت: مردم کردستان به خصوص شهرستان مریوان انتظار دارند برای داشتن منطقه آزاد تجاری پویا دولت گام های اجرایی در حوزه راه بردارد و به عنوان زیرساخت با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از تکمیل و بهسازی جاده های مرگ حوزه انتخابیه آغاز کند.

مرادی در ادامه خطاب به وزیر کشور و رئیس جمهور تذکر داد و گفت: دستور توقف کشتار کولبران را هرچه سریع تر اعلام کنید که در چنین شرایط اقتصادی و با وجود بیکاری در مناطق کردنشین، تداوم کشتار کولبران محروم و مظلوم با هیچ کدام از موازین اسلامی قابل توجیه نیست و شکاف ایجاد می کند. افراد با چه مجوز قانونی گلوله به سینه یک فرد مجاهد برای کسب روزی حلال می زنند و سرپرست یک خانواده را از بین می برند لذا مسئولان به خود بیایند و جلوی کشته شدن این افراد را بگیرند.


مرادی با اشاره به وضعیت بیکاری، کولبری، وضعیت اقتصادی مناطق مرزنشین و وضعیت نامناسب پسماند، وضعیت دریاچه و مرز باشماق در شهرستان مریوان به مسائل جناحی در استان اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور ، گفت: مسائل جناحی مانع پیشرفت استان کردستان شده است و مدیران استانی با جناحی خواندن افراد توانمند و شایسته از انتخاب مدیران توانمند سر باز می زنند و افراد ناتوان به عنوان مسئول شهرستان انتخاب می شوند که موجب عدم پیشرفت شده و باعث نگرانی و نارضایتی مردم حتی از نظام می شود.


مرادی ادامه داد: کردستان محل جناح بازی نبوده و نیاز به مدیران جهادی دارد که شب و روز را نشناسند و همچنین مدیرانی که پشت میزنشین هستند نمی خواهد.


به گزارش زریوارخبر، حسین خوش‌اقبال نیز پس از نطق نماینده مجلس در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری استان کردستان، با عذرخواهی از مردم به دلیل تأخیر در معرفی فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به وعده عمل نشده خود اظهار داشت: بنده در 31 شهریورماه امسال اعلام کردم که فرمانداران جدید مریوان و بانه هفته آینده معرفی می‌شوند و بنا به وعده داده شده، گزینه‌های مورد نظر برای تصدی فرمانداری شهرستان‌های مذکور در کمتر از یک هفته یعنی دوم مهرماه به وزارت کشور معرفی شدند.

خوش اقبال با اشاره به ضرورت رعایت اصل تفکیک قوا و ضمن احترام به جایگاه نمایندگان مردم در مجلس و دغدغه آنان در خدمتگزاری به مردم یادآور شد: متأسفانه در جریان شناسایی و پیشنهاد افراد مورد نظر برای تصدی فرمانداری مریوان و علی‌رغم معرفی افراد با تجربه و صاحب صلاحیت، دخالت، انتظار و موضع‌گیری‌های خارج از عرف و رویه نماینده مردم شهرستان مریوان و سروآباد در مجلس سبب شد که تکلیف فرماندار شهرستان نهایی نشود و صدور حکم گزینه پیشنهادی با تأخیر مواجه شود.

وی انتخاب و انتصاب فرمانداران را جزو اختیارات استاندار و  استانداری کردستان دانست و اظهار کرد: نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس اخیراً در مصاحبه‌ای به‌نوعی عملکرد و عدم همراهی خویش که منجر به تأخیر در این انتصاب شده است، را با فرافکنی به دیگران نسبت داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سؤال اینجاست در نزد افکار عمومی چه کسی می‌بایست پاسخگوی این تأخیر و نادیده‌گرفتن مصلحت شهرستان که دلیل آن معرفی و سفارش افرادی بوده که از کم‌ترین تجربه مدیریت اجرایی در حوزه وزارت کشور برخودار نیستند، باشد؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از یک سو تاکید رسانه‌ای و مردم برای معرفی فرماندار، ضرورت رعایت و معرفی افراد توانمند، دارای تجربه، شایسته‌سالاری و غیرجناحی است و از سوی دیگر اصرار نماینده بر پافشاری غیرمعمول و بیش از حد بر گزینه فاقد تجربه و ناکارآمد است، حال سؤال اینجاست این دخالت‌ها چگونه می‌تواند افکار عمومی را اقناع کند؟

وی اعلام کرد: زیرسوال بردن فرایند انتصابات در استان که براساس اصل توانمندی و ضابطه و شایسته‌سالاری است، سزاوار و قانونی نبوده و در شأن نمایندگان مردم در مجلس نیست.

خوش‌اقبال ضمن احترام به جایگاه و شأن نماینده مریوان و با تأکید بر آمادگی همیشه مسئولان استان برای همفکری و همکاری با نمایندگان استان افزود: اصرار در معرفی افراد خاص و منتسب به خود، نه تنها موجب تداخل در وظایف و نادیده‌گرفتن اصل تفکیک قوا و عدم رعایت سلسله مراتب فرایندهای اداری می‌گردد، بلکه شهرستان را هم از حضور نیروهای توانمند و دارای صلاحیت محروم و عدم ارتقاء شاخص‌های توسعه را به‌دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یقیناً همه دلسوزان شهرستان مریوان نیز باور دارند که هرگونه حرکتی که در تعیین مدیریت شهرستان تأخیر ایجاد کند و یا روند را از مسیر درست و منطقی خارج کند نه تنها در فرایند توسعه پایدار موثر نخواهد بود بلکه شرایط را برای انتخاب گزینه اصلح سخت‌تر خواهد کرد و باید آن فرد در مقابل افکار عمومی نیز پاسخ‌گو باشد.

 به گزارش زریوارخبر، خوش‌اقبال در گفته‌های خود عنوان کرده است، انتظار همسوبودن فرماندار با نماینده شهرستان که اخیراً نماینده مردم مریوان در مجلس از آن به‌عنوان عامل توسعه شهرستان نام برده، سبب صدمه‌زدن به اعتماد عمومی در حوزه انتخابیه می‌شود. این در حالی است که نماینده مجلس نیز همسو بودن فرماندار به یک جناح سیاسی را معنی دار می داند و همین موضوع باعث شده است مجموعه استانداری و نماینده مجلس در تقابل با همدیگر از وزنه های سیاسی خود بهره ببرند. 

سفر استاندار و معاون سیاسی امنیتی و برخی از مدیران و معاونین استانداری به دو شهرستان مریوان و سروآباد و برگزاری جلسه با فعالان سیاسی و اعضای ستاد روحانی و اصلاح‌طلبان دولتی و غیر دولتی نشان از لابیگری و زورآزمایی سیاسی جهت کسب رضایت بخشی از جامعه در انتصاب گزینه مدنظر  استانداری است اما باید منتظر ماند و دید نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی مقابل این اقدام چه برنامه و سیاستی را در پیش خواهد گرفت. 

نتیجه چنین تقابلی بین نمایندگان دولت و ملت را می توان در ماههای آینده در فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... با وضوح بیشتری مشاهده نمود و با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم می توان پیش بینی کرد فرماندار آینده شهرستان مریوان عملا در سال جاری و سال 98 نمی تواند خواسته‌ها و مطالبات مردمی را به‌طور مناسب برآورده کند. در نهایت بدون شک، مردم به دور از فضای سیاسی و جناح‌بازی خواستار بهبود وضعیت معیشتی خود، اقداماتی عملی و متناسب با شرایط کنونی جامعه هستند. 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

هه والسه شنبه 1 آبان 1397 | 21:45

55
25

جناب خوش اقبال دمت گرم امیدواریم محکم در برابر مرادی وایستید وسوژه ای مناسب برای فرماندار مریوان انتخاب کنید

پاسـخ

توسعه موزونسه شنبه 1 آبان 1397 | 21:49

30
0

به نظر م اگه فرماندار منتخب براي مريوان مردمي و اشنا به مسايل اجتماعي و دردهاي توسعه نيافتگي اين منطقه باشد بهتر از فرمانداري است كه سياسي و جناحي باشد ، همچنين اگركسي توانمند و اگاه به مسايل مردم و جامعه بوده اما به دليل عدم حمايت لابيها و جناحهاي قدرت از مديريت دور مانده باشدبهتراز كسي است كه بر اثر لابي و جناحي جايي مديريت كرده باشد ولي هيچ تجربه مفيدي كسب نكرده باشد!؟؟؟؟

پاسـخ

شهروندسه شنبه 1 آبان 1397 | 21:52

53
19

آقای مرادی نماینده محترم! هدف شما از اینکه می خواهید فرماندار همسو با خودت انتخاب کنی چیه؟ می خواهی در انتخابات بعدی به وسیله ایشون رای جمع کنی که دارای کار اشتباهی می کنی اینطوری مردم بیشتر از شما ناراضی میشن. شما واقعا گزینه ای را انتخاب کن که به نفع مردم و شهر باشه اینطوری بیشتر رای جمع می کنی شما این چهار سال وضع مالی تون خوب شده دیگه بس کنید برای مردم کار کنید. جدیدا با تغییر بهترین مدیران شهر مثل بهزیستی و بقیه مدیران باعث نارضایتی در مردم شده اید واقعا با تامل کارکنید می خواهید چی رو اثبات کنید که زور دارید!!

پاسـخ

خؤره تاوسه شنبه 1 آبان 1397 | 21:56

35
35

قطعا نماينده اي بومي بيشتر و بهتر مشكلات مردم ميشناسه تا كسب ك از يه شهر ديكه و با بافتي كاملا متفاوت عهده دار مسئوليت فرمانداري ميشه،و بايد يادآوري كرد آقاي رحيمي فردي بومي و دلسوز مي باشد ك بهتر از هركسي ميتونه ب حل مشكلات اين شهر كمك كنند

پاسـخ

ش.ش.سه شنبه 1 آبان 1397 | 22:00

33
47

گزینه اصلح و مردمی برای فرمانداری مریوان آقای هیوا رحیمی

29
13
شهروند سه شنبه 1 آبان 1397 | 22:41

ما آقای هیوا رحیمی را نمی شناسیم
لطفا روزمه کاری ایشون را بگید معاون کمیته امداد که فامیل همسر نماینده هست .
تحصیلات، تخصص، خوش نامی و........
الطفا زریوار خبر سابقه کاری ایشون را بگه یا مصاحبه کنه با هیوا رحیمی

37
27
شهروند سه شنبه 1 آبان 1397 | 23:10

فرماندا ر باید کسی باشد که توانا ،مدیر، واز بدنه وزارت کشورباشد جناب رحیمی حتی یک روز سابقه مدیریت دربدنه وزارت کشور رانداردمن متعجم چطور ایشون که از بدنه کمیته امداد است میخواهند پست حساس فرمانداری رابهش واگذارکنند حتی فکرکردن به این گزینه صددرصد اشتباه است واین کارها فقط ازمنصورمرادی بر میایدبس کنید دیگه بزار این شهر ازاینی که هست ویرانتر نباشد

پاسـخ

بيمارستانسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:09

37
46

دوئل نميخاد فرماندار بومي ميخاييم آقاي رحيمي شايسته و بنام

پاسـخ

سیروانسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:09

28
38

دیگه وقتشه این شهر یه سروسامونی بگیره
تا کی قراره آدم های غیر بومی به شهرمون حکومت کنن..
بذارید کسی با سابقه ی درخشان مدیر این شهر بشه
هیوا رحیمی کسی هستش که میتونه به این آشفته بازاز سروسامون بده..

14
32
هاوری سه شنبه 1 آبان 1397 | 22:55

کاملا با نظرتون موافق هستم

پاسـخ

شهروندسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:09

8
12

أين تحليل و گزارش كاملا سوگيرانه است **** نمي بايستي فرماندار شهر استراتژيكي مثل مريوان بشود انتظار هست زريوار خبر كل نظرات را نشر نمايد

پاسـخ

امجدسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:17

28
11

آره دیگه تاحالا همچی دست دولت بوده چه گلی به سر ما زدن وجدانن این دفعه بزارید مردمیه مردمی باشه از دولتی ها بهتر نباشه بدتر که نیست

پاسـخ

جلالسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:31

21
14

با عرض سلام و ادب حضور همه دولتمداران زحمت کش و نماینده محبوب . حضور جناب خوش اقبال عرض کنم که دستان نماینده مجلس خصوصا در کردستان همیشه کوتاه بوده حداقل بزارید با دخالت مستقیم در انتخاب فرماندار شهرستان صورت خود را با این سیلی مبنی بر اینکه نماینده همه کاره است و توانایی هر کاری را داره سرخ کنیم .

پاسـخ

یاسرسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:34

28
30

نظر من فقط و فقط آقای محمد رضایی است خدایش از توان خیلی بهتره خیلییییییییییییی

پاسـخ

ورياسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:46

26
24

به ريز مرادي ته واوي مريوانت سندوه ايتر بو وازناينيت له فرمانداريش ولله تا اخر عمرت بشت اكات

پاسـخ

رهاسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:57

22
6

بانهایت احترام انتخاب وانتصاب فرمانداران جزواختیارات استانداراست ولی آیابه صلاح مردم مریوان است که کسانی روانتخاب کنندکه قبلاامتحان خودروپس داده اندومردم مریوان خاطره خوبی ازآنان ندارند.چرابایدافرادغیربومی وناکارآمددرمریوان فرماندارباشندوافرادبومی ودلسوزاین مردم فقط بخاطراینکه همسوبانظراستاندارنیست کنارگذاشته شوداگربیاییم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم بحث بی تجربگی نیست چون گزینه نماینده نه بی تجربه است وناکارآمد.آقای خوش اقبال بسیاری ازافرادبی تجربه وناکارآمددراستانداری حضوردارندکسانی که بالابیگری به پستهای مدیریتی رسیدن وازارگانهای دیگه .

پاسـخ

ورياسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:57

23
14

اقاي خوش اقبال از هر مريواني مريواني تر است وخيلي از اقاي مرادي خريدار زمين مردم فقير بهتر است

پاسـخ

هه تاوسه شنبه 1 آبان 1397 | 22:59

21
24

سلاو ؛هیوادام ئه مجاره کسیک بکه ن به فرماندار له خه لکی شاری مریوان بیت ، به ریزه هیوار رحیمی به راسی دلسوز و غم خوری خه لکو وشاری مریوانه ؛

پاسـخ

مجتبی جمشیدیسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:04

24
25

با عرض سلام بهترین گزینه هیوا رحیمی هستن مردم دار حامی مردم اصلح وبومی من از خرم آباد هستم با ایشون آشنایی کامل دارم

8
10
مریوان چهارشنبه 2 آبان 1397 | 11:57

بله چون خواهرزاده محمدعلی کریمی نماینده پیشین هستند

1
2
جلال چهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:38

سلام
اشتباه نکن من هردوی آنها را خوب میشناسم اصلا خواهرزاده حاج علی کریمی نماینده پیشین نیستند . شما هم یه چیزی شنیدید و بدونه تحقیق حرف میزنید .

3
1
عمر پنجشنبه 3 آبان 1397 | 12:38

بردار من مردم را احمق فرض نکن .نمیدانم خواهر زاده حاج علی هست یا نه ولی جزحامیان و نزدیکان حاج علی کریمی ست و ایشان اونو به معاونت کمیته امداد رساندند

پاسـخ

آرمانسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:04

15
7

انتخاب فرماندار یک شهرستان باید با توجه به خوش نامی و سابقه کاری مناسب و اشنا به مسایل منطقه باشد، قطعا فرماندار هر کسی باشد باید در پی توسعه شهرستان باشد نه لابی گری و جناح بازی. اصرار استانداری بر انتخاب فرماندار اصلاح طلب قابل قبول نیست...دولت روحانی تا الان چه گلی به سرمان زده که انتصاباتش بزند.

پاسـخ

فرشادسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:07

19
25

به نظر من مریوان به فرماندار بومی احتیاج داره آقای رحیمی بهترین گزینه برای فرمانداری مریوان است چون واقعا مشکلات مردم رو درک میکنه و بهتر می تونه به مریوان کمک کنه

پاسـخ

احمدسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:14

15
15

سلام
تفکیک قوا قابل احترام پله جاست اما خواست نماینده خواست حزب و جناح و گروه نیست خواست مردمی است که خارج از حزب و جناح وگروه به ایشان رای داده اند استاندار بر طبل دولتمردی و قوه ی قهریه می کوبد اما نماینده مطالبات مردم را پی گیری می کند در این جا مناینده از جنس خود مردم شهرستان است و انتخاب او نیز از جنس همین مردم است درد استاندار درد اصلاح طلبی است طبیعی است که به خواست مردم بی توجهی کند ودر مقابل نماینده بایستد پس خارج از انتخاب هرکدام فرمانداری از جنس همین مردم بهترین گزینه است

پاسـخ

مریوان دوستسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:27

17
26

من نفهمیدم منظور آقای خوش اقبال از مردم کیه؟ خب همین مردم با اکثریت قاع رای به نماینده دادن که افکار و دیدگاه و مصلحت اونا رو پیگیری کنه. قطعا مرادی چیزهای پشت پرده میدونه که نمیذاره گزینه های غیرکفید بیاد. آقای خوش اقبال تا الان کجا بوده اصلا؟ چه شناختی از مریوان داره؟ بنظرم مریوان الان آرامش نسبتا خوبی گرفته و این بخشیش برمیگرده به مدیریت منصور مرادی و اگر در این زمینه دولت و نیروهای امنیتی کمکش نکنند زمینه را برای باند مافیایی باز میکنند که غارت و چپاول در مرز باشماق را آغاز کنند.
امیدوارم این فرصت طلبان(بخوانید اصلاح طلبان) که هیچکدومشون مطالعه آخریم کنتابشون از کتاب سال آخر دبیرستان تجاوز نمی کند، اینقدر به فکر جار و جنجال و حزب گرایی نباشند. نماینده در هر صورت درد مردم و شهرش رو بیشتر میدونه. ضمن اینکه نطق امروز مرادی بسیار شجاعانه و مردمی بود و اکنون نهادهای امنیتی باید بدانند از ایشان حمایت بکنند تا مافیا از مریوان دور باشد.

پاسـخ

روژ هه لاتسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:29

20
21

قطعا که مردم شریف مریوان فرماندار بومی و با لایقی میخاد اونم کسی نیست جز جناب آقای هیوا رحیمی فردی دلسوز و مردمی

پاسـخ

R.sسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:31

19
24

نظر ما مردم مریوان آقای هیوا رحیمی فرد بومی و با لایق

پاسـخ

شهروند مریوانسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:41

23
30

از استاندار محترم خواستاریم همچون نماینده محبوب و مردمی جناب مرادی فرماندار محبوب و مردمی جناب هیوا رحیمی رو قبول داشته باشند تا درد دل مردم رو خوب بفهمن نماینده و فرماندار باهم باشن قطعا توسعه شهرستان به همراه دارد

16
20
بهمن چهارشنبه 2 آبان 1397 | 01:05

فقط توان. توان بیاد همه ادارات را جم میکنه . توان قاطعه و من خبر دارم استانداری هم ایشونو معرفی کرده دیگه بقیه سرخودشونو بدرد میارن

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:45

22
18

ممنون از سایت زریوار خبر
از استاندار محترم میخواییم با نماینده تعامل سازنده داشته و همراه باشن و فرماندار بومی و دلسوز همچون جناب هیوا رحیمی رو بر کرسی فرمانداری مریوان تکیه بزند
باتشکر

پاسـخ

بختیارسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:46

20
20

لطفا بزارید کسی از خودمون کسی که درد شهرمون حس کرده کسی که بتونه کمک کنه انتخاب کنیم هیوا رحیمی بومی با سابقه پاک و درخشان

پاسـخ

رضاییسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:51

19
21

سلام من به عنوان شهروند مریوانی از مسولین محترم تقاضا دارم که فردی بومی و با تجربه و دلسوز واسه شهرمان انتخاب کنند تا بیشتر به وضعیت شهرمان رسیدگی کند به نظر من آقای رحیمی فردی عادل و شایسته به عنوان فرماندار مریوان است

پاسـخ

سیروانسه شنبه 1 آبان 1397 | 23:59

25
22

بهترین نماینده برای مریوان باید از دل مردم مریوان باشه و بهترین گزینه فقط آقای رحیمی

پاسـخ

آرمان محمودیچهارشنبه 2 آبان 1397 | 00:49

21
20

ما شهروند مريوان حق داشتن فرماندار بومي اقاي هيوارحيمي رو داريم

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 2 آبان 1397 | 00:51

20
22

انتخاب ما فرماندار بومي اقاي هيوا رحيمي

پاسـخ

فاروقچهارشنبه 2 آبان 1397 | 01:01

25
18

به باور من آقای احمد محمدرضایی مرد توانا سیاست مدار و کار کشته است. و شک ندارم ایشون انتخاب میشه. لطفا پیام منو هم بزارید

پاسـخ

بهروزیچهارشنبه 2 آبان 1397 | 01:07

16
19

فقط توان. شک نکنین اینبار هم اصلاحات برنده میشه .... این خط این نشون . صبر کنید و ببینید

7
4
کارو چهارشنبه 2 آبان 1397 | 15:09

اصلاحات تو چی برنده شده این دومیش باشه؟

پاسـخ

حمه گیانچهارشنبه 2 آبان 1397 | 08:53

8
4

بخاطر یک مشت دلار

پاسـخ

ئاویه رچهارشنبه 2 آبان 1397 | 08:53

15
5

به نظرم مرادی برنده این دوئله چون تو تصویر اسلحه آقای نماینده دولول و به روزتره !!!

پاسـخ

مستقلچهارشنبه 2 آبان 1397 | 09:06

31
6

با سلام وادای احترام به تمامی نظرات بزرگوان : لطفا بیندیشم ؟که چرا خودمان را به بیراهه میزنیم؟ مگرفرماندارمحترم بومی نداشتیم(آقای فلاحی) آقای نماینده به پاش زدن؟ مگر فرماندار محترم قبلی هم(غیر بومی ) نبودن از طرف آقای نماینده انتخاب گردیند، وباهمان سرنوشت؟ مگر کارنامه ایشان دراین مدت ۳ سال چه بوده ؟ والان هم مطمئن باشید، اقای نماینده بخاطر مردم و دلسوزی مردم در این سال پایانی چنین وکیلی دلسوز وغمخواری نیستند! لذا استدعامندم بدونه هیچگونه تعصب وساده لوحی خودمان قضاوت کنیم ! که اقای نماینده بجای انجام وظایف حیطه کاری خوددر جذب اعتبار ات وطرح واجراءپروژهای عمرانی و... باید بدنبال جابجایی مدیران و مهره چینی برای انتخابات سال آتی باشند ،! و پیشنهاد حقیر به آقای نماینده اینه که بجای اینکارها ؛ وبفکر کرسی مجلس بودن . با عمل به وظایف وکیلی خود برای موکلانش مانند محسن بیگلری و قسیم عثمانی باشند ! لطفا مقایسه و قضاوت نمایید؟. با سپاس

پاسـخ

دکترچهارشنبه 2 آبان 1397 | 10:11

22
5

به نظر بنده هم صرف بومی بودن ملاک خوبی برای انتخاب فرماندار نیست و باید به سایر توانمندی‌های لازمه هم دقت شود، آقای نماینده هم زیاد خودشونو درگیر این موضوع نکنن

6
2
... چهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:22

ای چه جالب منم دقیقا میخواستم اینو بگم.افرین موافقم

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 2 آبان 1397 | 10:29

10
20

امیدوارم که استانداری با نماینده محبوب و مردمی تعامل داشته باشند

پاسـخ

سالار محمدیچهارشنبه 2 آبان 1397 | 11:25

12
24

میشه گفت حتی فکر کردن به حضور آقای مهندس توان هم اشتباهه

بر سوابق کاری آقای محمد رضایی و نقطه توجه بعضی از دوستان که در مورد فعالیت ایشان در سروآباد تاکید فرمودند؛ از انتصاب ایشان از زمان انتصاب به سرپرستی سروآباد در ۲۳ آذرماه ۸۹ آگاهیم
و بر اصالت خانوادگی ایشان خصوصا اخوی بزرگوارشان و تمامی جبهه گیریهایشان آشنا هستیم

اما عزیزان مریوان و سروآباد تفاوتهایی بس بسیار و بزرگ دارند
آنهم مریوان ۱۴۰۰ با دهها مشکل و خواسته جدید و سروآباد دو دهه پیش که آنچنان تغییر شگرفی رو نداشته، بلکه شاهد ورود به بن بست بوده ایم

ضمن احترام خاص به دفاع حضرات از ایشان که به هر حال سرمایه این استان و علی الخصوص *شهر بیجار هستند، به صرف عکس با مام جه لال فقید(تصویر ایشان با جلال طالبانی فقید که پخش کرده بودند) نمیتوان احساس برانگیزی کرد و ایشان را گزینه ای ایدآل مطلوب دانست
چرا که سه روک مام جه لال نه تنها در قید حیات نیستند، بلکه بازماندگان و وارثین ایشان علی الخصوص هیرو خان دختر ابراهیم احمد و پسرانشان، که از سردمداران اتحادیه میهنی، یه کیه تی هستند ، چندان در دل سکنی گزین و خواستنی این مردم نیستند . جدای از هر سیاسی کاری با هر توجیه این مردم فراموش کار نبوده و خواهان آن مجموعه و استراتژیهایشان نیستن
فارغ از این مسائل کدام فرمانداری تاکنون نیاز به خروج از مرز ایران و به کدام منظور و در کدام حیطه وظیفه این مجاب به دیدار با رئیس جمهور کشوری همسایه یا غیر همتای خود دارد !!

جسارتا بنده مخالف جناب آقای محمدرضایی گرامی نیستم، و خودم را در حدی نمیدانم که بازدارنده یا آمر قضیه ای باشم
اما
به عنوان شهروندی مسئولیت پذیر و به عنوان عضوی از یک جمع فراتر از دوستانی دهها نفره که در گروهها نیز حضور دارند، خارج از هر جناح بازی و دسته گرایی
خواهان حضور فردی دلسوز و مجرب ترجیحا بومی و سرمایه همین دو شهرستان سروآباد و مریوان هستیم
و بدور از احساس مناسب ترین گزینه در بین گزینه های حال حاضر را آقای هیوا رحیمی میدانیم

این دو شهرستان اگر قرار است که آموزشگاه و معرض آزمون و خطاء و پیشرفت گاه وسکوی پرتاب باشد، چرا برای فرزندان خود این دیار نباشد!!
ما معتقدیم که حضور فرزندان و سرمایه های خودی درسطوح مختلف حکومتی و دولتی در وزارت خانه ها رده های بالای کشوری یکی از افقهای منتهی به پیشرفت خواهد بود؛ حضور آقای عبدالله سهرابی، اقبال محمدی، امید کریمیان و ... در وزارات و حضور مدیر کل های مریوان و سروآبادی در استان؛ آقایان سلیمی، لهونیان، ثابتی، جولایی، مرادی، رحیمی ووو از مهمترین اقدامات و توانمندیها و دلخوشی های حقیقی این دو شهرستان میتواند باشد.

پس از همه جناحها و اقشار انتظار داریم فراجناحی به موضوع نگریسته و به رشد و اعتلای این دیار بیاندیشند

5
0
هوال پنجشنبه 3 آبان 1397 | 12:47

کاک سالار بزرگوار شما بر اساس چه معیاری میگید کا هیوا از همه بهتره خیال میکردم واقعا تو نظراتت همه جوانب و می سنجی .ولی نه از روی احساس حرف میزنی چون خودت هم خوب میدونی فرماندار شهری مثل مریوان باید با تجربه و مختصص کار سیاسی و وزارت کشوری باشه . دلیل مشکلات عدیده کشور اینه هر کس و تو جای خودش بر اساس تخصص بکار نمی گیرند . مخالفتت با اقای توان هم بخاطر برادر خانومه ته

پاسـخ

شهروند مریوانچهارشنبه 2 آبان 1397 | 11:26

8
131

احتراما به نظر بنده با توجه به سیل مشکلات حال حاضر شهرستان مریوان دیگه زمان اون رسیده جناح بازی های بی موقع کنار گذاشته شود و برای یک بار هم شده به فکر مردم باشید و شخصی بومی و درد اشنا برای این شهر انتخاب شود .

پاسـخ

هتاوچهارشنبه 2 آبان 1397 | 11:31

14
51

به عنوان یه شهروند مریوانی با انتخاب کا هیوا رحیمی موافقم چون ایشون فردی بومی، دلسوز و متعهد و مسئولیت پذیرندو این چند سالی که به عنوان معاون کمیته امداد فعالیت داشتن گواه بر این موضوع است

پاسـخ

یک دردمندچهارشنبه 2 آبان 1397 | 12:33

13
31

به نظر بنده همه گزینه ها شایسته هستن ولی ای کاش به دور از جناح بازی و لج بازی سرنوشت شهر غیور پرور مریولن رو‌نابود نکنن کسی مثل آقای هیوا رحیمی با درد مردم بزرگ شده و رنج مردم مریوان رو با دل و‌حانش لمس کرده و ایشان گزینه شایسته تری هستن

پاسـخ

بهرادچهارشنبه 2 آبان 1397 | 12:37

6
8

اول و‌اخر آقای هیوا رحیمی

پاسـخ

کارمند فرمانداریچهارشنبه 2 آبان 1397 | 12:49

42
47

آقای نماینده محترم بس کنید از اینکه وانمود کنید دلسوز مردم هستید
شما اقای عرفانی رییس اموزش و پرورش را انتخاب کردید که غیر بومی هست ولی چون هرچی شما و امید حیدری و پدر خانمت می گه را اجرا می کنه و همسو با شماست مشکلی نداره گند زده به اموزش و پرورش بچه های ما گناه دارند حالا فهمیدید منفعت خودتون مهمتر از بقیه ست
اقای عثمان باقدم رییس دانشگاه که همه کارکنان شامل هیات علمی و کارمند از ایشون ناراضی هستند (البته به فرمانداری هم مراجعه کردند به همه جا)و از شما خواستند عوض بفرمایید چون آقای خلیل میرزایی نخواست و از مشاوران نزدیک شما عوض نشد البته ایشون سه هزار رای به شما داد و بدهکار ایشون هستید این تعریف همسو
آقای هیوا رحیمی فامیل همسر شماست و در راستای منافع شماست ایشون چه سابقه و تخصصی دارند لطفا بفرمایید.

رییس اداره اوقاف همسو با شما نبود تغییر دادید ورییس بیجاری همسو با خودتون اوردید

آقای بهمنی رییس بهزیستی که شخصی بالایق و دلسوز مردم این شهر بود چون همسو با شما نبود تغییر دادید حتی براتون مهم نبود ورییس جدید سقزی همسو با نماینده سقز اقای بیگلری آوردید

12
15
هیات علمی دانشگاه ازاد چهارشنبه 2 آبان 1397 | 20:52

اقای کارمند فرمانداری

ممنون واقعا ما از دست آقای عثمان باقدم دیونه شدیم ما چکار کردیم که باید 5 سال یک مدیر *****تحمل کنیم ایشون توانایی مدیریت رو ندارند به خودش هم گفتیم اون هم 23 نفر هیات علمی ولی ول کن نیست .این موضوع به علت حمایت اقای منصور مرادی از ایشون ادامه داره.آقای منصور مرادی بخاطر اینکه اعضای هیات علمی از اقای کریمیان حمایت کرده می خواد تلافی کنه متاسفانه حالا متوجه شدید منفعت خودش از همه چیز مهمتر (زریوار خبر لطفا از عملکرد اقای باقدم گزارش تهیه کنید)

16
17
دانشجو چهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:09

اتفاقا همه دانشجوها از آقای باقدم راضی هستند وگرنه بیشتر اعضای هیت علمی آدمهای از خود راضی و بیسوادی هستند کارمندها دیگه بماند لطفا به انتخابات زیاد مانده تخریب نکنید

5
0
همراه شما چهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:18

آفرین نوبت به تغییر وضعیت معلمان حق التدریس که شد آمار 70 نفره موجوده در شهر مریوان اسکان داده شده بسته دیگه بسته تو ژنتیکی به ***** رفتی

7
6
هیات علمی دانشگاه آزاد پنجشنبه 3 آبان 1397 | 11:33

دانشجوی عزیز
نمی دونم اقای باقدم هستید یا دوستان ایشون .بله به قول شما ما بی سواد و خودخواه هستیم هرچی شما بگید ولی عاجزانه درخواست داریم دانشگاه را بی خیال شید. شما توان مدیریت دانشگاه رو ندارید و در انتخابات شرکت کنید شاید تونستید مشکلات مردم را حل کنید!!! اگر دوستان ایشون این پیغام را دیدند لطفا بهش اطلاع بدن و از ایشون درخواست کنند دانشگاه را رها کند.

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 2 آبان 1397 | 12:50

19
16

لطفا این اقای که هی میگه هیوا رحیمی و در نقش**** عمل می کنه با نام های مختلف مزایایی آقای رحیمی رو بگه

پاسـخ

هه والچهارشنبه 2 آبان 1397 | 13:17

19
32

هیوارحیمی فرد خوبیه ولی چون انتخاب مرادیه اسمش خراب شد وگرنه همه دوسش داریم ولی حیف ...

پاسـخ

مرادپورچهارشنبه 2 آبان 1397 | 13:28

5
45

http://kordestan.farsnews.com/news/13970801001252

پاسـخ

واقعیتچهارشنبه 2 آبان 1397 | 18:49

12
3

جناب نماینده که درروزروشن فرافکنی میکنید وصحبت ازجناح بازی به میان می آوری ، مگه جنابعالی نبودید که آقای شفیعی را به مریوان آوردید اما چون آقای شفیعی درمقابل شما بدلیل مسائل مربوط به بازارچه ومرز ایستادوراه یکه تازی رابرشماوباندتان بست ایشان رامجبوربه رفتن کردید ، پس لطفا درمورد باندوجناح صحبت نفرمائید

پاسـخ

همشهریچهارشنبه 2 آبان 1397 | 21:55

10
5

صد درصد محمد رضایی هست از اول انتخاب شده منصور مرادی هم میخواد فرماندار خودی باشه تا کار مرز رو تموم کند ورای بیاره نه اقای نماینده تموم شد فکر صندلی بانک باش جاتو گرفتن

پاسـخ

باوکه مریوانیچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:06

10
2

شرافتا یه کم بدون جناح گرایی و قومیتی فکر کنید
آیا ما مردم مریوان از فرماندار بومی خیری دیدیم؟
و آیا فرماندار غیربومی سابق بیشتر مردمی بود یا فرماندارهای بومی سابق؟
انتخاب با شماست.
عمرا اگر بومی گزینه بهتری‌برای فرمانداری مریوان باشد.

پاسـخ

جبرئیل احمدیچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:10

10
1

سلام آقای مرادی خودتان به درستی میدانی که منطقه آزاد اجرای نمی شود وبا پا فشاری می خوای آقای رحیمی را فرماندار کنی و بعدا بگی من فرماندار انتخاب کردم واین کارها شمار را نزدد مردم محبوب نمی کند

پاسـخ

نجات یافتهچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:18

4
11

من کسی هستم که از مرز خودکشی برگشتم کسی هستم که از سراشیبی سقوط برگشتم کسی هستم که امید در دلم زنده شده و این زندگی دوباره رو‌مدیون آقای هیوا رحیمی هستم تا عمر دارم هم خودم هم‌خانواده ام مدیون ایشان هستیم و کسی بهتر از آقای رحیمی لایق تر نیست چون براش فرقی نمیکنه مریوانی باشی یا سنندجی یا غیره بومی انسانیت شیوه کارشه

پاسـخ

سجاديچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:20

3
13

دكتر سيد غريب سجادي و هيوا رحيمي
از جمله كساني ميباشن كه أقتدار دارن

پاسـخ

هاوارچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:24

13
7

اینها همش جوسازی دارودسته منصور مرادی است هی میگن هیوا رحیمی او قسم خورده مرادی است و فقط منظورش انتخابات ۹۸ است آنهم شتر در خواب بیند پنبه دانه. هیوا رحیمی با کدام تجربه و تخصص میخاد فرماندار بشه بره دنبال صندوق صدقات کمیته امداد بهتره

پاسـخ

هاژه خوزکه کانچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:28

7
3

عرض سلام و ادب
کاش همه یاد بگیرن که در حیطه ی وظایف خود عمل کنن و در قانون چیزی که براشون تعریف شده دنبال کنن.
قطعا اگه این مشکل در ایران و کوردستان حل بشه به جرات میشه گفت نصف بیشتر مشکلات قابل حل میشه.
اما متاسفانه عده ی به دلایل خاصی منفعت شخصی خود را بر منافع جامعه ترجیح میدن و به خود اجازه میدن در تمام مسائل دخالت کنن.
من شناخت از آقای رحیمی ندارم و قطعا نمیتوانم در مورد ایشان نظر منصفانه ی داشته باشم.
و اینکه مردم شریف مریوان خواسته شون فرماندار بومی باشه هیچ مشکلی نیست و خواسته ی حق و به جای است.
اما این انتخاب و انتصاب بر عهده ی دولت هستش و مردم باید مطالبات خود رو از کانال دولت پیگیری کنن در زمینه ی انتخاب فرماندار.
اگه مردم ما به قانوین حاکم بر کشور شناخت کافی داشته باشی قاعدتا درصد موفقیت مون برای رسیدن به اهدافمون
بیشتر میشه.
اقای مرادی عزیز شما نماینده ی ما در مجلس هستین و قابل احترام برای ما و تا جای که لازم باشه از شما دفاع و پشتیبانی خواهیم کرد.
اما وظیفه ی شما چیز دیگریست لطفا اصلا مطلب رو دنبال کنید و دنبال مسائل حاشیه ی نباشید چون انتخاب فرماندار وظیف ی دولت است اصرار شما در این قضیه ذهن ها رو نسبت به شما مخدوش خواهد کرد.
(امکان داره جناب استاندار هم یه نطق تو مجلس رو بجای شما داشته باشه؟)پس لطفا به فکر وظیفه ی خود باشید
قانونگذاری و نظارت بر اجرای درست قانون وظیفه ی شماست

پاسـخ

سورانچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:29

11
1

ما مردم‌گرسنه و بیکار مریوان تا آلان از دست نمایندها و فرماندارها خیری ندیدیم باید از ۱۲ماه خدا ۱۱ماه منتظر این باشیم کی مرز باز میشه -کی کمربندی که داره تبدیل میشه به اثار باستانی تمام میشه _کی جاده‌ مرگ سنه تمام میشه که دیگه تانکرهای نفت غزیزانمان ازبین نبرند _ کی دیگه از دست چاله وچولهای خیابانها نجات پیدا می کنیم _کی از بوی بد زباله وتعین سایت زباله ما ومردم مظلوم‌ عصرآباد نجات پیدا می کنیم_کی ازدست روسا که مثل اینکه این میز اداره ارث پدرشانه بعد از چندین ده ولش نمی کنن **********) چرا مردم‌از تاه‍فهگری دست بر نمی دارید مهندسدتوان نه اهل این شهر نبود اما برای این شهر چهکار کرد چه سر‌وسامانی به چهره این شهر داد تورو به خدا عاقلانه فکر کنید من یه روز رو‌در روبا آقای منصور مرادی بحث میکردم نمیدانست روستا ما در کجا این شهر قرار گرفته آلان میخاد فرماندار انتخاب کنه به‌خدا کاسی زیر نیم کاسه

پاسـخ

آوارهچهارشنبه 2 آبان 1397 | 22:42

8
18

آقای هیوارحیمی فردی دلسوزوبرخاسته ازهمین شهروبادرداین مردم بزرگ شده روانیست بخاطرمنافع دیگران شخصیت ایشون زیرسوال ببریم هیوا رحیمی نه خوهرزاده علی کریمی ونه فامیل منصورمرادی.

پاسـخ

تئودور ادورنوچهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:15

11
3

نه هیوا رحیمی کمیته امداد فامیل منصور مرادی نه توان ونه محمد محمد رضایی توان اداره شهر چند قومیتی وترکیب ناهمگون جمعیتی و با معضلات متعدد شهری مانند مشکل زباله با اینهمه نخبه واوپوزیسیون رو نداره بهتره است شخصیت قوی با سابقه اداری و شفاف معرفی شود دست از کامنت های کمیته ای بردارید منصور مرادی تو این دوساله ثابت کرده نه خود ونه گزینه هایش شایسته پست های کلان دولتی ندارند توان هم به دلیل زیاد و خودسوزی دست فروش جلو شهرداری محل مناقشه است به فکر گزینه جدید باشید محمد رضایی تاریخ مصرف اش گذشته بهتره فعالیت های تلگرامیشو ادامه بود همون نقش اپوزیسیون مجازی برایش کافیست,

پاسـخ

سهرابچهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:23

9
1

تعجب می کنم بعد از اینهمه اتفاق ریز و درشت،بعد از اینهمه انتخاب و بعد از اینهمه تکرار مکررات ، بعضی از دوستان به انتخابهای اینگونه و در سطح خرد حاکمیتی اینگونه واکنش نشان می دهند!
گویا بعضی از دوستان باور کرده اند که قرار است چیزی عوض شود !
انگار کسی نمیداند که اینگونه بازیها و ایجاد جو رقابت مقدمه ای برای گرم کردن تنور انتخابات بعدی است
به نظرم باید سکوت کرد و منفعل بود لااقل سیاهی لشکر نباشیم

پاسـخ

تەرزهچهارشنبه 2 آبان 1397 | 23:42

10
2

شەڕ شەرێ مەقامی دنیایه، عدەیک بە بەرنامەوه عدەیەکیان کردوه بە مەڕی خۆیان.... خوا پنامان بدە....

پاسـخ

بهمنپنجشنبه 3 آبان 1397 | 00:12

8
2

من هنوز معتقدم بین آقای توان و محمدرضایی یکی انتخاب میشه

یه مطلبی هم بگم اون هم اینه که آغای استاندار گفته بود آغای رحیمی در حوزه وزارت کشور بی تجربه است ولی بنظرم خودشون هم تا قبل از استانداری یک روز کار استانداری و وزارت کشوری نکرده باشه

پاسـخ

ورزشکاران مریوانپنجشنبه 3 آبان 1397 | 13:57

3
9

دوستان ما ورزشکاران مریوان از میان گزینه های فعلی آقای رحیمی را به دلیل بومی بودن و آشنایی با مشکلات شهرستان ترجیح میدهیم .
یک بار بومی فرماندار شد و عملکردش مناسب نبود و در انتخابات مجلس جوابش را گرفت و از دایره مدیریت خارج شد ولی وقتی شفیعی ****************دیگر کجا به خاطر اشتباهاتش یقه اش را بگیریم .
هیوا رحیمی چون با قشر مستضعف و مردم عادی کار کرده و اهل همین شهر و دیار است و در آینده هم باید جوابگو باشد گزینه مناسبی است .
در ضمن یادمان نرفته همین مخالفین رحیمی قبلا داد میزدند چرا مریوانی و بومی فرماندار نمیشوند .

پاسـخ

کارمندفرمانداریپنجشنبه 3 آبان 1397 | 20:35

4
11

ازاستاندارمحترم تامعاونین ومدیران کل بایدباتاییدنماینده بیان درثانی مگه آقای استاندارچندروزدرحوزه وزارت کشورتجربه داشتن یاگزینه فرمانداری مریوان دایره استانداری وبرستادی نیست فرماندارهای کامیاران ودهگلان وسروآبادرومستقیم ازکلاس درس بردن فرمانداری.کسی که درنهادکمیته امداددردورنج مردم روباقلبش حس کرده بی تجربه نیست جرم گزینه نماینده پاکدستی صداقت وکاردرکمیته امداد.وجزودایره ومثلث دفن نیست.آقای مرادنیابایدفرماندارسروآبادروبخاطرمراسم اناروبی حرمتی به ماه صفرخلع میکردید.بخشداراورامان باکلی ****** درشورا ومعلمی بردیدبخشداری یارحیمی پاکدست خریداری نداره وبدردشمانمیخوره مامردم ازگزینه نماینده حمایت میکنیم.

پاسـخ

نجات یافتهجمعه 4 آبان 1397 | 02:43

3
6

آقای ادورنو گرامی کاش قبل از اینکه همین طور و‌از روی هوا حرف میزنید کاش کمی در مورد کارهای آقای رحیمی تحقیق میکردید و پی میبردید که چقدر انسان شریف و‌دلسوزی هستن و ایشان همیشه برای خدمتگزاری کنار مردم محروم بوده اند و قطعا بدانید وقتی مردم با غیرت مریوان آقای رحیمی را کنار خودشان بببنند بیشتر برای ابادانی شهر تلاش میکنند چون سرلوحه کارشون وجدان پاک و انسانیت شونه

پاسـخ

گشیندوشنبه 7 آبان 1397 | 00:26

2
5

فقط کاک هیوا رحیمی انشالا هرچی زودتر ناوی تیت سرگوشی چاوی دشمنان کویر اکات آمیییییییین

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی