سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
چهارشنبه 25 مهر 1397 / 21:52|کد خبر : 6287|گروه : سیاسی

قانون واگذاری اراضی ملی به کارمندان دولت را ممنوع کرده است

کارمند دولت شاغل در مریوان پیش از اخذ مجوزات قانونی نسبت به تصرف زمین منابع طبیعی از اراضی ملی شهرستان سروآباد اقدام کرده است.

کارمند دولت شاغل در مریوان پیش از اخذ مجوزات قانونی نسبت به تصرف زمین منابع طبیعی از اراضی ملی شهرستان سروآباد اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، اوایل شهریورماه سال‌جاری در پی ارسال تصاویری از قطعه زمینی در روستای قلعه جی شهرستان سروآباد مبنی بر تصرف یک قطعه زمین (منابع طبیعی) توسط یک جانباز شیمیایی و کارمند اداره مالیات شهرستان مریوان، بعد از اطمینان موضوع را از طریق مسولین شهرستان سروآباد پیگیری کردیم.


جعفر عبدالله پور رییس منابع طبیعی شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه محمد شعبانی کارمند اداره مالیات درخواستی برای توسعه باغات در اراضی شیب دار به جهاد کشاورزی شهرستان داده است، گفت: با وجود به درخواست نامبرده وی در این مدت اقدامی برای کارهای قانونی آن انجام نداده است.

رییس منابع طبیعی سروآباد با تأکید بر اینکه تا مجوزات قانونی اخذ نشود کار در این زمین غیر قانونی و تخلف محسوب می شود، گفت: فعالیت در این زمین تخلف است و باید کارشناسان جهاد کشاورزی این را تذکر می دادند و چنانچه موافقت نهایی نشود حتما تشکیل پرونده خواهیم داد و تعارفی با هیچ کسی نداریم.

مجید قاسمی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار زریوارخبر، گفت: تنها درخواستی از سوی محمد شعبانی جهت توسعه باغات همراه برخی مدارک تحویل جهاد کشاورزی داده شده است و تاکنون مراحل قانونی واگذاری زمین صورت نگرفته است وی البته افزود: پیش از این جهاد کشاورزی از کارمند بودن محمد شعبانی(درخواست کننده) اطلاعی نداشته است چرا که قانون ما را از واگذاری زمین منابع طبیعی به کارمندان دولت منع کرده است. وی تأکید کرد: طبق نص صریح قانون واگذاری زمین به کارمندان دولت تخلف محسوب می شود.





بنا به گفته اهالی روستا این منطقه علاوه بر موارد ذکر شده "ممکن است" جزء مناطق حفاظت شده کوهسالان نیز باشد و در صورت صحت موضوع اداره محیط زیست این شهرستان باید اقدامات قانونی خود را انجام دهد.

فرماندار شهرستان سروآباد نیز از این موضوع اطلاع دارند و امیدواریم فارغ از هر گونه دخالت و لابیگری هر آنچه قانون جمهوری اسلامی اعلام کرده است در این خصوص اجرا شود. 

محمد شعبانی کارمند اداره مالیات مریوان و از جانبازان (30 درصد) شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد وی در سالهای اخیر(به عبارت دیگر)یکسال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی با انتقاد از مسولین شهرستان و استانی در تلاش است خود را مطرح نمایید وی در سال 93-94 با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم در اقدامی پوپولیستی بدون مجوز در پی پیاده روی مسافت روستای قلعه جی تا شهر حلبچه (در 27 امین سالگرد بمباران شیمیایی روستاهای مریوان و سروآباد) را داشت که با ممانعت محمد فلاحی فرماندار وقت مریوان همراه شد. 

همه باید بدانند جانبازان شهیدان زنده و نور چشمی همه مسئولین و مردم هستند و امنیت امروز خود را مدیون رشادت ها، صبر و ایثارگری های این عزیزان هستیم و همواره باید قدردان مقام شهدا و جانبازان باشیم. 

سایت زریوار خبر همواره در راستای رسالت خود در احقاق حق مردم و حقوق بیت المال ثابت کرده است با احدی تعارف ندارد و با تمام توان در مقابل مدعیان دروغین  حمایت از مردم ایستاده است و از فشارها و تهدیدات و تخریب ها نیز باکی ندارد.

زریوار خبر همچنین در آینده نزدیک قصد دارند دارایی های برخی مسئولین و افرادی که مدعی احقاق حق مردم مظلوم هستند، مورد بررسی دقیق قرار دهد. 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

مریوانکمانچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:14

55
18

آقای شعیانی که از حق مردم حرف می زنن خودشون یواشکی داره حق مردم را می گیرن. خدایش تا حالا نفهمیده بودم شعبانی جانبازه. عجب .... شعبانیییییییییییی

6
3
شیوا پنجشنبه 26 مهر 1397 | 19:39

تو اونو نمیشناسی اینطور میگی اتفاقا همیشه دنبال حقوق و کمک به مریوان است پس حرف بیخود نزن

پاسـخ

هیمنچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:26

52
14

متاسیم برای آقای شعبانی که دم از حقوق بشر و حمایت از حقوق مردم رو میزد حالا اینجوری خودش داره بیت المال رو پایمال میکنه. متاسفیم برای کسی که میخواست نماینده ی مردم باشه!!!

45
12
شهروند چهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:44

واقعا که!! با این همه حقوق و مزایای آشکار و پنهان اداره دارایی و مزایای جانبازی یعنی یک زمین اینقدر می ارزه . مثه اینکه بیت المال بیشتر به مزاجشون سازگاره تا مال حلال.

پاسـخ

ئه میچ کاندیدهچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:34

50
9

به به میخواد بگه قبل اینکه کاندیدا بشه این زمین را داشته است او که به زمین و زمان گیر میده مثلا فعال مدنی و زیست محیطی است و نمیگذاره در گوشه ای از این شهر سایت زباله ایجاد بشه چون با احداث کارخانه زباله دیگر سوژه ای نخواهد داشت تا خودش را مطرح کند!؟چطور دلش اومده جنگل را به باغ و تفرجگاه تبدیل کنه لابد اصلاحات ارضی دیگری در راه است...عجب مالیاتچی ای !؟؟

پاسـخ

كارمندچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:43

43
10

جاي تاسف دارد كه شان و منزلت كارمند رو همين افراد سهميه ايي زير سوال ميبرن !! زريبار خبر فكر نكنم ايشان دو جبهه جانباز شده باشن!!؟؟ صدام حسين اينهمه آدم كشت ولي به بهشت ميرود به خاطر تهمتهايي كه مردم ايران براي جانباز شدن بهش زدن، الان جمعيت جانبازان شيميايي قلعه جي از جمعيت مريوان بيشتر است!! مگر در زمان جنگ جمعيت قلعه جي چند نفر بود كه اينهمه جانباز شيميايي دارد؟؟؟!!!!

پاسـخ

مریوانچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:48

45
9

جناب داروغه دست مریزاد. لابد مالیات قلعه جی بوده گرفتی...

پاسـخ

دی نشینەکانچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:50

54
7

برای همگان کاملا واضح هست آقای شعبانی که از خانواده متوسط به پایین بدنیا آمدن در چند سال اول کاری خود که مالیات همشهریان بصورت سنتی و غیر اتوماسیونی انجام میشد در مرکز شهر مدرنترین خانه زمان خود را ساخت.

پاسـخ

فاروقچهارشنبه 25 مهر 1397 | 22:59

34
7

با جمله آخر حال کردم منتظر برملا کردن ثروت برخی از بی مسئول ها هستیم. لایک داره

پاسـخ

روستا نشین قلاجیچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:01

22
2

شرافتا پخش کن که گرفتار این باندیم ، هر سندی هم بخوای ارسال میکنم برات

پاسخ مدیریت :
سلام. مطلبی که فرستاده بودید را مطالعه کردیم. اما قابل انتشار نبود. لطفا اسناد و مدارک خود را ارسال نمایید تا بررسی و در نهایت منتشر کنیم.

7
2
روستا نشین قلاجی پنجشنبه 26 مهر 1397 | 00:05

خانه آباد اصلا حرف عادی منو انتشار ندادید ...‌

14
16
Ghodrat پنجشنبه 26 مهر 1397 | 01:39

هه این سایت فقط پاسخ هایی رو منتشر خواهد کرد که برعلیه اقای شعبانی گذاشته میشود. شما که خودتون حق خور یه پاسخ هستین چطور راجب به دیگران نظر خواهید داد ...ناجی و ناظر زندگی خود باشید بهتره، شمایی که پسر بچه تون از همین الان دست به دزدی خواهد و کنترل تربیت آن از دستتون خارج شده است چطور به خود اجازه خواهید داد که راجب به مسائل اجتماعی نظر بدید. ..واقعا خنده دار نیست ...فاجعه است

پاسـخ

بیطرفچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:01

36
2

کاش افرادی که با رانت و سهمیه مستخدم دولت میشوند خودرا در موضع اپوزسیون و منتقد حاکمیت قرار ندهند... مدارا با چنین افرادمنفعت طلب تضییع حقوق شهروندی میباشد.

پاسـخ

س. سچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:16

57
5

تشکر از زریوار خبر بابت درج خبرهای صحیح و کارامد که دست این مسولین رو برای مردم رو میکنند. چند سال پیش موقع انتخابات مجلس همین آقای شعبانی که یک نفر از اشناهامون آقای شعبانی رو بهم معرفی کردن واسه تبلیغ انتخابات اومدن که بنده هم ساکن قلعه جی هستم و بعد از مدتی رفت و امد و بحث انتخابات بهم پیشنهاد دادن در ازای نزیک ب800 رای بیشتر واسشون بگیرم در کنار همین زمین که متعلق به منابع طبیعی میابشد نزیک 750 متر از منابع طبیعی رو واسم درست کنه به گفته خودش که با لابی گری تو استان کاراتو رو به راه میکنم. که بنده با کمال تعجب ازشون پرسیدم آیا با این کارات از منافع مردم تو مجلس میتونی دفاع کنی؟؟؟این اقا حاضر بود بخاطر رای آوردن دست ب هرکاری بزنه که خدا روشکر خداوند بزرگ پشت مردم ایستاده و و روزی کارای این آدما رو مثل امروز که رو کرد باز روو میکنه. آقای شعبانی حاضرم رو در رو بیایی مناظره کنیم شخصیتت رو واسه همه رو کنم. اگه جرات داری بیایی مناظره کنیم. یکی از اهالی قلعه جی. خوت هم خوب میدونی کی هستم

پاسـخ

ایوبچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:16

23
43

با سلام
جناب شعبانی از شهروندان فهیم و آگاه و دلسوز شهرمان بوده ودرخواست ایشان مثل هزاران متقاضی دیگر مشروع بوده حال شاید بخاطر کارمند بودن ایشان مورد واقع سازمان ذیصلاح نشود اما این بمنزله تبانی و پایمال نمودن حق دیگران و بیت المال نیست و بر کسی پوشیده نیست نوشتن این گزارش مغرضانه در پی افشاگری چند روز پیش جناب شعبانی مبنی بر سوءاستفاده بعضی افراد از قدرت و تریبون شکل گرفته است

52
9
ف. د چهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:40

یعنی کسی کە میخواد بە مجلس ورود پیدا کنە قانون رو بلد نیست ؟؟؟
چرا وقتی کسی حقایق کسی دیگر رو فاش میکنه میگید مغرضانه .عکس هست نامه هست مدرک هست لابد بینایتون ضعیفه.

پاسـخ

کاکه ایوبچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:44

31
5

من از کسی دفاع الکی نمی کنم طرف رفته درخواست داده این زمین را به من بدید هنوز بهش جواب ندادن رفته کارو شروع کرده . این چه معنی میده. وجدانی موضوع را نگاه کنیم این کار درسته. ?!!

پاسـخ

جبار قلعه جیچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:49

20
3

ایشان مدعی اصلی ″کردایتی″ هم هستند در کنار سایر فعالیت‌هایشان و خوشحالیم که در این بزنگاه هم عیار کردایتی و جماعت ناسیونالیست کرد هم بخوبی مشخص شد که کل این ایدئولوژی و کاربرانش عده ای کاسبکار و سرمایه دار هستند،از جناب کاک ****** تا ایشان.

پاسـخ

مامه حمهچهارشنبه 25 مهر 1397 | 23:55

33
2

امه قرار بو به ب نماینده مجلسسس؟؟ دی خو مریوان و سروآبادی اکرد به بیابان. خوا خوی خاس ازانی که کات به نماینده ی خلک. له حقوق جانبازی تیر ناخوی له حقوق کارمندی تیر ناخوی له پول له دارایی تیر ناخوی چوی بو گیان درخت و گیا؟؟ دس خوش مامه حمه

4
5
کریم پنجشنبه 26 مهر 1397 | 19:35

تنها کسی که لیاقت نمایندگی مردم را دارد آقای شعبانی
از او پاکدست تر و دلسوزتر نداشتیم بین کاندیداها

پاسـخ

کاکه حمه گیانپنجشنبه 26 مهر 1397 | 00:10

37
2

آقای شعبانی عزیز شما که واسه سایت بازیافت زباله هر روز خودتون رو نشون میدی که فکر میکنی با این کارات دیده میشی دستت خوب واسه مردم رو شد. همین سایت بازیافت واسه کل منطقه مریوان و سرواباد نفع داره. ولی از بین بردن منابع طبیعی برای باغ ****** جز برای خودت برای هیچ کسی نیست. فک میکنی مردم نمیدونن کی هستی. کاراهای اداره ی دارایی یادت رفته؟؟؟؟ بگم باز؟؟؟

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 26 مهر 1397 | 00:46

20
2

سلام ممنون از زریبار خبر بابت افشاکریها
همون جمله اخرتون کار خوبیه یارو با حقوق کارمندی چندین دستگاه خونه چندصد میلیونی ساخته و ماشین حارجی اخرین سیستم زیر پاش هست از کجا اورده خدا میدونه؟؟؟ بخدا میشناسم کارمنده ۳۰ سال خدمت هنوز یک متر زمین یا یک طبقه خانه نداره اجاره نشین هست هنوز بدهکاره

پاسـخ

من اصالتا مریوانی هستم تقریبا از اوایل بوجود امد شهر اینجا ساکن هستیمپنجشنبه 26 مهر 1397 | 01:19

25
2

سلام خدمت مردم مریوان
همانگونه که تمامی مردم میدانند اقای شعبانی کارمند اداره مالیات است من چندی پیش برای دادن مالیات پیش ایشان رفتم ولی ایشان انگار یک رعیت خود را مشاهده میکرد من هی حرف میزدم و ایشان سرشان را تکان میداد انگار من نوکر ایشان هستم اقای شعبانی بدان کار کار خداست اگر بخواهد **** برد میبرد .من از ان روز از شما خیلی بدم میاد .
اقای شعبانی شما در جایی وکیل مدافع مردم هستید ولی ******* شهروندان است برای گرفتن مالیاتی که همه مان میدانیم به ناحق از مردم مریوان میگیرد چون مردم مریوان حتی درجه 3 نیستن بلکه درجه 10 هستن از لحاظ تمامی احقاق .اقای شعبانی خواهشا وقتی داخل ماشین سوزوکی میشینی یکم به اطرافت بنگر نه اینکه ...
مطمئن باش خدا جایی حق است و این را هم بدان این کامنت از ته دل بود *********** چون روم نمیشد مستقیم بهتون بگم
دست زریبار خبر هم درد نکنه

پاسـخ

روژانپنجشنبه 26 مهر 1397 | 01:30

27
4

اینکه درهرزمینه ای بخاطر سهمیه ی امثال شما ما محروم وحذف شدیم به کنار..اینکه به جای کارمند بالیاقت وشایسته سهمیه کاری کرده که افراد انسان نما وبی کفایت جایی قرارگرفتن که نباید ونشاید به کنار..
اینکه پاداش ها وحقوق هایی بهتون تعلق میگیره که شمارش تعداد صفرهاش درحدتوان مانیست به کنار...
اینکه من بخاطر4 صدم توآزمون رد شدم چون کسی باسهمیه جایگزین شده به کنار وبه درک..همش پیشکش
ولی دیگه ************ تااین حدواضح واقعا خجالت اوره..***** که شاخ ودم نداره...
گرگ از گرسنگی می درد وانسان ازسیری ناپذیری

3
2
شریفی پنجشنبه 26 مهر 1397 | 19:31

شما چرا حسادت می کنید حق قانونی خودشه
شما اگر ایثارگر انقلاب بودی از سفره انقلاب نمی خوردی؟

پاسـخ

اصیل مریوانیپنجشنبه 26 مهر 1397 | 02:00

41
4

همین آدما هستن که اسم مقدس جناباز رو خراب میکنن. از طرفی حقوق جانبازی میگیری از طرفی پول کارمندی دولت. از طرفی که خودم شاهد ***** بودم تو اداره دارایی ****** کارای مردم رو الکی خراب میکردی تا بگی خودم درستش میکنم در ازاش ************.حالا رفتی سراغ منابع طبیعی؟امثال تو هستن این منابع شهرمون رو ب خطر انداختن.؟اگه مسولین شهر یکی از جاهای منابع طبیعی رو واسه سایت زباله انتخاب میکردن واسشون خنجر میکشیدی حالا خودت واسه منافع خودت داری کارای خودتو ماس مالی میکنی؟؟ جناب شعبانی به کجا چنین شتابان... دستت واسه همه روو شده.

پاسـخ

یک شهروندپنجشنبه 26 مهر 1397 | 02:03

26
1

لطفا همه کسانی رو که زمینهای منابع طبیعی و محیط زیست رو غصب کردن و با پرداخت ****در همین زمین ها کارگاههای آجرپزی زدن و باغهای تفریحی درست کردن برای خودشون ، رسوا کنید. از سایه سری همین نظام کلی سرمایه اندوختن و از طرفی همیشه از دولت و نظام انتقاد می‌کنن و به اصطلاح طرفدار گروهکها هستن، اما مسولین بی مسولیت با گرفتن ******کلان همه کاراشون رو راه انداختن

پاسـخ

کازیوهپنجشنبه 26 مهر 1397 | 07:31

11
14

سلام دوستان عزیز
اینکه زریوار خبر یه خبری رو کار میکنه عین وظیفه و رسالتش هست !
ولی اینکه ما بدون اینکه بفهمیم واقعا اصل ماجرا چی بوده داریم دیگران را قضاوت می کنیم ، برچسب می زنیم ، تهمت می زنیم !!!!
حالا گیریم واقعیت هم داشته باشه ، خب اگر مرجعی باشه (که هست ) پیگیری می کنن !!
به امید روزی که همه ما همانطوری که خیلی به راحتی دیگران رو قضاوت و دادگاهی می کنیم ، خودمون رو هم یه باز خواستی بکنیم !!!!!!!
ببینیم ما ...............
روزتون پر از شادی و امید و سلامتی باشه . ان شاء الله
ممنون از زریوار خبر

پاسـخ

منیبپنجشنبه 26 مهر 1397 | 07:39

32
1

واقعااین نوع برملاکردنها بدنیست ولی آیا زریبارخبرمحوردزلی به دمیو ودرکی راندیده ونمی داند که چندین نفراعم ازغیرکارمنتدوکارمندمریوان وسروآبادوسنندج وغیرو ذالک اراضی ملی خریدندوآلاجیق وویلاساختندکسی هم دادش درنیامده اگه اسم ببرم به دویست نفرمیرسند.علاوه براین هم چاه غیره مجازکندن کجایند مسئولین

پاسـخ

شاهوپنجشنبه 26 مهر 1397 | 08:12

4
1

وای به روزی که بگندد نمک......متاسفام آقای شعبانی خیلی لفظ قلم صحبت میکنید وقتی دم از شرافت کاری میزنید.شما آنقدر دم از حقوق عامه مردم میزنید ************* حالا چی شده که اموال عمومی مردم را اینچتین ***** میبرید.حیف وصد حیف که بعضی ها هنوزم فکر میکنند چون با جناغ مرحوم کاک شریف باجور هستین شما هم مثل ایشان دلسوز مردم و طبیعت هستین .ای دل غافل .چی فکر میکردیم چی شد

پاسـخ

منیبپنجشنبه 26 مهر 1397 | 08:39

5
2

تشکرتشکرممنون ازعقلانیت زریوارخبر.ازحقانیت شماممنون .هه ربژیت.منتظرجواب مسئولینیم .

پاسـخ

چیای سبزپنجشنبه 26 مهر 1397 | 09:59

10
2

با سلام .
آقای شعبانی واقعا فک میکردم مدافع منابع طبیعی و جنگلهای مریوانید . در حالی که از نام منابع طبیعی و محیط زیست سو استفاده کردید و نسبت به توسعه باغ و نابودی مراتع اقدام کردید . واقعا ارزششـرو داشت ان هم در شهر کوچکی که همه یکدیگر رو میشناسند .

پاسـخ

Hewaپنجشنبه 26 مهر 1397 | 10:02

1
4

سلام من اهل قلعه جی هستم میخوام مواردی را عرض کنم جناب اگر منظوری شخصی ندارید چرا همه ی مواردی که تصرف شده را نمی نویسید بعد هم این زمین "گیاجار"خانوادگی ایشان بوده وحالا به باغ تغییر داده اند و من شاهدم که یک درخت در این زمین نبوده که بریده شود درخت امرود هست که الان هم موجوده افرادی هم که نظر داده اید جانبازی ایشان رانتی نیست بلکه زجر گازشیمیایی را چشیده اند وحق دارند که از حقوقش هم استفاده کنه در منطقه ی شامراوا که کالک ذکریان کشت میشه این همه درخت ازبین میره وبه زمین تبدیل کردند چرا حرفی نزدی

پاسـخ

همکار داراییپنجشنبه 26 مهر 1397 | 13:55

10
1

جناب شعبانی دستت هم واسه کارکنان دارایی رو شده. همین یک ماه پیش دوستم اومد پیشم کاراشو تو اداره رو به راه کنم که باید میومد پیش شما. گفت سفارشم کن برم پیش آقای شعبانی ولی من امتناع کردم گفتم باهات میانه ندارم چون میدونستم خیری توش نباشه انجام نمیدی.ولی واسه همون موضوع مشابه یکی از ارازل اوباش شهر اومد که واسه یکی از ثروتمندان مریوان کار میکنه کلی ازش پذیرایی کردی و تحویلشون گرفتی و کاراشو****** ******* انجام دادی. نمیدونم از ترسه یا از اینه که جذبشون کنی واسه اینکه واسه تخریب منابع طبیعی ازشون کمک بخوای پشت اینا مخفی بشی با مردم رو درو نشی. ولی بخدا قسم حیفه اسم جانبازی روته. آدم نباید بخاطر سهمیه جانبازی یا کارمند دولت بودن از پست و مقامش سو استفاده کنه. یعنی بخاطر منافع شخصیت کاری که نباید انجام بدی رو انجام دادی تخریب منابع سر سبز طبیعت. واقعا شرم آوره. امیدوارم از کارت دس بکشی و تمومش کنی.

پاسـخ

فرهادپنجشنبه 26 مهر 1397 | 15:40

19
3

آغای شعبانی گفته بود جوابیه نمیده ولی از دیشب تا الان سه تا پیام فارسی و کوردی نوشته

3
8
مریوانی پنجشنبه 26 مهر 1397 | 20:05

آقای شعبانی پاسخ می دهد مطمئن باش قدرت و نفوذ دارد و فردا زود میاد امثال شما عاجزانه از او التماس کنید که شما را ببخشد وقت انتخابات زود میاد و برنده قاطع شعبانی خواهد بود . فردا روشن است.

پاسـخ

پاسخ به نظرات کذبپنجشنبه 26 مهر 1397 | 18:46

4
17

جناب آقای استاد محمد شعبانی یک فعال مدنی محیط زیستی و سیاسی کردستان است که فعالان کردستان ایران و عراق او را به عنوان یکی از دلسوزترین فعالان کردستان می دانند و احترام فوق العاده ای به او می گزارند ولی متاسفانه بعضی شهروندان کم سواد و بی دانش که معلوم است به پیشرفتهای اجتماعی و تحصیلی و مالی آقای شعبانی حسادت می کنند و با عقده های بزرگ علیه این مرد بزرگ شایعه می سازند ولی شخصیت آقای شعبانی طوری است با طمأنینه و بزرگ منشی از آنها گذشت می کند و در عین حال رفتار و کردار همه مخالفان خود را با هوشیاری رصد میکند ؛ جناب آقای استاد محمد شعبانی به جانبار بودن افتخار می کند و بدانید با این خبر های دروغ محبوبیت ایشان میان مسولان استانی و کشوری از بین نمیرود وفا داری ایشان به نظام جمهوری اسلامی صدها بار ثابت شد آقای شعبانی در تمام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و شورا با صدور بیانیه رسمی و شیوه های متخصصانه مردم را پای صندوقهای رای آورده و با وظیفه شناسی به انقلاب اسلامی و ملت کورد خدماتی بزرگ کرده پس دلتان را خوش نکنید بتوانید با این حرفها و کارها ی بچگانه و عوامانه ایشان را در نظر مسوولان نظام و انقلاب تخریب کنید راه را اشتباه رفتید و سرتان به سنگ می خورد . اگر راست می گویید به قولتان عمل کنید و بروید سراغ تخلافات و ثروت مسوولان و کارمندهای ادارات دیگر مریوان و سروآباد .
آقای محمد شعبانی پاک ترین و دلسوزترین کارمند مریوان است وصدها خانواده با قدرت حامی و پشتیبان او در هر چیزی می باشند .
فردا روشن است.
زریبار خبر اگر ادعای رسانه بی طرف را دارید منتشر کنید ولی مطمئن هستیم پیامهای در دفاع از جناب استاد محمد شعبانی را سانسور می کنید

پاسـخ

ناظمپنجشنبه 26 مهر 1397 | 19:27

8
3

آقای محمد شعبانی توضیح دهید شما که ادعای تعصب قومی دارید چرا و با حمایت کدام مدیران ارشد... ی و طبق کدام****و خدمتی تنها 3 سال از دوران ت... را در کامیاران گذراندید و دوباره به مریوان منقل شدی و پست بالاتر بهت دادند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدید و حکم مسئولیت بسیج و دهها تقدیر نامه از سپاه و مدیران... ی دریافت کردید؟!!!!! میدانید اگه شخص دیگه ای جای شما بود الان چه به روزگارش آمده بود! خواهش میکنم نگویید چون جانباز و بسیجی بودید آنهمه هواتو داشتند شعبانی جان

پاسـخ

علیپنجشنبه 26 مهر 1397 | 23:51

3
1

این کارت مغرضانست چرا در مورد زمبن ورزشی چهارراه بوعلی چیزی نمی نویسی

پاسـخ

جوانجمعه 27 مهر 1397 | 19:09

2
0

زریبار خبر من شعبانی و غیر شعبانی نمیشناسم ولی برای اینکه ثابت بشه تو برحقی و اهل جناح بازی نیستی همه موارد و افراد دیگر را اینگونه برملا کن... اصلا فراخوان بده هر کس مستند داره از کسی بیاره تا پخش کنم. و من الله توفیق

پاسخ مدیریت :
سلام. سایت ما آمادگی دارد مدارک و مستندات افرادی که قصد تصرف اراضی ملی را دارند به ما معرفی نمایند.

پاسـخ

منیبشنبه 28 مهر 1397 | 08:50

5
0

روستاهای دمیو و...چندین کارمندبه صورت غیره قانونی اراضی ملی تصرف کردند کسی هم دادش درنمیا واقعا جای تاسف داره

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی