سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
یکشنبه 25 شهریور 1397 / 00:10|کد خبر : 6219|گروه : سیاسی

نامه ی خداحافظی محمد شفیعی از مردم مریوان

محمد شفیعی فرماندار مریوان در پیامی ضمن طلب حلالیت از مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

محمد شفیعی فرماندار مریوان در پیامی ضمن طلب حلالیت از مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، محمد شفیعی فرماندار مریوان در پیامی ضمن حلالیت از مردم این شهرستان، مردم مریوان را نجیب ترین و وفادار ترین مردم نامید.

متن نامه و پیام محمد شفیعی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“وقل رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا” سوره اسرا آیه ۸۰
«و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.»

"معیار مردم برای سنجش مدیران و خدمتگزاران خود، خدمات آنان در زمان خدمت می باشد"

مردم فهیم و قدرشناس شهرستان مریوان 
اکنون پس از 20 ماه تلاش بی وقفه برای توسعه و شناساندن مریوان، این شهرستان را ترک می کنم، بر خود واجب می دانم تا به این وسیله، بزرگی و فرهنگ والای مردمان پاک و بی آلایش این شهرستان را ارج نهم و از یکایک شما تقدیر وتشکر نمایم . به خود می بالم که نگاه های رضایت بخش وتعابیر قدرشناسانه ی شما مردم عزیز و شریف را به همراه خویش دارم و با این اطمینان، غبار خستگی از تن می زدایم.

در این مدت کوتاه با وجود ناملایمات اقتصادی به کمک هم توانستیم کارهای بزرگی برای مریوان انجام دهیم.با ثبت شارکم به عنوان شهر جهانی کلاش در یونسکو مریوان و مریوانی درخشید، جشنواره های ملی وبین المللی برگزار کردیم و شهرمان را به دنیا معرفی کردیم. 20 روستا صاحب گاز شدند و گاز 15 روستای محروم سرشیو وکوماسی نیز در حال اجراست، از کارهای انجام شده به حرمت خودتان که حقتان بود نمی گویم و البته امیدوارم روزی از تونلی که در روز آمدنم 260متر بود و الان به1603متر رسیده بار دیگر به میان شما عزیزان برگردم. ایمان راسخ دارم که اگر امروز مریوان توریستی و تفریحی است مرهون همراهی، حمایت و نیک اندیشی همه دلسوزان شهرستان است.

حال با توجه به اینکه پیش از انتصاب در فرمانداری مریوان از رفتن خود در شهریورماه سال 97 خبر داده بودم وبا توجه به شرایط پیش آمده که همگان مطلع هستند بر خود لازم می دانم ضمن خداحافظی از محضر شما مردم نجیب و قدرشناس، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، آقای زاهدی استاندار محترم و معاون امنیتی سیاسی استانداری سابق و آقای مرادنیا استاندار فعلی و معاونین محترم استانداری، همکاران عزیزم در مجموعه فرمانداری، امام جمعه شهر، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، شهردار و شهرداران و شورای اسلامی شهرهای مریوان، ائمه جماعات مساجد، شخصیت ها، مدیران و همکاران سایر ادارات ارگان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی از همگان طلب حلالیت بنمایم.

امید است در این مدت توانسته باشم رضایت شما مردم که همانا رضایت و خشنودی حق تعالی است را کسب نمایم.

رفتن بدان بهشت و شدن ميهمان آن                     لطف خوش و صفاي مردمان آن
در خاطرم چو خواب خوشي ماندگار شد               روحم هميشه بارور از آن ديار شد


إنشاءالله دعای خیرتان بدرقه راهمان باد

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندیکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:35

23
7

له پیاده رو دالاو چای تریشو خواردایه

7
1
هه لمه ت دوشنبه 26 شهریور 1397 | 14:50

باشتر وابوو به ناو شهروند قاوه چی کامنتت دا بنایه !!!!!!!
چاییک تیکه بو خویشت با که می ئه هوه نوو بیتو ...........

پاسـخ

ارژینیکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:45

24
8

ای منصور مرادی کوا تشکریان نکرده لیو

6
4
هه لمه ت یکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:25

ده سی خوش بیت

8
2
چرو دوشنبه 26 شهریور 1397 | 14:51

مه رحبا بو هه لمه ت !!1
ده ی ده سی خوش بیت
خوا حافیزی و سپاس له مه نسوور مورادی !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

شهروندیکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:48

14
36

جناب آقای شفیعی خبری نگران کننده بود مریوان به وجود فرماندار ی مثل شما دلسوز میبالید زحماتتان را ارج می نهیم وبه امید موفقیت تان در تمامی مراحل زندگی

پاسـخ

شهروندیکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:49

11
4

چطور شد یکهویی؟؟؟؟؟؟ مگه خبری شده؟؟؟؟

4
2
مریوانی۱ یکشنبه 25 شهریور 1397 | 16:04

تو مو می بینی و ما پیچش مو برادر همه این حرکات فقط ظاهره فقط خدا از باطن آدم ها خبر داره

پاسـخ

مریوانکمیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:02

9
36

آفای شفیعی درسته خودت ادم خوبی ولی یک خصلتت خیلی خوب بود اون هم مردمداریت بود . برای آفای باشی هم ارزوی موفقیت می کنم

2
3
ریباز دوشنبه 26 شهریور 1397 | 14:54

خب اصل هم همون مردمداریه اول

پاسـخ

دانیالیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:02

10
33

جناب فرماندار شما برای مریوان زحمت زیادی کشیدید انشالله در همه کارهاتون موفق باشید از مسولین محترم تقاضا مندیم حرف همه شهر هست که فرماندار بومی نزارید و مریوانی نباشد

8
4
ک یکشنبه 25 شهریور 1397 | 12:41

چرا بومی نباشد؟؟؟؟؟؟؟؟ همه که************. اتفاقا فرد بومی که آدم درست حسابی باشد و علم و سوادش رو داشته باشد و مدیر و نترس بسی بهتر از خیلی از افراد غیربومی ست. فرماندار مریوان باید کسی باشد که نقاط قوت و ضعف اون منطقه را برای جذب سرمایه گذاری و پروژه های گردشگری بشناسد،که نقاط قوت را بیشتر تقویت نماید و نقاط ضعف را بهبود بخشیده و به نقاط قوت تبدیل نماید و با هیچ ارگانی مماشات نداشته باشد و از راه منطق مسئولین بی مغز و عقب مانده مریوان را قانع و آگاه نماید

پاسـخ

محمدیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:09

11
18

ممنون از زحمت های فرماندار، سوالی که مطرح میشه چرا همه تغییرات نزدیک انتخابات مجلس انجام میشه. اگر نماینده یک شهری درست کار بکنه مردم درک دارند و بهش رای می دهند با تغییر پست ها رای جمع نمیشه به زور نیست اتفاقا مردم بدبین تر می شن و بهش رای نمی دن این کارها شعور سیاسی می خواد

پاسـخ

زریواریکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:40

13
19

واقعا از فرماندار قبلی خیلی بهتر بودی بهتره بگویم شما برای شناساندن این شهر به کشور و دنیا خیلی زحمت کشیدی نه مثل بعضیا فقط برای تخریب امده بودند

پاسـخ

حق پسندیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:54

36
11

جناب اقای شفیعی ضمن ارزوی موفقیت برای حضرتعالی، به عنوان یک شهروند بر خود لازم میدانم نکاتی را در نقد مدت زمان انتسابتان به عنوان فرماندار به عرض برسانم .
۱_ حضرتعالی پس از انتسابتان با حضور در جمع بازاریان مدعی شدید در صورتی که تا شهریور ۹۶ جاده کنار گذر مریوان به بهره برداری نرسد از تردد تانکرها جلوگیری فرمائید حال یکسال از ان روز گذشت و خبری از کمربندی نشد .
۲_ راجع به تونل ، جنابعالی مدعی شده اید در زمان حضرتعالی پیشرفت چشمگیری داشته است این در حالیست که عدم پیشرفت تونل در زمان سابق به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی دولت بوده به راستی شما چه تامین اعتباری در این مدت برای تونل داشتید که حال پیشرفت انرا به عنوان دستاورد خودمعرفی می نمائید ؟در واقع تامین اعتبار توسط عزیزان و در جای دیگری انجام گرفته است .
۳_معضل پسماند نیز در زمان شما به اوج رسیدشما به عنوان بالاترین مرجع اجرایی شهرستان نه تنها هیچ راه حلی ارائه ننمودید حتی از کمک به شهرداری نیز امتناع نموده که موجب تشدید این معضل بزرگ گردیده است .
۴_ در زمان شما مرز باشماق مکان برو بیای عده ای نور چشمی بود و هست.
۵_شما همواره مدعی مکاتبه با مقامات ذی ربط راجع به بازارچه های کولبری در ایامی که بسته بود ( اوایل سال۹۷) بودید در حالی که شهرهای همجوار با اخذمجوزهای موردی اقدام به واردات کالا میکردند پس از حضور معاون سیاسی اقای استاندار در مریوان و تماس با کنسولگری ج ا ا در اربیل سرکنسول کشورمان هر گونه مکاتبه از جانب شما را رد میکردند درست بلعکس اظهارات شما و همین موجب ضرر و زیان زیادی شد
۶_الحق و والانصاف حضرتعالی در انجام اقدامات پوپولیستی(عوام فریبانه)همچون حضور در میان بازاریان ،جلسات هم اندیشی و... تبحر خوبی داشتید وبه هر ارباب رجوعی قول همکاری می دادید و همین که از در اتاقتان خارج می شد به کل فراموش میکردید .
۵_ باتوجه به سوابق فرمانداران مردم امیدوار بودند
این تابویی که فرماداران خود را تافته جدا بافته می پندارند شکسته شود اما متاسفانه در زمان مدیریت شما بدتر نیز شد و کاملا گزینشی رفتار می نمودید .
در پایان به عرض می رسانم که گفتنی ها زیاد است اما...

از نظر بنده شما در ایام خدمتتان در مریوان مستحق دریافت کارت قرمز می باشید هر چند این نظر بنده بوده و نظرات مخالف نیز قابل احترام میباشد .

7
15
زهرا یکشنبه 25 شهریور 1397 | 09:43

من انتقادهای اینطوری را مغرضانه می دونم.یعنی سوالی که از حق پسنر مطرح میشه این هست ایشششششششششششون هیچ کار مثبتی نداشتند؟ همیشه با دید انصاف نگاه بفرمایید هم مثبت و هم منفی
یک مجموعه از مشکلات هستند که از توان افراد خارج هست و به سطوح بالاتر برمی گرده یک فرماندار و یک نماینده انچنان توان عجیبی ندارند که بخواهند نشون بدن
توان یک نماینده در حد این هست که رییس عوض کنه
و لابی گری کنه
مثلا منطقه ازاد الان بخاطر وضعیت مملکت تصویب شده نه نماینده ما
معضل پسماند چیزی هست باید در سطح وزارت کشور برای اون برنامه ریزی بشه که پسماندها را چکارکنن نه فرماندار و شهردار
در مجموع این فرماندار نسبت به قبلی بهتر بود

7
13
کارمند یکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:52

شما زیاد هم حق پسند نیستید آقای ...............کارمند فرمانداری !!!!
فقط چرا این مطالب رو قبل از رفتن ایشون نگفتید !!!؟؟؟؟ اون وقت میشد اسمتون رو بذارین حق پسند !!!!!!!
شاید اون روزها شما هم یک نور چشمی بودید !!!!!!

5
1
مریوان یکشنبه 25 شهریور 1397 | 15:19

احسنت به شما. نظرت کارشناسی و دقیق بود باوان

پاسـخ

غوغایکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:58

12
6

******** قزوين جمع دوستان جمه!؟!؟!؟

پاسـخ

اروینیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:59

8
21

موفق باشیدجناب شفیعی

پاسـخ

کوردی1یکشنبه 25 شهریور 1397 | 02:20

6
8

بامید اینکه جانشینش ، از خودش بهتر باشد

پاسـخ

آریز حسینییکشنبه 25 شهریور 1397 | 12:17

5
13

حیف شد واقعا مریوان مدیر دلسوز و توانمند از دست داد با رفتنتون مریوان داغدار کردین آقای شفیعی بزرگوار آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما داریم بعنوان یک بازاری وجودتون همیشه برای ما کاسبه دلگرمی بود با وجود کارهای شما برای شناساندن مریوان رونق بازار خیلی خوب بود ...خواتان له گل هر بژین به خوشی

4
4
هاوشاری دوشنبه 26 شهریور 1397 | 14:44

هه ر بژی کاک آریز.
سه ر که و توو بی یا خوا
له و ه ی که هاوشاری که سیکی وه کوو ئیوه م شانازی ئه که م
به قه ولی کوردی : به شه ر ئه بی سفه تی ه بی !!!!!!!!!!!

پاسـخ

امیدیکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:06

3
12

باسلام اقای شفیعی خدا بهمراهت واقعا زحمت کش بودی هیچ وقت نخواستی استراحت کنی تا کارای مردم و راه بندازی ولی حیف که استاندار با رفتنت موافقت کرد دیگه نمیتونن فرمانداری مثل شما بیارن مریوان جون مریوان دردسرش زیاده فقط در تحمل شما بود

پاسـخ

امانج مریوانیکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:10

3
15

مریوان دلتنگت میشود ااقای شفیعی چون در میان مردم بودی وبا لبخندهایت مشکلات بزرگ را کو چک میکردی خوش بحال قزوین و استاندار قزوین برای انتخابش

پاسـخ

عه لییکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:43

17
3

از خیابان شانزه لیزه پاریس ( شبرنگ )چه خبر

تبديل خيابان اصلي شهر مريوان به خیابان شانزه ‌لیزه پاريس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسـخ

ریباز 23یکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:46

5
10

امان از این روزگار !!!
امان از خیلیا !!!
اون روزایی که آقای شفیعی فرماندار مریوان شده بودن ، چقدر از ایشان تعریف و تمجید
می کردن و اکنون ......!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنم خیلی از اونا همین افرادی هستند که امروز کامنتهای اینچنینی گذاشتن و همیشه ی خدا ، رو موج منفی هستند و نیمه ی خالی لیوان رو می بینن!!!
متاسفانه هستند افرادی که اگر با دو دستی بهترین عسلهای اورامانات و خوانسار رو بذاری تو دهنشون باز ناراضی هستند !!!!
این خط این هم نشون ، هر کسی دیگه هم فرماندار مریوان بشه ، همین جور باهاش برخورد می کنند !!
همه ی ما هیچوقت آدم کاملی نیستیم !!
اعمال و کردار و گفتار و عملکرد ما هم هیچوقت خالی از قصور و اشتباه نیست ،
و آقای شفیعی هم از این قاعده مستثنی نیستند و نخواهند بود !!!
پس ای کاش اینقدر نامهربانانه دیگران را قضاوت نکنیم !!!
همه ی ما به یاد داریم که مسولین بومی شهرستان هم خیلی گلی به سر و روی این شهر نزدن !!!!!!
پس اینقدر متعصبانه و احساسی و به دور از منطق برخورد نکنیم !!!
به امید روزهایی بهتر برای این دیار و مردمانش .
خدایا هر فرد و مسولی که برای رضای تو و برای خدمت به مردم قدمی بر میدارد ، یاری فرما
و به همه ی ما هم بینشی عطا کن که بتوانیم عادلانه دیگران رو قضاوت کنیم. ان شاء الله

پاسـخ

بهنامیکشنبه 25 شهریور 1397 | 15:22

12
4

معلوم است کجا میروی
شفیعی استاد کار تبلیغاتی است فقط متاسفم که مردم دیگر باور به تو ندارن .
چه کردی با خودت

3
1
شهروند دوشنبه 26 شهریور 1397 | 08:00

متاسفانه اینجوری بودند. راستی هنوز همان سیصد میلیون حقوق کارگرهای شهرداری پرداخت نشده که ایشان قول دادند.

پاسـخ

حمیدیکشنبه 25 شهریور 1397 | 20:52

15
5

اقای شفیعی جوری حرف میزنی انگار خودت تونل کندی

پاسـخ

بهمندوشنبه 26 شهریور 1397 | 00:34

5
8

مریوان از این به بعد ابستن حوادثی خواهد بود که با آمدن انسانهای سیاسی و ناکاربلد موجبات تنش در شهرستان مریوان خواهند بود . شفیعی مرد سیاست بود ادم سیاستمداری بود که همیشه سعی می کرد همه را آرام کند که حوزه کاریش دچار تنش نشود . فرماندار بعدی حواش جمع نکند همه کارنامه اش را یکجا از دست می دهد .
شفیعی با همه خوبی و بدیها از مریوان رفت استاندار باید هر چه زودتر فرماندار تعیین کنه. مریوان سقز نیست . تکرار می کنم مریوان سقز نیست...

زریبار خبر این پیام منو منتشر کن

پاسـخ

در جواب زهرادوشنبه 26 شهریور 1397 | 14:48

3
2

خط اول رو کاملا قبوا دارم . بقیه رو خیلی باهاش موافق نیستم .

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی