سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
شنبه 24 شهریور 1397 / 23:33|کد خبر : 6218|گروه : سیاسی

شفیعی از فرمانداری مریوان رفت/ باشی سرپرست فرمانداری شد

طبق اخبار رسیده محمد شفیعی روز شنبه رسما از فرمانداری مریوان خداحافظی کرد و معاون امنیتی سیاسی فرمانداری قرار است به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شود.

طبق اخبار رسیده محمد شفیعی روز شنبه رسما از فرمانداری مریوان خداحافظی کرد و معاون امنیتی سیاسی فرمانداری قرار است به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، محمد شفیعی فرماندار مریوان که در تاریخ 5 بهمن ماه سال 95 جایگزین محمد فلاحی شده بود بعد از گذشت 20 ماه از فرمانداری این شهرستان خداحافظی کرد. وی که پیش از این اعلام کرده بود در شهریورماه سالجاری از این شهرستان خواهد رفت، ظهر روز شنبه 24 شهریورماه با خداحافظی ازکارکنان و مجموعه فرمانداری، یوسف باشی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری این شهرستان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی شد.

طبق اخبار رسیده روز یکشنبه 25 شهرویورماه طی مراسمی حکم سرپرست فرمانداری مریوان به یوسف باشی ابلاغ خواهد شد و  محمد شفیعی نیز به استان قزوین می رود و در یکی از دو سمت(مدیر کل امنیتی انتظامی یا فرمانداری شهر قزوین) مشغول به کار خواهد شد. البته شفیعی در پاسخ به این سوال که به استان قزوین خواهد رفت این موضوع را نه تایید کرد و نه تکذیب.

به گزارش زریوار خبر، یکی از گزینه های معرفی شده توسط استانداری کردستان برای تصدی پست فرمانداری مریوان رد و مورد تایید دستگاههای مربوطه قرار نگرفته است. گفته می شود استانداری گزینه دیگری را معرفی کرده است.

طبق همین گزارش منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس و شورای اسلامی دو گزینه جدید را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان به استانداری کردستان و وزارت کشور معرفی کرده است.

انتهای پیام/ 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

دانیالشنبه 24 شهریور 1397 | 23:52

14
14

تو رو خدا هرکس رو فرماندار میکنید فقط مریوانی نباشه که هیچکس خوشی ازشون ندیده

4
3
احمد یکشنبه 25 شهریور 1397 | 11:58

چرا عزیزم مریوانی نباشه؟؟ چون در دوره های قبلی از افراد ناشایسته بومی رو انتخاب کردند منجر به عملکرد خوبی نشد/ اگه دولت بدون تعصب و ملاحظات خاص افراد رو انتخاب کنه ما نه اینکه افراد شایسته ای بومی برای فرمانداری داریم بلکه افراد نمونه ای برای پست های وزارتی و کشوری داریم متاسفانه دولت همیشه با این ترفند که افراد ناایق رو برای پست های مدیریتی از از اقلیت ها در کشور انتخاب می کنه تا این طور به مردم بفهماند که شما شایسته دریافت پست های مدیریتی نیستید.

1
2
ریبوار دوشنبه 26 شهریور 1397 | 15:07

بیشین بینیم حال نداریم کا احا

پاسـخ

حمه ولیشنبه 24 شهریور 1397 | 23:52

12
16

دفاع نمیکنم اماحداقل شفیعی ازفرمانداران قبلی بهتر بود گهگاهی میان مردم می رفت وخوش اخلاق وخوش برخوردبودودرکل فرمانداری مردمی بود.کارهایی هم برای مردم وشهرانجام دادهرچندمدت حضورش درمریوان کوتاه بود.امیدوارم موفق باشه ودلسوزتراز شفیعی فرماندارشود.

2
1
بازاری یکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:53

درود بو تو .

پاسـخ

شهروندشنبه 24 شهریور 1397 | 23:54

12
3

عجب تودیع شبانه ای ...چی شد یهو اخه

1
6
جمال یکشنبه 25 شهریور 1397 | 11:55

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای این مرد بزرگوار و توانمند ایشان از اول آمدنشان به مریوان گفته بودندتا شهریور ۹۷ در مریوان خدمت میکنن البته اگر مریوانی باشید

پاسـخ

شهروندشنبه 24 شهریور 1397 | 23:56

7
21

جناب شفیعی خداوند پشت و پناهتان باد. با آمدن شما به شهر مریوان به تمام معنا نسیم خدمت و خدمت رسانی همه شهر و روستا را فراگرفت. انشاالله خلف شما در فرمانداری همان راه رفته شما را ادامه دهند. ای کاش قبل از رفتن مدیرانی را که با سیستم خدمت رسانی همگام نبودند را عوض می نمودید. بهترین ها را از خداوند برایتان آرزو داریم.

پاسـخ

مریوان بهارییکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:12

10
15

با سلام خدمت مردم عزیز مریوان ان شاالله که فردی غییر بومی سکاندار فرمانداری مریوان را به دست بگیرد تا در رودربایستی و... وآشنا ودوستان قرار نگیرد چون مردم مریوان حرفهای بومیان اعتماد ندارند وسابقه چنین بوده اسک

1
2
کا ئه حمه و یکشنبه 25 شهریور 1397 | 15:01

خخخخخخخخخخخخخخخ!!! بوووومیییی؟؟؟؟؟؟؟؟
تو وتوو خه لکیش باوریان کرد!!!!!
دانیشه بی قه زا بیت !!!! ئه م بومی بومیه داو ناوه !!!!

پاسـخ

شهروندیکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:40

7
25

واقعا حیف شد ابهت و اقتدار و شهامتش قابل تحسین بود دلسوزانه خدمت کرد و مریوان وفرهنگش را معرفی کرد به تمام دنیا جناب آقای شفیعی انشاالاه بزودی در پستهای بالاتر استان کردستان مریوانیها شاهد سربلندی شما هستند

پاسـخ

پیامیکشنبه 25 شهریور 1397 | 00:57

8
24

آقای شفیعی خدا نگهدار ت الحق دلسوز بودی وهروز سعیت بر آن بود تا مریوان بهتر از دیروز باشد شبوروز در تکاپوی شهری آباد بودی سربلند و موفق باشی

پاسـخ

هه والیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:02

19
6

آغه ی مرادی نوینه ری خه لک دل خوت خوش مه که به زویی اتبینینو جا بزانه چه ن ده نگ وه ر آگری

پاسـخ

قوتابییکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:18

4
10

یادش بخیر پارسال شهریور تمام هم و غمش این بود ما بچه های بی پناه با دل خوش و دست پر بریم مدرسه ای خدا امسال چکار کنیم

پاسـخ

هیوایکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:40

5
20

باسلام خدمت فرماندار محترم خبری نا خوشایند بود دلسوز فعالواز همه مهمتر مردم دار خدا نگهدارت

پاسـخ

محمودیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:41

8
0

درپاسخ افرادی که به بومی بودن فرماندار اعتقاد ندارند ،باید گفت مشکل جای دیگر است. اگر دراین موقعیت از وضع موجود بالاترین مدیر رابیارن وضع به همین حالت است.با این سرعت تعویضها خدمت معنایی پیدا نمیکند.

پاسـخ

امینیکشنبه 25 شهریور 1397 | 01:54

13
10

ای کاش استاندار به حرف منصور مرادی گوش نمیکرد حیف شد شفیعی رفت وگزینه ی مرادی رو بیارن عین خودش میشه

پاسـخ

معلم پایه اولیکشنبه 25 شهریور 1397 | 07:35

12
2

جناب شفیعی تشریف بردند و انسانیت حکم میکنه به خاطر خدماتی که داشتند ازشون تشکر میکنیم .ولی تکلیف قولهایی که دادند چه می شود؟ جالبه یکی از کسانی که در آوردن ایشان به مریوان نقش مهمی داشت جناب نماینده مجلس بود .ولی در پیام خداحافظی شفیعی خبری از اسم مبارکشان نیست!!!!!!!!!!!
ایکاش این بار جناب مرادی در انتخاب فرماندار نقشی نمی داشتند....چون بعضی ذسته گلهاش هنوز داره قربانی می گیره....

پاسـخ

شهروندمریوانییکشنبه 25 شهریور 1397 | 09:21

3
7

واقعا خسته نباشیدجناب شفیعی خداپشت وپناهت

پاسـخ

امجد رشیدییکشنبه 25 شهریور 1397 | 11:46

3
10

بداخو واقعا ناراحت شدم مدیر لایق و شایسته بون توانمند آخر که جای ایشان را بگیرد خدا مریوان داغدار بو واللهی آرزوی موفقیت و سربلندم هس هر بژی کاکه شفیعی

پاسـخ

هاورییکشنبه 25 شهریور 1397 | 14:58

3
4

به نظرم با این تغییر های بدون کارشناسی و دخالت نابه جای آقای نماینده و باند و ....
فقط نوع مشکل عوض میشه و خود مشکل به قوت خودش باقی می ماند
آخه مردم خودتون بگین : مگه با آمدن حالا هر شخص دیگه ای ، مگه مشکلات مریوان یک ماهه و حتی یکساله حل میشه !!!؟؟؟/
ما دنبال یک مسول دلسوز و مردمی هستیم ی یک جادوگر !!!!؟؟؟؟

پاسـخ

شهروندیکشنبه 25 شهریور 1397 | 15:35

4
4

شفیعی رفت و خیلی زحمت برای شهر مریوان کشید از همه نظر
ولی ‌.. این بار منصور مرادی میخواد برای چه کسی تلاش کنه که منفعتش تو مرز باشماق و جاهای دیگه به خطر نیفته
شفیعی برای این آدم بده بود که به بعضی ها از جمله نماینده و... **** نمیداد واقعا

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی