سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
سه شنبه 26 تیر 1397 / 14:30|کد خبر : 6038|گروه : فرهنگی

اعتراض شدید یک فرزند شهید به عملکرد بنیاد شهید مریوان

23 تیر 58 مصادف است با شهادت هشت شهید مریوانی که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره آنان این روز به نام روز شهرستان نامگذاری شده است.

23 تیر 58 مصادف است با شهادت هشت شهید مریوانی که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره آنان این روز به نام روز شهرستان نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار زریوارخبر، 23 تیر 58 مصادف است با شهادت هشت شهید مریوانی که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره آنان این روز به نام روز شهرستان نامگذاری شده است. حسن بدخشانی فرزند شهید عبدالله بدخشانی در این باره به خبرنگار ما گفت: دسته‌ای از جوانان پاک و مذهبی مریوان که فعالیت‌های مذهبی خود را پیش از انقلاب آغاز کرده بودند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حرکت‌های غیر اسلامی به مبارزه پرداختند.  


حسن بدخشانی با اشاره به اینکه هسته اولیه سپاه پاسداران مریوان را این جوانان مومن و مذهبی تشکیل دادند، عنوان کرد: آنها 25 نفر بودند و چنان ایمان راسخی داشتند که دشمن از شجاعت و آزادگی آنها هراس داشت. به همین دلیل با سناریوی برنامه‌ریزی شده، در واقعه 23 تیر 58 با حمله مسلحانه به ساختمان سپاه پاسداران، هشت نفر از این جوانان مومن را به شهادت می‌رسانند و تعدادی را زخمی و مجروح می‌کنند.


این فرزند شهید در ادامه گفت: واقعه 23 تیر 58 را در واقع باید حماسه 23 تیر نامید. شهدای این روز نماد و سمبل دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب هستند. این شهدا پیش از آنکه ارتش یا ژاندرمری در شهر حضور داشته باشد، از کیان انقلاب محافظت کردند.


بدخشانی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند، امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. تلاش در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، زنده نگه داشتن این حرکت مقدس و بزرگ است. وی افزود: ما باید بدانیم همیشه مبارزه هست و همیشه در صحنه‌های مختلف شهید داده‌ایم. به تازگی در شهرستان سروآباد شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم. نباید برخی ایثار و رشادت این شهدا را به دست فراموشی بسپارند. 


حسن بدخشانی فرزند شهید عبدالله بدخشانی تصریح کرد: متاسفانه امسال گرامیداشت و پاسداشت یاد شهدای 23 تیر برگزار نگردید و تنها به مراسم غبارروبی در گلزار شهدا بسنده شد. وی گفت: برخی مسئولین علت عدم برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا را برگزاری پیش کنگره شهدا و بحث کمبود اعتبارات عنوان کردند که بنده به نیابت و نمایندگی سایر خانواده‌های شهدای 23 تیر عرض می‌کنم، این شهدا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و منطقه هستند و اگر اجازه بدهند ما خودمان با هزینه شخصی مراسم بزرگداشت این شهدا را برگزار کنیم.

 


بدخشانی تاکید کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا است. مسئولی که پشت میز می‌نشیند، آسایش و آرامش خود را مدیون جان‌فشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران است و به بهای خون شهداست که پشت میز نشسته است. امام بزرگوار در وصیت‌نامه خود فرمودند، نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد. وی افزود: نااهل کیست؟ آیا مسئولی که به سادگی از پاسداشت یاد و خاطره شهدا می‌گذرد، شرایط حساس کنونی، تحرکات ضد انقلاب و تحریم‌های شدید آمریکا را نمی‌بیند.


وی اظهار داشت: فلسفه وجودی بنیاد شهید چیست، اگر نمی‌توانند اینگونه مراسمات را برگزار کنند. برخی مسئولین عدم وجود اعتبار را بهانه می‌کنند، اگر اعتبار نیست، آیا صدا و سیمای استان نمی‌توانست برنامه‌ای در این راستا داشته باشد. چرا رادیو مریوان یاد و خاطره‌ای از شهدا عنوان نکرد. وی گفت: صدا و سیمای استان حتی یک زیرنویس در این رابطه پخش نکرد. اگر تنها بهانه نبود اعتبار و بودجه است، ویدیوهای مستند و فیلم‌هایی که قبلا ضبط شده بود چرا پخش نشد.

 

این فرزند شهید با اشاره به اینکه روز شهرستان مریوان متعلق به همه مردم و مسولین مریوان است،گفت: از فرماندار و دیگر ارگان های دلسوز انتظار می رفت بنیاد شهید را مجاب به برگزاری این مراسم می کرد. فرماندار مریوان به عنوان مسول ارشد این شهرستان در این خصوص سهل انگاری، کم کاری و بی توجهی کرده است.


بدخشانی تصریح کرد:  زمانی که برای نامگذاری کتابخانه پیشنهاد کردند، نام شهید بدخشانی را انتخاب کنیم، مخالفت کردم و نام بزرگ شهدای 23 تیر را انتخاب کردیم. به راستی این شهدا نماد مقاومت هستند. اینگونه حرکات که موجب شادی دشمن می‌شود، در شان مسئولین ما نیست. سالیان گذشته تکریم خانواده شهدا و مادران شهید به صورت مناسبی صورت می‌گرفت. وی گفت: ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست. من این سخنان را تنها بخاطر نام و کلمه مبارک شهید به زبان می‌آورم. شهدا از این سهل‌انگاری‌ها نخواهند گذشت. نگذاریم غبار فراموشی روی ایثار و شجاعت شهدا را بگیرد. شهدا جان عزیزشان را در طبق اخلاص تقدیم پروردگار کردند و خانواده شهدا عزیزترین عزیزانشان را فدا کرده‌اند.


انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

هوار معلمسه شنبه 26 تیر 1397 | 14:44

51
64

بنده منکر این نیستم که امنیت و آسایش مملکت ما هدیه شهدا بوده و هست

اما به شدت مخالف اینم که برای استخدامی و هر نوع گزینشی برای هر کاری در هرجای ایران خانواده و فرزندان شهیدان در اولویت هستند ؛به چند دلیل :اول اینکه 99%تخصص لازم را ندارند دوم اینکه تمام خانواده ی شهیدان دیه کامل را گرفتن و الان هم حقوق خوب و فراوان دارند و در حق جوانان تحصیل کرده و باسواد ظلمی بزرگ است

67
21
دیده بان سه شنبه 26 تیر 1397 | 15:29

هوار معلم عزیز . اگر متن بالا را لطف کنی مجددا بخونی ، خوب میفهمید که بحثتون اصلا هیچ ربطی به گزارش بالا نداشت !!!

57
21
هاوری سه شنبه 26 تیر 1397 | 15:35

دوست عزیز .یه کم منطقی باش لابد یا پشت کنکوری هستید یا بیکار
بهت قول میدم حاضرم چند برابر اون دیه ای که فرمودید و امتیاز و سهمیه ها رو بر می گردونیم ولی یه روز لبخند عزیزان از دست رفته امان رو ببینیم . بی انصف نباشید
زمانی که پدران و برادران شما شب روز کنار شما بودند ، ما تنها بودیم و بعداز شهادت آنان نیز چشم انتظار و .............
دوست من تو حاضری چقد میگیری که پدرت رو فدا کنی ؟؟؟؟؟!!!!!
نه ما و نه عزیزانمان که از قبل با کسی معامله مادی نکردند!!!
اونها با خدا معالمه کردند و مزد خودشون رو هم گرفتند :
ولا تحسبن الله ..................

68
20
مریوانی سه شنبه 26 تیر 1397 | 15:54

شما در حدی نیستید که در مورد تک تک فرزندان شهدا نظر بدید. اگر شما پدر پشتتون بوده به جایی رسبدید اینو بدونید من بعد از ۳۵ سال هنوز مشکلاتی دارم که تماما ناشی از نبودن پدرمه که اگر بود هرگز این مشکلات رو تجربه نمیکردم و قطعا آدم موفق تری بودم. حیا کنید خواهشا امنیت و آسایشتونو مدیون خون پدران ما و ماها هستید زمانیکه شما از محبت پدر سرشار بودید من در آرزوی فقط شنیدن صدای پدرم بودم و هستم .

62
20
هیراد سه شنبه 26 تیر 1397 | 15:55

جناب اگه شهدا نبودن امروز شما عربی صحبت می کردی و نمی توانستی به خانواده های شهدا اعتراض کنید

63
16
مریوانی سه شنبه 26 تیر 1397 | 15:58

در ضمن اینم اشاره کنم پدران ما بحاطر پول نرفتن زمانی که پدران شما در زیرزمین ها و... خودشون و شماهارو از ترس مرگ مخفی میکردن پدران ما در خط مقدم سبنه سپر میکردن جلو گلوله دشمن الانم هیچ منتی نداره پولی که میگیرم و بنده شخصا این پول هیچ ارزشی واسم نداره ارزانی شماها اگه دوست دارید.فقط اگر تونستی عقده ای که ۳۵ سال همراه من و امسال منه رو از دلمون در بیارید حاضرم دارو ندارمو باهات عوض کنم. در آخرم اشاره میکنم وای به حال کسی که به پول و حقوق بنیاد شهید غبطه میخوره ....

5
0
هه لمه ت سه شنبه 2 مرداد 1397 | 09:09

مرحبا یر شما هیراد عزیز
ممنونم از زریوار خبر

پاسـخ

شهروند مریوانسه شنبه 26 تیر 1397 | 14:59

68
9

با سلام و درود بر روح پاک اولین شهدای مظلوم خته کردستان شهدای بیست و سه تیر اولین یاران امام و بنیان گذار سپاه پاسداران در مریوان و باید این روز را گرامی داشت و روحشان شاد راهشان پررهرو باد و برای روح پاکشان صلوات.

پاسـخ

شهروند مریوانسه شنبه 26 تیر 1397 | 15:08

49
9

باسلام و درود بر روح پاک شهدا به ویژه شهدای مظلوم و پاک ۲۳ تیر مریوان و ابراز تاسف برای نداشتن بودجه مسولین شهر مریوان برای برگذاری مراسم یاد داشت شهدای گران قدر وه بلعکس موجودیت بودجه فراوان برای برگزاری مراسمات تائاتر و رقص اجر کم عند الله

پاسـخ

شهروند مریوانسه شنبه 26 تیر 1397 | 15:08

50
7

باسلام و درود بر روح پاک شهدا به ویژه شهدای مظلوم و پاک ۲۳ تیر مریوان و ابراز تاسف برای نداشتن بودجه مسولین شهر مریوان برای برگذاری مراسم یاد داشت شهدای گران قدر وه بلعکس موجودیت بودجه فراوان برای برگزاری مراسمات تائاتر و رقص اجر کم عند الله

پاسـخ

شهروند مریوانسه شنبه 26 تیر 1397 | 15:09

59
8

باسلام و درود بر روح پاک شهدا به ویژه شهدای مظلوم و پاک ۲۳ تیر مریوان و ابراز تاسف برای نداشتن بودجه مسولین شهر مریوان برای برگذاری مراسم یاد داشت شهدای گران قدر وه بلعکس موجودیت بودجه فراوان برای برگزاری مراسمات تائاتر و رقص اجر کم عند الله

پاسـخ

اسماعیلسه شنبه 26 تیر 1397 | 15:32

56
8

متاسفانه با وجود اینکه همچنان جنگ بصورت پراکنده ادامه داره و همه جرات شرکت در دفاع ندارند و معدود انسان‌ها هستن که برای دفاع از وطن دارن خون میدن ولی بازهم نیش و کنایه ها ادامه داره روحشون شاد

پاسـخ

اقبال درخشانیسه شنبه 26 تیر 1397 | 15:42

31
59

سلام خدمت اقای بدخشانی عزیزبااین حساب این مملکت مال یکی دو هزار اغازاده ویکی دوملیون فرزند جانبازوازاده وایثچار گر است بیقه مردم ول معطلنداغا جان با این این سهمیه ای که شما میگیرید سطح علمی دانشگاه ها ویران شده سالانه چندین انسان دراین مملکت قربانی دست پزکشی میشوند که باسهمیه وارد دانشگاه شدند

49
14
همشهری بیطرف عاشق زریوار خبر سه شنبه 26 تیر 1397 | 17:06

جناب در خشانی یه کم درخشان فکر کن و از اون ذهن تاریکتون بیرون بیاین
این گزارش زریوار خبر به سهمیه و ...........ربطی نداره !!!
اگه مغرضانه نگاه نکنی کمتر عصبانی میشین همشهری

51
10
س. کریمی سه شنبه 26 تیر 1397 | 17:52

آقای محترم شما به خودت زحمت ندادیدبا دقت متن گزارش زریوار خبر عزیز رو بخونی و متوجه اصل قضیه نشدی !!! یعنی اصلا پرتی از ماجرا.

52
7
شهروندمریوان سه شنبه 26 تیر 1397 | 20:22

اقای درخشانی محترم!!
شهدا در تمام کشورهای جهان دارای ارج و قرب و کرامت هستند.بهترین و زیباترین قبرهای کشورهای اروپایی و امریکا و ژاپن و....از ان کشته شدگان جنگ است.
حتی کشورهای یاغی و مهاجم و متجاوزی مانند امریکا که سربازان و نظامیانش در جنگهای ویتنام و عراق و افغانستان و خلیج فارس و....کشته شده اند در بهترین مکان بخاک سپرده شده و تشیع جنازه باشکوه برای انان برگزار میکنند.بی احترامی به این کشته شدگان جنگها در اروپا و امریکا و حتی چین و ژاپن جرم است و بی احترام کنندگان به انها تحت تعقیب قضایی و پلیسی قرار میگیرند.
حضرتعالی ارامگاه کشته شدگان جنگ چند کشور خارجی را دیده اید که اینگونه شهدای عزیز و بزرگ کشورمان را نادیده و میفرمایید فرزندان انها نباید مورد احترام قرار بگیرند؟
اقای درخشانی عزیز!!!مگر این همه دزد و قاتل و ادم ربا و قاچاقچی و متجاوزین به ناموس مردم و گرانفروش که بسیاری از انان در زندانها هستند از خانواده معظم شهدا هستند!!؟؟تعجب میکنم از شما که نمیدانید فرزندان و خانواده های کشته شدگان جنگهای ویرانگر اول و دوم جهانی هنوز که هنوزه در کشورهای اروپایی مورد تکربم و احترامند و مزایای دولتی بسیاری دریافت میکنند.
در پایان اگر قوم یا فامیل و یا کسانی در اروپا دارید ازشان بپرسید به قبرستان کشته شدگان جنگ بروند و برایتان چند عکس و فیلم بگیرند تا کمی به خود ایید و اینگونه دیگر فرمایش نفرمایید!!
اقای درخشانی بزرگوار،در اروپا مجازات اعدام وجود ندارد اما محض اطلاع شما یک تبصره و استثنا دارد و انهم وطن فروشی و پشت کردن به اهداف و ارمانهای این کشورها است و خائن بدون فوت وقت باید تاوان وطن فروشی خود را بدهد. در چین و ژاپن و روسیه نیز اینگونه میباشد.باور ندارید بپرسید تا مقداری روشن شوید و قدر شهدای وطن را بدانید.والسلام

43
5
ئه وین سه شنبه 26 تیر 1397 | 23:05

تو که مدتی هست فیلینگو بستی رفتی خارج . عرضه داشتی همینجا میموندی .
کجا دانند حال ما * سبکبالان ساحل ها .....

31
3
شهروند مریوان چهارشنبه 27 تیر 1397 | 01:11

اقا یا خانم اوین
من با افتخار تمام در ایران و مریوان عزیز زندگی میکنم و برای این اب و خاک هم جانم را میدهم.مطمئن باشید.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 26 تیر 1397 | 16:45

26
36

یاد و ذکر شهدا در کلیه برنامه ها؛ همایشها همچون سرود ملی کشورمان مقدم بوده و هست... آقای بدخشانی ؛سیاه نمایی می‌فرمائید حضر تعالی و امثال شما سالیان سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما تسهیلات و خدمات میدهد، هم اکنون ادارات مارا بیش از 60درصد فرزندان شهید پوشش داده اند. برگزاری تشریفات و هزینه های زائد و اضافی دراین برهه زمانی؛ وضعیت اسفبار اقتصادی بنوعی مغایربافرهنگ ایثاروشهادت است.

51
1
بلبل خوان سه شنبه 26 تیر 1397 | 21:58

دیگه شما نگو شرایط فعلی کشور . همین الان میلیارد تومان روز روشن می دزدن. کسی یک نفر را دستگیر و مواخذه نمی کند اما برگزاری یک همایشی هزینه بردار . و زائد و تشریفاتی است...

شما که رو ندارید ..........

36
5
مریوانی چهارشنبه 27 تیر 1397 | 12:28

درپاسخ به شهرون اگر راست میگی وبز دل نیستی شما هم بروشهید شو ایشالله فرزندانت مثل خانواده شهدا از تسهیلات وخدماتی که بنیادبه آنان میده بهره مند شوند تمام دنیا هم بهت بدن جای پدر رانمیگیره عزیز خودتو یه لحظه جای آنان قرار بده که چی کشیدن

4
0
کارمند سه شنبه 2 مرداد 1397 | 08:54

شهروند !!!! بدون شک یکی از کارکنان بنیاد هستی !!!
شاید هم آقای الف................

پاسـخ

قە لای مریوانسه شنبه 26 تیر 1397 | 16:46

19
47

براتون متاسفم کە می گید اگە باباهای ما نبود مملکتی نبود،درحالی کە الانم مملکتی نیست ،همە بی پول بیکار ، اما از هر خانوادە ی شهید پنج نفر با مدرک لیسانس علوم تربیتی پیام نور الان دارن در سطح کلان مدیریتی کشور فعالیت می کنند،اینکه نشد عدالت..

28
4
فرمیسک سه شنبه 26 تیر 1397 | 22:12

پس اونهایی که الان صدقه سر این عزیزان ؛ کنار پدران و برادران خود هستند عین عدالته!! بیشین بینیم بابا

پاسـخ

امیرسه شنبه 26 تیر 1397 | 16:48

50
12

اگر شهدا نبودند معلوم نبود که بر سر جان و مال و نوامیس مردم چه بلایی می اومد
درود به روح شهدای انقلاب اسلامی

پاسـخ

هانه گه رمه لهسه شنبه 26 تیر 1397 | 17:08

45
2

بقیه نه ولی شما ول................. اید !!!!!!!!!!!

پاسـخ

هوار معلمسه شنبه 26 تیر 1397 | 18:48

22
43

بنده هیچ غبطه ایی به حق و حقوق و دارایی کسی نمیخورم و خودم با نهایت تلاش و شرافت مندی شغل شریف معلمی را برگزیدم و ازش راضی هستم

و در مورد ارتباط پیام قبلیم با متن خبر باید بگوییم که تا حالا چنین خبری نداشتیم که بتونم انتقادمون رو نسبت به این تصمیمات مزخرف دولت در مورد سهمیه بگیم

و اینکه در زمان جنگ هم هیچ کی خودشو قایم و گم نکرده بود بلکه آنهایی که شهید شدن در قبال وظیفه ایی بود که برعهده گرفته بودن و در قبالش پول میگرفتن

52
11
مریوانی سه شنبه 26 تیر 1397 | 21:55

جناب هوار خیلی مزخف میگه تمام دنیا هم بهت بدن جای پدر را نمیگیره بنده به نوبه خود سرتعظیم ودست تک تک این عزیزان را میبوسم
فکر کنم پول مفتی که میگیری وتعطیلات تبت رابالا برده یه سری به پزشک بزن جان برادر

پاسـخ

دختر مریوانیسه شنبه 26 تیر 1397 | 18:49

52
12

من نمی دونم چرا این مردم هر وقت یه چیزی میشه زوم میکنن رو ایثارگران و سهمیه شون کنکور ایثارگران یه رقابت جداست اقای اقبال درخشانی اگه گیری داده بشه باید به سمیه فرزند اخوند و استاد دانشگاه داده بشه که از دام پزشکی یهو میان پزشکی باید به پردیس و بین الملل گیر داده بشه خیلی جالبه با پول بابا درس خوندن عیب نیست و ولی با خون بابا درس خوندن عیبه . مغز متفکر جامعه شما برو غلط املای تو دروست کن.

4
33
دانا چهارشنبه 27 تیر 1397 | 07:15

خودتونم کم غلط املایی ندارین خواهرررررررر

12
0
مریوان پنجشنبه 28 تیر 1397 | 09:49

کجاش غلط املایی داره مهندس

پاسـخ

ریبوارسه شنبه 26 تیر 1397 | 19:58

48
6

همه جای دنیا ارزش و احترام بسیار زیادی برای شهداشون قادل هستن. شهدا کسانی بودند که با شجاعت جانشان را فدا کرده اند و بر ما احترام این انسانهای والا مقام واجب است. تعداد ایثارگران و خانواده شهدا در کنکور بقیه جاها در حدی نیست که واقعا جای بقیه رو بگیرد. این انسانهای سودجو و قدرت طلب و چاپلوس هستند که همه جا را گرفتند و وضعیت را به این روز انداخته اند.

پاسـخ

آمینه بدخشانیسه شنبه 26 تیر 1397 | 20:28

50
17

آقای اقبال درخشانی ما چهل سال را ماسال که دستان گرم پدران را لمس نکردیم میدانی یعنی چه ما از نعمت پدر محروم بودیم چی فکر کردی مملکت مال ماست بما خودمان دولت هستیم فکر میکنی سهم ما از انقلاب فقط سهمیه ای است که شما میفرمایید نه جناب ما سرمایه این مملکت هستیم وتو ابد رهرو شهدا وامام شهدا وامام خامنه ای هستیم به کوری چشم دشمنان

6
27
شیوا سه شنبه 26 تیر 1397 | 23:41

شماسرمایه مملکتی؟هیچی نیستی شعاره

43
5
هیوا چهارشنبه 27 تیر 1397 | 00:02

سلام، بحث سمت و سوی خاصی به خودش گرفته، فرزندان شهدا یک طرف بحث و بقیه مردم طرف دیگر بحث قرار دارند. به نظر بنده هر دو گروه حق دارند که از مواضعشان دفاع کنند. ولی انصافا سهمیه داشتند نقش برجسته ای در استخدامیهای دولتی دارد. در واقع بی کفایتی دولت و نداشتن برنامه ریزی کلان برای مدیریت کشور همه مردم را به جان هم انداخته است. این کشور به تمام مردم آن تعلق دارد و همه باید از منافع آن بهره مند باشند. در ضمن استخدام دولتی همچین آش دهنسوزی نیست که همه دنبالش دوندگی میکنند.

پاسـخ

عجبسه شنبه 26 تیر 1397 | 21:44

47
5

******** اگه مراسم هه لپه ركي بود حتما ميرفت اون رو چه به خانواده شهدا
شهدا رفتن تا اين مردك ******** بشه وبه كاراش برسه
زريوار خبر اگه مردي بذار اين كامنت رو
شهدا زنده اند وتا ابد ما مديون شهداييم
وادمهاي بي مايه اي مثل ******** رفتني هستند

32
2
فرماندار چهارشنبه 27 تیر 1397 | 08:29

چرا سانسور میکنی ؟ ******** مریوان مراسم خوانندگی براش از شهدا مهمتره
شما هم صادق نیستین

پاسـخ

جواب به آقای بدخشانیسه شنبه 26 تیر 1397 | 22:23

5
28

نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بیشترین خدمات و تسهیلات را به ایثارگران، خانواده شاهد... واگذار نموده برگزاری مراسمات، تشریفاتی و نه چندان اثر گذار در این مقطع زمانی، شما را اپوزسیون و منتقد نظام نموده وااسفا...

پاسـخ

کازیوهسه شنبه 26 تیر 1397 | 23:25

11
26

خوزگه م به خوتان وا دغدغه تان بوه به گرتن مراسمیک .... خلک له بدبختی خویا ماوه سو .

پاسـخ

عباسیچهارشنبه 27 تیر 1397 | 00:47

38
5

درخشانی و درخشانی ها شماها که از همه سهمیه های این نظام بهره مند شدید بدون این که یک تیر از لابلای گوشتان رد شده باشد

29
2
ایثارگر پیشکسوت چهارشنبه 27 تیر 1397 | 15:42

دررور سلام خدا بر انسانهای شریف و حق گو . مر حبا مرحبا مرحبا

پاسـخ

مسعودچهارشنبه 27 تیر 1397 | 07:14

36
2

خواهشا پای شهدا رو وسط نکشید . ارزشها باید محترم بمانند.

32
2
پاسخ به کاک مسعود چهارشنبه 27 تیر 1397 | 15:59

درود و سلام بر شرف شما

پاسـخ

مریوانچهارشنبه 27 تیر 1397 | 07:19

29
5

اونایی که رفتن جنگ و شهید شدن یه چیزی.ولی ۹۰ درصد بنیاد شهیدی مریوان یا رفتن کولبری یا تو زمین کشاورزی و یا .... کشته شدند و الان عضو بنیاد شهید هستن.این آدمو دیوونه میکنه

23
4
شهروند چهارشنبه 27 تیر 1397 | 16:45

عزیز دلم منطقه جنگیه اگر رفته کولبری برای امرار معاش رفته. تو تهران و سایر شهرهای مرکزی اگه کسی بره امرار معاش با مین و خمپاره شهید میشه؟ باز بگو خدا رو شکر که سازمانی هست حمایت بکنه و الی وکو به فره که ی پاره که اچوو

پاسـخ

سچهارشنبه 27 تیر 1397 | 09:01

7
32

شهدا برای ما زحمت کشیدیند و جان دادند. فقط شهدا نیستند که این طوری اند. معلمان، پزشکان و پرستاران و رفتگران و .... هم جسم و جانشان را برای مملکت میگذارند. لازم نیست هر کس خدمتی کرد دهها سال برایش یادبود بگیرند. مملکت فقط مدیون شهدا نیست. بلکه مدیون تمام خدمتگزاران دیگر است.

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 27 تیر 1397 | 10:39

7
26

نظرها متفاوته و همه قابل احترام. متاسفانه وضعیت نا به سامان موجود باعث شده تا همه منفعل و محافظه کار باشن و اگه از کسی در مورد مسئله ی نظر بخوان اینجوری با فوش و بد و بیراه به جون هم می افتیم و فرهنگ بحث و جدل متاسفانه ضعیفه. قبل از هر چیزی پدر نعمت بزرگیه و از دست دادن پدر تاثیر زیادی بر ادامه روند طبیعی زندگی هر خانواده ای میگذاره اما اینکه طرف با اراده و خواست خودش بره بگه من میخوام دفاع کنم و بمیرم قضیه جداگانه ایست و بایستی سازمانی نهادی و .... از خانواده بازماندگان از هر لحاظ دفاع بکنه و این امر طبیعی و حق مسلمه. اما اگر در این راه خدای نکرده کم توجهی یا کم لطفی بشه در حق اون شهدا نباید به آب و آتیش زد و یک سری افراد بخوان برای بالا بردن اسم خودشون از این قضیه سوئ استفاده بکنن. ما یک ملتیم در کنار هم و باید با هم زندگی بکنیم و با توهین و امثالهم نمیشه قضاوت کرد . زریوار خبر محترم شما رسالتتو نو به درستی انجام نمی دین و همه بعد قضایا رو در نظر نگرفتی چون ما ۸ خانواده شهید ۲۳ تیر رو داریم و همه هم بابا هاشونو دوست دارن ولی این یک مورد من فکر کنم میخواد یه جورایی خود نمایی و از این کارا بکنه و گرنه ما همه شهدا و خانواده ی شهدا را دوست داریم. لطفا این پست و بزارین ممنون

پاسـخ

هاوریچهارشنبه 27 تیر 1397 | 12:22

32
2

من خانواده شهید نیستم . ولی بی انصاف نباشیم پدر یک سرمایه بزرگه. نبودنش هم ضایعه . این ها هم حقی دارند و بزرگتریت سرمایه زندگی شان و را از دست دادن . متاسفانه مشکل از سیستم مدیریتی کشوره که نتونسته اشتغال ایجاد کنه و بیکاری را رفع .اشتغال حق هر ایرانیه تو تمام دنیا این ها اولویت هایی دارند ولی چون وضعیت کلی کشورشان خوبه مشکلات بوجود نمیاره

پاسـخ

میراجیچهارشنبه 27 تیر 1397 | 12:57

34
1

خیلی ها پرت تر از اونی هستند که فکر می کنند.
این موضوع اصلا در خصوص بیکاری و سهمیه نیست . خواهشا متن رو با دقت بخونید . ممنون از زریوار خبر

پاسـخ

ئه وینچهارشنبه 27 تیر 1397 | 12:58

30
2

شهروند مریوانی عزیز . منظور من اون بد اقبال درخشانی بود که فیلینگو بستن .
زریوار خبر محترم لطف کنید و این جواب رو بنویسید

پاسـخ

واقع گراچهارشنبه 27 تیر 1397 | 15:43

17
23

کاربران عزیز درهیچ جای دنیا مشابه مدل کشورایران را دربحث سهمیه ها(کنکور واستخدانی ها) نداریم زیرا امتیاز قائل شدن برای علم ظلم بزرگی است به جامعه ودانشگاه ، زیرا کسی که لیاقت پزشک شدن ، مهندس شدن ، استاد دانشگاه شدن ( کسی که باامتیاز تمام مقاطع تحصیلی را طی کرده باشد وسپس استاد دانشگاه شود واقعا فاجعه است زیرا نتیجه آن تربیت دانش آموزان ودانشجویان بیسوادوبه همین دلیل است که مسئولین عالی رتبه فرزندان خود را جهت تحصیلات عالیه به کشورهای اروپایی وامریکایی روانه میکنند) وگرفتن مدیریت ها وپست های حساس دولتی راندارد به برکت امتیازبنیادشهیدی وجانبازی وایثارگری صاحب این مناصب وشغل های حساس من جمله پزشکی وپرستاری ومامایی و...میشوندکه مستقیم به سلامت جامعه ارتباط داردوبه زبان ساده بازی با جان ومال مردم.
نتیجه این امتیازها وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، عدم مدیریت صحیح واداره کشور که به دست این آقابان وخانم های امتیازی است که روز به روز کشوربه جای پیشرفت وحرکت رو به جلو ، پسرفت وحرکت دوبه عقب دارد واگرماهمیشه صحبت ازتکنولوژی وپیشرفت کشورهای اروپایی وامریکایی به میان می آوریم همه اش به برکت وجود نخبگان ورقابت های سالم علمی واستخدامی وشایسته سالاری آنهاست نه امتیاز بنیاد شهید و...
درپایان برای پیشرفت وتوسعه وآبادانی ایران عزیز باید مسئولین کشوربه ویژه نمایندگان محترم با تصویب قانونی این امتیاز ها را حذف نموده تازمینه پیشرفت کشور به دست نخبگان وافراد واجد شرایط فراهم آید

پاسـخ

درجواب همهچهارشنبه 27 تیر 1397 | 15:56

9
24

تو این وضعیت اقتصادی و فلاکت و بدبختی توجه و یاری رساندن به محرومان و مستضعفان مریوانی کم تر از یاد شهدا نیست! شهدا که رفتند و رحمتشان نصیبتان شد !
درسته هیچ ارتباطی به موضوع نداره ولی خوبه حالتان از این بحث یکم بهم بخوره
یادی کنیم از اون خانواده ی بدبختی که فرزندشون با رتبه 88 کشوری ریاضی کارتن خواب شدتا امثال ****بی کرسی و منصب نمانند.از اون دختر مریوانی بارتبه 345 انسانی ،که فرزندان با سهمیه نخبه جاش رو گرفتند.ازاون پدریکه ایثارگری کرد و کسی نفهمید و بچش بی پدر دست فروشی کرد و با نون عرقش شد معلم ،تا مفضول شرف پدر باشد نه نون خور ... .
شهیدا تو این وضعیت نیازی به یاد شما ندارند ...

1
19
درجواب همه چهارشنبه 27 تیر 1397 | 16:10

در جواب توهین "مریوانی " به معلمین

17
1
مریوانی پنجشنبه 28 تیر 1397 | 12:51

شما هم سمیه منطقه ۳ داشتی معلم شدی

پاسـخ

ریبوارچهارشنبه 27 تیر 1397 | 21:08

21
2

بعضی از مسئولان کاری میکنن که حرمت شهدا هم حفظ نمیشه

پاسـخ

baranپنجشنبه 28 تیر 1397 | 10:00

20
0

اولا همه ی مردم ایران احترام شهدا رو گرفتن و همه دست بوس آنان هستیم و مدیون آنان هستیم، فکر میکنم خیلی از چیزا داره قاطی میشه و خیلی راحت میام و به همیدگه توهین میکنیم، خوانواده ی شهدا احترامشون برای همه ی مردم واجبه ولی بعضی چیزا بنظر شخصی من درست نیست، به عنوان مثال اینکه سهیه ی کنکور یا استخدامی هست درست نیست و مطمینم خود خونواده های شهدا هم قبول دارن
دولت وظیفه داره خونواده های این بزرگان رو تامین کنه ولی اینکه تو کنکور سهمیه بندی کنه درست نیست ، چون واقعا همچین آزمون هایی باید بر اصول توانایی های شخصی باشه، خونواده های شهدای عزیز میگن پدرانمان یا مادرانمان را ازدست دادیم ولی خیلی از جونهای دیگه هم هستن پدر یا مادرانشان را به دلایل دیگر از دست دادن و به همان اندازه و حتی شایدبه مراتب سختر به آزموت کنکور و یا استخدامی رسده اند ولی هیچگونه سهمیه ای ندارند،
متاسفانه به قول دوستمون (ریبوار)بعضی از مسولان کاری میکنن که حرمت شهدا حفظ نشه چون میتونستن کاری کنن الان این دو دستگی ایجاد نشه
امیدوارمبه همدیگه به چشم خوب نگاه کنیم و نه آقای درخشانی رو غرب زده و آقای بدخشانی رو سهمیه گیر نگا نکنیم، چون هرگز قضاوت کردن زندگی آدما درست نیست.ما همواره احترام خوانواده شهدا رو باید نگه داریم.

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی