سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 / 17:17|کد خبر : 5881|گروه : سیاسی

واکنش نماینده مریوان به اقدام برخی از هواداران سابق خود/ با تمام وجود در مقابل آنان ایستادگی می کنم

یکی از هواداران سابق نماینده مردم مریوان وسروآباد در مجلس شورای اسلامی در اقدامی با ورود به دفتر نماینده در شهر مریوان تعدادی از وسایل این دفتر را با خود برد.

یکی از هواداران سابق نماینده مردم مریوان وسروآباد در مجلس شورای اسلامی در اقدامی با ورود به دفتر نماینده در شهر مریوان تعدادی از وسایل این دفتر را با خود برد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در پی اقدام روزهای اخیر برخی از هواداران خود در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است خواستار پایان دادن به این وضعیت شده است.

منصور مرادی در پیام خود بعد از تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان چنین آورده است:

از آنجا که در آستانه استقبال از ماه پربرکت رمضان هستیم بنده سعی دارم و در این چند روز گذشته سعی کرده ام که خویشتنداری و صبر را تمرین کرده و در مقابل کینه توزی ها و اعمال از روی لج و کینه بعضی از افرادی که ماهیت کنش هایشان برای ما روشن است،مدارا و تساهل بسیار زیادی را نشان دهم و به جهت اینکه درگیر مسائل کلان شهرستانهای مریوان و سروآباد نظیر جاده سنندج_مریوان،رفع مشکلات مرز و معابرکولبری بوده ام نخواستم که انرژی و وقت خود را صرف کارهای کسانی بکنم که به جای اینکه به فکر هم افزایی فکری و اجرایی جهت حل مشکلات نامبرده باشند،باکمال تاسف سعی برآن دارند و داشته اند که ما در حل مشکلات عاجز بمانیم تا آنان به مقاصد کوتاه و برضدمنافع جمعی خود برسند. اکنون که خویشتنداری بنده را در این مدت مشاهده کرده سعی برآن دارند که آنارشیسم و هرج و مرج در امور اجرایی هردوشهرستان بوجود بیاورند اما من قبل از هرچیزی این دوستان را به حفظ اتحاد و هماهنگی،به مداراو تساهل در برابر نظرات مختلف و متفاوت یکدیگر فرا می خوانم و خواستارم این ماه مبارک را بعنوان خاستگاهی قرار دهیم که در آن همه ما بتوانیم《خودیت ها》و《منیت ها》را به نفع 《ما》و《جامعه ما》بشکانیم . امید است این کار بدون توسل به اقداماتی باشد که در این مدت اخیر روی داد که در این صورت تنها نتیجه ای که عاید همشهریان عزیز می شود این است که امور اجرایی و مسائل جاری و روزمره دچار اختلال شده و در نتیجه ما نمی توانیم خدمت صادقانه به مردم را انجام دهیم. باردیگر ضمن دعوت از همه موافقان و مخالفان بنده به همکاری و اتحاد برای هم افزایی جهت حل مشکلات کلان هردوشهرستان مریوان و سروآباد،خوشحالی خود را از همدلی ها و یکرنگی ها ابراز کرده و کاملا مورد استقبال قرار می دهم اما اگر چنان که عده قلیلی از منفعت طلبان بخواهند رویه جاری را ادامه دهند با تمام وجود در مقابل آنان ایستاده و ماهیت راستینشان راهویدا خواهم کردتا مردم عزیز خود قضاوت کنند وبه هیچ وجه بیش از این فرصت فرو پاشی اتحاد و یکرنگی نیروهای خدمتگزار را نداشته باشندو یقینا در این راه مصمم خواهم بود اما هیچ وقت قلباً راضی به این کار نیستم و عمیقاً براین رویه تاکید می کنم که همگی با آغاز این ماه مبارک دست در دست هم دهیم تا هرچه زودتر و بهتر بر مشکلات هر دو شهرستان فائق آییم و انشالله که بتوانیم جشن همگرایی و جشن همدلی همه ما در این عید فطر امسال برگزار شود.

به گزاش خبرنگار زریوار خبر، در هفته گذشته و اوایل هفته جاری یکی از هواداران نماینده مجلس در اقدامی با ورود به دفتر نماینده مجلس تعدادی از وسایل دفتر منصور مرادی را با خود می برد . بنا به گفته شاهدان این هوادار سابق نماینده مدعی شده است که نماینده به وی بدهکار است و این وسایل را به جای بدهی با خود می دارد.

امید است نماینده محترم مردم در شهرستانهای مریوان و سروآباد با این هوادار و هواداران سابق خود از در گفتگو وارد شود و این موضوعات پیش پا افتاده را به میان جامعه نکشانند و اجازه ندهد اختلافات داخلی و بگو مگوهای داخل ستاد انتخاباتی به بیرون درز کند. 

واکنش نماینده مریوان به اقدام برخی از هواداران سابق خود/ با تمام وجود در مقابل آنان ایستادگی می کنم

واکنش نماینده مریوان به اقدام برخی از هواداران سابق خود/ با تمام وجود در مقابل آنان ایستادگی می کنم
انتهای پیام/
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

جانانپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 17:44

22
4

عجب!

34
4
کسکم پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 21:45

مشکل برات پیش امده کسکم
نیزانی اخر عاقبت دروغ چیه .
کسکم تو مشکل دیری

پاسـخ

جوانپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 17:47

41
7

سلام وقت بخیر نمایند ه خودش برای خودش مشکل پیش آورده چون به هوادارانش قول داده به هر کدام پست کلیدی بدهد اما هیچ کسی به حرف ا یشان گوش نمی دهد نماینده به جای پیگیری مشکلات شهر دنبال جابجایی رئیس ادارات می باشد

پاسـخ

علیپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 17:48

19
2

بزانە بۆ وایانە کردە نەک تەهدید

پاسـخ

نسیم مریوانپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 17:54

31
6

جناب اقای نماینده مگر تابحال چه فعالیت و وکارهایی برای این مردم انجام داده اید که حالا چنین اذعان مینمایید .. ومردم دار شده ای این نان خودته بر روی سفره خودت

پاسـخ

مریوانپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 17:57

22
6

نمایند برای هوادارانش آنقدر کار کرده که مردم همه فهمیده اند به خاطر سرپوش گذاشتن این داد فریاد راه انداخته تا بار دگر ******* تا وانمود که من با هواداران اختلاف دارم ********

پاسـخ

وارستهپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 18:06

32
6

آقای مرادی این دوره حتما بازم میشی نماینده ی مجلس
بزک نمیره بهاره
........
همه دیگه شناختنت

پاسـخ

نعمت هاي دنياازان پررويان استپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 18:10

9
7

باسلام
من اينجا به دنبال مقصرنيستم
فقط اين مسئله كه اين رونداصلا مناسب اين برهه ي زماني نيست
خواهشا خويشتن داري را طرفين اولويت قراردهند.
چون بااين ذهنيت تصميم هاي فاجعه باري خواهندگرفت

پاسـخ

حمیدپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 18:18

33
3

برادر من معلومه حق با کیه
اگه حق با شما بود که الان پدرشان را در آورده بودی
باید اون روزی که هزینه هاتو پرداخت میکردن به فکر امروزت هم می بودی

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 18:21

34
2

خود كرده را تدبير نيست
يكي در اتاقش خودش را زنداني كرده و لب هايش را مي بندد
يكي وسايل دفتر را بجاي بدهي يا وعده و وعيد بر مي دارد
...
كسي كه توان متقاعد كردن يا مجاب كردن يك موكل را ندارد چطور ميتواند در دنياي پرتلاطم سياست چالاك و پويا باشد!!!

پاسـخ

بزرگواربپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 18:53

17
2

بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می‌ شن !
مثله : « پنیر تازه رسید » رو شیشه‌ی بقالی !
یا مثله « دوست دارم »
::
::
رفتنت را خیالى نیست !
فقط مانده ام جکونه در جشمانى به آن زلالى جا داده بودى آن همه دروغ را . . .
::
::
به خاطر من بخند حتی به دروغ !
گاهی باید به کسی تنفس مصنوعی داد . . .
::
::
هیچوقت به کسی که بهت اعتماد داره ، دروغ نگو ؛
هیچوقت به کسی که بهت دروغ میگه ، اعتماد نکن . . .
::
::
باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد . . .
::
::
دروغ رو همه میگن !
اما اونجاش به آدم فشار میاد که همراه با شنیدن دروغ ، خر هم فرض بشی !
::
::
بزرگترین دروغت را یادت هست ؟
گفته بودی من همیشه راست می گویم !
::
::
تا دروغ نباشی ، به حقیقی بودنِ دیگری شک نمیکنی . . .
::
::
متاسفم
نه برای تو که دروغ برایت خود زندگیست
نه برای خودم که دروغ تنها خط قرمز زندگیست !
برایم متاسفم که چرا مزه ی عشق را از دست تو چشیدم !
تا همیشه در شک دروغ بودنش بمانم . . . !
::
::
همه درست شبیه هم هستند فقط بعضی ها بهتر وباورکردنی تر دروغ میگویند !
::
::
دیوانگی های دلم را به دل نگیر !
دست خودش نیست ، طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را . . .
::
::
نه
تو دروغگو نیستی
من حواسم پَرت بود . . .
گفته بودی دوستم داری ” بی اندازه ”
خوب که فکر میکنم تازه می فهمم که ” بی اندازه ” یعنی چی . . .
::
::
هر روز ” دماغ ها ” کوچکتر می شود 

و 

دروغ ها بزرگتر !
::
::
برای اصیل بودن کافیست که دروغ نگویی !
آغاز اصالتِ خوب همین است ، که نخواهی چیزی باشی که نیستی . . .
::
::
بغض نیمه کاره تکرار دروغ هایت گلویم را می فشارد !
چشم هایم را می بندم از ساده لوحی !
بی شرم خاطراتم !
بیزارم آنگاه که از خودم می پرسم : « هنوز دوستم دارد ؟! ، حتی به دروغ »
::
::
خدایا بگذار گوش هایم سنگین بمانند ! سمعک را می خواهم چکار ؟
وقتی شنیدنی های این دنیا یا دروغ اند یا گناه . . .
::
::
نترس جانم !
.
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو !
::
::
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید راست میگه یا دروغ . . .
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا که با چشمشونم دروغ میگن !
::
::
به بعضیا هم باید بگی :
یه خورده راست بگو ببینم بلدى !
::
::
دستگاه مشترک مورد نظر از دست “ دوستت دارم ” های دروغ تو خاموش است،
لطفا دیگر تنهایش بگذار . . .
::
::
قدیما تا کسی مجبور نبود ، دروغ نمی گفت ؛ الان تا کسی مجبور نباشه ، راست نمی گه !
::
::
تو خودت را رنگ زدی ، تا شیبه خاطرات این آدم ها باشی ؟
شاید فراموش کردی ، که این آدم ها رنگین کمان را با دروغ های خود رنگ میکنند !
تو برای آنها، حتی معنی بی رنگی را هم نداری !
کاش سیاه و سفید بودی !
تا باورشان میشد، تو شیبه دروغ های رنگیِ آنها نیستی !
شبیه حقیقتِ خودت هستی !

پاسـخ

کوماسیپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 19:03

24
4

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه دوستان عزیز:
یقینن هوادار آغای مرادی راست میگین چون همه مردم میدونن که اغای مرادی به خاطر این که رأی بیارن به مردم خیلی وعده وعیدها داده*****************************************\nپس اگه بدهکارش هستی نگو نماینده هستم نمیدم یابهش قول دادی استخدامش کنی انجامش بده اونم مثل همه ی اونایی که گذاشتیشون سر کار
چون مطمئنا واسه ی دوره های بعدی خودتون رو کاندید میکنی پس نذار خاطره ی تلخ اغای کریمیانی واسه ی شما هم بشه خاطره که مردم چه جوری ازش پذیرائی کردن

پاسـخ

مهرايينپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 19:51

26
5

سلام
جناب مرادي كدوم يك ازكاراي اجراي روداري پيگيري مي كني وكردي ؟؟؟!!! كه نمي توني بعدازدوسال تماس مكرربنده كه هيچ كارشخصي باهات نداشتم ونخواهم داشت فقط محض پيگيري يه كارعمومي بودجواب بدي ، بنده يكي ازطرفداراتون بودم كه دوره قبل منظورم دوره اي ست كه اقاي كريميان نماينده شديه هفته باماشين شخصي بدون يه قرون چشمداشت همراتون بودم ودراين دوره ام كه نماينده شدي كمابيش بوده ام.پس اين دوستمون كه اين كارروانجام دادن ومن نميدونم كي هستن ، حتماازتون خيلي دلخوروناراحت هستن، اين حرف شايدبگم بيش از٨٠درصدازطرفداراتون هست

پاسـخ

جبارپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 20:08

26
3

سلام خدمت همه دوستان
امیدوارم که همه این تنش ها حل بشوند و نمایندگانی که به دروغ میان مردم میگویندمن هیچ قولی نمیدهم و پشت پرده به هوادارانش وعده های خلاف میدهند اصلاح بشوند و از**** زدن مردم دست بردارند
انشاالله

پاسـخ

رضا رضاییپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 20:26

28
5

******************. متاسفم برای شهرم و برای نمایندش. اخرش از تو جوابیه اقایی مرادی نگرفتیم که یک نفر بوده یا یه عده. **************

پاسـخ

مامهپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 21:27

7
0

جناب آقای مرادی بهتر این هست بجای این حواشی بهتر هست از کسوت نمایندگی استعفا بدی شاید خودت هم به این باور رسیده باشی که با کارهای که انجام میدی داری راه رو برای رقبا در دوره آتی هموار میکنی چون مردم الان دیگه براشون مشخص شد که محاسباتشون اشتباه از آب در اومد.

پاسـخ

مامهپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 21:27

22
1

جناب آقای مرادی بهتر این هست بجای این حواشی بهتر هست از کسوت نمایندگی استعفا بدی شاید خودت هم به این باور رسیده باشی که با کارهای که انجام میدی داری راه رو برای رقبا در دوره آتی هموار میکنی چون مردم الان دیگه براشون مشخص شد که محاسباتشون اشتباه از آب در اومد.

پاسـخ

همسهریپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 21:28

24
1

متاسفم کە نمایندە بە جای مصوبات مجلس و کار مردم وعده وعید نابجا میدهد همچنان مانند ***********

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 21:53

23
1

باسلام خدمت همه همشهریان به نظر بنده حالا که همه روسای ادارات عوض شدند و هواداران اقای مرادی هنوز یو سری به وعده وعید های خود نرسیده اند اقای مرادی میتونه از طریق اتحادیه صاحب سوپر مارکت و مغازه ها رو عوض کنه دوستان و عزیزانی که رو سر کار گذاشته جای اونا بزاره

پاسـخ

منتقدپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:00

23
2

آقای مرادی تو که به رئیس جمهور تذکر میدی و تریبون ملت در اختیارت هست ما هم حق داری به تویی که در بانک مشغول... بودی و الان دستت به دهانت رسیده و تمامی اون کسانی که شبانه روز برات زحمت کشیدن تا نماینده شدی و اکنون نسبت به این همه خوبی که در حقت کردن بی محلشون میکنی روزهای سخت تری در انتظارت هست چون نه تنها برای شهرهای مریوان و سروآباد کاری نشده بلکه تمامی طرفدارانت لحظه شماری میکنند زود انتخابات بعدی فرا برسد و نتیجه ی خوبی هایت را ببینید(خخخ)
ما هم از این تریبون نسبت به عملکرد ضعیف شما معترض هستیم و می گویم چطور دوران تبلیغات و روز انتخابت را فراموش کردی.
البته انچه از ماست برماست
فراموش نکنید کم کم مهلتت تموم میشه و کرسی را به کسی دیگر میسپاری

پاسـخ

محمدپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:01

14
2

همه****** چه مرادی چه این چه اون این وسط مردم کمسواد با شروع انتخابات مثل مورچه میرن دور ستادها میگردن

پاسـخ

ا....پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:02

8
33

آقای مرادی انسانی صادق هستندمتاسفانه کسانی که دوربرش هستنددنبال سهم خواهی خودوتثبیت جایگاه خودهستندازنزدیک همه شون رامی شناسم می دانیم چه انسان های هستند یه جوری باات برخوردمی کنندوقتی که هستی ولی... ازصداقت وسادگی آقای مرادی شکی ندارم

19
4
زریبار مریوان جمعه 28 اردیبهشت 1397 | 00:33

شما چی نصیبت شده که اینجوری داری کاسه لیس میزنی،کدوم صداقت کدوم خوبی داره؟

2
0
جوابیه چهارشنبه 2 خرداد 1397 | 10:06

نماینده ای که به حرف خلیل میرزایی واسه یک شهر تصمیم بگیرد آخرش سرنوشت خود خلیل رو دچار خواهد شد............ خواهش میکنم نظر منو بدون سانسور بذارید حرف مردمه

پاسـخ

okپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:11

28
6

واقعا تهدید مدیر سایت راهشه آقای مرادی

اینو بدون که ما همه پشت زریبار خبر هستیم

من منصور را حمایت کردم و خیلی چیزها از پشت پرده کارهاش در مرز خبر دارم همه رو بهت می دم . نترس همه با تو هستیم

19
5
هوادار زریوار خبر پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:41

واقعا مایه ننگه که یک خبرگزاری مثل زریوار خبر رو تهدید کنی.
نشان از ضعف مدیریتی********* یک شخصه

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:14

13
2

باسلام و عرض ادب خدمت کاربران زریوار خبر به نظر بنده اگر اقای منصور مرادی فقط به خاطر حق مردم نماینده میشد کاری به تغیر و جایگزین کردن ریس و روسا انداشت ایشان بایستی در مجلس دنبال منافع دو شهرستان مریوان و سرواباد باشه اول اینکه وعده و وعید زیاد به دوستان داره حالا هم که هواداراش زیاده هستن پست و مقام ها تموم شدن میتونه صاحب سوپر مارکت و مغازه ها رو که سابقه خوبی دارن از معازشون بیرون کنه دوستان رو بزاره اونجا بزار دوره بعدی دوستان پشت سرش باشن

پاسـخ

امپراطورپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:46

28
5

بنظرم خطا و مشکل از طرف اقای مرادی نیست، اقای مرادی فردی ساده بودند اونایی خطاکار هستند که موقع انتخابات و از روی غرض و بدونه درنظر گرفتن منفعت مردم، اومدن ازش حمایت کردن (اقایان سهرابی، محمدی و درستان)و در عوض از نماینده امتیاز گرفتن، از جمله گرفتن پست بخشداری، حالا این افراد کجا هستن که بیان جوابگو مردم باشند ***********

پاسـخ

لوت گولپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:51

27
4

بقربان خوا بم.آخر تو چی و مجلس چی.به خوا ابه له دیوان خوا جواو تواو خلق بدیتو.

6
0
محمد جمعه 28 اردیبهشت 1397 | 10:53

بهترین جملە در مورد نمایندە بود ە تا الان شنیدم
افرین

5
0
خبات جمعه 28 اردیبهشت 1397 | 11:07

کورە ئە و ئینسانانە چوزانن خواو قرآن ،شریعت و پیغمبر چیه.

پاسـخ

مەریوانیپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:53

19
2

هەر خۆم خاس ئەکەم بە پیاویان نازانم و دەنگیان پێ نادەم ....

پاسـخ

همشهریپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 22:59

4
0

واقعا برات متاسفم ، نماینده ای***** به درد نخور هستی. حیف که مریوان هیچ وقت نماینده ی بسیار مطلوب نداشته. از ماست که بر ماست

پاسـخ

خانه مرزدارانپنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 | 23:01

21
2

آقای مرادی به جای********** وعده وعیدهایی که به هواداران دادی رو عمل کن،موافقان رو بیخیال شدی مخالفان را چسپیدی و استخدام کردی که دنیای مجازی را برات پوشش دهند،*************

پاسـخ

سیروان مریوانجمعه 28 اردیبهشت 1397 | 00:31

30
1

سلام و عرض ادب خدمت همشهریان عزیز و زریوار خبر دوست داشتنی...
اینجانب اقدام به جمع آوری بالغ بر هزاروسیصد امضا از مردم محترم مریوان و سروآباد و بسیاری از ادارات بدنبال تجهیز پزشکی قانونی مریوان برای پزشک معالج و تلاشهای بسیاری دراین راه که حدودآ یک ماه به طول انجامید و در نهایت تمام این امضا ها و درخواست تجهیز پزشکی قانونی مریوان و سروآباد را تحویل آقای عباس مهرجویی نموده ام که ایشان لطف فرمود و ۲ روز را صرف رفت و آمد به شهر سنندج و دیدار مدیرکل محترم پزشکی قانونی استان کردند و در قرار بر این بود که آقای نماینده تماس تلفنی با مدیر کل پزشک قانونی استان داشته باشد که پزشک قانونی به پزشک معالج تجهیز گردد و مردمان شهرستان های مذکور نیاز به مراجعه به شهر سنندج نداشته و این مشکل بزرگ برطرف گردد که تحت هیچ شرایطی جناب نماینده جواب تلفن ما را ندادند و هیچ اقدامی نکردند و مانن سایر ادارات فقط درخواست را امضا کردند و مجبور به این امضا نیز شدند،اما هنگامی که پزشک معالج به پزشک قانونی مریوان ارجاع داده شد آقای نماینده با نصب بنرهایی در این خصوص از خودشان تشکر و قدردانی کردند.فقط خواستم این موضوع را اطلاع رسانی کرده باشم.

پاسـخ

واقع بینجمعه 28 اردیبهشت 1397 | 01:09

17
0

بە عقیدە ی حقیر مشکلاتی کە اینروزها نمایندە با آن مواجه است و منتج به پیشامدهایی از جمله کاهش شدید محبوبیت و یورش به دفتر ایشان گشته است دو عامل دارد که میتوان آن را در دو سرفصل زیر دسته بندی کرد

عامل اول : بادآوردگی مسند نمایندگی برای منصور مرادی و ************* کرسی دراختیارشان

براساس مستندات موجودی که حقیر در اختیاردارم منصورخان مرادی و تیم همراهش بلند پروازانه و حریصانه در آرزوی کسب کرسی نمایندگی به هر قیمتی ، در دومین سال نمایندگی کریمیان و درست دوسال مانده به انتخابات اقدامات خود را در جهت تخریب کریمیان و اطرافیانش شروع نموده و شروع به توزیع شب نامه های افترآمیز و کذب بر علیه کریمیان نموده اند و همگان هم بیاد دارند که در دوران تبلیغات نزدیکترین افراد به منصور مرادی در اقداماتی ************را برعلیه کریمیان روا داشتند غافل از اینکه دنیا دار مکافات است زمانی که با اتهامهای **************** با آبروی دیگران بازی شود حتی باور دارم که فارغ از مسائل دینی و اسلامی ، چنین رفتارهایی بازخورد عین دارد و به مثابه مثال مزن بر در دیگران با انگشت که میزنند بردرت با مشت این است که امروز نماینده در ازای هر انگشتی که زده و یا اجازه ی آن را داده است شاهد بازخورد مشهای فراوانیست که امروز جوابی برایشان ندارد چون اینها چوب خدابوده و ادامه هم خواهد داشت

عامل دوم : عدم دانش سیاسی و فقدان روح ارتباط جمعی

منصور مرادی همانگونه که اشاره شد حاضر بود به هر قیمتی که هست به نمایندگی و به قدرت برسد ************ شروع کرد هرکجا میرفت میگفت مادرم اهل اینجاست هورامان میرفت هورامی بود سرشیو و کوماسی میرفت کورد بود و هرجا جوان بیکاری را میدید وعده ی مرز و بانک و استخدام را میداد به معلمان قول معاونت به معاونان قول ریاست و به رییسان قول فرمانداری را میداد خلاصه در هر برخوردی با هر فرد و خانواده ای وعده ای واهی و سر خرمن را داده و حتی از برخی خانواده ها هم کمک های مالی و غیره را نیز دریافت نموده است اما چون در ادامه زمانی که در انتخاباتی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند تا ایشان نماینده شوند و نماینده هم شدند واز آنجا که هیچ پیشینه و سوابقی در زمینه های اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی نداشتند اینگونه و همانگونه که انتظار هم میرفت با جایگاهشان وصله ی ناجور شده و غیره هم وزن درآمدند
و امروز ایشان همانند موسسات غیرمجاز مالی حاشیه ساز این سالها ، سپرده ها و بدهی های ریز و درشت فراوانی را به مالباختگان و طرفهای حساب خود دارد که قدرت تسویه هم ندارد و طبیعیست که اموال ایشان مورد دستبرد قرار گیرد و این حالت خوشبینانەی ماجراست و نشان از خویشتن داری و بزرگواری مردم مریوان و سرواباد دارد وگرنە عملکرد ضعیف و بدقولی ها و عدم پاسخگویی به مردم دوشهرستان عواقب سختتری هم را برای شخص نماینده به دنبال خواهد داشت
و منطقیتر آن است که منصور مرادی قبل از اقامه ی وصایا برای دیگران ، با خودنگری و بازبینی رفتارهای خود و دفترداران و همراهان خود بپردازد چون سرچشمه ی تمام این کنشها و نارضایتیها بوده و خواهند بود تا جایی که تداوم این نوع رفتار غیر مدیریتی با سیاسهای کلی و کلان کشور در تضاد است چون انتخابات یکی از سیاسیترین و مهمترین و از همه مهمتر هزینه گذارترین امورات نظام بوده که حضور حداکثری مردم از مهمترین خواست نظام بوده و خواهد بود اما نماینده و این چنین مسئولان انتخابی با تضعیف این مسندها و جایگاهها مردم را با انتخابات دشمن میسازند و زمینه ی قهرسیاسی و کمرنگ نمودن اهمیت مشارکت را فراهم میکنند که در ادامه الزامیست که منصور مرادی یا خود مستعفی گردد یا اجبارا خلع مسند

پاسـخ

کوردوانجمعه 28 اردیبهشت 1397 | 01:18

8
4

فرماندار شجاع وجسور و کاردان تا به حال به مریوان نیومده کسکم نماینده بجای اینکه در مجلس باشد هر روز زنگ آخر میره پیش آبدارچی وزارت کشور وگفته یا شفیعی را عوض میکنی یا استعفامیدم
کسکم مشکل اراش پیش آمده که اینقدر فشار بهش وار شده

پاسـخ

شهروندجمعه 28 اردیبهشت 1397 | 01:31

12
0

آقای نماینده حنات دیگه پیش طرفدارای خودت هم رنگی نداره,شما هنوز پول ناظرهای انتخاباتی شوراهای پارسال رو که از طرف دفتر شما مسئول نظارت بر صندوقها بودن رو ندادین.چند بار هم به دفترتون مراجعه کردیم که فقط جواب تکراری هزینه نداریم رو شنیدیم
اگه پول ندارین چرا مردم بیچاره رو روز انتخابات واسه چندرغاز 30 ساعت علاف خودتون کردین؟؟؟؟

پاسـخ

جوادجمعه 28 اردیبهشت 1397 | 10:01

11
2

آقای مرادی به حرف های افرادی گوش می دهد ***** ********** ******** حالا فرماندار فهمیده دنبال چه هست به حرف ایشان برای جابجایی روسای ادارات گوش نمی دهد آقای مرادی دادش درآمده

پاسـخ

مهدییکشنبه 30 اردیبهشت 1397 | 00:01

1
0

اتفتاقا مرادی ****کنار گذاستن روسای ادارات را ندارد .ولی امید کریمیان همه روسای ادارات را از حامیان خود انتخاب کرد.چرا انصاف نداری والله جابجای مدیر یک مدرسه را ندارد.

پاسـخ

کا علییکشنبه 30 اردیبهشت 1397 | 08:52

7
0

آقایان سهرابی واقبال محمدی ودرستان هرسه سهم خودرا ازمنصور مرادی بخاطر یک سخنرانی برای منصور دریافت کردند پسر سهرابی به استخدام درآمد پسر اقبال محمدی که آبدارچی یک موسسه مالی درتهران بود به دفترمنصوررفت ودرمجلس استخدام شداقبال محمدی همچنیین عمویش صباح محمدی رابخشداراورامان کرد سهم عزت درستان که درانتخابات سنگ مردم رابه سینه میزد شد گرفتن بخشداری مرکزی حال سایرطرفداران ایشان این رامیبینند ودادشان درآمده البته این آقایان فردادرانتخابات 98مجدداهرسه به شیوه های مختلف برمیگردند (سهرابی واقبال محمدی ودرستان )وخودرا مدافع تمام قد مردم میدانند تابازازکس دیگری سواری بگیرند

پاسـخ

نا شناسیکشنبه 30 اردیبهشت 1397 | 14:32

0
1

چرا پیامها رو نمیزاری این کار شما مغرضانه هستش موافق ومخالف بذار گزینش نکن رسالت شما ظاهرا بر اساس بی طرفی وبا صداقت نیست

پاسـخ

ساساندوشنبه 31 اردیبهشت 1397 | 09:37

2
0

از شهرو مردمیکه بخاطر تعصب نماینده یا شورا انتخاب می کنند و همیشه آدمای لایق را نمی بینند طبیعی است که همیشه نماینده ای انتخاب شود که فقط در فکر خود و اطرافش باشد و منافع عمومی را اصلا نادیده می گیرد... و از کسانکیه لایق هستند و همیشه صحنه را ترک می کنند و بعدا میشوند منتقد دیگه انتظاری نباید داشته باشیم...
راست گفتند خلایق هر چی لایق....

پاسـخ

ئاواتدوشنبه 31 اردیبهشت 1397 | 18:52

5
0

خلایق هر چه لایق

پاسـخ

ئاواتدوشنبه 31 اردیبهشت 1397 | 18:55

7
0

آخه همشهریان عزیزم منصور مرادی رو چه به نمایندگی. ایشان هنوز نمیدونه وظیفه ش چیه تو مجلس آنوقت شما ازش انتظار دارید؟ بیخیال تا دورانش به سر رسد.

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی