سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 / 01:42|کد خبر : 5836|گروه : اجتماعی

نزاع خانوادگی درشهرک هجرت کانی دینار قربانی گرفت+جزئیات

در پی نزاع خانوادگی در شهرک هجرت(جوجه سازی) شهر کانی دینار مریوان یک نفر بر اثر شلیک تاپر به قتل رسید.

در پی نزاع خانوادگی در شهرک هجرت(جوجه سازی) شهر کانی دینار مریوان یک نفر بر اثر شلیک تاپر به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، بعداظهر روز چهارشنبه بر اثر نزاع خانوادگی در شهرک هجرت کانی دینار شهرستان مریوان یک نفر با هویت مشخص (ر.ر) ۴۵ ساله با تفنگ ساچمه ای تاپر کشته شده است.

منابع بیمارستانی با تایید این خبر اعلام کردند بر اثر شلیک گلوله 
به صورت و سینه مقتول در دم جان باخته است.

به گفته شاهدان یک نفر سوار بر خودروی پراید در محل کار متقول پیاده و با شلیک گلوله وی را می کشد. به گفته شاهدان وی اهل روستای ژان بوده است و علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی و تحقیقات اولیه است.

شامگاه روز سه شنبه نیز بر اثر نزاع در سه راه بهزیستی مریوان یک نفر با ضربه چاقو فوت کرد. طبق اخبار رسیده افراد دخیل در این حادثه روز سه شنبه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و به زندان منتقل شدند.

انتهای پیام/
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

آرمیچرپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 02:04

54
7

مریـوان = تگـــــزاس

پاسـخ

مسعودپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 07:59

5
1

اسلحه آزاد، کشتن آزاد، چاقوکشی عادی، پرخاشگری ارزش،بی قانونی نشانه زرنگ بودن و.......این است وضعیبت امروز مریوان ما.... هرچند که در این شهر سمن ها و(ان جی او )های فراوان فعالند و دارند دلسوزانه کار می کنند، اما گویی فعالیتشان محصور به یک قشر خاص است. مگه تاحالا یک جامعه شناس نبوده که علت این ناهنجاری ها رو بررسی کنه ؟ چه عرض کنم ؟شاید بوده و گوش کسی بدهکارنیست .... قوه قضاییه باید سریع وارد شود. تعلل در مجازات تبعات دیگری خواهد داشت..فعلا که آسیب شناسی مقدور نیست.

پاسـخ

مه ریوانپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 08:29

4
2

بیکاری

فقر

فحشا

دزدی

نزاع

پاسـخ

کوسالانپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 09:20

2
2

کشت وکشتاره

پاسـخ

افسانهپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 11:12

1
2

وحشتناکه هرروز یکی یکیو میکشه ا

پاسـخ

جلالپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 13:26

2
1

با عرض سلام خدمت همه همشهریان تقاضا مندم مسئولین خصوصا قضات محترم پرونده ها را به تاخیر نیندازن و سریعا بعد از مشخص شدن قاتل به هر دلیلی که باشد حکم قصاص را اجرا کرده تا هم دستور خدا و پیغمبر اجرا شود و هم درس عبرتی برای همه شود . انشاا...

پاسـخ

مریوانیپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 15:16

5
1

متاسفانه پلیس در شهرهای مرزی در حفظ نظم و برخورد با خاطیان هیچ گونه عمل مثبتی نداره ... یک همسایه داشتیم در نیروی انتظامی میگفت در شهرهای مرزی مامورین نمیخواهند در هیچ مسئله ای خود رو در گیر کنند ، البه از ترس امنیت خودشان ! واین برای شهر فاجعه است ... یک بار چندین ماشین با چندین سرنشین نوجوان و جوان در اطراف یکی از دبیرستان های دخترانه هم مزاحم ناموس مردم میشدندو هم با حرکات رانندگی خطرناک برای مردم ایجاد خطر میکردند که چند نفر با ۱۱۰ تماس گرفتند در جواب اپراتور ۱۱۰ میگه دستگیرشون کنید بدید تحویل کلانتری ۱۱ ..... بله اینم از پلیس که جرات ندارن با خلافکارها درگیر بشن .

پاسـخ

قلهپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 15:19

3
1

مریوان قتلگاه شده

پاسـخ

آریا مرادیپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 16:06

217
2

دی تخوا امه شاره تیایا زندگی اکین؟؟؟

ولا پیاو ناویریت تک خانواده ی خویا به خوشی دوریک ناو بازار داتو

پاسـخ

شبنمپنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 19:38

4
1

واقعا جای تائسف داره که مردم بدون فکر کردن درباره ی عواقب کاری دست به هر کاری می زنند وجان یک دیگر را می گیرند

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی