سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
از نماینده و روحانی گلایه دارم اما شجاعت اظهار صریح آن را دارم
چهارشنبه 1 فروردین 1397 / 23:08|کد خبر : 5755|گروه : سیاسی

شیطنت هایی در فضای مجازی؛ نماینده اسبق اظهارات منسوب به خود را تکذیب کرد

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بعد از انتشار متنی منسوب به خود در فضای مجازی ضمن رد این اظهارات، گفت:هرچند گلایه هایی از رئیس جمهور و نماینده بزرگوار دارم اماقضاوت در سال دوم دوره چهارساله  و قبل از سال آخر  در مورد عملکرد ریاست جمهوری و نماینده مردم قضاوتی عجولانه و مغرضانه است.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بعد از انتشار متنی منسوب به خود در فضای مجازی ضمن رد این اظهارات، گفت:هرچند گلایه هایی از رئیس جمهور و نماینده بزرگوار دارم اماقضاوت در سال دوم دوره چهارساله و قبل از سال آخر در مورد عملکرد ریاست جمهوری و نماینده مردم قضاوتی عجولانه و مغرضانه است.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، اقبال محمدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بعد از انتشار متنی منسوب به خود در فضای مجازی اعلام کرد: که این متن متعلق به وی نیست و این گونه اقدامات را شیطنت افراد معلوم الحال دانست.

اقبال محمدی در پاسخ به پیامی که به وی منسوب شده بود -در ادامه می خوانید-  در یکی از گروه های تلگرامی نوشته است: باسلام و عرض تبریک عید باستانی نوروز و فرا رسیدن سال جدید ، پیام فوق را شیطنت عده ای مجهول الهویت و معلوم الحال می پندارم . من این شجاعت را در خودم می بینم که با اکانت و شماره خودم اظهار نظر کنم ، هرچند گلایه هایی از رئیس جمهور محترم و نماینده بزرگوار دارم اماقضاوت در سال دوم دوره چهارساله  و قبل از سال آخر  در مورد عملکرد ریاست جمهوری و نماینده مردم قضاوتی عجولانه و مغرضانه تلقی می نمایم. وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ.

صبح اولین روز فرودین ماه سال 97 در برخی از گروه های تلگرامی متنی منسوب به اقبال محمدی نوشته شد که باعث تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی شد اما بعد از چند ساعت این نماینده این متن را اقدام شیطنت آمیزی از سوی افراد معلوم الحال دانست.

متن منسوب به اقبال محمدی:

 

بسم اللە الغفار 
چی فه‌رزه‌ بۆ تۆ؟خزمه‌تی هۆزم
گیانت بۆچیه‌ ؟بۆ فیدای   هۆزم
سه‌رت بۆ چیه‌؟بۆ گۆ، گۆی مه‌یدان
چاووت بۆ چیه‌؟بۆ سه‌یری کوردان
 
همشهريان فهيم و آگاه مريوان و سروآباد
با عرض سلام و احترام 
 
ضمن عرض تبريك آغاز سال نو بهترین ها را از پروردگار مهر و زیبایی برایتان آرزومندم.
 
برگزاری انتخابات موفق یکی از شاخصه های مهم مردم سالاری و حاکمیت "عقل و تدبیر" بر "جهل و جمود" است و بر همین اساس هر شخصی آزاد و مختار است که آزادانه و برپایه ی تعقل در قبال آینده ی خود و اجتماع ، شرکت کرده و با انگشت شهادتین گواهی دهد و اصلحترین را انتخاب نماید. 
بدون ترديد با این تعاریف اینجانب نیز مشمول حق انتخابی آزادانه و بدور از تعصب میشدم  تا بتوانم تاثیری هرچند کوچک را در آینده ی موطنم داشته باشم با درك اين واقعيت و با احساس مسئوليت و برمبناي دانش و تجربه علمي و عملي در میان مردم حضور یافته و شجاعانه اعلام موضع نموده و همانگونه که بر همگان آشکار است در انتخابات ریاست  جمهوری از دکتر روحانی و در انتخابات مجلس نیز از آقای منصور مرادی حمایت نموده که متاسفانه هردو پیروز شدند اما این پیروزی نفعی برای جمع نداشت.

هرچند خدا را شاهد میگیرم صرفا منافع و مطالبات عمومی مد نظرم بوده و برای این مهم شخصا تاوان فراوانی را پرداخته ام وباید اعتراف نمایم پس از گذشت زماني کوتاه متوجه انتخاب عجولانه و ناپخته ی خود شده ام و  با همان شهامت قلبی به بازگویی حقایق و اذعان به تعجیل در تصمیم گیری اقدام نمایم

هرچند که حمایت از این دوبزرگوار با هدف دعوت به مشارکت بود و از طرفي پيامي به دولت بود كه این همگرایی بی هزینه نبوده و عودت هزینه هم دارد و بایدگفت هیچگاه فرصتي قانوني و بدون تبعیض  به ما داده نشد که توان و شايستگي خودمان  در سطح ملی را ثابت كنيم. نگاه تبعیض آمیز دولت تدبیر و امید به کردستان که روشن است و کم کاری نماینده ی فعلی دست به دست هم دادند تا بنده به پشیمانی خود اذعان نمایم

لذا بار ديگر سوگند یاد کرده کە هرچند منفعت شخصی دلیل قرابت با این دوستان نبوده لذا بر خود واجب دانستم که ضمن عذرخواهی از عموم مردم خصوصا شورای هماهنگي اصلاح طلبان استان و عموم مردم شریف مریوان و سرواباد طلب مغفرت و حلالیت ویژه می طلبم

یقینا بر همگان آشکار است که بیشتر ازهر کسی در این راستا متحمل عقوبت و مذمت قرار گرفتم همگان شاهد هستید که در اقدامی نادر با بی لطفی مسئولین  فرمانداري تهران و وزارت كشور در روز انتخابات شورای شهر تهران بدون دلیل قانونی رد صلاحیت گردیده و  از گردونه ی رقابت حذف گردیدم

لذا ضمن تقدیر و تشکر از همراهان و هواداران گرانقدری که نسبت به بنده لطف داشته و دارند از محضر ملت بزرگ مریوان و سرواباد خواهان آنم که همچون گذشته بر اینجانب لطف روا دارند و مرا به خاطر آنچه که گذشت ببخشایند  از خداوند عزوجل موفقيت مردم و آبادانی هر دو شهرستان را آرزومندم  و امیدوارم که کم کاری دولت و بی توجهی نماینده به وادی فراموشی سپرده نشود

و در آخر آرزو دارم مسئولین شهرستانی ، استاني و کشوری شرایط ملموس فقر و بیکاری و نیازمندی مردم در اصلاح و گسترش زیرساختها را بیشتر از پیش دریافته و یار و یاور محرومان واقعی باشند

و من الله التوفیق 
دكتراقبال محمدی 
نماينده دوره هشتم مريوان و سروآباد
يكم فروردين ١٣٩٧

انتهای پیام/
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

امینیچهارشنبه 1 فروردین 1397 | 23:30

41
18

جناب محمدی مردم از شما هیچ دلخوشی ندارند و هیچ جایگاهی برلی خودت در بین مردم مریوان نداری

پاسـخ

بزرگوارچهارشنبه 1 فروردین 1397 | 23:31

32
8

مشکل برات پیش آمدم کسکگم
تو تا دیروز سر سفره کریمیان بودی
اما حالا مشکل برات پیش آمده کسکگم
کسکگم کی بود تو و عبدالله سهرابی رو آشتی داد کسکگم ********
کسکگم مشکل برات پیشآمده

پاسـخ

پیر مرددچهارشنبه 1 فروردین 1397 | 23:52

26
8

در سیاست ی مقوله هستش تحت عنوان عمرسیاسی
این دوست عزیز با این کاراش هرس چند گاهی میاد این کارارو می کنه ک بگه من هنوز ب عنوان یک مهره سیاسی در مریوان اثر گذارم ک نیستش البته ایشان ب این دلیل دس ب همچین کارایی می زنه که ****و کوپن های خودش و از تهران دریافت کنه مسالش استخدام پسرشون تو مجلس ولی در کل احساس می کنم مردم مریوان و حتی سرواباد واقفند ک حنای ایشان دیگه رنگی نداره و امیدوارم ب اصطلاح سیاست مداران و اصلاح طلبان مرکز و تهران این واقعیت رو باور کنند و این پیر مرد نیز دیگه ازین نقش بازی کردنا دست برداره لطفااااا

پاسـخ

مریوان ❤✌ مهد دلیرانچهارشنبه 1 فروردین 1397 | 23:56

24
6

از دیو و دم ملولم خالق .انسانم ارزوست .شما جماعت سیاسی از افتاب پرست هفت رنگ ترید

پاسـخ

مهاجرچهارشنبه 1 فروردین 1397 | 23:57

14
49

نمایندەی الان با هیچ کدام از نمایندگان قبل مقایسە نمی شود بە تمام معنی دلسوز ،پیگیر ولایق است وحرف های بی ربط برای متوقف کردن فعالیت های مستمر ایشان است ودنباله ی ابتر کسانی این حرف ها می زنند که هنوز نگرانند که ملکشان با دگران است!

پاسـخ

پیام 70درصد مریوانیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:04

26
7

برادران بزرگوار مردم باشرف وبا غیرت مریوان وسروآباد دگر***این شعارهای شما وامثال شماها را نمی خورند وبر همگان آشکار است که شما وآقایان ایکس ودیگر عزیزان بدنبا چه بوده وهستید . با احترام دگر عوام فریبی ننمایید.

پاسـخ

مریوانیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:06

24
7

جناب آقای محمدی متاسفانه مردم مریوان نیزدل خوشی ازجناب عالی ندارن اگه ممکنه بفرمایین جناب عالی چه گلی به سراین مردم بدبخت زدین بگین ازدرآمدی که دارین چه کاری برای این شهرانجام دادین کدام کارخانه رو راه اندازی کردین فقط دنبال باندوباندبازی هستین میخواین همه رییس وروسا رو خودتون منصوب کنین تاکی امسال شماها اجازه نمیدین تواین شهربراساس شایسته سالاری روسا ودست اندرکاران به کرسی بشینن شمااگه دنبال منفعت مردم بودین دربهترین نقطه شهردرچهارراه بیمارستان جدیدزمین****************

پاسـخ

فعال سياسيپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:22

23
7

متاسفانه مهندس محمدي ثبات گفتاري و رفتاري ندارن و كاملا سهم خواهانه از جناب منصور مرادي حمايت كردن برادرزاده ش بخشدار اورامان ، پسرش رييس دفتر منصور مرادي در تهران و خودش مشاور پارلماني ايشان است و كاملا اين نامه دو منظوره طرح و نشر شده است و به نوعي پل پشت سر مهندس است براي تبرئه از عملكرد ضعيف و غير قابل دفاع نماينده در روزهاي آتي و تبرئه نمودن خود در برابر وجدان جمعي جامعه و نگاههاي تيز و قلم برنده قشر آگاه ؛ متاسفانه گزينه ي ديگري كه الان مطرحه دقيقا ورژن ديگري از نماينده فعلي هستن و مشكل اساسي انفعال قشر روشنفكر جامعه است و گرنه چنين افرادي جايگاهشان همان گيشه بانك ايت

2
7
آزاد پنجشنبه 2 فروردین 1397 | 15:53

از نظر سیاسی و اجتماعی هیچ اشکالی ندارد که آقا محمدی و به قول شما پسر ایشان در تهران در دفتر آقا مرادی باشند.آقای محمدی و سهرابی بنا به صلاحدید خودشان از آقای مرادی حمایت کردند و به حق و انصاف دلیل بسیار مهم برای پیروزی آقا مرادی شد و طبیعی است که این دو بزرگوار شرطهایی هم با نماینده فعلی برای حمایت از ایشان مطرح کرده باشند اما مطمئن باشید این شرطها فراتر از ایجاد اشتغال برای پسر آقای محمدی هست و کسانی که اینگونه محاسبات میکنند بر اساس ذهن خود تحلیل میکنند و ممکن است بسیاری از واقعیات را نتوانند سبک سنگین کنند،امیدوارم از این موضوع خدای ناکرده تلقی عناوین جهالت و نادانی و یا تحقیر نسبت به اظهار نظر کننده نباشد،بلکه صحبت بنده هم بر اساس داده های ذهنی خودم هست و به هیچ عنوان سایر افکار را انکار و تحقیر نمیکنم .
اگر از زاویه ای دیگر به قضیه همکاری نمایندگان ادوار با نماینده فعلی نگاه کنیم اتفاقا مسئله بسیار خوب و مبارکی است که به نفع مردم هست.
در رابطه با لیاقت نماینده مجلس که بعضیها اظهار نظر میکنند که ایشان لایق مجلس نیست و حتی به شخصیت ایشان می تازند و قصد تحقیرش را دارند ،باید بدانیم تحقیر دیگران نشان از خودکم بینی تحقیر کننده است و هرکسی جایگاه خودش را بهتر از دیگران میداند و نماینده فعلی هم به هیچ وجه خود را برتر از دیگران حساب نمیکند و وظایف خود را در مجلس دنبال میکند.
در ضمن هر کار و شغلی قابل احترام هست و گیشه داری بانک هم هیچ منافات با شخصیت انسان ندارد و گذشته هیچکس در مسیر موفقیت بهتر از الانش نیست.
در پایان امیدوارم به جای تحقیر و شایعه پراکنی همه ما به فکر اصلاح و پرورش خودمان باشیم تا جامعه ای صالح و پیشرو داشته باشیم.

پاسـخ

ورياپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:24

20
5

شما كه براي حمايت از اقاي مرادي به سهم خودتون رسيدي مگه حرف هاي شما ديگه براي مردم مريوان مهمه

پاسـخ

کوماسیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:41

24
5

به خوا،لاله امه قصه ی خوته ،،،

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:41

27
6

اقای محمدی مردم شریف مریوان وسرواباد بخاطر دو دوره ای که شرکت کردی ونبردی ،به شما رای دادند ،یک نوع ترحم در مردم بوجود امد ،،،چرا دست از ریاست وجناح بندی برنمی دارید ،چکار کردی برای مردم ،از نماینده محترم سقز وبانه یاد بگیرید ،ماهم نماینده داریم ،،،،،،کو کجاست

پاسـخ

قه لای مه ریوانپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 01:52

17
6

خوا ئە زانیت تنها منافع عمومیتان لە نە زە را نە بوو..بلکو توو استادە کە ت جناب سهرابی لە بە ر خاتر ئومید کریمیان رای تان دا بە کارمند بانکیک کە ایسە ازانن چە زولمیکتان کردوە لە م خە لکە داماوە..ولی خوا لە جی حە قا دانیشتوە ..ایشالاە جە زای هە مو کە س بە ر اساس نیتی دلتان اداتو.جناب محمدی اسودە نخواب کە خدا بیدار است..ابیت جوابگوو بن..تشکر لە زریبار خبر،،ولی گیان خوتان دای بنین.

پاسـخ

منوچهریپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 02:07

7
18

سلام و علیکم
برادر ارجمند جناب آقای محمدی، حق با شماست، زمان تعیین خواهد کرد که در آخر چه خواهد شد، همان گونه که شما نشان دادید با ۱۶ نطق بی همتا و شجاع هستید در مجلس. ولی انشالله جوابگو باشند این دوستان

پاسـخ

امپراطورپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 02:22

43
4

متاسفانه آقای اقبال محمدی ،جناب سهرابی و اون کاندید نمایندگی که اومدن از جناب مرادی حمایت کردند هدفشون منفعت عام نبود، بلکه هدفشون جلوگیری از دوباره انتخاب شدن نماینده وقت بود تا روشو کم کنن و اولین نماینده نشه که دو دفعه (بی وقفه) انتخاب بشه. چون اگر هدف منفعت مردم می بود عقل حکم میکرد کسی که باتجربه تره و توانایشو داره انتخاب بشه. بهرحال فعلا جناب محمدی و سهرابی نسبت به اون کاندیدایی که الان دارای پست شده ، از این انتخاب سود نبردن .

15
3
کوماسی پنجشنبه 2 فروردین 1397 | 11:54

آفرين،حقيقت گفتيد

5
0
خکمت جمعه 3 فروردین 1397 | 01:24

بژیت بونظرت،،،دقیقاهدف اقبال محمدی ودوستان جلوگیری ازانتخاب دوباره امیدکریمیان بود که ابروبادومه و فلک درکاربودندبه همراه عوامل دیگرشهری واستانی دست دردست هم برای انتخاب منصورمرادی تلاش کردند و برای********** هرکاری کردند.نماینده خودتون هستین آقای محمدی وآقای مرادی بقیه حتی نمیتونن اداتونو دربیارن

پاسـخ

بی سواد محلەپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 06:41

16
4

جناب اقای محمدی
با سلام
بە نظر بنده اگر مسئولیت اون بیانیه را بر عهده بگیری بهتر است. چون عین واقعیت است. هر چند ممکن است با اکانتی دیگر اقدام به نشر این حرفها نموده باشید. کاک جلال بزرگوارت استغفار گرد، شما چرا جرات نداری؟؟

دوست گرامی، من بیسواد و بقال کم سواد سر کوچه ما از سال دوم دوره اول دولت بی تدبیر و نا امید میدانیم که وضعیت مملکت و روحانی بی تدبیر و امید چجوری است. شمای دکتر، شمای سیاسی و مدعی، می‌خواهی چند سال بعد از اتمام دوره دوم ریاست جمهوری اظهار نظر نمایی؟؟؟؟ یعنی میخواهی زمانی استغفار کنی که تحتمال هیچ پست و مقام و موقعیتی نباشد؟؟؟
شاید قبای دهیاری ترخان اباد برایت هم گشاد باشد ولی شما ادعای شورای شهر تهران را در سر پروراندی!!! خودت میدانی که مردم از سر دلسوزی و بعد از چننند دوره شرکت در انتخابات وارد مجلس شدی الان برای ما نقش رهبر میخواهی بازی کنی؟؟؟ فکر میکنی تهران و مریوان هم قواره هستند؟؟ و ...
راستی چه،خبر از انتخابات مجلس خبرگان رهبری؟؟

همشهری گرامی شما که نباید از نماینده گلایه داشته باشی.
چرا که نیت جنابعالی و شیخ مجلس ششم جناب سهرابی بزرگوار از حمایت از نماینده تنها یک دلیل داشت و به هدف خودتان هم رسیدید و ان دو دوره نشدن نمایندگی امید کریمیان بود. و به هدف خودتان هم رسیدید.
کاک اقبال بزرگوار، سیاست یک بام و دو هوای شما و جناب سهرابی انقدر اشکار بود که در ذهن دانش اموزان ابتدایی هم سوال ایجاد کرد چرا که شما خودتان رااصلاح طلب می‌نامید و... در حالی که امید کریمیان هم در اوج نا امیدی و شاید، همنامی با دولت امید در اخرین روزها به جناح شما لبیک گفت. ولی شما در یک تعاض اشکار دوهوایی، از نماینده فعلی که تفکر مخالف با شما و جناب سهرابی داشت حمایت کردید. شما به هدف خود رسیدید و نگذاشتید امید کریمیان دو دوره نماینده شود. جناب مرادی هم نماینده شد و حالا نخود نخود هر کی خانه خود.
نا گفته نماند که اشتباه تاکتیکی امید کریمیان باعث باختش شد نه نقش شما و جناب سهرابی

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 09:21

20
4

از ایشان بعید نیست چون بارها مردم از وی رفتارهای دوگانه رو دیده اند نیازی به تایید یا تکذیب نیست وی بیشتر دنبال منافع شخصی هست تا منافع عمومی
اگر جایگاه سیاسی داشت حداقل سیستم پذیرا وی بود سکوت ایشان محترم تر هست نزد مردم
چون یک دوره امتحان خود را پس داده است

پاسـخ

مبینپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 11:15

9
24

به شحصه از آقای محمدی بخاطر نطق ها آتشینش تشکر و قدردانم. بی انصاف نباشیم که ایشون از خیلیاز نمایندگان کردستان خوب و فعال بوئدند. هر کسی ضعف های داشته که ایشون هم قطعا مثل بقیه داشتند. اینکه ایشون از دولت انتقاد دارند یا از نماینده امر طبیعی است اما اصرار به بیان آن از طرف طیف رقیب و فشار به وی برای اظهار نظر چیست؟

اگر راست می گود چرا به آقای کریمیان که شهر به شهر برای آقای روحانی ناامیدی تبلیغ کرد نمی خواهید که اظهار نظر کند . راستی چرا ایشون هیچ اظهار نظری نمی کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفن نظر من را هم پخش کن

10
5
مریوانکم پنجشنبه 2 فروردین 1397 | 11:41

کام نطقی اتشین،تخوا مه لی با پینه که نم،،ولا اکثر وقتە کانی نە بو لە مجلسا.*******.در ظما روحانی شاید موفق نه بوبیت به معنای کلمه ولی هرزور باشتره له دولتی احمدی نژادو یارانی که ایسه پانزده سالو بیست سال زندانیان بو بریونتو

پاسـخ

دوپهلوپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 11:39

12
3

با کریمیان هم بودی مهندس جان سه سال اول هستی و سال آخر به این نتیجه میرسی ک طرف خوب نیست هنوز یه سال مونده ک اعلام برائت کنی ک بگی این نماینده هم خوب نیست
حداقل یکم سیاست هاتو بروز کن مهندس

پاسـخ

کوماسیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 11:45

4
9

برای مردم کردستان اثبات شده هر نماینده ای ک به اسم اصلاحات ب مجلس راه یافته هیچ کاری نتوانسه بکنه نمونه اش آقای کریمی ک چهار سال تو مجلس بود سه دقیقه حرف زد آن هم در مورد سد داریان ک ارتباط یک درصدی هم با مشکل این شهرستان نداشت

پاسـخ

زكريا يوسفيپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 11:51

4
2

آنچه كه بنده را به اظهار نظر وا داشت سرآمد شهر زيبايم مريوان است
بي شك اين شهر زيبا روزي مسئولي به معناي واقع دلسوز و مودبر را به خود نديد
شهري با كلوني از پتانسيل هاي منحصر به فرد توريسم
سر سخنم را از سر جناب محمدي كوتاه مي كنم و رو به آن افرادي كه عرصه را براي خدمت به اين خاك زيبا خالي كرده اند مي كنم
دارد مدبراني زياد شهر من ولي چرا ساكت و منفعلند؟؟
چرا پيشكسوتان شهر من در روي ميز نشاندن پست نماينده و شوراي شهر لب دوخته اند و ساكت نشسته اند
نميدانم ثمره سكوتشان چيست؟؟؟؟؟
چرا شهري همچون مريوان كه تاريخش را با افرادي بلند فكر شخصيت هاي برجسته رقم زده است امروزش را اينگونه سپري مي كند متفاوت با همه شهر ها و تهي از پيشرفت!!!!
امروز از همه احاد مردم خواهشمندم فكري براي اين شكر بكنيم
در انتخابهايمان با ديدي باز بنگريم كه مردم نيز مسئولند
از جوانان متخصص و پيشكسوتان شهرم خواهشمندم در توسعه شهر خود عرصه را خالي نكنند و مجال سواستفاده را از افراد بي تخصص بگيرند و راه را براي افراد لايق دلسوز هموار سازند و دست در دست همديگر قدمي مثبت در آينده شهر زيباي مريوان داشته باشند
با تشكر

پاسـخ

ع سپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 12:00

10
2

متن پيام بي شك از اطرافيان جناب محمدي هست
و بدون هماهنگي ايشان صورت نگرفته.
جناب محمدي شما خود يك مهره مستقل قلم دادي
حمايت خود رو از اقاي مرادي در انتخابات رو چي نام خواهيد گذاشت،؟هر كسي نماينده شده با راي اعتماد بالا مياد ولي اين رأي هاي اعتماد مردم رو اينطور تو فضاي مجازي ديگه نشر ندهيد،مردم از پشت كوه نيومدن مردم اين زمونه با هواپيما اومدن ناظره كارتون هستن جنابان نماينده هاي عزيز
با تشكر از مديرت زريبار خبر

پاسـخ

فایقپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 12:19

7
27

خدای هیچ نماینده بهتر از کاک اقبال نداشتیم. حتمن در مورد عملکرد منصور هم در وقت مناسب حرف می زنن شما نگران نباش
منصور هیچ کاری برای اقبال نکرده اما کاک اقبال خیلی خوبی برای اون داشته

6
3
پاسخ فایق پنجشنبه 2 فروردین 1397 | 15:15

لاچوووووو تخوا شوخی مکه

پاسـخ

بختیارراعیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 13:23

7
0

با سلام وعرض احترام به مردم بزرگوار مریوان وسرواباد .دوستان ببینید حقوق یک نماینده در طول چهار سال اگر حساب کنید میشه حدودا ۵۰۰ میلیون هر ما ۱۲ میلیون حدودا ولی موقع تبلیغات بیشتر از اینو صرف شعارو تبلیغات میکنند یهنی جونشونم میدن فقط دستشون بند بشه به مجلس دیگه*****************

پاسـخ

کاندیدای آینده مجلسپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 14:38

6
3

جناب قبلا مهندس و الان دکتر، کاک اقبال بزرگوار
سلام
اینکه در دنیای مجازی و توسط هر فردی موضع گیری و اظهار نظری عامدانه به شما نسبت داده شده است و جناب عالی تکذیب نموده اید باعث تاسف است. اما برادر بزرگوار، قبول بفرمایید که بی برنامه بودن و دو شقه شدن و انشعابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان تقصیر جنابعالی و آقای سهرابی بود. ای کاش شورای هماهنگی حداقل شما دو نفر را قبول داشتند و بعد از رد صلاحیت شما دو نفر آویزان هیچ فردی نمی شدند. بگذریم، نتیجه و خروجی انتخابات مریوان جناب مرادی بودند، متعصبانه ننگریم عملکرد ایشان را، اما جناب محمدی بزرگوار کاش جنابعالی نیز مانند جناب سهرابی( صد البته ایشان نیز دارای نقاط ضعف هستند و بررسی آن در این کامنت مجالی نیست) از دخالت و سهم خواهی در انتصاب جناب صباح محمدی و فرزندتان توسط نماینده دست برمی داشتید. خواهی نخواهی شما جزو تیم مدیریتی نماینده فعلی هستید. راستی موضع دیگری نیز یادم رفت تماس های مکرر شما با اعضای شورای شهرهای شهرستان مریوان در انتخاب گزینه های شهرداری چه دلیلی دارد؟ ولی از یک نکته مطمئن باشد و اینکه مردم مریوان به سادگی عملکرد شما را فراموش نمی کنند. چه خوب و چه بد.

پاسـخ

مهاجرپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 15:37

4
11

منصور مرادی هیچ ضعفی نداشته ی سری منفعت طلب می خوان سهم خواهی کنن باج نمیده میان خرابش کنن

پاسـخ

آزادپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 15:58

2
6

توجه داشته باشید آقای کریمیان کاندیدا مستقل بودند و برای انتخابات جدید قصد اصلاح طلب شدن را داشت که موفق نشد وارد مجلس شود.

پاسـخ

که ریمیانپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 17:12

7
5

با سلام و احترام خدمت تمامی همشهریان گرامی و تبریک عید باستانی نوروز خدمت تمامی آحاد ملت کورد..
متاسفانه بعضی از کوتوله های سیاسی که نان به نرخ روز خور هستند و منفعت شان هرجا باشد آنجا حضور می یلبند حتی با ناحق و با شعارهای پوپولیستی از مردم سواستفاده میکنند!!
ولی دیگر فک نکنم مردم دوباره ********** این کوتوله های سیاسی را بخورند..با تشکر

پاسـخ

مجتبی باجلانی کامیارانیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 17:30

8
2

شاید مطلب من ربطی به اصل موضوع نداشته باشد تنها اطلاعاتی که از آقای محمدی دارم این است که یکبار درفرودگاه کرمانشاه ایشان را دیدم که گویا منتظرکسی است جلو رفتم وحدثم درست بود منتظرراننده اش بود من هم ایشان را تا خروجی کامیاران سوارکردم تا راننده اش سررسید در این مدت با هم که سخن گفتیم دیدم انسانی فوق العاده متعصب است نسبت به اصلاح طلبان برعکس بنده که اصلاحات چی ها را اصلا قبول ندارم وبه خود گفتم به عنوان یک کرد سوارش کرده ام وایرادی ندارداما درخصوص نماینده فعلی شما مردم خوب مریوان وسروآبادبه شدت از ایشان گلایه دارم ایشان ودوستانش طی حکمی مرابه عنوان رئیس هیئت نظارت برانتخابات شهرستان کامیاارن(شورای اسلامی شهروروستا)انتخاب نمودند در این میان به اینجانب وهیئت نظارت بر انتخابات ********
*******درخصوص رد صلاحیت یکی از کاندیداها که آزاده 7سال اسیر وجانباز 70درصد بود وارد نمودند که مستندات این اتهام را هنوز نگه داشته ام البته این انسان شریف اکنون در قید حیات نیستند ودرست ایام کوتاهی بعد از برگزاری انتخابات به شهادت رسیدند من نیز جهت دفاع از حریم هیئت نظارت موضوع ایشان را پیگیری نمودم وبه تهران رفتم درحالی که به کارش رسیدگی می شد به شب برخوردم جهت ادامه انجام کار به هتل رفتم که در حین رفتن در خیابان شهید قرنی یک دستگاه خودرو مرا زیرگرفت واز آن تاریخ خانه نشین شده ام وچند روزی در بیمارستان فیروزگرتهران بستری بودم چون کسی را نداشتم دیه مرا ضایع کردند از طرفی کلیه ی عوامل از طریق خود هیئت نظارت مرکزی بیمه بوده اند چندین بار به شماره آقاب مرادی زنگ زدم که منشی اش جواب دادند داستان را برایش تلفنی وتلگرامی توضیح دادم اما گویا آقای مرادی حتی وقت نداشتند زنگی بزنند واحوالی از این انسان که روزی به جای او انجام وظیفه نموده است را بپرسد چون من به نمایندگی از ایشان وطی حکم ایشان ورفقایش مسئولیت پذیرفته بودم آقای منصور مرادی انشاءالله خداحکم بین من وشما در روز قیامت باشد چرا که در دادگاه دنیا من توان زقابت با شما را ندارم واز کسی که جز خدا پناهی ندارد بترس چرا که من هنوز از درد رنج می برم یک پایم نابود شده است از آن روز خونریزی معده وروده دارم که مستندات تک تک سخنانم موجود است هنوز بعد از11ماه از انخابات آرزویم خوردن لقمه ای نان ساده است که نمی توانم خداوند بهترین داوران است

5
4
جناب باجلانی جمعه 3 فروردین 1397 | 12:43

ببخشید مگه رییس هیت نظارت کی بود حمدالله کریمی نبود
راستی شما چرا فقط زورت به منصور مرادی میرسه ظاهرا تو چند گروهم دیدم این مطالبو اما فقط و فقط اسم منصور مرادی رو بردید
پس شکی نیست اهداف دیگه ای رو دنبال میکنی
چون اگر زورت میرسید قطعا اسم جناب کریمی بیجار و مرادی قروه راهم میگفتی چون تاجایی که خبر دارم حکم هارو جناب کریمی امضا میکرد انصافم خوب چیزیه
تشکر از زریوار خبر بابت درج پیغام

پاسـخ

جوجه سازیپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 17:43

4
20

سلام به زریبار خبر
از اول انقلاب تاکنون نماینده ای شجاع مثل اقبال محمدی نداشته ایم اشاالله دوباره در صحنه انتخاب ایشان را ببینیم واقعا با لیلقت کاردان و دلسوز هستند

پاسـخ

سرشیوپنجشنبه 2 فروردین 1397 | 20:15

14
4

این مهندس یک روز اصلاح طلب یک روز اصول گرا یک روز مستقل حتما. دنبال منافع شخصیش هست ،هرکس خبر داشته باشد جاده مریوان سنندج در دوران آقای کریمیان رونق گرفت زنده شد در دوران آقای کریمیان 12میلیارد از وزارت صنعت معدن تجارت برای اسفالت جاده چهار روستا منتهی به معدن شاه نشین جذب شد کمربندی مریوان دوران کریمیان پایه ریزی شد کمربندی روستای رشه ده آقای کریمیان بود ،دوران کریمیان لایحه منطقه آزاد درست شد ازمایشگاه و شبکه دامپزشکی جانوره و اینترنت گازرسانی به اورامانات و دهستان گلچیدر و کوماسی در دوره نمایندگی اقای کریمیان بود قیر رایگان روستاهای مریوان از جمله جانوره کی گرفت اما باید این واقعیت رو قبول کنیم که بودجه در دوران ایشان نبود ،اما کارنامه بقیه رو بیارید ماهم ببینیم ،بشنویم ،از روی تعصبات حرف نزنیم ،آقای محمدی چی شد دوباره بفکر مریوان افتادی ،

پاسـخ

شهروند مریوانیجمعه 3 فروردین 1397 | 00:10

15
1

با سلام
خدمت دوستان عزیز و آقای محمدی نماینده اسبق شهرستانهای مریوان و سرواباد
آقای محمدی یه سوال ؟ خود شما چه در مدت نمایندگیتون چه گلی به سر این مردم فقیر زدید حتی عارتون می اومد که جواب تلفن رو بدید و تنها دلیل حمایت شما از منصور مرادی اهداف شخصی بود که ظاهرا به اهدافتون هم رسیدید و همین الان هم آقای محمدی برادرزاده شما به عنوان بخشدار داره واسه شما از همین الان تبلیغات و شروع کرده دیگه این سناریو و فیلم بازیها قدیمی شده . من کاری به سرواباد ندارم ولی شما در شهرستان مریوان هیچ جایگاهی ندارید و ارزوی مردم مریوان این است یک بار دیگه شما کاندید بشی تا جوابتونو بدن ...

پاسـخ

دل سوختەجمعه 3 فروردین 1397 | 21:44

5
3

سلام جناب اقای محمدی شبتون بخیر،مگر شماوامثال شما نماینده وقت رانمی شناختید ؟امامتأسفانە ازروی بغض و،،،دست ایشان را بالا میبردید انگار كە برای شما وحامیان مهربانترازمادر. شق القمر میكند واقعاً دستش درد نکندکه ...

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی