سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
شنبه 12 اسفند 1396 / 14:29|کد خبر : 5696|گروه : سیاسی

افتتاح پایگاه بهداشتی نوبهار مریوان بمناسبت گرامیداشت هفته زن

پایگاه بهداشتی غیر ضمیمه مریوان به مساحت 140 متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پایگاه بهداشتی غیر ضمیمه مریوان به مساحت 140 متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان مریوان،نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه شهرستان و نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین ادارات پایگاه بهداشتی نوبهار شهرستان مریوان افتتاح شد.

دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در مراسم افتتاح این پروژه ضمن تقدیر از حمایت و پشتیبانی ریاست دانشگاه و معاونین بهداشتی و توسعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان و تلاش و زحمات شبانه روزی همکارانش در واحدهای مختلف شبکه بهداشت و ‌همچنین پیمانکار پروژه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، گفت: در راستای ارتقاء و توسعه ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به مردم شریف شهرستان مریوان، پروژه ساخت پایگاه سلامت نوبهار با 140 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱.۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات تفاهم نامه مشترک ،از اردیبهشت ماه سال جاری شروع و  در مدت کمتر از یک سال با همت بیدریغ و تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به خصوص واحدهای ساختمان و تاسیسات، گسترش، اداری و مالی به اتمام رسید.

وی افزود: با افتتاح و بهره برداری از این پایگاه بهداشتی جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر تحت پوشش خدمات آن قرار خواهند گرفت.
 
این پایگاه بهداشتی خدمات قابل توجهی را به منظور تحت پوشش قرار دادن مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است و خدمات بهداشتی  شامل بهداشت مادر و کودک (مامایی و بهداشت خانواده )، بهداشت محیط ،پیشگیری واکسیناسیون به مردم عزیز این منطقه ازشهرستان آزادشهر ارائه گردد. 

افتتاح پایگاه بهداشتی  نوبهار مریوان بمناسبت گرامیداشت هفته زن

افتتاح پایگاه بهداشتی  نوبهار مریوان بمناسبت گرامیداشت هفته زن
 
افتتاح پایگاه بهداشتی  نوبهار مریوان بمناسبت گرامیداشت هفته زن
انتهای پیام/
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

...شنبه 12 اسفند 1396 | 17:23

30
70

سلام به همه.دستتون درد نکنه آقای دکتر سایه میری وجود شما واقعا نعمته .اجرتون با حق تعالی

پاسـخ

هیوا رشیدییکشنبه 13 اسفند 1396 | 07:53

34
29

در ایامی که اعضای کمیته تلفیق بودجه جلسه دارن و نمایندگان کرد مجلس واسه باز شدن مرزها میجنگند. نماینده مریوان آقای مرادی واسه عکس مشهدی گرفتن دوباره راهی حوزه انتخابیه شده اند. اونوقت تو کانال تلگرامیشون با افتخار تیتیر میزنه بازدید منصور مرادی از 25 روستای حوزه مریوان. چی از مردم فلاکت دیده اون 25 روستا شنیدی و چی پیگیری میکنی جناب مرادی. فقط میتونم افسوس آن را بخورم که انگشت شهادتم را برایت آبی رنگ نمودم.

17
9
جواب هیوا رشیدی !!!!! دوشنبه 14 اسفند 1396 | 07:45

بد بخت فلک زده تویی . اگه خوب دقت کنی مجلس چند روزی تعطیله . کجا نمایندگان سایر شهرها رفتن مجلس . نکنه حسنی هستن که میگن .حسنی به مجلس نمیرفت و وقتی میرفت جمعه ها میرفت .
یه سری آدم عقده ای دارید فقط تخریب میکنید . بژی کاک منصور مرادی . دوره بعد هم حتی اگه کاک منصور کاندید نشه باز به منصور مرادی رأی میدم . بژیت بژیت بژیت کاک منصور . بترکه چشم حسود

پاسـخ

عجبیکشنبه 13 اسفند 1396 | 08:17

74
14

به مناسبت هفته زن افتتاح شده !!!!!!
یه زن در سیستم شبکه بهداشت ودرمان وشهرستان نبود دعوت کنن برای افتتاح؟
جوک سال

24
29
... دوشنبه 14 اسفند 1396 | 15:56

از کجا میدونی اخه دعوت نکردن فقط تو عکسها نیست تازه مهم کار و عمل هستش چرا اینقدر به تشریفات اهمیت میدیددعوت کنن که چی بشه مثلا

26
13
جواب ... دوشنبه 14 اسفند 1396 | 23:37

جالبه خودت میگی تشریفات پس این همه چیکارن جناب .

پاسـخ

شهروندیکشنبه 13 اسفند 1396 | 17:33

24
6

به مشکلات درمانگاه فجر نوجه کنید،نبود دوربین،نوبت حضوری سونوگرافی و چشم پزشکی.لطفا نظر را در سایت قرار دهید

پاسـخ

عجبیکشنبه 13 اسفند 1396 | 20:41

25
5

افتتاح یک پایگاه بهداشتی این همه آدم میخواهد چکار، کاش که وزیر بهداشت را دعوت میکردب

پاسـخ

شهرونددوشنبه 14 اسفند 1396 | 10:40

26
0

با سلام
دیگه این متن کپی کردن نمی خواد که رفتین و از یه جای دیگه کپی کردین. لطفا نظر رو بزارید

پاسـخ

تشریفاتسه شنبه 15 اسفند 1396 | 08:17

28
12

جناب آقای سه نقطه محترم اولا دعوت نشده از بانویی تا در افتتاح باشه دوما خودتون در بوق وکرنا زدین که به مناسبت هفته زن افتتاح شده خوب پس کو؟ سهم زن در این مراسم کو؟
بابا جمعش کنین شما******* بهتره تا مناسبت سازی

پاسـخ

زریبارچهارشنبه 16 اسفند 1396 | 09:59

1
1

من به عنوان یک شهروند ازآقای فرماندار وامام جمعه محترم این درخواست را دارم که هرکجا وبه هرمناسبتی که تشریف می برند این آقای منصور مرادی را باخودشون نبرند ****************************************باتشکر

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی