سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 10 اسفند 1396 / 21:51|کد خبر : 5692|گروه : اجتماعی

سفر شهردار و شورای شهر به تهران نتیجه داد/ پرداخت بخشی از حقوق معوقه کارگران

شهردار و دو تن از اعضای شورای شهر مریوان در سفری به تهران موفق شدند بودجه ای برای پرداخت حقوق معوقه کارگران جذب کنند.

شهردار و دو تن از اعضای شورای شهر مریوان در سفری به تهران موفق شدند بودجه ای برای پرداخت حقوق معوقه کارگران جذب کنند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، کارگران شهرداری مریوان از اسفند سال گذشته تا مهر ماه سالجاری حقوق و مزایای خود را دریافت نکردند و این معضل باعث دلسردی بسیاری از کارگران شهرداری مریوان شده بود. با روی کار آمدن شورای دور پنجم، اعضای شورای شهر و سرپرست وقت شهرداری حقوق معوقه چند ماه از کارگران را پرداخت کردند اما این مقدار از حقوق کارگران آن چیزی نبود که کارگران شهرداری را راضی نگه دارد و مشکل آنها را حل کند.

انباشه شدن حقوق معوقه کارگران شهرداری نای اعتراض را از کارگران شهردار گرفته بود، بسیاری از کارگران نگران شب عید و جیب خالی خود بودند که شهردار و شورای شهر با سفر چند روزه به تهران موفق به جذب بخشی هر چند کم از حقوق معوقه کارگران شدند. پرداخت بخشی از حقوقها قرار است تا اواخر هفته آینده ادامه داشته باشد.

به گفته یکی از اعضای شورای شهر یکی از نتایج سفر شهردار، رئیس شورا و نایب رئیس شورای شهر که به نمایندگی از شهرداری و اعضای شورای شهر مریوان به تهران صورت گرفته بود بپرداخت خشی از حقوق معوقه کارگران بوده است. وی با بیان اینکه مشکلات مالی دوره جدید میراث نامبارکی از دوره گذشته است، تأکید کرد: شورا و شهرداری تمام تلاش خود را در رفع مشکلات بکار بسته اند.

وی ادامه داد: در این سفر چند دیدار مهم صورت گرفت که خوشبختانه منجر به پرداخت بخشی از معوقات شد . وی تأکید کرد: باید همه مسئولین تلاش کنند مشکلات مالی شهرداری هر چه زودتر حل شود.

گفته می شود شهردار و دو عضو شورای شهر در سفر خود به تهران با اسماعیل نجار استاندار سابق استان کردستان و رئیس فعلی مدیریت بحران کشور و معاونین و مدیران کل سازمان شهرداری دیدار و گفتگو داشته اند.

اقدام پسندیده شهردار و شورای شهر اگر چه مشکلات کارگران را می تواند مقطعی حل نماید اما در صورت نداشتن برنامه برای سال آینده این مشکلات در  سال 97 همچنان بر زندگی کارگران زحمت کش شهرداری سنگینی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندپنجشنبه 10 اسفند 1396 | 22:30

1
15

آفرین افرین

پاسـخ

مخاطب خاصپنجشنبه 10 اسفند 1396 | 22:33

1
16

بابت ذحمات اين مجموعه تشكر

0
0
مخاطب خاص دوشنبه 14 اسفند 1396 | 23:30

چرا كل پستم رو نزاشتي عزيزم

پاسـخ

شهروند پيگيرپنجشنبه 10 اسفند 1396 | 22:50

22
3

با سلام،انچه از عملكرد چن ماهه شهردار و شوراي شهر ميتوان نتيجه گرفت ،عملكرد ضعيف و نه چندان موفقيست كه در صورت ادامه روند فعلي سال اينده بغير از پروژه هاي با اعتبارات استاني شاهد انجام هيچ فعاليت عمراني در سطح شهر نخواهيم بود،متاسفانه شهردار و شوراي فعلي بجاي بفكر بودن براي برون رفت از بدهيهاي سرسام اور ،بدنبال پيدا كردن نقاط ضعف و ******* تيم قبلي شهرداري بوده و هر روز با انتشار ميزان بدهي و ميزان هزينه هاي بجا و بيجا باعث بدبين تر شدن همشهري ها به مجموعه شهرداري شده بطوريكه مردم از پرداخت عوارض كه وظيفه شرعي و قانوني است سرباز ميزنن و پرداخت انرا فقط راهي براي زودتر پر كردن جيب مجموعه شهرداري ميدانن،قبل از هر چيز لازم است اشاره كنم به اينكه اكثريت كساني كه درحال حاضر خود را حامي و ناجي شهردار فعلي نشان ميدهند،در دوره قبل دقيقا همين نقش را داشته و همين فيلم را بازي كرده اند و تنها كارگردان فيلم است كه عوض شده است ،لذا از همينجا از شهردار و دو شخص مهم شورا كه ميتوان گفت ناخداي كشتي شورا ،خواهش ميكنم در كنار بررسي پرونده هاي دوره قبل (كه بنظر من از اهم كارهاست)بفكر منابع درامدي جديد براي شهرداري بيفتن تا شهرداري را در كمترين زمان ممكن از اين باتلاق بيرون بكشند،با تشكر

پاسـخ

شهرداری همسایهپنجشنبه 10 اسفند 1396 | 23:27

24
2

ولی ظاهرا این مبلغ برای تمام شهرداریهای استان هست .
زریبار خبر عزیز میتونه این موضوع رو از استانداری پیگیری یا بقیه شهرداریها سوال بفرمایید فک نکنم این مبلغ فقط برای شهرداری مریوان باشه.

پاسـخ

سینا مرادپورپنجشنبه 10 اسفند 1396 | 23:40

2
24

سپاس ودست مریزاد به اقای شریفی شهردارمحبوب واعضای محترم شورای شهر مریوان

پاسـخ

طرفدارتم زریبار خبر جانجمعه 11 اسفند 1396 | 00:52

18
3

نمیدونم چرا دارید سر حودتون رو کلاه میزارید اخه این چه کاریه 6ماهه دارید میگید بدهکاریم اونم مال شهردار قبلیه. آخه یکی نیست بگه این بدبختا که حقوق مهرو آبان و آذر و دی و بهمن و اسفند رو نگرفتن مربوط به کدوم شهرداره. من که از رفتگر کوچه مون پرسیدم گفت که شهردار گفته بدهیهای قبل از شهریور به ایشون ربطی نداره. ولی خواهشا دیگه بسه کم بگید 40میلیارد قرض داریم . اصلا شما که میدونی انقد وضع شهرداری افتضاحه چرا قول کردی. ما که نوشتیم دیگه نمیدونم زریبار عزیز پخش کنه یا نه .ولی من بازم دوست دارم و طرفدارتم

پاسـخ

آلان مریوانجمعه 11 اسفند 1396 | 01:06

14
22

تشکر از شورا وشهردار وتشکر ویژه از آقای امید کریمیان که به وسیله ی آشناهای که داشتند توو تهران توانستند کمی از درد کارگران شهرداری کم کنند

پاسـخ

اخراجی هاجمعه 11 اسفند 1396 | 04:32

5
0

زریوار خبر لطفا پیام ما تعدیل شدگان را به عوامل شهرداری برسانید!
تعدادی از کارگران را شهردار محترم تعدیل کردند اما متاسفانه حقوق برج مرداد ماه و شهریور ماه ما پرداخت نشده و بعد از شش ماه بیکار شدن پرداختی های که شهرداری داشته به این گروه تعلق نگرفته, حداقل از جذب این اعتبار یه بخش نا چیزی را به این گروه اختصاص بدهند, به خدا شرمنده زن و بچه هایمان شده ایم!
لطفا انعکاس بدید ممنون

پاسـخ

ماموجمعه 11 اسفند 1396 | 11:53

6
37

این هم نتیجه مدیریت مدبرانه ولابی گری قوی حاج کریم است
درود و دو صد بدرود مرد روزهای سخت

1
0
سسسس شنبه 12 اسفند 1396 | 12:23

دی کم قصه که له خوتو.
والله هیچ نازانی

1
0
هوگر شنبه 12 اسفند 1396 | 13:32

خخخخخخخ. خودتی هههههاجی !!؟؟؟ دست به قلمت ای ......بهتر شده .
با تشکر از زریوار خبر

پاسـخ

هاوارجمعه 11 اسفند 1396 | 14:39

0
1

هزینه کردن از کیسه خالی و مجموعه کارگران و شهرداری را به بهانه طرحهای نه چندان اولویت دار و ضروری مهم نیست مهم اینه که مثل الان بتوانی کسب اعتبار برای مجموعه و بدهی شهرداری بکنی که توانستین ؛حتی اگر معاونت عمرانی و مجموعه شهری در سنندج مخالفت بکنن ؟؟؟؟؟!!!؟؟؟

پاسـخ

علیجمعه 11 اسفند 1396 | 15:19

1
0

خودشون میدونن چه کسی یادشون داد کجا برن سفر اول و این آخری

پاسـخ

شاره وانیجمعه 11 اسفند 1396 | 17:18

3
1

اینقد نگید شورای قبلی شهردار قبلی.
شما اگه خیلی عرضه داری بیاین از ماه هفت به بعد رو تسویه کنیین.مابقی پیشکش.
تو که میدونستی چقدر بدهی داره شهرداری آقای شریفی.
اگه ایده و راهکاری نداشتی چرا قبول کردی

پاسـخ

کارگرجمعه 11 اسفند 1396 | 19:56

2
0

باسلام
اینکه میگویند دو ماه حقوق پرداخت شده تکذیب میشود
چون فقط یه حقوق یه ماهو دادند بدون اضافه کار اون هم باکسری 70هزارتومان...بخدا پول ندادن بهتر از اینجوری دادنه.باتشکر از زریبار خبر

پاسـخ

حق دوستشنبه 12 اسفند 1396 | 19:43

0
0

راستی این دو عضو شورا خدای ناکرده در تهران چه کاری انجام داده اند که نام ندارند؟

پاسـخ

کارگرچهارشنبه 16 اسفند 1396 | 07:16

0
0

تو را خدا دیگه پرداخت حقوق و معوقات کارمند و کارگر وظیفه قانونی، شرعی و عرقی شهردار و شورای شهره اگر از این فقره عاجز هستند چرا به افکار عمومی ودبه صورت شفاف نمی گن چرا در وقت انتخابات یلدرم یلدرم می کردند یا همون شهردار شما به گفته خودت با تجربه بودی و از همه چیز باخبر بودی همه میدونن برای رسیدن به این پست شهرداری چیکار که نگردی حالا برای یک مسافرت تهران اونهم رفتن پیش نجار چرا اینقدر شلوغش می کنند خوب حالا فرضا تونستن حقوق ئه ماه پرداخت کنن برای بقیه چیکار میکنن عزیزم تو را خدا سطحی مگر نباشید مجموعه به اصطلاح مدیریت شهری باید دارای برنامه باشند پرداخت حقوق با التماس والله نوبره

پاسـخ

کارگرپنجشنبه 17 اسفند 1396 | 13:31

0
0

سلام
این هفته هم که قول پرداخت حقوق داده بودند تموم شد یا شاید هفته ی اونها فعلا نیومده ...اگه پول نیست چرا با حرفهای پوچتون مارو سرگرم میکنید ...چرا به کارگران و خوانواده کارگران این همه توهین میکنید....از پونزدهم اسفند مرخصی کارگرانو لغو کردید تا نتوانند به جای بروند واسه سفر که ازتون حقوق نخواهند خدارو خوش نمیاد باید تو قیامت جوابگوی همه کارگران وخواناده شون باشید ....توزمونه ای افتاده ایم که باید بگیم مرگ بر کارگر ودرود بر مسولان درستکار ...

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی