سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس:
شنبه 28 بهمن 1396 / 16:11|کد خبر : 5656|گروه : اجتماعی

لايروبي دریاچه زریوار به روش نانو انجام می‌شود/ 40 میلیارد تومان بدهی شهرداری در پروژه های شهر هزینه شده است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر لايروبي دریاچه انزلی به روش نانو انجام می‌شود که اگر تا خردادماه سال آینده این طرح جواب بدهد، در دریاچه زريوار هم اجرا خواهد شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر لايروبي دریاچه انزلی به روش نانو انجام می‌شود که اگر تا خردادماه سال آینده این طرح جواب بدهد، در دریاچه زريوار هم اجرا خواهد شد.

به گزارش زریوار خبر، منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های مورد توجه مردم مریوان بحث مشکلات پیرامون زریوار و حراست از این سرمایه ملی است.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مشکلات در زمینه دریاچه زریوار، ورودی فاضلاب‌های اطراف به داخل دریاچه است.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتباری که برای ساماندهی این فاضلاب‌ها تخصیص داده شده است، این مشکل به زودی برطرف می‌شود.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، قرار بود یک مینی پالایشگاه در نزدیکی دریاچه زریوار احداث شود که با توجه به دغدغه مردم در زمینه ایجاد مشکلات زیست‌محیطی و با پیگیری‌های صورت گرفته مانع احداث این پروژه شدیم.

مرادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر لایروبی دریاچه انزلی به روش نانو انجام می‌شود که اگر تا خردادماه سال آینده این طرح جواب بدهد، در دریاچه زریوار هم اجرا خواهد شد.

به گفته وی، از معاون رئیس جمهور دعوت کرده‌ایم که برای بررسی و ساماندهی به مشکلات زیست‌محیطی زریوار در آینده نزدیک به استان کردستان سفر خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی برنامه‌های حوزه توسعه اقدامات فرهنگی در شهرستان مریوان، اذعان داشت: در بحث مسائل فرهنگی اقدامات خوبی انجام شده است که گرفتن اعتبار خوبی برای تئاتر خیابانی به عنوان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی مریوان، نمونه‌ای از این کارهاست.

مرادی تصریح کرد: به جد پیگیر هستیم تا اعتبارات فرهنگی شهرستان با توجه به ظرفیت‌های زیاد آن، افزایش دهیم.

وی در ادامه به مشکلات حوزه شهرداری در مریوان نیز گریزی زد و افزود: شهرداری مریوان 40 میلیارد تومان بدهی دارد که با بررسی‌هایی مشخص شد، این اعتبار در راستای ایجاد پروژه‌های سطح شهر هزینه شده است.

به گفته مرادی، شهر توریستی مریوان در گذشته یک پارک نداشت ولی با تلاش‌هایی که صورت گرفت، الان مریوان در زمینه ایجاد فضای سبز رتبه اول کشوری کسب کرده است.

وی ضمن اشاره به جذب 20 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل فاضلاب مریوان، از اختصاص 7.5 میلیارد تومان دیگر برای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

بي ناممممشنبه 28 بهمن 1396 | 16:29

16
16

ههههه .ممنونين دستان خوش بيت اقاي نماينده

پاسـخ

مریوان ❤✌ مهد دلیرانشنبه 28 بهمن 1396 | 16:43

49
15

افرین شیره کور نانویی .وه حه وت مه زه ب قه سم هه ر نازانیت نانو چیه ..واز بیره له زریبار بیکه خاتر خوا کا منسور وه ک دریاچه ی ارومیه وشکی ئه که ن ..سوپاس زریبار خبر عزیز

پاسـخ

بهزادشنبه 28 بهمن 1396 | 16:46

52
12

جناب نماینده، طرح ها و هزینه های شهرداری رو که موجب گردیده شهرداری مریوان 40 میلیارد تومان بدهی داشته باشد به مردم مریوان ارائه نمایند تا خلاف این سخن ایشان برای مردم روشن و مبرهن گردد ، بالاخره مردم باید بدانند پولی که به انواع و اقسام مختلف ازشون گرفته شده کجا و چگونه صرف شده است . مردم مریوان به خوبی آگاهند که شما کورکورانه حمایت می کنید در حالیکه می بایست منافع عمومی را بر منافع عده ای ترجیح می دادید لکن چنین نکردید و نخواهید کرد.

پاسـخ

محمدرضاشنبه 28 بهمن 1396 | 16:57

53
11

سلام خسته نباشیداقای مرادی بازدن یک پارک ان هم باامکانات کم کدام رتبه رااوردیم خیلی زخمت کشیدیدپس الان باپارک ارم تهران وملت مشهدبرابری نیکنیم چون رتبه یک کشوریم افرین کاش نماینده شهرما به شهرهای دیگرکشورسفرکنندتافضای سبزهاراببینند

پاسـخ

هیواشنبه 28 بهمن 1396 | 19:09

29
5

به به.به درستی اشاره شد همه ۴۰ میلیارد هزینه شهر شده اما از راه ***** و به کام تعداد اندکی از حضرات مثل بدهی هتل جهانگردی که شهرداری در قبال آن جاده اش را آسفالت کرد که خارج از محدوده شهر است.راستی چه کسانی در هتل جهانگردی غذا خوردند که شهرداری باید پرداخت کنه؟ مردم میتوانند سئوال کنند.

9
2
بهزاد یکشنبه 29 بهمن 1396 | 11:08

شهرداری و شورای فعلی باید به مردم بگن که غذاهایی که به حساب شهرداری خورده شده توسط چه کسانی و چند میلیارد بوده؟؟؟!!! زریوار خبر لطفا در صورت عدم پیگیری شهرداری و شورای فعلی شما پیگیری و نتیجه را به مردم فهیم مریوان اطلاع دهید. با تشکر از دوستان زریوار خبر!

پاسـخ

هجرتشنبه 28 بهمن 1396 | 19:32

28
6

**** خاس ای یک میلیارد هزینه غذا هین کام پروژه س بو نایژی بخول بخول بوه.....ای حقوق کارگربدبخت

پاسـخ

عاشق مریوانشنبه 28 بهمن 1396 | 19:47

17
2

نماینده محترم بااین حرفها نمیشه****** وقتی به قول مسولین شهرداری درامد شهرداری زیر خط قرمز است ایا پارک ارزش اینو داره کارگرانش ۹ماه حقوق نگیرن کاش یه همدردی باکارگران داشته باشی تا دفاع کورکورانه از .......

پاسـخ

ما مردمیمشنبه 28 بهمن 1396 | 20:28

32
4

بله جناب نماینده راست میگه بدهی چهل میلیاردی شهرداری صرف پروژه ها شده البته سوای اون 16 میلیون وپانصد هزار تومانی که بابت تجهیز دفتر جناب نماینده هزینه شده آره همون مبلغی که از آقای ش . و خریداری شده والبته ************************» ما مردمیم « شد و.....

پاسـخ

ديدبان عملكرد نمايندهشنبه 28 بهمن 1396 | 20:32

33
5

راسي جريان ***** وهابي و تجهيز دفتر جه نابتان و هزينه ي غذاي شهرداري له رستوران ژمه ن بو خرج انتخابات جه نابتان نه بووه بو ****من بوه و يك ميليارد و نيم كباب ماسي ( ئاوا نظارت ئه كه ن) راسي چه نيكي بو خرج انتخابات بووه ؟! وه ك پرسياريكي سه ره كي و حه قته دفاعيان ليي بكه ي چييان نه كرد بوت شوراي دوره ي چوارم؛ بخوا قباحه تي هه يه دفاع له و شورا

لطفن جواب این سوالات را بده؟؟

پاسـخ

وباز هم » ما مردميم «شنبه 28 بهمن 1396 | 20:43

33
5

جناب نماینده عزیز از مبلغ چهل میلیارد بدهی شهرداری مریوان حدودا یک میلیارد وچهار صد میلیون تومان و...صرف هزینه غذا در رستوران های مریوان شده البته با احتساب هزینه اسکان در هتل ها ومهمانسرا ها و هزینه شده حالا اگر این مبلغ را از چهل میلیارد مذکور کسر کنیم حدودا 38 میلیارد واندی می ماند لطفا چند پروژه با کیفیتی که این مبالغ توسط شهرداری وشورای دوره چهارم صرف آن شده معرفی فرمایید .....واقعا دمت گرم جناب نماینده آخرش بعد از آنهمه سکوت و****موضع خودتان را نسبت به مشکلات مردم ومدیریت شهری اعلام کردی .دست مریزاد ابر مرد خدا قوت دلاور .
راستی از دکتر خلیل میرزایی یار غار تان چه خبر ؟؟؟

پاسـخ

خیدانشنبه 28 بهمن 1396 | 21:07

25
4

کوره شیر دالکت واز بره برو دو نطق دروس حسابی بک

پاسـخ

شهروندشنبه 28 بهمن 1396 | 21:14

36
5

جناب مرادي اولا شما جرات نداشتي در خصوص احداث پالايشگاه در كنار درياچه اعتراض كني تاانجمن هاي مردم نهاد جلو احداث پالايشگاه گرفتن قبل از از حضرتعالي خواسته بودن در اين خصوص اعلام موضع بفرمايد ولي غافل از يه اظهار نظر خشك و خالي شما. دوما لايروبي نانويي درياچه پيشكشت شما اقدامي در خصوص تامين اعتبار از مراجع ذيربط اليته اگه راه جذب اعتبار بدوني و جلوگيري از ريزش فاضلاب سردوشيها و محله استاديوم به درياچه را انجام بده . راستي جناب نماينده تو به فكر وارد كردن تجهيزات پزشكي بودي حالا چطور به فكر درياچه افتادي.

پاسـخ

هیرادشنبه 28 بهمن 1396 | 21:36

6
19

برای پیشرفت باید همه با یک دلی همدیگر رو راهنمایی کنیم فقط تخریب و تخریب قطعا هیچ نتیجه ای نخواهد داشت مرادی هم خواهد رفت ولی این حکایت همچنین باقیست!!!!

پاسـخ

مسعود طلا فروششنبه 28 بهمن 1396 | 22:30

34
3

بله جناب مرادی همین مصاحبه واظهارات ******** شما در خصوص بدهی چهل میلیاردی شهرداری به خوبی معلوم شدکه شما فردی بی اطلاع ******** هستید واحتمالا مشاورین شما در راستای همان بازی شطرنجی که بازی می کنند و شما بازیگر ومهره آن هستید در برنامه هایی از پیش تعیین شده شما را در مقابل مردم قرار بدهند البته باید مردم و شورا وشهردار جدید سوالات متعددشان را از شما بابت نحوه هزینه کرد این پروژه ها مطرح کنند و شما هم موظف به پاسخگویی خواهید بود

3
19
ش-م یکشنبه 29 بهمن 1396 | 10:26

دوست گرامی خوشبختانه کاک منصور اشرافیت کاملی به همه موضوعات دارند و خودشان نیز دکتری حسابداری هستند و شهر دار سابق نیز خالصانه همه اطلاعات را در خدمتیایشان گذاشته اند و شورای سابق نیز از صمیم قلب برای این شهر تلاش کرده اند و در هیچ مسایل سیاسی نیز وارد نشده اند و بدهی 40میلیاردی به قول فرماندار فعلی نشانه کارکردن درست تیم شهرداری گذشته می باشد و هم ایشان و هم کاک منصور انشالله همه اش را باز پرداخت می کنند

پاسـخ

یاسرشنبه 28 بهمن 1396 | 23:04

10
19

من به کاک منصور رای دادم پشیمان هم نیستم اما از این حرفش هم نارحت شدم که ما کارگران شهرداری را ندیدن ما 7 ماه حقوق نگرفتیم شما 7 ماه حقوق نگیرید مجلس می رید.

19
4
هی وای میمکه کتان شنبه 28 بهمن 1396 | 23:35

من به کاک منصور مرادی رای ندادم وبه همین خاطر عذاب وجدان ندارم راستی کا منصور چرا به شهردارهای منتخب مریوان وسروآباد هیچ پیام تبریکی ندادید بهتره بدانید که مردم حافظه دارند واین رفتارهای شما را فراموش نخواهند کرد

17
3
فاروق شنبه 28 بهمن 1396 | 23:42

راستی هنوز انتخابات 29 اردیبهشت شورای شهر را هم فراموش نکردیم . . خخخخخخخخخخخ

پاسـخ

مه ریوانشنبه 28 بهمن 1396 | 23:10

2
1

مدیرمحترم سایت لطفا نظرمن راروی سایت قراردهید وهرجاکه صلاح دانستیدمطالبی که خلاف قوانین رسانه ای است حذف نمائیدولی نه کل مطالب بنده ،ممنون از لطفتون

پاسـخ

طرفدارشنبه 28 بهمن 1396 | 23:47

9
33

درود به کاک منصو ر مرادی

شهرداری وشورا هیچ مدرکی ندارن و می خوان با حرف زدن و اتهام زدن خودشان را تبرئه کنن اگر راست میگن مدرک ارائه بدن. همه حرف زدن بلد هستن. مطمئن باشین دولت و مسئولین نظارتی اگر کسی تخلفی کرده با هیچ کس تعارف ندارن

2
0
مریوانی دوشنبه 30 بهمن 1396 | 03:07

اگر نمیترسند************چرا اعلام ورشکستگی نمیکند که مورد حمایت وزارت کشور قرار بگیرند پول کارگرها، بیمه عقب افتاده پول پیمانکاران و شرکت هایی که خرید کرده اند پرداخت شود

چون: *********** فاکتور LED ها و خیلی چیزهای دیگه باید بررسی بشه که به نفع ۱۳ نفر و طرف دارهاشون نیست(*************)

پاسـخ

شهروندیکشنبه 29 بهمن 1396 | 02:03

5
15

زنده باد کاک منصور همین که پیگیر دریاچه زریبار و جاده سنندج هستید کافیست.به تخریبات انسانهای منفعت طلبی که دست رد از شما گرفتند نترسید که میخواهند هر طور شده شما را پایین بکشند.مطمنم بخاطر موفقیت شماست که این هنه تخریب میشوید

1
1
پرویز دوشنبه 30 بهمن 1396 | 03:01

موفقیت خودش درسته نه حمایت از شهروندانی که ایشان را از سر ناچاری انتخاب کردند.

پاسـخ

زریباریکشنبه 29 بهمن 1396 | 08:54

9
2

آفای مرادی باسلام وعرض ادب ،مگه جنابعالی زبان دفاع از خودراندارید ، خوب مثل مرد اگه واقعاً راست میگی بیا وبا مدرک ودلیل قانع کننده حداقل جواب دوتا ازاین کامنت هارا بده وگرنه هرچی که گفته میشه درسته ،درسته ،درسته البته که صد درصد درسته چون گفته اند تا نباشد چیزه کی مردم نگویند چیزها!!!!!!!!!!!!!!!!******************تاسف برای بهاالدین ادب ( قدیمی ها گفته اند یاگو شابازا کورکوری وازا )یا (ده نگ نه مه نن جه دلیره نه ریوی راو که رو جاکه ی شیره نه ) هزاران حیف

1
1
جواب زریبار دوشنبه 30 بهمن 1396 | 07:33

هر کسی مسئول رفتار و کردار خودشه .
آقایان شهردار و شورای قبلی دوران متصدی گری آقای کریمیان بودند . هرچند نماینده مسئول کارهای خودشه نه کارهای شهردار و شورای شهر .

پاسـخ

زریباریکشنبه 29 بهمن 1396 | 08:56

3
2

آقای طرفدار خدا کنه حرف شما ر-----------------ا------------س--------ت باشد ولی گمان ناکم فلانی

پاسـخ

دوایین پەلە قاژێیەکانیکشنبه 29 بهمن 1396 | 08:57

1
2

ممنون خواهم شد نظر بنده رو درج کنین

پاسـخ

دوایین پەلە قاژێیەکانیکشنبه 29 بهمن 1396 | 08:59

11
2

جناب نماینده ی محترم

احیای زریبار خبر مسرت بخشی هستش اما متاسفانە صحت ندارد
قبل از هر چیز میبایست شما مستنداتی از مکاتباتتان با جناب آقای دکتر کلانتری و سازمان محیط زیست ارائه میدادین البته در این خصوص یعنی فناوری نانو

احیای تالابها به وسیله ی فناوری نانو طرح دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و در حد پیشنهادی آزمایشی بوده که هنوز هیچ قول مساعدی در خصوص اجرای آن از سوی سازمان به طرف پیشنهاد دهنده داده نشده و جهت اثبات این ادعا میتوان فقدان مستنداتی از این طرح را در پورتال سازمان را در نظر داشت

چنانچه سازمان محیط زیست با طرح موافقت و احیا ی تالاب انزلی و زریبار را در دستور کار قرار دارد باید در پورتال خود اعلام و یا به نمایندگان استان کردستان و گیلان اعلام میکرد که هیچ مستندی دراین باره موجود نیست

از خودتان پرسیده اید که آیا تالاب انزلی میتواند خصوصیات تالاب زریبار و تالابهای دیگر را داشته باشد که نسخه ای همسان برایشان پیچید ؟ و اگر چنین است چرا در دو تالاب این طرح همزمان انجام نمی پذیرد
خدا کند زریبار احیا شود اما نه با روش نانو چون مقداری فریبنده بوده و فناوری داس و تبر بیشتر به این طرح نزدیکتر و قابل باورتر است هزینه ی چندانی هم ندارد و مستنداتش هم سه سوته تامین میشود

پاسـخ

هاواریکشنبه 29 بهمن 1396 | 09:03

12
3

با سلام خدمت زریوار خبر
خداوکیلی اصلاً حالیته تکنولوژی نانو یعنی چه ؟؟؟************************. اگه راست میگی فکری به حال بیکاری - یه شرکت خوب و پر بازده - جاده مریوان - سنندج و سایر مشکلات شهر مریوان باش . دریاچه زریبار هم خشک نکنید . ممنون

پاسـخ

گارانیکشنبه 29 بهمن 1396 | 09:04

20
4

درجواب طرفدارآقای مرادی :بیش از ۲۰پرونده بدهی ۴۰میلیاردی درسازمان بازرسی درحال بررسی میباشد وبایدصبرکردتانتیجه اعلام گرددچون روند دادرسی زمان براست ، مردم مریوان مردمی فهیم هستندوبااین دفاع نماینده ازشورای دوره چهارم وشهردار وقت (ف . ک )مردم کاملا واقف هستندکه که قصدونیت نماینده چیست وچه اهدافی رادنبال میکند ،وجهت استحضارجنابعالی همین رئیس شورای دوره چهارم(خ.م)ویکی ازاعضای دوره چهارم(ا.ح)ازمشاورین ارشد آقای نماینده بودند که با این بدهی ۴۰میلیاردی که به بارآورده اند باعث پایین آمدن اعتماد مردم به شخص نماینده شده است وتمام زورنماینده برای چنین دفاعهای کورکورانه وبرون رفت ازانتقادهایی که بخاطراین افراد به ایشان وارداست، همانابازسازی چهره شورای دوره چهارم و شهردارسابق شهرمریوان است که البته بااین دفاع خودباعث ریزش رای خوددرآینده خواهدشد

پاسـخ

شهروندمریوانییکشنبه 29 بهمن 1396 | 09:45

15
2

آقای مرادی شما چرااز شهردارسابق وشورای سابق طرفداری میکنید چرا سخنگوی شورا وشهردارسابق شده اید ؟ البته باید باشید چون مشاور دست راستی شما ( آقای حیدری ) شورای سابق مریوان *********** باهمکاری شهرداروقت درزمان انتخابات چیزی رابرای شما کم نگذاشتند مجبوری دفاع کنید چون پای خودشما هم گیراست درغیر اینصورت کجا دیده شده نمایند مردم بجای دفاع از مردم وکارگران زحمت کش ازیک عده خاص کورکورانه دفاع کند البته این اظهارات بعنوان سند میماند وفردا باید جوابگو ی خلاف آن باشید

پاسـخ

واقعیتیکشنبه 29 بهمن 1396 | 10:36

24
1

جناب نماینده ،ماکاندیداتورهای دوره پنجم شورای شهر ،******، واقدامات وکارهای جنابعالی رافراموش نکرده ایم وبه گمان خود حافظه ماحافظه ماهی نیست بلکه حافظه ای تاریخی است وانشاءالله جواب و عیدی ؟؟؟؟آنرادرانتخابات آینده خواهید دید

پاسـخ

منشوریکشنبه 29 بهمن 1396 | 18:29

9
1

کامنصور چونی؟خبرات؟ساقی؟ماله که ی محله مرزداران به 900میلیون تومان به چی سندو له تاران؟ به حقوق نمایندگی؟********؟حقته دفاع بکی له فواد واومید برو سری بده له سازمان بازرسی چا ایژن پیت 40میلیاردکه له کویا هزینه بو

پاسـخ

هیوایکشنبه 29 بهمن 1396 | 21:12

8
1

سلام، به فرض مثال ممانعت از احداث پالایشگاه کار شما بوده، چه طرح جایگزینی برای آن دارید؟
شما وظیفه دارید که به فکر اشتغال جوانان مریوان و سروآباد باشید، نه اینکه با سخنرانیهای ناشیانه آنها را دلسرد کنید.

پاسـخ

کردستاندوشنبه 30 بهمن 1396 | 03:20

9
1

جناب آقای منصور مرادی عزیز هر وقتی اسم شما رو میشنونم یاد عبارت هرکسی را بهر کاری ساخته اند می افتم.


حرفها و کارهای شما یک بام و دو هواست ۴ ساله در شهرداری کسی رسمی نشده است چرا باید فقط و فقط آقای (س ی) که در قسمت کارگاهی مشغول هستند رسمی بشوند چون نسبت فامیلی با شما دارند شما به جای اینکه انرژی خود را صرف رابطه بکنید بهتر نبود حداقل حقوق ۱ ماه کارگران بیچاره بودجه برای شهرداری بگیرید.

حیف که شما جای بزرگانی همچون مهندس ادب و عبدالله سهرابی و ... نشستید که از شهروندان مریوان دفاع بکنید.

3
7
مخالفج دوشنبه 30 بهمن 1396 | 20:10

جناب كردستان وقت بخير به قول حضرتعالي آقاي س ي حق قانوني خودشه كه تبديل وضعيت بشه و هيچ ربطي به آقاي مرادط نداره اگه الان آقاي مرادي براي شما كاري بكنه نماينده خيلي خوبيه متاسفانه طرز فكر حضرتعالي جهان سومي هست در ضمن نماينده در اين مدت ٤/٥ميليارد تومان به شهرداري كمك كرده شما در جريان نيست لطفا قضاوت نفرماييد

پاسـخ

صندوقداردوشنبه 30 بهمن 1396 | 07:37

13
1

کاک منصور چه خبر ازخونه جدید در خیابان مرزداران 900میلیونی؟؟

پاسـخ

مبلغ منصور مرادیدوشنبه 30 بهمن 1396 | 09:04

12
2

افسوس که نان پخته را خامان دارند
اسباب تمام را ناتمامان دارند
آنان که به ***********
جناب مرادی مطمین باش واسه فعالیتهای که براتون کشیده ام سخت پشیمانم چون قدمی مثبت واسه کارهای عام المنفعه شهرم برنداشتی و نکشیدی. منتظر شروع تبلیغات دور آینده هستم که حسرت پشیمانی ام را روسرتون تخلیه کنم تا بدانی مردمان شهرم انسانهای فهیمی هستند که *****************

پاسـخ

زریباریچهارشنبه 2 اسفند 1396 | 22:03

6
1

رۆژ نه بو جه ماعت شورا و شاره داری له زریبار ماسی نه خون و بۆ خانواده و قوم و کسه که یان نه به نو من به چاو خۆم دیومه ئه ی هاوار خه ڵکه که مردم بچن له کاریگره کان روستوران ژه مه ن بپرسن جا ئه زانن چخبره بشرف کابرا ی شورا له شهرستان میوان شخصی بو ئه هات له روستوران ژه مه ن و زریبار شام و نهاری ئه دا پیان دی تخوا زۆڵم نیه ۱/۴۰۰ یک میلیارد و چوارصد میلیون تومان بدن به غذا خواردن
هر له و شارا وا ئه وان مسئول بوون بخوا کابرای کاریگر شاره داری ژن و مناڵه که ی نان نه بوو بخوات
اجرکم عنداللا انشاڵلا خوا ی گه وره جوابتان بداتوو

پاسـخ

عادل عبدالهیپنجشنبه 3 اسفند 1396 | 00:11

4
1

سلاو به شرفم اخر دوری نمایندگیته کوره بو خوت صفا که

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی