سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
سه شنبه 24 بهمن 1396 / 12:39|کد خبر : 5642|گروه : سیاسی

جلالی زاده رئیس ستاد روحانی در کردستان از حمایت روحانی ابراز پشیمانی کرد/ جلالی زاده استغفار کرد

رئیس ستاد روحانی در استان کردستان در پیامی از طرفداری و حمایت خود از رئیس جمهور روحانی ابراز پشیمانی کرد و از مردم عذرخواهی کرد.

رئیس ستاد روحانی در استان کردستان در پیامی از طرفداری و حمایت خود از رئیس جمهور روحانی ابراز پشیمانی کرد و از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، جلال جلالی زاده رئیس ستاد روحانی در استان کردستان در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است از حمایت خود از روحانی ابراز پشیمانی کرده و از مردم عذرخواهی کرده است.

متن کامل جلالی زاده بدین شرح است

 
اعتذار و استغفار :
خداوند بز رگ درگاه توبه را بر روی بندگانش گشوده است ،تا هیچ کس نسبت به رحمت  وبخشش او نا امید نشود واز سوی دیگر شهامت وشجاعت اخلاقی به انسان ها ببخشد تا از بیان اشتباه  وناتوانی خود در انجام وظیفه ویا عمل احساس  ضعف ننمایند.

اظهار استغفار واعتذار بویژه در مسائل سیاسی ،نیازمند صداقت واخلاص ویک رویی بامردمی است که خدمت به آنان مقصود ومنظور فعال سیاسی است.از اوان جوانی تا امروز  که به سبب پرورش در یک محیط وخانواده سیاسی ،علاقه مند به فعالیت های سیاسی وتغییر در راستای بهبود شرایط زندگی مردم بوده ام ،به لطف خداوند مصالح شخصی تاثیری در اقدامات تلاش های اینجانب نداشته است .بویژه پس از آغاز جنبش اصلاحات که شوروشوق زایدالوصفی در فعالان مدنی وسیاسی  بر ای تحقق مطالبات مردم واجرای قانون و عدالت اجتماعی پدید آمده بود ،چه در حوزه فرهنگ و مطبوعات  وچه در حوزه سیاست ،همه همت خودرا وقف برخورداری مردم وشهروندان از حقوق انسانی  وطبیعی آنان نموده صادقانه در پی کاهش فاصله ها چه دربین مردم ویا دولت مردان بوده ام.

اما متاسفانه ناموزونی آرای مردم با تحقق مطالبات ونتیجه معکوس آرا که به نفع کسانی تمام شده که زحمتی  متحمل نشده ویا در کسب آرا نقشی نداشته اند.

از سال ۷۶ کوردها واهل سنت وکلا اقوام و  مذاهب با مشارکت گسترده ی خود در انتخابات ،هم تنور آن را گرم کرده وهم به نظام مشروعیت مقبولیت بخشیده ند ،که مسئولان عالیرتبه آن را به رخ جهانیان کشیده‌اند پس از انتخاب ،رای دهندگان به فراموشی سپرده شده اند وتا انتخابات بعدی کسی آنان را به حساب نیاورده است،دراین گیرودار دودسته متضرر شده اند ،کسانی که تریبون، بلندگو ومبلغ کاندیداها شده مردم را به پای صندوق های رای کشانده اند ودسته دوم ،توده های محروم وزحمتکشند که همیشه در صف مقدم انتخابات بوده بهره ای از آن را نبرده اند.

شاید این مغبونیت سیاسی بیشتر ناظر به وضعیتی است که برجامعه تحمیل شده وانسان  را دربین دوگزینه قرار می دهد که شخص  مجبور به گزینش یکی از آنان می شود .

اما در کشورهای دموکراتیک که رای ارزشمند ومنتج به نتیجه عمومی است  واحزاب  پاسخگوی رای مردمند ،زحمت و تلاش هیچ فردی  به هدر نمی رود وهرکس در میدان رقابت با عشق و علاقه وارد کارزار انتخاباتی می شود،اما متاسفانه در کشور ما ،اهل سنت به دعوت شخصیت های مانند مولانا عبدالحمید  واینجانب به کاندیداها رای می دهند ،اما متاسفانه این رای چشمگیر که وزنه ای بسیار سنگین در چرخاندن کفه به نفع کاندیداها ست نه تنها معادل وزنه ی یک حزب ده نفری محسوب نمی شود ،بلکه حتی کاندیدای پیروز به خود اجازه دعوت برای مراسم تحلیف  وحتی ملاقاتی نمی دهد .لذا با توجه به چنین وضعیت ودرسی  که آقای روحانی با تکبر وغرور خود به گردآورندگان رای داد وموجب تذکر و عبرتی برای همگان شد  ،لازم است که  ازاین به بعد نه فردی مثل اینجانب ونه شخصی مانند مولانا عبدالحمید که فردی اخلاقمدار و پرهیزکار است وهمه ی توانش را  برای رفع تبعیض به کار می گیرد ،به این حدیث پیامبر (ص)  توجه بکنیم که فرمود :وای بحال کسی که دین خودرا بخاطر دنیای دیگران می فروشد.

رفتار کاندیداهای پیروز با اهل سنت مانند کسی است که بخواهد با دادن وعده ،بچه ای را فریب دهد  وچیز ی را ازاو بگیرد ،من احساس می کنم که مسئولان نظام ،خودرا نسبت به اهل سنت در حد ولی دانسته  آنان را در حد کودک غیر ممیز می دانند وبا چهار تا شعار وبازی با الفاظ آنان را فریب می دهند،وگرنه چه توجیهی دارد که پس از چهل سال از پیروزی انقلاب واین همه جمعیت  که یک چهارم کشور تشکیل می دهند.بر ای  انتصاب یک فرماندار یا استاندار این همه متوسل به چاپلوسی وتملق شد وسوگند جلاله خورد که ما ضد انقلاب نیستیم ودر خط شما هستیم.

من از اینکه در انتخابات مجلس از آقای سالار مرادی ودر انتخابات ریاست جمهوری  از آقای روحانی ( که البته بخاطر  برخی از مسایل از او حمایت کردم) حمایت کردم ومتاسفانه هیچ  آثار مثبتی درحوزه های  مختلف بویژه  ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان  نمی بینم ،از خداوند متعال طلب آمرزش ودر پیشگاه همه ی کسانی که برمن منت گذاشته وبه خاطر من به روحانی رای دادند عذرخواهی می کنم . امیدوارم این اشتباه در انتخابات های بعدی تکرار نگرددو تحت تاثیر کسانی که به دنبال منافع مادی خودشان هستند قرار نگیرم.

هرچند نمی خواستم چنین مطلبی را بنویسم ،اما بی توجهی وبی حرمتی روحانی به مسؤولان ستادهای انتخاباتیش  ونیز بی توجهی و وبی احترامی مسوولان استان  به فعالان ستاد روحانی در کردستان  که خیلی از آنان در ستاد رقیب فعالیت  داشته اند ونیز پیام یک جوان بیکار دهگلانی که ذکر می شود مرا وادار به نگاشتن این مطلب نمود.

سلام آقای دکتر دیدی! بازهم آقای رئیس جمهور،برای نیروهای قراردادی، کارانجام ندادند وهمه تان قول دروغین دادید،یادت هست ،در شهر موچش چه 
ادامه. در صفحه بعد.
 
قولی دادید ما خیلی اعتماد به شماها کردیم ولی دیگه به هیچ احدی از شما وهوادارانتان اعتماد نداریم.

بنابراین وقتی که برای افرادی مثل من تنها نقش فریب دادن مردم  و کشاندن آنان به پای صندوق های رای مانده ودر مقابل افرادی که بی تفاوت ویا رای نداده اند متصدی امر ومتولی امور شوند وبه ریش مردم بخندند ،چرا باید دین خودرا بر ای  دنیای دیگران بفروشیم ،وبه این حرف های تکراری دل خوش کنیم ،مامی خواهیم به اهل سنت پست و مسئولیت بدهیم اما نمی گذارند ،مثل اینکه اهل سنت سال ها قبل از هندوستان وکنیا وعمان آمده اند واز سر انساندوستی به آنان تفضل می نمایند.

البته این مطالب به منزله سکوت وخاموشی در مقابل دفاع از حقوق مردم و پیگیری مطالبات آنان نمی باشند ،چون دفاع از حقوق مردم با پوست وگوشت من عجین شده است.

انتهای پیام/
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

دکترسه شنبه 24 بهمن 1396 | 12:57

29
2

نوشدارو بعد از مرگ سهراب؛ روحانی بیشتر درگیر فلسفه و ادبیاته تا در گیر واقعیات اجتماعی جامعه اعم از اشتغال و ...

پاسـخ

فوادسه شنبه 24 بهمن 1396 | 13:03

47
11

کاش بخاطر حمایتتان از آقای کریمیان هم عذر خواهی میکردید.
امیدواریم آقایان تهران نشین جناب سهرابی و اقبال محمدی بخاطر حمایتشان از منصور مرادی رسما از مردم شریف مریوان و سروآباد عذر خواهی کنند.

18
1
یوسف سه شنبه 24 بهمن 1396 | 19:30

بنده به عنوان یک شهروند مریوانی از تمام عزیزانی که به مثابه همان رای که به رئیس جمهور سال ۹۲ دادند و کلاه سرمان رفت. از بابت زحمات و فعالیت پای صندوق های رای و تبلیغ پیش از انتخابات و حمایت از جناب آقای منصور مرادی که کلاهی بزرگتر و رسواتر از آقای روحانی سرمان رفت عذرخواهی میکنیم. نماینده ای که فقط کارش انتصاب مدیران نالایق و ناکارآمد در برخی ادارات باشد بحق است که ما تمام کسانی که از ایشان حمایت کردیم صراحتا بگوییم شرمنده ایم. ای کسانی******** وعده های غلط را خوردیم و بخاطر ما شما نیز آمیخته به گناهی بزرگ چون انتخاب منصور مرادی شدید. عذرخواهی میکنیم. باشد که خداوند منان روی تمام دروغگویان به ملت را سیاه نماید. آمین

15
9
در جواب فواد خان سه شنبه 24 بهمن 1396 | 20:44

نە شرقی نە غربی فقط علیرمایی

جناب فواد نه این وری نه اون وری معلومه طرف علیرمایی و رشیدی پور و هادی بهرامیهستی آقای کریمیان هرچه که بود از هر لحاظ از مرادی بهتر بود هرچند متاسفانه چون برخی جریانهای زود پشیمان در یک تصمیم عجولانه حامی تمام قد مرادی شدند ایشان به مجلس رفت وگرنه از هرچه معیار نمایندگی تنها مدرکش را داشت که آنهم سالهای سال تنها در راه صندوقداری بکار برده شده بود کریمیان هرچه که بود مردمیتر و اجتماعیتر بود و از لحاظ کاری شما لطف کنین وضعیت حضور در کمیسیون ها ، تمام شاخص های اقتصادی، ظهور یک باره ی تبلیغات مجازی دوران دو نماینده را قیاس فرموده آنوقت از کریمیان نقد کنین

پاسـخ

کاوهسه شنبه 24 بهمن 1396 | 13:24

8
9

سپاس دکتر

پاسـخ

منصورسه شنبه 24 بهمن 1396 | 13:40

23
9

اقای جلالی زاده نوش داروی بعد از مرگ سهراب!!!!!
شما به خاطر اینکه رئیسی رئیس جمهور نشود اومدید و حمایت کردید از روحانی- شما باید محاکمه بشوید به خاطر اینکه نقش اول را شما در فریب مردم داشتید شما باید مسئولیت اشتباهتون رو قبول کنید- عواقب آنر ا پرداخت کنید- خود شما با ر*****و فرزند شهیدی و کلی امتیاز و مزایا به کرسی استادی دانشگاه و نمایندگی مجلس رسیدید و حتی این قضیه محدود به شما نماند بلکه این **** بادآورده را فرزندان شما و حتی داماد شما در شهر سنندج از آن استفاده کرد. حالا که کاری از دستت برنمایید و از تمامی **** استفاده کردید از مردم عذرخواهی میکنید. شما همون نبودید تک تک روستاهای اورامان را رفتید و با پیرمردهای نازنین عکس گرفتید و از همون عکس های برای پیروزی حسن روحانی استفاده کردید؟؟ شرمتان باد- اگر انسان ***** جای شما بود دیگه نق نمیزد چون مردم به عذرخواهی شما نیازی ندارن- مردم همه چی رو میفهمن-

پاسـخ

یاسرسه شنبه 24 بهمن 1396 | 13:48

23
5

آقای جلالی زاده چرا اینقدر زود بعد از 10 ماه خسته شدید یا رایزنی های شما به جای نرسید. راستی آقای جلالی زاده چرا الان.......؟؟؟!!!!! مردم شاید به این چیزها توجه نکنند/// با این کار می خوای مردم ذهنشان از بی توجهی شما و طیف منفعت طلبتان در خصوص عفرین و کوردهای سوریه دور بشه. چرا یه تشر هم به اردوغان تروریست نمی زنید نکنه همفکرته ...؟؟؟!!!!

پاسـخ

ورياسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:05

45
2

اميدوارم كه اقايي محمدي وسهرابي هم عذر خواهي كنند بخاطر حمايت از منصور مرادي

14
3
مربوان سه شنبه 24 بهمن 1396 | 19:15

اظهار پشيماني جگر شير ميخواهد و مرد قدر و انسان شريف كار هركس نيست خرمن كوفتن

پاسـخ

اصولگرا ی معتدلسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:08

11
1

جناب حلالی زاده از حول حلیم افتادید توی دیگ. قبل از انتخابات جمعی از اعضای سابق ستاد روحانی در کردستان طی بیانیه ای حمایت از ایشان را منوط به قبول یکسری شرایط نمودند. ولی جنابعالی که خود را ولی و قیم و رهبر اصلاحات در کوردستان می دانید بدون هاهنگی با دوستانتان ستاد روحانی را با حضور همان سالار مرادی و امید کریمیان افتتاح نمودید. حالا از مردم عذرخواهی می کنید؟ مردم را******** فرض نکنید لطفا.....

پاسـخ

کورشسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:14

7
1

انصافا اگر بعد از \\\"آن همه توسل به چاپلوسی و تملق و سوگند جلاله خوردن که ما ضد انقلاب نیستیم و در خط شما هستیم \\\" منصب استانداری کردستان را (که در برخی محافل نام‌تان مطرح بود) به شما می‌دادند و مردم ده پله پایین‌تر می‌رفتند و بدبخت‌تر می‌شدند ، آیا همچنان داد \\\"مردم مردم\\\" سر می‌دادید و اینگونه استغفار می‌کردید؟؟ \\r\\nشما فکر می‌کنید، با ننگین کردن دامن خود و آوردن نامه‌ای از یک جوان بیکار و مظلوم و پذیرش خشم و بی‌اعتمادی او، می‌توانید پس از لکه‌دار کردن خود، دوباره خود را پاک و منزه کنید. نه، این حنا دیگر رنگی ندارد. شما دیگر سیبل هیچ تیری برای مردم نیستید. مردم حتی از شما بابت آنچه خودتان فریبکاری می‌نامید، ناراحت نیستند. مردم از شما عبور کرده‌اند. این استغفارها و \\\"مردم مردم\\\" کردن‌ها یعنی اینکه شما هنوز درد دل مردم را نمی‌دانید و صدای‌شان را نشنیده‌اید. و به فکر آنچه تاکنون بوده‌اید، هستید. توبه کنید توبه‌ای حقیقی.

پاسـخ

زارعیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:18

14
1

جناب دکتر جلالی زاده عزیز
در ایام انتخابات یکی علمای مریوان که جنابعالی زمانی با فرزند ارشدش ارتباط دوستی داشتید در یک جمله که سایت مردمی زریبار خبر منتشر کرد در مورد انتخابات با دلسوزی کامل نسبت به مردم گفت : ( مردم مراقب باشند فریب منفعت طلبان را نخورند) ، اما متاسفانه بجای همدلی با علمای کردستان با جناب مولانا (ملا) عبدالحمید یکی شدید و هر دو طبق فرمایش خودتان فریب خوردید و مردم را فریب دادید که با انتشار این نامه اثبات نمودید کارتان از روی آگاهی کامل نبوده و فردی شرافتمند هستید که واقعیات را در باره نظر اصلاح طلبان در باره کوردها در یافته اید و با شجاعت آن را ابراز نمودید، توصیه می شود با علمای کردستان و مردم کردستان باشید هرگز متضرر نخواهید شد.

پاسـخ

به رهه مسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:31

7
0

نمیدونم چرا افرادی همچون این آقایان بعد از اینکه در انتخاب یا طرفداری از شخصی یا موارد مشابه ، اظهار پشیمانی می کنند و به فکر جامعه و مردم می افتند و نام خودشان را هم یک فرد سیاسی می نامند !!!
در حالیکه شاید خیلی ها این اظهارات آقای جلالی زاده را شایسته قلمداد کنند ولی متاسفانه باید گفت چنین موضعگیری هایی در این برهه از زمان نشان از ضعف و عملکرد ضعیف ایشان بعنوان یک فرد سیاسی می باشد !!!

پاسـخ

2358سه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:34

9
0

ناخودآگاه به یاد این شعر افتادم :

چرا عاقل کند کاری * که بازآرد پشیمانی!!!!؟؟؟؟

پاسـخ

ح. بسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:44

7
0

آقای جلالی زاده ای کاش حالا که دم از خدمت به مردم کردستان و اهل سنت می زنید شفاف صحبت می کردید و با این بهانه که خودتان ذکر کردید خود را تیرئه نمیکردید :
ودر انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی ( که البته بخاطر برخی از مسایل از او حمایت کردم) حمایت کردم !!!!!
و آیا به واقع شما هم با مردم خود صادق هستید !!!؟؟؟

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:45

4
4

دکتر مچکریم

پاسـخ

کریمیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:50

11
4

اعتراف به اشباه خود یک شجاعت است
از اینکه دکتر جلالی زاده به اشباهش اعتراف کرد و خواستار عفو شد نشان از بزرگمنشی ایشان دارد .
ایکاش اقبال محمدی و مخصوصا عبدالله سهرابی نیز بابت حمایت از منصور مرادی از مردم عذرخواهی میکردند که بعید میدانم این شجاعت را داشته باشند .

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 14:59

11
3

حق باشماست دکتر ماوشما زحمت کشیدیم برای موفقیت روحانی در عوض خوش اقبال معاون استاندار ولیلا آژیر مشاور بانوان استاندار که هیچ قدمی برای ستاد برنداشتن دارند قیافه میگیرن وبه ریش مامیخندن

پاسـخ

هاوارسه شنبه 24 بهمن 1396 | 15:43

5
2

آقای دکتر تمام فرمايشات شما متین، شما استادی شما بی گناه و بی تقصیر هستی،دیگر عوام فریبی بس است مردم آگاه شدن گول این حرف و حدیث ها نمی خورند شماو پاتخت نشینان امثال شما منفعت طلبانی بیش نیستی تا بحال چه گلی به سر مردم کردستان زدی که این جوری حرف میزنی نماینده که بودی قدرت که داشتی چرا بفکر جوانان نبودی ؟چرا بفکر توسعه و اشتغال نبودی؟ عامل عقب ماندگی کردستان شما ****** و دوستان پایتخت نشین ات بودند حالا داری مهربانی میکنی *******؟ گزینه بهتر پیدا کردی؟ شما و امثالهم دنبال پست و منافع شخصی هستی نه خدمت به مردم محروم کردستان در انتخابات شما معامله کردی آرای مردم رو ... مقداری تامل داشته باش حرفهات با عمل همخوانی نداره زمان شعار گذشت در خاتمه آرزومندم خدا شما وديگر دوستان همسو و همفکرت رو هدایت کند

پاسـخ

علی لطفی دبیردبیرستانهای مریوانسه شنبه 24 بهمن 1396 | 16:48

24
1

باسلام وعرض ادب !(کاش هرحرامی مستی داشت همچون شراب آن زمان معلوم می گشت درجهان هوشیارکیست)برای چندمین باراعلام میکنم که همشهریانم درمریوان وروستاهای تابعه اش که همیشه درانتخابات شرکت میکنندتابع قوانین ومقررات احزاب اصولگراواصلاح طلب نبوده اند .برهمگان ثابت است بااستنادبه انتخابات های پیشین اعم ازشورای اسلامی ومجلس هیچگاه آراءاصولگرایان واصلاح طلبان بیشترازسه هزاررای درمریوان نبوده است وبارهادیدیم که اصلاح طلبان درانتخابات شوراومجلس چه شکست سنگینی ازرقباخوردند.اماباکمال تاسف ,تحزن وتکدرخاطردیدم که جناب جلال جلالی زاده باوجودآنکه بااستفاده ازسهمیه جانبازی وفرزندشهیدبودن به درجات عالیه ازجمله هیات علمی شدن دردانشگاه تهران دست یافتنداماازیک طرف ناسپاسی میکنندوبرسرشخص رئیس جمهورجناب حسن روحانی منت می گذارندکه تمام آراءشمادراستان کردستان مدیون اصلاح طالبان به فرماندهی اینجانب می باشد.بنده هم به صراحت اعلام میکنم براساس تحقیقات محلی وتماس باعده ای ازدوستان که به آقای روحانی رای داده اند به نتیجه رسیده ام که اصلاح طلبان همیشه ابتدادرفکرگرفتن پست ومقام برای خودودوستانشان بوده اندوهمین پست نگرفتن گروهی ازاصلاح طلبان وشخص جلالی زاده که یکی ارگزینه های استانداری کردستان بودبرآنهاعلی الخصوص شخص جلالی زاده فشارعصبی واردکرده است که بیانیه ندامت بنویسند .ضمناباردیگراعلام میکنم که مردم کردستان نه بخاطرشخص جلالی زاده واصلاح طلبان بلکه به خاطرشعارهای خوب حسن روحانی که صدالبته بسیاری ازآنهاجنبه اجرایی پیدانکرده به اورای مثبت دادند.تنهاکاری راکه می توانم بکنم این است که اکثرقریب به اتفاق این اصلاح طلبان که هرگزبویی ازاصلاح طلبی به مشامشان نرسیده وهمیشه قبل ازهرچیزوهرانتخاباتی به فکرتقسیم قدرت وپست ومقام بوده اندرابه قاضی القضات دنیاواخرت, همان خداوندبی خدامی سپارم .البته احساس میکنم چون جناب دکترجلالی زاده احساس میکنندکه اسم ویادشان کمی دربین مردمان دیارش به فراموشی سپرده شده است جهت عرض اندام دوباره این عذرخواهی رانوشته اندوخواسته اندکه دوباره خودنمایی وخودبزرگ بینی کنند.ضمنااحساس میکنم یکی ازدلایل شکست سنگین سالامرادی درانتخابات پیشین مجلس حمایت اصلاح طلبان وشخص جلالی زاده ازایشان بوده است .(یظن الناس بی خیرا وانی لشرالخلق ان لم تعف عنی)

14
1
ریبوار سه شنبه 24 بهمن 1396 | 23:01

دس خوش کاک علی

4
1
شهریار جمعه 27 بهمن 1396 | 11:15

با سلام خدمت جناب آقای لطفی
شما که انقدر دست به نقدتون خوبه کاش که یه نقدی از خوتان میکردی که طرفدار سرسخت منصور مرادی بودین

پاسـخ

ریبوارسه شنبه 24 بهمن 1396 | 17:55

3
5

درود بر شرافتت دکتر\\r\\nحداقل صادقانه اشتباه رو قبول کردی

پاسـخ

احمدسه شنبه 24 بهمن 1396 | 17:57

12
0

جناب آقای جلالی زاده ، بکارگیری عمل توبه درتوجیه کارها واقدامات وحمایتهای بی دریغ جنابعالی ازدولت های مختلف اصلاحات صحیح نبوده وبایددرپیشگاه مردم پاسخگوباشید،همچنین یاردیرین شماآقای سهرابی واقبال محمدی باحمایت ازمنصورمرادی به عنوان نماینده باید ازمردم به طوررسمی معذرت خواهی وحلالیت بطلبند زیرا ازکسی حمایت کردید که لیاقت ایشان نمایندگی مریوان باشناسه پرافتخاردارالعلم نبودندوفقط اهل شعاربوده واهل عمل نیست وایشان بابکارگیری اقوام وتیم خوددرادارات مختلف مریوان(تامین اجتماعی و...)وبازارچه مرزی وتحمیل افرادخودبربخش خصوصی مستقردرمرز(پایانه نفتی طیفور ناصری) درست همان راهی رادرپیش گرفت که آقای کریمیان رفته بود که یکی ازمهمترین علل شکست آقای کریمیان بودومانوراصلی تیم منصورمرادی همین ضعف کریمیان بودوگرنه درمقایسه با امیدکریمیان ایشان هیچ اقدامات محسوسی راانجام نداده است

پاسـخ

خالدیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 18:47

17
2

حالا که نه به وزارت رسیدی ونه به استانداری از خدا طلب استغفار می کنی حنای شما دیگه رنگی نداره پیش ملت هنوز قیل وقال و اون نمایش های مضحکتون رو در مریوان فراموش نکردیم تو رو خدا کم مردم مردم کنید مردم رو ماکول فرض نکنید

پاسـخ

خالدیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 18:56

16
2

شما که خودتون و علامه دهر میدونستی چی شد بهتون پست نداد یا واقعا ساده لوحی که عربده می کشیدی تو مریوان سانسور نکن تورو بخدا زریوار خبر

پاسـخ

محمدسه شنبه 24 بهمن 1396 | 19:10

11
2

دکتر جان سلام
سالهاست که جریانت سیاسی کشور را رصد میکنم و جریان روشنفکری را موشکافانه تحلیل می‌کنم و به این نتیجه رسیده‌ام که مشکل بزرگ در مناطق اقلیتی مثل کردستان،
روشنفکرها و شاید روشنفکر نماهای ان هستند.

دکتر جان همیشه در مورد عملکرد شما و دوستانت در تامل بودم که چگونه چنین بی تامل اقدام می‌کنید؟
انگار از دکتر بودنت فقط یک تیکه کاغذ پاره دارید که یا بر اساس سهمیه و یا روابط شاید ان را به دست اورده‌اید.
دکتر عزیز، خدا توبه را برای اشتباه گذاشته است نه برای جایی که عاقلانه و عمدا کاری را انجام بدهی و اگر ان نتیجه دلخواه خود را نگرفتی استغفار کنی.
جلال جان دلبندم،
شاید تجربه، سواد (البته کاغذ پاره) و ادعای من به اندازه‌ی شما نباشد، اما من بی سواد و بی تجربه (البته به نظر شما و دوستانت و دیگر روشنفکر نماها)، چند ده ماه قبل از انتخابات دور دوم جناب اعلی حضرت روحانی به این نتیجه رسیدم که حمایت از ایشان حماقت محض است و پشیمانی و استغفار دارد، اما شماااااای روشنفکر نفهمیدی.
عجب روشنفکری!!!!!
زمانی که شهرهای استان را سیر می‌کردی و خفیف‌ترین افراد خوش و بش داشتی، حماقتت برای من ثابت شد.
جناب دکتر مدعی رهبری سیاسی و دینی، انسان را با حلقه‌ی دوستانش می‌توان به راحتی قضاوت کرد.
ان افراد کوته فکر و کوته نظر و کوچک رفتاری که اصلاحات را فرصتی برای طلبیدن دانستند، وجه‌ی فرصت طلبی شما را شفافتر کرد.
این را بدان که پیر زنان و پیر مردان مکتب نرفته‌ی کور روستاهای کردستان، بسیار داناتر و عاقل تر شمای دکتر پارلمانتار هستند.
یک مدعی اگر اشتباه کند چه تضمینی دارد که دوباره و چند باره اشتباه نکند؟
این را بدان که شما این کاره نیستی و اگر من جای شما بودم اولا خجالت می‌کشیدم و کنج عزلت را اختیار می‌کردم تا دیگر مردم را شرمنده نکنم. تو خود که شرمنده‌ی خدا و خلق خدایی.
برو جانم برو یا تعقل یاد بگیر یا گوشه گیری کن.
چرا که برای خودت هم ثابت شده شما هم مانند دیگر روشنفکران منطقه اتفاقی و تصادفی وارد این گود شده‌ای و نه بر اساس لیاقت و دانایی و شایستگی.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 24 بهمن 1396 | 19:12

7
0

کاش اینقدر بازیچه این و اون قرار نمی گرفتی کاش به کار علمی می چسپیدی

پاسـخ

حامی تدبیر و امیدسه شنبه 24 بهمن 1396 | 20:53

3
7

اقای جلالی زاده در ستاد نود دو نبودند و حتی مخالف روحانی بودند و همان 72درصد در سبد روحانی ریخته شد و حتی اگر در نود و شش هم نمی امدند همان رای کسب میشد امدن یا نیامدن و بودن یا نبودن ایشان تاثیری در رای روحانی نداشته است و حتی ممکن است با امدن ایشان رای روحانی ریزش کرد چون خیلی از فعالین ستاد نود و دو بواسطه حضور ایشان ؛ در ستاد روحانی ؛ قهر کردند و غیر فعال شدند ؛ لذا ما اعتقاد نداریم که ایشان جز نخبگان و اصلاح طلبان واقعی و یا حتی تاثیر گذاران در عرصه اجتماعی و سیاسی باشند ؛ و برخی دوستان وی از جمله فیروزی و.....نیز از تاثیر گذاران نیستند بلکه کاملا از منفعت طلبان هستند
قهر و اشتی های وی سابقه طولانی دارد یکبار شرط تعیین کرد برای امدن شرطهای عجیب و غریب ؛ اما به یکباره شرطها را کنار گذاشت و امد چون سودای سفیر شدن در امارات به سرش زده بود و بعدها که این ارزو عملی نشد کم کم دور شد و احتمالا برای ****عده ای دیگر در جاهای دیگر به اپوزسیون پیوسته است
اساسا متاسفانه اصلاح طلبان کردستان اینجوری هستند تا زمانی که در قدرت هستند ارام و ساکت و خنثی در حال جمع کردن مال و منفعت طلبی هستند و حتی حاضرند یاران خود را در این راه قربانی کنند
و در زمانی که در قدرت نیستند و طرد میشوند به ابوزسیون میپیوندند که دیده شوند
منفعت طلبان استان کردستان با دیگر شخصیتهای اصلاح طلب کشور تفاوت اساسی دارند بدین صورت که تمام هم و غمشان در زمان قدرت ؛ سرمایه اندوزی و ایجاد رانت اقتصادی و نیز رانت سیاسی برای حفظ قدرت خود هستند
ما هم به نوبه خود بعد از سال نود و دو استغفار کرده ایم ن اما نه بخاطر روحانی ؛ بلکه به دلیل شناختن اصلاح طلبان منفعت طلبان و برخی کدخدایان ***** ؛

5
1
عادل سه شنبه 24 بهمن 1396 | 23:33

خواهش میکنم از او حمایت نکنید چون فقط از این ناراحت است که حتی روحانی به او هم پست نداده است و میدانید که آقای جلالی زاده چطور برای روحانی رای جمع میکرد اگر میتوانید به آقای جلالی زاده برسید به او بگویید دیگر مسئول هیچ ستادی نباشد و عقل مردم را به بازی نگیرد

پاسـخ

خانیسه شنبه 24 بهمن 1396 | 21:16

4
0

سلام. خسته نباشید
خوشبختانه یا بر عکس الان هم از خواب ناکار آمدی خود و روحانی ازخواب غفلت خبر دار شدی یعنی رای مردم سوخته و ناکارآمد به خانه ی بختشان برگرداندی. میخواستی راه رفتن کسی را یاد بگیری اما راه رفتن خودت را هم از یاد بردی. باز جای شکر هست که توبه استغفار را هم از یاد نبردی.

پاسـخ

رخش بهارسه شنبه 24 بهمن 1396 | 21:49

15
2

جناب جلالی زاده اگه یه پست بهت میداد جناب روحانی بازهم پشیمان می شودی جناب عالی و سهرابی و اقبال محمدی چرا خودتون رو عقل کل میدونید و شدی وکیل وصی مردم برید دنبال کارتون جناب دکتر

پاسـخ

یک شهروندسه شنبه 24 بهمن 1396 | 22:23

21
2

کاک علی لطفی ممنون که اسم خودتان رادراول نوشته اتان اوردی صراحت وصداقت دونعمت بزرگ هستند.به نطرم اگرجلالی زاده پست می گرفت استعفارنمیکرد بخدامریوانیهابه اصلاح طلبان باورندارند

پاسـخ

عفرین و زریبارسه شنبه 24 بهمن 1396 | 22:51

4
1

بژی عفرین .زنده باد خادمین واقعی کوردستان ..جلالی زاده مهرهای هستن که برای کشاندن ملت پای صندق رای تو گردونه سیاست باقی میذارن

پاسـخ

شهروندسه شنبه 24 بهمن 1396 | 23:17

8
0

مشکل ارات پیش هاته کسگم وگرنه تا دیروز که قول استانداری وبهت داده بود مشکلی نداشت

پاسـخ

احمدسه شنبه 24 بهمن 1396 | 23:19

4
2

درست است الله متعال توبه و استغفار را میبخشد اما برخی اوقات برخی اشتباهات باعث میشود که شخص میان مردم محبوبیتش از بین برود الان هم جلالی زاده از این دست افراد است آقای جلالی زاده خواهش میکنم برو فقط استاد دانشگاه باش و برای هیچ کس به اسم اهل سنت یا کرد ستاد تشکیل نده بزار مردم خودشان تصمیم بگیرند

پاسـخ

شهروندسه شنبه 24 بهمن 1396 | 23:21

14
0

این جلالی زاده واقبال محمدی وعبدلله سهرابی شدن بازیچه دست اصلاح طلبها هر دوره یک سری وعده وعید بهشان میدهند تا انتخابات تمام میشه بعد ولشان می کنند باز این جلالی زاده خوبه اقبال محمدی که اصلا تو انتخابات خیطش کردن من اگر جای اقبال محمدی بودم با اون نحوه حذف کردن توی انتخابات اصلا جواب سلام اصلاح طلبها را هم نمی دادم

پاسـخ

فیروزپنجشنبه 26 بهمن 1396 | 11:46

1
0

جناب دکتر جلالی زاده کارشما زمانی صداقت پیدا میکند که درمورد حلقه اطرافتان ((دره وزمی ،فیروزی ،نصرالهی زاده )) (( دفن ))که دردولت یازدهم ودرزمان استاندار سابق ومعاون سیاسی سابق استان رابا انتصاب های غلط وفامیلی وافراد&&&&بدون تجربه وناتوان به ]]]] کشیدند وامروز هم همان کاردارند دردوران استاندارجدید بااین ترفند که مثلا\" رای مردم کردستان به آقای روحانی بخاطر اینها بوده وباید درهرانتصابی دخالت نمایند وفقط افراد دور وبرخودرا منصوب نمایند ولا غیر صادقانه ابراز نماید جناب جلالی زاده شما صادقانه پشت پرده رابیان کردید اماناقص مردم ازشما این انتظار رادارند ترفند های این جماعت را برای همیشه برملا کنید واستان را ازلوث این جماعت دو رو وفرصت طلب ومقام پرست ^^^^ مختلف پاک کنید که نام شما برای همیشه نزد مردم کردستان ماندگار بماند

پاسـخ

هژار خلیفەپنجشنبه 26 بهمن 1396 | 23:36

2
1

با سلام جلالی زاده شجاعت داره گفته اشتباه کردم ولی موندم که چراسهرابی ودرستان ومحمدی استغفار نمیکنند البته درستان به پست مورد علاقه ش رسید استغفار نکرد همین الان هم که کریمیان نماینده نیست دوبرابر منصور برای این شهر دارد تلاش میکند

0
1
خالدی دوشنبه 30 بهمن 1396 | 09:00

کریمیان داره تلاش می کنه!!!!!!!برو بنده خدا داره تو وزارت نفت پول پارو می کنه اگه کاری بود تو چهار سال چهارصد متر تونل جاده مریوان به سقز پیشرفت نکرد وجدانن کاری کرد ( خلایق آنچه لایق)

پاسـخ

ahmoشنبه 28 بهمن 1396 | 11:06

0
0

کاش دیگران!!!هم بکنند آنچه جلال خان!کرد!!!!(با شماهستم با شما که شال بنفش و سبز بر گردن انداختید و روبروی خورشید زریوار چون نگینی جلال خان را بر بالای ...در میان گرفتید)

پاسـخ

باسطیکشنبه 29 بهمن 1396 | 02:46

0
0

اقای جلالی زاده محترم ما که در ستا های مقابل حصرتعالی قرار داشتیم می دانیم و خبر داریم در جریان انتخابات مجلس وریاست جمهوری از طرف جنابعالی و دوستانتان چه تهمت و افترا و بی حرمتی به نمایندگان و کاندیدای ریاست جمهوری نمودید و نمودند جنابعالی از اول انقلاب تابحال اشتباهات زیاد ی داشته و دارید واین هم احتمالا بی هدف نیست پس دیگر دست از سر این مردم بیچاره بردار و لطفا به فکر اخرت خودت باش مردم بار دیگر و در انتخابات دیگر به شما هیچ اطمینانی ندارند و لطفا اطرافیانتان که حالا دارای منصب هستند و برای این استان تصمیم می گیرند وبه تمام مدیران کل امر و نهی می نمودند بفرمایید که انها هم شهامت داشته باشند و از مردم بخاطر کارهای جالبشان عذر خواهی کنند البته شکر خدا استاندار جدید همگی انها را می شناسد و فردی فهیم و با درایت می باشد

پاسـخ

کوردی1یکشنبه 29 بهمن 1396 | 23:11

1
0

اکثر رای دهندگان به روحانی از ترس غلبه رئیسیسم به او رای دادند و گرنه روحانی خدمتی به پیشرفت و لو رفع مشکل نکرد در نتیجه ضمن حمایت از اقدام جناب جلالی زاده، از رای به روحانی و شرکت در انتخابات پشیمانم

پاسـخ

یه دوستدوشنبه 30 بهمن 1396 | 05:43

1
0

باسلام به همه نظرات زیادی رو خوندم وجه مشترک اکثر نظرات کوبیدن دکتر جلالی زاده بوده نمیدونم شماها چرا همیشه با صداقت مشکل دارین وقتی طرف میاد با صراحت از اشتباهش میگه نباید انقده سرکوفتش بزنید هرچند که برخلاف نظر خیلیا این اشتباه خیلی تاثیر گزار نبوده چون اگه امثال جلالی زاده هم نبودن بازروحانی رای میاورد من الله توفیق

پاسـخ

خالدیدوشنبه 30 بهمن 1396 | 08:55

2
0

فیروز عارفی شما کجاید که بیاید طلب استغفار کنید جلالی زاده که رهبر معنوی شمام بود فیروز جون منتظر ***** گفتنت هستیم

پاسـخ

بێکاریکشنبه 6 اسفند 1396 | 16:13

2
0

شوکر بۆ خوا نەچومەسە پای سنۆق ئینا ئیسە سەکتەم کردوو
فارس وتەنی از ماست کە بر ماست
وەختێ بار ئێمە هەر چل مەنە بۆ ئەچنە پای سنۆق ؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟!!!!!!

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی