سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
جوابیه زریوار خبر به اتهام نماینده
جمعه 29 دی 1396 / 21:15|کد خبر : 5556|گروه : اجتماعی

واکنش عجولانه نماینده مریوان در مجلس به یک خبر/ شتاب زده اظهارنظر و قضاوت نکنید

نماینده مردم مریوان و سروآباد در اظهارات خلاف واقع خبری که اصلا ربطی به سایت زریوار خبر نداشته است به این سایت نسبت داده و این جای سوال و البته تأمل دارد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در اظهارات خلاف واقع خبری که اصلا ربطی به سایت زریوار خبر نداشته است به این سایت نسبت داده و این جای سوال و البته تأمل دارد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، آورده اند روزی ملا از کوچه ای می گذشت، شخصی بر پشت بام خانه در حال شستن گلیمی بود که از بالای پشت بام به پایین بر روی ملا افتاد. آشنایان به عیادت ملا رفتند گفتند: ملا چگونه ای؟ گفت: چگونه باشم! کسی دیگر از بالای پشت بام می افتد، گردن من می شکند. حکایت این روزهای ماست. 

روز سه شنبه هفته گذشته 26 دیماه خبرگزاری باشگاه خبرنگاران و تعدادی دیگر از خبرگزاری ها مطرح در خبری با عنوان و تیتر" اعتراض غیرمنتظره مراجعه کننده مردمی به دفتر نماینده بیجار+ توضیحات" از وجود اتفاقی در دفتر یکی از نمایندگان مجلس اطلاع رسانی کردند و این خبر ابتدا (اشتباها) به اسم نماینده بیجار در رسانه منتشر شد که باعث شد حمد الله کریمی نماینده بیجار در گفتگو با خبرگزری باشگاه خبرنگاران واقعیت را بازگو کند. لینک خبر
 
سایت زریوار خبر نیز بعد از گذشت 24 ساعت از انتشار این خبر در خبرگزاری ها اقدام به انتشار این خبر با ذکر منبع کرد که بلافاصله باعث انتشار گسترده آن در فضای مجازی شد. بعد از گذشت چند ساعت بنا به مصلحت و بنا به درخواست برخی از دوستان و دلسوزان شهر مریوان با وجود اینکه حذف خبر خارج از عرف و رسالت رسانه ای بود و صرفا بدلیل احترام به جایگاه نمایندگی خبر مذکور را حذف کردیم. اما در کمال ناباوری با وجود اینکه این خبر در سایت زریوار خبر با ذکر منبع منتشر شده بود کانال تلگرامی وابسته به نماینده مجلس با انتشار خبری سایت زریوارخبر را متهم به انحراف افکار عمومی و تخریب کرده است. آنچه نماینده محترم مردم مریوان و سروآباد لازم است به آن کمی تأمل نماید در مرحله اول افزایش سطح سواد رسانه ای است چرا که بکار بردن چنین اتهاماتی به سایت زریوار خبر که مطلب را به نقل از خبرگزاری ها دیگر منتشر کرده است می تواند در مراجع قضایی مطرح و پیگیری شود. 
 
اگر چه سایت زریوار خبر اطمینان دارد نماینده محترم مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی قصد اتهام زنی نداشته است اما توصیه می شود که از مشاوران رسانه ای با سوادتری استفاده نماید تا خدای نکرده منجر به شکایت و پرونده های دیگر برای وی نشود و بخاطر اظهار نظرهای عجولانه موجب خنده و مزاح شهروندان و بزرگان قرار نگیرد.

نظر مخاطبان گرامی را به تاریخ و نوع خبر خبرگزاری های مطرح کشور جلب می نمایم و امیدواریم این گونه موضع گیری های عجولانه و شتاب زده نگاه ها و برخوردها را از اصل تکریم ارباب رجوع و حل و پیگیری واقعی مشکلات مردم و همشهریان غافل نکنند و نباید نوع برخوردها باعث ایجاد فضای نامناسب در دفتر نماینده محترم مجلس شود چرا که نماینده مردم در مجلس نماد و مسئول و شخصیت مردم دو شهرستان مریوان سروآباد است. 

شتاب زدگی نماینده مجلس در پاسخگویی







خبر منتشر شده در سایت زریوار خبر

 خبر منتشر شده در سایت زریوار خبر



اظهار نظر عجولانه نماینده

اظهار نظر عجولانه نماینده


انتهای پیام/
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

امینیجمعه 29 دی 1396 | 21:24

131
30

جناب اقای منصور مرادی متسفانه در برخورد و پیگیری با ارباب رجوع نمره ۲ از بیست میگیری ...غافل از اینکه با رای مردم بخ مجلس.رفتی و مردم هزار بار از انتخابت پشیمانن

82
23
منصف جمعه 29 دی 1396 | 23:02

بخوا صفريش ناگري زور ده س و دل بازانه نمره تان داوه

29
17
مریوان جمعه 29 دی 1396 | 23:26

متاسفانه باسواد

25
5
اهیل شنبه 30 دی 1396 | 16:01

متاسفانه همه فقط واسه منفعت خودشون وپرکردن حیبشون میرن!!دریغ ازدرنظرگرفتن حق الناس!!والاجناب مرادی صفرم ازسرتون زیااااده!؟!؟

پاسـخ

م۰رجمعه 29 دی 1396 | 21:26

110
100

با تشکر فراوان از کانال مردمی زریوار خبر

پاسـخ

تقیجمعه 29 دی 1396 | 21:26

94
30

وا اسفا برای مردم مریوان به خاطر نماینده ای که دارند\\r\\nواقعا تعجب میکنم از ملت نجیب کرد که شعور بالای سیاسی دارن ولی در انتخاب نماینده این گونه**********

19
10
پرویز شنبه 30 دی 1396 | 13:45

بنده که رای ندادم، اما میان بد و بدتر انتخاب کردند.

پاسـخ

شهروندجمعه 29 دی 1396 | 21:27

99
26

واکنش! تاحالا من در هیچ موردی واکنشی از آقای مرادی نماینده مریوان ندیدم اساسا آقای مرادی یک نماینده خنثی است وصرفا در مجلس حضور دارند

4
1
کاکه ی مریوانی چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 14:03

فقط و فقط برا حضور و غیاب تشریف میبره مجلس

پاسـخ

بختیار احمدیجمعه 29 دی 1396 | 21:47

96
26

نماینده ای چی ولا ***** مریوان ۴سال که وته دواوو

پاسـخ

منجمعه 29 دی 1396 | 21:56

177
29

*************
هیچی فقط گفتم یادتون هست که تا دقیقه نود از کاندیداهای شورا وقت میگرفتی .... همین جوری اصلا خدایی نکرده ربطی به شما نداشت ولی یادتون هست که .... با حمایت ما رفتی و بعدها شدی همنشین شاهان و ما را از یاد بردی .... چی خیال کردی عزیز دل؟؟ تا ابد نماینده نیستی فقط یه سالت مونده حالا هم اینجوری ژست نگیر که مثلا داری کار میکنی ..... ولی در اساس نمیدونم تو چرا همیشه عجول بودی و زود هم قضاوت میکنی ... مال اینه زود زود فازت عوض میشه
فقط نیروهای خودم لایک کنند جهت استحضار جناب نماینده

3
0
شهروند رک چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 13:55

بعله دیگه....حضرتعالی هم به پست و مقام و اهداف شخصیتون نرسیدین و امروز اومدن پشت سرش حرف میزنید...پس چرا موقع انتخابات نیومدید و چیزی نگفتین ههههه

پاسـخ

هلوجمعه 29 دی 1396 | 22:01

100
24

جناب جوانمردی بزرگوارنگران نباش ماشب وروزبرای منصورمرادی زحمت کشیدیم وتبلیغ میکردیم اماحاظرنیست حتی تلفنی یک باراحوال مارابپرسد .ازماست که برماست .امیدواریم مردم شریف مریوان وسروآبادهیچگاه درانتخابشان ازاین به بعددچاراشتباه نشوندبخدامن خودم تهران بودم پیامک داده ام به منصورمرادی وتماس گرفته ام هرگزجوابمونداد.ضمنامردم فقط به خاطربرنده نشدن امیدکریمیان به منصورمرادی رای دادند

2
1
پرویز پنجشنبه 5 بهمن 1396 | 15:21

حقیقت را شما گفتید

پاسـخ

علیجمعه 29 دی 1396 | 22:09

87
20

واقعا دستمریزاد زریبار خبر ..من به نوبه خود واقعا از چنین نماینده که حق رو نمیپذیره و دنبال پنهان کاری هست از بابت رای که به ایشون دا م واقعا پشیمانم..امیدوارم که خدا و مردمی که به ایشان رای ندادن من رو ببخشن...

پاسـخ

سعیدجمعه 29 دی 1396 | 22:12

92
22

اقای نماینده اولین و اخرین باریه که مجلس رو میبینی دیگه لازم نیست که اون روی سکه رو نشون بدی چون وقتی خودم تو اکثریت خبرگزاری ها شاخ در اوردم شاخ دراوردم .حالا که زریبار خبر اینو گذاشته داری قیافه حق به جانب رو میگیری؟ نخیر داداش .خداروشکر مردم مریوان اینقدر هم بیسواد نیستن...زریبار خبر متشکریم

3
1
مرد باغیرت چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 13:59

نه بابا این حرفا چیه؟ اتفاقآ قراره این چهار سال پیش رو هم نماینده باشه....ههههه ...کم کار ترین و ********** نماینده ی کل ایران...بنده هیچ کدوم از عزیزانی که در زریوار خبر هستن رو به هیچ عنوان نمیشناسم ولی واقعآ زریوار خبر بهترین سایت خبریه..زریوار خبر حمایتت میکنیم

پاسـخ

احمدجمعه 29 دی 1396 | 22:16

87
21

زریوارخبر عالی بود. مخصوصا حکایت

پاسـخ

منصورجمعه 29 دی 1396 | 22:16

67
20

تا وقت داری برگرد پیش بزرگانی که دستت را گرفتند و



و عجولی هم نکن @!!!!!!

1
1
حمه گیان چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 14:01

بر هم بگرده دیگه فایده نداره...مردم دیگه گول نمیخورن

پاسـخ

فریدونجمعه 29 دی 1396 | 22:48

33
92

من دوباره به منصور رای میدم ای ول به نماینده. ولیکن من در این مورد احساس میکنم عجله کردن. خب انسانه اون هم اشتباه می کنه

17
3
شهروند خوب مریوانی شنبه 30 دی 1396 | 18:08

اره رای بده خوب کاری میکنی.! فکر کنم با رای تو و اعضای خاتوادش کلآ ۳۰ رای داشته باشه

پاسـخ

رحیمجمعه 29 دی 1396 | 23:01

58
16

ای کاش انگشتم قطع می شد اما به مرادی رای نمی دادم اگر پشیمانی دم داشت الان دم من تا اروپا کشیده شده بود از ماست که بر ماست **********

پاسـخ

ظاهرجمعه 29 دی 1396 | 23:01

70
12

آقای منصور مرادی کاش بجای جبهه گیری در مورد یک خبر موثق کمی به خودتان می آمدید و واقعیات را قبول می کردید، شما که خود را نماینده مردم سروآباد و مریوان می دانید جواب تماسهای تلفنی مردم حوزه انتخابیه خود را نمی دهید جواب پیامک نمی دهید جواب پیام تلگرامی نمی دهید و اصلا جواب مردم را نمی دهید و خود را به چیزی پاسخگو نمی دانید ؛ خیلی زود یادتان رفت همین مردم که شناختی از شما نداشتند شما را به مجلس فرستادند و حالا فکر می کنید آدم مهمی شدید که هیچ خبری از ضعف عملکردتان نباید منتشر شود و خود را فراتر از قانون و پاسخگویی می دانید البته سابقه برخوردتان با ارباب رجوع در پست صندوقداری بانک هم روشن بود. متاسفم برای سطح فکرتان جناب نماینده!

پاسـخ

الهامجمعه 29 دی 1396 | 23:06

26
58

من به دفتر آی مرادی رفته ام اما برخورد بد ندیدم

پاسـخ

همشریجمعه 29 دی 1396 | 23:08

20
43

وحدت هست باعث پیشرفت ملت .ای کاش به جای تخریب . تشویق و مشاوره در کار سایت عزیز بود

0
1
سیره گیان پنجشنبه 19 بهمن 1396 | 02:08

همه خوب خبر رو خوندن و آقای مرادی باید وحدت رو شروع میکرد و واقعآ مرادی تخریب انجام داده...زریوار خبر بنده خدا از حق خودش دفاع کرده کار بدی انجام نداده

پاسـخ

همشهریجمعه 29 دی 1396 | 23:08

58
14

با سلام خدمت همشهریان عزیز اقای مرادی با رای مردم به مجلس رفت وحالا فقط از یک سری خاص واطرفیان خودش حمایت میکنه وزیاد کاری از عهداش برنمیاد ورفتار ایشان با مردم واقعی نیست ایشان قصد دارد فقط نظر مردم برای دوره بعد جلب کند والسلام

پاسـخ

مردوخیجمعه 29 دی 1396 | 23:08

61
20

جناب مرادی اگر نگران شدید اخباری از دفترتان در رسانه ها پخش شده یعنی که خیلی پنهان کار هستی و شفافیتی در عملکردتان وجود ندارد ؛ از اینکه مردم بدانند در دفتر و محل کارت چی میگذره نباید ترسی داشته باشی و فلسفه بافی کنی

پاسـخ

حسینجمعه 29 دی 1396 | 23:10

16
32

مدیر سایت
ظاهرا آنطور که معلومه کانال نماینده محترم فقط فقط شمارو نگفته و گفته برخی خبرگزاریها و سایت زریوارخبر
پس ظاهرا جنابعالی زودتر قضاوت نمودید

پاسخ مدیریت :
سلام. شما با یک ای پی چندین نظرارسال کردید که یکی از انها را انتخاب و منتشر کردیم.

موفق باشید

پاسـخ

رامبدجمعه 29 دی 1396 | 23:25

54
16

من خیلی ممنون ******* که دنبال کار پول دار هاست مثل پمپ بنزین برای پدرزن گرامی و کارخانه سیمان برای آقای ..... دستت درد نکنه لطفاً فقرا به دفتر این جنتلمن مراجعه نکنید

پاسـخ

ککلیابادجمعه 29 دی 1396 | 23:49

57
15

بزرگ تربن گناهم این است که حداقل دویست نفرراقانع کردم به منصورمرادی رای بدن اگرمنصورمرادی بامن تماس بگیردشرفم اجازه نمی دهدتماسش راجواب دهم .جناب منصورمرادی شمابه این دلیل ******************

پاسـخ

به ر پرسیارجمعه 29 دی 1396 | 23:54

53
14

راستی جناب نماینده محترم چه خبر از انتقالی به بانک مرکزی؟! چه خبر از خونه ی مرزداران؟ چه خبر از مالزی و ... ؟! چه خبر از اخذ مجوز ترمینال پدر خانم ...؟! بگم بکم

10
2
Sa شنبه 30 دی 1396 | 17:23

اینم بگو پمپ بنزین ****** که به شدت دنبالشه

پاسـخ

حرف ركشنبه 30 دی 1396 | 00:00

54
13

واقعن متاسفم واسه اون ملتي كه نمايندشون، تو تهران اجازه كوچكترين حرف زدني رو بهش نميدن ولي مياد شهرستان رييس و معاون ادارات كه هيچي مدير مدارس رو هم عوض ميكنه

پاسـخ

یکی از اعضاشنبه 30 دی 1396 | 00:07

48
22

بنظرم زریوار خبر موثق ترین و امن ترین رسانه مریوان است. اولا خبری بدون ذکر منابع منتشر نمیکند، دوما به وضع داخلی مریوان بسیار آگاه است همچنین برخی از خبرهای مشکوک را با عنوان منتشر شده در فضای مجازی اعلام میکند.من شخصا جهت موثق بودن خبر فقط به زریوار خبر رجوع میکنم

پاسـخ

مختارشنبه 30 دی 1396 | 00:21

31
14

مردم عقلشون تو چشمشون است و بس ، لیاقت ما همین است...

پاسـخ

ارکانشنبه 30 دی 1396 | 00:31

16
34

بنده خدا مردای معصوم که نیس اون عجولی کرده بیاید ما نباشیم و منطقی برخورد کنیم چرا هیشکی اون ارباب رجوع رو چیزی نمیگه بنظرتون با اون کارش مردم چی فکر میکنن خواهشم اینه ما ببخشیمش اقایون داداشا

پاسـخ

ارکانشنبه 30 دی 1396 | 00:34

32
32

من اینم بگم خبر های زریوار خبر واقعا صادقانه است لازم میدونم از مدیرش جناب جوانمردی تشکر کنم آقای مرادی هم انسان کاری و خوبین

پاسـخ

فقط کوردشنبه 30 دی 1396 | 00:40

37
15

نماینده متاسفانه فقط به امید حیدری و عرفانی رئیس آموزش و پرروش گوش می کنه و دیگر مشاورانشو جدی نمی گیره . من بدی نماینده را نمی خوام ولی بخدا داره راه را اشتباه میره. از اینجا به نماینده می گم تا دیر نشده برگرد به میان مردم
همین زریبار خبر تحلیلگر خوبیه چون جامعه را می شناسه. تور رو خدا این را پخش کنین

8
1
احسان شنبه 30 دی 1396 | 20:27

واقعاراست میگی

پاسـخ

شهروندشنبه 30 دی 1396 | 01:17

29
13

تازمانی که روشن فکران انتخابات رو تحریم کنند و انتخاب رو به یک سری درد مند از وضعیت بیخبر بسپارن وضعیت همینه که هست **************

پاسـخ

عادل فتاحیشنبه 30 دی 1396 | 01:47

21
62

کمتر نماینده ای به اندازه آقای مرادی زحمت کشیده وبامردم هم صادق ور راست است وخیلی هم مردمیست اخرپرداختن به چنین مساله ای چی روحل میکند کارت خیلی بچگانست زریوارخبر

17
8
امینی شنبه 30 دی 1396 | 11:18

کاک عادل حضرت عالی باید و باید و باید از منصور مرادی دفاع کنی چون فقط کارت اینه دو دوره مشاور بودی ... ولی از دیدگاه ارباب رجوع و کسایی که به مجلس مرجعه کردن قضاوت کن برادر بزگوار

14
4
K86 شنبه 30 دی 1396 | 11:52

تا اونجایی که من بدونم فقط زحمت نک شیدن چرالکی جومیدی

25
4
قه لای مه ریوان شنبه 30 دی 1396 | 12:23

کدوم کار عزیزم...میشە یکیشو بگی...فقط دوست دارم دوسال دیگه تو شبرنگ اقای اقبال محمدی و اقای سهرابی رو ببینم باهاشون تسویه حساب بکنم..وای بر مردمی که مرادیو محمدی و سهرابی دلسوزش باشن...وای

پاسـخ

مریوانیشنبه 30 دی 1396 | 06:34

50
15

نماینده که نماینده امید حیدریه و یکی دو تا سرمایه داری که دارند *********. کسی که سواد نداره و توی عمرش یه کتاب نخونده اونوقت به مجلس راه پیدا میکنه فقط و فقط جایی رو اشغال میکنه که حقش نیست وویک وکیل مدافع ملت از دست مردم میره.
براس دفعات بعد با دقت بیشتری رای بدیم.

پاسـخ

یزدان ـشنبه 30 دی 1396 | 08:12

30
64

همتون دارید ناحق،میگین چرا؟هرچی باشه هزار برابر از اقای کریمیانتون بهتر کار کرده.برید عملکردش رو نگاه کنید؟؟واقعا یکی از نمایندگان خوب این شهر بوده..شماهابرای کاری غیرقانونی ونشدنی که براتون نکرده این رو میگید...این رو بدونید ماهمه کورد هستیم ناحق گفتن جزو مراممون نیس..وجدانن هرچی باشه خداوکیلی ۲۰برابروبیشترم...از کریمیانتون بهتر کار کرده.....

1
0
شهروند کردستان مریوان چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 02:34

خداوکیلی نکن الکی حرف نزن....معلومه خوب برات کار انجام داده...از فامیلهای نزدیکشی ......

پاسـخ

همشهریشنبه 30 دی 1396 | 08:24

95
26

هرکه از دادن رای به منصور مرادی پشیمانه لایک بزنه
بگذارید آقای مرادی دستش بیاد که داره راه را به تمام معنا کج می ره
ممنون از زریبار خبر البته گاه گاهی هم سانسور می کنه و کامنت ها را نمی زاره

پاسـخ

جوانه کان کانی دینارشنبه 30 دی 1396 | 08:50

57
60

اخ کا امید کریمیان های له کوی که وا گشتی پشیمانه بوت

17
10
احسان شنبه 30 دی 1396 | 14:22

احسنت افرین برکه واقعیت می گی

پاسـخ

farodشنبه 30 دی 1396 | 09:01

45
14

آقای مرادی زود قضاوت کردی . این سایت هم که خبر را حذف کرده بوذ چرا ادامعه دادی. کارتون اصلا خوب نبود. بیشتر از اینه از شما انتظار میره

پاسـخ

بارانشنبه 30 دی 1396 | 11:18

17
6

از روال اداری کار فاصله ها دارد این بنده خدا

پاسـخ

کاروشنبه 30 دی 1396 | 11:28

16
6

بنظرمن همه جوامع وانسانهادریک مقطعی دچاریک سری اشتباهات میشن ملت مریوان هم ازاین قاعده(انتخاب منصورمرادی) بعنوان نماینده مستثنا نیستند واقعن خودمان به خودمان کردیم نباید ازایشان خرده بگیریم براستی بارعلمی وتجربی ایشان بیشتر ازاین نیست

پاسـخ

شهروندمریوانیشنبه 30 دی 1396 | 11:30

8
27

جناب آقای مرادی ،من خداروشاهدمیگیرم فعالترین ودلسوزترین نماینده استان کردستان هستن،متاسفانه همیشه افرادموفق بیشترین تخریبهاروداشتن ،وحسبناالله نعم الوکیل، کم لطفی افراددرحق ایشون رو واگذارمیکنیم به ترازوی عدل الهی واگذارمیکنم،وهمچنین کسانی که ازکاه کوه میسازن براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم دارم....خداپشت وپناهتون باشه.

10
2
شهروند بیطرف مریوان شنبه 30 دی 1396 | 18:05

خدا رو شاهد نگیر که خدا خیلی بدجوری تقاص قسم دروغ رو میگیره.منصور مرادی برات کارهای خوبی کرده که اینجوری تعریفشو میکنی! خوبه حالا یکی پیدا شد نمک خورد و نمکدون نشکست ههههه

پاسـخ

سعدیشنبه 30 دی 1396 | 11:35

16
5

متاسفانه یکی از خصلتهای عجیب نماینده مریوان*******************هیچ توجهی به شایسته سالاری وخدمات ارزنده بعضی از مدیران ندارد وفقط از روی خودی وغیر خودی تصمیم میگیرد،واقعا همچنین شخصی نمی بایست این منصب را عهده دار میشد ولی متاسفانه با پادر میانی نمایندگان اسبق و ضعف نطق نماینده سابق وکمک شهرداری وشورای سابق مریوان صاحب این منصب شد واینگونه شد،متاسفانه تنها عملکرد ایشان تعویض مدیران کا رآمد ودخالت در انتخاب نشدن مجدد شهرداران یکی دوشهر از شهرستان مریوان که عملکرد بسیار موفقی هم داشتند ،این نشان میدهد که ایشان به دنبال اهداف خود ونزدیکانش است وهیچ توجهی به منفعت عمومی ندارد

پاسـخ

کریمیشنبه 30 دی 1396 | 11:44

29
4

این نماینده رو عبداله سهرابی . اقبال محمدی . خلیل میرزایی . دانیال ایمانی .حمزه حمیدی و . . . . *******************.
اگر کارنامه ایشان خوب بود که همه از این افراد تشکر خواهیم کرد و اگر نبود که نیست همه آنها مردود و سوخت خواهند شد .

پاسـخ

سلامشنبه 30 دی 1396 | 11:51

24
3

هر کی رقیب امید کریمیان میشد به مجلس می رفت حتی شما که این مطلب رو میخونید

7
6
معلم ساده شنبه 30 دی 1396 | 16:42

١٨ كانديدا بعلاوه دو نماينده ادوار بعلاو ....در مقابل كريميان بودن پس چرا كريميان دوم شد؟
در واقه با اين حرفتون كريميان بايستي در دور اول مي افتاد ولي علي رغم همه*****به ايشان شد بازهم ٢٤ هزار رأي آورد

3
3
سهراب یکشنبه 1 بهمن 1396 | 18:17

کریمیان را آنقدر بالا نبر ایشان هم از مرادی ضعیفتر بودند

پاسـخ

ابراهیمشنبه 30 دی 1396 | 12:04

16
4

سلام نگران نباشید من خودم شب وروز در هردو دوره واسش فعالیت داشتم چندین دفعه دچار شرو مرافعه شدم بهم حمله کردند روزهای انتخابات جلو مسجد که بودم فعالیت میکردم باهام دست به یقه شدند لصلا جوابمو نمیده بهش زنگ میزنم ازصد باریک بار گوشیش جواب داده میگه خودت کار پیداکن به منم خبربده حیف حیف حتی اشکر هم نکرد ای کاش ای کاش

پاسـخ

سجادشنبه 30 دی 1396 | 12:16

17
7

سلام آقا من رفتم بهارستان
هیچ کاری نکردن و چیزی نگفتن هیچی به شدت پیگیر کار خودشون جهت انتقالی از بانک مریوان به بانک تهران بعد دوران نمایندگیشون بودن. که دستمزدشون و تسهیلاتشون بالاتر بره... خدا خیرتون بده یکی از مریوانم وضع مالیش خوب شه یکیه...

پاسـخ

شهروندشنبه 30 دی 1396 | 12:32

19
6

قبل از انتخابات منصور مرادی رو هرشب می دیدم یا در خانه خودش یا در خانه خودم که***می‌کشید بهش برنامه انتخاباتی بدم حتی یه بار که در مورد رفتن به مجلس حرف میزد می‌گفت مهمترین کاری که باید انجام بدم اینه روی بحث فرهنگی مریوان کار کنم ولی الآن واسه هفت پشتم پشیمانم به شخصی**** کمک کردم و حالا جواب گوشیمو نمیده و فقط ازش خواهش میکنم حداقل برنامه بحث فرهنگی رو که ازش حرف میزد یه کم روی خودش پیاده کنه و چیزی از نماینده های دیگه یاد بگیره، به خدا میتونه چون هنوز سنش کمه قدرت یادگیری داره

پاسـخ

شهروند مریوانیشنبه 30 دی 1396 | 12:46

20
2

با سلام
ضمن عرض سلام خدمت دوستان .
آقای مرادی خود ادم خوبی هستند ولی متاسفانه به حرف امید حیدری گوش میده . خودتون هم که امید حیدی را میشناسید .
آقای مرادی تمام مشکلات و انتقادات شما امید حیدری است لطفا توجه فرمایید .
با تشکر

0
1
متعصب نیستم چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 02:42

فکر کنم در کل با امید حیدری مشکل داری؟

پاسـخ

بیطرفشنبه 30 دی 1396 | 12:47

23
7

با کمال احترام به آقای کریمیان و آقای مرادی ولی باید گفت هیچکدام ( سواد سیاست و اقتصاد کلان ، نطق لازم ، توانایی اداره پست نمایندگی و متاسفانه لیاقت پست نمایندگی مریوان) در مجلس را ندارند. امیدواریم در اینده کسی بر کرسی نمایندگی مریوان تکیه بدهد که لیاقت داشته باشد و به فکر همه مردم عزیز مریوان باشد نه یه قشر خاص.

1
2
سهراب یکشنبه 1 بهمن 1396 | 18:21

درود برشما

پاسـخ

هاوار بو مریوانشنبه 30 دی 1396 | 12:52

14
5

نظرات اکثر دوستان در ذم نماینده است...براستی آیا این آقا اولین و یا آخرین کسی است که این چنان مورد آماج حملات مردم مظلوم قرار می گیرد..چرا کسی که خود را نماینده می داند روزی را که با خواهش و التماس به همین مردم و به این روستا و آن روستا رفتن را بیاد نمی آورد که برای بدست آوردن حتی یک رآی بیشتر مسافتها را می پیماید و و وعده های ****** به مردم می دهد که چشم امیدشانن اول به خدا بعد اینان هستن...چرا ملت هیچوقت درس نمی گیریم و نمی دانیم چه کسی را به خانه خودمان که اسمش خانه ملت است بفرستیم...قبول کنیم که ما هیچوقت درس نگرفته و نمی گیریم و روز انخاب که می رسد عشیره و عشیره بازی را بخاطر فقط تعدادی اندک بر حق یک مردم ترجیح داده و باز از ضفر شروع می کنیم و بعد یک مدت می بینیم که آب به هاون کوبیدن است...نمی دانم صندلی مجلس چه فرقی با دیگر صندلیها دارد و ژست گرفتن با آن چه لذتی دارد..حق مریوان و ملت مریوان این نیست جناب نماینده..تا چشم بر هم بزنی روزی به دامان این مردم برخواهی گشت البته اگر تا آن روز راهی برای برگشت به دامان این مردم برای خود باز گذاشته باشی و مانند خیلی های دیگر که آمذند و رفتند فقط نفرت در دل مردم از خود بجا گذاشتند...اندکی تأمل و تفکر جناب نماینده

پاسـخ

شهروندشنبه 30 دی 1396 | 12:57

22
8

سلام
شمادوستان خیلی ساده ایدکه توقع داریدآقای مرادی جواب تماس یاپیامتون روبده که فقط یک رای بهش دادید یانهایتا یک تبلیغ!
بنده به اصراروپادرمیانی دوستان درانتخابات 8ماه شبانه روزازکارووقت خودبراشون مایه گذاشتم چندین باربه صراحت ودرجمع به من قول پیگیری مشکلات رودادن ولی دریغ ازجواب یک تماس درطول این مدت!
این امرنه تنهابرای من بلکه برای 3نفردیگرازنزدیکان ایشان بودن اتفاق افتاده!
وحالاشدن نماینده چندنفرخاص نه مردم!
حرفهای زیادی برای گفتن ازایشان دارم خودشون هم خوب خبردارن!!!!!

پاسـخ

زریوار خبر محترمشنبه 30 دی 1396 | 13:01

19
5

در تاریخ دنیا هر کسی یک پست و مقامی را اختیار کند همیشه برای عده ای خوشایند و برای عده ای ناخوشایند است و همیشه حرف با عمل همخوانی ندارد حتی برای تواناترینها؛ ادم تا در ان مقام قرار نگیرد نمیداند که خیلی هم نمیتواند مثل شعارهایش عمل کند بنابراین اینکه این شخص یا ان شخص را زیر سوال ببریم جالب نیست چرا که همه ماها خود زیر سوالیم و اساسا طراح سوال و تصمیم گیرنده واقعی کسانی دگر هستند!؟! با تامل .

پاسـخ

یادگارشنبه 30 دی 1396 | 13:13

20
4

اول\\r\\nسایت خبری بایداز اصالت خبر اطمینان داشته باشه و هیچ خبری رو حذف نکنه\\r\\nدوم\\r\\nخیلی از کاربرها گفتن رای دادیم به اقای مرادی و انتظار پارتی*****بازی رو دارن و الان جوابشون رو نمیده! خوب اینکه خوبه\\r\\n\\r\\nسوم\\r\\nهرکسی که رفته مجلس همین بوده و هست همه ی شعارها الکی و تو خالین

4
4
هاژه ی خوزگه کان شنبه 30 دی 1396 | 18:53

اولا خبر کاملا درست و با ذکر منبع بود و زریوار خبر گفت چرا که حذف کرده لطفا دوباره بخوانید.
ثانیا ادم جایز و خطاست و ممکنه اشتباه کنه اما خیلی خوبه که به اشتباهش پی ببره. در ضمن کسی انتظار پارتی از ایشون نداره ما فقط انتظار داریم ایشون وظیفه شو درست انجام بده(به طرف میگن اسمت چیه میگه زیا الدین بهش میگن شما مساوی باش اضافه پیشکشت)جناب مرادیم کارش رو درست انجام بده اضافه کاری و پارتی پیشکش.ثالثا شما ایشون رو با کی مقایسه میکنی که میگی همه اینطورین؟بد رو با بدتر مقایسه کردن همینه.هر چند توقعات امثال شماست که ایشان و امثال ایشان همچین عملکردی رو دارن و با این اعمال بازم منت میزارن.

پاسـخ

هاژه ی خوزگه کانشنبه 30 دی 1396 | 13:41

28
10

میگفتن جناب مرادی انظباطشون بیسته تو مجلس بنده هم رفتم پرسیدم ببینم جریان چیه؟پیگیر که شدم به این نتیجه رسیدم ایشون از بس کم حرفن تو صحن مجلس نمره بیست بهش دادن.یه سال نیم پیش به نامه دادم به جناب مرادی شما جوابش رو گرفتین ما هنوز نگرفتم.\\r\\nبخدا خواستی حقی و شرعی و قانونیم بود\\r\\nخوشبختانه از این بابت وجدانم راحته به امثال ایشون اصلا رای نمیدم و ندادم\\r\\nلطفا منتشر کنید

پاسـخ

همشهریشنبه 30 دی 1396 | 13:47

39
23

هزار خوزگم به امید کریمیان

6
23
علیرضا شنبه 30 دی 1396 | 20:31

متاسفم براتون چون که درک فعالیت ،ودلسوزی نماینده هارافقط منفعت شخصی خود ت می دونی ،میدونم پول توجیبیت کریمیان میده

1
1
شهروند خوب چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 02:41

تو میدونی و در شک و گمانی که پول توجیبی این بنده خدا رو کریمیان میده....! ولی من و همه ی خوانندگان نظرات مطمئن هستیم و شک نداریم پول تو جیبی تو رو مرادی میده هههههه

پاسـخ

همشهریشنبه 30 دی 1396 | 13:49

24
15

خداشاهده زریوار خبر عالی ترین سایته /هیجوقت به کسی توهین نمیکنه دیگران بد متوجه شدن که متاسفم

پاسـخ

سعیدشنبه 30 دی 1396 | 16:01

4
34

نماینده فقط عبدالله سهرابی

پاسـخ

سودابهشنبه 30 دی 1396 | 16:05

13
8

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مدیریت محترم کانال خبری زریوار خبر
مردم شریف می دانند که اقای مرادی با اقدامات عجولانه ،ناشیانه و مبتدی و بعضا از بی اطلاعی مشاورانش هر از چندگاهی چنین اقداماتی را انجام می دهند . و واقعا هم جای تاسف است .

پاسـخ

امان از قضاوت...شنبه 30 دی 1396 | 16:32

14
16

با سلام، یه نفر از آقای مرادی خواسته در گزینشش برای جایی دفاع کنه، وقتی پرونده ش بررسی میشه چند مورد****** داشته، طوری که خودش اعتراف میکنه ، بعد طرف تهدیدش میکنه که تا بتونم تخریبش میکنم، چون نتونسته پارتی بازی کنه برام ،آیا این انصافه؟مگر کار نماینده اینه،بعضیا خیلی توقع بیجا دارن،در دیدن خوبیها کورند و از کاه کوه میسازند، سایت زریوارخبر لطفا هیچوقت مغرضانه عمل نکن، که مبادا محبوبیتت و از دست بدی، همونایی که صرفا در طمع دستیابی به منافع و مقاصد خودشون ، و نه شهرو دیارشون، مرادی رو بزرگ کردند،الان سعی در تخریب و پایین کشیدنش دارند، هواداران کاندیداهای دیگر که بماند،بعضیا با گندکاری و ندانم کاری و شکست، به خاطر زیاده خواهیاشون، توقع دارند که نماینده دربس در اختیار اونا باشه و عام و فدای خاص!!!!کنه، شمایی که هر دوره به خاطر رقابت و لج و لج کاری رای میدید وبعدا برای دیدن حقایق ،چشماتون و میبندید پس حداقل سعی نکن ازفلان نماینده بخوای حق عموم و دیگران رو زیر بار خواسته های ناحق تو له کنه،مرادی اگه مریوان و از طلا بسازه باز یه سری قبولش ندارن چون نتونسته لکه ی ننگ و از تو پرونده شون پاک کنه، به قول مهران مدیری دیدم که میگم.....

5
7
شهروند یکشنبه 1 بهمن 1396 | 20:51

واقعااا به جاي اينكه حمايتش كنن فقط به فكر تخريب هستن كاري ميكنن كه اگه بخواد كاري هم بكنه دلسرد ميشه از انجام دادنش

0
1
زریوار خبر را دوست دارم چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 02:37

واقعآ از ته دلت این حرف رو زدی؟ فکر کنم از فانیلهای نزدیک مرادی هستی

پاسـخ

محمدشنبه 30 دی 1396 | 16:45

15
8

تو خوا نماينده ي چي !بخوا متاسفم بو مرادي .نماينده .........

پاسـخ

هاوریشنبه 30 دی 1396 | 17:43

22
10

مرادی بای بای

این نیز بــــــــــــــــــگذرد........

1
1
مرد باغیرت چهارشنبه 11 بهمن 1396 | 02:35

دمت گرم...بای بای خوبی بود

پاسـخ

سکالاشنبه 30 دی 1396 | 18:08

15
6

نمیدونم چرا هرکسی به پست ومقامی میرسه دیگه فراموش میکنه یه روزی همین مردم حامیش بودن ٬یادمه چن باربه اقای مرادی پیام وزنگ زدم درباره مشکلم جوابمو ندادن٬ولی به نماینده شهرستان دیگه پیام دادم راجع به مشکلم درکمال احترام پاسخ دادن...ازماست که برماست.

پاسـخ

سیروان مریوانشنبه 30 دی 1396 | 18:11

14
6

سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیریت و دست اندرکاران سایت خوب و مردمی زریوارخبر...
از چی نگران هستین عزیزان..بزار هر کاری دوست داره انجام بده بر علیه شما، آقای منصور مرادی بیشتر از این خودت رو خراب نکن تو به مردم رحم نکردی حالا کسی رو پیدا نکردی سایت زریوار خبر نباشه؟ بهتر بحای این کارهات ی چندتا کار خوب انجام بدی

پاسـخ

پیازهیکشنبه 1 بهمن 1396 | 15:19

7
4

متاسفانه تا حالا یک نماینده خوب از مریوان به مجلس نرفته
جای هیچ نگرانی هم نیست چون شکر خدا همه شون اولین و اخرین باره که مجلسو میبینن
درضمن به نظر بنده اقای تاتلی بهتر از همه بود چون هیچگونه دخالتی نه خوبی نه بدی از مریوان نگفتند در زمان تصدی مسولیتشون

پاسـخ

زریبارچهارشنبه 9 خرداد 1397 | 14:06

0
0

واقعا همه پشیمانیم

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی