سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 30 آذر 1396 / 13:56|کد خبر : 5477|گروه : اجتماعی

ایومن با سه رأی شهردار جدید شهر کانی دینار شد

یکی از اعضای شورای شهر کانی دینار اعلام کرد: محمد صالح ایومن مسئول سابق روابط عمومی شهرداری مریوان با سه رأی به عنوان شهردار جدید شهر کانی دینار انتخاب شد.

یکی از اعضای شورای شهر کانی دینار اعلام کرد: محمد صالح ایومن مسئول سابق روابط عمومی شهرداری مریوان با سه رأی به عنوان شهردار جدید شهر کانی دینار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، یکی از اعضای شورای شهر کانی دینار با تایید این خبر، گفت: صبح امروز محمد صالح ایومن مسئول سابق روابط عمومی شهرداری شهر مریوان به عنوان شهردار جدید شهر کانی دینار انتخاب شد.

این عضو شورای شهر از جزئیات بیشتر جلسه امروز نگفت اما بنا به گفته یک منبع اگاه در فرمانداری مریوان، صبح امروز در جلسه شورای شهر کانی دینار دو نفر به نام های شادمان اسدی و محمد صالح ایومن به عنوان گزینه های نهایی انتخاب شدند که با رأی گیری( جمیل زیرک، سعدی مرادی  و ستار امیدی) به محمد صالح ایومن رأی دادند و (بهنام حیدری و عطا هوشمند) نیز به شادمان اسدی رأی دادند و به این ترتیب محمد صالح ایومن مسئول سابق روابط عمومی شهرداری مریوان به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

اعضای شورای شهر کانی دینار مدت ها است بدلیل اختلاف اعضا بدون سرپرست و شهرداری اداره می شود اما بعد از گذشت ماهها شهردار جدید شهر کانی دینار را انتخاب و به اختلافات پایان دادند.

گفتنی است تا زمان پروسه تاییدیه شهردار جدید توسط دستگاههای اجرایی و امنیتی یکی از کارکنان رسمی شهرداری شهر کانی دینار(به احتمال زیاد خانم پروین ویسی) به عنوان سرپرست جدید، شهرداری را اداره می کند.

انتهای پیام/
 
ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

B.Sپنجشنبه 30 آذر 1396 | 15:04

23
1

ان شاالله که بتوانیت خزمتگرایکی راستقینه به دور له باندو باند بازی و لابی گری بیت... و تاسفیک بوو شوراکانی کانی دینار... که متاسفانه رای و مطمانه ی خه لکیان برده ژیر سوال... آخر علوم سیاسی به عمران و شهرسازی چه ربطکی هه س شورای محترم... وا له بر خاطر مصلحت خوتان 4سال به حقوق خه لکی بدبخت و فقیر بازی اکه ن... براسی که فرمایشات رهبری گرانقدرمانتان بردوه سه ژیر سوال و متاسفم که کاربه دستانیش له م بابته به سادگی اگزرن... صد حیف که ماهیت و نیت انقلاب ابنه ژیر سوال... رحمت له باوک قدیمیان که ایانوت هیچ حکیمک به قد درداریک نازانیت.... متاسفم که آونه جه ویان خراپ کردوه... نزیک به 50نفر کارزان به مدارک عالی حاضر بوون بو خزمت وله..... له بر مصالح شخصی هیچکامیان ری گه یان پی ندرا.

14
2
شهروند جمعه 1 دی 1396 | 01:29

علوم سیاسی سهمیه ای.اخه بابا این چکاری بود کردید.واقعا غیرقابل تصوره.

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 30 آذر 1396 | 15:16

28
2

واقعا به کجا می رویم؟ اون از شهردار مریوان اینم از شهردار کانی دینار با اینهمه مهندس ومتخصص خدا آخرو عاقبتمان را به خیر کنه

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 30 آذر 1396 | 15:29

9
0

فک کنم از دستنشانه ها به عنوان شهردار انتخاب شد وگرنه تو کجا و شهردار کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایشالا خدا رحم کنه

پاسـخ

کانی دینارپنجشنبه 30 آذر 1396 | 17:44

22
0

واقعا جای تاسفه آقای ایومن خیلی هم ادم خوب و با شخصیتیه ولی رشته تحصیلی و تخصص ایشون ربطی به حوضه شهری نداره این شهر ما درست نمیشه که نمیشه خواهشا مردم برای دفعات دیگه از روی آگاهی برید پای صندوق های رای

9
0
تخصص جمعه 1 دی 1396 | 10:38

مگر انتخاب آقای س . ابه عنوان شورابااون مدرک پوشالی وبه شورا ربط داشت تا انتخاب شهردار به تخصص وتوان ربط داشته باشه ؟؟؟؟؟ ار قدیم گفتن : از کوزه همان برون در آید که در اوست. آخر س . آ .وشورا کجا مرحبا!!!!!!!!ژژژ

پاسـخ

افشاپنجشنبه 30 آذر 1396 | 19:59

22
1

از همین الان قراره چند نفر را از شهرداری مریوان ببرن کانی دینار. به آقای ایومن عزیز که جوان خوش فکره میگم اگر می خوای در اینده جایگاه داشته باشی خودت برای خودت تصمیم بگیر نه دیگران

پاسـخ

شهروندی از کانی دینارپنجشنبه 30 آذر 1396 | 22:02

16
1

پایان یک ماراتن
بالاخره ماراتن آقای اسعد شیخ عطاری رییس شورای شهر مریوان و جناب آقای منصور مرادی نماینده شهرستانهای مریوان وسروآباد به پایان رسید پشت پرده انتخاب شهردار کانی دینار حواشی آن بسیار جای تامل است چرا که چندین باند وگروه در پی منافع خودشان بودند و بر همین اساس هر کدام تلاش میکردند تا فرد مورد نظر شان را بر کرسی شهرداری کانی دینار تحمیل کنند به عنوان مثال آقای شیخ عطاری از زمانی که تلاش هایش برای تعیین خواهر زاده اش بنام آقای شادمان اسدی به عنوان شهردار مریوان به نتیجه نرسید به همین دلیل تلاش هایش را برای انتخاب آقای شادمان اسدی به عنوان شهردار کانی دینار آغاز کرد چون آقای شیخ عطاری قصد داشت تا به هر طریقی که هست حتی برای مدتی کوتاه بر کرسی شهرداری کانی دینار بنشاند وبعد از مدتی ایشان را به شهر مریوان منتقل کند و کرسی شهرداری مریوان را برایش تصاحب کند اما ظاهرا لابی آقای منصور مرادی در شورای کانی دینار بسیار قوی تر است ونهایتا آقای شیخ عطاری این ورزشکار پیشکسوت در این رقابت سیاسی به آسانی در مقابل حریفش که قبلا کارمند ساده بانک بود شکست خورد اما آنچه مایه تعجب است انتخاب آقای محمد صالح ایومن به عنوان شهردار کانی دینار است اگر چه آقای ایومن فردی سالم وبی حاشیه است اما هیچ گونه توان وتخصصی در زمینه مدیریت شهری ندارد با اینکه در پی انتشار فراخوان تعین شهردار کانی دینار تعداد زیادی از افراد متخصص و...رزومه خود را تحویل دادند اما نهایتا به دلیل مداخلات واعمال نفوذ گوناگون برخی افراد از جمله تعدادی از شوراهای دوره چهارم مریوان وشخص نماینده محترم مجلس شورای دوره پنجم کانی دینار در اولین روزهای کاری خود دچار حاشیه شد و انتخاب شهردار به معطلی تقریبا لاینحل تبدیل شده بودو اصرار وپافشاری برخی از اعضای شورای شهر کانی دینار برای انتخاب آقای سیر وان ویسی معاون عمرانی شهرداری مریوان سوالات بسیاری را در ذهن شهروندان کانی دینار ایجاد کرده بود ودر نهایت ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای شورای کانی دینار وشهردار منتخب آنها امیدواریم شهر کانی دینار در مسیر توسعه آبادانی بیشتر قرار گیرد .

1
0
جواب یکشنبه 10 دی 1396 | 08:46

حاجی کریم هم در رقابت بود که دختر خودش رو بر این کرسی قرار بدهد.

پاسـخ

کانی دیناریپنجشنبه 30 آذر 1396 | 22:13

8
0

آقای ایومن شخصا فردی لایق هستند اما موضوع این است که ایشون هم ظاهرا اسیر باندی هستند که آقای ستار امیدی هم مهره آن است.
متاسفم برای خودم و مردم کانی دینار که با دست خود چه بلایی بر سر خود آوردیم. این اعضای شورا و ائتلاف کاری کردند که دیگر مردم کانی دینار به هیچ کس باور نکنند. امیدوارم آقای ایومن موفق باشند وبتوانند قدم مثبتی برای کانی دینار بردارند بخصوص مسائل فرهنگی.

پاسـخ

دلسوزپنجشنبه 30 آذر 1396 | 22:29

1
6

با سلام خدمت اعضای محترم شورای شهر کانی دینار امیداست با انتخاب شهردار جدید شاهد تحول زیادی از جمله تفاهم، ‌‌دلسوزی در خدمت رسانی به مردم محروم حوزه مربوطه باشیم .

پاسـخ

احمدجمعه 1 دی 1396 | 00:30

7
7

به نظر من آقای ایومن فردی صادق درست و به دور از حاشیه هستند شهردار باید آدم خلاق و شفاف و مدبری باشه که ایشون این خصوصیت رو دارن درضمن مگه برای عمران و خیابان کشی و غیره باید حتما رشته عمران یا شهر سازی بخونی هر شهرداری می تونه چند مشاور عمرانی و .. داشته باشه.

پاسـخ

سالارجمعه 1 دی 1396 | 01:51

4
10

انشاالله موفق باشید.آقای ایومن یکی از کارکنان خوش فکر و باصلیقه شهرداریه و واقعا از همه لحاظ آدم پاکی هستن.آرزوی موفقیت برای آقای شادمان اسدی،ایشان هم در نوع دوستی زبانزد همه هستن ،و هیچی از لیاقتشون کم نمیشه

پاسـخ

شهروندجمعه 1 دی 1396 | 03:39

8
4

واقعا جای تاسف داره با این انتخاب ها مردم بدبخت چ کار کنن

پاسـخ

شوراجمعه 1 دی 1396 | 18:46

9
0

با سلام
این آقا که میگن جزء اون 8 نفر نبوده که قرار بود یکیشون شهردار شه؟ درسته؟
اگه درسته شما دیگه کی هستید اعضای محترم شورا!!!
درود بر وجدان بیدار شما
جواب اعتماد مردم رو حقیقتا مردانه دادید
افسوس

پاسـخ

جوجه سازیجمعه 1 دی 1396 | 20:23

10
0

سلام به زریبار خبر(( پیاویک چاویی ئیشا سه ریان تاشی)) تبریک به آقای ایومن
رشته نامبرده ربطی به شهرداری نداره و تخصص ایسان چیزه دیگری است و مشکل اساسی شهر کانی دینار عمران است که چندین ساله نیاز به کادری مجرب و متخصص داره که شورا بازم دچار اشتباه شده است

پاسـخ

بهمنجمعه 1 دی 1396 | 22:18

12
5

به آقای ایومن عزیز تبریک می گم ایشون از خانواده های شهدا است و مورد تایید نهادهای امنیتی است. پیروز بیت

پاسـخ

مسعودشنبه 2 دی 1396 | 07:15

6
8

محمد صالح ایومن انسانی اخلاق مدار ومتعهد است . وچون تعهد باشد ؛ تخصص نیز بدست خواهد آمد .یادمان نرود که ایشان سابقه کاردرشهرداری رانیز دارد.به ایشان تبریک می گویم.

پاسـخ

دوستشنبه 2 دی 1396 | 08:10

4
7

ضمن بریک به آقای ایومن عزیز ایشان فردی لایق ودلسوز و مهمتر از همه دست پاک و خوش فکر هستند و قطعا تغیرا ت مثبتی هم در حوزه عمران وهم در حوزه فرهنگی به وجود خواهند آورد،آرزوی موفقیت برای ایشان

0
0
طنزدانه سه شنبه 5 دی 1396 | 13:17

بریک منظورش تبریک است، لا لایکها لطفا لایک (.:
خداییش پسر خوبیه ... تبریک

پاسـخ

شهروندشنبه 2 دی 1396 | 08:47

6
9

خدا به مردم کانی دینار رحم کند و برخی از مسئولین را هم سر عقل بیاورد اخر کسی که ذره ای به اعتقادات و ارزش های دینی و انقلابی پایبند نیست و هیچ تخصصی هم ندارد آقایان شورای شهر کانی دینار کجا به درد شهردار می خورد . بعضی ها بیشتر به درد کمپ ها ی ... می خورند تا به درد شهرداری حداقل آقای اسدی اگر چه تخصص نداشت ولی آدمی سالم و ارزشی بود ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از دست مردم و انتخاب هایشان !!!!!!!!!!!

7
2
پاسخ شهروند یکشنبه 3 دی 1396 | 12:15

بعضیا چقد راحت دیگرا را قضاوت میکنن؟؟؟؟!!!یه جاهایت داره میسوزه که اینجوری میگی برادر

2
0
هم رشته نمایندهه سه شنبه 5 دی 1396 | 13:14

زریبار خبر این یارو صاف رفت تو شخصیت چند آدم و راحت کامنتش رو گذاشتی و فیلتر نکردی پس کامنتهای ما را هم بزار دیگه من که فقط به نماینده های مجلس *** میدم که ...

پاسـخ

مریوانیشنبه 2 دی 1396 | 10:41

5
1

وه ی بسم الله
این حرکتشون رونالدینیویی بود که نگاه مردم رو بردن یه طرف و خودشون به یکی دیگه رأی دادن.جالب بود

پاسـخ

Dinarشنبه 2 دی 1396 | 11:36

7
0

با سلام
تبریک اقای ایومن ولی تخصص شما کجا و مشکلات کانی دینار کجا
به امید انکه بتوانید کاری برای این شهر انجام دهید

0
0
دنیا سه شنبه 5 دی 1396 | 13:07

ایشان مدیری توانا هستند و میتوانند به افرادی در حوضه های عمران - معماری - برنامه ریزی شهری - شهرسازی بیشتر بها داده و استفاده بکنند

پاسـخ

کانی بدبختیشنبه 2 دی 1396 | 21:11

2
0

انتخاب ******* بهتر از این نمیتونه باشه

پاسـخ

سیوان هورامییکشنبه 3 دی 1396 | 20:10

5
0

تبریک میگم به دوست خوبم
براستی آقای ایومن انسانی سالم صادق دلسوز با فکری باز هستند و در موفقیت ایشون شکی نیست

پاسـخ

هجرتسه شنبه 5 دی 1396 | 13:17

0
1

شر خوش ابی جا نازانم ایومن حزی له شره یا نه

پاسـخ

نگاردوشنبه 3 اردیبهشت 1397 | 02:11

0
0

تبریک به آقای ایومن ایشون لایق همچین پستی هستندخودشان خانوادشان محافظ وخدمتکاردولت وخانواده شهدا وبرای پستهای مهم ازاین افراداستفاده می شود که نسبت به نظام اسلامی وفادار هستند

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی