سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
آموزش رانندگی رئیس منزل با خودروی دولتی آقای رئیس
شنبه 18 آذر 1396 / 15:13|کد خبر : 5447|گروه : اجتماعی

استفاده شخصی از خودروهای دولتی در مریوان/خدمت به خانواده یا خدمت به مردم !/عکس

برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مریوان این روزها در سایه عدم نظارت از خودروهای دولتی برای استفاده های شخصی استفاده می کنند.

برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مریوان این روزها در سایه عدم نظارت از خودروهای دولتی برای استفاده های شخصی استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر،  استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از بی احترامی به مقررات و قانون است. علی رغم نصّ صریح قانون و تأکید مسئولان مبنی بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی، متأسفانه شاهد این گونه بی نظمی ها در سطح شهرستان مریوان هستیم. متاسفانه برخی از مدیران شهرستان مریوان و سروآباد از امکانات اداری که بیت‌المال و حق مردم است سوءاستفاده می‌کنند که این مخالف موازین و قانون و مقررات و خارج از معروفات اسلامی است. 

اين روزها متاسفانه در سایه عدم نظارت شاهد استفاده غيرقانوني و شخصي برخي مديران و مسئولان ادارات شهرستان مریوان و سروآباد از اموال دولتي و بيت المال بخصوص خودروهای دولتی هستيم . با توجه به اينكه اين به صورت يك فرهنگ درآمده است كه هر كس مسئول يك نهاد و اداره شد، مي تواند به اشكال مختلف در اموال آن تصرف نماید، نباید این گونه اقدامات تکرار شود.


عینی ترین سوء استفاده از اموال دولتی سوء استفاده شخصی از خودروهای دولتی است. برخي مسئولين و حتي كارمندان ادارات دولتي، علي رغم اينكه خودروي شخصي هم دارند ولي عمدتاً بيشتر كارهاي شخصي خود را با خودروهاي دولتي انجام مي دهند كه از خرید منزل تا رساندن فرزندانشان به مدارس از اين قبيل است.

در جدیدترین اقدام روز چهارشنبه هفته گذشته یکی از این مدیران از خودروی دولتی برای آموزش رانندگی همسر یا آشنای خود استفاده کرده است این گونه اقدامات مایه تاسف و شرمساری است و غیر قابل قبول است.



آرشیو

سایت زریوار خبر طبق رسالت خود در نظر دارند در اقدامی با درخواست از مردم و مخاطبان خود با به چالش کشیدن این اقدام مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی از انتشار این گونه اخبار در سطح انتشار عکس پلاک خودروهای دولتی وارد مرحله جدیدتری شود و با دعوت از شهروندان به آن دسته از مسئولین که خارج از وقت اداری، همراه با خانواده(همسر و فرزندان) خود از خودروی دولتی استفاده شخصی می کنند فیلم بگیرند تا علاوه بر پلاک خودرو، چهره مدیران و مسئولین متخلف برای مردم مشخص شود. 
تأکید می شود از خودورهای فیلم بگیرید که علاوه بر مسئول و مدیر مربوطه افراد دیگری از جمله فرزندان و ژن خوب ها همراه آنها باشند. چرا که برخی از مدیران خارج از وقت اداری ماموریت های خاص اداری دارند که استفاده از خودروی دولتی برای آنها بلامانع است.


آرشیو


ناگفته نماند تعداد زیادی از مدیران و مسئولین خدمت گذار و مردمی شهرستانهای مریوان و سروآباد با وجود نداشتن خودروی شخصی از اموال و خودوری سازمانی و دولتی به هیچ وجه استفاده شخصی نمی کنند و جا دارد از این گونه مدیران و مسئولین خدمت گذار نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

کارشناس عمرانشنبه 18 آذر 1396 | 15:23

13
20

کاش بجای اینکه نوشابه سرطان زا بود خوردن و استفاده از بیت المال سرطان زا بود.

2
0
علی سه شنبه 21 آذر 1396 | 08:01

یعنی 18 نفر که دیسلایک زده اند بیت المال خور هستند.

پاسـخ

بهزادشنبه 18 آذر 1396 | 15:31

13
16

سلام، پس چرا اسم اون مسئولی که برای آموزش رانندگی خانمش از خودروی دولتی استفاده کرده رو نمیزارید تا همه بشناسن و بقیه مدیران هم اگه شده ان شاالله عبرت بگیرن؟؟؟؟!!!!!! چون اگه از همین امروز اسم ها رو نزارید دیگه این نوع خبرهاتون به درد نمیخوره! با تشکر از دوستان زریوار خبر خسته نباشید.

پاسـخ

فریدشنبه 18 آذر 1396 | 15:50

6
41

فقط زریوارخبر

17
9
تو که خودت اند پاچه خواریی یارو شنبه 18 آذر 1396 | 21:52

زریبار خبر ؟؟؟؟
خداییش خییییلی بیکاری با این خبرهای ماقبل تاریخی که میزاری اینم سانسور کن اشکالی نداره فققط مهم اینه که خودت میخونی و جرائت گذاشتن این کامنت رو نداری
اخه اینم شد خبر که رئیس فلان اداره با پراید 5 میلیونی اداره دوری زده جنگ جهانی سوم همون جنگ کافر و مسلمان که جنگ اخر زمان است داره شروع میشه تو هم افتادی دنبال اینکه ببینی که با ماشین دولتی چرخ میزنه مثلا عکس یه نفر رو هم گذاشتی که چی .... اره عشقش کشیده با ماشین دولتی بگرده خوب دولت بهش نده و اگر ناراضی پس بگیره اصلا اخراجش کنه شاید طرف هم همینو میخواد اعدامش که نمیکنن برات متاسفم حتی نمیتونی این کامنت رو هم بزاری بعد ادعا داری مردمی هستی از نظر من اند سانسور فقط زریبار خبر

8
12
مریوانکم شنبه 18 آذر 1396 | 22:43

استدال مدیرانی را هم شنیدیم!!!!!!!؟؟. زریبار خبر مدیون مردم هستی اگر برات فیلم فرستادند منتشر نکنی. طرف با پر روی میگه خبرهای ماقبل تاریخ اما استفاده از اموال دولتی در اصل مال مردم را به راحتی برای *******خانواده اش استفاده می کنه ایرادی ندارد ای خاک بر سر ******** واقعا اگر زریبار خبر نبود این مسوولین در این مریوان چه کارها که نمی کردن الان می فهمم چرا مسوولین تو رو نمی خوام

خواقزات زریبار خبر بزن ********

8
4
هیراد یکشنبه 19 آذر 1396 | 14:39

مردم میدونند کجاتون می سوزه چرا داغ کردی غلط کردی با ماشین بیت المال زن وبچتو می گردونی یقه سفیدای کثافت هر غلطی دلتون بخواد می کنید اون وقت دم از انسانیت می زنید

پاسـخ

عادلشنبه 18 آذر 1396 | 16:06

9
18

سلام
حدود یک ماه پیشروز جمعه با خانواده به منطقه سددراریان و مسیر بلبر رفتیم ریس اداره ******* با خانواده با ماشین دولتی پلاک قرمز تشریف اورد بودن وکسی هم نمی توانست ازش سبقت بگیره

4
6
میدونم چرا باد کردی خخخ شنبه 18 آذر 1396 | 21:29

حخخخخخخخخخ هههههههههه از اینکه نتونستی از سبقت بگیری ناراحتی

14
8
میدونم چرا باد کردی خخخ شنبه 18 آذر 1396 | 21:30

حخخخخخخخخخ هههههههههه از اینکه نتونستی ازش سبقت بگیری ناراحتی

پاسـخ

حقیقتشنبه 18 آذر 1396 | 16:17

26
12

چه ربطی داره اخه?خودرو متعلق ب رییس اداره یا هرکسی که تو تحویلشه,دیگه به خوشون مربوطه استفاده شخصی بکنن یانه,یارو هنگفت هنگفت پول مردمو حاپولی میکنه شما ب این گیر دادین?

5
7
عادل شنبه 18 آذر 1396 | 22:14

حقیقت ظاهرا ریس اداره مورد نظر که بهش برمیخوره با ماشین دولتی بره تفریح

پاسـخ

کارمندشنبه 18 آذر 1396 | 18:05

5
1

این که مال گمرکه

پاسـخ

ع. عشنبه 18 آذر 1396 | 19:44

9
13

باتشکرازاقدام بجاتون ، به راستی استفاده ازبیت المال برای کارهای شخصی حق الناس بحساب میاید وهمه ماومسئولین ازجزای حق الناس مطلع هستیم

20
3
ع . ع .خ .خ .ح .ج .ب.و.ک. شنبه 18 آذر 1396 | 21:36

استفاده از بیت المال را کسایی میکنند که ماهی 234 میلیون حقوق میگیرند و هم زمان چند جا شاغلن نه اون ریئس اداره که حقوقش کفایت زندگیش رو نمیکنه جهت استحظار

4
0
حامد یکشنبه 19 آذر 1396 | 07:53

تو که در پنج ملیون که زیر دستته دریغ میکنی
از پانصد ملیون دریغ نمی کنی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
"په ندی پیشینیان"
هه رکه س له دنکه پوشیک نه پرسیت له عه دلیک کایچ ناپرسیت
بابزانی کاکه

پاسـخ

پیمانشنبه 18 آذر 1396 | 20:43

15
6

کانال زریبار خبر عزیز در نظر داشته باشید برخی از این خودرو ها فقط پلاک دولتی هستند و کاربری آن شخصی میباشد . از جمله عکس هایی که گذاشته اید برنده ی مزایده های ادارات دولتی هستند که به دلایلی پلاکشان عوض نشده است پس دولتی نیستند .
از طرفی فیلم گرفتن در مکان های عمومی و از زن و بچه مردم به قطع یقین مخالف همان مقررات ملی میباشد که نام میبرید . فیلم گرفتن از مردم و پخش آن در فضای مجازی و توهین به آنها بدون یقین چیزی نیست که شما به عنوان یک واحد خبری اجازه آنرا صادر فرمایید .
لطفا در مورد اخبار خود دقت لازم را مبذول فرمایید .

پاسـخ

پریشنبه 18 آذر 1396 | 22:48

10
13

دستت درد نکنه زریوار خبر اگر تو نباشی این ها فردا پس فردا مسافر کشی هم می کنن. دست مریزاد

اگر کسای که ناراحتن بزار از نارحتتی بترکن. مطمئنم فقط مسولین متخلف ناراحتن

پاسـخ

دوست زریوار خبریکشنبه 19 آذر 1396 | 00:16

9
4

بنده حدود ۱۵تا ریس اداره وبخشدار رامیشناسم که از ماشین دولتی جهت مسافرت های خانوادگی هم استفاده میکنند
طرف ریس هلال احمر ***** پژوپارس صفر مدل۹۳داره هنوز۳هزار کارکرده دلیلیش اسفاده شخصی ۲۴ساعت خودش وپسر توپلش از ماشین من وتو بیت المال بنزین مجانی یادت نره هاشم خان
فقط تنها مدیرانی که از ماشین دولتی سواستفاده میکنند انگشت شمارند
جوانمردی لطفا بزار

پاسـخ

هم هاتیکشنبه 19 آذر 1396 | 08:32

5
0

حداقل بگید اونی که اموزش میداده مربوط به کدوم اداره بوده

پاسـخ

به توکل اسم اعظمتسه شنبه 28 فروردین 1397 | 09:40

0
0

سلام
واقعا اگه این خبر رو از روی عناد با مدیری یا مسئولی نزاشتین و واقعا هدفتون دلسوزانه بوده خدا خیرتون بده.واقعا خدا خیرتون بده.
بنده خودم تو اداره تک و تنها دارم دااااااد میزنم که چرا وقتی ماشین شخصی دارین از ماشین دولت استفاده میکنین.
مدیرایی که اینکارو میکنن اولا خودشون اشتباه میکنن.دوما پس فردا زیر دستاشون هم میبینن میشن مثه مدیراشون.
شما دوست عزیزی که گفتی خبرهای ماقبل تاریخی رو میزارن توجه کن کسی که اختلاس میکنه و دزدی میکنه همون اول با سه هزار میلیارد شروع نکرده برادر من اول خودکار اداره رو میبرده.اول همین چیزهای ریز رو رعایت نمیکرده .همین چیزایی که بنظر شما مهم نیست....تا به اختلاس رسیده.

پاسـخ

یاس نبیسه شنبه 28 فروردین 1397 | 09:47

0
0

یاد حرف رهبر عزیزمون افتادم که از ایشون سوال شد حکم استفاده برخی از مسئولان از بیت المال در امور شخصی چیه؟!
فرمودند به اندازه ناچیز ایرادی ندارد.مثلا با خودکار بیت المال چند سطر برای کار شخصی بنویسید،
(اگر چه من همین مقدار را هم خودم استفاده نمی کنم)
بمیرم برات رهبر عزیزم که سربازات اندک هستن.
خدا توفیق خدمت به نظام و انقلاب و مردم رو به همه ما عطا کنه
لطفا جهت تعجیل در فرج امام زمان عج صلوات بفرستین.یا علی

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی