سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
یکشنبه 12 آذر 1396 / 16:15|کد خبر : 5432|گروه : سیاسی

حکم بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان مریوان صادر شد

بنا به اخبار رسیده حکم انتصاب عزت درستان بخشدار بخش مرکزی شهرستان مریوان صادر شده است و بزودی مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

بنا به اخبار رسیده حکم انتصاب عزت درستان بخشدار بخش مرکزی شهرستان مریوان صادر شده است و بزودی مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، بنا به اخبار رسیده حکم عزت درستان کارمند فرمانداری مریوان و بخشدار سابق بخش خاوومیرآباد این شهرستان به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان مریوان صادر شده است و بزودی مراسم تودیع و معارفه وی انجام می شود.

به گفته این منبع حکم انتصاب وی صادر شده است و طبق صلاحدید فرماندار مریوان درستان رسما کار خود را در بخشداری مرکزی آغاز خواهد کرد.

عزت درستان یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس بود که با 11 هزار رأی نفر سوم انتخابات به عنوان یکی از پدیده های دهمین دوره انتخابات معرفی شد. 

این مبنع اگاه، افزود: در هفته جاری یا هفته آینده درستان رسما کار خود را در بخشداری بخش مرکزی شهرستان مریوان آغاز خواهد کرد.

گفتنی است 
رضا خسروی بخشدار فعلی بخش مرکزی شهرستان مریوان از مهرماه سال 89 به مدت  بیش از 7 سال در این سمت مشغول به خدمت بود. 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

فریدون عبدییکشنبه 12 آذر 1396 | 16:29

69
63

تبریک به اقای درستان ...... سه رکه وتوبن

پاسـخ

محمدنژادیکشنبه 12 آذر 1396 | 16:31

65
63

مبارک باشد درستان عزیز،لياقتت بیش ازاينها ست

پاسـخ

دوستیکشنبه 12 آذر 1396 | 16:34

62
58

تبریک

پاسـخ

عه لییکشنبه 12 آذر 1396 | 16:41

63
71

ولله خیلی جالبه، از بخشداری خاومیرآیاد به مرکزی
صرفا جهت اینه که مردم بیشتری بشناسند و بهش رای بدن که در دوره بعد نماینده مریوان بشه
خیلی جالبه

71
49
S.B یکشنبه 12 آذر 1396 | 21:40

طرز نگاهت رو عوض کن٬ عملکردش رو در خاومیرآباد نگاه کن٫ بحث شایسته سالاری بوده و بس.

پاسـخ

هه والیکشنبه 12 آذر 1396 | 17:34

41
45

باسلام واقعا جای تقدیره از زحمات آقای خسروی که عامل اصلی درتوسعه وآبادانی بخش مرکزی بوده وفرهنگ مشارکت در بخشهای عمرانی در روستاها را ترویج داد به راستی .که این تغیر پستها بخصوص در همچنین پستی ضربه بزرگی به توسعه روستاها می رساند البته طبیعی است که این تغیرات وبرای آقای درستان وخسروی آرزوی موفقیت داریم

37
3
هم رشته نمایندهه شنبه 18 آذر 1396 | 13:36

عامل اصلی درتوسعه وآبادانی بخش مرکزی خخخخخخخخخ
****** - توسعه - آبادانی . خخخخخخخخ واقعا خنده داره فقط باید بشناسیش تا بخندی ویلا همینجوری حرف زدن راحته
عامل آبادانی - فرهنگ خخخخخخخخخخ

پاسـخ

کوره کان کانی دیناریکشنبه 12 آذر 1396 | 17:35

60
73

پیروزه کاک عزت عزیز انشاالله موفق بن

پاسـخ

حمه سرداریکشنبه 12 آذر 1396 | 17:42

31
46

دس خوتت وشاند معلوم بوو که دسلات تو له رضا خسرویی زورتره

48
15
S.B یکشنبه 12 آذر 1396 | 21:33

به ریز ئه ده بیاته که ت باش نیه.
گورانیکی زور ئاسایی بو...

پاسـخ

بهاریکشنبه 12 آذر 1396 | 18:22

61
70

درستان فردی اخلاق مدار متعهد باتجربه و صاحب ایده و برنامه است وزارت کشوری ست و سابقه رنگین و زرین پست بخشدار ی در کارنامه خود دارد و بخشداری مرکزی یکی از بخش های مهم شهرستان می باشد و با توجه به معیار های و ویژگی های ایشان می تواند بسیار موفق عمل کند و از انتصابات مبارک و بحق دولت تدبیر و امید در شهرستان میباشد.

پاسـخ

م۰ ر بوعلییکشنبه 12 آذر 1396 | 18:24

62
80

سلام و عرض ادب ؛ ب آقای درستان تبریک میگم و واقعا لیاقتشونه؛ ان شالله برای مراتب بالاتر%

پاسـخ

S.Bیکشنبه 12 آذر 1396 | 18:44

96
64

به هیوای سه رکه وتن له هه لبژاردنکانی داهاتوی پارلمان...

پاسـخ

عرفانیکشنبه 12 آذر 1396 | 18:48

33
3

سلام .مدیریت محترم زریبار خبر
خواهشمندم در صورت امکان هر یک ماه یک بار یا هر سه ماه یک بار گزارشی تصویری از میزان پیشرفت و پیگیری جاده جدید سنندج به مریوان تهیه کنید
این تقاضای همه مردم می باشد

13
0
عزیز چهارشنبه 15 آذر 1396 | 15:11

سلام کاک عرفان هر کجا هستی موفق و موید باشید جاده مریوان سنندج در حال پیشرفت هست یانه باید از نگاه دوربین و کسانکه شاهد عینی این پروزه 20ساله هستند بپرسید در مسیر کاکوذکریا و درویان یک پل سه سال طول کشید و هنوز درست نشده و تونل باغان بسمت مریوان از هر دو طرف واقعا بدون شک پیشرفت خوبی دارد . من شخصا از این مسیر بسمت سنندج و مریوان مسافرت می کنم و شاهد هستم که قول دادن تونل همرو و گزردره باز شود در زمستان 96تکمیل اما ما همچنان از گردنه همرو تردد داریم و تونل گزردره فقط اسفالت داخل تونل مونده و تونل همرو مشغول بیس ریزی هستند از ائل بهار تا الان اما .......؟؟؟و بقیه تا سه راهی روستای سیور اسفالت شده

پاسـخ

S.Bیکشنبه 12 آذر 1396 | 18:51

96
77

به امید موفقیت در انتخابات آینده مجلس (یازدهم)...

پاسـخ

هیمن حقمرادییکشنبه 12 آذر 1396 | 19:15

66
75

جناب آقای درستان
با کمال مسرت و افتخار انتصاب جنابعالی را به سمت بخشدار مرکزی که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد تبریک عرض مینمائیم .امید است در سایه الطاف الهی همچون گذشته شاهد خدمت صادقانه ی شما باشیم.

پاسـخ

ابراهیم کرمییکشنبه 12 آذر 1396 | 19:52

61
99

تبریک کاک عزت

پاسـخ

شهروندیکشنبه 12 آذر 1396 | 20:47

42
51

ضمن تقدیر از زحمات آقای خسروی انشالله ایشان هم بتوانند مفید باشند!!!!!!

43
23
S.B یکشنبه 12 آذر 1396 | 21:46

این کامنت که شما دادید به قول معروف جهت دار است به سوی عملکرد ناموفق!
زمان و مردم قضاوت میکند بهتر است که پیش بین نباشیم...

18
23
B.S دوشنبه 13 آذر 1396 | 14:33

سخنگوی دولت... اجازه بده با خه لک نظرو رای خویان درببرن..

32
4
استقلال دوشنبه 13 آذر 1396 | 15:38

تو هم کاسه داغ تر از آش نشو.
مردم دارن سخن میگن و سخنگو لازم ندارن.

پاسـخ

حمیدیکشنبه 12 آذر 1396 | 21:22

36
47

دنیا تا بوده همین بوده
بده بستان
یا به قول سیاسیها بازی برد -برد

پاسـخ

سيروانیکشنبه 12 آذر 1396 | 21:52

47
97

‍ ‍ جناب آقای عزت درستان

38
9
طنزدانه شنبه 18 آذر 1396 | 10:49

واقعا دارن ازت میترسن من که میگم کاندید شو چون برد بعدب مجلس خودتی
(فکر کنم خدا بیامرز سکته کرد خواست همینو بگه افسوس)

پاسـخ

فیلقوسیکشنبه 12 آذر 1396 | 22:09

102
48

با عرض سلام خدمت مخاطبان محترم زریبار خبر.
اولا هیچ جایی مرسوم نیست قبل از تودیع و معارفه صرفا با صدور حکم توسط رسانه خبری معرفی شود. شما کار آقایان را انجام دادید. اصلا کار زریبار خبر حرفه ای و جالب نیست.دلیل عجله زریبار خبر نمیدونم چیه؟؟؟؟
دوما این انتصاب با توجه به کاندیداتوری آقای درستان در دوره بعدی انتخابات مجلس اصلا درست و بجا نیست و از جایگاه و امکانات دولتی از همین الان سواستفاده میشه.
سوما این انتخاب آقای منصور مرادی هست که جالب نیست و به نظر من آقای شفیعی در انتخابشون بسیار اشتباه کردند .
چهارما هرگونه عزل و نصب کاری عادی هست ولی افراد بسیار توانمند دیگری در شهر خودمون و حتی در فرمانداری هست که خیلی بهتر می توانستند مفید باشند.
پنجما آقای درستان تجربه بخشداری خاوومیرآباد هم داشتند و انتظار داشتم که خودشون بعد از چند سال به جایگاه چند سال پیش برنگردند مخصوصا با رأی بالایی که داشتند.
به هر حال از زحمات چند ساله آقای خسروی که بسیار هم توانمند و مفید بودند تشکر میکنیم.

پاسـخ

دهیاران بخش مرکزییکشنبه 12 آذر 1396 | 23:17

40
10

ما دهیاران بخش مرکزی ضمن تبریک به آقای درستان صمیمانه اززحمات چند ساله برادر دلسوز جناب آقای رضا خسروی تقدیر وکمال تشکر داریم وپیشرفت وآبادانی بخش مرکزی را مرهون زحمات وی می دانیم وآرزوی موفقیت برای وی در تمام مراحل زندگی داریم به راستی پستهای بالاتر لایق همچون افراد لایق میباشد

پاسـخ

کمالیکشنبه 12 آذر 1396 | 23:34

53
128

آی درستان ازابتدایی لیاقت این مقام داشت تبریک کاعزت!

پاسـخ

علی خانزادیدوشنبه 13 آذر 1396 | 01:29

13
46

مسلحت مملکت خویش را خسروان دانند
امیدوام این انتصاب موجب پیشرفت بهتری در بخش مرکزی باشد اما بنده بعنوان ساکن به مدت سه سال در استحفاظی بخش مرکزی و مراجعات متعدد به بخشداری مرکزی از جناب آقای خسروی که در نهایت مدیریت و دلسوزی و پیگیر اوامر و مشکلات مردم در محدوده بخش مرکزی بوده و ممنون و سپاسگزارم . و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و انشالله در پست بالا تری منتصب شود.

پاسـخ

دوستدوشنبه 13 آذر 1396 | 08:00

78
60

همه مرزدم میدونن صرفا به خاطر انتخابات مجلس بخشداری مرکزی رو میخاستن وگرنه پست های بهتری به ایشئون پیشنهاد شد!!!یه گله هم از زریبار خبر چندین بار باهاتون تماس گرفتیم یه گزارش از وضعیت این روزهای تانکرهای سوخت در این جاده مرگ بگیرد ولی چون منفعت خودتون هم توش هست اقدام نمیکنید!!نظر مخالف خودتونم بزارید لطفا

8
0
یک حمال پنجشنبه 14 دی 1396 | 07:57

زریبار خبر اگه مخالف تو بود که حداقل نقد من رو ار این نوشته تو می گذاشت
که میفرمایید همه مرزدم و از وکالت یک عالم مردم حرف میزنی در ضمن تو که بلدی و به ضاهر دلسوز یک گزارش تهیه و به خبرگزاریها تقدیم بفرما یا استفاده میکنند یا از شما یاد میگیرند.

پاسـخ

کوره کانی سه رشیودوشنبه 13 آذر 1396 | 13:37

55
154

مایه ی خوشحالی کاک عزت زور کوریکی خاوین پاکه وشایستگی زورتری هه س هه ر سر کوتوبی

پاسـخ

امیریاندوشنبه 13 آذر 1396 | 18:13

59
37

با تشکر از زحمات چندین ساله آقای خسروی در سمت بخشدار بخش مرکزی مریوان و ارتقا به جایگاه بالاتر که لیاقتش دارد
و تبریک به آقای درستان که وافعا در بخشداری خاوومیراباد و هم در فرمانداری موفق بوده است

پاسـخ

عزیزچهارشنبه 15 آذر 1396 | 15:18

41
12

دوستان با الفاظ نادرست و غیر عقلایی چیزی گیرمون نمیاد . اما هر پستی فرد لایق میخواد و اقای درستان به مشکلات بخش مرکزی واقف هست و اگه کسی دیگر بیاد و از مشکلات باخبر نباشد این غیر منطقی و تا به مشکلات و با دهیاران محترم و زحمت کش رو ستاهای مرکزی اشنا شود و قوانین و مقررات اگاهی پیدا کند زمان بر است و اقای خسروی در طول این چند سال حسابی زحمت کشیدند و ارزوی موفقیت برای سه بخشدار سرشیو مرکزی و خاوومیراباد دارم واقعا در طول این چند سال مشکلات روستاها با حداقل بوجه کاهش محسوسی داشته

پاسـخ

طیب دادورپنجشنبه 16 آذر 1396 | 10:10

66
343

تبریک به اقای درستان
امیدواریم
دربخش سرشیو شاهد همچنین تغییراتی باشیم چون ازبخشدارفعلی ناراضی وگله مند هستند

پاسـخ

مریوانیجمعه 17 آذر 1396 | 02:55

189
29

يا خوا خزمه ت كاريكي واقيعي بيت،

282
47
سرشیو جمعه 17 آذر 1396 | 19:54

من به عنوان یک سرشیویی چند بار رفتم پیش آقای عثمان روشن با احترام کارمو پیگیری کرده و مردم از ایشون رضایت دارند.

پاسـخ

آموزش وپرورشجمعه 17 آذر 1396 | 18:31

44
108

تبریک به آقای درستان امیدوارم راهای تعالی را طی کنید .ناگفته نماند آقای درستان یکی از فعالترین بخشداران بخش خاومیر آباد بودولی متاسفانه نماینده وقت به این شاخصها توجه نکردووی را عزل نمود.

پاسـخ

sherku4شنبه 18 آذر 1396 | 11:39

44
51

ضمن تبریک خدمت ایشان
نقد
شاید درستان در انتخاب راه های رسیدن به نمایندگی دچار اشتباه شد. چرا که از طرفی دعوت اصولگرایان را رد کرد و از طرفی با اصلاح طلب ها بیعت نکرد . و از طرفی با ارای نزدیک به نماینده حاظر سوم شد - آمار آرا برای درستان همانند رتبه اش در تمام بخش ها عدد سوم چهارم بود بجز بخش مرکزی کهکمتر شناخته شده بود و رتبه پنجم داشت .
این تحلیل به دلیل اعتقاد به توانایی ایشان در مدیریت نگاشته شد و بدور از هر نوع یاوه ای ما معتقد به نماینده شده درستان در دور بعد هستیم.

63
44
بلگه ر شنبه 18 آذر 1396 | 23:59

زهی خیال باطل

پاسـخ

osسه شنبه 21 آذر 1396 | 10:34

31
5

بپرهیزیم از اینکه؛
درباره ی مردم
تنها بر مبنای لحظه ای از زندگی شان داوری کنیم!
سالها سفر باید تا پخته شود خامی
بزرگوار تبریک

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی