سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
یکشنبه 23 مهر 1396 / 22:00|کد خبر : 5291|گروه : فرهنگی

تغییر سیاسی در یکی از معاونت های آموزش و پرورش مریوان/ سردار مدیر آموزش و پرورش سروآباد می شود؟

تغییر در یکی از معاونت های آموزش و پرورش شهرستان مریوان در برخی رسانه از سیاسی کاری در این نهاد فرهنگی حکایت دارد.

تغییر در یکی از معاونت های آموزش و پرورش شهرستان مریوان در برخی رسانه از سیاسی کاری در این نهاد فرهنگی حکایت دارد.

به گزارش زریوار خبر به نقل از کُردتودی، در هفته های اخیر مدیر آموزش و پرورش مریوان یکی از اصلاح طلبان این شهر را برای تصدی پست معاونت آموزش متوسطه اول و دوم این شهرستان به اداره کل آموزش و پرورش کردستان معرفی کرده است.

حسن زارعی که یکی از کارمندان با سابقه درخشان و فردی آرام و بدون گرایش سیاسی با کارنامه قابل قبول آموزش و پروش مریوان در سال های اخیر شناخته می شود، بهمن عرفانی قصد دارد یکی از اصلاح طلبان این شهرستان به نام عدنان داستوار را که معلم یکی از دبیرستان‌های شهر کانی دینار است جایگزین وی کند.

معرفی عدنان داستوار به عنوان معاون آموزشی که یکی از پست‌های کلیدی آموزش و پرورش است در حالی صورت می گیرد که برخی از کارمندان این اداره از  این اتفاق گلایه دارند و آن را سیاسی و حزبی و بدور از شایسته سالاری می‌دانند.

یک منبع آگاه در آموزش و پرورش که نخواست نامش فاش شود، گفت: مدیر آموزش و پرورش مریوان بدنبال اعتراضات در این خصوص در جلسه‌ای اعلام کرده است، حسن زارعی به عنوان گزینه تصدی پست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سروآباد معرفی و قصد ارتقا وی را داریم که به گفته خود حسن زارعی این خبر صحت ندارد و اصلا در این خصوص با وی تاکنون صحبت نشده است.

این منبع آگاه همچنین، افزود: طرح این موضوع که زارعی به عنوان مدیر آموزش و پروش سروآباد معرفی می شود یک انحراف با هدف پیشبرد اهداف حزبی برخی افراد است چرا که قرار است سردار خالدی که چند روز پیش از سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان به آموزش و پرورش بازگشته است بعد از انتصاب محمد عزیزی مدیر فعلی این نهاد به عنوان ریاست نهضت سواد آموزی اداره کل به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش سروآباد منصوب شود.

 

به گفته این فرد بهمن عرفانی دلیل کنار گذاشتن نیروهای فعال و کارآمد این اداره را فشار مدیرکل آموزش و پرورش استان و اصلاح طلبان عنوان کرده است. وی البته این را نیز گفته است که ما اکنون در دورانی هستیم که اصلاح طلبان سرکار هستند و دوران دوران اصلاحات است و انتصاب افراد اصلاح طلب امر طبیعی است.

گفتنی است معرفی و انتخاب هر فرد شایسته اعم از اصلاح طلب و اصولگرا نباید به دوران و موقعیت خاصی خلاصه شود و برکناری و انتصاب حزبی افراد تنها با هدف امتیاز دادن به جریان خاص اخلاقی و پسندیده نیست.

بهمن عرفانی با گرایش سیاسی اصولگرا با سابقه بیش از 30 سال خدمت و مدیریت در ناحیه 2 سنندج در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، سال گذشته با حمایت نماینده مجلس به جای فواد حسینی چهره اصلاح طلب به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان منصوب شد.


سایت زریوار خبر آمادگی دارد اظهارات مدیر محترم آموزش و پرورش مریوان را در این خصوص منتشر کند.


انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

فيلیکشنبه 23 مهر 1396 | 22:07

16
5

متاسفم

پاسـخ

فریدیکشنبه 23 مهر 1396 | 22:16

20
1

تو رو خدا آموزش و پرورش را سیاسی نکنید به آینده این جامعه رحم کنید. خداااااااااا

پاسـخ

شهروندیکشنبه 23 مهر 1396 | 22:27

15
11

درود بر زریوار خبر رسانه بیدار و محبوب و مردمی

پاسـخ

از فرهنگیانیکشنبه 23 مهر 1396 | 22:34

18
4

جای بسی تأسف است برای مدیر آموزش و پرورش کسی که دائماً شعر (هجویات) شیخ رضای طالبانی می خواند از خواندن آنها لذت می برد معاون آموزش مریوان شود، حتماً درس خوبی جوانان این شهرستان دارد؟؟؟؟ ؟؟

8
4
فرهنگی؟؟؟ دوشنبه 24 مهر 1396 | 09:36

متاسفم که عنوان فرهنگی را یدک می کشی.
اولا پیشنهاد می کنم در دیوان نالی نظر مرحوم ملا عبدالکریم مدرس را در مورد شیخ رضا بخوانید. ثانیا مگر مطالعه دیئان شعر کفر است؟
ثالثا جنابعالی از روی بغض و حسد و کینه در مورد همکارت داری قضاوت می کنی. جناب داستوار از نیرونای توانا، خوش فکر و بسیار مردمی می باشند.
مطمئنم زریبار خبر این پست را نمی ذاری.

پاسـخ

فرهنگییکشنبه 23 مهر 1396 | 22:38

10
37

اقای عزیزی مدیر لایقی و دلسوزی هستن.امیدوارم در پستشون باقی بمونن.واقعا وضعیت اموزش و پرورش سرواباد و نسبت به دوره قبل بهبود دادن.ایشون فرد باسواد و پرتلاشی هستن.

21
7
ف. دوشنبه 24 مهر 1396 | 00:21

آموزش و پرورش سولاواي كاول كرد به قول كوردي خومان ماي هاتسو

پاسـخ

یک فرهنگییکشنبه 23 مهر 1396 | 22:44

14
9

متاسفانە اپ مریوان در میدان اصلاح طلبان قرار گرفته و بازیچه ایشان میباشد و کسانیکه تصمیم گیری میکنند از روی جناح باز ی وموقعیت شغلی خود دراینده نزدیک انتخاباتی خود میباشند متاسفم برای اپ

پاسـخ

یک فرهنگییکشنبه 23 مهر 1396 | 22:46

7
3

متاسفانە اپ مریوان در میدان اصلاح طلبان قرار گرفته و بازیچه ایشان میباشد و کسانیکه تصمیم گیری میکنند از روی جناح باز ی وموقعیت شغلی خود دراینده نزدیک انتخاباتی خود میباشند متاسفم برای اپ

پاسـخ

Khیکشنبه 23 مهر 1396 | 22:58

18
5

با سلام، برای آ.پ مریوان و استان متاسفم همین.

پاسـخ

مجیدیکشنبه 23 مهر 1396 | 23:09

16
13

از آقای عرفانی بعید بود تحت فشار اصلاح طلبان برود بنظر من کار کار نماینده مجلس و امید حیدری است و گرنه آقای عرفانی دوست ندارد فردی مثل زارعی را بردارد و آقای داستوار را جایگزین کند

پاسـخ

مریوانییکشنبه 23 مهر 1396 | 23:11

4
5

اقای دستوار ازمعلمین دلسوز وفعالین مدنی مریوان هستند وفکر میکنم لیاقت بیشتر ازاینهارو دارن نمیدونم اقایون چرا وقتی کسی دلسوز میخواهد پستی را بگیرد اینقدر دستپاچه میشوند نکند بی لیاقتیشان اشکار میشود که اینچنین گاردمیگیرن

پاسـخ

مریوانییکشنبه 23 مهر 1396 | 23:12

12
12

اقای دستوار ازمعلمین دلسوز وفعالین مدنی مریوان هستند وفکر میکنم لیاقت بیشتر ازاینهارو دارن نمیدونم اقایون چرا وقتی کسی دلسوز میخواهد پستی را بگیرد اینقدر دستپاچه میشوند نکند بی لیاقتیشان اشکار میشود که اینچنین گاردمیگیرن

پاسـخ

مریوانییکشنبه 23 مهر 1396 | 23:13

1
3

مجید دلبندم خوبی حالت خوبه نماینده ودستوار خخخخخخ

پاسـخ

علیدوشنبه 24 مهر 1396 | 00:15

3
9

آقای زیزی فردی لایق و دلسوز و دارای علم و تجربه هستن ودر طول دوران مدیریت ش واقعا دلسوزانه شبانه روز بدون هیچ انتظاری مشغول فعالیت بود. و این میدونم که اگر در پست مذیریت هم نباشه باز از یکسری که با چاپلوسی خودشونو به جایی رسوندن تاثیر گذار تر هستن.

پاسـخ

فرهنگی 2دوشنبه 24 مهر 1396 | 00:23

4
2

یک پیشنهاد: مدیریت آموزش وپرورش مریوان درموردآقایان داستوار وزارعی نظرسنجی نماید..جالبه هروقت پای انتصاب اصلاح طلبان به میان می آید عده ای ناگهان ندای تخصص وکارآمدی و دلسوزی سر میدهند. عدنان داستوار فرزند بومی مریوان ، انقلابی ،باسواد، فعال فرهنگی ازاعضای بسیارفعال ستادرییس جمهور منتخب ،مگر چه چیزی از دیگران کم دارد؟
اابته دراین زمینه منتظر جوابیه جناب آقای عرفانی دراین زمینه خواهیم ماند.از ریوارخبرهم انتظار پیگیری مطلب و نشر آن بنابررسالت میدیایی اش راداریم.

9
2
بهمن دوشنبه 24 مهر 1396 | 15:50

آقای زاعی اگر در هر کدام از باندهای اصولگرایان یا اصلاح طلبان بود الان مدیر آموزش و پرروش بود. من آقای داستوار را هم می شناسم و ارادت دارم اما اگر وجدان کاری داشته باشیم نباید مسائل سیاسی را قاطعی مسائل تخصصی کرد. از هر طرف نگاه کنید بدون تعارف آقای زارعی تواناتر هستند

پاسـخ

bmwدوشنبه 24 مهر 1396 | 07:23

9
4

درود بر زریوار خبررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پاسـخ

تابندهدوشنبه 24 مهر 1396 | 08:06

20
2

قبل از هر چیز برای نماینده مجلس متأسفم که این اوضاع رو سر آموزش و پرورش مریوان آورده

پاسـخ

دانش آموزدوشنبه 24 مهر 1396 | 08:09

18
3

بد بختی ما از زمانی شروع شد که منصور مرادی مدیر لایق و توانمندی مثل آقای حسینی رو برداشت و یک پیرمرد رو جایگزین آن نمود

1
4
مارتیا چهارشنبه 26 مهر 1396 | 19:42

وضو داری در مورد اقای عرفانی نظر میدی

3
1
پروین پنجشنبه 27 مهر 1396 | 21:53

مگر آقای عرفانی پیغمبر است که وضو بگیریم. استغفرالله

پاسـخ

قه لادوشنبه 24 مهر 1396 | 09:14

2
3

آخه تو به خوندن نوع شعراش چیکار داری به لحاظ سطح معلومات و تخصص در امور آموزشی که از جنابعالی بهتره همین تفکراته که جامعه مارو به عقب برگردونده معلومه که جناب داستوارو فقط با شعر خوندناش میشناسی ایشون تو خیلی از زمینه ها بزرگیشونو به این جامعه ثابت کردن .

پاسخ مدیریت :
با سلام و خسته نباشید . مخاطب گرامی شما تعداد زیادی نظر با اسم های مختلف نفرستاده بودید به همین دلیل یکی از نظرات شما را منتشر کردیم.

موفق باشید

پاسـخ

خدادوشنبه 24 مهر 1396 | 10:00

7
2

من نمیدونم اون تعداد از کارمندان آموزش و پرورش معنی شایسته سالاری رو چطور واسه خودشون تفسیر می کنن قطعا منافعشون در خطره شک نکنید.

پاسـخ

پرویندوشنبه 24 مهر 1396 | 15:56

2
2

بنظر من آقای عرفانی هم در نهایت تسلیم آقایان اصلاح طلب می شود متاسفانه تعداد محدودی اصلاح طلب که برای همه اصلاح طلبان شهر مریوان مشخص شدن قصد دارند پست های کلیدی این شهر را بدست بیاورند. بنظر من حرف آقای عرفامی درسته چونکه مدیر کل هم با اصلاح طلبان است و قطعا دخالت می کند. من از مسئولین دلسوز می خوام و از استاندار محترم می خوام آموزش وپرورش را سیاسی نکنند . لطفن این پیام را برساند به دست آقای استاندار

پاسـخ

یک فرهنگیدوشنبه 24 مهر 1396 | 23:25

3
0

با سلام، از زریوار خبرتشکر خواهیم کرد کە حداقل فرهنگیان میتوانند حرف دلشون رابیان کنند متاسفم برای اپ کە تحت تاثیر اصلاح طلبان و مشاوران تنگ نظر قرار گرفته است .اقای عدنان داستوار با کدوم مدیریت و تجربه میخواهد معاون اموزشی اپ شود

پاسـخ

یاری دهندهسه شنبه 25 مهر 1396 | 12:04

0
1

افرادی که به جامعه متعهدند هیچگاه حاضر به خیانت کردن نیستن آقای داستوار از افراد متعهد و مسئولیتپذیر این خاکتند من به تحولی اساسی و مثبت در آموزش و پرورش ایمان دارم مطمئنا با سرکار اومدن آقای داستوار مخالفان هم حرفشونو پس می گیرن چون ایشان در مقاطع آموزشی همیشه و در هر حال نگرشی وسیع و افکار سالم رو سرلوحه کارشون قرار دادن به آقای عرفانی بخاطر انتخابشون تبریک میگم و قطعا پشیمان نخواهند شد.

پاسـخ

اصلاح طلبپنجشنبه 27 مهر 1396 | 22:36

3
1

مدیر آ پ گفته دوران دوران اصلاحات است خب آقای عرفانی اگر دوران دوران اصلاحات است پس شما اینجا چکار می کنید . راستی در این دوران چه کسی شما را مدیر کرده ؟؟؟

2
1
معلم آ.پ جمعه 28 مهر 1396 | 16:28

بلی دوران دوران اصلاح طلبان وبازیگران دو جبهه است.آقای عرفانی بازیگر بسیار زیرکی است که در زمین هردو طیف بازی می کندو میشه گفت اصلح طلبان مریوان را فریب داده گاهی وی را بهترین یار اصلاح طلبان مریوان می داننددر صورتیکه وی خودرا چهره بسیار انقلابی واصولگرایی معرفی می کنداما آماده است برای تثبت قدرت وماندن در پشت میز ریاست بهترین نیروها راقربانی کند.عجب روزگاری همه چیز تمام میشه جز...!!!!!

پاسـخ

فرهنگی بی طرفجمعه 28 مهر 1396 | 16:39

2
1

آقای عرفانی قریب به 34 سال سنوات خدمتی دارد ولی آنقدر شیفته میز ریاست هست دست به دامن نماینده سنندج ومریوان آقایان علوی ومرادی برد تا وی را مدیر کردند.گفتنی است شهرستانهای سنندج ودیواندره وکامیاران ویرا نپذیرفتند ناچارنماینده مریوان با فشارعلوی ویرا منصوب کرد.

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی