سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
اختصاصی/
پنجشنبه 13 مهر 1396 / 11:20|کد خبر : 5262|گروه : اجتماعی

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش مریوان+گزارش تصویری

صبح امروز به مناسبت روز جهانی معلم، تجمع اعتراضی معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان مریوان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

صبح امروز به مناسبت روز جهانی معلم، تجمع اعتراضی معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان مریوان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، صبح امروز سیزدهم مهرماه به مناسبت روز جهانی معلم، تجمع اعتراضی معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان مریوان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. 


حاضران در این تجمع با شعارهای «خصوصی سازی را متوقف کنید» و «حق تشکل‌یابی مستقل، حق قانونی معلمان است» مهمترین مطالبات خود را ترمیم و اصلاح دستمزدها هماهنگ با سایر کارکنان دولت، بهبود وضعیت معیشت معلمان، اصلاح ساختار بیمه معلمان، پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان و... عنوان کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند. 

 

 

در میان تجمع کنندگان علاوه بر معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان مریوان، حضور فعالان مدنی این شهرستان نیز به چشم می خورد. در این بین شریف باجور، یکی از فعالان مدنی شناخته شده شهرستان مریوان، در گفت و گو با خبرنگار زریوارخبر اظهار داشت: روز جهانی معلم بسیار حائز اهمیت است چراکه آموزش و پرورش، یکی از ارکان اصلی و پایه‌ای جامعه سالم و موفق است. وی افزود: متاسفانه وضعیت آموزش و پروش نابسامان و نامناسب است به همین دلیل وظیفه خود می‌دانیم به عنوان عضوی از اجتماع به حمایت و پشتیبانی از درخواست‌های منطقی و برحق قشر زحمت‌کش معلمان بپردازیم و خواستاریم در مسائل مربوط به معلمان و مطالبات آنان سنجیده‌تر عمل شود. 

 

 

 یکی از اعضای انجمن صنفی معلمان ضمن تشکر از همکاری بهمن عرفانی جهت برگزاری این تجمع، گفت: انتظار داریم مدیریت آموزش و پرورش مریوان به تجمع اعتراضی معلمان بپیوندد و هماهنگی‌های مناسب در خور شان معلمان و به مناسبت روز جهانی معلم صورت بگیرد. 

 

 

 

گفتنی است پس از گذشت ساعاتی از تجمع در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش، بهمن عرفانی مدیر و آموزش و پرورش مریوان به تجمع کنندگان اعتراضی پیوست.

تصاویر امروز پنجشنبه 13 مهرماه از تجمع معلمان شاغل و بازنشسته مریوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری

تجمع اعتراضی معلمان در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش+گزارش تصویری
 

انتهای پیام/

 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

مریوانی بی حقوقپنجشنبه 13 مهر 1396 | 12:05

34
23

تمام ایران را این معلمهای سه ماه تعطیل تابستان خوردند ماهی دو میلیون و سه میلیون و بیشتر هم حقوق میگیرند سه ماهه ی تابستان بعضی از معلمین را میبینم که نان راننده های مسافر کش داخل شهر را هم میبرند و مسافر کشی میکنند من نمیدونم این چه قانونیه وقتی معلمی سه ماه تابستان یک ماه عید و تمام پنج شنبه و جمعه ها سر کارنمیرود باز بهش از بیت المال حقوق مفت میدن تازه روحانی هم بهشون تو مجالس تهران خودرو سمند مفتی هدیه میده وقتی هم بیمش میکنند با قسطی پول بیمه ی ماشین خودشون رو میدن این همه پول مفت میگیرید باز اعتراض هم میکنید چرا به حقوق یک مستخدم اداره نگاه نمیکنید با ماهی 800 هزار تومن مثل برده ازش کار میکشن چرا به حقوق یک کارمند ساده نگاه نمیکنید با ماهی 1200 هزار تومن دوازده ماه سال سر کار میبرنش چرا به حقوق ماموستاهای اهل سنت کردستان نگاه نمیکنید ماهی 45 هزار تومن بهشون میدن چرا به رفتگران شهرداری نگاه نمیکنید 7 ماهه یک ریال نگرفتن چرا به کارگرهای معدن نگاه نمیکنید برای تکه نانی جانشان در خطر است چرا به کوله برها نگاه نمیکنید برای 50 هزار با گلوله میجنگند ولا بعضی از شماها از بس مفت خورده ******** و از بی کاری جمع میشوید که حوصله تون سر نره

14
14
شهروند پنجشنبه 13 مهر 1396 | 22:32

دوست عزیز لطفا شعارهارو درست بخونید منظور از افزایش بودجه برای کل آموزش وپرورش فرزندان ماست نه افزایش حقوق معلمین

18
8
بیطرف پنجشنبه 13 مهر 1396 | 23:30

وقتی بە بقیە مشاغل هم ظلم میشە نباید بگیم پس بە معلم هم ظلم بشه

معلم ها دو نوعند: عدە ای توانمند و ناشناختە و دلسوز و بی ادعا
دستە دوم ناتوان و بی مهارت و پر ادعا و همیشە دنبال پست و مقامو تملق

9
5
سارا پنجشنبه 13 مهر 1396 | 23:53

آفرین گل گفتی..خیلی سواستفاده میکنن این معلمین.
بذارین یه هفته ازبازشدن مدارس بگذره..هرسال یه میلیون افزایش حقوق دارین
براهمین ازهمین دولت دفاع میکردن

11
11
معلم جمعه 14 مهر 1396 | 00:05

تجمع از سر بیکاری نیست،گلایەی شما برحق است.کار گر کارگر است چە در لباس کارگر معدن،چە در لباس معلم،همگی با معیشتی زیر خط فقیر،دعوا بر سر اینکە کدام فقیر تریم نیست.ما معترضیم از اینکە بودجە اموزش پرورش عادلانە نیست،یعنی بە جای افزایش نسبت بە سال گذشتە کاهش یافتە.ولی سایر وزارتخانە ها....
تحصیل رایگان حق دانش اموز است،درصورتی کە ریالی سرانە دانش اموزی بە حساب مدارس واریز نمیشود،نظام اموزشی عملا دانش اموزان را مجبور بە پرداخت هزینەهای خود میکند و این عادلانە نیست.تجمع معمان هموارە برای عدالت بودە است.

پاسـخ

اعتراضضضپنجشنبه 13 مهر 1396 | 12:49

27
20

معلم ها باید تابستان هم برن سر کار مثل بقیه ی مردم

13
12
معلم پنجشنبه 13 مهر 1396 | 23:53

دانش اموزها تابستان بیان مدرسە،معلم ها هم در خدمتشون خواهند بود

5
7
معلم جمعه 14 مهر 1396 | 00:06

دانش اموزها چلە تابستون بیان مدرسە،معلم ها هم در خدمتشون خواهند بود

پاسـخ

فیلقوسپنجشنبه 13 مهر 1396 | 17:40

14
10

به نظر شما در 4 ماه تعطیلی گذشته معلمین عزیز چکار میکردن که الان اعتراض میکنند؟

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 13 مهر 1396 | 20:18

12
16

انصاف داشته باشید همش به فکر خود نباشید هستند کسانی که نان شب ندارند چرا در کشور تنش ایجاد می کنید

6
5
مریوتی جمعه 14 مهر 1396 | 21:32

چرا شما عرضه اعتراض ندارید این کار شما معلمها می کنند. عرضه داشتن هم کار خوبی است

پاسـخ

یک فرهنگیپنجشنبه 13 مهر 1396 | 20:54

13
10

دوست عزیز با نام مستعار مریوانی بی حقوق سلام و درود
از جنابعالی تقاضا دارم یک بار به دقت به عکس های موجود در گزارش خوب دقت کنید و شعار ها را با دقت ملاحطه کنید ببینید در میان شعارها چند تا رو در خصوص معیشت فرهنگیان می بینید . باور بفرمایید در تمام کنش های فرهنگیان بیشترین دغدغه مربوط به آموزش رایگان و با کیفیت ،مخالفت با پولی کردن آموزش ،عدالت آموزشی و دهها خواسته دیگر بوده که تماما مربوط به حق دانش آموزان و خانواده هایشان می باشد .

پاسـخ

بی طرفپنجشنبه 13 مهر 1396 | 23:36

20
17

داغ این چهار ماه تعطیلی رو دل بعضی ها خیلی سنگینی می کنه ، تا کور شود هر آنکه نتواند دید

پاسـخ

شادیجمعه 14 مهر 1396 | 09:28

8
8

هنوزیک هفتس مدرسه بازشده
ببینیدچقدنظرات معلمین زیاده.حاضرجوابم هستن
وزیاده خواه

پاسـخ

adfجمعه 14 مهر 1396 | 16:09

10
8

***********راستی چرا دولت محترم باید پول مفت به کسانی بدهد که 4ماه هیچ کار مفیدی برای اجتماع ندارند!؟؟به راستی چرا؟؟
مگر فرق یک معلم با یک چوپان زحمتکش که به اقتصاد مملکت کمک میکند چیست؟؟!باید در 4ماه تعطیلی نصف حقوق معلمان اعمال شود تا عدالت برقرارگردد.
مگر پول بیت اامال بی صاحب است که به معلمانی داده میشود که 4ماه سال بیکارند؟باید در این چهار ماه معلمان را به دامداری و مزارع برد واز انان کارکشید.عدالت یعنی این.

3
3
فرهنگی شنبه 15 مهر 1396 | 21:06

شمااگه عرضه داشتید وباشعوربودید بایستی درکنارمعلمان اعتراض می کردیدچون بیشترشعارهادررابطه باپولی شدن مدارس وکمبودسرانه آموزشی وکمبود فضاو..بوددرابتدای سالتحصیلی تاپول پرداخت نکنی بچه ات روثبت نام نمی کنند.چرااعتراض نمی کنی ؟ چون عرضه نداری

1
0
بی طرف یکشنبه 23 مهر 1396 | 16:58

اگه خودتان شعور داشتید دیگران را بی شعور خطاب نمی کردید شما جزو همین دلالان بنگاه های ملک وخودرو ومسافرکش وتازابتکار کردید دست فروشی هم میکنید *************

پاسـخ

دلسوزشنبه 15 مهر 1396 | 13:47

17
6

دلم به حال مردم می سوزه،خیلی ساده و ریلکس هستند،چهارماه تعطیلات را می بینند ، اختلاس و فساد وقضایا ی دیگر سایر ارگان ها را نمی بینند ،به قول معروف عقل شام به چشم شأن است

پاسـخ

مریوان 23شنبه 15 مهر 1396 | 16:56

6
1

من نمیگم مفت خور هستید و یا ....!!!! ولی دیگه شورش رو درآوردید !!! معلمین ابتدایی هر چی می گیرن نوش جونشون !! حقشونه . زحمت میکشن خیلی خیلی .ولی بقیه بخدا این حقوقی که میگیرن از سرشون زیاده.

پاسـخ

معلم كلاس اولیکشنبه 16 مهر 1396 | 21:57

1
1

كاش به جاي محكوم كردن حركت صنفي معلمان بقيه ي مردم هم مثل فعالين مدني همگام با فرهنگيان عزيز در اين حركت اعتراضي شركت ميكردن،فرهنگيان درد جامعه رو ميبينن به اينكه امثال من و شما بايد شهريه بپردازيم معترضن
راستي برادر معترض ،تو تاحالا تجربه ي ٣٠ دانش آموز كلاس اولو در يه فضاي ٢٠ متري داشتي؟
اصلا ميدوني آموزش يعني چي؟
نكنه خاطرات خوبي از دوران مدرسه رفتن خودت نداري!

پاسـخ

سرواباددوشنبه 17 مهر 1396 | 16:20

0
1

دوست عزیزمعلمی شغل نیست هنراست معلم تنهاهنرمندی است که بادیده منطق می توان قضاوت کردامیدوارم درست فکر کنید

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی