سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
سایه نماینده مجلس بر مدیران حوزه انتخابیه
یکشنبه 22 مرداد 1396 / 13:50|کد خبر : 5089|گروه : پزشکی

نقش تعیین کننده نماینده مجلس در تغییر مدیران

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی که وظیفه اصلیش قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و بعنوان شخصیتی مستقل در کارزار انتخاباتی از مردم رای اعتماد گرفت می تواند با جلوگیری از ادامه روند تغییرات فله ای و ناکارآمد مدیران بدون نقد و بررسی موشکافانه وارد عمل شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی که وظیفه اصلیش قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و بعنوان شخصیتی مستقل در کارزار انتخاباتی از مردم رای اعتماد گرفت می تواند با جلوگیری از ادامه روند تغییرات فله ای و ناکارآمد مدیران بدون نقد و بررسی موشکافانه وارد عمل شود.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، دولت پاسخگو و شفاف سازی شعارها و وعده هایی است که سالها و دوره های متوالی است که به گوشمان میخورد اما حتی یک بار هم در تغییراتی که در سطح مدیران صورت گرفت علت های اصلی آن گفته نشد و هیچکس شفاف سازی نکرد که چرا آن مدیر رفت و این مدیر آمد!!زمزمه های تغییر در مدیریت شبکه بهداشت و درمان مریوان فرصتی دست داد برای واکاوی این رویه ناکارآمد،رویه ای که نتیجه آن برای استان ما فقط عقب ماندگی از ریل توسعه بوده و طی این سالها همچنان ما در طبقه استانهای محروم بوده و یک پله هم پیشرفتی نداشته ایم.

مردم استان کردستان با وجود تمام کمبودها و ناملایمات با هزاران امید و آرزو به مسئولان رای می دهند تا تمام تلاش خود را در جهت محرومیت زدایی و رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم بکار گیرند به جرات میتوان گفت اگر 1 درصد تمرکزی که روی تغییرات فله ای و ناکارآمد مدیران بود روی کارآمد کردن مدیران، پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ،و ارائه برنامه جامع جهت رفع محرومیت زدایی میکردند الان ما جزو 10 استان برتر کشور بودیم.اما آنچه دلها را میرنجاند زوایای پنهان در تغییرات و دگرگونی هاست تغییراتی که بدون هیچ گونه شفاف سازی و نقد و بررسی موشکافانه صورت گرفته و بعد از موضع گیری کوتاه مدت موافقان و مخالفان به فراموشی سپرده می شود.

در حالی که مسئولان به پیشرفت بخش بهداشت و درمان مریوان و مدیریت قوی ان اذعان دارند اما تغییر مدیریت را نه تایید می کنند و نه تکذیب !!! یعنی داستان ادامه دار روند ناکارامد تغییرات مدیران بدون هیچ گونه شفاف سازی!!حال جای این سوال مطرح است اگر مدیریت بهداشت و درمان مریوان موفق عملکرده پس پشت پرده این  تغییرات چیست؟؟؟هیچ مدیریتی را امروزه نمی توان یافت که عاری از ضعف باشد اما با توجه به روند بسیار مثبت و روبه جلوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان مریوان می توان با استمرار مدیریت ان و رفع نقاط ضعف ان بعد از سالها انتظار وضعیت بهداشت و درمان مریوان را به وضعیت مطلوب رسانید اما با تغییر در مدیریت ان تا امدن مدیر جدید و تسلط بر اوضاع سالها میگذرد و صرفا عقب گرد حاصل کار می شود. در آخر می توان گفت نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی که وظیفه اصلیش قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است و بعنوان شخصیتی مستقل در کارزار انتخاباتی از مردم رای اعتماد گرفت می تواند با جلوگیری از ادامه روند تغییرات فله ای و ناکارآمد مدیران بدون نقد و بررسی موشکافانه وارد عمل شده و با کمک در جهت تثبیت استمرار مدیریت بهداشت و درمان مریوان قدم گذاشتن در جهت توسعه یافتگی را عینیت ببخشید.

امید محمدی خبرنگار افتخاری زریوار خبر

انتهای پیام/
 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

بی صوحبتیکشنبه 22 مرداد 1396 | 13:54

9
4

بله بله،باورمان کرد،رای ادینو پیت

پاسـخ

علییکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:02

22
20

حالا نماینده آقای اشرف مرادی را برای شهرداری هورامان معرفی کرده و داره تحمیل می کنه، و به دوتا از شوراها که کارمند قراردادی کمیته امداد هستند گفته اگه شهردار نشه از کمیته اخراج می شید؟؟؟؟؟

10
2
پاسخ به علی چهارشنبه 25 مرداد 1396 | 10:12

البته برای شهرداری سروآباد هم همین آقارو به زور دارن تحمیل میکنن !!!!!

پاسـخ

(باوان گیان)یکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:03

32
4

به راسی وتاریکی جووانه و ئه شی کاک مه نسوری مورادی ده س له حاشیه سازی و دخاله تی نابه جی بکیشیت وله رووی عه قل و زانسته وه ته سمیم بگریت!! دوکتور سایه میری به راسی تیکوشه ری ریگای سلامه تی بو خه لکی مه ریوانه و ئه شی مال ئاویی لی بکریت و ریزی لی بگرن...ئه وانه ی که کاربه ده ستن ئه بیت گوویی به قسه ی خه لک بده ن وله به ر مه نافعی خویان کاری نه که ن دووایی په شیمانی به شووینو بیت...به ریز سایه میری من وه ک هاوکاریک ئه وپه ری ریز و ئیحترامم هه یه بو جه نابت و سپاسی هه مووی زه حمه ت کیشاندنه کانتان ئه که م و له خووای گه وره سه ربه رزی و سه رکه وتن و له ش ساغیت ئاواته خوازم و خووای گه وره یار و یاوه ر و پشتیوانتان بیت له حه ر کویی که بژین....

پاسـخ

یه شهروندیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:05

16
23

نمی دونم شما چرا این قدر از ریس شیکه بهداشت حمایت می کنید،مگر دزدیدن آمبولانس تو زمان ایشون اتفاق نیقتاد مگر چندین بار با آمبولانس های مریوان کولر به شهر های بانه و سقز برده نشد

27
9
جواب یکشنبه 22 مرداد 1396 | 17:59

بي انصاف كولر رو كجا بردن مگر ميشه ؟اگه راست ميگي زمان و مكان رو بگو همه بدونن ،امبولانس رو بدزدن تقسير ي اگه باشه مال رييس بيمارستانه مگه بايد نگهباني وايسه مدير

2
6
حرف حق جمعه 27 مرداد 1396 | 16:35

ماون امبولانس یک تویوتا پانکی مدل ۱۹۷۰ بود ولی حدس میدم برای خراب کردن مدیر توانای شبکه یعنی دکتر سایه میری انجام شد و بس و گرنه به در قاچاق فروشی هم نمیخورد
ولی نکته تینجاست حدس میزنم شما یه دستی در این کار داشته اید وگر نه همه فراموش کردن شما چرا هنوز فراموش نکرده ای؟

3
2
... دوشنبه 30 مرداد 1396 | 23:23

ایچه جا وتو.شا او قسه یه چنه بی ربط بو.دانه آمبولانس غیر قابل استفاده.ایتر بروا چون کردیان به مرسدس بنز

پاسـخ

سمانهیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:05

26
2

باسلام خدمت سایت مردمی زریبار خبر. برخودم نفرین میفرستم و نخواهم بخشید که وضعیت ۴ ساله شهرم که روی غلتک پیشرفت بود برای جذب اعتبارات با رأی به ****** را به این آقا سپردیم. .

پاسـخ

خالدیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:07

28
1

امیدوارم نماینده مریوان با قدرت در برابر دخالت دیگران بایستد و خود هم عاملی نباشد برای تغییر مدیرانی که خود سلسله مراتب مدیریتی دارن و اگه لازم باشه خودشان هر تصمیمی می گیرن. بدون شک جناب دکتر سایه میری از مدیران جوان و کارآمد و با اخلاق و کاربلد بوده که عملکرد ایشون میتونه نشانگر همه چی باشه.

پاسـخ

هیوایکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:09

7
9

با سلام تغییر و تحول و جابجایی خیلی خوبه حالا هر کی باشه و هر مدیری ..ولی باید رو اصول و تحقیق و برنامه باشه نه اینکه سلیقه ای .من بشخصه موافق تغییر هستم حتی اگه خودمم مدیر باشم .

پاسـخ

احسانیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:22

41
3

بنده دو سه سالي رو در يكي از بيمارستان هاي مريوان خدمت كردم و از نزديك شاهد زحمات شبانه روزي جناب آقاي دكتر سايه ميري بودم، والله بالله تالله اگه اين شهر چار تا مسئول ( نه بيشتر ) مثل ايشون رو داشت الآن وضعيت شهر يه جور ديگه بود، من شك ندارم كه جناب دكتر دست دزدارو بسته و يا نذاشته مسئولاي عزيز ميلي و نظري تو ارگان ايشون دست به جا به جايي و استخدام هاي فاميلي بزنه، انشالله آه اين مردم فقير رو كه از كمترين امكانات بي بهره اند دامن مسئولايي رو كه فقط منافع شخصي خودشون رو در نظر ميگيرن بگيره و انشالله ريشه ي بي ريشه شون از اين زمين پاك مريوان زيبا كنده شه، آمين

پاسـخ

شهروند دلسوزیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:24

24
0

متاسفانه جناب مرادی بجای تقویت نیروهای مریوان در استان و فشار بر مسوولین و استاندار برای بدست گرفتن تعدادی از ارگانهای حساس و استفاده از نیروهای متخصص و کارامد مریوانی در سطح مدیریت کلان استان۰تمام نیرویشان را برای تعویض روسای ادارات مریوان بکار میگیرن ۰انتظار میره که بیشتر نیروی خودشونو تو استان بزارن و دست از سر ادارات مریوان بردارن

پاسـخ

یک شهروندیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:27

20
4

با سلام خدمت سایت وزین زریوارخبر
مدتی است اخبار ناگواری در ارتباط با تغییر مدیر توانمند شبکه بهداشت مریوان می رسد و تغییر این مدیر بزرگوار را به نماینده محترم مجلس ربط می دهند، ولی متاسفانه هیچکدام از سایت‌هایی خبری مریوان تا کنون در این مورد با نماینده محترم مجلس هیچ گفتگویی نداشته اند بنده به عنوان یک شهروند از سایت وزین زریبار خبر استدعا دارم برای روشن شدن قضیه با نماینده مجلس ارتباط برقرار فرمایند تا نظر ایشان در رابطه با مدیر شبکه بهداشت و تغییر ایشان مشخص شود،چون همچنانکه مستحضرید وظیفه رسانه روشنگری است و با مشخص شدن نظر نماینده مجلس در این رابطه شایعات هم متوقف شده و مردم هم از واقعیت با خبر می شوند.شاید نماینده مجلس این شایعات را نشنیده اند و از قضیه تغییر مدیر شبکه اطلاعی نداشته باشند.
با تشکر از زریوار خبر

10
14
كارمند یکشنبه 22 مرداد 1396 | 17:48

دقيقا. چون شايد اصلا اقاي سايه ميري خودشان بخواهند بروند و هيچ ربطي به اقاي مرادي نداشته باشد!!

9
0
مریم یکشنبه 22 مرداد 1396 | 23:37

دقیقا موافق نظر تیشانم
لطف کنید در اسرع وقت با نماینده مجلس گفتگو واضح و شفاف داشته باشید و از ایشان قول ماندن دکتر را بگیرید

پاسـخ

علی خانزادییکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:30

20
0

امیدوارم که جناب آقای مرادی رباطیک و انگشت اشاره ی آنان که با عزل دکترسایه میری و از ممانعت وجود مدیرانی موفق در شهرستان خرسند هستند ٬ نباشد

پاسـخ

بی نامیکشنبه 22 مرداد 1396 | 14:36

9
30

واقعا واسه حرف های بی ربطتون متاسفم،مدیر شبکه بهداشت مریوان آن کسی نیست که شما اینقد طرفداریشو میکنید،نمیدانم شاید ازجایی پشت شما به ایشون گرم باشه،وفکر میکنم شما هنوز نمیدانید مدیر شبکه 4 ساله در این سمت هست و دیگر باید عوض شود

32
7
احسان یکشنبه 22 مرداد 1396 | 21:50

مجموعه ي اقدامات انجام شده در زمان رياست آقاي سايه ميري كه اگر بر روي ترازو قرار گيرد به كرات سنگين تر از دوره ي سي و چهار ساله ي بعد از انقلاب ساير مديران خواهد.
بخش غربالگري سرطان كه جزو معدود بخش ها و پيشرفته ترين آنها در كل استان است.
جذب دستگاه ام آر كه روزگاري بايد راه چند ساعته را به سنندج و كرمانشاه طي مي كرديم براي انجام يك ام آر آي
جذب دستگاه ماموگرافي كه نقش مهمي در پيشگيري از سرطان پستان دارد
تجهيز و تعمير و مرمت بخش هاي بيمارستان فجر كه قبلا شبيه مرغداري بود نه بيمارستان
جذب پزشكان حاذقي مثل جناب آقاي دكتر شريفي رضوي و دكتر سلطاني فر كه مركز استان نيز از وجود پزشكاني با اين حذاقت بي بهره است
و و و
من دو سال تو بيمارستان فجر كار كردم و الآن زنجان و تهران كار ميكنم و به والله هيچ منفعت شخصي پشت پستام نيست و خدا لعنت كنه كسي رو كه بخواد اين شهر رو از وجود همچين آدمايي خالي كنه انشالله به حق اآه اين مردم فقير به خاك سياه بشينن، آمين

18
1
پرستار یکشنبه 22 مرداد 1396 | 22:59

اولا که اگه جنابعالی کامنتهای مربوط به اخبار شبکه بهداشت مریوان رو پیگیری کنید مشاهده می فرمایید که تعداد زیادی کامنت در حمایت از دکتر سایه میری نوشته میشه اخه مگه میشه این همه ادم پشتشون به دکتر سایه میری گرم باشه؟ثانیه کی گفته و کدوم قانونی رو داریم که گفته مدیر باید بعد از چهار سال عوض بشه؟مدیر لایق اگه چهل سال هم مدیر باشه بازم کمه چون برای جامعه مفیده و دکتر سایه میری هم ازاین دسته مدیراست که بهداشت و درمان مریوان رو از فرش به عرش رسوند

پاسـخ

احمدییکشنبه 22 مرداد 1396 | 15:00

21
21

سلام با تشکر از زحماتتان جناب دکتر سایه میری
لیکن خواهشن جانب داری نفرمائید اجازه دهید مردم خودشان قضاوت کنند مدیریت دکتر سایه میری همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده لذا همچون دیگر نقاط ایران مریوان اگر به فرض پیشرفتی داشته طبیعی بوده و افزایش چشم گیر جمعیت چیزی غیر از این حداقل را نمی طلبید و دیگر اینکه آیا به کسی دیگر که از دل بهداشت و درمان مریوان باشد اجازه مدیریت داده اید که نتواند مدیر و مدبر شود

24
16
سلام یکشنبه 22 مرداد 1396 | 18:03

اگه به شهرستان هاي ديگه مثلا همين سقز كه اتفاقا دكتر سايه ميري مال اونجاست سري بزنيم خواهيم ديد اونجا با وجود اينكه طرح تحول بوده كار خاصي تو اون كلان شهر انجام نشده،ه

16
15
... دوشنبه 23 مرداد 1396 | 08:13

درود جناب احمدی،
مردم ساده ما عادت دارن به شخص پرستی و الکی بزرگ کردن اشخاص !!
دقیقا همونطور هست که شما فرمودید ،اعتبارات اختصاص داده شده به مریوان دقیقا عین شهرهای دیگه هست چه بسا کمتر!! تو سقز و شهرهای دیگه هم ام ار ای زدن تعمیرات بیمارستانها و مراکز انجام شده و تو جذب متخصص خیلی بهتر از مریوان عمل کردن.
بزرگ نمودن یک شخصی که برای گذراندن دوران سربازی به این شهر اومده و بدون هیچ سابقه مدیریتی ریاست بیمارستان و سپس شبکه بهداشت شهری با جمعیت 200000 نفری رو بهش دادن جای شک و شبهه ست!!!!!
میدونم که منتشر نمیشه ولی نظر خودمو گفتم

9
11
... دوشنبه 23 مرداد 1396 | 21:09

اولا مردم ساده نیستن و خیلی ام آگاه و ریزبین اند دوما تنها اختصاص اعتبارات که کافی نیست فک کردی اونا منتظرن که با یه تلفن و یه نامه بگن بیا اینم اعتباراتتون ببرید نوش جونتون.نخیر قربان گرفتن اعتبارات اختصاص داده شده و عملی کردن آن مردشو میخواد که این کارو انجام بده که آقای دکتر سایه میری الحق و الانصاف کاری کردن در این راستا واقعا تاریخی برای شبکه بهداشت مریوان.و اگرم میگی که جز وظایف بوده پس چرا این وظیفه رو مدیران قبلی انجام ندادن و دنبال اعتباراتو نگرفتن.نخیر قربان این حرفاتون بی اساس و بی پایه اس.تو برو تو همون شک و شبهه ات باقی بمون .در،ضمن بچو هه لپره له خوشی نظرکت پخشو بو.

4
5
ایرانی سه شنبه 24 مرداد 1396 | 01:42

چقدر الان جالبه که نظر شخصی مثه شما با این همه احساس نفرت و حسادت منتشر شد

پاسـخ

شهروندیکشنبه 22 مرداد 1396 | 15:04

24
3

تغيير مديران موفق توسط نماينده مجلس خواه مدير شبكه بهداشت يا هر مجموعه ديگه بجاي خدمت،**** به مردم است .

پاسـخ

شهروندیکشنبه 22 مرداد 1396 | 15:26

25
1

باسلام باورکنید تازمانی که رای میارن وعده هرکاری را میدن زمانی که رای آوردن فقط تو فکر استخدام فامیل و اشناهاشان هستند همه خوب میدانن تاکی میخواین مردم سر کار بزارن ...

پاسـخ

همشهرییکشنبه 22 مرداد 1396 | 15:35

13
1

با نظر موشکافانه و کارشناسانه شما موافقم .

پاسـخ

همشهريیکشنبه 22 مرداد 1396 | 15:54

20
0

نماينده ي مجلس امين مردم و رهبر تغييرات دو حوزه ي خود ميباشد.هر تغييري اگر خوب اگر بد بنام نماينده بوده و در كارنامه ي اعمالش ثبت خواهد شد.بهتراست قدر خوبان رو دانست و بدكاران را بي قدر نمود.دكتر سايه ميري از مديران خوب و خوش فكر مريوان است .اميدست اقاي مرادي زمام را به دست مشاورانش ندهد و خود تحقيق نمايد بعد عمل كند.

پاسـخ

شهروندیکشنبه 22 مرداد 1396 | 16:58

4
7

اگه شفاف سازي كنيد و از مدير شبكه بهداشت هم بپرسيد كه خودشان ميخواهند بروند يا اينكه ميخواهند يكي ديگه را به جاش بياورند ممنون ميشيم.با تشكر

پاسـخ

جلالیکشنبه 22 مرداد 1396 | 17:44

21
1

باسلام حضور همه همشهريان محترم
جناب منصور مرادي كه از دوستان بنده هستند به نظر ميرسد خنثي ترين نماينده در سالهاي اخير بوده به غير از دستوراتي كه اطرافيان ايشان كه در دروان انتخابات به آنها قول داده اند هيچ نقطه مثبتي براي شهر نداشته اميدوارم يك روز به خودش بياد چون ٤ سال تا چشم ببندي تمام ميشه و بايد در فكر برنامه ريزي و جذب اراي مردم براي دوره بعدي باشه آن هم با پيگيري طرحهاي عام المنفعه نه اينكه دنبال رو نماينده گان دوار قبل باشه چون از جمله شعارهاي ايشان در دوران تبليغات انتخاباتي پيگيري و كسب طرحهاي بود كه منافع عامه بوده اگر ايشان هم مثل ديگر نماينده گان به دنبال تغيير مديران شهرستاني بخاطر پيشبرد اهداف مشاوران و اطرافيان باشه پس ما مردم راي تكراري داديم و فرقي با قبليها نداشته اميدوارم موفق باشه

پاسـخ

زریباریکشنبه 22 مرداد 1396 | 18:23

23
3

دکتر سایه میری مدیری توانمند ولایق و پرتلاش و با اخلاق است مطمئنا ایشان با استفاده از فرصتی که طی این چند سال در این شهر در اختیارش گذاشته شده است به این جایگاه رسیده است . لازم است همه تلاش کنند که ایشان در این پست بمانند تا با استفاده از تجارب و مهارت های کسب شده ، وضعیت بهداشت و درمان مریوان مطلوب تر نماید

پاسـخ

دنیایکشنبه 22 مرداد 1396 | 18:28

20
0

متن بسیار کارشناسی شده متعادل و وزینی بود.تشکر از اقای محمدی من همیشه گزارشات ایشان را دنبال میکنم

پاسـخ

واقع بینیکشنبه 22 مرداد 1396 | 18:48

1
14

اینکه نماینده در جابه جایی و چینش مسئولین دخالت می کند در حوزه های کوچک و شهرهای کم جمعیت امری بدیهی و مشخصی است و مختص نماینده محترم جناب مرادی نیست. ولی از همه دوستان که اصرار دارند همه تغییرات به حساب جناب نماینده نوشته شود دو سوال خیلی ساده دارم:
1. مگر در جلسه تودیع و معارفه جنابان فلاحی و شفیعی آقای آشناگر صراحتا به اصرار جناب نماینده به حضور جناب شفیعی در فرمانداری مریوان اشاره نکردند؟ آیا عملکرد جناب شفیعی خوب نیست؟ براساس کامنت های همین سایت زریبار خبر اکثر مردم مریوان از عملکرد ایشان راضی هستند. چون اگر غیر از این باشد تعریف و تمجید ما از جناب شفیعی دروغ و جاپلوسی و منفعت طلبی بیش نیست. بنابراین جابه جایی مدیران همیشه بد نیست.
2. تا جایی که همه می دانیم جابه جایی مدیران از شخص وزیر به پایین دارای سلسله مراتبی می باشد که حتما باید تایید مدیران بالایی تا شخص وزیر را داشته باشد. اگر فرضا مدیر کل بهداشت و درمان کردستان با جابه جایی جناب سایه میری مخالف باشد نماینده مریوان غیر از فشار به وزیر و دولت مگر می تواند کاری انجام دهد؟ نقش دولت در این حابه جایی ها چرا نادیده گرفته می شود؟
امیدوارم زریبار خبر این کامنت را حذف نکنید.

19
1
حقیقت یکشنبه 22 مرداد 1396 | 21:38

شما فلاحی با اون همه غرور با دکتر سایه میری متواضع یکی می دانی؟؟؟!!!

در ضمن اگر کمی واقع بین باشی و البته کمی هم تفکر کنی نماینده نقشی در آوردن شفیعی به مریوان نداشت . مرادی هر کسی بغیر از فلاحی بود را می پذیرفت.********

1
0
جواب واقع بین یکشنبه 22 مرداد 1396 | 21:51

کاش یکبار متن رو میخوندی اقای واقع بین در متن به رویه ناکارامد مدیران اشاره شده و اینکه روشنگری کنن که هدف از تغییر چیست

1
4
پیشدادی دوشنبه 23 مرداد 1396 | 15:52

در جواب حقیقت
برادر من چرا هر نوع کار مثبت کار نماینده نیست و هر نوع کار منفی کار ایشان هست!!!! این چه منطقی است؟ اگر جناب مرادی با جابجایی جنابان فلاحی و شفیعی مخالف بود مگر این جابه جایی امکان پذیر بود؟ بر فرض محال مطابق فرمایش شما نماینده محترم در این جایه جایی هیچ نقشی نداشته است اگر خدای ناکرده عملکرد جناب شفیعی منفی بود من و جنابعالی اونو به پای دولت و شخص جناب شفیعی می نوشتیم یا نماینده؟
بنده در ابتدای عرایضم عرض کردم و حالا این را اضافه می نمایم، حتی اگر جناب دکتر لاریحانی و یا جناب دکتر مطهری در حوزه های کوچک نماینده باشند این دخالت ها شکل می گیرد. پس جابه جایی ها را دسته بندی نکنیم. اگر خوب بود متعلق به دولت و شخص مدیر و اگر خدای ناکرده بد بود به حساب نماینده بگذاریم. بنده هم مثل شما در مدیریت و توانایی جناب دکتر سایه میری شکی ندارم و امیدوارم سیستم بهداشت مریوان تا سال ها از مدیریت صحیح ایشان استفاده نماید.

پاسـخ

ایرانییکشنبه 22 مرداد 1396 | 18:54

21
0

اقای مرادی...اقای x اقای y....چرا به کارایی که به شما ربط نداره دخالت میکنین؟شمادکتری؟!!کارشناس بهداشتی؟!!مدیریت بیمارستانی خوندی؟!!!
شما که از اول همه میدونن تا نماینده شدی تو جابجایی نگهبان دم در بیمارستان ها هم دخالتتو شروع کردی.بس کن اقا بس کن.به کارت برس.دست از سر سیستم درمان بردار.اگه همینقدر کاری هم داره انجام میشه از جون کندن شبانه روزیه همین ادمای شبکه و بیمارستانه.بفهم....دکتر سایه میری چون ادم باوجدان و قاطعیه یه سری ****افتادن پشت شماها که ضعیفش کنن.کارنامه اون که مشخصه باشه نباشه همه میشناسنش.تو به فکر کارنامه کاری خودت باش

پاسـخ

موسیخـفیکشنبه 22 مرداد 1396 | 21:50

16
0

با سلام
متاسفانه نماینده مریوان بجای وظیفه اصلی خودشون بیشتر مشغول عزل و نصب هستن و کارهای عام المنفعه رو کلا فراموش کردن.
از عزل و نصب رئیس رؤسای ادارات گرفته تا دخالت مستقیم در انتخاب شهرداران شهرهای منطقه مریوان و سرواباد.
ما کجای کاریم واقعا...
تا کی بدبختی اخه...

پاسـخ

همشهرییکشنبه 22 مرداد 1396 | 23:19

14
0

با سلام خدمت مردم مریوان متاسفانه نماینده به جای اینکه در مجلس با وزرا. سازمانهاو ارگانهای دولتی در حال پیگیری مطالبات حوزه خود باشد و بتواند بودجه و طرحهای خوبی بگیرد تا جوانان دنبال کولبری نروند در پی جابجایی مدیران هستند خودش را سرگرم کرده دنبال مدیرانی هست که واقعا کار می کنند و حجم کاری بیشتری دارند چرا دنبال. مدیرانی که به چشم نمی خورند نمی روند مثل. اداره ثبت احوال. محیط زیست. میراث فرهنگی وغیره. 000000 خودتان قاضی باشید

پاسـخ

...دوشنبه 23 مرداد 1396 | 00:10

18
0

سلام به همه.جناب آقای منصور مرادی نماینده ی ما در مجلس واقعا خسته نباشید.شما همان طور که از عنوانتون پیداس نمااااینده مردم هستید پس با مردم باشید لطفا و طبق خواسته و منافع مردم قدم بردارید و بایدم همین طور باشه.بهداشت و درمان ارگان بسیار مهمی هستش مدیریتش از عهده هر کسی بر نماید ،آقای دکتر سایه میری واقعا مدیری بسیار لایق و مدبر و باسوادی هستن که دیگه برای همه اثبات شده و اینا فقط تعریف یا تمجید نیستش .و زحمات و تحولاتی که ایشون برای مجموعه بهداشت و درمان انجام دادن به جرات میتوانم بگم نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیر بوده که پاداششونرو رو فقط خداوند میتواند بدهد.متاسفانه تا بوده همین بوده که انسانهای درست و صادق و کار بلد مورد کم لطفی قرار میگیرند .اما آقای مردای شما لطفا ثابت کنید که اینطور نیست.چون هه ر وا یا وتم ئیوه نماینده ایمه گه لین و مشخصه که نظر و خواست مردم بوتان مهمه

پاسـخ

...دوشنبه 23 مرداد 1396 | 00:16

13
2

یه چیز دیگه ام که میخواستم بگم در مورد جواب رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی بود .که گفته بودن این حرف رو نه تایید میکنم نه تکذیب.جل الخالق آخه این چه نوع جوابی ...اصلا هیچ لاوه ویلی که هیچ نایژم

پاسـخ

...دوشنبه 23 مرداد 1396 | 00:26

6
0

در جواب جناب بی نام که الحق و الانصاف باید بی نام باشه باید بگم که این حرفت خیلی ایتر منالانه بو،چه ربطی به مدیر شبکه داره.پس سلسله مراتب مدیریت چی میشه.اون رییس بیمارستان مگر *****اونجا؟در ضمن از اون نوع آمبولانسهای بنز مجهز که نبوده .یه آمبولانس قدیمیه فکسنی بوده که فک کنم گذاشته بودن کنار اصلا تو فک کن پرتش کنن.بوخشن ولی قسه که تان فره بی ربط و مسخره بو

پاسـخ

انسانم ارزوستدوشنبه 23 مرداد 1396 | 00:34

11
0

درود بر شما زریوار خبر .اقای مرادی با افرادی که دور و برشون هستند هیچ شخصیتی برای خود و احترامی برای رای اعتماد مردم شریف مریوان نذاشتن ..دوستانشون در مرز باشماق دارن به نام ایشان خون مردم وکارگران بدبخت رو تو شیشه میکنن .افرادی که که ***** سیاسی بیش نیستن .الان هم از همین افراد هستن که اعمال نفوذ دارن روی ایشان و میخوان این شهر رو به منجلابی فرو کنن که تا دهها سال ترکش و عواقبش گریبان این شهر مظلوم رو ول نمیکنه

پاسـخ

پویادوشنبه 23 مرداد 1396 | 02:23

3
0

تغییروتحول برای پیسرفت لازمه نمی دانم آقای مرادی چه سلوکی را در پیش گرفته اند ما اعتقاد داریم مدیران کارآمد وپرتلاش باید حمیایت شوند ومدیران نالایق هم کنار گذاشته شوند الآن مادر مریوان میدیران ضعیفی داریم که آقای فرماندار بین مدیران زحمت کش تفاوتی قاءل نیست چون گفته من نمی گذارم هیچ مدیریی تغییر کند .مرادی هم به دنبال کسب رضایت مردم ومخالفان خود می باشد

پاسـخ

کارمند غرغرودوشنبه 23 مرداد 1396 | 08:08

9
0

***************.با سلام بنده کارمند شهرداری هستم از عملکرد ابدارچی اداره به شدت ناراضی هستم .اصلا به موقع چایی نمیاورد وقتی هم میاورد یا سرد است یا چای کهنه است یا با منت رو میز میگذارد .چون دیدم شما در جابجایی کارمندان و مدیران نقش موثر و عملکرد درخشانی داری لذا داد به شما رساندم که هرچه سریعتر نسبت به تعویض جناب ابدارچی اقدام عاجل فرمایید.خدا اجرتان دهد.واقعا فعال و دلسوز هستین

پاسـخ

بی زباندوشنبه 23 مرداد 1396 | 09:29

1
2

ایها الناس چرا همه شما در مورد مدیران مریوان حرف میزنید پس مدیران سروآبادی چی؟
چرا عوض نمیشن؟
جناب منصور مرادی این فرماندار سروآباد تا کی باید بمونه

پاسـخ

شهرونددوشنبه 23 مرداد 1396 | 13:27

12
0

اقای مرادی نماینده محترم هر کس در راستا اهداف ایشان و مبلغ برنامه های ایشان نباشد
عزلش میکنه ایشان از همین حالا به فکربرنامه برای دور بعدی مجلس هستند به همین دلیل
براش فرقی ندار کسی کار کنه ومحبوب باشه یا نه فقط بایستی مدیران در راستای برنامه
اهداف وی حرکت کنن

پاسـخ

faridدوشنبه 23 مرداد 1396 | 17:35

5
1

چه مسخر ه بازیکه له مریوانا ئه مانه چی نماینده وظیفه ی چیه به سر ادراتو

پاسـخ

...دوشنبه 23 مرداد 1396 | 17:54

4
6

در جواب جناب بی نام خان چیزی خاصی نمیگم دیگه چون خودشونم گفتن بنده خدا که بی نام اند و حتم به یقین هم بی منطق ،بی خبر از همه چی،و.. .خلاصه دیگه .دیاره فریچ حسودی ولی خواب دیدی خیر باشه.کاماکان بی نام باش.

پاسـخ

شهروند مریوانیدوشنبه 23 مرداد 1396 | 22:01

11
10

توی یک جمله میتوان گفت مردمان مریوان بیگانه پرست هستند دکتر سایه میری کار بزرگی انجام ندادن این طرح ها کشوری بوده و از جیب این آقا هزینه نشده از کاه کوه نسازید اگه این آقا اهل مریوان بود و این کارها رو هم انجام میدادن آلان مردم نفرین میکردند اگه مرد خوبیه بزار تشریف ببرن شهر خودشون مگه یک مریوانی میتونن سقز رییس بشن

6
7
.. چهارشنبه 25 مرداد 1396 | 12:00

ببخشید واقعا که از جیب خودش خرج نکرده
نیست بهترین سالهای عمرشو که همه دکترا دنبال پول دراوردن بودن برا شهرمون خرج نکرده!این هزینه نیست اقای مطلع از همه چیز!؟صاف تر ازین ادم دیگه پیدا نمیکنیم.ما میمونیم و ادم های قبل ایشون که همه خووووب میشناسیمشون

14
5
کارمند پنجشنبه 26 مرداد 1396 | 01:52

درود بر شما شهروند مریوانی
این آقا اگه مدیر لایقی هستن چرا در شهر خودشون خدمت نمیکنن؟؟؟
البته اگه مدیر خوبی بودن نماینده سقزنمیزاشتن اینجا بمونن

5
11
.. جمعه 27 مرداد 1396 | 00:10

بي معرفت نمك نشناس همينه

8
2
کارمند شنبه 28 مرداد 1396 | 02:40

اولآ بی معرفت خودتی
بعد انتظار داری همه تقدیر کنن چاپلوس ؟؟؟

10
1
درجواب ... شنبه 28 مرداد 1396 | 02:51

عزیز جان انتظار داری از اربابت تشکر کنن بدبخت ...................... با این اسمی که واسه خودت گذاشتی معلومه که چقد بدبختی

9
2
پرستار در جواب .... شنبه 28 مرداد 1396 | 03:28

نمک نشناس خودتی بی شعور .
هرنظری میزارن مثل ...... جواب میدی ؟
واقعا که چاپلوسی .

4
13
... شنبه 28 مرداد 1396 | 19:02

حرف بسیار بیخودی زدی .اسم خودتم گذاشتی کارمند؟امیداورم خدا زبان کسانی را که به ناحق حرف میزنند رو لال کنه.آمین

پاسـخ

پیگیرسه شنبه 24 مرداد 1396 | 07:53

8
1

نمی دانم کامنت بنده که به زبان کردی نوشتم نتونستی بخونید یا اینکه به قول کردی (بو مه ره کان زه رری بوو)باید خدمت خوانندگان محترم عرض کنم تغییر به شرط پیشرفت حقه اما به شرطی که در امورات شهر خلل وارد نکندوانتصاب ها شایسته سالاری باشد. جناب *****با پیگیری ها مستمر خود در تغییر حتی سرایدار ومدیران و...ادارات، فقط دین خود را به کسانی که براش عکس وپوستر توزیع کردن ادامی کند وگرنه پیشرفت وتوسعه شهر همشه کشکه .باید یادآوری کنم مدیر آموزش وپرورش را فقط به خاطر عدم انتصاب یکی از طرفدارانش دریکی از پست اداری تغییرداد.که دکتر سایه میری وآقای محمدی و...هم مشمول رحمت ایشان میشوند.

پاسـخ

مدير دبستان خاص دخترانهسه شنبه 24 مرداد 1396 | 21:32

16
1

****** عزيز تو رو خدا در معرفي يه آموزگار ديگه دخالت نكن و كمتر به اشكال مختلف سعي كن كسي كه لياقت جايگاهي رو نداره تحميل كني
معاون آموزش و پرورش
اكثر كارشناسا
آبدارچي ها
همه رو عوض و جابجا كردي
زشته به خدا
كاري نكن موردي ليست تمام گماشته هاتو براي زريوار خبر بفرستم !
ممنون از تمام دست اندركاران زريوار خبر بابت زحمات شبانه روزيتون

پاسـخ

ایرانیسه شنبه 24 مرداد 1396 | 22:39

9
4

زریوار خبر....یه فعالیتی کن....یه کمپین مردمی باشه که خودمون بریم سراغ این ادما برا اینکه دکتر بمونه اینجا

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی