سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
گزارش/
پنجشنبه 12 مرداد 1396 / 17:11|کد خبر : 5077|گروه : پزشکی

تحولی بزرگ در بهداشت و درمان مریوان/مدیران بزرگ به انتها نمی رسند بلکه استمرار می یابند

عملکرد مثبت و سازنده دکتر سایه میری بیشتر بر ضعف های آن جلوه می کند و عملکرد وس در راستای توسعه خدمات درمانی و توریسم درمانی روبه جلو بوده و استمرار این مدیریت با پوشش و برطرف کردن نقاط ضعف آن می تواند شهرستان مریوان را در رسانیدن به وضعیت مطلوب یاری کند.

عملکرد مثبت و سازنده دکتر سایه میری بیشتر بر ضعف های آن جلوه می کند و عملکرد وس در راستای توسعه خدمات درمانی و توریسم درمانی روبه جلو بوده و استمرار این مدیریت با پوشش و برطرف کردن نقاط ضعف آن می تواند شهرستان مریوان را در رسانیدن به وضعیت مطلوب یاری کند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، شادروان دکتر قریب چه زیبا گفت که اگر پزشک شدی دیگر متعلق به خودت نیستی.آدمهای بزرگ زود از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند؛دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان از این دست آدمهاست،پزشکی که از زمان تکیه زدن بر مسند مدیریت شبکه بهداشت متعلق به خودش نبوده وعملکرد مدیریتش در راستای شیرین کردن تلخ کامی های مردمان این شهر بوده.به گذشته نگاهی گذرا که بیاندازیم بیماران برای ساده ترین عمل جراحی و عکس برداری مجبور به تقبل هزینه های گزاف و سفر دور و دراز در جاده های پر خطر به مرکز استان و حتی مراکز استانهای همجوار می شدند، روزگاری که بافت فرسوده و وضعیت اسفناک بهداشتی بیمارستان و مراکز بهداشت مریوان بیماران را که هیچ حتی دل ره گذران عابر پیاده را نیز به درد می آورد.

در طی دوره مدیریت دکتر سایه میری امروز به جایگاهی رسیده ایم که بیمارستان فجر مریوان توانست عنوان نخست کشور را در زمینه ارائه هتلینگ یا همان نوسازی فضای بهداشتی و درمانی را به خود اختصاص دهد در طی این مدت 12 مرکز بهداشت در مریوان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال تعمیر و بهسازی گردید،بیمارستان فجر مریوان مجهز به دستگاه ام آر ای با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال گردید که مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیاست و دیگر سفر به مرکز استان و سایر استانهای همجوار و دست و پنجه نرم کردن با جاده های مرگ که به راستی یکی از مشکلات عدیده و مهم این شهرستان بود رفع گردید،با تجهیز و راه اندازی اتاق عمل بیمارستان فجر عمل جراحی آرتروسکوپی که از جمله جراحی های مهم و تخصصی است که شامل اعمال جراحی پارگی رباط های صلیبی،آرتروز های خفیف می شود و همچنین راه اندازی دستگاه مامو گرافی دیجیتالی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال که انجام آن نقشی اساسی در تشخیص به موقع  و درمان سرطان های سینه که شایع در بانوان است قدمی بسیار مهم و حیاتی در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی شهری برداشته شد.

این گامهای مثبت سبب شد مریوان قدمی فراتر از انتظارات برود و تنها شهرستان استان کردستان لقب بگیرد که موفق به دریافت مجوز پذیرش بیماران بین المللی IPD  از وزارت بهداشت،درمان و اموزش پزشکی شده است که بحث توریسم درمانی را در راستای پیشبرد شهرستان به سمت توسعه را پیش ببرد.در زمینه های بهداشتی و اهتمام و توجه به مناطق روستایی و محروم نیز مرکز بهداشت با اهتمام بسیج جامعه پزشکی اقدامات بسیار مفیدی صورت دادند که امروز دور ترین مرکز بهداشت و درمان در مریوان نیز مجهز به آزمایشگاه تشخیص طبی شده،بیش از 250 خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در روستاهای محروم صورت گرفته و در راستای پیشگیری نیز با اقدامات پیشگیرانه مانع از ورود بیماری های واگیر دار مخصوصا وبا و آنفلوانزا  از کانال مرزی به داخل شهرستان شدند.

در دنیای امروز یکی از زیربناهای حیاتی توسعه ارائه خدمات درمانی با کیفیت است موارد فوق ذکر گوشه کوچکی از اقدامات مدیریت شبکه بهداشت و درمان مریوان بود هرچند هیچ نوع مدیریتی را نمی توان یافت که عاری از عیب و نقص باشد و صددرصد نقدهایی هم در سال های اخیر همچون کمبود پزشکان متخصص و چند مورد مرگ ومیر در بیمارستان های مریوان وجود دارد هرچند در این زمینه با وجود این اتفاقات کمترین میزان مرگ و میر را در سطح شهرستان های استان داشته ایم؛ اما ما تا رسیدن به نقطه مطلوب خدمات درمانی و بهداشتی هنوز فاصله داریم اما شاید بتوان به جرات گفت عملکرد مثبت و سازنده دکتر سایه میری بیشتر بر ضعف های آن جلوه می کند و عملکرد وس در راستای توسعه خدمات درمانی و توریسم درمانی روبه جلو بوده و استمرار این مدیریت با پوشش و برطرف کردن نقاط ضعف آن می تواند شهرستان مریوان را در رسانیدن به وضعیت مطلوب یاری کند.

امید محمدی-خبرنگار افتخاری زریوار خبر

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 19:47

29
31

زریوار خبر چه خبره!!!!!!! داری خیلی بزرگ نمایی میکنی

11
16
ساوجی یکشنبه 15 مرداد 1396 | 23:29

دوست دارم جناب دکتر سایه میری جواب بدن:
اگه خدای نکرده از خانواده دکتر سایه میری کسی مشکل ارتوپدی پیدا کنه , ایشون چکارمیکنن?
تنها متخصص شهر رو میبرن خونه تا ویزیت کنه? یا میارن بیمارستان غیر نوبت میفرستن تو مطب? یا میرن رو سایت نوبت دهی, نوبت میگیرن(عمراّ بتونه) . یا میرن سنندج پیش متخصص(البته اگه سالم برسن)?
به نظر شما چکار میکنن?

پاسـخ

Rپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 20:42

32
30

سلاااااام بو دکتر سایه میری گیان.درود بو دکتر سایه میری.سپاس بو دکتر سایه میری.یاخوا سه ربرز بی دکتر سایه میری.پاینده باد دکتر سایه میری.پاینده باد دکتر سایه میری ،پاینده باد دکتر سایه میری.

پاسـخ

Rپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 20:47

35
33

مدیریت فقط و فقط لایق خوته بخوا.یاخوا سرافراز بیت .چششششششم حسووووودای بدبخت عقده ای کور شه ایشالا.فتوکل علی الله.

25
28
کارمند شنبه 14 مرداد 1396 | 15:02

واقعا که چاپلوسی بهت میاد عزیز

6
11
همشهری دوشنبه 23 مرداد 1396 | 08:45

واقعا چاپلوسی به این اندازه دیگر بد بخت...ناتوانتر افرادی در شهر باشه مدیر ازایشان بهتر هست..

9
9
R دوشنبه 23 مرداد 1396 | 23:12

کدوم چاپ ؟کدوم لوس؟بله کاملا درست گفتم.این تنها حرف من نیست حرف همه است البته به جز شمااا.هزار بار دیگر هم تکرار میکنم.حسوووووود

9
9
R سه شنبه 24 مرداد 1396 | 00:46

بدبخت خودتی اتفاقا

7
10
همشهری پنجشنبه 26 مرداد 1396 | 02:55

بدبخت خودتی چاپلوسسسسسس

پاسـخ

مريوانپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 21:24

23
11

شهرستان مريوان نقطه ي صفر مرزي،همواره همراه كردن نام اين نگين سرسبز با لقب مرزي بودن بسياري از نامهرباني ها و محروميت ها رو توجيه كرده،امروز مريوان بالغ بر ٤٠نفر متخصص دارد،دستگاه هاي پيشرفته تشخيصي واتاق عمل هايي دارد كه روزانه در انواع زمينه ها عمل هاي موفقيت اميزي انجام مي گيرد،خريدهاي دست و دلبازانه ي دستگاه هاوتجهيزات پزشكي و بالا رفتن تصاعدي پذيرش مريض در اين چند سال نشان از توانائي هاي مردعزيز و شجاعي بنام دكترهرشيار را دارد متقاعد كردن مديران ارشد وزارت بهداشت از وزير گرفته تا رييس دانشگاه براي توجه بيشتر به مريوان عزيز بي شك از جربزه ي مديريتي و قدرت نفوذ ايشان بوده كه البته تنها و تنها حاصل صداقت و سابقه ي روشن اين مرد در عمل و كار است،دست تمام پرسنل بهداشت و درمان را مي بوسيم كه تعصب و غيرت خود را با عملكرد خوبشان به ما نشان دادند

پاسـخ

پرسنل بهداشتپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 21:39

46
20

با سلام\با آرزوی موفقیت برای آقای دکتر سایه میری و تیم همراه\ایشون در دوره مدیریتشون واقعا خوش درخشیدند و در راستای ارتقا و پیشبرد اهداف بهداشتی و درمانی و ارتقای کیفیت خدمات با تمام توان فعالیت کردن و زمانی که در جهت کاهش مشکلات موجود میتونن بیشتر کمک کنن شنیده میشه که قراره مدیر دیگه بیاد . امیدوارم ریاست محترم دانشگاه با مقایسه مدیریت ایشون با مدیران سابق از تصمیمی که گرفتن منصرف بشن چون تا زمانی که یه مدیر دیگه بیاد و با مشکلات سیستم و شهر آشنا بشه دوباره اونم عوض میشه و این داستان ادامه دارد .....\زمزمه های رفتن معاون توانای ایشون آقای مدریک محمدی هم به بیمارستان کوثر مایه ی تاسف برای سیستم هستش چرا که افراد توانمند در مریوان به علت سختی کار و مشکلات بوجود آمده همه راهی سنندج می شن انشالله ایشون هم همراه آقای دکتر ماندگار بشن .

پاسـخ

همکارجمعه 13 مرداد 1396 | 00:03

24
16

توانمندی , و مدیریت دکتر سایه میری بر همکاران شبکه بهداشت ودرمان و مردم مریوان پوشیده نیست چون منفعت و سلامت مردم همیشه برای ایشان اولویت بوده است.

پاسـخ

مریمجمعه 13 مرداد 1396 | 03:16

21
14

واقعا گزارش کامل و بی نقصی بود
امیدوارم مسئولین شهرستانی علی الخصوص جناب آقای منصور مرادی وجود همچین گنج گرانبها را برای این مرز و بوم غنیمت شمرده و برای ماندگاریش در این شهرستان بعنوان مدیر از جون مایه بگذارند چون با این کار برای مردمی که بهش رای دادن خدمت خالصانه خود را نشان می دهد.

پاسـخ

راستگوجمعه 13 مرداد 1396 | 04:04

22
13

درود و هزار درود بر شما که فعالیتهای ایم مدیر لایق و بی ریا رو دیدید و گزارش کردید از خداوند متان ارزوی طول عمر و سلامتی برای این پزشک تلاشگر خواستاریم

پاسـخ

همشهریجمعه 13 مرداد 1396 | 11:10

21
15

بژی دکتر سایه میری

پاسـخ

امیدجمعه 13 مرداد 1396 | 19:01

18
14

اگر در تمام این سالها فقط یک نفر لایق رو بخوایم نام ببریم اون فقط دکتر سایه میری هستش مردی بی ریا و مدیری بزرگ

پاسـخ

همشهریجمعه 13 مرداد 1396 | 21:58

15
9

سلام و درود بر صداقت ، جدیت ، تلاش و زحمات شبانه روزی این مرد شریف و بزرگوار.
جناب آقای دکتر سایه میری در این مدت با اخلاق نیکو و مدیریت لایق و بسیج کلیه امکانات و منابع با شتاب بسیار زیاد وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان را با جلو برد و متحول نمود . ضمن تقدیر و سپاس از ایشان و مجموعه همراهشان ، امیدواریم که زمینه برای استمرار و حضور ایشان فراهم و مدیران ارشد شهرستانی با بهره گیری و غنیمت شمردن این فرصت گرانبها ، به این حرکت روبه جلو در عرصه بهداشت و درمان کمک کنند.

پاسـخ

ساوجیجمعه 13 مرداد 1396 | 22:45

8
6

لطفا نظرات قبلی مارو هم نشون بده

پاسـخ

شهروندی بی طرفجمعه 13 مرداد 1396 | 23:24

14
13

واقعا طرز فکر مردم است که آنها را زیر دست و چاپلوس می کند اما در ایران فضای مجازی هم به کمک این مردم آمده

پاسـخ

همکاردوشنبه 16 مرداد 1396 | 14:23

7
6

رسانه چاپلوس به تمام معنا و نظر همکاران را سانسور کردن به چ معناست؟؟؟؟

5
0
کارمند پنجشنبه 26 مرداد 1396 | 14:03

واقعا که درست فرمودی پس نظرما کوووو؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

....سه شنبه 17 مرداد 1396 | 23:00

4
2

سلام لطفا بقیه کامنتهارو هم پخش کنید.ممنون .

پاسـخ

Mسه شنبه 17 مرداد 1396 | 23:35

6
5

واقعا خیلی **** بی وجدانی هستید متاسفم براتون که فکر میکنید چون در مجلس نماینده دارید باید هر کار مزخرفی که خواستید براتون انجام بشه.
بازم متاسفم که دلسوزی های دکتر سایه میری رو نادیده گرفتید.

پاسـخ

...جمعه 20 مرداد 1396 | 00:19

5
5

سلام ای وای از دست تو زریوار خبر.چرا همه کامنتهارو که خیلی قبلتر فرستادیم رو پخش نمیکنی آخه .ای بابااا ،بزار ههههمه بدونن که ما مردم مریوان چقدر دوستدار و حامی آقای دکتر سایه میری هستیم.با سپاس فراوان و خسته نباشید.راستی پنج سالگیتم مبارک زریوار خبر جان.

5
2
شبکه پنجشنبه 26 مرداد 1396 | 14:04

الکی میگی خخخخخخ

پاسـخ

محمدپنجشنبه 26 مرداد 1396 | 20:40

0
3

با سلام به تمامي دوستان و هزاران درود به منصور عزيز بنده حدود 20سال است با كاك منصور در ارتباط هستم كه جز صداقت پاكدستي و پيگير كار مردم بودن چيزي نديدم براي اگاهي از پيگير بودن مشكلات حوزه انتخابيه لطفا به كانال تلگرامي و يا پايگاه خبري ايشان لطفا مراجعه فرمائيد و انرا مقايسه كنيد با كانال هاي ديگر نمايندگان استان در ارتباط با دكتر سايه ميري اتفاقا ايشان تا بحال مانع رفتن ايشان بودند والا مدتها قبل از شهرستان رفته بودند كه زريوار خبر مي تواند صحت وسقم انراا ز دكتر سايه ميري بپرسند با سپاس

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی