سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
چهارشنبه 11 مرداد 1396 / 10:53|کد خبر : 5072|گروه : ورزشی

فشار مشاور نماینده مجلس برای عزل یکی از مدیران مریوان

یکی از مشاوران نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در ماههای گذشته با ایجاد فشار و لابی قصد برکناری یکی از مدیران شهرستان مریوان را دارد.

یکی از مشاوران نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در ماههای گذشته با ایجاد فشار و لابی قصد برکناری یکی از مدیران شهرستان مریوان را دارد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، امید حیدری یکی از مشاوران نزدیک به منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در ماههای گذشته با لابیگری و ایجادفشار قصد برکناری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان را دارد.

 اگر چه هر مدیری دارای نقاط قوت و ضعف است و نباید برای همیشه در پست مدیریتی باقی بماند و مدیریت اکبر محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان خالی از اشکال نیست اما اداره کل ورزش و جوانان به عنوان مافوق و مدیر بالادستی می تواند در خصوص ماندن یا رفتن مدیر خود تصمیم بگیرد.

به گفته یک منبع آگاه در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تغییر و جابجایی اکبر محمدی در دستور کار و جزء برنامه های این اداره نبوده و در آینده نزدیک نیز جزء برنامه های اداره کل نخواهد بود.  

 اگر چه فشار از سوی این مشاور نماینده در هفته های اخیر به اوج خود رسیده است اما نباید اقدامات و فشارهای مشاور نماینده را برنامه و قصد و نیت منصور مرادی نماینده مجلس برای عزل این مدیر تلقی کرد.

منصور مرادی پیش از این در مصاحبه های خود با رسانه ها تأکید کرده بود در عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی ندارد اما نماینده جوان مریوان بهتر است برای اطمینان بیشتر مردم از اقدامات خودسرانه مشاوران خود جلوگیری کند تا شائبه دخالت نماینده در عزل و نصب مدیران تقویت نشود.

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

امیرچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 11:15

31
2

اگر اقای مرادی دراین زمینه مدیران دخالت نمیکنند چرا افرادزیر دست ایشان این اجازه رابه خود داده اند که دخالت کنند اگر همه در امورات خود فعال باشیم میتوانیم فردای بهتر را بسازیم باشعار نه باعمل وتفکر بهتر

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 11:16

29
3

ایشان بە شدت ********** در سر دارد و برای رسیدن بە آن همە ابزارها را بە کار میگیرد! قبلا از نردبان رای مردم برای شورای شهر بالا رفت حالا هم بە خاطر بی تجربگی آقای مرادی، عمدە سیاستگذاریها را ایشان برعهدە دارد. چیدمان هیات اجرایی شورای شهر اخیر نیز از دستە گلهای دیگر ایشان بود کە بە نام نمایندە بە آب دادە شد. البتە این فقط آقای محمدی نیست کە آقای حیدری برنامە تغییرش را بە نمایندە تحمیل کردە است بلکە طبق اخبار موثق تغییر چندین مدیر و مسئول دیگر نیز در دستور کار دارد کە افراد تحت نفوذ خود را در آن پستها بگمارد.

پاسـخ

هاوریچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 11:17

29
2

امید حیدری و فشار برای برکناری مدیر ورزش و جوانان ، لابی برای ابقای شهردار و... بالاخره ما نفهمیدم مرادی نماینده است یا حیدری .

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 11:30

27
1

حیف اون رای های که مردم بیچاره مریوان به امید آبادانی شهر ودیارشون و ایجاد اشتغال برای جوانان به نفع آقای مرادی به صندوق انداختند
اقای مرادی و مشاورشون یا از مشکلات و معضلات شهر بی خبرن که دنبال عزل و نصب مدیران شهرستانی هستند و یا خبر دارن و لی این عزل و نصب ها براشون از رفع مشکلات مردم مهتره
اقای مرادی مردم به جنابعالی رای دادن که از دست این جاده های مرگ راحت بشن،جوانان برن سرکار ،مشکل معیشت مردم حل بشه،مشکل کول بری و مرز نشینی مرزنشینان حل بشه و....نه اینکه رئیس فلان اداره عوض بشه

پاسـخ

ورزشکار مریوانیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 11:44

18
11

با سلام
جناب اقای اکبر محمدی بدون شک از مدیران برترو لایق چه در سطح شهرستان وحتی در سطح استان هستش که عملکرد ایشان از مقامهای بدست امده در این دوره مدیریت ایشان در کلیه رشته های ورزشی از سطح استانی کشوری بین المللی گرفته تا المپیک واضح و مبرهن هستش که ظاهرا دوستان و مشاوران بی سواد نماینده چشم دیدن موفقیت و تلاش این مدیر لایق را ندارن . اقای محمدی متعلق به بدنه ورزش این شهرستان هستش مدیری کارامد و قهرمان ورزشی که این شهرستان به داشتن همچین مدیری به خود میبالد . و تمامی ورزشکاران با تمام قدرت پشت ایشون هستند و خواهند ایستاد .
یه توصیه به مشاواران کار نابلد
لطفا بدنبال انجام وظایف کاری خود که خدمت صادقانه و بی ریا به این مردمی که با رای خود به شما منتظر به سر انجام رسیدن وعده های شما هستن .
وظایف نماینده کارهای مهم تر از جابجا کردن یک مدیر کاربلد هستش . لطفا اصل را بچسبید فرع را پیشکش.
با سپاس از زریوار خبر

10
4
مربی چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 15:35

بدون شک آقای اکبر محمدی از مدیران موفق استانی بوده امید است نماینده محترم و مدیرکل محبوب استان این موضوع را مد نظر داشته باشند.

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 11:46

11
4

نه پاي رفتنم اكنون نه بال پرواز است.!!!!؟ چرا مديران ما اكثرا بر ماندن انهم از نوع در جا ماندن تاكيد دارند شايد رفتن ، بيشتر موفقيت به ارمغان بياورد تا ماندن.

پاسـخ

م. خورشیدیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 12:02

21
26

باسلام خدمت سایت مردمی زریبار خبر. فقط ایژم مریوان شاری کله پیاوانم چون هه تیوووو کوتویت. جالبه منصور مرادی له مرز ایوت تا ایسه ۳۵۰ نامه داوه به وزیر راه بو جاده مریوان سنه. ***********. دفتر خاطرات پر اکاتو. کا منصور هاوشانکانت له حین مصاحبه له مرزا خ**** ا*** و ح***ر**** بون. امه یعنی فاجعه.

26
24
h .r چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:09

ببین عزیز پاتو از گلیمت درازتر نکن این خ.... ا .... که فرمودید خیلی بزرگتر از اونیه که شما فکر کردین و فکر نکنم افرادی تنگ نظر مثل جناب عالی لایق گذاشتن کفش هم براش باشی .

پاسـخ

قهرمان ورزشیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 12:29

9
5

باسلام
اقدامات و زحمات آقای محمدی برای ورزشکاران و قهرمانان ستودنی است. و عملکرد آقای حیدری در شورای شهر نیز برگمان آشکار است ایشان بنده را از اتاق شورا در حالی که قهرمان بودم بیرون انداخت.
کلام آخر آقای محمدی حمایتت میکنیم

پاسـخ

درخشانیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 12:35

15
1

سلام علیکم
دوستان آقای محمدی رییس تربیت بدنی باشگاه بدنسازی آقای ا مید حیدری را از خیابان چهار راه بیمارستان بوعلی کنار بیمارستان بدلیل عدم صدور مجوز باشگاه در سال 92به خیابان ارتش. انتقال دادند در حال حاضر هم ایشان مجوز ندارد.
کینه شتری آقای حیدری هنوز باقی است.
متاسفانه شورا را از لحاظ ورزشی نابود کردن الان نوبت به اداره تربیت بدنی است.!!!!!

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 12:54

7
7

تشکر از آقای جوانمردی.
دوستان و ورزشکاران عزیزم سلام خسته نباشید
به گفته وزیر ورزش چند روز پیش در سنندج اعلام نمودند آقای جولایی از مدیران توانمند کشور هستند.
آقای جولایی لطفا قضیه را مدیریت بفرمایید چون تغییر مدیر اصلا بنفع شهرستان نیست آقای محمدی از تحصیلکرده های ورزشی هستند و در مدیریت کاربلد از زمان ایشان تحولات ورزش، قهرمانی ها و میزبانی ها را به یاد بیاورید.
شورای شهر برای مردم مریوان با توجه به رای نیاوردن آنان گویای قضیه است.
پس از رشد مریوان هراس دارند.
آقای جولایی لطفا مدیریت کنید.

پاسـخ

کارمندچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 12:59

21
4

آقای حیدری چپ و راست خود را نمیدانند جالب است امروز نوبت رییس تربیت بدنی است فردا نوبت کدام مدیر است.
فکر کنم فردا نوبت فرماندار است.!!!!!!!!!!!
آقای مرادی براستی اینان مشاور شما هستند!!!!!!!!
اخه حیدری در طول عمرش ورزش کرده یا فقط لباس ورزشی پوشیده است.!!!!!!!
مریوان است دیگه!!!!!!

پاسـخ

سیناچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:03

22
11

اکبرمحمدی انسان بسیار مغرور ،متکبروفخرفروشی است.امید است اقای جولایی مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان ایشان را از سمتش عزل کنند.

پاسـخ

سهرابیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:07

9
12

الان شهرستان مریوان در سه سال پشت سر هم برترین اداره از لحاظ مدیریت بوده است اخه حیدری فکر کنم خواب دیده؟؟؟؟!!!

پاسـخ

محله نوبهارچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:14

13
2

آقای امید حیدری مهر باطل خورده شاید با این کار میخواهد برای نماینده شدن تبلیغات کند.

پاسـخ

نوری. _چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:18

10
14

آقای اکبر محمدی سال 95 کارمند نمونه شده. در اسفند ماه 95 در سنندج از ایشان تجلیل کردند.
آقای حیدری هم در کمیسیون ورزش شورا هم نمونه شدند اگر عملکردشان خوب بوده که نبوده شورا دوری پنجم شرکت میکرند تا مردم عملکردش را با رای دادن یا ندادن مثل بقیه شوراها ثابت میکردند.

پاسـخ

پایانه مرزچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:21

20
1

سلام؛
امید حیدری با رایزنی نماینده چند ماه پیش پست رییس مدیر پایانه باشماق را خواستند جای چربی است الان واقعا به تربیت بدنی راضی هستی باورم نمیشه.

پاسـخ

آربنچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:26

15
4

باسلام بدونه شک یکی ازشاهکارهای جناب مرادی عزل ریس کمیته سوخت مریوان آقای محمودی وآوردن ریس جدیدو غیره بومی به جای ایشان میباشد که واقعا جای تاسف دارد که نماینده مامدیری لایق مثل آقای محمودی راعزل وبه جای ایشان مدیری خارج ازاستان به جای ایشان به کرسی ریاست بنشاند

8
1
هیوای میمکه کتان پنجشنبه 12 مرداد 1396 | 08:03

داداش چی میگی رییس شرکت گاز هم از بستگان امید حیدری اهل روستای ژان هستش. حیف عباسی رو کنار بزاری ******** مگر تو همین سایت مردمی زریبار خبر ندیدی که کارمندان شرکت گاز چه وضعی داشتن وقتی جناب عباسی رفتن

پاسـخ

مربی کاراتهچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:34

8
6

مدیریت اقای اکبرمحمدی را از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب تیم ملی در مریوان بر کسی پوشیده نیست جشنواره های متعدد مسابقاتی که باعث شده جوانان این شهرستان به اردوهای تیم ملی راه یابند
مسابقات کاراته در فروردین ماه از سوی فدراسیون مکاتبه شده به وزیر که از میزبانی مریوان از مدیر کل و فرماندار محترم تشکر کردند.(خبرش را در کانال فرماندری موجود است)
بجای تقدیر از ایشان متاسفانه به فکر عزل ایشان هستند
اقای مرادی نماینده محترم اقای محمدی و اقوام ایشان که برای شما تبلیغ میکردند .
البته شما دارید کم کم طرفداران ودوران انتخابات و اقوام خود را با مدیریت نابجا امید حیدری از دست میدهید .
اقای مرادی لطفا از هیاتها بپرسید در مورد اقای محمدی از مدیر کل که خود ایشان مریوانی هستند نه از یک نفر .

پاسـخ

پیشکسوت ورزشیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 13:42

9
11

با سلام دوستان باید همیشه واقع بین باشیم و به دنبال واقعیت بگردیم زیرا در طول این چند سال ورزش مریوان از لحاظ قهرمانی و. زیر ساخت پیشرفت فراوانی داشته آن هم با تلاش مدیر کل جناب آقای حامد جولایی واکبر محمدی رئیس اداره ورزش جوانان بوده اما شما چکار کردی جناب حیدری شما اولین کاری که وارد شورا شدی تاسیس یک باشگاه بدونه مجوز و بازنمودن فروشگاه ورزشی.به خاطر اینکه تمام جوایز مسابقات شهرداری را از فروشگاه شما تهیه کنند دیگر وارد جزئیات نمی شوم جناب نماینده خودش داوری بکند

پاسـخ

وزارت کشورچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 14:25

11
1

با سلام خدمت دوستان زریوار خبر
چطور ممکن است زیر دستان اقای مرادی بدون اجازه وهماهنگی خودش کاربکنند.اقای مرادی اینقدر سیاست دارند که خودشون وارد نشن وبه واسطه مشاوران این کار را بکند .نماینده تمام فکر وذکرش اینه که مدیرانی که ایشون رو قبول ندارند از کار برکنار کند .هنوز اختیارات خودش رو خوب مطا لعه نفرمودند .فقط به فکر این است که کسانی مدیر باشند که دوره بعدی براش کار کنند ویا قبلا باهاش بودند. اصلا وابدا به فکر مردم وپیشرفت وابادانی نیست. وسلام

پاسـخ

علی خانزادیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 14:34

5
2

عزل دکتر سایه میری توهین به حقوق مردم مریوان و مرگ خاموش زریبار است...

پاسـخ

واقع گراچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 15:02

20
5

دوستان آقای محمدی هرکس وهرورزشکاری میداند که ضعف مدیریتی درورزش دارن ومناسب ریسی نیستند.پس اگر امیدحیدری یا حامدجولای ویا فرماندارمحترم این لطف رو بکنند وایشان رابرکناربکنند عالی میشه.ایشان چون فقط با آقای جولایی تامل دارند وحرف شنوی فقط چند ساله تواین پست تونسته بمونه وگرنه اصلا مناسب ریاست ورزش وجوانان نیست.همه میدانن

پاسـخ

افشینچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 15:09

22
5

هرنیروی‌ غیراز‌ محمدی‌ میتونه‌ خون‌ تازه‌ به‌ ورزش‌ تزریق‌ کنه‌ الان‌ نه‌ تنها‌ ورزشکاران‌ از‌ مجموعه‌ دوری‌ گرفتن‌ بلکه‌ فقط‌ روی‌ به‌ راههای‌ بی‌ راهه‌ کشیده‌ شده‌ است‌ ازبی‌ توجی‌ وکم‌ کاری‌ محمدی‌ بوده‌ وحقش‌ حتی‌ جایگاهی‌ نیست‌ که‌ توشهرمریوان‌ سمتی‌ داشته‌ باشه

پاسـخ

قهرمان ورزشيچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 15:10

22
5

سلام تواين چندسال بعلت بي توجهي آقاي اكبرمحمدي تمام قهرمانها گوشه گيرشدن وازورزش عقب كشيدن ممنون ميشيم يك فرد بالياقت رابجاشون بگذاريد فقط به نزديكان وسفارش شدگان خودشون توجه دارن وبقيه ورزشكارها رو زده مردن

پاسـخ

پیشکسوت ورزشچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 15:58

5
13

امید است مدیران تصمیمی نگیرند که آرامش فعلی ورزش مریوان را خدشه دار کنن

پاسـخ

در جواب قهرمان ورزشی و افشینچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 16:17

6
16

کدام قهرمان؟ در زمان مدیریت آقای جولایی و محمدی قهرمان پروری شکل گرفت. شما احتمالا همان دو نفری هستید که منافعتان از ورزش قطع شده است.
پس نگویید قهرمان. قهرمان حرمت داره

پاسـخ

مشاورچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 16:22

4
6

واقعا كه اقاي مرادي مشاوراني لايق متخصص كاردان متعهد و البته خوش تيپ دارن و تصميمات ايشان هم در حد المپيك زيباست

پاسـخ

که ریمیانچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 17:30

14
2

با عرض سلام و خسته نباشی
خسته نباشی قهرمان...خدا قوت پهلوان!!!!!!!!!
ما مردمیم البته به هنگام انتخابات...
ما قدرت طلب و سلیقه ایی هستیم بعد انتخابات
ابن اولین اقدامی نیست که نماینده خوش فکر و با تجربه داره انجام میده!!!!!!!!!!!!!!
نماینده کان شهرستان های دیگر مشغول لابیگری طرح و پروژه و بودجه برای آبادانی شهر و دیارشان هستند و اون وقت نماینده ما را.....
واقعا بسی جای تاسف هست برای نماینده و مشاوره و امثال شان

پاسـخ

پیشکسوت ورزشیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 17:51

4
17

در دوران قبل از مدیریت آقای جولایی و محمدی یک دونفری قهرمان می دیدی اما در دوران مدیریت آنها قهرمانان زیادی به چشم می خورد آن هم درسطح جهانی بین‌المللی. حالا هم المپیکی داریم.

15
0
ارش راستي چهارشنبه 18 مرداد 1396 | 13:11

ببخشيد پس ما او چند سال چكار ميكرديم؟از سال ٧٩ تا ٨٥ هر سال ما بيشتر از ٢٠ نفر قهرمان ايران داشتيم.در اون زمان ما با كمترين امكانات قهرمان فدراسيون ايران شديم در صورتي كه تيم استان هيچ مدالي نگرفت.تيم فوتبال فرمانداري مريوان،تيم كنگفو توا،تيم شنا،قايق راني.فكر ميكنم اون موقع شما اصلا از ورزش اطلاعي نداريد.

پاسـخ

پیشکسوت ورزشیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 18:02

5
8

دوستان از نظر زیر ساخت قبل از این دو بزرگوار. سه تا سالن در سطح شهر بود اما در دوران این دو نفر 7 سالن. سالن 1200 نفره. استخر. پیست اسکیت که در غرب ایران تک می باشد به فضای ورزشی شهرستان اضافه شده انشالله به کمک خداوند. و همت این بزرگواران فضای ورزشی بیشتری ایجاد خواهد شد

پاسـخ

پیشکسوت ورزشیچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 18:11

2
11

من ازآقاي جولایی و آقای محمدی می خواهم بیشتر برای مریوان زحمت بکشند چون مردم مریوان لیاقت همه چیز. را دارند

پاسـخ

ورزش‌ کاری‌ از‌ کونگ‌ فوچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 20:15

22
3

اکبرمحمدی‌ هیچ وقت‌ فکر‌ ورزش‌ مریوان‌ نبوده‌ وتنها‌ به‌ فکرپست‌ ومقام‌ خودش‌ بوده‌ که‌ اونو‌ از‌ دست‌ نده‌ فقط‌ منفعت‌ خودشو‌ درنظرمیگیرد‌ کارگزاران‌ خودشان‌ دیگه‌ این‌ مسله‌ رو‌ خودشون‌ فهمیدن‌ گه‌ جای‌ دیگر‌ در‌ ورزش‌ مریوان‌ ندارد‌ و‌ *************

پاسـخ

آقای کونگ فو کارچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 22:21

1
2

بنده در هیات کونگ فو هستم از رییس هیات آقای محمد خوشرویی باید بپرسید در مورد آقای محمدی مدیریت آقای محمدی و خوشرویی قهرمانان زیادی را به کشور معرفی نموده است آمار 1000 نفر بیمه ورزشی کونگ فو حرف شما را تایید نمیکند. مدال جهانی آقای عبدالله وطنی پس پشت این همه موفقیت یقیناً مدیریتی بوده است.
صحت حرف من را از هیات بپرسید.
شما نگران رشد بچه‌های مریوانی در سمت مدیران هستید در عجبم؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

ورزش کار نیستمچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 22:50

1
15

من از آقای حامد جولایی و اكبر محمدی تشکر می کنم و از زحمات ایشان قدر دانی می کتم و افتخار می کنم که وزیر ورزش می گوید حامد جولایی یکی از مدیر ان نمونه کشور است!

پاسـخ

ورزشکارچهارشنبه 11 مرداد 1396 | 22:57

1
9

با سلام از تمام پیشکسوتان. روسای هیاتها. مربیان. داوران و ورزشکاران و دلسوزان. ورزش مریوان متشکرم که با همکاری خودشان با اداره ورزش جوانان و رئیس اداره. ورزش مریوان را به قله افتخارات رسانه اند. تشکر. تشکر

پاسـخ

دوست منصورپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 00:07

16
2

در کره جنوبی مردم ریس جمهور را برکنار کردند فقط به دلیل اینکه یکی ازدوستانش در امور اجرایی دخالت کرده بود من نمی دام منصور نماینده است یا امید حیدری *******************

پاسـخ

نونهالپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 04:37

20
1

نە آقای جولایی لایق اینهمە تملقات هستند و نە اکبر محمدی، با کمال احترام برای این دو بزرگوار، هردوی اینان از ضعیفترین مدیران استان وشهرستان هستند کە هر دو با ****مشخصی بە این موقعیتها دست پیدا کردەاند و چە بسا تعویضشان در راستای منافع استان و شهرستان قهرمان پرور مریوان باشد منتها انتظار مردم از نمایندە این است کە بە جای میدان دادن بە افراد معلوم الحالی چون حیدری، از ایشان فقط در همان مسائل اقتصادی کە بە شدت بە ٱن علاقمندند استفادە کنند نە همە کارها.. در ضمن ای کاش آقای مرادی اول اعلام میکرد آقایان حیدری و احمدنژاد براش خط و نشان میکشند آنوقت میدیدیم چقدر رای میآورد! کسانی تابلوی انتخابات شدند و این دو بزرگوار همە چیز را تصاحب کردند!

3
1
ورزشکار مریوانی جمعه 13 مرداد 1396 | 01:29

با سلام
میخواهید به اقای مرادی پیشنهاد بدیم شماواقای حیدری رو مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان کنن در راستای پیشرفت ورزش استان

پاسـخ

هاناپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 07:50

12
2

باسلام وادب واحترام به حضور مدیرمحترم سایت وطرفداران آن
درودبه شرفت وکرامتت برای روشنگری اذهان عمومی
امید حیدری در این چند سال اخیر شخصیت خودش را برای همه آشکار کرد واز لا ک خودش بیرون آمد ای کاش زودتر این اتفاق می افتاد **************************.

پاسـخ

هموطنپنجشنبه 12 مرداد 1396 | 11:36

19
0

منصور حیدری و خلیل مرادی نماینده شهرستان هستند

6
0
محمد پنجشنبه 12 مرداد 1396 | 22:18

فكر كنم منظورتون خليل ميرزايي باشه .

پاسـخ

ورزشکارجمعه 13 مرداد 1396 | 18:00

5
0

اقا ی مرادی با کا رها یی مانند توجه نکردن به شهر ستا ن مریوا ن وگما شتن افرا د منفعت طلب اطرا ف خود تبلیغ خوبی برای خود می کنند

پاسـخ

محمددوشنبه 16 مرداد 1396 | 00:12

2
0

خوب نماینده بیچاره کاری**** که نمیتونه بکنه اقلا اجازه دهید مدبران را جابجا کنه

پاسـخ

ورزشکاردوشنبه 16 مرداد 1396 | 10:04

2
0

بیچاره مردم مریوان بااین نماینده واین مشاور

پاسـخ

یک وزارت کشوری!دوشنبه 16 مرداد 1396 | 13:53

3
0

فشار دوستان ایشان در سروآباد هم نتایج درخشانی داشته است.
مخصوصاً انتصاب رئیس بهزیستی...
گر باور ندارید می توانید از افراد تحت پوشش این نهاد بپرسید که مدیریت جناب رئیس چگونه است؟

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 17 مرداد 1396 | 19:24

2
0

آخه قصدداره خودش مدیر شه منصور قول بهش داده جای بس تعجب است نمیدانیم برای چه شهید دادیم کسی که نه خودش ونه نماینده محبوبش قدمی برای نظام برنداشتن حالا بایستی برای یک فرزند شهید خط ونشون بگیرند

0
1
وزش دوست یکشنبه 22 مرداد 1396 | 01:25

شهادت چ ربطی به ورزش و مدیر بودن داره. اتفاقا علی منصوریان با ساکت سر این. موضوع گپ زدن منصوریان فرمودند که ما رو پرچم مقدس ایران نمازمیخونیم. چ ربطی داره داداچ شهید بودن شاید ما هم اون موقع بودیم از شهدایعزیزمون جلو تر میرفتیم مقدم تر. جبهه ممنون

پاسـخ

بي طرفچهارشنبه 18 مرداد 1396 | 14:54

15
0

من خوب اقاي جولايي و حيدري و محمدي رو ميشناسم. اقاي محمدي ميگفتن به زور و اجبار اين پست مديريتي رو بهشون تحميل كردن. جالب اينه كه حامد جولايي هم همينو فرمودن. حالا چرا از رفتن ناراحتن در عجبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. اقاي حيدري كه تكليفش معلومه عاشق پست و **** شمام لطف كنيد يه شرح حال از منصور مرادي بديد ممنون ميشيم. تا ببينيم با دست خودمون سرنوشت شهرو به كيا سپرديم

پاسـخ

کارگرجمعه 20 مرداد 1396 | 23:49

0
0

این ***********که نماینده محترم از یک استان دیگر اوردن عزمش را جزم کرده که سفره حداقل هزار خانواده که با هزار زحمت روزانه بیست سی هزار تومان از طریق فروش گازییل پیدا میکنند جم کند ما رای دادیم اشتغال ایجاد کند نه شغلمان را ازمان بگیرن

پاسـخ

دور افتاده از ورزشیکشنبه 22 مرداد 1396 | 01:26

1
0

باسلام.
به واقع که آقای جولای و محمدی از مدیران سطح خیلی پایین و کم سواد استان هستند که فقط عاشق امضا زدن رو نامه ها و پاراف کردن هستند اداره ی که ضعیف ترین پستش حکم مدیر بودن و ادعای رئیس بودن و داره وای به حال ورزشکارای شهرش که واقعا چندین ساله نه در جا حتی رو به عقب آمدن آخه میگیم قهرمان المپیک کدوم قهرمان المپیک رفتن با دو بازی تو مسابقات خیلی سطح پایین اول شدن رو میگید قهرمان المپیک .بعضیها حرفامو میفهمند قهرمان شدن تو ایران تو این رشته قهرمان المپیک رفتن تو دهن شیره الکی که نیست تا برسه قهرمان المپیک.قهرمانی المپینک رنکینگ میخواد قهرمان جهام و آسیا و گرند پریکس میخاد تا بتونه سهمیه بگیری ..بیخیال.راستی اصل مطلب یادم رفت آقای محمدی عزیز که نمیتونستند ریاست هیئت تنیس روی میز رو بچرخونند چ جوری میخان ورزش شهری رو اداره کنن واقعا برای استانی متاسفم که جولای مدیر کل و محمدی ریئس اداره ورزش مریوان باشند تو این چند ساله چند زمین چمن و سالن ورزشی و استخر تو مریوان درست شد هیچی همش از مدیران قبلی بود.سکوی استادیوم چندین ساله بی صاحبه چرا محمدی بودجه شو نمی گیره تمومش کنه مدیریت فقط یعنی دو تا قهرمان ؟؟؟زیرساختهای ورزش کجان دو سال دیگه اصلا سالنهای مریوان جوابگوی ورزش نیستند .بازم میگم از آقای حیدری عزیز و مرادی نماینده شریف مریوان میخام در اسرع وقت این نامدیران را برکنار و فردی لایق و سزاوار ورزش مریوان رو جایگزین فرمایید.باتشکر که حوصله کردید.خوندید.نظر من بود

پاسـخ

ورزشكار و مربيجمعه 27 مرداد 1396 | 23:15

0
0

سلام يك سوال زماني كه اقاي جولاي با كمك نماينده وقت و با فشار و لابي گري تونست به رياست تربيت بدني برسه چرا دخالت نبود و زماني كه ايشان باز با لابي گري به مديركل استان رسيد چرا دخالت نبود حال وقتي ورزش مريوان مديراني همچون اكبر محمدي ريس ان شده كه اهميت كت و شلوار و لباسش از ورشكار بيشتر ميداند و ورش مريوان را به يك باند تبديل كردن نبايد دخالت كرد چرا كسي كه بايك مقام ورزشي تنيس در مسابقات بنياد شهيد كشور ادعاي خاك خوردن در ورزش را ميخورد نبايددخالت كرد خود فرماندار سابق مريوان نيز چندين بار به اقاي جولاي فشار اورد اما ...... نشد ؟ ايا كم داريم جوانان با مدرك دكتراي مديريت تربيت بدني در مريوان يا ديگر دكترا ها ي ورزشي يا پيشكشوستان ورزشي با مدارك عالي ؟ بماند از بسيار مواردي كه در مورد مدير وقت و قبل و ..... ميدانم و جاي بازگو كردن نيست از اجاره سالن هاي ورزشي تا نحو بر كناري صليقه اي رئيسان هيت هاي ورزشي وكنار گذاشتن و حذف ورزشكاران و مربيان بي تو قع و زحمت كش كه تنها به دنبال توسعه و پيشرفت ورش مريوان بودن و تنها جون همراه باند جناب مدير و مدير كل نشدن متاسفم كه در ورزش مريوان و استان باند و باند بازي تنها در ورزش نقش دارد نه مدرك و تجربه و استعداد با تاسف
بنده نه از كار و نه از اقاي حيدري و نه كسي ديگر حمايت يا تاييد نميكنم تنها در باب فعاليت ورزشي مديران وقت و قبل حرف زده ام و تمام گفته هايم با سند و مدرك و خود شاهد ان بوده ام

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی