سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
خدامرادی خبر داد:
چهارشنبه 4 مرداد 1396 / 09:23|کد خبر : 5054|گروه : اجتماعی

وام 40 میلیون تومانی ازدواج به خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت می‌شود

رئیس صندوق کارآفرینی امید مریوان، گفت: به هر کدام از زوج های خانواده شهدا و ایثارگران20 میلیون تومان پرداخت می شود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید مریوان، گفت: به هر کدام از زوج های خانواده شهدا و ایثارگران20 میلیون تومان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، سبحان خدامرادی رئیس صندوق کارآفرینی امید مریوان، گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان معظم شهدا و ایثارگران از طریق صندوق کارآفرینی امید (مهرامام رضا) ۲۰ میلیون تومان شد.

خدامرادی افزود: در اجرای تاکید دولت مبنی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین جوان صندوق کارآفرینی امید شهرستان مریوان علاوه بر اینکه پرداخت تسهیلات را در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می کند به فرزندان معظم شاهد و خانواده های ایثارگران نیز دو برابر مصوب یعنی هر کدام ۲۰ میلیون تومان پرداخت خواهد کرد.
 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

آرشچهارشنبه 4 مرداد 1396 | 11:05

15
23

اونای هم که شهید جانباز ندادن برن دنبال‌ نخود سیاه چون خبری از وام نیست :))))

25
2
ی یکشنبه 15 مرداد 1396 | 09:52

مایه تاسفه واقعا. حاضری به خاطر 20میلیون اونم وام هیچوقت پدرتو نبینی؟؟؟////خدایی یه کم با تفکر کامنت بذارید.

14
0
ک شنبه 22 مهر 1396 | 12:43

آرش جان من که نمیدانم شما چند سالته؟؟؟؟؟؟ انشاالله که همین الانم سایه پدر و مادر بالا سرت باشد.باید در جواب شما و اکثر مردم ایران که چنین تفکراتی دارند باید گفت،که شما چرا به این جور سهمیه ها حسادت میکنید و چرا فرزندان شهید به وجود پدر و مادری که عین کوه پشت بچه هاشونند حسادت نمیکنند.و این چه دیدگاهی ست من قبول دارم باید برا شما هم تسهیلات در نظر گرفته شود و موقعیت بهتر برای تمام جوانان این مملکت در نظر گرفته شود. همیشه مثبت نگر باشیم تا منفی نگر،این بهتره،خودت یه لحظه خودتو جای فرزندان شهید قرار بده،آن لحظه ای که برای اولین بار و برای بزرگترین بچه حالا دختر یا پسر خواستگار می آید و خواستگاری میروند،حضور پدر و مادر چقدر دلگرمیست و این عزیزان از این نعمت خدادادی محرومند و اگه کل سرمایه جهان را بهشون بدهید،این لحظه را جبران نخواهد کرد و فرزندان شهید حاضرند تمام سرمایه هاشون رو بدهند و چند روزی مثل بچه های دیگر بغل پدر و مادرشون باشند و از این محبت و صفا و صمیمیت لذت ببرند. و اما کسانی که این حرفا رو قبول ندارند و شاید از دید حسادت نگاه میکنند،امروزم دیر نیست شما هم میتوانید تجربه کنید فرزند شهید بودن و یا اینکه اگه فرزند شهیدی را برای بچه ات میپذیرید،همین امروز پدرت یا خودت تشریف ببرید عراق با داعش بجنگید و شهید شوید تا شما یا خانواده ات از این منفعتی که به گفته شما فرزندان شهید از آن بهرمندن بهره ببرید و درک کنید حال و روز خانواده های شهید را.

12
0
مرتضی دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 | 16:18

کاشکی پدرم بالای سرم بودکه حسادت نکنن بخداقسم همه چی پول نیست من درد دل باپدرم رومیخام

0
0
محمد شنبه 3 آذر 1397 | 13:28

وقتی برا دوهزار پول مجبور باشی پیش هرکس رو بزنی انوقت پدر رو خیلی خوب یادت میره....

پاسـخ

یدالا نقدی فرزندابراهیم هفتماه نیم کارت ایثارگردارم وام ازدواج برای پسرم چقدرتعلق میگیرد متشکرمشنبه 12 خرداد 1397 | 18:46

4
0

پاسـخ

ببخشید سوال بعدی سربازی که هفتماه نیم کارت ایثاردارد هیچ بیمه ویا درامدی ندارد کارگرساختمانی میباشد حقوق ماهیانه تعلق میگیرد یا نه باتشکر204شنبه 12 خرداد 1397 | 18:51

1
0

204

پاسـخ

دل تنگ بابایکشنبه 31 تیر 1397 | 15:35

4
0

سلام من هم کاش پدر داشتم و به امیدش زندگی میکردم نه مردگی
کاش بجای عکس قاب گرفته اش خودش راداشتم

پاسـخ

هوشنگ احمدیسه شنبه 10 مهر 1397 | 14:41

0
0

سلام وقتتون بخیر چرا رزمندگان ۸سال دفاع مقدس جز بنیاد شهید نیستن بنیاد شهید همانطور که شامل خانواده شهدا جانبازان و آزادگان هست رزمندگانم زیر نظر بنیاد بزارن درکنار شهدا جانبازان وآزادگان عزیزمان بخدا باید قدر رزمندگان۸سال دفاع مقدس را دانست انها نعمت های بزرگی هستن .من بیکارم هیچ گونه درامد و حقوقی ندارم خبرهای شنیدم که به رزمندگان سپاه وبسیج حقوق میدن و من رزمنده ارتش هستم کارت ایثارم دارم نزدیک ۳سال بیشترکارت ایثارگری دارم و هیچ امتیازی به من وخانواده ام تعلق نگرفته لطفا فرقی بین رزمنده ها نزارید اگه چیزی میدین به همه بدین وگرنه دشمنی بین مردم به وجود نیارید

0
0
محمد رضا مهردادفر جانباز ارتش و سپاه جمعه 4 آبان 1397 | 03:25

برادر من اتفاقا ارتش دارد بهترین سرویس را به رزمندهای حتی وظیفه میدهد اگر شما بالی ۱۲ ماه جبه داری در ارتش یا بیشتر امتیاز به شما تعلق میگیرد و اگر بالی ۱۲ماه یک روز را بدهی انها شما را خدمت داوطلبانه میدهند و بتوانید از سرویس ارتش استفاده گنید برید اید ایثارگران ارتش انها شما را به طرح محسنین معرفی میگنند و همچون کادری حقوق بگیر میشوی تا بازنشستگی انوقت بازنشسته ارتش میشوی

پاسـخ

محمدشنبه 3 آذر 1397 | 13:26

1
0

خدا نگذره از قانون‌ گذار های این بنیاد...درجایی ک برادر شهید بی اجر و قرب تر از فرزند جانباز حتی ۵ درصد است من برادر شهیدهستم با مدرک فوق الیسانس تازه ازدواج‌کردم و بیکار برا وام ازدواج ثبت نام‌کردم اما میگن شما جز خانواده شهدا نیستی واقعا کی جزو خونواده شهداست خدا ازتون نگذره واقعا از ته دل میخام زندگیهای کسان که قانون گذارن روز ب روز گند تر و گندتر بشه ک برادر شهید وخواهر شهید جز خانواده شهدا نیستن

پاسـخ

نگاردوشنبه 19 آذر 1397 | 04:43

0
0

این وام ب عروس و داماد تعلق میگیره؟من نامزدم فرزند جانبازه ایا ب هردوی ما ۲ برابر وام میدن؟

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی