سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
سه شنبه 23 خرداد 1396 / 11:32|کد خبر : 4958|گروه : اجتماعی

تصادف شهردار شهر مریوان و همسرش با خودروی پژو شهرداری +عکس

چند روز پیش شهردار مریوان به همراه همسر خود حوالی پارک شانو با خودرو پژو متعلق به شهرداری تصادف کرد.

چند روز پیش شهردار مریوان به همراه همسر خود حوالی پارک شانو با خودرو پژو متعلق به شهرداری تصادف کرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، بنا به اخبار رسیده چند روز پیش در یک حادثه خودروی شهردار مریوان تصادف کرد . در این حادثه فواد کریمی همراه با همسرش داخل خودرو بودند که خوشبختانه آسیبی جدی به آنها نرسید.

خودروی پژو متعلق به شهرداری مریوان  هم اکنون در یکی از صافکاری های شهر مریوان در حال تعمیر است.



تصادف شهردار مریوان با خودروی پژو شهرداری +عکس


 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

محمدسه شنبه 23 خرداد 1396 | 11:42

61
7

به به گل بود و به سبزه نیز آراسته شد.مبارکه

پاسـخ

همشهریسه شنبه 23 خرداد 1396 | 11:53

64
3

ماشینهای اداری را نباید برای خانواده استفاده کرد
این خلاف مقرراته!
امیدوارم مسوولین دیگر درس عبرت بگیرند
چون خدایی ناکرده ازین اتفاقا ممکنه پیش بیاد

11
33
مریوان سه شنبه 23 خرداد 1396 | 19:42

چه ربطی داره.یعنی اگه خودرو اداری نبود تصادف نمیکرد؟
زریبار خبر هم دقیقا از همین سهل انگاری شهردار، داری سوءاستفاده میکنی.همه ادارات این کارو میکنن

2
25
هیوا چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 10:32

هر رئیس اداره ای این حق رو داره که یه ماشین در اختیارش باشه در تمام ادارات هم همچنین چیزی هست فقط نمیدونم این وسط شهرداری با این همه زحمت و مشقتی که داره چرا شده گره جلو چشم مردم این شهر

23
0
در جواب هیوا خان چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 16:20

هیوان گیان عزیزم که اینقدر دوست درای از شهردار حمایت کنی... کسی نمیگه از ماشین چرا استفاده می کنه . میگه از وسایل دولتی سوئ استفاده نکنه. همه روسای ادارات که با خودروی دولتی تصادف نکردند. همین که از خودروی دولتی برای کارهای شخصی همراه همسرش بوده خودش یعنی استفاده از وسایل دولتی ... همین کافیه

پاسـخ

پیازهسه شنبه 23 خرداد 1396 | 11:53

60
3

طبق قانون استفاده شخصی از اموال دولتی ممنوع و جرم بوده ولی متاسفانه کسی پیگیر نیست

مسولین محترم لطفآ پیگیری کنید تا عبرت بشه برا دیگران

پاسـخ

ع سسه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:00

49
2

استفاده شخصی له اموال بیتلمال عاقبتی هر اویه...

پاسـخ

ع سسه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:01

53
1

استفاده شخصی له اموال بیتلمال عاقبتی هر اویه...

پاسـخ

شهبازی بهزادسه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:14

19
114

سلام به کل اعضای زریبار خبر .حضور عوامل محترم زریبار خبر عرض میدارد که این خبر در شان زریبار خبر نیست و این خبر اصلا ارزش خبری ندارد که بخواهد رسانهای شود و در ضمن ماشین شهرداری مقصر نبوده بلکه ماشین شهرداری از پشت و توسط طرف مقابل دچار حادثه شده است

70
2
محمد سه شنبه 23 خرداد 1396 | 14:46

جناب شهبازی هرچند جنابعالی از نیروهای شهرداری و بیسار نزدیک به آقای کریمی هستین اما من باب اطلاع بایستی عرض گردد مهم مقصر حادثه نیست چون هر خودرویی ممکن است دچار تصادف گردد ، مهم اینه که جناب شهردار علیرغم اینکه خودش دارای پژو پارس شخصی است اما برای امورات شخصی از ماشین شهرداری استفاده نموده و این یعنی سواستفاده از مقام و موقعیت شغلی.

38
1
کوردستان زیبا سه شنبه 23 خرداد 1396 | 14:49

اقای شهبازی بحث مقصر کی بوده اینجا مطرح نیست. بحث استفاده ی جناب شهردار از اموال عمومی و بیت المال است. لطفا مغلطه نفرمایید

53
2
کوردستان زیبا سه شنبه 23 خرداد 1396 | 14:50

اقای شهبازی بحث مقصر کی بوده اینجا مطرح نیست. بحث استفاده ی جناب شهردار از اموال عمومی و بیت المال است. لطفا مغلطه نفرمایید

51
2
شفافیت سه شنبه 23 خرداد 1396 | 16:02

درود به شرف محمد وکوردستان زیبا اما عجیب نیست چون جز باندشونه

3
18
هیوا چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 10:36

*********** بترکید دوباره تعمیر میشه و این شهردار یا شهردارهای بعدی هم ازش استفاده میکنه

پاسـخ

شانوسه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:16

44
0

ههههههه میخوای بگی **** نکردی پژو داری برو بابا ......

پاسـخ

حامدسه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:55

22
2

پیغمبر

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 23 خرداد 1396 | 13:14

50
2

همینه دیگه استفاده ی شخصی از خودروی بیت المال خدا میدونه چقدر سو استفاده از بیت المال های دیگر در شهرداریها میشه؟

پاسـخ

بهنامسه شنبه 23 خرداد 1396 | 13:42

54
2

اتفاقا خبر خوبیه. در این خبر با زیرکی بحث بیت المال و استفاده شخصی از خودروی دولتی شده است. فرقی نداره شهردار باشه یا هر کسی دیگه نباید هیچ کس به خودش جرأت بده از وسایل دولتی برای استفاده شخصی استفاده کنه

### استفاده شخصی و خانوادگی از خودروی دولتی و سازمان غیرقانونی است###

پاسـخ

حمه ضررسه شنبه 23 خرداد 1396 | 14:35

33
0

فقط ماشین پژو سالم بود***********

پاسـخ

ررسه شنبه 23 خرداد 1396 | 15:25

19
24

********

اگر نیت اصلاح مملکته هی اداره کان تریش دابنی

13
2
حاجی حه مل چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 13:39

شهرداری بیتالمالیه که نمایندگان مردم تصمیم گیرندگانش هستن .پس طبیعیه حساسیتها بیشتره

پاسـخ

شهروندسه شنبه 23 خرداد 1396 | 20:03

47
2

جناب آقای شهبازی
معلومه که خیلی کشته ومرده شهردارتی اما دیر جنبیدی چونکه به احتمال زیاد ایشانم رفتنی هستن پس همیشه سعی کن برای خودت زندگی کن که وابسته به کس خاصی نباشی چاپلوسیم حدی دارد دیگه اینقده تابلو نباش کمی مرد باش ومردانه زندگی کن

1
51
شهبازی . چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 02:46

سلام .اولن من نون بازویه خودمو میخورم .من 7 سال سابقه کار رو در شهرداری دارم و در دوران خدمتم هیچ نوع کم کاری نداشتم چون هدفم خدمت به مردم شریف مریوانه و نیازی به جناب اقای شهردار ندارم تا براش چاپ لوسی کنم ولی خدا وکیلی بی انصافیه که بخاطر یه تصادف این بحث ها صورت گیرد و سوما چرا فقط به شهرداری گیر دادین چرا ضعف های ادارات دیگه برسی نمیشه .و چهارمن خو شما ها بودید که ایشان را به عنوان شهردار معرفی کردید چون شهردار ........براتون انجام نداد حالا میخوای اینجور تلافی کنی

3
7
مریوانی چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 11:37

*********کریمی که تا آخر شهردار نمیمونه هر کسی دیگه هم بیاد باز همین نظر ها رو دارید

20
0
جمال ب چهارشنبه 24 خرداد 1396 | 21:57

شهبازي هر وقت ياد گرفتي بنويسي چاپلوسي،بيا در گوشي يه چيزي بهت بگم

پاسـخ

پرویزسه شنبه 23 خرداد 1396 | 20:46

9
48

آقای مدیر زریوار خبر
اولا مشخص و تابلوه که خبر رو مغرضانه پخش کردی.
دوما از کجا معلوم که آقای شهردار در خارج از ساعت اداری تو ماشین بوده؟ شاید در حین کار اداری خانمش رو هم تا مقصدش رسانده. گناه کرده ؟ شما بودید نمی رسوندینش ؟
سوما من به یاد ندارم که شهرداری فعال مانند ایشان رو در مریوان داشته باشیم. کمی قدردان باشیم. و زحمات چندین ساله ایشون رو صرفا بخاطر موردی که از آن اطلاع کامل هم نداریم، زیر سوال نبریم.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 23 خرداد 1396 | 21:54

31
0

اين بيت الماله ****** آقاي شهردار....

پاسـخ

رضاییسه شنبه 23 خرداد 1396 | 22:31

49
4

استفاده و ***** از اموال و دارایی های بیت المال برای آقای فواد کریمی و کارمندان شهرداری مسئله ای جدید نیست، جالب و مهم تر اینه تا کنون هیچ دستگاه نظارتی و مسئولان استانداری و وزارت کشور به تخلفات. شهرداری مریوان رسیدگی نکرده اند و انگار شهردار و کارمندان شهرداری از هرگونه نظارت و برخوردی******** مستثنی شده اند!!!

پاسـخ

اسمایلچهارشنبه 24 خرداد 1396 | 01:25

23
0

به جای ماشینه دولت رو ببره خوش گذرانی بهتره پول کار گرهارد بده پول پارسال هنوز پیشش مونده

پاسـخ

هورامچهارشنبه 24 خرداد 1396 | 20:20

21
0

دارید از کی دفاع میکنید؟؟ از شهرداری که میلیاردها تومن بدهی بالا آورده و الانم زده ماشین شهرداری و بیت المال رو داغون کرده؟؟؟ شهرداری که مدیریتش اینقدر قوی بود که بوی تعفن شهر رو گرفته بود!! شهرداری که نمیتونه چند خیابان را آسفالت کنه!! خدایش یک سوال از مردم بپرسم!! ثروتمندترین شهرداری استان کدوم شهرداریه؟؟؟ درآمد زریبار و عوارض و اجاره املاک و... ***************!!

پاسـخ

شریفچهارشنبه 24 خرداد 1396 | 21:17

98
0

اقای شهبازی راست می فرمایید با زور بازو نان پیدا می کنید. صبح میایید در اتش نشانی صبحانه میخورید و تا لنگه ظهر بیکار میخوابید. ایا این تعریفی از خدمت صادقانه است?. ضمنا اقای شهبازی از نیروهای مستقیم شهردار است

پاسـخ

در جواب همه شما عزیزان خصوصا شهبازیپنجشنبه 25 خرداد 1396 | 12:26

7
2

قبح استفاده شخصی از اتومبیلهای دولتی امروز آن قدر شکسته شده است که به وفور استفاده شخصی اموال دولتی در خیابانها دیده می شود.فرقی نمی کند درمانگاه دکتر بروی یا شب به مهمانی.همه خیابانها جولانگاه اتومبیلهای دولتی است.اختلاسهای بزرگ از بی توجهی به همین قانون شکنیها درست می شود.

پاسـخ

در جواب پرویز جانپنجشنبه 25 خرداد 1396 | 12:41

11
0

دوست عزیز بدون هیچ تعصب و کینه ای از شهردار محترم چند نکته ای هستش که ذیلاً تقدیم می گردد.
1- بزرگوار چرا شهری مثل سقز، مهاباد ، بوکان و غیره بدون هیچ منبع درآمدی اینقد جاهای بکر و دیدنی یا اینکه از نظر آسفالت شهری هیچ جای خالی برای شهروندانش نگذاشته اما شهر خودمون با وجود این همه پتانسیل علالخصوص درامد مرزی ف دریاچه زریوار و غیره که دارد چرا باید وضعیت آسفالتش یه جوری باشد که امثال اصلاح می شود سال آینده دوباره از نو پینه شود یا برو خودت وضعیت چهارراه بیمارستان قدیم تا جلو گذر مریوان رو مشاهده کن بعد از شهردار و امثال اون تو شهرداری تعریف کن . ما از کسی کینه ای نداریم فقط داریم واقعیت میگیم

پاسـخ

محمدشنبه 27 خرداد 1396 | 01:09

1
1

به خداحیفه مریوان بااین همه طبیعت زیبا به خصوص زریبارهیچ امکانات درست وحسابی نداره امیدوارم باکمک های آقای منصورمرادی وشوراهای جدیدمریوان به یکی ازبهترین شهرهای دیدنی وگردشگری تبدیل بشه

پاسـخ

شاهوشنبه 27 خرداد 1396 | 09:35

2
0

استفاده از وسیله نقلیه شهرداری برای انجام امورات شخصی و حتی سفرهای برون شهری از قبیل تته رفتن و هانه گرمله رفتن و دالانی رفتن و نودشه رفتن و صدها جای دیگر که حتی خارج از استان هم شاملش میشود برای اقای شهردار و اقایان شو.رای شهر چیز عجیب وغریبی نیست بلکه جزو بدیهیات در امورات شهرداری وشورای شهر است.اگر ضرر وزیان این تصادف را بخواهیم با هزینه یک قلم انهم غذاخوردن سه وعده ای اعضای شورای شهر همراه با خانواده هایشان واقوام و فامیل دور ونزدیکشان و دوستان اتاق فکر و دعوتیهای انچنانی از سایر شهرهای استان قیاس یک به میلیون است.فاکتورهای دهها میلیونی غذاخوریهای ********* و کباب ماهیهای دریاچه از لیست حقوق کارگران زحمتکش که 7 ماه است حقوق دریافت نکرده اند بیشتر است.

پاسـخ

در جواب اقای شهبازیشنبه 27 خرداد 1396 | 09:46

16
0

اقای شهبازی عزیز معلومه صدایت از جای گرمی بلند میشه.شما با مدرک دیپلم ناقصتون جایگاه یک لیسانسیه فنی رو تصرف کردید حق طبیعی شماست که برای اقایان *******کنی.بخصوص در این ایام خاصی که قراراست یک سری از کارکنان نورچشمی از قرداد فصلی و مدت معینی به وضعیت پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت داده شوند.که حق هیچکدام از شما و دیگر افراد معرفی شده نیستند.جوانان تحصیلکرده بیکار این شهر به هر دری میکوبند تا بتوانند کاری دست وپا کنند اونوقت جنابعالی وخواهر وبرادر شهردار و اقوام و فامیل شورای شهر و فامیلهای معاونین که بالغ بر 200 نفر میباشند در بهترین شرایط مکانی وزمانی مشغول خدمت به خلق الله هستین از انطرف هم لیسانسیه های بی پشتیبان وبدون پارتی در امورات زباله جمع کنی وابیاری فضای سبز و کارگری عمران مشغول*****هستند.!!!!!!!!!!!

پاسـخ

مریوان ابادشنبه 27 خرداد 1396 | 13:15

17
0

تشکر از زریوار خبر عزیز .

عرض کنم جناب شهبازی گرامی برادر شما کە باید سنگ شهردار رو بە سینە بزنید اگر غیر از این میبود باید تعجب کرد .گرامی شما فعلا تکلیف ****پارکینگ شهرداری رو در زمان تصدی گری خودتان و مدیر عاملی اقای کریمی شهردار محبوبتون رو مشخص کنید و یا شاید هم این مورد هم بمانند ***** در اجرائیات و تنظیف و ..... در کوچەهای تاریخ گم شدە .

جناب شهبازی شما نحوە استخدامتون رو روشنگری بفرمایید و بعد دم از شرافت و نان بازو خوردن بفرمایید .کسی نداند ما کە روش استخدامتون رو میدانم .
برادر گرامی شما الان دقیقا در اتش نشانی چکارەاید برای ماهم توضیح بدهید ************. هههههه

0
0
کانیا دوشنبه 29 خرداد 1396 | 12:03

شماها یاد نگرفتید کسی خدمت کنه بیایید مقایسه کنید فعالیت شهرداری های سابق روبااقای کریمی.حیف این همه خدمت ما چون به خودمان ندیدیم.

پاسـخ

کانیادوشنبه 29 خرداد 1396 | 12:31

1
0

شماها یاد نگرفتید کسی خدمت کنه بیایید مقایسه کنید فعالیت شهرداری های سابق روبااقای کریمی.حیف این همه خدمت ما چون به خودمان ندیدیم.

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی