سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
با حضور امام جمعه مریوان
یکشنبه 21 خرداد 1396 / 16:24|کد خبر : 4953|گروه : پزشکی

آغاز انجام تصویربرداری MRI در بیمارستان بوعلی مریوان

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان،گفت: دستگاه MRI بیمارستان بوعلی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز بکار کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان،گفت: دستگاه MRI بیمارستان بوعلی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، دکتر هوشیار سایه میری با حضور ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان دستگاه MRI بیمارستان بوعلی مریوان آغاز بکار کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان، گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید ، برای همیشه تاریخ بهداشت و درمان این کشور را می توان به دو زمان قبل از طرح تحول نظام سلامت و بعد از طرح تحول نظام سلامت ، تقسیم کرد.

سایه میری با اشاره به اینکه ممکن است طرح تحول نظام سلامت هم دارای مشکلاتی باشد، ولی با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید ، در چند سال گذشته ، توسعه ابنیه ها و فضاهای بهداشتی و درمانی، تامین تجهیزات پزشکی و ارتقا کیفیت خدمات و‌کاهش پرداخت از جیب مردم بی سابقه و بی بدیل بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: پروژه مرکز تصویربرداری MRI مریوان پس از ساخت ساختمان توسط خیر سلامت آقای احمد روزجنگ و تحویل آن به شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مرداد۹۵ با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال در مدت ۱۱ ماه از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تکمیل و تجهیز شد.

سایه میری گفت دستگاه MRI مریوان با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ، از شرکت فیلیپس هلند با توان 1.5 تسلا و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا خریداری شده و آماده خدمت رسانی به مردم فهیم شهرستان است.

سایه میری ادامه داد: به لطف خالق هستی، با بهره برداری از MRI مریوان کل نیاز شهرستان های مریوان و سروآباد مرتفع شده و از  تردد های بی مورد به مرکز استان برای انجام MRI  کاسته و از تحمیل هزینه های تردد و خطرات آن بر مردم قدرشناس مریوان جلوگیری به عمل می آید.
 

وی در پایان افزود: به سهم خودم به عنوان یک شهروند از حمایت بیدریغ دانشگاه علوم پزشکی کردستان  و تلاش شبانه روزی و ایثار کلیه همکاران در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان که انصافا از خانواده، اعتبار ، آبرو ، زندگی و حتی سلامتی خود برای بهره برداری از این پروژه در طول دو سال گذشته مایه گذاشتن سپاسگزارم.

دستگاه MRI بیمارستان بوعلی مریوان افتتاح شد

دستگاه MRI بیمارستان بوعلی مریوان افتتاح شد

دستگاه MRI بیمارستان بوعلی مریوان افتتاح شد

دستگاه MRI بیمارستان بوعلی مریوان افتتاح شد

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

Rیکشنبه 21 خرداد 1396 | 23:40

3
5

با تشکر و سپاس فراوان از زحمات. شبانه روزی و دلسوزانه آقای دکتر سایه میری .دستتون درد نکنه واقعا،خدا قوت

پاسـخ

Rیکشنبه 21 خرداد 1396 | 23:49

4
3

زریوااااار خبررررر،خوابی یا بیدار ،دی کامنتکانمان دانن،که می سرعت عملتان بی با توره نه وم لیتان

پاسـخ

سوراندوشنبه 22 خرداد 1396 | 00:26

3
4

سپاسی مسئولین اکه م
به راستی بو مریوان ضروری بو

پاسـخ

شهرونددوشنبه 22 خرداد 1396 | 00:30

10
1

مبارک باشه ...دست مسولین درد نکنه...اما یک نکته رو باید بگم و آن این که صرفا وجود دستگاه و تجهیزات کافی نیست باید کادر مجرب که آشنایی کامل با نحوه کار دستگاه رو داشته باشد هم مدنظر قرار بگیرد...من خودم مریض داشتم بردم قسمت ماموگرافی بیمارستان بخدا بلد نبودن با دستگاه کار کنند...حتی خود افراد بخش میگفتند ای کاش یک نفر رو از سنندج بفرستند که آموزش کامل بدهند...من شخصا اگر یقین نداشته باشم که کادر قسمت MRI با تجربه هستند اصلا جرات ندارم به این بخش مراجعه کنم بخصوص این بخش که بحث تشعشعات رادیویی هست و راحت میتونه باعث ایجاد جهش ژنی و سرطان بشه!!!!! پس لطفا دکتر سایه امیری حتما پیگیر باشید که مانند قسمت ماموگرافی نشه....تشکر

پاسـخ

حرف حقدوشنبه 22 خرداد 1396 | 07:36

2
6

مبارک باشد و خسته نباشید خدمت مسولین شبکه بهداشت و درمان ویادی بکنیم از اقای انید کریمیان نماینده پیشین که در اختصاص این دستگاه به مریوان از سوی وزیر عامل اولیه بودند
از مردم مریوان خواهشمندم مانند سونوگراف و ازمایش الکی دنبال انجام ام ار ای نروند بزار تنها اونایی که واقعا لازم دارند انجام بدهند تا کار به ندبت گرفتن و اینا نباشد

پاسـخ

عباسیدوشنبه 22 خرداد 1396 | 08:03

2
5

از زحمات و تلاش همه دست اندر کاران بویژه مدیریت محترم شبکه جناب آقای سایه میری که واقعا یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان را برطرف کردند تقدیر و تشکر می کنم امید است به فکر حضور پزشکان متخصص نیز در مریوان باشد تا قسمتی دیگر از آلام این مردم عزیز کاسته شود .

پاسـخ

مریوانیدوشنبه 22 خرداد 1396 | 10:33

5
5

جا دارد از زحمات شبنه روزی مدیر محترم شبکه وکلیه کسانی که در این راستا تمام تلاش خود را بکار برده اند تقدیر وافر به عمل آید .
همچنین از کار خیر خانواده بزرگ روزچنگ که بانی ایجاد فضای ساختمانی این مرکز بوده اند بی نهایت تشکر وتقدیر مینماییم.

پاسـخ

هاوکاردوشنبه 22 خرداد 1396 | 14:00

2
7

به راسی کاک دکتر گیان شایانی ریزی وسپاسی،من خوم ئه زانم چه نیییی زه حمه تت کیشا وتیمی ساخت وسازتان چیان کردی....خوا جه زای به خیرتان باتو انشاالله ودرود به شه ره فت دکتر هوشیار سایه میری

7
0
کا مند سه شنبه 23 خرداد 1396 | 02:22

بایدبگیم طرح تحول سلامت وخانواده بزرگ روزچنگ. دیگه ************

پاسـخ

خادمسه شنبه 23 خرداد 1396 | 10:42

2
9

باسلام خدمت مدیریت محترم سایت مردمی زریبار خبر
از تلاشهای مصرانه و به جد جناب امید کریمیان و پیگیریهای جناب سایه میری کمال تشکر را داشت. جای تعجب بود برایم جناب منصور مرادی نماینده بعضیها توی کانال اطلاع رسونیشون این مهم را به خود اختصاص ندادند و باهاش مثل عباس جدیدی عکس یادگاری نگرفتن.

2
4
خخخخخخخخخخخخ سه شنبه 23 خرداد 1396 | 13:39

نکنه هنوز فکر میکنی کریمیان نماینده مریوان و سروآباده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
نه عزیزم دوره اون خیلی وقته تموم شده . خخخخخخخخخخخ

5
4
جواب خادم سه شنبه 23 خرداد 1396 | 14:41

خخخخخخ اره فکرمیکنه کریمیان نماینده ست .
راستی چرا اونم باهاشون عکس یادگاری نگرفت آخه ****************

پاسـخ

شاهوسه شنبه 23 خرداد 1396 | 12:28

2
0

خوا زیاترتان پی بات خانواده محترم روز جنگ.دست مسولین هم درد نکند.انشالله قدمهای بزرگتر در راه رفاه شهروندان مریوانی برداشته شود.هر چند ربطی به این موضوع نداره اما امیدوارم مسیولین کامنتم رو بینند.بک گوشه چشمی هم به احداث کمربندی کنار گذر شهر وانتقال ترافیک ترانزیت به خارج از محدوده شهر داشته باشند.سپاسگزارم

پاسـخ

همكار قديمي دور از مريوان( ا.ز )سه شنبه 23 خرداد 1396 | 20:13

4
7

من از نزديك در خدمت جناب آقاي دكتر سايه ميري برادر بزرگوارمون بودم، واقعا دلسوزن برا مريوان و مريواني، و زندگيشون رو تو راه خدمت به اين شهر وقف كردن، اگه همه ادارات و ارگانهاي اين شهر مسئوليني با اين شفقت و دلسوزي داشت يقينا اين شهر بهشت مي شد، انشالله امثال ايشون تو مريوان بيشتر و بيشتر باشه و خدا نسل دزدا و باج بگيرا و مسئولين بي كفايت و نالايق و بي سواد تو اين شهر و هر جاي كوردستان عزيز منقرض شه تا انشالله مريوان و كوردستاني آبادتر داشته باشيم
با تشكر از سايت و كانال مردمي زريوارخبر

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی