سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
نماینده مریوان و سروآباد در مجلس:
سه شنبه 2 خرداد 1396 / 22:22|کد خبر : 4894|گروه : سیاسی

هیچ تخلفی در انتخابات شورای شهر مریوان صورت نگرفته است/از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نکرده‌ام

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه از هیچ کاندیدای خاصی نه در بحث ریاست جمهوری و نه شورای شهر حمایت نکرده‌ام، گفت: به عنوان نماینده مردم همواره سعی کرده‌ام در کنار مردم باشم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه از هیچ کاندیدای خاصی نه در بحث ریاست جمهوری و نه شورای شهر حمایت نکرده‌ام، گفت: به عنوان نماینده مردم همواره سعی کرده‌ام در کنار مردم باشم.

به گزارش زریوار خبر، منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، خلق حماسه بزرگ 29 اردیبهشت توسط ملت را تبریک گفت و اظهار کرد: مردم کردستان هم بزرگترین و بی‌نظیرترین حماسه حضور را خلق کردند که برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

وی گفت: مشارکت بیش از 41 میلیون ایرانی در انتخابات دشمنان نظام را انگشت به دهان کرد و به تمام جهانیان نشان داد ملت ایران مقتدرتر از گذشته پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

مرادی با بیان اینکه هر کس با هر ایده و تفکری که در این انتخابات شرکت کرد است، جای تقدیر دارد، گفت: ملت ایران در کنار مشارکت در تعیین سرنوشت خود به دشمنان نشان دادند که تبلیغات سوء آنان نمی‌تواند مانع از حضور پرشور مردم ایران در انتخابات شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورها بدون تنش و با حضور گسترده مردم در کشور برگزار شد و امروز آقای روحانی باید خود را رئیس جمهور کل مردم ایران بداند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس افزود: مردم در 29 اردیبهشت امسال بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به تمام جهان نشان دادند و مشارکت بالای مردم کردستان در انتخابات و رأی 73 درصدی به روحانی، وظیفه مسوولان این دولت را نسبت به مردم بیشتر کرد.

مرادی گفت: رئیس جمهور دوازدهم باید با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد بسترهای لازم زمینه تحقق وعده‌هایی را که به مردم داده فراهم کند.

وی توجه به اشتغال و اقتصاد در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم را از نیازهای ضروری امروز در کشور دانست و اضافه کرد: دولت دوازدهم باید با نگاه کلان و برنامه‌ریزی دقیق ضمن توجه به رفع مشکلات اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان زمینه را برای تقویت امورات داخلی و خارجی در کشور فراهم سازد.

وی اضافه کرد: امروز که ملت ایران برای دومین بار به آقای روحانی اعتماد کرده‌اند وی نیز باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و البته استفاده از نیروهای توانمند و جوان زمینه رشد توسعه کشور را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف فراهم سازد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس این انتظار را از شخص اول دولت دوازدهم داریم که ارتباط بیشتری نسبت به دولت یازدهم با نمایندگان مردم داشته باشد و با همفکری با آنها زمینه رفع مشکلات و توسعه در استان‌های مختلف را فراهم سازد.

مرادی خواستار عملیاتی کردن بیانه اقوام روحانی در دور قبل انتخابات شد و گفت: این بیانه 10 ماده‌ای در دولت قبل به مردم وعده داده شده که انتظار داریم در این دوره به صورت کامل به آن جامه عمل پوشانده شود.

وی بر استفاده از نیروهای کرد و سنی در پست‌های مدیریتی استانی و ملی تاکید کرد و اظهار داشت: کردستان به لحاظ نخبه و نیروی توانمند حرف زیادی برای گفتن دارد که امیدواریم آقای روحانی پیرو وعده‌هایی که در بحث استفاده از نیروهای بومی داده شد سهم استان کردستان را پررنگ ببینند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: آقای روحانی و نمایندگان وی در کردستان در طول تبلیغات انتخاباتی در زمینه توسعه و پیشرفت مناطق مرزی و محروم وعده‌هایی داده‌اند که امیدواریم به این وعده‌ها عمل شود.

وی توجه به زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه و همچنین توسعه کشاورزی در کردستان را از سوی دولت دوازدهم مورد تاکید قرار داد و گفت: در بحث تخصیص آب مورد نیاز به کردستان باید در این دوره تمهیدات بهتری از سوی دولت اندیشیده شود و سهم بیشتری به این استان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در ادامه با بیان اینکه از هیچ کاندیدای خاصی نه در بحث ریاست جمهوری و نه شورای شهر حمایت نکرده‌ام، گفت: به عنوان نماینده مردم همواره سعی کرده‌ام در کنار مردم باشم.

وی به موضوع انتخاب شوراها و وجود برخی حرف و حدیث‌ها هم گریزی زد و گفت: برگزاری انتخابات شوراها نیز با وجود تمام سختی‌ها خوشبختانه با مشارکت بالای مردم و در امنیت کامل برگزار شد.

مرادی اضافه کرد: امیدواریم شوراهای شهر و روستا که امروز توسط مردم انتخاب شده‌اند بتوانند با برنامه مدون و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف با شناخت کامل و اولویت‌بندی در کنار رفع مشکلات زمینه توسعه بیش از پیش در شهرها و روستاها را فراهم سازند.

وی نقش شوراهای اسلامی در توسعه و آبادانی را بسیار پررنگ دانست و گفت: شوراها باید با تعامل و اتحاد با هم و همفکری با مردم زمینه توسعه شهر و روستاها را فراهم سازند.

مرادی اضافه کرد: من به عنوان یکی از اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تاکیدمان بر این بوده که در بحث تائید صلاحیت کاندیداها اعضای هیأت نظارت عالی با دید بازتر اقدام کنند تا مردم خودشان نسبت به افراد تصمیم و قضاوت کنند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه برخی‌ از کاندیداها شاید به دلیل عملکردی که داشته‌اند مورد تائید مردم نباشند ولی ما در تائید صلاحیت این افراد نیز سعی کردیم که قضاوت را به خود مردم بسپاریم، گفت: شایعاتی مبنی بر بروز تقلب در شمارش و غیره وجود دارد که این اطمینان را به مردم می‌دهیم هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است.

مرادی خاطرنشان کرد: دیجیتالی نبودن برگزاری انتخابات شوراها در شهرستان مریوان و آمار بالای جمعیتی آن از مهم‌ترین دلیل افزایش زمان در اعلام نتایج نهایی بوده است.

وی با تاکید براینکه روند انتخابات از آغاز و تا پایان شمارش آرا با حضور ناظرین و نمایندگان خود کاندیداها در عین سلامت و در نظارت کامل برگزار شد، افزود: فرماندار مریوان در کل فرآیند برگزاری، شمارش و غیره حضور داشته‌اند تا مبادا کوچکترین سهل‌انگاری و تخلفی صورت بگیرد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس اضافه کرد: البته این حق برای تمام کاندیداهایی که به روند برگزاری انتخابات انتقاد و اعتراض دارند می‌توانند در بازه زمانی 2 روز بعد از انتخابات شکایت خود را به فرمانداری واصل کنند.

وی گفت: البته تعدادی از کاندیداها که در هیئت‌های نظارت استان رد صلاحیت شده بودند با انجام رایزنی‌هایی از طریق مرکز صلاحیت گرفته که این موضوع هیچ ارتباطی با هیئت نظارت عالی استان‌ها نداشته است.

مرادی در پایان گفت: به عنوان نماینده مردم مریوان و سروآباد از هیچ نماینده شورایی حمایت نکرده‌ام و هیچ لیستی در این زمینه ندارم.
 
انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

جان جانانسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:34

245
19

با سلام به سایت خوب و پر بیننده تون ..خواستم بگم به این نماینده *******دروغگوها رو

360
38
عثمانپور سه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:28

مرادی من به سید احسان سجادی رای دادم رای من کجاست

پاسـخ

شهروندسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:34

235
22

جناب آقای مرادی با تمام احترامی که برای شما قائل هستم حرفتون رو به هیچ عنوان قبول ندارم چون علنا شاید تخلفات و حمایتهای جنابعالی بوده ام

7
57
جواب شهروند چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 14:32

خب جرأت داشته باش و خودتو معرفی کن جناب به اصطلاح شهروند !!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخ
کسی که ظلمی رو ببینه و سکوت کنه از مجرم مجرمتر خواهد بود پس شهامت داشته باش و خودت پیگیری کن جناب شهروند

پاسـخ

علیسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:35

210
13

آقای مرادی شما که قبل از انتخابات همه جوره دولت روحانیو زیر سوال بردی اونم برای انیکه بهش رای ندن حالا که انتخابات باب میل شما نشده اینجوری میگی

پاسـخ

محیهسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:35

185
12

آخرین دوره مجلسته قشنگ صندلی ها ی مجلس را تماشا کن چون اولین وآخرین دور نمایندگیته
*************

پاسـخ

khسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:36

172
8

شما گفتید و ما باور کردیم!!!

پاسـخ

مسعودسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:36

145
8

راست میگه اصلا تخلف نشده خوب اگه میخاد از این به بعد دیگه خودشبه جای مردم رای بده جون خودش کاک منصور به اونم******
دادن ولی ترکیبو خودش چیده بود عجب شطرنج بازیه همه رو بازی داد

پاسـخ

م. خورشیدیسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:36

162
8

باسلام به کانال مردمی زریبار خبر. جناب مرادی از دوره تبلیغاتت دستت واسه همه رو شده بود. حنایت رنگی ندارد. پیامهای های حمایتیت را از این کاندیداهایی که اومدن بالا و علل بدل ها هم تو گروهاشون دیدم. **********حافظه است. اینقدر فاز مردمی بودن به خودت نگیر. فقط خدا کنه ۲سال و نیم دیگه واسه تبلیغات ستاد بزنی تا حق رای که بهت دادیم همانجا بزاریم کف دستت. راستی دیگه از مسجد رفتن و عکس خودنمایی گرفتنت خبری نیست.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:37

149
5

اره راست میگی ولی ***** ****** از کچا ظهور کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا چطور ***** با عکس تقلبی و فول مونتاژ تونست وارد شورا بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه ممکنه فقط باعکس و بدون هوادار تونست وارد شورا شد؟؟؟؟؟ میگی نه عکس منتخبین شورا رو ببین تا تفاوت رو متوجه بشید....... آقای مرادی این جواب این ملت نبود که در انتخابات نماینده مجلس از شما حمای قاطع کردن و شما بهشون **** کردین....برای دوره بعد بجای ما مردمیم . بنویسید ما متقلبیم.....به خدا حواله تون میکنیم....

132
3
زود زود سه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:45

واقعأ متأسفم منصورمرادی .
تاانتخابات مجلس ۳سال دیگه مونده خوش باش ولی زود تمام میشه مامه گیان ***************

142
3
مریوانکم سه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:48

موافقم .
دیگه تموم شد جناب مرادی

پاسـخ

ارژينسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:37

135
4

به جان چينشهايي كه تو هيات نظارت و هيات اجرايي انجام دادي تخلف صورت گرفته .راستي چرا اقبال محمديو رد صلاحيت كردن تكليف اون ****چي شد از مريوان واسه راي گيري رفته بودن

پاسـخ

ئه ورامانسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:40

127
2

آخه چ کسی حرفتونو باور میکنه؟؟
متاسفم برای خودم که......!

پاسـخ

آقای خاصسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:41

123
5

ای خوا ******تو بشدت طرفدار رئیسی بوی...

پاسـخ

آقای خاصسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:44

121
4

نمیدونم چرا اینقد دور هستید شما...شما طرفدار پروپا قرص آقای رئیسی بودید و مخالف سرسخت دکتر روحانی...از نسبت فامیلیتونم با یکی از کاندیداها دیگه لازم ب ذکر نیست...تو نماینده مریوان شاید باشی ولی نماینده من نیستی چون من ب دروغگو و دو رو رای ندادم

پاسـخ

شهروندسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:57

149
6

اقای فواد کریمی شکست نفسی میفرمایید جنابعالی بیشتر از بیست کاندیدا ودوستتانتان راهمراهی وجداگانه هدایت میفرمودی تا شاید کرسی شهرداری را برای چند صبای دیگر با ولع وطمع بگذرانی

پاسـخ

انتقامسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:57

153
5

نماینده باید بفکر امور زیربنایی و کلان ،شهر باشه و جناب مرادی دنبال حاشیه هاست، 14ماه ازنمایندگیش گذشت ملت چه کار مثبتی ازش دیدید؟دست خودش نیست توانایش همینقدره هر آمدنی رفتنی دارد ........

24
125
جوابیه سه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:27

چشم دیدن نداری عزیز دل بعضیاااااا

پاسـخ

بهرانسه شنبه 2 خرداد 1396 | 22:59

131
7

اقای مرادی کسی که انگشت اتهام به طرفش بکشن معلومه انکار میکنه اما پس اون جلسه ای که با ما گذاشتی چی ؟؟؟ این بی گناهی تونو رد میکنه از اینکه به شما رای دادم پشیمونم چون امید کریمیان موثر تر بود تا شما! کسایی مثل شما شهامت پیگیری مطالبات مردم رو ندارند

پاسـخ

ملت مریوانسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:00

157
5

مردم مریوان همه میدونن که در انتخابات چه اتفاقاتی صورت گرفت و تنها چیزی که ملاک نبود رای مردم بود و حمایتهای بی دریغ مرادی از افراد مد نظر خودش کاملا اشکار بود به راستی که دروغ پشت دروغ
منصور مرادی در دوران انتخابات در مریوان چکار میکرد اصلا چرا 12 روز اینجا ماند
حالا هم مردم مریوان متقلب شدند کاندیداهای مردمی و دلسوز در دل مردم جا دارند و انها پیروز میدان هستند
مرادی هم دیگه رنگ مجلس را به خود نخواهد دید افرادی که دنبال باند بازی هستند منفورترین افراد نزد مردم هستند

178
22
مردم سه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:18

سید احسان سجادی در دل مردم جا دارد دیگه نظر مرادی اصلا مهم نیست هر کسی رو به زور بر مردم تحمیل کنه ولی مرادی دیگه به مریوان بر نگردی و نبینیمت

7
37
Kawan چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 15:58

اوه چون روت هه س ناو او كاورا اوه ي!!!!!!!!!!

پاسـخ

السه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:01

141
7

آقای مرادی
چون آقای کریمیان رقیب شما بودو مردم تا حدودی ناراضی بودن تونستید رای بیارید وگرنه خود شما اگر رقیب دیگیری داشتید هیچ وقت رای کسب نمیکردید.
بله که از دید شما تخلفی صورت نگرفته.
کل دنیا میدونن چقد تخلف صورت گرفت
در رای گیری بعدی جواب خواهیم داد.

پاسـخ

قولیسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:03

107
9

جناب مرادی شما خودتون اون جماعت رو انتخاب کردید تا اوناهم در انتخابات نمایندگی از شما حمایت کنند ولی ملت مریوان این آرزوی شما را نقشه برآب میسازند و امید کریمیان رو دوباره انتخاب میکنیم

پاسـخ

مریوانیهاسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:09

126
5

مرادی دیگه مریوان نیا
تمام مریوان میدونن در مریوان چکار کردی در حق مردم و کاندیداهای مردمی ظلم کردی ولی جوابت رو خواهی گرفت ان هم سخت و کوبنده

پاسـخ

هاورێسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:11

92
5

سلام خدمت کانال زریبار خبر.......من خودم شخصا یکی طرفداران اقای مرادی بودم ولی افسوس دیگه اقای مرادی حنا ش رنگی نداره

پاسـخ

محمدملاییسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:12

35
129

مخالف مخالف نمیشه کاریش کرد ما و مردم و همشهریانم می دانیم این دسیسه رو درست کردید برای خدشه دار کردن جناب مرادی و افکارعمومی رو خراب کردن

90
6
كوره شيخ چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 01:54

******* جنابى ملايى ايتر دو رويي بسه كم طرفدارى لى كه

پاسـخ

داریوش عزیزیسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:13

88
6

جای تاسفه شما نماینده مردمی

پاسـخ

محمدملاییسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:15

14
121

مخالف مخالف نمیشه کاریش کرد ما و مردم و همشهریانم می دانیم این دسیسه رو درست کردید برای خدشه دار کردن و خراب افکار عمومی یادتون باشه خدایی هم اون بالا بالا هست

پاسـخ

هاورێسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:22

99
3

سلام خدمت کانال زریبار خبر.......من خودم شخصا یکی طرفداران اقای مرادی بودم ولی افسوس دیگه اقای مرادی حنا ش رنگی نداره

پاسـخ

بارانسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:34

15
199

من به کا منصور مرادی رأی دادم دوباره رأی میدم.

ّبژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژِییییییییییییییییییییییییییییییییی ممممممممممممممنننننننننننننننننننننصصصصصصصصصصصصصصوووووووووووووووووووووررررررررررررررررر مممممممممممممرررررررررررررررررراااااااااااااااااااااددددددددددددددددددددییییییییییییییییییییییییی

پاسـخ

شیرینسه شنبه 2 خرداد 1396 | 23:46

132
8

آقای مرادی با بهارستان خداحافظی کن ...حمایتت از این هفت نفر شورا نماینده بودنت رو برفنا داد..شما اگه قرار به این بود خودت انتخاب کنی چرا ۱۱۰ نفر دیگه رو بدبخت کردی ..برادر خودم بالای ۱۰۰۰تا از رای هاش گم شد ...************

پاسـخ

بی نامچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 00:46

87
3

جناب مرادی چه شوخ تشریف دارن :-) :-) :-) :-)

پاسـخ

بی نامچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 00:48

89
4

جناب اقای منصور مرادی خود شوراها از حمایت شما حرف می زنند حالا شما می گی من از کسی حمایت نکردم!!؟؟؟

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 00:56

81
4

جناب مرادی حرفی که زدی شوخی بامزه ای بود ولی راستشو بگو حمایت کردی مگه نه؟؟؟؟؟

28
0
جواو چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 14:37

ارولا با کس نزانه .....

پاسـخ

کاردوچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 01:00

68
3

سلام خدمت کانال تلگرامی زریوار خبر
اقای مرادی من از اونهای بودم که به شما رای دادم الان فهمیدم چه اشتباهی کردم ...یکی از کاندید های شورای یکی از اونها بود که زحمتی زیادی برای تبلیغات شما کشید...وانتظاری از شما نداشت که واسش تخلف کنید...ولی این حقش نبود رای هاش کو.... همین الان با کورسی پارلمان خداحافطی کن ...

1
6
قادري چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 14:32

خيلي جالبه كه شما ميگي واسه نماينده كار كرديد رايهاش كو و يكي ميگه مرادي به نفع هواداراش *******

ديگه خود حديث مفصل بخوان

اميدوارم كه نظرم تاييد بشه!

پاسـخ

آکو شاه محمدیچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 01:34

86
2

با سلام
جناب مرادی کسی که خودش رو بخواب بزنه یک لشکر هم نمیتونه بیدارش کنه ...
صدای اعتراض و انتصابات بجای انتخابات گوش ما رو کر کرده ولی شما هنوز در خواب بسر میبرید بیداری شما محال است .

پاسـخ

انورچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 01:39

94
3

منصورخان خودموكانديدكنم ازتوبيشتررأى ميارم خيالت تخت تاميتونى *********چون ديگه رنگ مجلس رابراى يك بارديگرنخواهى ديد! افتادمنصورخان،تنهافكروذكرت عوض كردن مديران ادارات بودهيچ كارى نكردى!

6
21
.... چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 19:34

خوب چرا خودتو تو انتخابات شوراها کاندید نکردی تا رای هاتو بشماریم جونم .به قول معروف یزد دوره ، گز نزیکه

پاسـخ

محمدچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 07:23

44
4

جناب مرادی،
تا نباشد چیزکی، مردم نگوید چیزها.

دوستان، شما نگران نباشید، همون عزیزانی (جناب عبدالله سهرابی و اقبال محمدی)کە ادعای اصلاح طلبیشان گوش عالم و ادم را کر کرده و با اگاهی کامل و در دو روز اخر تبلیغات مجلس به اردوگاه اصولگرایی اقای مرادی رفتند و به هر قیمتی نگذاشتتد امید کریمیان اصلاح طلب و همفکرشان به مجلس برود تا او هم مثل خودشان یک دوره ای باشد، این بار هم نمی گذارند منصور مرادی هم دو دوره ای شود تا با رکورد انها برابر باشد.
عجب دنیاییه،
این نیز بگذرد و**********************......

پاسـخ

khچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 07:54

43
3

نماینده ی مثلا دلسوز مریوان مشکلات بیشتری از عوض کردن مدیران ادارات داره، فواد حسینی خیییییلی با لیاقتر و شایسته بود ولی چون ..........بود شما کاری کردید ک تغییر کنه متاسفم براتون.شوراها پیشکش ما رییس جمهور رو برنده شدیم و همیشه هم پیروزییم چون مردم آ گاه شدن و از اعتماد ب شما پشیمان.......

پاسـخ

منچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 08:07

43
5

من یکی از اونایی بودم که به آقای مرادی رای دادم ولی شدیداً پشیمانم... کریمیان در طول چهار سال چهره ی خودش رو نشون داد ولی اقای مرادی با انتصابات بیخود و دخالت های بی مورد و حاشیه هاش در طول کمتر از یک سال چهره واقعی ******* رو نشون ملت داد ... خدا ازت نگزره

پاسـخ

سروآبادی اصلچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 08:29

42
6

مردم شریف مریوان ما خودمان به خودمان کردیم همین شهردار وشورای فعلی وبعضی از افراد مشهور این شهر منصور را نماینده کردن بنده خودم چند ساله مشغوله کارم به ولله قصم ۱سال نمایندگی کریمیان برابر ۲۰ساله منصور به جرات میگم اگر مردم بگذارند برای دوره بعدی ستاد بگذاری دیگه هیچ.....
**********************************************
همون کاندیداهای که ازت حمایت کردن پشیمانن
نمونه ش سهرابی ددرستان
برو برو خدا حافظت

5
32
؟؟؟؟ چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 14:35

تو اگه سواد داشتی (((قسم))) رو درست مینوشتی

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 08:42

47
2

جناب مرادی عزیز شمادر جایگاهی نیستی که به ریس جمهور محبوب توصیه کار کردن رابدهید رفتی واسه همیشه

پاسـخ

هاورچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 08:55

33
1

سلام هر چی نظر دادیم بلوکه شد پستا رو نمی گذارید

پاسـخ

فرزادچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:08

70
2

جناب مرادی تا نباشد چیـــــــــــــــــــــــــزها مردم نگویند چیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزکی

1
0
سمیه سه شنبه 9 خرداد 1396 | 14:29

تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها !!! اینجوری درست تره

پاسـخ

که ریمیانچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:10

43
3

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی همشهریان عزیز و تاسف برای کسی که میگفت از جنس مردمم...
تمامی همشهریان منت نهادند و حقیقت را گفتند البته خوب از کوزه همان تراود که در اوست..!!!!!!!!
بیشتر ازین نباید انتظار داشت******!!!!!!!!!!!
تشکر از زریوار خبر

پاسـخ

Fahmenچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:13

46
1

*********شما فقط تو قواهايي كه به خانواده واطرافيان دادي موفق بودي كه بزاريشون سر كار در ديگر موارد هيچي هيچ متاسفم واسه خودمان

پاسـخ

─═हई╬(★B.saboori★)╬ईह═─چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:18

65
3

40میلیون رای توڪشورودریڪ روزشمارش شد
ولی مثلا40هزاررای تومریوان شمارش نشد
پس بدون شڪ تخلف صورت گرفته

پاسـخ

قسەخۆشچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:24

57
2

سخت جدایی سخته
خوایه تنیایی سخته
این شعار ۳سال آینده منصور مرادی با مجلس شورای اسلامیه.
تویی که پشت به این آدما ببندی همه‌شون ۵۰۰۰رای نداشتن میخوای اینا نماینده‌ات کنن؟؟؟؟یا میخوای شهردار بشی و دیگه مارو نشناسی!!!!

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 12:56

27
0

چند دفعه پیام گذاشتم چرا پخش نمیکنید که همه چهره واقعی منصور مرادی رو بسناسن

پاسـخ

ما مردمیمچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 13:20

29
0

شعار دوره بعدی ما مردمیم ، میشه ما هنوز سیر نشدیم.*********** .جواب هیچ کسی و نمیدی .حالا میخوای حمایت کنی.تو که اگه حمایت میکردی از کسی یارو رو بدبخت میکردی هیچ کس بهش رای نمی داد.لطفا فیلتر نشه. با تشکر از سایت خوبتون.

پاسـخ

هاوریچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 14:27

32
1

مرادی چوب بی تجربگی اش را میخورد و متاسفانه دود این بی تجربگی به چشم مردم مریوان و سروآباد میرود نباید به انتخابات شورا ورود میکرد استارت اشتباه را آنجا شروع کرد که در جلسه مجمع نمایند ه های باتجربه استان یعنی فرشادان، علوی و بیگلری خود را کنار گرفتند و سه نماینده بی تجربه جدید را به عنوان هیات نظارت انتخاب کردند. مطمن باشید اشتباهات آقای مرادی خداقل 10 سال ما را از سایر شهرهای استان عقب انداخت و میندازد. در روزی که قریب به اتفاق فعالان مدنی، فرهنگی و علمی شهرستان به حمایت از کریمیان در دور دوم ورود کردند این روزها را پیش بینی کرده بودند و گرنه واقعا عاشق کریمیان نبودند. کاش قانون اجازه میداد ملت تصمیم بگیرند بعضی دوره ها نماینده نداشته باشیم باور کنید دولت خود بهتر عمل میکند.

پاسـخ

همشهريچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 16:03

26
0

اقاي مرادي اين سياست ****** شما ديگه واسه همه روشده. تو دوران انتخابات خودتون ميگفتيد اورامي هستيد خانمتون ميگفت سوراني هستيد . اصلاح طلبا و اصول گراها رو تو سردرگمي برديد كه نه اصلاح طلبم نه اصولگرا. الانم ميفرماييد از كسي حمايت نكردم. بسه ديگه يه طرفي بشيد لازم نيست با اين ترفندا از هر دو طرف سوء استفاده بفرماييد.

پاسـخ

بهار سبزچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 17:56

28
0

جناب مرادی کاش روز انتخابات نمایندگی انگشتم قطع میشد به شما رای نمیدادم

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 18:41

26
0

آقای منصور مرادی نماینده ی محترم
یقینا همه ی مردم حوزه های شهری و روستایی مریوان و سروآباد قدر دان زحمت هایی هستند که کشیده و خواهید کشید و مطمئنا رای مردم از قالب کمی به کیفی تغییری محسوس داشته و میدانیم که انتخاب شما کاملا کیفی بود . لذا با توجه به شناختی که از شما و همچنین از مردم و روند اجرایی شهر ، داشته و دارم می دانم ادامه ی روند کنونی به ضرر شهرستان های تحت مدیریت شما خواهد بود .
نظرات متفاوت شهروندان در اینجا نشان از تعصب بی جا و دشمنی با شما نیست ، مطمئنا نقد هایی وارد به عملکرد شما وجود دارد که امیدواریم دیر یا زود برای آن چاره اندیشی بفرمائید.
لازم می دانم تذکراتی را در امور مختلفی چون راه و شهر سازی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، شورای شهر ، دهیاری ها و... خدمت شما یادآور شوم که در این حوزه ها متاسفانه بسیار غیر تخصصی ورود نموده اید و سبب اخلال در امورات عادی این قسمت ها بوده اید به تبع انتصابات و یا اصرار بر آنچه روند قبلی می توان نام گذاری کرد.
توصیه دارم با چشمانی باز تر ، دلی واسع تر ، اندیشه ای فراخ تر در مشاورین خود تجدید نظر فرمائید .
اینجانب نه حضور شما را تهدیدی برای جامعه می دانم و نه مداخله در انتخابات به معنی حمایت از کاندیدای خاص را نیز تهدیدی برای دموکراسی ، قبل تر عرض کردم که بنده از شما شناختی تقریبا صحیح دارم لذا شخص شما را فردی دلسوز و توانمند و پر انرژی میبینم که متاسفانه گرفتار مشاورینی هستید که یا به شما سهوی یا عمدی اطلاعات صحیح نمی دهند.
امیدوارم در موارد ذکر شده تجدید نظر فرمائید و بسان فردی سیاسی نه حسابدار بانک ، در امورات کلان دخالت نظارتی و نه اجرائی فرمائید.

پاسـخ

هوادارچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 21:36

47
4

آقای مرادی واقعا روتون میشه دوباره بیاید بین مردم مریوان سخنرانی کنید

پاسـخ

بهدادچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 23:23

31
1

فردا موضع ما باشما روشن میشود

پاسـخ

ناشناسشنبه 6 خرداد 1396 | 10:25

34
0

اگر راست می گویید که تقلب صورت نگرفته باحضور چند ناظر و خبر نگاران فقط به عنوان نمونه 5صندوق رای را بازبینی کنید این که زیاد وقت گیر نیست وکار آسانی است آن وقت عمق فاجعه آشکار می شود

پاسـخ

منتقدشنبه 6 خرداد 1396 | 16:24

13
1

جناب مرادی تو این یه سال کاری نکردن اما مردم باید بعد چهار سال در مورد کارهایی که کردن قضاوت کنند

پاسـخ

ریباز 23سه شنبه 9 خرداد 1396 | 14:33

21
1

آقای به اصطلاح نماینده آیا این شما نبودید که در دور اول که رأی نیاوردید و جنب میدان جهاد تو یه ساختمانبرای جذب با مردم دیدار می کردید و چون نمیتونستید حرف بزنید و فن بیان نداشتید من به جای شما با مراجعین شب و روز صحبت می کردم !!! حالا ازصدقه سر ارای همین مردم **********!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه میدونن********* !!!! اون دنیا باید جوابگو باشید !!!

8
0
ریباز۲۳ چهارشنبه 10 خرداد 1396 | 13:57

زریوار خبر جان من که حرف بدی نزدم کاش یه جو شجاعت داشتی و به جای ستاره ها حرفام رو میذاشتی!!!!!

پاسـخ

یه دوستسه شنبه 9 خرداد 1396 | 14:35

13
4

من تو اون دنیا هم گواهی میدم تا آخرین لحظات رأی گیری لقا سلیمی و اقای بدخشان جزو هفت نفر بودن !!!!! حالا چی شد حذف شدن !! الله اعلم

1
0
ز دوشنبه 29 خرداد 1396 | 08:11

چی شد نداره معلومه چرا حذف شدن

پاسـخ

اندیشهسه شنبه 9 خرداد 1396 | 14:37

21
19

با تمام قدرت از کریمیان حمایت خواهم کرد !!!!!

پاسـخ

...... رضاچهارشنبه 10 خرداد 1396 | 14:02

2
1

کم کم آدمها دارن جای ارزشها رو میگرن!!!! به والله قسم سلیمی و حمیدی و بدرخشانی جزو منتخبین بودن ولی......!!!!

0
0
جوابیه سه شنبه 30 خرداد 1396 | 00:18

من نمیدونم چی بگم آخه****** با۶۰۰رای چطور میخوای جز۷نفر بشه الله و اعلم اگرم فک کنی در آرا بش خیانت شدخ بفرما این۲۰۰۰دیگه

پاسـخ

محمدیچهارشنبه 10 خرداد 1396 | 14:06

8
1

همه میدونیم چه خبره و چی شد!!!! دیگه چرا بحث کنیم!!!! چرا بعضی ها هستن و چرا بعضی ها نیستن؟؟!!!!

پاسـخ

عه بهشنبه 27 خرداد 1396 | 10:33

5
0

هنوز فاکتور پلاکاردهای تبلیغاتیت و بنرهای انچنانی در تبلیغات نمایندگی مجلس رو میز جناب شهردارت پرداخت نشده حداقل برای ما یکی دیگه فیلم نیا .این پول را از جیب رفتگران و کارگران شهرداری و فیشهای عوارضی اخذ شده از مردم بیچاره پرداخت میکنند.فقط به حکم حمایتت از شهردار و شورا.؟؟

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی