سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 / 15:30|کد خبر : 4884|گروه : سیاسی

بیانیه اقبال محمدی در خصوص رد صلاحیت خود در پنجمین دوره شورای شهر تهران

نماینده اسبق مردم مریوان و سرواباد در مجلس شورای اسلامی بعد از حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در روز انتخابات رد صلاحیت شد.

نماینده اسبق مردم مریوان و سرواباد در مجلس شورای اسلامی بعد از حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در روز انتخابات رد صلاحیت شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، اقبال محمدی نماینده اسبق مردم مریوان و سرواباد در مجلس شورای اسلامی در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت و تایید صلاحیت اما در روز انتخابات وی رد صلاحیت شد.

متن بیانیه اقبال محمدی در این خصوص بدین شرح است:

همه جاي ايران سرای ماست
هم ميهنان،همشهريان فهيم و آگاه
با عرض سلام و احترام

خداوند منان را شاكر و سپاسگزارم كه فرصت بندگي خالق و خدمتگزاري به مخلوق را عطا فرمود 

در دنیای امروز برگزاری انتخابات موفق در کشورها یکی از شاخصه های مهم فرهیختگی مردم آن کشور محسوب می شود که نماد دموکراسی، مردم سالاری و حاکمیت "عقل و تدبیر" بر "جهل و جمود" است.

 بدون ترديد انتخابات سالم و رقابتي مشروط به رعايت حقوق انتخاب كنندگان و انتخاب شوندگان از مهمترين شاخصهاي جوامع توسعه يافته و پيشرفته است با درك اين واقعيت و با احساس مسئوليت در قبال هم ميهنان و همشهريانم و برمبناي دانش و تجربه علمي و عملي آمادگي خود را در پروسه ي انتخابات شوراي اسلامي كلان شهر تهران اعلام نمودم، باحسن مديريت دستگاهاي اجرايي و نظارتي تاييد صلاحيت شدم. که با صرف منابع انساني و مالي مراحل تبليغات رسمي را طي هفته گذشته به انجام رساندم،با توجه به موجی که  ميان كردها و جامعه اهل سنت، بزرگواران قوم لر، ايلهاي بختياري، همكارانم در وزارت جهاد كشاورزي و مجلس شوراي اسلامي، همكلاسيهايم ، دانشگاه ها و بخصوص دانشجويان عزيز ایجاد شد، با احتمال به يقين با راي معني دار وارد پارلمان محلي پايتخت مي شديم، که با هدف همگرایی نویدبخش پيامی وحدت آفرين از جانب نظام جمهوري اسلامي به ساير دولتهاي اسلامي می بود و از طرفي پيامي به دولت بود كه هرچند شايستگان  را براي پستهاي كليدي در سطح ملي انتصاب نمي كنند، اگرفرصتي قانوني و بدون تبعیض  به ما داده شود مي توانيم شايستگي خودمان در خدمت به جامعه  حتی در سطح ملی ثابت كنيم . اما برخلاف انتظار و مغاير با قانون و مصلحت نظام و در تضاد بامنافع شهروندان، ضمن تضييع حقوق مشروع و قانوني اينجانب، در رخدادي كم سابقه و نادر هواداران و علاقه مندان به انتخاب اينجانب حين تكميل فرمهاي آرا با فقدان كد انتخابات ما مواجهه شدند اين درحالي است كه تاپيش از آغاز راي گيري با كد 8476  تایید وبطورقانونمند در صحنه حضور فعال داشتیم.

لذا بار ديگر تاكيد مي كنم بعنوان شهروندي كرد و اهل سنت، كسي كه طي ٣٠ سال خدمت درحوزه هاي ستادي و اجرايي، و نماينده سابق شهرستانهاي محروم و مرزنشين مريوان و سروآباد با عزم و اراده و آمادگي براي خدمت به هم ميهنان و همشهريانم در تهران وارد عرصه انتخابات شدم که در روز رای گیری با بی لطفی مسئولین در روز انتخابات براي حل مشكل كد به فرمانداري و وزارت كشور مراجعه و خبر پر از ابهام و بدون دلیل قانونی رد صلاحیتم را شفاهي ابلاغ كردند.

ضمن تقدیر و تشکر از همراهان و هواداران گرانقدری که با وحدت و همبستگی کم نظیر شبانه روزی در تهران زحمت کشیدند و همشهریانم  در مناطق کرد نشین  و اهل سنت که در قالب مشارکت ده ها میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و شوراهای اسلامی شهر دوره پنجم حماسه خلق نمودند را محضر ملت بزرگ ایران و همه عزیزانی که در خلق این حماسه بزرگ مشارکت داشتند تبریک عرض می کنم.  از خداوند عزوجل موفقيت اقاي دكتر روحاني را در انجام وظايف محوله  آرزومندم  و امیدوارم دولت دوازدهم در راستای تحقق مطالبات قانونی اقلیتهای قومی و مذهبی قدردان این حماسه عظیم باشد.

و در آخر در راستای اعاده حق شما همراهان و حامیان  بزرگوار و با عنایت به اینکه تاکنون هیچ نامه ای دال بر رد صلاحیت اینجانب از مراجع ذی صلاح دریافت ننموده ام، پیگیری را کماکان ادامه داده و انتظار دارم مسئولین وزارت کشور و هیات مرکزی با توجه به اعتراض كتبي حداقل نسبت به شمارش و قرائت آرای اینجانب اقدام و نسبت به اعلام آن مساعدت نمایند.

بیانیه اقبال محمدی در خصوص رد صلاحیت خود در پنجمین دوره شورای شهر تهران

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

که ریمیانیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 15:45

17
9

خسته نباشی پیرسیاست مدار پایتخت نشین...
حضرتعالی قدم رنجه فرمودید و خواستار خدمت به کردهای پایتخت شدید...ارادتمندیم
انشالا واسه دورهای بعد.. دست منت نهادی

پاسـخ

مریوانیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 15:48

44
1

لابد از آن ترسیده اند که صباح محمدی را فرماندار لواسانت کنید..یا آقای منصور مرادی را شهردار تهران بگمارید..خخخخخ

6
15
سنندج دوشنبه 1 خرداد 1396 | 10:13

تا طرز فکرتان آوا بیت .اشی هه رله دوا بن.متاسفم

پاسـخ

اصلاح طلب نادمیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 16:01

19
19

آقای محمدی وقتی دوستان اصلاح طلب شما در تهران جنابعالی را که عمری در جبهه اصلاحات مو سفید کردید را بخاطر کرد و سنی بودن قبول نکردند و پشت پا زدند و به قول خودتان حقتان را تضییع کردند دیگر مردم عادی و اصلاح طلبان کم سابقه میزان بغض آنان را نسبت به کرد وسنی ها بهتر درک میکنند، شما در شهر خودتان سنگین تر هستید برگردید با تخصص و سوابقتان گرهی از اینهمه دردهای مریوان و سروآباد باز کنید.

پاسـخ

کردستانیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 16:07

21
8

آخه جناب مهندس محمدی شما بهتر از همه خبر داشتید جمع اصلاح طلبان مرکز هرگز کرد و سنی را هر کاری هم در سطحی واسشون بکنید باز قبولتون ندارند چرا انقد خوش باور بودید؟! در کدام دوره اصلاحاتی ها کرد سنی را جزو خودشون دونستند تا بار دوم شما را قبول کنند؟! اون از تعیین استاندار کرد سنی در کردستان و... بیخیال داداش جون!!! چقد خطا و اشتباه آخه؟؟؟

پاسـخ

ابوبكر يزدانيیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 16:24

1
24

دیسان هەواڵی دڵتەزێنیان دا
گڕێک بۆ لەناو کوردان هەڵیدا
دیسان دوکتۆریان ناهۆمێدە کرد
خەم بوو و پەژارە لە بۆ گەلی کورد
بە ڕاستی دوکتۆر نیشتمان دۆستە
مایەی سەربەرزی بۆ گەل وهۆزە
بەردەوام چاوی لە هەژارانە
هەلبژاردەی ناو شاری تارانە
بەڵام داخەکەم دڵیان حەزین کرد
دیسان ئێمەیان بێ ماف لە ژین کرد
دەسا کوردینە دەس لەناو دەس خەن
پڕۆپاکەندەی رزگاری هەڵدەن
هەموو بەیەک دەنگ بڵێن ئازادی
بژی کاک دوکتۆر(ئێقباڵ) ئاڵای رزگاری

18
1
جواب به یزدانی چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 21:31

منم باشم واسش شعر میگم وقتی با دیپلم در اداره مالیات استخدامم کنه!!!

پاسـخ

امیدیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 17:14

44
2

ئە و دە سیانە خوش بیت رد صلاحیتیان کردیتو

پاسـخ

امیدیکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 17:50

42
1

ده سیان خوش بی ردصلاحیت یان کردی؟

1
27
داوود دوشنبه 1 خرداد 1396 | 10:18

واقعا . متاسفم بو ت . هه ردواکه وتون ایوه

پاسـخ

هاوری 2717یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 | 18:16

36
1

واقعا...
طفلکی مورد ترحم هستش

1
26
کردستان دوشنبه 1 خرداد 1396 | 10:23

متاسفم برای مغزت .اسمی که گذاشتی بهت نمیخوره.هاوری.

6
22
یاور دوشنبه 1 خرداد 1396 | 10:30

راست میگی چون همفکر شما و دوستانتون نیست
سالم و پاکه

پاسـخ

ساماندوشنبه 1 خرداد 1396 | 01:57

39
0

جناب محمدی با چه منطقی ادعا می کنید یقین داشتید به قول خودتون در پارلمان محلی پایتخت رای بیاورید؟؟ شما ادعای 30 سال تجربه دارید ولی ظاهرا از تجربیات خود استفاده ای نمی کنید !!! مردم تهران به فامیل و طایفه و ... رای نمی دهند. مردم تهران به لیست رای می دهند، نگاهی به آرای چهره محبوب اصلاح طلب مانند یاشار سلطانی نشان می دهد، که کسانی که در لیست اصلی احزاب قرار نگیرند، امکان ندارد جزو 42 نفر اول شورای شهر تهران باشند. با وجود اینکه جمعیت آذری های پایتخت بسیار زیاد است و چندین برابر کردهای پایتخت است، اما یاشار سلطانی نفر 43 م شورای شهر تهران شد. نگاهی به آرای چهره های اصلاح طلبی همچون حکیمی پور، راغفر، سرخو و ... نیز نشان میدهد تنها راه برنده شدن در شورای شهر تهران قرار گرفتن در لیست اصلی است. کمی باتجربه عمل کنید جناب محمدی، دلسوز نیشتمان پایتخت نشین !!!

پاسـخ

وريادوشنبه 1 خرداد 1396 | 09:45

47
1

خوشحالم كه رد صلاحيت شدي بيا ببين منصور مرادي كه ازش حمايت كرد ببين چه كار كرده با شورا مريوان

پاسـخ

شیرکودوشنبه 1 خرداد 1396 | 10:26

2
44

با سلام.
واقعا جای بسی تاسف دارد که انسانی دلسوز و پاک و لایق رد شدند.
برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم .لیاقت شما بالاتر می باشد جناب محمدی عزیز

پاسـخ

همشهریسه شنبه 2 خرداد 1396 | 08:23

0
29

اولا منصور مرادی خودش لیاقت نمایندگی داشت ثانیا اقای مرادی در انتخاب شورا دخالت نکرده ملت با رای خود انتخاب کردن وریا لطفا سنجیده تر قضاوت کن

پاسـخ

بی نامسه شنبه 2 خرداد 1396 | 11:11

24
1

تعجب کرده بودم چجور جنابعالی را مرحله اولم تایید کرده بودند ... اخه جنابعالی چی داری؟؟!! جز بفکر باند بازی و ... بودی چکار مفید کردی؟........... عجبااااااا انتظارتت هم بالاست

6
9
علی گر چهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:45

دوست عزیز خواستن کمی هزینه دستش بدن و از پولاش کم کنن مثل بعضی ها که اول رد شد و بعد تاییدش کردن و رای هم نیاورد

پاسـخ

ابدسه شنبه 2 خرداد 1396 | 13:11

24
1

برو پیش منصور مرادی تا تاییدت کنه ؛ بخدا میکنه ولی ........

پاسـخ

فرزادچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 09:11

10
1

زریبار خبر عزیز شما چرا دو روزه یک پیام واسه بیانیه اقبال محمدی گذاشتم ولی هنوز نیست
تو قسمت نظرات نیست ماموستا مدرس شعر قشنگی میگه میفرماید
صحوفی معنای روژنامه نوسه گه ر ئازاد نه بی گه ل لی ماءیوسه
واقعا من از شما نامید شدم

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 14:37

4
11

اگر اینطوره که شما می گویید و مردم به لیست آقای منصور مرادی رای دادن ، نشان از نفوذ و دوست داشتن مردم مریوان و حمایت آنها از ایشان است و این جای بسی افتخار و نشان مردمی بودن کاک منصور مرادی است که می خواهد تغییراتی در مریوان و به نفع مردم ایجاد کند . درود به کاک منصور مرادی
جالب اینجاد است کسانی معترض شده اند که اکثرا\" نفرات 50 به بالا هستند . کسی نیست که بگوید آخر مرد حسابی گیرم مثلا\" از نفر یکصد و اندی شدی نفر بیستم . شورای مریوان که هفت نفرند . آخر چقدر مردم را بی عقل فرض می کنید و می خواهید شکست خود را پای این و آن بندازید . برید بشینید و قبول کنید از میان یکصدو چند نفر بالاخره 7 نفر انتخاب خواهند شد و بگذارید مسولین و شوراها کار خودشون رو شروع کنند و اینقدر به فکر تخریب دیگران و ایجاد تنش نباشید تا شهر پیشرفت کند . فرض کنید شما در میان هفت نفر اول بودید آیا دیگران هم می بایست اعتراض می کردند ؟
درود به کسانی که علی رغم شکست در نتیجه انتخابات ، به اعضای منتخب مردم تبریک گفتند.

پاسـخ

هاوارچهارشنبه 3 خرداد 1396 | 21:42

14
0

عرض سلام وادب خدمت آقای محمدی.جناب اینقدر خودتان را****نکنید.خواهی که جهان درکف اقبال توباشد، خواهان کسی باش که خواهان توباشد!!!!حوزه مصرف شما فقط گرم کردن بازارانتخابات است وبس!!!!

پاسـخ

جان جانانجمعه 5 خرداد 1396 | 22:19

3
6

شنیدم که از طرف اقای ********* ضربه خورده اقای محمدی ..الحق یکی از ناطق ترین نماینده های مریوان بوده ..خسته نباشی زریوار خبر عزیز

پاسـخ

طاهر بارخداشنبه 6 خرداد 1396 | 09:47

8
0

آقای محمدی شما اگر خواهان خدمت هستی بیا جهاد کشاورزی مریوان و سروآباد خدمت کن .تخصص شما اونجاست .

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی