سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 10 فروردین 1396 / 09:52|کد خبر : 4717|گروه : سیاسی

ثبت نام اقبال محمدی نماینده اسبق مجلس مریوان و سروآباد در انتخابات شورای شهر تهران

یکی از خبرگزاری های کشور لیستی از اعضا و چهره شاخص اصلاح طلب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ارائه داده است که نماینده پیشین مجلس در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد در آن دیده می شود.

یکی از خبرگزاری های کشور لیستی از اعضا و چهره شاخص اصلاح طلب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ارائه داده است که نماینده پیشین مجلس در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد در آن دیده می شود.

به گزارش زریوار خبر، ایلنا نوشت: در پنجیمن دوره نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران، در نهایت حدود سه هزار نفر به میدان آمدند که این آمار داوطلبان در مقایسه به ادوارگذشته از رشد بالایی برخوردار بوده است.

در این میان کنشگران سیاسی دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا حضور جدی در نام‌نویسی داشتند. اصولگرایان که در دو دوره گذشته اکثریت شورای شهر را در اختیار داشتند، در تدارک حضور جدی برای این دوره از انتخابات هستند تا باز هم دست بالاتری در مدیریت پایتخت داشته باشند. به گفته چمران رییس کنونی شورای شهر، اصولگرایان قرار است در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با لیست «خدمت» و خارج از تشکلات انتخاباتی این جریان سیاسی که تحت‌عنوان «جمنا» برای انتخابات ریاست‌جمهوری فعال شده، در عرصه رقابت حاضر شوند.

در مقابل، اصلاح‌طلبان که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران توانستند تمام کرسی‌ها را به خود اختصاص داده و با نتیجه سی بر صفر نتیجه‌ای تاریخی به نفع خود رقم بزنند، امیدوارند که در انتخابات شورای شهر گام مستحکمی بردارند.

طبق لیست ارائه شده توسط خبرگزاری ایلنا در ردیف 149 نفر اسم اقبال محمدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد به چشم می خورد که در دو دوره بعدی آن نهم و دهم رد صلاحیت شد. اقبال محمدی در انتخابا مجلس دهم در دوره دوم از منصور مرادی حمایت کرد. وی هم اکنون تصمیم دارد در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران شرکت کند .

حامد قادر مرزی نماينده مردم قروه و دهگلان نیز یکی دیگر از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس دهم برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کردند

در جدول زیر ۱۵۰ چهره شاخص و مشهوری که در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نام‌نویسی کرده‌اند، آمده است:

ثبت نام اقبال محمدی نماینده سابق مجلس مریوان و سروآباد در انتخابات شورای شهر تهران

 

انتهای پیام/
 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

سعدی توکلیپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 10:15

25
13

در دوره نمایندگیش چه گلی به حوزه اش آراسته کرد حالا رفته تو تهران واسه شورای شهر ثبت نام کرده.******************************

پاسـخ

کردستانپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 10:37

11
2

در ردیف 145 هم اسم سید معروف صمدی نماینده پیشین سنندج و فرماندار مهاباد دیده می شود.

پاسـخ

ارژينپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 11:02

23
11

برو مريوانو اباد كردي حالا نوبت تهرانه بيبنم گل رو سرشون ميذاري يانه

پاسـخ

فواد محمديپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 12:25

17
26

ارزوي موفقيت براي ايشان داريم، به راستي كه توانمند و اهل عمل ميباشن

7
5
شهروند جمعه 11 فروردین 1396 | 14:25

خخخخخخخ چني قسه ت خوشه

پاسـخ

بهرامیپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 13:48

1
6

با ارزوی موفقیت برای این بزرگوار امیدوارم همیشه موفق باشید اینجا قدرتون رو ندونستن امیدوارم اونجا قدرتونو بدونن.

پاسـخ

یوسف نژادپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 14:01

1
4

آقای محمدی ار افراد توانمند هستن لارم است برای ایشان تبلیغ شود که رای بیارن نه اینکه او را تخریب کنیم مگر بقیه کاندیداها از ایشون خیلی قوبترن هرکی از هر قشری از هنرپیشه گرفته تا...... ثبت نام کرده.مگر بقیه مبخان چه گلی بر سر تهران بیارن.

پاسـخ

عباسیپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 15:17

2
4

فردی لایق کارآمد است در هر جا است موفق باشد

پاسـخ

کردستان ۲پنجشنبه 10 فروردین 1396 | 19:32

3
6

کردستان درست فرمودند، ردیف ۱۴۵ قبلا نماینده دو دوره حوزه سنندج، کامیاران و دیولندره بوده
دوره سوم رد صلاحیت شد، از دستش نجات پیدا کردیم
این آقایون عارشون میاد کاندیدای شورای شهر خودشون بشوند؛ چون هدف خدمت نیست! ********** !!!
فقط باید تاسف خورد !!

پاسـخ

سيد جمال بارخداپنجشنبه 10 فروردین 1396 | 19:44

6
17

درود بر اقبال محمدي ،به راستي كه مردي بزرگ و اهل عمل ميباشد.

2
0
اضغری شنبه 19 فروردین 1396 | 09:40

کاری بوت کردووه وا طرفداری لی ئه که ی
زور عیب بو اقبال خو اصول گرابوو چون الان بو اصلاح طلب

پاسـخ

مریوانیجمعه 11 فروردین 1396 | 13:15

10
2

خبری دور از انتظار نبود چون اینان عاشق قدرتند،ولی گمان نمی کنم مردم تهران از روی دلسوزی بە کسی رای دەند

0
0
ک یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 | 09:36

عاشق قدرت نیستن ولی عاشق اینند که وارد جوامع دیگه و فرهنگهای دیگه بشوند تا هم تجربیاتشون بالا بره و هم نشان دهند که کردستان دارای پتانسیل زیادی است و باید دولتمردان توجه داشته باشند که در پستهای مدیریتی ارشد و کلان کشوری از آنها استفاده شود و جامعه کردستان را فقط به چشم کارگر و کولبر مظلوم نگاه نکنند

پاسـخ

حسامجمعه 11 فروردین 1396 | 21:24

7
13

آرزوی موفقیت برای مهندس اقبال محمدی دارم

پاسـخ

شهروندجمعه 11 فروردین 1396 | 22:03

14
4

بلاخره معلوم نشد این آقایون......کی هستند هر روز یه موضع جدید میگرند واز هر جناحی که به نفعشون باشه طرفداری میکنند.آقای اقبال محمدی خیلی خوبه که آدم بتونه یه چهره واقعی داشته باشه نه اینکه هررور رنگ عوض کنه.

پاسـخ

بی نامشنبه 12 فروردین 1396 | 01:10

5
0

شورای شهر صفره بر برکتیه البته به به برکت دولت تدبیر و کلید بسیاری از ادارات بر خیرو برکت بود

0
0
ک یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 | 09:30

عزیزم برو اینقد درس و کتاب بخون که بفهمی سفره با چه (س) نوشته میشه،بعد بیا نظر بده تا مخاطب داشته باشی

پاسـخ

که ریمیانشنبه 12 فروردین 1396 | 10:05

11
7

واقعا که بسی جای تاسف هست حتی برای اینکه کاندید شدید!!!!!!!!!!!!!
اون هم در پایتخت ...!!!!!!!!!!!
****

0
0
کارمند یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 | 09:42

عجب واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا متاسفم برای نظراتتون که پر از کینه و نفرته،حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دارو دسته ********* که اینقدر کینه و تنفر در جامعه کردستان گسترش میدهید. شماها فقط برده میخواهید و انتظار دارید نمایندگان بیایند خونه تون بیدارتون کنند و با صلوات بدرقه تون کنند تا محل کارتون و اونم کار پشت میزی با اون طرز فکرتون

پاسـخ

هوارچهارشنبه 23 فروردین 1396 | 14:23

0
0

برادرزاده تون رو هم شهردار تهران کنید خخخخخخخ

0
0
ناشناس مریوانی یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 | 09:44

حالا همه مردم بی عرضه،شما عرضه شو داشته باش و برادر خودت رو شهردار تهران کن،اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا برادر من یا آقای محمدی و بقیه نمایندگان

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی