در سه راهی برده رشه
سه شنبه 16 آذر 1395 / 23:40|کد خبر : 4221|گروه : اجتماعی

تصادف مرگبار خاور با موتورسیکلت یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

بر اثر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت و یک خاور در محور مریوان باشماق در سه راهی برده رشه یک کشته و یک مصدوم به دنبال داشت.

بر اثر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت و یک خاور در محور مریوان باشماق در سه راهی برده رشه یک کشته و یک مصدوم به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، به گفته منابع بیمارستانی بر اثر تصادف در محور  مریوان- باشماق در سه راهی برده رشه یک کشته و یک مصدوم در پی داشت.

دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان با تأیید فوت کردن یکی از سرنشینان موتورسیکلت بر اثر تصادف در سه راهی برده رشه، به خبرنگار زریوار خبر، گفت: متوفی م.ش 20 ساله است و جسد وی اکنون در سردخانه بیمارستان فجر است.
 

بر اثر این تصادف یکی از دو سرنشین موتور سیکلت کشته و دیگری در بیمارستان فجر مریوان بستری است. فرد مصدوم از ناحیه سر ضربه دیده است.

این تصادف حوالی ساعت 21 امشب اتفاق افتاد . 

رئیس پلیس راهور کُردستان امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: تصادف منجر به فوت در مریوان در سالجاری 400 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

کمالچهارشنبه 17 آذر 1395 | 00:27

32
4

این خبرها واسه اهالی مریوان عادی شده ، اگه خبر جدید دارید اونو بگید . مردم ما خیلی وقته عادت کردن جوانهاشون سالم میرن بیرون ، اما حتی جنازه هاشون هم سالم برنمیگرده . بذار مسئولین آروم بخوابن ، کس و کار اونها نیستن که ، برادر و فرزندان ما اشکالی نداره . سر مسئولین سلامت

3
1
خه فه ت چهارشنبه 17 آذر 1395 | 01:09

همه چیز رو گفتی اگه فرماندار مریوان گوشش بدهکار باشه و یا نماینده

و فکری کنند به حال این جاده ها
ولی من بعید میدونم از اینا بخاری بلند شه راستی پس فردا فرماندار به جرم تشویش افکار عمومی ازت شکایت نکنه که تو این مسائل ( شکایت کردن از این و اون ) *******************

2
0
هیوا چهارشنبه 17 آذر 1395 | 08:17

******
از تمامی همشهریان عاجزانه تقاضا دارم رعایت کنند و مخصوصا در این فصل سرما از موتور استفاده نکنن

1
0
ساوجی پنجشنبه 18 آذر 1395 | 14:58

از شما بخاطر دلسوزی تون متشکرم ولی منم قبلا ماشین داشتم و همیشه با خودم میگفتم این مردم چرا خطر میکنن و با موتور میان بیرون و خانواده شون رو هم سوار میکنن اما حالا ماشین ندارم و موتور دارم ، تازه می فهمم که مجبورم توی باد و بارون با موتور برم بیرون . مجبور

پاسـخ

محمدیچهارشنبه 17 آذر 1395 | 00:54

2
0

خواێ گه وره بیبه خشێت وسه بوری
بدات به بنه ماڵه ی
ئه من 52 ساڵمه وزیاتر له 20 ساڵه ماشین داری ئه که م
وزۆربه ێ هه ره زۆری شاره کانی ئیران و
وکوردستانی باشور گه ڕاۆم
به داخه ۆه شێۆه ی ڕانندگی به تاێبه ت
موتور سواره کان له شاری ئێمه زۆر،زۆر ناجێگیره
رانندگی شخصیت وکساێه تی مرۆڤ
ده سه لمێنی.خۆزگا یک سعات فیلم
رانندگی خه ڵکی شاری شنۆم ببواێه
وهه موو خه ڵکی بیاندیباێه
که چه نده ئه ۆ خه ڵکه ئارام وله سه رخۆ
وبه شخصیه تن ....له کاتی رانندگیا...

پاسـخ

سهیلچهارشنبه 17 آذر 1395 | 01:30

1
0

قضا وقدر از یکطرف، اما بی تدبیری و بی مسولیتی ازطرف دیگر،،،!!!
جاده های مریوان و مخصوصا اطراف زریبار وروستاهای تابعه، سالهاست که قتل گاه مردم وجوانان این منطقه است! مسولان سرکارندو همه بیکار، اما وجدان کاری وحلال وحرام کجا؟!
جاده دور دریاچه که قطب جاذبه گردشگری این شهراست دارای کمترین ایمنی وبیشترین ضعف مهندسی ست که انگارقراراست هر روز یاهرهفته یک نفر را به کام مرگ بکشاند!
ومخصوصا سه راهی برده رشه چون دست مخالفه، وقتی میخواهی واردشهربشی انگار باید ازاتوبان بگذری....! ما باز امیدواریم مسولین کاری کنند که کمتر خانواده ها عزادار بشن.

پاسـخ

مصلح ابراهیمیچهارشنبه 17 آذر 1395 | 02:14

1
0

با عرض تسلیت به خانواده داغدار شده متوفی و آرزوی صبر برای بازماندگآن ؛ پلیس راهور و. راهسازی و شهرداری وفرمانداری و نماینده مردم در مجلس و شورای اسلامی شهر مریوان وعلی الخصوص استاندار محترم کردستان و دولت تدبیر و امید باید بعد از اینهمه کشتار مردم مریوان در سوانح رانندگی که به بنا به رییس راهورکردستان در همین هسایت وزین زریوارخبر آمار کشته های مریوان به 400 درصد سال جاری رسیده دیگر بجای وعده وعید با حضور اهل فن و کارشناسان کشوری به سرعت جلسه اظطرآری جهت بررسی علل و پایان دادن به این کشتار بی سابقه تصادفات تشکیل دهند و با چاره اندیشی درست مانع ادامه مرگ مردم مریوان در این رابطه شوند. _ فرهنگ سازی_ جاده سازی _ رفع موانع وظیفه شرعی و قانونی ایشان است و در برابر خدا و جان مردم مسولند .

پاسـخ

آرام ( تنها )چهارشنبه 17 آذر 1395 | 07:40

1
1

درود بر شرفت کمال صد در صد با نظرت موافقم

پاسـخ

شهروندچهارشنبه 17 آذر 1395 | 23:01

1
0

همه شماها بارها موتور سوارها را دیدین که در روز تعطیل دو ترکه و سه ترکه جلو خانواده هاتون ویراز دادن و حتی تک جرخ زدن و شاید هزار تا فحش و نفرین و بد بیراه به اونا دادین. حالا چی شده دایه مهربانتر از مادر شدین. لطفا اگه وقت کردین ساعت 12.5 برین جلو در دبیرستان دخترانه و رفتار موتورسواران محترم را با دخترانتان ببینید بعد بیایید پست بذارین. بعضی از جوانهای ما غیرت دختران کوبانی را هم ندارند

پاسـخ

ژيارپنجشنبه 18 آذر 1395 | 12:16

1
1

سلام به زریبار خیر
روحش شاد
متاسفانه اکثر موتورسواران رعایت نمی کنند و فقط برای مزاحمت مردم و دختران موتور می خرند
و بهره ای از آن نمی برند به امید روزی از کرده خود پشیمان شوند

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS