سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 27 آبان 1395 / 20:15|کد خبر : 4138|گروه : اجتماعی

حاشیه جلسه طرح سوال از شهردار شهر کانی دینار +فیلم

جلسه طرح سوال از شهردار شهر کانی دینار با حضور اعضای شورا وشهردار و تعداد زیادی از مردم این شهر در ساختمان شورا برگزار شد.

جلسه طرح سوال از شهردار شهر کانی دینار با حضور اعضای شورا وشهردار و تعداد زیادی از مردم این شهر در ساختمان شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، بعدازظهر روز پنج شنبه 27 آبان ماه جلسه طرح سوال از سوی محمد رضایی عضو شورای شهر کانی دینار با حضور اعضای شورا وشهردار و تعداد زیادی از مردم شهر کانی دینار و شهرک هجرت در ساختمان شورا برگزار شد. این جلسه که از همان ابتدا با حاشیه همراه بود با صحبت گا و بی گاه مردم حاضر در جلسه، جلسه طرح سوال به حاشیه می رفت.

 

محمد رضایی عضو شورای شهر و طراح سوال 9 سوال را یکی پس از دیگری مطرح کرد و جمال شریفی شهردار شهر کانی دینار به سوالات پاسخ داد. در این جلسه سوالات و بحث های شخصی و واکنش های از سوی شورا و شهردار مطرح و باعث به حاشیه رفتن جلسه طرح سوال شد.
 

متن کامل سوالات عضو شورای شهر از شهردار(محمد رضایی) کلیک کنید
 

جوابیه شهردار به سوالات عضو شورا (جمال شریفی) کلیک کنید

د
ر پایان این جلسه سه ساعته طراح سوال محمد رضایی از پاسخ شهردار شهر کانی دینار قانع نشد و مقرر گردید در جلسه هفته آینده شورای شهر در صبح روز دوشنبه جلسه استیضاح شهردار را برگزار کند.

فیلم بخشی از حاشیه های جلسه طرح سوال

 

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

گه لی جوجه سازیپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:20

13
21

سلام به زریبار خبر
سوالهای آقای رضای مورد قبول مردم شهر کانی دینار می باشد و در آن جلسه اکثر اعضای شورا و تمام حاضرین خواستار استعفای شهردار شدند
شهردار استعفا
شهردار استعفا

25
11
محمد پنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:46

سوالهای رضای مورد پذیرش خودش هم نیست سوالات را با جوابشون مقایسه کن میفهمی،از لحاظ انشایی سرتاپاش مشکله

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:34

22
8

با عرض سلام وادب خدمت مهندس شريفى و زحمات بي دريغ ايشان كار هاى شما قابل تحسين است خدا قوت خسته نباشيد

پاسـخ

محمدپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:37

19
9

با سلام ، من هم سوالات را خوندم و هم جوابیه شهردار ، بنظر می رسد سوال کننده آشنایی لازم با مقررات شهرداری نداشته و جوابهای ارائه شده تقریبا کامل و مستند به قانون و مجوزات شورای شهر کانی دینار است .

پاسـخ

کانی دیناریپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:38

15
9

این یک شو تبلیغاتی است. چرا سال منتهی بە انتخابات این مواردو پیش کشیدن. شورا و شهردار همە ضعیف کار کردند.

پاسـخ

الهامپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:44

14
22

سلام خسته نباشید جوابیه ی شهردار اصلا قانع کننده نبود و شبیه همه ی سخنرانی های ماست مالی کننده بود و سعی بر حاشیه رفتن مشهود بود، من کاری به بعضی مسائل روی کاغذ ندارم ولی با توجه به چیزی که دورو برم میبینم شاهدم که ایشون کار خاصی برای این روستا! انجام ندادن مثلا اخر کانی دینار زدن پارک جنگلی ولی یه اشغال دونی بیشتر نیست ایشون فکر کردن تابلو بزنه دیگه حله!
یا مثلا همه میگن که بودجه ی اختصاصی رو برگشت داده!!! ایا این گونه خودشیرینی ها برای شهردار کانی دینار که نه برای شهردار نیویورک هم جایز میباشد!؟؟؟؟؟

15
4
محمد پنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:58

سوالات شورا مثل اظهارات شما بی پایه و اساس است ، اون تابلو رو زدن تا مثل سایر مرغداریهای دوروبرتون ، آقای .... **** هم اونجا نتونه یه مرغداری دیگه رو اضافه کنه تا شما کمتر بوی تعفن استشمام کنین ، همین کار شهردار که اون تپه رو از دست زمین خواران نجات داد از عملکردهای ستودنی اوست ولی شما ها نمی فهمید . بعدش کدام بودجه برگشت داده شده ، چرا حرف بی پایه و اساس می زنید . شهردار همیشه با مسئولین بر سر اختصاص بودجه بیشتر برای کانی دینار درگیر بوده ، حالا شما بجای تشکر که هیچ ، بهش خم تهمت می زنید ، خجالت داره به خدا

13
4
سنا جمعه 28 آبان 1395 | 01:52

خانم الهام مردم دارن از شهر حرف میزنن شما از روستا

10
5
اوین جمعه 28 آبان 1395 | 13:33

الهام خانم بیسواد اول یاد بگیر که کانی دینار شهره نه روستا بعد در مورد شهردارش حرف بزن

7
2
رز جمعه 28 آبان 1395 | 23:58

الهام خانم نوشته " روستا!" یعنی با طعن نوشته
فکر کنم شما بی سوادی که هنوز معنی !این علامت رو نمیدونی

1
3
شهروند شنبه 29 آبان 1395 | 14:58

سلام دقیقا حق با شماست این افراد خود خواه ومغرور هستند واز روی کینه جواب دادند چون اگه بفهمند این شهر حتی با یک روستای عادی از لحاظ خدمات برابری نمی کند.

پاسـخ

لالوپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:49

10
22

کا عطا رای بهت دادیم الان جواب رایمون رو میخوایم با رای تو شهردار میره این شهر آباد میشه پس انتیظار داریم به مردم خیانت نشه همه ما خواستاری رفتن شریفی هستیم 10 سال هیچ کاری نکرد

10
2
محمد پنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:59

مطمئن هستم تو به تنها کسی که رای ندادی کا عطا بوده ، ثابت کن رای دادی .

11
6
خالو جمعه 28 آبان 1395 | 12:02

کا عطا ما 1200 نفر بهت رای دادیم به طور قطع 1000 نفرمون جان فدا پشت سرتیم تحت هیچ شرایطی کوتاه نیای و تسلیم زور و تهدید نشی ،درود بر شرفت قهرمان

پاسـخ

همکاری مردمپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:51

2
11

همه قبول داریم که شورا و شهردار در این سال ها به دلیل کمبود بودجه و ضعف هایی که داشتند نتوانستند این شهر را آباد کنند اما این دلیل بر رفتن شریفی نمیشه همه وزرا چندین بار عوض شدن این هنوز هست بسته دیگه مردم خدایش بسته آقای شریفی تو رو خدا برو والا مردم نمیخوانت

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 آبان 1395 | 20:57

11
4

اقای رضایی دارن واسه خودشون تبلیغات می کنن والا ما از شهردار رضایت داریم
امکانات. مالی شهرداری. در همین حد. می باشد

پاسـخ

جوابیه محمدپنجشنبه 27 آبان 1395 | 21:01

5
8

ما آنجا بودیم تو جواب را خوندی?!!! آخه دادشی شهردار از بند و تبصره میگه خودشم حالیش نمیشد اینایی که گفت چی هستند ما آبادانی میخوایم و سوال پرس هم درد دل مردم را پرسید مگر انشا خواندنه که شهردار از روش می خوند ما کار و عمران میخوایم این نمیتونه بکنه

پاسـخ

پارساپنجشنبه 27 آبان 1395 | 21:05

3
10

دو عضو شورا که موافق شهردار هستید این رو بدونید که شما وظیفتون اینه که نماینده مردم کانی دینار و جوجه سازی باشید و نه یه قشر خاص به اسم بالک!!!!به این میگن باند بازی نه خدمت به مردم

7
2
بالک جمعه 28 آبان 1395 | 19:42

شماها مگه فراموش کردید که مهمون همون قشر خاصی،و بالکیها میزبانهای خوبی براتون بودن

پاسـخ

علیپنجشنبه 27 آبان 1395 | 21:08

2
8

آخه دوستان شهردار زحمت کش کم براش .... بکنید هر کی شریفی رو نشناسه این شهروندان که میشناسند طرح سوال رضایی مقبول مردم بود آخر سر وقتی گفت راضی هستید میخواستم حنجرمو پاره کنم که راضی نیستم و سقف از جواب مردم در تایید رضایی ترکید خودتان میدانید واقعیت چیست پس بازهم برای شهردار و زحماتش کف بزنید

پاسـخ

سلامپنجشنبه 27 آبان 1395 | 21:18

11
2

آقا عجب سوالات غیر کارشناسنانه ای مطرح شده بود آقای شهردار آزمونت سخت نبود ولی خوب ثابت کردی جواب دادن بلدی بنظرم مساله بیشتر جنبه تبلیغات برای دور بعد شورا ها بود احتمالا میخوان دوباره خودشونو محک بزنن ولی خوب مردم بازیچه نیستن

0
2
شهروند دوشنبه 1 آذر 1395 | 16:26

کاش اقای شهردارتون به جای جواب دادن یه یک کارش رو بلد بود که اگر بلد بود الان ما تو همچین ویرونه ایی زندگی نمی کردیم
داریم همه ی عوارض و مایات شهری رو پرداخت میکنیم ولی امکاناتمون در حد ده کوره هم نیست

پاسـخ

منتقد منصفپنجشنبه 27 آبان 1395 | 21:43

10
1

با سلام، بر اهل علم و فن مشهود گردید که بر اساس مستندات ارائه شده توسط جمال شریفی، شهردار کانی دینار، سوالات جناب محمد رضایی و عباس شکری کاملا ابتدایی بوده و بر مبنایی واقعیات طراحی نشده است. پس می توان نتیجه گرفت که این جواب سوالات توسط شهردار، نشان از بینش علمی ایشان ، تسلط و آگاهیش بر انجام امور محوله بر اساس قوانین مشخص و مبرهن می باشد.
با تشکر

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 آبان 1395 | 21:54

7
3

با عرض سلام باوجود اینکه در جلسه حضور داشتم ولی با مطالعه دقیق سوالات مطرح شده شورای محترم شهر کانی دیناروجوابیه شهردار محترم و مستندات ارائه شده توسط ایشان بنده قانع شدم که شهردار در راستای انجام امور شهرداری از مصوبات خود شورای محترم پیروی نموده واگر در این راستا هرگونه ضعفی به خود شورای محترم بر میگردد امید که با قلبی صاف و بدون کینه و پر ازشور خدمت به عملکرد خود تجدید نظر فرمایند این اقدامات اخیرشان جز تبلیغات برای دوره اینده وسیاست پوپو لیستی استنباط دیگری ندارم با کمال تشکر

پاسـخ

هیمنپنجشنبه 27 آبان 1395 | 22:07

11
1

خسته نباشیدقهرمان جناب شریفی بزرگوارواقعاگل کاشتی

پاسـخ

علیپنجشنبه 27 آبان 1395 | 22:08

9
0

واقعا متاسفم برای اعضای شورای کانی دینار..واقعا..

پاسـخ

حرف حسابپنجشنبه 27 آبان 1395 | 22:20

10
1

با سلام خدمت دوستان بنده به عنوان شخص حاضر در جلسه وضمن مداقه در متن سوالات و جوابیه کتبی شهردار. علیرغم اینکه جزو منتقدان شهردار بودم حالیه به این نتیجه رسیدم که شهردار کاملا قانونمندانه رفتار نموده و اگر احیانا قصوری در کار ایشان باشد ناشی از مفاد ناصحیح مصوبات شورا بوده که بدون علم و اطلاع از قانون مصوب نموده اند.به امید روزی که شوراهای متعهد دلسوز و مدبری داشته باشیم

پاسـخ

بارانپنجشنبه 27 آبان 1395 | 22:25

12
1

شریفی شهرداری قانونمدار و تواناست بزارین به کارش برسه.شما شوراها دنبال تقسیم منافع و غنایم خود هستین. زور الکی هم نزنین که هیچ نمیتونین بکنین

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 آبان 1395 | 23:04

1
9

سلام خدمت خوانندگان وبینندگان محترم عزیزان خوب گفتند قدیما چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ،بعد ازچندین سال دهیاری وحدودا هشت سال شهرداری به تصدی آقای شریفی ،درواقع هرکوچه وبرزن که نگاهی بندازی خود سوال خیز است وبی جواب . ویا اگر ازدور یا درآسمان وفضا به کانی دینار بنگری غیر ازوسعت وجمعیت روستایی محروم از طرح هادی ،خواهید دید!! همان روستا اسمش باشد بهتر است ،؛زیرا ازهزینه ی سنگین ***انرژی خدادادی ودیگر انرژیها تا حدود زیادی درامان خواهیم ماند.شهردار با جوابهای حاشیه ای خود چگونه دربرابر ملت محروم وخالق آنها آفریدگارهستی میتواند سربلند کند؟!! درمیان جمعیت دو درصد هوادار داشت.

پاسـخ

شورای یکی از شهرهای شهرستان مریوان95/8/27پنجشنبه 27 آبان 1395 | 23:14

11
1

شوراوشهردار اگر خطایی مرتکب بشن به نظرمن متهم ردیف اول شوراست اگرشهردار مصوبه شورا راانجام نداده چرادرمهلت قانونی پیگیر نشدندوحالابرای تبلیغات انتخاباتی خود را به عنوان فردی بی گناه جلوه دادندچون قدرت شورا روبه اتمام است بعضیها خودشیرینی میکنند و شهردار رازیرسوال میبرند اماکمکاری شهردار صددرصد مقصرشوراست مردم به این تبلیغات های عوام فريبانه باورنکنیداین حرکت تنها تبلیغات است و بس

پاسـخ

شهروندپنجشنبه 27 آبان 1395 | 23:17

12
1

با عرض سلام باوجود اینکه در جلسه حضور داشتم ولی با مطالعه دقیق سوالات مطرح شده شورای محترم شهر کانی دیناروجوابیه شهردار محترم و مستندات ارائه شده توسط ایشان بنده قانع شدم که شهردار در راستای انجام امور شهرداری از مصوبات خود شورای محترم پیروی نموده واگر در این راستا هرگونه ضعفی به خود شورای محترم بر میگردد امید که با قلبی صاف و بدون کینه و پر ازشور خدمت به عملکرد خود تجدید نظر فرمایند این اقدامات اخیرشان جز تبلیغات برای دوره اینده وسیاست پوپو لیستی استنباط دیگری ندارم با کمال تشکر

پاسـخ

محمد سالاریجمعه 28 آبان 1395 | 09:13

4
9

نزدیک انتخابات است و جریانهای عوام فریب، کم کم درحال متولد شدن هستند. من به عنوان یکی از کاندیداهای رای نیاورده این دوره شهر کانی دینار، تنها و به دلیل انتقاد از ضعف عملکرد جناب اقای شریفی عزیز اقدام به این کار نمودم. چرا که مدت اقامت من در کانی دینار یکی از بهترین دوران زندگیم بود. مردمانی با صفا و ساده و مهربان با همسایه هایی عالی در این شهر بودند. اما این مردم قانع، هیچ گونه امکاناتی نداشتند. وقتی به شهرداری مراجعه میکردی اولین تابلویی که خودش را نمایان میکرد تابلویی بود که بر در اتاق جناب شهردار نصب شده بود مبنی بر اینکه \"هر گونه توهین و افترا به کارمندان دولت زندان و شلاق و جریمه دارد\". این تابلو شرح مفصلی بود بر جریان مدیریت این نهاد مردمی!!!!!!
متاسفانه عوام فریبی همیشه بوده و هست و ....
پس از انتخاب این شورا، تنها نکته ای را که به جناب رضایی متذکر شدم بحث انتخاب شهردار بود ولی ایشان اعمال نفوذ و لابی فرمانداری وقت را مطرح نمودند که فرمانداری به شدت موافق انتخاب جناب شریفی عزیز است و ما نمی توانیم مقاومت کنیم را از ایشان شنیدم. بعد از ان، جناب رضایی عزیز، به خودش و مردم قول داد اگر شرایط بهتر نشد بعد از یک سال استعفا می دهد. ولی نه اوضاع خوب شد و نه استعفا داد.
در یکی دو سال گذشته، بنده یکی دو سرمایه گذار را شخصا به شهرداری و شورای کانی دینار برده تا برای این شهر سرمایه گذاری کنند و برای مثال یکی از این سرمایه گذاران عزیز، قصد ساخت استخر در این شهر داشت که متاسفانه برخورد شوراها و مخصوصا شهردار چنان عرصه را در جلسه اول بر سرمایه گذار تنگ کرد که هرگز ایشان پی گیر این امر نشد تا باز هم جوانان و مردم این شهر در محرومیت بمانند. و یا عوام فریبی یکی دیگر از کاندیداهای محترم که در اخرین ساعات تبلیغات، مردم را تحریک نمود و انها را برای اعتراض و تخریب به سمت کشتارگاه برد در حالی که این عضو محترم شورا، شش سال عضو شورای شهر بود و هرگز برای این مورد اقدامی انجام نداد. !!!!!!
ضمن انتقاد شدید از عملکرد شورا و شهردار کانی دینار ، از مردم عزیز این شهر تقاضا دارم که گول عوام فریبی کاندیداهای اینده را نخورده و با انتخاب درست خود سعی در اباد سازی شهر خودشان نمایند.

3
0
گه لی جوجه سازی شنبه 29 آبان 1395 | 18:29

سلام جناب آقای سالاری
مردم خوب می دانند به کی رای بدهند شمار را لایق ندانستند شما دیگر در مورد شورا و شهرداری نمی توانی دخالت کنی شهروند مریوان هستی و از آقای رضای شهرداری می خواستی که لیاقتش را ندارید

3
0
محمد سالاری یکشنبه 30 آبان 1395 | 06:42

بدون شرح...
جواب اقای محمد رضایی به نقد اینجانب که به صورت اس ام اس ارسال نمودند و مدیریت زریوار خبر شماره تلفن ایشان را تایید نمودند. ضمنا نام خانوادگی من قبلا مردافکن بوده و چند سالی است که تغییر داده ام.
قضاوت با مردم.


سلام آقای مردافکن بشکند دستی که نمک ندارد اگه بنده نبودم 10 رای هم نمیاوردی ولی اینو بدون
جه بی کسی ویم توم کردی به که س/
نه به کس شیای نه به نیمه کس/
کسی که توبه عنوان سرمایه گذار آوردی بنده حمایت کردم، سال اول به شریفی رای ندادم ولی نتونستیم برش داریم چون آرا کفایت نکرد سال دوم 3200 امضابرعلیهش جمع کردم سال سوم طرح سوال کردم وسال چهارم هم، واینکه تولیاقت آبدارچی شهرداری هم نداشتی تا چه برسه به شهردار که خودتوبه عنوان کاندیدشهردارمعرفی کردی اگه اون ائتلاف باتورو میتونستم از زندگیم حذف کنم بانصف عمرم حاضربودم معاوظه بشه چون آدم تهوع آور ونمک نشناسی هستی.

2
0
مجید یکشنبه 30 آبان 1395 | 19:09

تو اگه سواد داشتی و بر قانون اگاهی داشتی امضا جمع میکردی! اونم با ****مردم بیچاره با عناوینی تحت عنوان اسفالت کوچه،بتون ریزی،اصلاح شبکه اب، فاضلاب کشی و....حالا مردم میفهمن کی تهوع اوره،متاسفم برا رای که بخاطر اقای سالاری بهت دادم بابت اشتباهم خودم را نمیبخشم

پاسـخ

شهروند مریوانیجمعه 28 آبان 1395 | 09:17

10
2

با سلام خدمت دوستان
به نظر بنده این طرح سوال فقط جهت تبلیغاتی داشت چون اعضای شورا میخواهند دوباره کاندید بشن . فقط مردم محترم کانی دینار نباید گول این ظاهر سازی را بخورند . چرا بعد از چهار سال ...

پاسـخ

شهروندجمعه 28 آبان 1395 | 09:56

11
0

سلام شوراوشهردار اگرهردوخواهان توسعه وپیشرفت شهرشان باشندمیتوانندبازوی توانمندی برای همدیگرباشنددیگرطرح سوال معنایی ندارد چون شهردار به حمایت شورانیازدارد

پاسـخ

هجرتجمعه 28 آبان 1395 | 10:15

3
12

سلام.ما مردم محله هجرت از شورای طراح سوالات تشکر می کنیم .تمام سوالات بجا بود ولی آقای شهردار بجز حاشیه روی و سفسطه هیچ جواب قانع کننده ای نداشت و این رو هم تمام کسانی که تو جلسه حضور داشتن متوجه شدن وانکار نمی کنن در آخر هم معلوم بود که هیچ کس قانع نشده فقط دو شورای که با آقای شریفی هرسه اهل روستای بالک هستن واز اول هم پشت آقای شریفی رو گرفتن وباعث و بانی تمام مشکلات کانی دینار هستن با جواب های او موافق بودن هرچن جواب و صحت جواب برای آنها مهم نبود ولی شورا وکیل مردمه وباید طبق نظر مردم رای خود را صادر کنن مردم هم رای خودشان را به شهردار گفتن که قانع نشدن و ایشان رو نمی خوان ولی شهردار چون پشتت از طرف دو شورای موافق گرم بود میگفت هرکاری می خواید آنجام بدهید *******

پاسـخ

شهروندجمعه 28 آبان 1395 | 10:49

11
2

اقای رضایی این کارو رو چرا زود تر انجام ندادید این کارها دیگه منسوخ شده نزدیک انتخابات هستش شما هنوز به قانون شهرداری اگاه نیستید برید یه کم مطالعه داشته باشید .

پاسـخ

محمد 2جمعه 28 آبان 1395 | 13:17

4
11

آقای محمد یا شما تو این شهر نیستی یا از طرف دوستان آقای شهرداری ما در جلسه بودیم و همه یک صدا بجز 4 نفر گفتند شریفی رو نمیخواهیم و سوالات آقای رضایی هم خیلی باب دل همه مردم بود و انشای آقای شریفی هم همش بند1 ماده 2 تبصره 6 بود و هیچ سوال آقای رضایی را جواب نداد شهامت آقای رضایی را می ستاییم و از آقای شکری هم بابت دفاع از مردم متشکریم امیدواریم بقیه هم از ایشان حمایت کنند*******

پاسـخ

معلمجمعه 28 آبان 1395 | 13:24

5
8

با عرض سلام و قبولی طاعات روز جمعه شما اینجانب به نمایندگی از اقشار فرهنگی جامعه کانی دینار با حضور در جلسه فقط چند موضوع را توانستم تحلیل کنم اول اینکه آقای رضایی حرف دل مردم را زد دوم اینکه آقای شریفی با بروکراسی و کاغذ بازی و قایم شدن در پشت قوانین من درآوردی و تفسیر به رای خودش از قانون این شهر را ***** و عمران و آبادانی از این شهر رخت بربسته است و مردم روز به روز از بودن در این شهر متاسف هستند سوم اینکه آقای حسین زاده رو شهردار دوم دیدم نه مدافع شهروندان که بسی جای تاسف دارد در آخر همه در جلسه بودیم و دیدیم که جوابها اصلا قانع کننده نبود و کسی که وجدان بیدار داشته باشه واقعیت هم همین بود بار دیگر از آقای رضایی بابت بیان مشکلات این شهر و حمایت از شهروندان تشکر و دفاع میکنیم امیدواریم که آقای شریفی جواب خود را در جلسه با جواب قاطع نه به ایشان با فریاد مردم گرفته باشند و راه را برای آبادیانی این شهر فراهم نمایند قطعا از وزیر و رئیس جمهور و نماینده مهمتر نیستند که نخوان برن

پاسـخ

دانشجوجمعه 28 آبان 1395 | 15:03

11
4

عرض ادب و احترام
اینجانب یکی از حضار در جلسهٔ طرح سوأل از شهردار کانی دینار بودم و ناظر بر اتفاقات. آنچه که بنده در این جلسه مشاهده کردم،
وجود فضایی مسموم و تهوع آور بود. بنظر می رسید مسبب ایجاد چنین فضایی سه عضو محترم شورا، آقایان: محمد رضایی، عباس شکری و فاتح امیریان باشند. چرا که آنها به عنوان مدیران جلسه به جای دعوت از معتمدین و افراد آگاه و عالم شهر که بر قوانین شناختی عمیق داشته باشند، از افرادی مشخص و احساساتی و دست نشانده دعوت به عمل آورده بودند که اکثراً بر قوانین و ضوابط شهرداری آگاه نبودند، اگر چه جناب رضایی هم به عنوان طراح سوأل و آقای شکری دیگر عضو شورا بعنوان رئیس جلسه که گاهاً با مداخله غیر قانونی و غیر منطقی خود از شنیدن جواب های مستند آقای شریفی سرباز می زدند و علاقه ای به شنیدن آن نداشتند و تنها با احساساتی کردن آن افراد دست نشانده سعی بر ایجاد تنش و ایجاد شکاف قومیتی با بکار بردن الفاظ نامربوط و نامعقول چون، یک وجبی، کورد و هورامی، عودّه و بیان کردن رد صلاحیت برخی از افراد توسط جمال شریفی داشتند. البته در این مورد بنظر می رسید که جناب رضایی آقای شریفی را به جای رئیس شورای نگهبان، اشتباه گرفته بودند، چرا که امروزه هر کودکی می داند، تأیید یا رد صلاحیت از اختیارات و وظایف جناب شریفی، شهردار کانی دینار خارج است و یکی از وظایف شورای نگهبان می باشد.
اینجاست که می شود فهمید و نتیجه گرفت، دلیل اخراج تصویربرداری که از طرف جمال شریفی، شهردار کانی دینار دعوت شده بود، توسط آن سه عضو محترم شورا چه بوده است؟
قطعاً آن سه عضو محترم شورا، محمد رضایی، عباس شکری و فاتح امیریان از ثبت وقایع در جلسه و قضاوت عموم بر اساس تصاویر و فیلم های گرفته شده در آتی، ترس و واهمه داشتند.
آنچه که برای اکثر حضار در جلسه نمایان و اثبات گردید این بود که، آقایان، محمد رضایی، عباس شکری و فاتح امیریان با استناد و تکیه بر قانون و منطق توانایی مقابله و یاری با جوابیه های مستند و ادله محکم ( وجود فایل صوتی جلسات شورا) شهردار کانی دینار که کاملاً عالمانه و آگاهانه بصورت بدهی، واضح و شفاف پاسخگو بودند، نداشتند.
مشخص بود که، آن سه عضو مخالف، رضایی، شکری و امیریان چون خود را خلع سلاح دیدند و در دستیابی به اهداف خود عاجز بودند، چاره کار را در برهم زدن نظم عمومی، ایجاد تنش و تفرقه داشتند و قضاوت را به آن افراد دست نشانده احساساتی خود، که آگاه بر قوانین و ضوابط شهرداری نبودند، واگذار می کردند، این در حالی است که منطق و عقل سلیم حکم می کند که قضاوت در مورد یک امر باید توسط افراد متخصص و آگاه آن هم بر اساس موازین و اصول قوانین انجام گیرد.
این نکته را هم باید عرض کرد که، اگر قضاوت این جلسه را با استناد بر مطالب ارائه شده توسط شهردار کانی دینار بر عهده وجدان بیدار هر جامعه ای بگذارند، بدون شک این عمل را بدور از اخلاق حرفه ای می دانند و محکوم خواهند کرد. یقیناً با مرتکب شدن چنین خطای توسط این آقایان، شاید در اذهان عموم تنها چهره های منفور تاریخی شورای شهر کانی دینار شوند. این اتفاق به نوعی خودکشی سیاسی، فکری و اخلاقی برای آن سه عضو شورا، آقایان محمد رضایی، عباس شکری و فاتح امیریان تلقی خواهد شد و شکستی سنگین و سهمناک برای آنان محسوب خواهد شد.
با سپاس

3
3
دانش جو شنبه 29 آبان 1395 | 09:52

تو واقعا دانش جویی!!!!!!!!!!!!

پاسـخ

کانی دیناریجمعه 28 آبان 1395 | 15:16

5
8

مگه اعضای شورا بخصوص جناب شکری به عنوان مثلا رئیس اجازه صحبت کردن به شهردار را داشتن تا شهردار سفسطه کنه، جواب سوالات را دانلود کن مطالعه کن میفهمی سفسطه با قانون و منطق و علم خیلی فرق داره!!ضمنن قانون همون بند و تبصره هاست که جنابعالی نمیدونی

4
5
عبدالله جمعه 28 آبان 1395 | 23:18

آقای شهردار اگر این حاشیه روی ها و بندهارو هم نمی آورد وحتی جواب هم نمی داد از نظر آقای هوشمند و آقای حسین زاده پشتش گرمه و جا و مقامش محفوضه ولی مردم هیچ که شهردار رو نمی خوان رای رو که به این دو شورا دادن ******** و اینان رو به عنوان شریک های شهردار می بینند

پاسـخ

سلامجمعه 28 آبان 1395 | 15:38

10
4

عطا هوشمند وابوبكر حسين زاده چكاره هستند

2
1
محمد جمعه 28 آبان 1395 | 17:05

عضو شورا ، خخخخخخخ

6
2
احمد جمعه 28 آبان 1395 | 19:06

شهرداری همین تبصره و ماده هاست تو حالیت نیست شهرداری که بر قوانین اگاهی نداشته باشه دیگه شهردار نیست،یه کم مطالعه کن برات خوبه که چرت و پرت ننویسی و نشنوی

3
8
عثمان جمعه 28 آبان 1395 | 19:07

دو عضو شورای شهر که رای اول و دوم شورا را کسب کردن و ده سال با افتخار دارن به مردم عزیز شهر کانی دینار خدمت میکنن

4
2
دوست عثمان جمعه 28 آبان 1395 | 21:55

برادر عثمان كدام دو عضو؟ ابوبكر يك دوره وعطا هوشمند دو دوره (( ده سال از كجا اوردي))؟ابوبكر رآي بنجم آورد

پاسـخ

همشهریجمعه 28 آبان 1395 | 19:37

8
4

متاسفم برای شواری که طرز حرف زدنش این گونه هستش .واقعا متاسفم

پاسـخ

هژیر محمدیجمعه 28 آبان 1395 | 22:06

10
2

باسلام خدمت مردم شریف کانی دینار و اعضای شورا و شهر دار گرامی
به جای اینکه شهروندان از روی تعصب کور کورانه حرفهای بی ربط را در محل نظر ها درج کنند لطف کنید کمی واقع بین باشید و خود از دیدگاه فضای اجتماعی به کانی دینار نگاه کنید .چه معنی دارد که به اعضای شورا و شهر دار توهین کنید یکم حرمت خود را نگه داشته و تلاش کنید که شهر به توسعه برسد .امید وارم که مردم کانی دینار جبهه گیری نکنند و با فکر نظر های خود را بگذارند.
تشکر

پاسـخ

هجرتجمعه 28 آبان 1395 | 22:25

8
5

خسته نباشی اقای شریفی گل کاشتی خوب جواب شونو دادی اینهابرای دوره بعداین کارارومیکنن جوراب شوراهاخدشون میدونن

پاسـخ

شهروند کانی دینارجمعه 28 آبان 1395 | 22:34

3
8

باتوجه به سوالات جناب اقای محمد رضایی شهرداری محترم نسبت به انجام وظایف خود عاجز بوده وسوالات رضایی بی جواب ماند.
شرایط کانی دینار در طول ۸ سال نسبت به شهر های دیگر۵./. پیشرفت نداشته
سیمان کاری کوچه ها نمیدانیم ایده کدام نخبه بوده شهردار یا شورا؟
فردا پس فردا شکستگی لوله در کوچه ها صورت بگیرد باید با ماشین الات اقدام شود وشهرداری خسارت را از شهروند میگیرد

پاسـخ

دوشاوجمعه 28 آبان 1395 | 22:37

1
0

********دوشاو

پاسـخ

هجرتجمعه 28 آبان 1395 | 22:39

4
8

طرفداران شهرداراحساس میکنن امتحان کنکوربوده که خوب جواب داده انصافاشمااهل کانی دینلرین پس لطفادوری تواین خرابه بزنید

پاسـخ

محمدجمعه 28 آبان 1395 | 22:42

6
2

فکرکنم اعضای شورابرای انتخاباتی دیگرخودشیرینی می کنند.
ویااصلاباقانون شهرداری وشورااگاهی تواند.
جوابهاخیلی واضح آقای سوال کننده محترم با

پاسـخ

آرامجمعه 28 آبان 1395 | 22:49

10
1

خب تا جای که ما اطلاع داریم هدف از پرسش و پاسخ تنشهای شخصی بود نه رسیدگی به مسائل شهر .عرض اونایی که اگاهی ندارن شهردار وظیفه اجرائی داره نا وضع قانون .میدونم همه دل پری از اوضاع شهر دارین اما خب قبل از قضاوت کردن باید اول وظیفه شورا و شهردار رو بدونیم تا خدایی نکرده قضاوت ما موجب اهانت به شخص خصی نشه .یک شهر دار برای پیشبرد وظایف خود به اعتبار احتیاج داره باید فک کنیم که این اعتبار لازم برای رفع مشکلات کانی دینار از کجا میاد حال باید بدونیم یک ریال از این اعتبار و منابع درامد بدونه هماهنگی با شورا شهر دار نمیتونه خرج کنه مگه اینکه شورا مسوبه کنه جلسه بگیرن و بنا به نتیجه جلسه که با اکثریت ارا تسویب و شهردار باید اجرا کنه .حالا عارضم به حضور اونایی که میگن حق با اقای رضایی بوده که دوست عزیز رابطه شورا و شهردار لازم و ملزوم همن ینی اگه کاری درست انجام بشه توسط شهر دار عاملیتش شوراست و بلعکس هم هر عمل یا بی تفاوتی به عمل که صورت می پذیره باز هم این شورا هستن که انگشت اتهام بطرف اوناست .پس بیایم اول اطلاع داشته باشیم از وظایف هر قشر از جامعه که کور کورانه قضاوت نکنیم .پس اگه شهردار میادو کتاب قانونش رو باز میکنه واسه من و شما اگه متوجه نمیشیم مشکل از ماست نه از اجرای قانون شهردار .اما دوباره عارضم به نظر میرسه اقای رضای بیشتر جنبه تبلیغات رو در راستای انتخابات شورای اینده رو به اجرا گذاشتن که اینگونه پای گویشهای زبانی رو به میان میاورن که مثلا احساسات برادران و خواهران هورامی رو جریحه دار کنن و کاری کنه که از روی تعصبات قومی و باز کردن اختلافات گویشی که نزد همه متفوره به میان بیاره تا مثلا بردارن و خواهران هورامی رو وادار به دادن رای به ایشان بکنن .وگر نه که اختلاف شخصی خانواده ارام بالکی با شهردار چ ربطی به حل مسئله شهر کانی دینار داره این وسط حمایت ******* از بعضی از شوراهای مخالف شهردار و تهدید موافقان شهردار برای رفع مشکلات کانی دینار اب در هاوان کوبیدن است .از همه شما خواهش میکنم بجای دامن زدن به مشکلات در فکر رفع اون باشیم نگذارین بیشتر از این بازیچه بازی های انتخاباتی و قومیتی و گویشی باشیم بیام عاقلانه و عادلانه فکر و عمل کنیم

پاسـخ

شهروندجمعه 28 آبان 1395 | 23:31

4
11

آقای شهردارخودتان می دانید بجز دو شورای و عده ای انگشت شمار مردم که هر کدام از آنهاهم به طریقی از شما همکاری دیدن موافق دیگه لای ندارید و اغلب مردم موافق استیضاح شما هستن پس شما هم اگر بجز ۲۰۰۰۰۰۰تومان حقوق امتیازهای دیگه ای نمیرسه و منفعت های شخصی در آن نمی بینید بروید و این پست رو به یکی دیگه بدید شمادر این مدت طولانی که شهردار بودید کار خودتون رو برای مردم انجام دادید و خیابانها و کوچه ها و پارکها مردم شهادت میدهند که شما چه خدمتی به مردم وشهر کرده اید

پاسـخ

عاشقان دینارجمعه 28 آبان 1395 | 23:39

9
4

مردم تورو خدابیدار باشیم این شوراها. فقط واسه تبلیغات دوره. بعد چنین جلساتی گذاشتن. .رای ندهیم به این شوراها .تاکی بخوابیم وبه اینده خودمان خیانت کنیم. ....

پاسـخ

ته تهشنبه 29 آبان 1395 | 00:08

10
4

آقایان شکری و امیری و رضایی بابت طرح سوال ****** وخودرا قربانی نمودند پیشنهاد می شود شهردار محترم کانی دینار فایل صوتی وشنیداری آقایان رضایی و شکری که به مردم دینار اهانت کرده اند و ******** را پخش کنند تا ماهیت واقعی این افعیان افشا شود

پاسـخ

سناشنبه 29 آبان 1395 | 00:29

9
6

با سلام خدمت شهردارمحترم اقای جمال شریفی نسبت به حریم و شهرداری وجوابیتان( اما کاش همان لحظه همان فلاشی که در دست داشتید برای مردم باز نمایی می کردید تا عموم مردم برایشان معلوم میشد که ********* مردمند نه نماینده مردم تا عبرتی میشد براینده با تشکر از فعالیتهای دلسوزانتان شهروند کانی دینار

پاسـخ

مهاجرشنبه 29 آبان 1395 | 01:02

3
7

توهین به شعور ..!
من کاری به جلسات شورا و شهردار خزعبلات تبلیغات انتخاباتی ندارم طرفدار شورا وشهردار هم نیستم.میخواهم یک موضوع را مطرح کنم که آن را توهین به شعور مردم محروم و صادق کانی دینار دانسته ومیدانم.
تابلوی پارک جنگلی کانی دینار ..!
حضرات شورا و حضرت شهردار! چند سالی است که در زباله دان قبلی و آلونک سگهایی وحشی واقع در تپه بالک یک تابلوی بزرگ(پارک جنگلی کانی دینار) نصب کرده اید هرگز از خودتون پرسیدید که چند خانواده به این مکان رفتند و ضایع شدند..!؟
چرا این تابلوی لعنتی را بر نمی دارید این تابلو طبل رسوایی شماست.
خجالت نمی کشید؟ شما مسئولین اعم از شورا و شهردار بابت این توهین به شعور مردم کانی دینار و سایر مسافران باید از مردم کانی دینار عذر خواهی کنید.اگر عرضه احداث کمترین امکانات را در این مکان را ندارید و قصد شما تملک این مکان است پیشنهاد میکنم تابلو را به این جمله تغییر دهید(این مکان در تملک شهرداری دینار است)

پاسـخ

عبدل تباشیرشنبه 29 آبان 1395 | 09:25

4
10

منکه تو جلسه نبودم و نمیدونم چ بحث هایی صورت گرفت اما چشم بسته و بدون هیچ قضاوتی با این آدم "جمال شریفی"مخالفم م خ ا ل ف

پاسـخ

همدلیشنبه 29 آبان 1395 | 12:29

4
10

دوستان چرا الکی شلوغش میکنید و جو رو مسموم می کنید مگر نه این است که ما شورا را انتخاب کردیم تا جایی که بدونم 3 ساله به آقای رضایی فشار میاریم که اگه همکاسه با شهردار نیستی براش طرح سوال کن بنده خدا سال اول که بهش رای نداد چندین بار هم کارشون به طرح سوال کشیده آقای شهردار رو مردم این شهر قبول ندارند بنده معتقد بودم و با آمدن در جلسه بیشتر قانع شدم که آقای رضایی زد به خال و شهردار و دوستان معدود و محدودشون از این ناراضی هستند و مطمئن هستم که تمام این نوشته رو یکی دو نفر می نویسند آقای رضایی خودتم میدونی و دوستان هم میدونن و تمامی شهر کانی دینار هم بهت اعتماد و ایمان دارند ازت عاجزانه خواهش می کنیم کوتاه نیای و دوستانی تا این مایه تفرقه و شرم کانی دینار را از این شهرداری بیرون کنی آقای جوانمرودی خواهش میکنم پیام ها را برای همه بزار

پاسخ مدیریت :
با سلام خدمت شما کاربر گرامی. شما چندین کامنت با اسامی مختلف فرستادی ما فقط یکی از انها را منتشر می کنیم.

موفق باشید

پاسـخ

شهروندشنبه 29 آبان 1395 | 21:48

6
4

سلام وعرض ادب از خدمت شهردار محترم از شما تشکر و قدر دانی می نمایم باتوجه به مدارک وسند قانونی که در حضور شما هست مثل فلاش ومدارک پل هوای که در دست شما هست لطفا آن را در حضور مردم افشائ کنید تا مردم شورا را بشناسند

پاسـخ

هجرتیکشنبه 30 آبان 1395 | 00:21

5
4

سلام مگه این امتحان و سوالات چند نمره داره که اقای شریفی هنوز نرفته ما پنج تا شورا داریم یعنی پنج نمره همه میدانیم سه نفر از آنها از جوابیه شقردار قانع نشدن پس آقای شریفی شما تو امتحانات رد شدی وبه زور وطبق قانون اینکه دو شورای موافق داری هنوز موندی برو برادر خودت هم میدونی مردم وسه شورای دیگر قبولت ندارن و فقط با رای دو نفر موندی

پاسـخ

کانی دیناردوشنبه 1 آذر 1395 | 17:16

3
4

ادم باید خیلی کور باشه که نتونه ******* رو ببینه
انچه که عیان است چه حاجت به بیان است
درسته بودجه کمه ولی چرا هیچ جای دنیا به این داغونی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



شهردار استعفا

پاسـخ

هیژادوشنبه 1 آذر 1395 | 21:50

4
3

شهردار پایدار

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی