سه شنبه 25 آبان 1395 / 13:44|کد خبر : 4135|گروه : اجتماعی

دستگیری 5 سارق و کشف 29 فقره سرقت در مریوان

فرمانده انتظامی مریوان از کشف 29 فقره سرقت منزل و موتور سیکلت و دستگیری 5 سارق در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی مریوان از کشف 29 فقره سرقت منزل و موتور سیکلت و دستگیری 5 سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلیمان حیدری  در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، اظهار داشت: با توجه به روند افزایش سرقت منزل و موتور سیکلت در این شهرستان این موضوع به صورت تخصصی و ویژه در دستور کار اکیپی از کارگاهان پلیس شهرستان قرار گرفته که نهایتا با پیگیری و تلاش شبانه روزی با بهرمندی از شیوه و شگردهای پلیس موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق و کشف 29 فقره منزل و موتور سیکلت شدند.


سرهنگ حیدری در تشریح این خبر افزود: از 29 فقره سرقت کشف شده تعداد 15 مورد سرقت موتور سیکلت و 14 مورد سرقت منزل بوده است که پس از اقرار متهمین دستگیر شده و بازسازی صحنه متهمین به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندسه شنبه 25 آبان 1395 | 14:05

10
7

از نیروی انتظامی شهرستان مریوان برای زحمات شبانه روزی که برای تامین امنیت مردم می کشند کمال تشکر دارم و برای دستگیری سارقین بسیار ممنون هستیم ولی باز تا وقتی بیکاری باشه تا وقتی فاصله نظام طبقاتی باشه تا وقتی درآمد و هزینه باهم برابر نباشند تا وقتی معضل اشتغال حل نشود کماکان این مسائل وجود خواهد داشت کا امیدوارم دولت نگاه جدی تری به این قضیه داشته باشد. چه بسا خیلی از این افراد از سر ناچاری دست به این اقدامات زده باشند بازم از نیروی انتظامی تشکر میکنم

پاسـخ

سیدسبحانچهارشنبه 26 آبان 1395 | 09:55

2
7

سلام و درود بر این فرشتگان امنیت . که راحت می خوابیم و آنها بیدارند . از نیرو ی انتظامی خواهشمندیم ، ایسم و عکس این دزدها را بر معلا کند .

پاسـخ

شهروندجمعه 28 آبان 1395 | 00:22

2
7

سلام و خداقوت به جناب آقای جناب سرهنگ حیدری عزیز و مجموعه پرتلاش ایشان. نتیجه حضور شما بزرگواران امنیت و آسایش برای این شهر و کشور می باشد و بعنوان یک شهروند دست بوس شما برای زحمات شبانه روزی اتان هستم .جا دارد از حضور اثرگذار برادران عزیز نیروی انتظامی در قبل از حضور دانش آموزان و موقع تعطیلی در حوالی مدارس و برقراری نظم و انظباط همه روزهائیکه مدارس باز می باشد هم تقدیر و تشکر بعمل آید .درود بر نیت و اهداف پاکتان.منم مثل همه شهروندان شما را دوست دارم و با احساس آرامش و اطمینان زندگی را سپری می کنم .

پاسـخ

مهدیشنبه 29 آبان 1395 | 09:13

1
5

سلام و خسته نباشید خدمت برادران نیروی انتظامی که با تلاش شبانه روزی امنیت مارا فراهم میکنن.واقعا تشکر میکنم ازشون و لازمه بگم که نیروی انتظامی محبوبترین ارگان در مریوان است.بازم تشکر

پاسـخ

مهدیشنبه 29 آبان 1395 | 09:13

2
5

سلام و خسته نباشید خدمت برادران نیروی انتظامی که با تلاش شبانه روزی امنیت مارا فراهم میکنن.واقعا تشکر میکنم ازشون و لازمه بگم که نیروی انتظامی محبوبترین ارگان در مریوان است.بازم تشکر

پاسـخ

حسندوشنبه 1 آذر 1395 | 07:58

0
3

سلام و درود !!! خسته نباشید دلاوران امنیت . دست خدا بهمراهتان

پاسـخ

ابراهیم مرادی «ریاضی»دوشنبه 8 آذر 1395 | 00:18

0
0

از زحمات شبانه روزی نیروی . محترم انتظامی و پلیس راه داخل و.خارج شهر نهایت تقدیر و تشکر و احترام دارم قطعا زحمات دلسوزانه و خدمتگزاری شما عزیزان باعث بیشتر احساس امنیت در بین شهروندان می شود اجرکم عندالله

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

Musickordi.com

ADS