گزارش زریوارخبر،
پنجشنبه 20 آبان 1395 / 21:12|کد خبر : 4116|گروه : اقتصادی

نارضایتی مردم از عملکرد 30 ماهه فرماندار مریوان+فیلم

تعدادی از مردم مریوان با اشاره به حل نشدن مشکلات مردم در سه سال اخیر از عملکرد ضعیف فرماندار مریوان انتقاد کردند.

تعدادی از مردم مریوان با اشاره به حل نشدن مشکلات مردم در سه سال اخیر از عملکرد ضعیف فرماندار مریوان انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، محمد فلاحی فرماندار شهرستان مریوان چندی پیش با برشمردن دستاوردهای دولت در شهرستان مریوان، گفت: تاکید بر سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بحث کشاورزی، پیگیری بحث منطقه آزاد تجاری و صنعتی مریوان و بانه توسط دولت، آغاز عملیات پروژه حفر تونل باغان، گاز رسانی به 30 روستای دهستان کوماسی، انجام پروژه 'قله ایمام' مریوان، توسعه اقامتگاه های گردشگری، اجرای سیستم دفع فاضلاب 27 روستا و آغاز طرح هادی در 17 روستا، کانال آبرسانی کشاورزی و کانال آب شرب مریوان، انتقال فاضلاب هفت روستای حاشیه دریاچه زریبار به تصفیه خانه مرکزی و ... از اقدامات دولت دفاع کرد.

 

 با گذشت بیش از سه سال از دولت تدبیر و امید مردم و فعالان اقتصادی و سیاسی در استان کردستان از وضعیت معیشتی گلایه دارند، هر چند اقدامات دولت را نباید نادیده گرفت اما مردم از مسئولین رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری را خواستارند.
 

مردم مریوان با دارا بودن مرز بین المللی باشماق و مراودات میلیاردی ترانزیت، دریاچه بکر زریوار، سد گاران و ... از وضعیت معیشتی خود در سه سال اخیر گلایه دارند. در ماهها اخیر بعد از تصادف در جاده مریوان -سنندج و کشته شدن تعدادی از همشهریان و اعتراض به عملکرد دولت بخصوص فرماندار مریوان،خواستار استعفای فرماندار مریوان شدند.
 

دوربین زریوار خبر به میان مردم رفت تا حرف ها و درد دل آنها را بشنود و به مسئولین منتقل کند، مردم از کم کاری و لمس نکردن اقدامات مسئولین بخصوص در حوزه اقتصادی انتقاد دارند.
 

کشته شدن تعداد زیادی از مردم مریوان در جاده های استان کردستان، بی پولی مردم، بی توجهی مسئولین به خواسته ها عمومی مردم، نبود مدرسه در حاشیه شهرها، ضعیف بودن زیر ساخت های شهری، تکریم نکردن ارباب رجوع توسط مسئولین بومی شهرستان انتقاد کردند.
 

یکی از مخاطبان به خبرنگار زریوار خبر، گفت: ما مردم از مسئولین به خاطر تلاشهایشان تشکر می کنیم ولی مردم هیچ وقت از عملکرد مسئولین در این سه سال اخیر رضایت نداشتند . وی با بیان اینکه مردم عملکرد مثبت مسئولین را در زندگی خود لمس نکردند، تصریح کرد: مسئولین دولتی در انجام فعالیت و کارهای خود خواست و نظر مردم را لحاظ کنند. مردم اکنون مشکل بیکاری و اقتصادی دارند و خواستار رفع آنها هستند.
 

یکی دیگر از شهروندان مریوانی حل نشدن مشکلات اشتغال و بیکاری را همراهی نکردن مسئولین بومی با مردم است، وی افزود: برخی از مسئولین بومی اصلا با مردم و ارباب رجوع برخورد مناسبی ندارد و در پاسخ به درخواست های مردم به جای برخورد منطقی و توضیح شرایط موجود با تند خویی با مردم رفتار می شود.

 

هر چند اقدامات دولت و مسئولین شهرستان مریوان را نباید در سه سال اخیر نادیده گرفت اما مردم از کاهش محبوبیت دولت روحانی در شهرستان مرزی مریوان خبر می دهند.
 

انتقاد برخی از شهروندان مریوانی از عملکرد مسئولین مریوان

 

 

 

 


گفتنی است بدلیل تعداد زیاد گزارش مردمی زریوار خبر در آینده نزدیک تعداد بیشتری از گزارش ها و مصاحبه های مردمی را منتشر خواهد کرد.


انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

یادگار مریوانیپنجشنبه 20 آبان 1395 | 21:26

13
134

فلاحی یک فرماندار به تمام معناست

پاسخ مدیریت :
با سلام خدمت کاربر گرامی. شما در 5 کامنت برای رسیدن به هدف خود با نام های شهروند، دروغ ممنوع، احمد رسولی، شهروند و فاتح احمدی نظرات مختلفی دادید لذا فقط یکی از کامنت ها شما منتشر می شود.

موفق باشید

9
1
... شنبه 22 آبان 1395 | 12:46

جناب یادگار مریوانی شما هم یک ****به تمام معنا هستید ..

پاسـخ

مریوانیپنجشنبه 20 آبان 1395 | 21:42

11
97

زریوار خبر خودت اهل کجایی؟.
نکنه رفتی همشهریهای خودتو پیدا کردی ازشون مصاحبه گرفتی.؟

پاسـخ

فرهادپنجشنبه 20 آبان 1395 | 22:14

15
78

بنظر من فلاحی آدم زیرک و سیاسی بود و در برخورد با مردم و مسئولین برخورد خوبی نداشت و به قول مردم عملکرد قابل دفاعی هم نداشت...

پاسـخ

یک معلمپنجشنبه 20 آبان 1395 | 22:32

2
63

به نظر من فرماندار نسبت به مشکلات و سایر مسائل مثبت یا منفی ***** برخورد می کند.

پاسـخ

ریبوارپنجشنبه 20 آبان 1395 | 22:45

3
6

عجب مردم باانصافی داریم! میخواند فرماندار تمام مشکلات رادرسه سال حل کنه. اینهمه مشکلات انباشته شده بایستی دردوران همان غیربومی ها حل میشد.

پاسـخ

کوردی 1پنجشنبه 20 آبان 1395 | 22:51

15
2

درود بر سایت زریوار خبر برای اطلاع رسانی اش...

دولت بدون کلید روحانی: لطف کن بازرسان رو جهت ارزیابی فرمانداری و شنیدن درد دل مردم به مریوان بفرست اگر سخنان مردم عینیت داشت فرماندار را عوض کن آیه قرآن که نیست قابل تعویض نباشد اگر هم کارکردش خوب بود تشویق کن!
دولتیها باید بدانند که تا گرفتاری مردم به جانشان نرسد اعتراض نمیکنند...

یه حرفی هم با مردم بزرگوار ایران: احمدی نژاد ایران را ویران کرد به امید درمان درد توسط روحانی به وی رای دادیم ولی حیف که روحانی از احمدینژاد بدقول تر وناکارآمدتر بود بنابراین مردم باید در موعد انتخابات این گرفتاری ها و ناکارآمدیهای دولت رو از یاد نبرند یعنی به روحانی رای ندهند بلکه در صورت وجود کاندید فن سالار به وی رای بدیم در غیر اینصورت سکوت بهترین راه حل است!

پاسـخ

Jjjپنجشنبه 20 آبان 1395 | 22:57

2
5

چی شده ؟ وزیر کشور نمی خواد در راه قولهایی که در زمان انتخابات داده شده (انتخابات مجلس) پیش بره؟ کی منتظره جای فلاحی رو بگیره؟ مردم را چی فرض کردید؟خودتونید.

پاسـخ

سوران تازیکپنجشنبه 20 آبان 1395 | 22:59

4
13

مردم از آقای.فلاحی.راضی.اند.فرماندارموفقی.بوده.

پاسـخ

محمد دستیارپنجشنبه 20 آبان 1395 | 23:37

23
3

دولت روحانی تمام قدرتش رو روی سیاست خارجی گذاشت و داخل کشور رو رها کرد واین آتوی مناسبی شد برای مخالفانش من کاملا موافقم که فرماندار مریوان در این سه ساله کم کاری های فراوانی داشته و باید استعفا دهد از مردم مریوان هم نهایت تشکر رو به خاطر تجمع های اعتراضیشون دارم و انیدوارم فرماندری جدید و کار امد روی کار بیاید . از برادرن زریوار خبر هم تشکر و قدر دانی میکنم *******

پاسـخ

فردینپنجشنبه 20 آبان 1395 | 23:41

22
7

فلاحی ادم خیلی بی مسولیت و **** است.... ********

پاسـخ

نقطه چينپنجشنبه 20 آبان 1395 | 23:54

23
1

دست خوش بيت زور جوانه اگر اتوانن له رئيس تواو ئيداركانيش نظر خه لك بپرسن

پاسـخ

زریبارجمعه 21 آبان 1395 | 00:49

26
4

هر کسی می تواند به راحتی پتانسیلهای اشتغال در مریوان را تشخیص دهد. مثلا در بخش گردشگری ، کشاورزی، صنایع دستی و...دولت کاملا برعکس عمل کرده.از جمله نبود جاده مناسب. نبود حمایتهای لازم از کشاورزی و گردشگری وکسبه و بازاریان .تخریب خانه باغها ( سرپناه کشاورزان )که خود از بین بردن انگیزه سرمایه گذاری و فرار سرمایه در امر کشاورزی و گردشگری بود.

پاسـخ

شهروندجمعه 21 آبان 1395 | 01:01

23
7

با سلام.. به نظر من فرماندار نسبت به مشکلات شهر خیلی بی تفاوت می باشد .واثلا توجهی به مشکلات شهر راندارد .....

پاسـخ

بارنامهجمعه 21 آبان 1395 | 03:27

12
27

درود بر فلاحی

پاسـخ

بختیار قادریجمعه 21 آبان 1395 | 10:01

8
13

خداوکیلی فرماندار خوبی بوده است..و در کل امور شهر مستقیم و غیر مستقیم نظارت داشته است

پاسـخ

شهروندجمعه 21 آبان 1395 | 13:42

7
14

فلاحی از مدیران توانمند و سیاسی شهرستان و استان می باشد خواهشا کم تخریب کنید مخصوصا شما مسول زریبار خبر به خاطر این است که اینقدر پشت سر ایشان می خوانید که در جلسات فرمانداری راهی برای ورود بهت نمی دهد و شما هم اینگونه مطالب می بافید.

پاسـخ

حسینی236جمعه 21 آبان 1395 | 15:42

9
1

نظردوستان درمورد کم کاری دولت وضعف فرماندارکاملا درسته اما چرااز مسولین ادارات بی خبری اینها هم ضعیف وناتوانند وبیشتر آنها از طریق باندقدرت آمده اند.اصلابا مردم میانه ندارند .رییس ****** مریوان یک فرد خام کم تجربه است که هنوز روتبط اجتماعی را یاد نگرفته وباارباب ورجوع برخوردمناسبی ندارد.

پاسـخ

کاوه لهونیجمعه 21 آبان 1395 | 22:12

5
11

ضمن تشکر از زریوار خبر که زمینه اظهار نظر در مورد مسؤولین رو فراهم میکند لازم است به دوستانی که جبهه گیری مغرضانه کردن عرض کنم که عملکرد جناب فرماندار در شرایطی که دولت در زمانی بسر کار اومده که زیر فشار سختترین تحریمها بوده و قیمت پایین نفت هم از کسی پوشیده نیست، مشکل اشتغال یه موضوع غیر قابل انکاره و ربطی به آقای فلاحی نداره و دلیلش کمبود بودجه میباشد،با وجود تمام مشکلات در سر راه دولت و نماینده ایشان در مریوان عملکرد جناب فلاحی بهتر از فرماندارهای قبلی بوده و تغییر چهره مریوان غیر قابل انکار است، خوشحال میشیم اگه دوستان عملکرد فرماندارهای قبلی را نیز بررسی کنند و عنوان کنند کدام یک عملکرد بهتری داشته اند، من که بهتر از فرماندار فعلی رو سراغ ندارم

10
0
کوردی 1 شنبه 22 آبان 1395 | 00:04

در مورد ارث بردن دولت روحانی از مشکلات کشور در دولت احمدینژاد که مورد اشاره جناب لهونی استورود پیدا میکنم...
توجیه پذیر نیست بعد از قریب به 4سال هنوز هم در پی عدم گشایش حل مشکلات، بازم درد رو به گردن دولت قبل بیندازیم البته که گرفتاری های دولت احمدی نژاد زیاد بود ولی دولت روحانی با وجود تمام اختیارات و در اختیار داشتن ثروت وسرمایه کشور در این 4سال کار دندون گیری انجام نداده ،پس لطفا.........

پاسـخ

یک دوستشنبه 22 آبان 1395 | 00:40

12
3

استدلال برخی از دوستان اینکه که همه مشکلات و بدبختی مردم مال اون 8 سال سیاه و هر سال این را تکرار کردید در این سه سال هی تکرار کردید و هر سال مدعی میشید که هنوز نتوانستید جبران ان 8 سال را بکنید. بر فرض اینکه سال 96 دولت آقای روحانی مجددا رای آورد و در سال آخرش یعنی در ماههای پایانی 8 ساله ریاست جمهوری همین حرف ها را تکرار کردید تکلیف این مردم چیه. ؟ ! آیا مردم نمی فهمند.

یک سوال دیگه همین آقای فلاحی فرماندار مریوان در این سه سال هی گفت ساخت و ساز غیر مجاز و بی رویه... سرمایه دولت گذشته است خب عزیز من خود شما در همان 8 سال از 84 تا 89 معاون فرماندار بودید واقعا این نوع استدال آوردن درسته. مردم بیدار شدند.

از زریبار خبر هم که می دونم چقدر فشار را تحمل می کنید بخاطر فراهم کردن نظرات متفاوت تشکر می کنم. یک چیزی هم بگم برخی از خبرهات مثل این یکی هست که از 1000 نفر یک نفر می فهمه چکار کردی. ای********

پاسـخ

معلم سروابادیشنبه 22 آبان 1395 | 07:26

8
10

سلام به مخاطبین محترم
به نظد بنده گردانده ی این سایت فردی است که بیشتر نظرات و عقاید وافکارـشخصی را منعکس می کند و هیچ وقت به منبع و رسانه ی و منبع خاصی توجه نمی کند و اگرـایشان دلسوز هستند چرا عملکرد فرماندار قبلی را نقد نکردند دد صوتی که همین نظر سنجی در بین مردم می توانست برای شهر ما در آن زمان واقعیتها را به زبان رسانه ی به مردم انعکاس دهد شهروندانی که این نظریها و مطالب را می خوانند در بستن و غیرفعال کردن این سایت اقدام نکنند ظلم بزرگی در حق شهر شهروندان کرده اند.

9
4
کوردی 1 شنبه 22 آبان 1395 | 14:23

معلم سروآبادی...
اولا سایت زریوارخبر صرفا خبرها رو منعکس و پخش کرده پس جانبداری نکرده
دوما اگر شما معلم بودی خبر را خوب تجزیه و حلاجی میکردی که دچار سوهاضمه نمیشدی! پس میتوان نتیجه گرفت که هیچی از خبر حالی نشدی زیرا اگر میشدی میدونستی که زریوارخبر جانبداری نکرده..
سوما ...... برو بار دیگر خبر رو از نو بخوان تا شاید...

پاسـخ

شهروندشنبه 22 آبان 1395 | 11:24

2
9

فرماندار فلاحی فرماندار مردم مردمم نیست

پاسـخ

بی نامشنبه 22 آبان 1395 | 11:48

6
1

مشکل این مردم کاغذ بازی اداری برخورد زشت و ناشایست و طلبکارانه با ارباب و رجوع در ادارات دولتیه . البته عده ای هم هستن بخاطر فشار به مردم لذت میبرن فکر میکنن قانون یعنی زور گفتن به مردم در حالی که قانون برای رفاه و اسایشه مردمه نه فشار و عقده بازی

پاسـخ

مسعودشنبه 22 آبان 1395 | 12:01

2
6

برای نقد عملکرد مسؤلین اجرایی باید از نظرات کارشناسان استفاده کرد.اینکه تمام دولتها در کردستان کم کاری کرده اند شکی نیست .اما بی انصافیست که بگوییم هیچ کاری انجام نشده.شماهم دنبال سوژه های خبری حرفه ای تر وبهتری بگردید.رسانه باید پرستیژ خودرا حفظ کند

9
2
باران شنبه 22 آبان 1395 | 16:42

بنظر شما چه سوژه ای کار کنه شما راضی میشید. اخه عزیزم تو که پول داری و شغل داری و هیچ غمی نداری و هر روز پول مفت میگیری مردم هم باید مثل شما باشن. حرف مردم حقه اگر این سایت حرف مردم را نزنه کی میخاد بزنه

پاسـخ

مریوانشنبه 29 آبان 1395 | 11:40

3
0

سلام بر حامیان آقای فلاحی خوبید؟ببخشید بر خلاف میل شما حرفی زده شد فقط یه سوال از عملکرد ایشون با ذکر مورد دعاع کنید شاید دیدبم حق با شماست.آقای علاحیرو با بخشدار دولت قبل مقایسه کنید اگه عملکرد ایشون با بخشدار دولت قبل البته شما مختارید با عملکرد هر کدوم از بخشدارهای دولت قبل که در شهرستان مریوان خدمت کردن مقایسه کنید بهتر بود من به شما حق میدم اگه نگفتم با فرماندارهای قبلی به خاطر اینکه قدرت مانور رو از شما نگیرم و حداقل تفکری بکنید و دنبال دلیل بگردید.که بتونید از ایشون دفاع کنید دولت تدبیرو امید به اصطلاح مردم سالار شدیدا در کردستان مردم سواری میکنن

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

ADS

ADS