یکشنبه 16 آبان 1395 / 21:45|کد خبر : 4097|گروه : اجتماعی

یک مکان و 6 قربانی / جاده مرگ مریوان و سنندج جان دو نفر دیگر را گرفت

در حادثه تصادف خودروی نیسان و تانکر حمل سوخت در ساعت 20 روز یکشنبه در جاده نگل(برقرو) به طرف سنندج دو نفر کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

در حادثه تصادف خودروی نیسان و تانکر حمل سوخت در ساعت 20 روز یکشنبه در جاده نگل(برقرو) به طرف سنندج دو نفر کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، دکتر افشین بهمنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد، گفت: ساعاتی پیش بر اثر تصادف بین دو خودروی نیسان و تانکر متاسفانه دو نفر جان خود را از دست و یک نفر به شدت مصدوم شد.


وی افزود: دو نفر کشته شده این حادثه داخل خودروی بودند که پلاک همدان (18) داشته است و بدلیل شدت تصادف صورت انها قابل شناسایی نیست و مدارک مورد نیاز آنها تا کنون به دست نیامده است.

 

مصدوم این حادثه هم اکنون در بیمارستان بوعلی مریوان بستری است .


دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان، در خصوص مصدوم حادثه امشب در جاده مریوان -سنندج به خبرنگار زریوار خبر، گفت: مصدوم مجهول الهویه ، حدودا ۳۵ سال سن دارد و دچار ضربه مغزی شدید شده است. وی افزود: مصدوم بسیار بدحال می باشد و هم اکنون در کما است.


روز 6 مهرماه سالجاری در این مسیر در جاده مریوان سنندج نگل(برقرو) به طرف سنندج یک تانکر حمل سوخت بر اثر واژگونی منفجر و باعث آتش گرفتن 6 خودرو شد. در این حادثه که اکنون منجر به کشته شدن 2 نفر شد بدلیل مشتعل شدن مواد سوختی در 2 کیلومتری روستای نگل جاده سنندج - مریوان اتفاق افتاد، در دم جان چهار شهروند مریوانی که یکی از آنها کودک 2 ساله خردسالی بود که بر اثر سوختگی زیاد جان خود را از دست داد.

 

جاده های استان کردستان متاسفانه از دیر باز علی رغم موقعیت استراتژیکی و جغرافیائی از گذشته در خصوص راهسازی و ارتقاء جاده ها توجه چندانی به آن نشده است و هر لحظه بخاطر تردد خودروهای سبک وسنگین شاهد خلق قصه دردناکی هستیم.

 

در طول شبانه روز، صدها خودرو سنگین از مریوان به سنندج و بالعکس تردد کرده و باعث داغدار کردن یک استان  شده است.


گفتنی است در سفر اخیر وزیر راه دولت روحانی به استان کردستان در آخرین اظهارات به مردم این استان قول مساعد دادند تا دو سال دیگر جاده مریوان -سنندج را افتتاح کنند تا دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم. 

 

یک مکان و 6 قربانی / جاده مرگ مریوان و سنندج جان دو نفر دیگر را گرفت


انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

آشنایکشنبه 16 آبان 1395 | 21:59

14
7

آخخخخخخخ خوا عفویان بکات

پاسـخ

فەرهادیکشنبه 16 آبان 1395 | 23:00

9
4

خوا عەفویان کات..... روی بابی ***** و تەوای کاربەدەستان ڕەش بیت

پاسـخ

اشنایکشنبه 16 آبان 1395 | 23:08

6
4

خۆاعفۆێان بکات ڕۆحێان شادبێت

پاسـخ

علییکشنبه 16 آبان 1395 | 23:12

13
4

والله والله استان کردستان به اندازه یک شهرستان استانهای دیگر بودجه ندارد دولت مردان نمی دانم یا خودشان را به خواب زده اند یانمی خواهند کاری بکنند در زمان رای گیری به استان می آیند ولی بدانند در سفر وزیر کشور همراهی نکردن نمایندگان استان خود دلیل بر عدم کار کردن دولت در طرحهای توسعه در استان کردستان است جناب روحانی انتظار رای در میان کوردها را نداشته باش.

پاسـخ

سامان مرادییکشنبه 16 آبان 1395 | 23:20

17
3

#دولت_شرمت_باد

5
3
عادل فتاحی دوشنبه 17 آبان 1395 | 01:37

خدا رحم نشون کنه ولی بخداقسم جای تآسف دارد باید چقد خون ریخته شود تاخفتگان بیدار شوند مردم هیچ جواب خداراچی میدن

6
2
صلاح دوشنبه 17 آبان 1395 | 14:14

کدام مسوول خفته ؟ همه مسوولان استان ****
داد و بی داد و پاره کرردن حلقومشان قبل از انتخابات را ببینید و سکوت مردگانه ی الانشان گویای همه چیز است . مطمئن باشد جاده سنندج مریوان روزی مسوولین راهم داغدار خواهد کرد . الهی آمین انشاالله.

پاسـخ

نجوادوشنبه 17 آبان 1395 | 00:03

4
1

باوجود درامد مرز باشماق باز هم ب این جاده رسیدگی نمیشه چرا واسه اتوبان *****بودجه هست نوبت به کرد میرسه ته میکشه باید چند قربانی بگگیره که اقایون تکون بخورن فرماندار** **** داریم افسوس کردها مرزبانان دلیرند پس کو?چرا بهشون توجه نمیشه جریان چیه مسولین محترم تا کی

پاسـخ

نجوادوشنبه 17 آبان 1395 | 00:15

4
1

احتمالا دست امریکا تو کاره همه با هم مرگ بر امریکا وطنم پاره ی تنم

پاسـخ

عرفان جسیمیدوشنبه 17 آبان 1395 | 00:16

2
1

باسلام وعرض ادب میدانم که این بارهم طبق روالهای قبل باز هم راننده بدبخت مقصر شناخته میشودمشکل جاده وغیر استاندارد بودن جاده هم دیده نمیشود فرض بفرمایید مقصر راننده باشد آیا این همه راننده مقصر از کجا اومده اند در کجای جامعه فرهنگ غلط یاد گرفته اند دراین قطلگاه مریوان سنندج موج وناهمواریهای جاده زیاد است که ماشینهای غیر استانداردمون که دارای ترمز مجهز به سیستم ABSاست اصلاترمز عمل نمیکندرا گردن راننده نگونبخت میاندازند بنده قبول دارم که اگه طبق قوانین راهنمایی عمل کنیم نتیجه این نیست بلکه بهتر است آخه به قول معروف میگن دیکته ننوشته غلط ندارد من هم میدانم ولی چه کسی حاضر است که پشت این تانکر وماشین سنگینهایی که به صورت کاروانی پشت سر هم قرارمیگیرند رانندگی کند؟متاسفانه جاده وماشین غیراستانداردفرهنگ رانندگی ضعیف تنها چیزی که دراین میان دیده میشودراننده مقصر است خدااز مسولین مربوطه نگذرد تاکی شاهد داغدارشدن خانواده ها باشیم وچشمان ومنتظر به راه بچه ها وپرمادرانرا گریان ببینیم

پاسـخ

سارباندوشنبه 17 آبان 1395 | 00:30

2
1

یکی نیست به اقایان مدیر کل راه وشهرسازی و معاونت عمرانی استانداری بگه بزرگواران اون کرسی ریاست رو برا نشستن نساختن دوکیلومتر مسیر پر خطر نیازی به بودجه هنگفت و سرمایه کلان ندارد

پاسـخ

رویادوشنبه 17 آبان 1395 | 00:31

6
2

عزیزان کردستانم واژه ها توان ابراز غم از دست رفتن هرروزه شمارا ندارند،پرپرشدن مداوم شما داغ های عظیمی بردل همه ماست اما آنان که باید هشیار باشند همه درخوابند.خواب غفلت،بی مسئولیتی.
و دیدن این رخدادهای دردناک در آنها کارسازنیست.زیراکه داغ از دست رفتن عزیز رادرک نکرده اند.جای تعجب است که این روال غم انگیز جاده ای کوچکترین تلنگری برایشان نبوده.
من بعنوان دختر این خطه شرمنده خانواده های داغدار هستم که مسئولین کشورم درجایگاه ومقام شغلی شان صادق نبودن و ماراندیدند.وفقط بایدرایج ترین وتلخ ترین جمله سال رابیان کرد:
*تسلیت به خانواده های داغدار *

پاسـخ

کریمی مریواندوشنبه 17 آبان 1395 | 00:33

13
3

هیچ.آیاچیزی واسه گفتن هست؟چندسال؟چنددفعه اعتراض؟چندنفر جان فدای این جاده؟چندخانواده دل سوخته؟چندآتش به جان افتاده؟چندکیلومتر تاانتظار؟چندمیلیاردهزینه برای صبوری به جامانده هایشان؟و به جا مانده هایمان؟این وزنه عدالت را چه کسی دردست دارد که چشمان مارااینگونه منتظربه اقداماتی ابتدایی گذاشته و خود باچشمان بسته اش رویامیبیند.بس است بخداوندی خدااگرتابه حال یکی ازعزیزان بزرگ این دولت دراین جاده جان فدامیشد فوری اقدام میشد.هرجان باخته ای دراین مسیر یک دولت بزرگ برای خانواده هایشان است.سهل انگاری فقط مردم را تیزترمیکند.پول هایی که درمجلس تصویب میشودبرای احداث جاده کو؟آقای مرادی؟ازاین خبرهاهرس گاهی به چشموگوش مامیرسدوخالی ازاقدامی.

15
2
کارمند از تهران دوشنبه 17 آبان 1395 | 10:09

باسلام و عرض تسلیت به نژادپاک کرد و کردستانیان عزیز.فقط باید گفت متاسفم برا مسولین بی مسولیتی که در خواب غفلت به سر میبرند و بیدار نخواهند شد چون ****و تن پرورند و سنگدل،اونم سنگدلی به مثابه *****و باید گفت آقای مرادی و نمایندگان کرد باید بیشتر فعال شوند و نیروی خود را چند برابر نمایند و هیچگاه از کوشش باز نمانند چون میدونم در همان مجلس هم آدمهایی مثل****هستند که موضوعات مربوط به کردستان را امنیتی میکنند و سعی در به حاشیه بردن این استان را مینمایند در حالی که امنیت کردستان از تهران هم بهتره و این افراد چون در جبهه و جنگ نبوده اند و تن پرور بوده اند شهدای کردستان را فراموش کرده اند و فراموش کرده اند که شهدا ی کردستان برای برپایی عدالت و امنیت با لعینی مثل صدام جنگیدن و شهید شدن که فرزندان و نوه هایشان راحت و بااطمینان خاطر سفر نمایند نه اینکه جاده مرگ نتیجه کم کاری مسولین استانی و کشوری باشد،مسولین استانی و کشوری لطفا بخاطر خون شهدای کردستان از خواب غفلت بیدار شوید و حرف **** را زیر پا بگذارید. و در پایان خواهشمندم از نخبه های کردستانی که کم هم نیستن در مقام استاندار کردستان استفاده شود و حتی مقامات ارشد کشوری

پاسـخ

قوربانی داهاتوودوشنبه 17 آبان 1395 | 00:54

2
1

ئه ی کاولو بێت که ئه ونه بی ساحیبه

پاسـخ

حکمتدوشنبه 17 آبان 1395 | 01:17

4
1

من به دولت میکنم نصیحت،کم کندازکردستان خطرومصیبت...تاهست همین است.بایدگاهگاهی خبرازدست دادن جان مردم راآنهم دراثرتصادفات تریلرهادراین مسیربشنویم.راننده تریلرهایی که همه دیده ایم انگارپشت فرمان ماشین سواری هستندکه گاهی چنان سبقتهایی دراین جاده ها میگیرندچنان باسرعت میروندکه باماشین سواری هم قابل انجام نیست حتی درمسیربسیار خطرناک سقز مریوان.مشکل ازمسؤلان ماست که محدودیتی برای ترددتریلرهاحتی درشب هم درنظرنگرفته انددرجاده سقزمریوان که عبورماشین سنگین ممنوع است رانندگان این ماشینها بدون توجه به قوانین باهزاران کیلوبارازاین مسیرعبورمیکنندوهرهفته شاهدچپ شدن آنهادراین مسیرهستیم وبرخوردی هم نمیشود.قانون برای عده ای اعمال میشود نه برای همه.دست بوس مسؤلان ***********************تردددرشب وروزهای تعطیل مانندجمعه وساعت شلوغی جاده ها مـمنوع شود.عزیزان بالادست تاکـــــــی؟

پاسـخ

باراتدوشنبه 17 آبان 1395 | 01:37

3
1

مه رگ ونه مان بوبی ویژدانه کاربه ده سته کانی پاریزگار ی کوردستان. شه رم ونه مان بو ئه وانه ی واسودئه به ن له م تانکرانه به قیمتی رژانی خوینی هه زاران بی گوناح. مه رگ ونه مان بوتوی شوفیری بی ویژدانی تانکر ه کان. هه ر وه کو چوله که بکوژن به لای بی گوناحه کانی شاره که مان تی ئه په رن. .ده ی کاکی نمایه نده وا فه قه ت له کاتی هه ل بژاردنا خه لکت ئه ناسی فه رمو جواب بده رو*******

پاسـخ

نجوادوشنبه 17 آبان 1395 | 02:24

1
1

چرا نظرات مارو نمیذاری مگه کانالت واسه مریوان نیست دلسوز ننیستی مگه خب بذار ببینیم نظرمون ارزش داره چرا همه ساکت شدن رو اناخاب میکنید میترسید ی کسی بربخوره خب بربخوره مگه مادزی ک خبر بچشو میذن دل نداره

پاسخ مدیریت :
سلام. هر دو نظر شما منتشر شد.

پاسـخ

آکو مرادی.دوشنبه 17 آبان 1395 | 02:47

3
1

خوا عفویان کات . گشتی یه دو درو اکات بو ام خلکه بو ری جم کردنو اچیت. خطای خومانه که همو کات باوریان په اکین.********. خجالتی گرک کار به دستان. خوانواده نیه له مریوان داخداری دس ام جاده نبه. یا خوا او خفته بچه به دل همو کار به دسته.

پاسـخ

مریوانیدوشنبه 17 آبان 1395 | 08:15

4
1

راه وشهرسازی؟ مگرتنها خدا حق این بی گناهان را از شماها بگیرد.نمی دانم وجدان این مسولین کجا رفته بابا انسان بی گناه تلف می شود آنهم به خاطر جیب تعدای سرمایدار *****

پاسـخ

کوردی 1دوشنبه 17 آبان 1395 | 09:45

1
1

آزار دهنده است...

دو مورد باید مد نظر قرار بگیرد
1_ رعایت کردن قوانین راهنمایی رانندگی ورعایت اخلاق رانندگی تاثیر چشمگیری در نظم رانندگی دارد
2_ جاهای خراب کردستان و بخصوص جاده قرون وسطایی سنندج مریوان که باعث مرگ ومجروحیت هزاران نفر و ویرانی میلیارد ها مال و منال گردیده! از طرفی هم مسئولین مربوطه بخصوص وزارت راه و شهرسازی اقدام مثمرثمری انجام نداده و نمیدهند در دنیا که ما مردم دستمان کوتاه است ولی در پیشگاه الهی شرمنده باشند

پاسـخ

کامیاردوشنبه 17 آبان 1395 | 11:24

2
1

ننگ برای مدیران استان کردستان و مریوان .*****

پاسـخ

کو گوش شنوادوشنبه 17 آبان 1395 | 12:17

1
1

تعداد زیادی از نقاط حادثه خیز جاده مریوان بوسیله وسایل ابتدایی و با کار یدی قابل اصلاح است . ضمنا یک دکه در سه راهی مریوان اداره بگذارد و توصیه نامه های لازمرا به صورت مکتوب به رانندگان بدهند که طرف بداند این جاده منتهی به مرگ و نیستی هست نه زندگی و کار و تفریح.

پاسـخ

سارا امجدیدوشنبه 17 آبان 1395 | 13:39

1
1

ای خواوعفوتان کا وله بخواوعیبه کسه نیه رسیدگی کا بم وضعیته تا کی اشه ام هموه خونه بی گناه برژیت واقعا جی تاسفی هس

پاسـخ

یاسین پناهیدوشنبه 17 آبان 1395 | 15:17

3
1

خوا عفویان کات من خودم در صحنه ی تصادف آنجا بودم **********خواهشمندم در بین راه ها اورژانس های گذاشته شود که برای بلایای ناگهانی در دسترس باشند و ماشین سنگین ها جاده شون جدا شود خدا قبول نمیکنه که در ۱۳۰ کیلومتر جاده پر از پیچ و پهنای جاده ۷متر این همه ماشین سنگین باشد اگر جان جوانانمان برای دولت مهم است این موضوع را پیگیری کنند

پاسـخ

هلودوشنبه 17 آبان 1395 | 21:33

0
1

شرم باد بر دولتمردان که هیچ به فکر نیستند درآمد این استان را بچه های شماها انشالله در دود وشیشه مصرف خواهند کرد

پاسـخ

عابدین صیادیدوشنبه 17 آبان 1395 | 23:45

0
0

خدا رحمتت کنه مسعود و نبی ،خدایی خیلی داغ دارند .بچهای کرمانشاه. دولت آباد

پاسـخ

یک وزارت کشوری!سه شنبه 18 آبان 1395 | 08:02

0
0

دیگه باید آقای منصور مرادی وارد عمل بشه!
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان! باید اینجا خودشو نشون بده، ایشون باید زحمت بکشه فقط اخبار و آمار تلفات سال جاری رو به رئیس مجلس و کمیسیون های مربوطه ارائه کنه ، ما که توقع چیزی بیشتر از این نداریم!!!

پاسـخ

دانش آموز مریوانسه شنبه 18 آبان 1395 | 11:08

0
0

چه مسیئولینی دارم به به...واقعا متاسفم

پاسـخ

داد وهه وارچهارشنبه 19 آبان 1395 | 12:03

0
0

این دولتیها فقط بلدن جشن پیروزی بگیرند وریخت وپاشهای الکی داشته باشن شورش رو دیگه دراوردن به خدا تاکی باید فریب این منفعت طلبها رو بخوریم بی لیاقتها*******

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

ADS

ADS