نه پررنگ مردم به سینما،
یکشنبه 18 مهر 1395 / 15:16|کد خبر : 3988|گروه : فرهنگی

کمتر از یک درصد مردم مریوان به سینما می روند

مدیر سینما کردستان مریوان، گفت: از زمان بازگشایی مجدد سینمای مریوان از 20 ماه گذشته تاکنون کمتر از یک درصد مردم این شهرستان به سینما آمده اند.

مدیر سینما کردستان مریوان، گفت: از زمان بازگشایی مجدد سینمای مریوان از 20 ماه گذشته تاکنون کمتر از یک درصد مردم این شهرستان به سینما آمده اند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، چراغ سینما کُردستان مریوان بعد از سال ها تعطیلی در اواخر سال 93 با اکران فیلم 'سپیده دم' بازگشایی شد.


مدیر سینما کُردستان مریوان در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر، گفت: با پیگیری های مستمر 20 ماه پیش مجدد موفق با بازگشایی این سینما شدیم.


در ایران سینماها شرایط خاص خود را دارند و به خصوص در سالهای اخیر صحبت های فراوانی پیرامون عدم استقبال مردم از آنها و ورشکستگی برخی سینماها عنوان شده است و البته این مسائل در شهرستان ها بیشتر بروز داشته است.
 

 بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط مدیر سینما کردستان مریوان کمتر از یک درصد جمعیت مریوان نشان از وضعیت بسیار بد مراجعه مردم را دارد.
 

فاتح بادپروا با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی سینما در جامعه ما حضور کمرنگ تماشاگران و کاهش فروش بلیط است، افزود: در 20 ماه گذشته کمتر از یک درصد مردم مریوان به سینما کردستان مراجعه کرده اند.
 

بسیاری از اغلب مردم مریوان به فیلم هایی که در سینما ها اکران می شوند روی خوش نشان نمی دهند و از فیلم های سینمایی مطرح کشور استقبال نمی کنند.
 

بادپروا یکی از دلایل عدم استقبال مردم نبود فرهنگ سازی در جامعه عنوان کرد و گفت: این موضوع در بسیاری از کشور نهادینه شده است و این مضووع در مریوان باید در مدارس آغاز شود.
 

بادپروا گفت: سینما کردستان مریوان از 19 الی 24 مهرماه بدلیل فرا رسیدن مراسمات سوگواری محرم تعطیل خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

مامهیکشنبه 18 مهر 1395 | 15:36

6
29

سینمای مریوان فیلم خارجی بزاره من خودم شخصا هر روز میرم سینما،فیلمهای ایرانیو دیگه کسی نگا نمیکنه که ،اون یه درصدم احتمالا مجبورن سینما برن

255
3
دانش اموز مریوان دوشنبه 19 مهر 1395 | 00:38

اکنون فیلمهایی که سینمای ایران تولید میکنند صد برابر فیلمای مبتذلی که جنابعالی در شبکه های ماهواره ای میبینید عالی تره

5
1
ریباز 23 دوشنبه 19 مهر 1395 | 07:59

مامه تو هه ر دانیشه خه ریک دامه کردنه که ت به !!!!! فیلم خارجی فیلم خارجی !!!!!!!!!!!!!! .......

7
2
هه لمه ت دوشنبه 19 مهر 1395 | 08:01

دانش آموز باشی یا نباشی ، خوشحالم که خیلی با شعوری !!! خیلی .

1
2
ئه وین دوشنبه 19 مهر 1395 | 08:02

ئه ی ده س خوش !! مامه بکه م به نوکه رت!!!!!!!

2
1
.... دوشنبه 19 مهر 1395 | 08:15

یکی بی امه حالی کات . بوچی هه ر فیلمی خارجی بیت ایتر مبتذله؟؟؟

پاسـخ

مریوانیدوشنبه 19 مهر 1395 | 14:33

0
1

این فاجعه ست...از همشهریانم خواهش میکنم به این نماد برجسته ی مدنیت اهمیت داده و از مسائل فرهنگی نیز استقبال کنند.

پاسـخ

Niyanدوشنبه 19 مهر 1395 | 20:42

0
0

سينما مربوط به اعلام اثار و فرهنگ و دغدغه هاي اجتماعي هستش و بازديد از سينما نمايان فرهنگ اون شهر ميباشه و ربطي به فيلم خارجي و ايراني نداره .

پاسـخ

مامهسه شنبه 20 مهر 1395 | 15:36

1
1

دانش اموز من الان پنج سال میشه که اصلا ماهواره نگا نمیکنم،ولی اغلب سریالها زیرخویس و دنبال میکنم ،عادم طعم واقعی انسان بودنو تو این سریالها میبینه و اکثرشون اموزنده هستن،منظور از اموزنده برای انسان بودن، شما تو خیالات خودت نمیخاد ببری و بدوزی،این روزا همه اگاه شدن ،من نمیگم تو ایران کار بلد نداریم در عرصه سینما ،منتهی ،اون چیزی که میسازن نمیتونه ذهنهای جوانان و تو این دوره ارضا کنه این و دیگه همه میدونن

پاسـخ

تنیاسه شنبه 20 مهر 1395 | 22:42

0
0

سلام اون فیلم رو که تو سینما با مبلغ بالایی می‌توان نگاه کرد بعد از دو تا سه هفته می‌توان با مبلغ کمی نگاه کرد و مردم مجبور نیستند مبلغ بالایی را برای رفتن به سینما پرداخت کنند .....

پاسـخ

سامانچهارشنبه 21 مهر 1395 | 01:36

2
0

درود بر هموطنان عزیزم
من لک هستم اهل الشتر همیشه اخبار مریوان رو دنبال می کنم
امیدوارم همیشه شاد باشد

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

Musickordi.com

ADS