اعتراض مردم مریوان به جاده مریوان- سنندج؛
سه شنبه 13 مهر 1395 / 22:07|کد خبر : 3970|گروه : سیاسی

معترضان خواستار استعفای فرماندار مریوان شدند

مردم مریوان در تجمع روز سه شنبه در جلوی فرماندار مریوان خواستار استعفای فرماندار این شهرستان شدند.

مردم مریوان در تجمع روز سه شنبه در جلوی فرماندار مریوان خواستار استعفای فرماندار این شهرستان شدند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، جمعی از مردم مریوان در اعتراض به وضعیت اسفبار جاده مریوان- سنندج و عبور تانکر های حمل سوخت خواستار توجه دولت تدبیری و امید به این منطقه شدند.

 

مردم مریوان در جلوی فرماندار مریوان، خطاب به محمد فلاحی فرماندار مریوان با سردادن شعار" استعفا" استعفا" خواستار رفتن و استعفای فرماندار این شهرستان شدندف فلاحی در پاسخ به خواست مردم، گفت: اگر با رفتن من کاری حل می شود...... جمله خود را ناتمام پایان داد.

 

سالانه در جاده مریوان و سنندج همشهریان مریوانی بخاطر جاده های نامناسب و همچنین بخاطر عبور تانکر های حمل سوخت عراقی به کام مرگ می برد.

 


انتهای پیام/   

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

سعیدیسه شنبه 13 مهر 1395 | 22:30

15
31

اتفاقاباآمدن آقای فلاحی به مریوان اولین کاری که با سماجت تمام پیگیر شدن وآن را اجرا نمودن پروژه جاده مریوان ،مرز باشماق بود که از نظر حادثه خیز بودن چیزی از جاده سنندج مریوان کم نداشت ودرست نشدن جاده سنندج مریوان با رفتن فرماندار حل نخواهد شد

پاسـخ

خستهسه شنبه 13 مهر 1395 | 22:34

12
20

هه!!!! جالبه،،یکی دیگه با فرماندار مشکل داره، مردمو ب جونش میفرسته ،مردم هم، این روزا مثل مهره های شطرنج میمونن، قضیه جاده رو ربط میدن به فرماندار! به امید روزی که این مردم، خوب و بدشونو بهتر از الان بشناسن،،، حداقل بدونن قضیه جاده، در این چندین دهه اخیر ربطی به فرماندار نداره،،

پاسـخ

فریدسه شنبه 13 مهر 1395 | 22:52

25
8

بنظر من فلاحی هیچ کاری نکرده فقط حرف بلده

1
6
هيمن جمعه 16 مهر 1395 | 16:32

بله راست مي فرماييد كاري نكرده
جاده ي باشماق خود به خود درست شد
فاضلاب هايي كه به درياچه راه پيدا مي كرد خودشون تصميم گرفتن راه پيدا نكنن
وقتي داشتن مرز رو از كشور مي بستن اين مردم بودن كه با تجمع هاي اشفته و اشبوگرانه شون مرز رو باز كردن نه پيگيري و سماحت و رفت و امد هاي جناب فرماندار به تهران

دوست عزيز جانب انصاف رو رعايت كنيد

پاسـخ

مریوانکمسه شنبه 13 مهر 1395 | 22:56

28
5

فرماندار محترم شما بهتره برید.. مردم شما را نمی خواهد زور که نیست. شما خانواده ات حاضر نیستند در شهری که مدیرش شماهستی زندگی کنند . این یعنی کلی حرف...

دو ساله هر هفته رفت و امد می کنی . خدایش خودت بگو این درسته . این یعنی مدیریت . خخخخخخخ

8
22
احمد سه شنبه 13 مهر 1395 | 23:54

لطفا از جانب مردم حرف نزنید.
چون نماینده تون زورش به فرماندار نمیرسه اومده از مردم استفاده میکنه.

پاسـخ

رحیمیسه شنبه 13 مهر 1395 | 23:33

19
4

زنده باد اراده پر قدرت مردم تن دولت و مسولان بی درد و ****** بی محنت به لرزه درآمده؟!!

0
0
بارن چهارشنبه 14 مهر 1395 | 11:26

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!

پاسـخ

عزیزچهارشنبه 14 مهر 1395 | 00:13

16
10

آقای فلاحی چقدر تلاش کرد تا یکسال دیگر فرماندار مریوان بشه و من از نزدیک شاهد بودم. اما در بین کارمندان پخش کردند که خودش دوست ندارد بمونه. خیلی از اصلاح طلبان هم این آقا را قبول ندارند یکیش خود من. اما یک موضوع دیگر برخورد تند و رفتار خشن فرماندار است که بر کسی پوشیده نیست. آقای فلاحی شما یک سال دیگه فرماندار هستید پس خوش باشید. اما دولت تدبیر و امید در شروع چهار ساله دومش دیگر جای برای شما ندارد. چرا که اصلاح طلبان واقعی جای شما را خواهند گرفت. به امید پیروزی دولت تدبیر و امید در سال 96
لطفا پخش کنید. درود بر عقلانیت

7
2
کردستان چهارشنبه 14 مهر 1395 | 09:40

واقعاٌ خیلی با شهامتی که جرات کردی با این رسوایی اصلاح طلبان در استان کردستان به بار آورده اند ، خودرا اصلاح طلب خطاب کنی

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 14 مهر 1395 | 00:31

9
2

با احترام به شخص آقای فلاحی، اما ایشان واقعا شایسته ی فرمانداری نیستند چرا که قبلا هم به عنوان معاون فرماندار امتحان خود را پس داده بودند و نوع رفتار نامناسب با مردم و عدم تفکر مدیریتی ایشان، جز عده ای انگشت شمار که از دوستان ایشانند کسی ایشان را قبول نداشته و نمی پسندد. در زمانی هم که زمزمه آمدن ایشان به عنوان فرماندار در شهر پیچید دلسوزان و فعالین شهر سعی کردند مانع آمدن ایشان شوند اما متاسفانه شورای اصلاح طلبان که گوشش بدهکار منافع مردم و منطقه نیست و فقط به دنبال بازی سیاسی و جناحی خویش است ایشان را بر مردم تحمیل کردند؛ ایشان توان اداره یک بخشداری را هم ندارد چه برسد به فرمانداری!

پاسـخ

دانشجوچهارشنبه 14 مهر 1395 | 01:42

9
6

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه مردم و مسولان دلسوز
من به عنوان یه دانشجو دانشگا آزادی حاضرم قصم بخورم اگه الان قرار باشه رای گیری بشه فقط یه کلمه آری یا نه به موندن فرماندار خدا رو شاهد میگیرم بیش از 90 درصد مردم میکند نه مردم آگاه شدند فرق خوب و بد و میفهمند به نماینده قبلی گفتند نه هرچقدر زور زد نتونست بره مجلس . اگه نماینده فعلی هم خوب نباشه تو این 4 سال به اونم میگیم نه .مهم نیست کی باشه .الان شهردار تو این مدت نسبت به شهردار های دیگه بهتر بوده کسی اعتراضی نمیکنه مردم هم دوسش دارن
آقای فرماندار عملکرد مثبتی نداشتی که مردم حمایتت کنن اگر هم حرف زدی همش قول های بی پایه و اساس بوده شما که امروز میگید 130 میلیارد تصویب شده چرا این حرفو دیروز یا یه هفته پیش نزدید چی شد همون لحظه تصویب شد یا از ترس مردم الکی یه چیزی گفتین
یه کلام همه چیز آبرومندانه خوبه وسلام

1
0
منتقد چهارشنبه 14 مهر 1395 | 11:19

بدون شک ای وعده یا دروغ است یا چند وقتی ست تصویب شده و آقایان مسئولین مانند همیشه میخواستند آن را جای دیگری هزینه کنند اما چون جرات و اعتراض مردم را جدی دیدند آن را بازگو کردند؛ مگر تا حالا از این کارها کم کرده اند!

پاسـخ

یکی از اهالی نیچهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:17

4
5

آقای فلاحی آدم باوفایی هستن مخصوصا برای کسی که ایشان راآورد ماوفاداری ایشانرا درنی به هنگام انتخابات مرحله اول با روانویسی که رای خودرانوشت تاییدمیکنیم ، هرچندقبلش فیلمهایی بازی کردند، بعضادرزریبارخبر.الان هم بعیدنیست برای بدکردن دیگران ، برخلاف جریان واراده مردم حرکت کنن
زریبار خبر مردانه وخواهش میکنم پیام رابگذار

پاسـخ

رحمتیچهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:32

6
1

جناب عزیز مگر مونده که اصلاح طلبان خاک دیگری یر مردم بزارند در ضمن اگر واقعا فردی سیاسی بودی مشکل جاده ای را گردن فرماندار نمی انداختی و شکی نیست که شما اصلاح طلبان به خاطر اینکه فلاحی اهل باج دادن به شما نیست که برایش جبهه گرفته اید مگر همین شماها نیستید که تنها نامه نگاریتان فقط و فقط برای پست و مقام گرفتنه و جنگ و دعوا های داخلیتان فقط و فقط برای پست و مقام است مگر یادتان رفته که اولین اقدام فلاحی جاده مریوان باشماق بود مگر عقب نشینی ان همه باغ در مسیر کم کاری بود .بهر حال این را بدانید که منفعت طلبی در مریوان قیمتی ندارد چون در این سه سال هیچ اقدامی درکردستان و برای کردستان نشده است

پاسـخ

همشهریچهارشنبه 14 مهر 1395 | 10:03

2
1

فرماندار اول****** تا مردم از حرفاش چیزی حالی بشن
واقعا**** این فرماندار یک شهرستانی مثل مریوانه فلاحی بهتره هم اتاقی عبدالله رشیدی پور تو استانداری بشه تا فرماندار مریوان !!!!

پاسـخ

یاسا69چهارشنبه 14 مهر 1395 | 11:28

2
0

دا توخوا پول انتخاباته که بخه ره حه سیب جا استعفا بده ای هاوار امه 7 مانگه

پاسـخ

یک وزارت کشوری!چهارشنبه 14 مهر 1395 | 13:43

4
0

هرچند انتقادات زیادی به عملکرد آقای فلاحی می شود اما از حق نباید گذشت.
ضمن احترام ویژه به خواست عمومی مردم و مطالبه برحق آنها برای داشتن راهی ایمن و استاندارد باید پرسید:
مگر فرمانداران قبلی برای اصلاح این جاده کوچکترین قدمی برداشته اند که حالا چنین انتظاری از آقای فلاحی داریم؟
ضمناً چرا از نمایندگان گذشته مریوان در مجلس صحبتی نمی شود؟
آنها برای این جاده چه کرده اند؟
*********************

به عنوان یک شهروند فقط به این می اندیشم، اگر خدایی نکرده، در این تجمع عده ای فرصت طلب و اغتشاشگر، آشوب و بلوا می کردند، خون بی گناهی ریخته می شد چه!؟
چه کسی پاسخگو بود!؟
**********
امیدوارم زریبار خبر منتشر نماید!

پاسخ مدیریت :
با سلام/ مطالب حذف شده بار قانونی داشتند در صورت داشتن مدارک متقن ارسال کنید تا منتشر کنیم.

پاسـخ

مریوان شاری جوانمچهارشنبه 14 مهر 1395 | 22:39

1
0

ما مردم مریوان از مسئولین انتظار داریم به حرف مردم گوش کنند ما به عملکرد دولت به اصطلاح تدبیر و امید انتقاد داریم و خواستار حل مشکلات مردم هستیم. از سایت زریبار خبر هم برای نشان دادن واقعیت ها تشکر می کنیم چرا که بعضی ها می خواهند خواسته مردم را جوری دیگری نشان دهند.

با تشکر از زریبار خبر و دوستانش

پاسـخ

یک وزارت کشوری!پنجشنبه 15 مهر 1395 | 09:22

6
1

مدیران محترم وب سایت وزین زریبار خبر!
پیش از هر کلامی به شما تبریک می گویم که به یک پایگاه خبری متقن و موثق تبدیل شده اید، وب سایتی که مورد اعتماد همه ی مردم است، به نظر من این مهمترین و بزرگترین دستاورد هر رسانه ای است، در خصوص مطالب حذف شده ی کامنت من، راستش را بخواهید هیچ مدرکی ندارم، البته این اظهار نظر فقط از روی شنیده ها نیست، این روزها همه می دانند که جناب نماینده قصد تغییر فرماندار مریوان را دارند، در نتیجه هر حرکتی را به این هدف نماینده تأویل می کنند.
برایتان صمیمانه آرزوی موفقیت می کنم.
بازهم ازتون ممنون و سپاسگزارم.

0
0
نامدار یکشنبه 18 مهر 1395 | 09:46

این ادبیات از یک وزارت کشوری بعید است ..!!! حتماٌ یا خودتان از مجموعه زریبار خبر هستید و یا اینکه شما هم یک معلم هستی که خیلی تشنه کار در وزارت کشور .!

پاسـخ

یک غیر وزارتیپنجشنبه 15 مهر 1395 | 09:51

4
3

همه میدانیم فلاحی توانش در حد تصدی فرمانداری نبود ولی چکار کنیک وجداناً آقای رشیدی پور هم ناتوان بود این مردم مظلوم چه گناهی کردن کهنباید یک فرماندار توانا داشته باشن.

2
3
مریوان پنجشنبه 15 مهر 1395 | 14:08

اول برو غلط املایی متن را درست کن و بعد اعتراض کن . نگران نباش آقای رشیدی پور و فلاحی ضعیف هستند پس شما را می فرستیم جایشان همه چیز خوب میشه

پاسـخ

حمیدپنجشنبه 15 مهر 1395 | 20:13

1
2

فرماندار باید مثل آقای منصور مرادی فعال و دلسوز باشه

0
0
مرموز پنجشنبه 15 مهر 1395 | 23:05

خسته نباشی!!

پاسـخ

آگاهپنجشنبه 15 مهر 1395 | 23:04

5
0

در جواب دوستمان "غیر وزارتی " عرض کنم که مردم گناهشان در انتخاب نماینده ست چون هر نماینده ای که روی کار می آید این آقایان را دور و بر خود انتصاب میکند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست مردم و منافع عامه است؛ آقای رشیدیدر جواب دوستمان "غیر وزارتی " عرض کنم که مردم گناهشان در انتخاب نماینده ست چون هر نماینده ای که روی کار می آید این آقایان را دور و بر خود انتصاب میکند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست مردم و منافع عامه است؛ آقای رشیدی پور محصول تفکرات و بلیط سوزاندنهای آقای اقبال محمدی بود فقط به این شرط که در هیات اجرایی دوره بعد تاییدش کند که الحمدلله این اتفاق نیفتاد و آقای رشیدی پور به وعده اش عمل نکرد. آقای فلاحی هم منصوب آقای کریمیان هست و انصافا در وقت انتخابات جاده را هم برایش پاک کرد اما آقای کریمیان پایگاه مردمی اش را دیگر از دست داده بود حال ببینیم محصول آقای مرادی چه کسی خواهد بود! ودر این میان فقط مردم بیچاره هستند که بازی میخورند و کسی به فکرشان نیست بلکه همیشه مورد معامله قرار میگیرند.

3
0
اورديني جمعه 16 مهر 1395 | 21:01

احسن كه درست فرمودين

پاسـخ

علیچهارشنبه 21 مهر 1395 | 19:43

0
0

با سلام ما مردم همیشه کار های نکرده را میشمارم تلاشهای مسولان را نادیده میگیریم

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

Musickordi.com

ADS