سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
فیلم اختصاصی/
سه شنبه 13 مهر 1395 / 16:00|کد خبر : 3968|گروه : اجتماعی

درددل مادران جگر سوخته و مقصر جلو دادن دولت قبل توسط فرماندار

فرماندار مریوان در جمع تعدادی از مادران و بستگان جان باختگان حادثه جاده مریوان-سنندج، گفت: مسئولین هم از این وضعیت گلایه دارند چرا زمانی که بشکه ای نفت 120 دلار بود کاری انجام نشد.

فرماندار مریوان در جمع تعدادی از مادران و بستگان جان باختگان حادثه جاده مریوان-سنندج، گفت: مسئولین هم از این وضعیت گلایه دارند چرا زمانی که بشکه ای نفت 120 دلار بود کاری انجام نشد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، اعتراض جمعی از مردم مریوان بخاطر جاده های نامناسب مریوان- سنندج، خواستار پیگیری مسئولین دولتی شدند. یکی از مادران داغ دیده که عکس فرزند خود را در دست داشت خطاب به فرماندار مریوان،گفت: از مسئولین درخواست می کنیم به وضعیت جاده ها رسیدگی کنند و از تکرار این گونه حوادث اسفبار و داغ دیدن مادری دیگر جلوگیری کنید.

 

یکی از بستگان جان باخته حادثه نگل در سال گذشته نیز با بیان اینکه مسئولین موظف به پیگیری حل مشکلات مردم مرز نشین مریوان هستند از بی توجهی و کم کاری مسئولین دولتی انتقاد کرد.

 
محمد فلاحی فرماندار مریوان در تجمع تعدادی از خانواده های داغ دیده مریوانی حادثه اخیر جاده نگل که منجر به کشته شدن 4 نفر شد، اظهار داشت: ما مسئولین نیز از وضعیت پیش آمده ناراحت هستند و جان باختن تعدادی از همشهریان را تسلیت عرض می کنم . وی افزود: ما هم به وضع موجود گلایه داریم چرا زمانی بشکه ای نفت 120 دلار بود کاری انجام نشد.

 

فرماندار مریوان افزود: طبق آخرین اخبار رسیده وزیر دولت تدبیر و امید پنج شنبه هفته جاری به مریوان سفر می کند و با توجه به جلسه اوایل این هفته در وزارت راه و شهر سازی مقرر گردید تا دو سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندسه شنبه 13 مهر 1395 | 16:28

5
0

ای .... دو سال دیگه تا اون موقع دها تن دیگه هم از بین میرن

پاسـخ

برهانسه شنبه 13 مهر 1395 | 16:32

3
0

با سلام... مسئولین محترم تا کی باید شاهد این گونه حوادث باشیم . نباید تمام این پیشامدها را فقط قضا و قدر بدانیم . خودمان را جای افراد خانواده های داغ دیده بگذاریم . آیا وقت ان نرسیده که فکری به حال این جاده ها که کشتارگاه مردم کردستان بخصوص مردم مریوان است بکنید . جاده ای که باعث بروز مشکلات زیاد در تمام زمینه ها برای مردم مریوان شده.

پاسـخ

داغدارسه شنبه 13 مهر 1395 | 16:46

5
0

آقای فرماندار اگر راست میگوید خانواده اش را برای زندگی به مریوان بیاورد!!! تا آنها هم از این استرس و خطرات بی بهره نباشند

3
4
مريواني سه شنبه 13 مهر 1395 | 23:00

با بيان تسليت به اقا يا خانم داغدار اقاي فرماندار خودش چندين بار درمسير مريوان سنندج جهت جلسات استانداري تردد دارند وبارها به مقامات بالا در قالب اداري يا غيره اداري متذكر شدن شايد شما هم به اندازه ايشان دلهره مشكلات مريوان ومردمش نباشيد چون ايشان مريواني هستند

2
0
داغدار چهارشنبه 14 مهر 1395 | 00:35

ایشان و خانواده شان از جنس ما بیچاره ها و محرومان نیستند وگرنه بین ما زندگی کرده و ما را درک میکردند ایشان را به همان استانداری برگردانید مبادا کلکسیون بی دغدغه ها در آنجا ناقص شود!!! کدام تردد کدام دغدغه!! مردم را چه فرض کرده اید؟!!

پاسـخ

سمیرا نوریسه شنبه 13 مهر 1395 | 16:49

8
4

دولت احمدی نژاد به ملت کمک نکرد آری هرچه نادرستی و ناپاکیست بارش کنید، هشت سال دولت خاتمی و سه سال دولت تدبیر و امید چه خدمتی به مردم بیچاره کردستان و مخصوصا مریوان کردند!! پس چرا مدعیان اصلاحات که همیشه موقع انتخابات شیپور و کرنا دست میگیرند و گوش فلک را از ادعا و وعده های سرخرمن کر میکنند حال جوابگوی این عقب ماندگی و محرومیت نیستند؟!!

1
0
هه لمه ت 58 چهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:03

آفرین ، مرحبا خانم نوری

پاسـخ

يكي ازفرهنگيان استان كردستانسه شنبه 13 مهر 1395 | 17:36

2
0

باسلام و تحيات الهي اولاً به خانواده هاي داغدار حادثه اخير محور سنندج به مريوان از طرف خودم و جامعه فرهنگيان تسليت مي گويم براي درگذشتگان غفران رحمت الهي و براي بازماندگان صبر جميل الهي و براي مقصران شرمندگي در درگاه ايزد خواستارم دوماًبراي مردم شريف و با تمدن شهرستان مريوان متاسفم براي چنين فرماندار با مدرك دانشگاهي ولي **** مطلق

پاسـخ

داوودسه شنبه 13 مهر 1395 | 17:44

2
0

حداقل دو سال
یعنی شاید سه سال چها سال پنج سال... ده سال.......

پاسـخ

کوردیسه شنبه 13 مهر 1395 | 17:58

3
0

باتوجه به سابقه به مسبوق قول مسئولین و شرایط نابسامان اقتصادی مملکت یه قول کوچولو به فرماندار محترم میدم که 2 سال دیگه هم جاده آتشی و مرگ زای مریوان درست نمیشه...!!!

پاسـخ

از سنندجسه شنبه 13 مهر 1395 | 19:02

3
0

آقا اصلا چرا این تانکرهای نفت رو از مرز خسروی و سایر مرزهای مشترک با عراق وارد کشور نمی کنید؟ مگر جاده اونجا ها خیلی خیلی امن تر از جاده مریوان نیست !!!!!؟ مگر بودجه و عوارض دریافتی بابت ورود این تانکرها چقدرش توی همین استان و این جاده مریوان خرج میشه که از انتقال این امر به مرز خسروی و ...... جلوگیری می کنید ؟؟؟؟ جواب با خودتون.

پاسـخ

یک سنه ایسه شنبه 13 مهر 1395 | 19:36

5
0

حالا به قول شما تا دوساله دیگه که تونل افتتاح میشه که نمیشه از عبور کامیون مخصوصا کامیون عراقی از این جاده جلوگیری بکنید. این بهترین راه حل هستش. هرچند مطمئن هستم که کارای عمرانی بنابه هر بهانه منطقی یا غیر منطقی توی ایران بیشتر از زمان پیش بینی شده طول کشاندیده می شود قطع به یقین این تونل و جاده و غیره... هم از این قاعده مستثنا نیست و به بهانه های کوهستانی بودن منطقه و .... بیشتر از این ها کش داده خواهد شد پس تا زمانی که مردم خودشون نخوان درست بشو نیست. مگر چقدر از بودجه دریافتی از عبور و مرور این تانکرها در استان خرج میشه؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و ابراز همدردی با آن ها ازشون تشکر می کنم که با ملائمت و بدون به حاشیه سیاسی و ..... کشاندن تجمع، حرف های منطقی و درددل ها را بیان کردند. اگر این تجمع ها البته با داشتن مجوز و به حاشیه کشاندن ادامه داشته باشد مطمئن باشید به نتیجه خواهد رسید و به نفع همه خواهد بود.
ضمنا خطاب به همه مسئولان باید بگم مگر طی سال های جنگ تحمیلی این مردم بیچاره مریوان نبودند که بمباران شدند و هر خانواده ای چندین بار آواره شدند الان نزدیک به سی سال از اون سال ها می گذره ولی اوضاع خدمات به منطقه اون طوری که باید باشد نیست ولی در شهرهای دیگر استان ها که حتی صدای یک گلوله هم طی انقلاب و جنگ شنیده نشده خدمات رسانی رو ملاحظه بفرمائید نسبت به این استان چقدر بهتر هستش !!!!!!؟؟؟؟ بسته دیگه به خدا عیبه زشته دیگه.....

پاسـخ

حکمتسه شنبه 13 مهر 1395 | 19:37

3
2

کشک،کشک،کـــــــــشـــــــــک.همه صحبتهای دوستان وبخصوص فرماندارکشک است وگول زدن مردم ساده مریوان،چرا؟چون چندروزپیش درمراسم افتتاحیه پارک امام درحالی که چندنفربا معاون استاندارحرف میزدندواعتراض میکردندآقای فرماندارباهول دادن یکی ازآنهاولحن شدید سعی دربستن دهان مردم داشت وحالاشده سخنران وبه مردم وعده میدهد.متأسفم که استان کردستان وبخصوص مریوان راافرادبی نطق وکم لیاقتی اداره میکنندکه حتی حاضرنیستندبه حرف مردم گوش شنوافرادهند.آنهایی که بواسطه همین مردم مقام گرفتند.دوستان اگرکاری نمیتوانندانجام دهند،استعفاوکنـــــــــــاره گیــــــــــری...بعضی وقتانبودن بهترازبودن است.
خیالتان راحت تانکرتاابددرجاده مریوان هست،تصادف وانفجاروجان دادن مردم هست،وعده ووعیدافرادناتوان هست،کردستان همیشه محروم هست،نماینده پشت نماینده میادومیره،
تنهاکارمااین است که دررانندگی دقت کنیم ووسایل وتجهیزات همراه داشته باشیم تادرمواقع اضطرارمنتظردوستان واورژانس وآتش نشانی نباشیم که بامیل واراده خودسروقت حادثه بیایند.درمنطقه ماهم سیخ میسوزدهم کباب.جالب است کارورفتاروحرف وهمه چیزمسؤلان.

پاسـخ

رحمتیسه شنبه 13 مهر 1395 | 22:35

4
0

اتفاقا بیشتر قسمتهای جاده سنندج _مریوان در زمان دولت احمدی نژاد درست شد قسمت توار تا بزان و تیژ تیژ تا جانوره با دو تونل گردنه گلابی در زمان دولت قبل بوده تنها از جانوره به طول دو و نیم کیلو متر اسفالت در دوره دولت تدبیر و امید بوده انهم فقط اسفالت نه زیر سازی این را نه من بلکه همه مردم منطقه میداند

0
0
ریباز 23 چهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:07

ره حمه ت له خوتوو باوکت ره حمه تی. هه ر بژی

پاسـخ

قریبه ای ساکن مریوانسه شنبه 13 مهر 1395 | 22:38

2
2

باعرض سلام خدمت فرماندار محترم شما قول ندید بهتره وسنگین تر خواهیدبود .رییس جمهور که فرمودند امسال رو بدون هیچ مشکلی گزراندیم .مگه قرار نبود برجام پول بیاره وگل وبلبل بشه پس کجاست .بودجه ای که دولت محترم در سال گذشته تخصیص داده بود تا بحال هم یک ریال دست شما نرسید ای جاده درست بشو نیست خودتون هم بهتر میدونید. وعده ی شماه هم مثل وعده قبلترها.

1
0
تارا چهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:05

قریبه !!!! نوشتنت خیلی غریبه !!!!!

پاسـخ

مریوانیچهارشنبه 14 مهر 1395 | 07:46

0
0

ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این سانحه. عزیزان ما اداره کلی داریم به نام راه وشهرسازی که سالانه بودجه ای نجومی از دولت می گیرد.شما حساب کنید با این جاده ها در طول 40 سال انقلاب ایشان چه کرده اند. غیر از لفت دادن پروژه ها و گرفتن ****با پیمانکاران چه کرده اند.مدیر کل و وزیرو نماینده ای که برای جاده روستایی(شانشین)14 میلیارد تومان هزینه کند در طول یک سال اما جاده اصلی و بین شهری اش بدون بودجه باشد. فاتحه اش خونده شده دیگه. ببینید اداره راه وشهرسازی چه می کند به هرکدام از کارمندانش چه زمین هایی داده است آنهم از بیت المال اما چقدر مردم بینوا در پی یک اتاق ساده هستند. لطفا سانسورنفرمایید مثل بقیه پیامها

پاسـخ

lکبرچهارشنبه 14 مهر 1395 | 07:49

2
1

اصلاحات و ته ره ماش همه ش بازییست! مسؤلین شرمتنان باد به جای حل مشکل، آن را گردن این دولت و این دولت می گذارید چه جوانان رشیدی به خاطر صندلی کنونی شما چشمانش پر از خون شد و هیچگاه مادر صدای آنان رو نشنید این جوری مملکت داری میکنید! خون شهدا دامن تک تک شما را در پل صراط میگره جناب فلاحی و امثالکم

پاسـخ

دیده بانچهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:13

3
0

دیروز اقای استاندار در یه مراسمی ذکر کردند که بخش عمده ای از عدم زیر ساختها و عدم رسیدگی در مناطقی همچون مریوان که به جای 8 سال ، 11 سال با جنگ تحمیلی روبرو بوده است ، به دلیل همین جنگ و ....بود !!!!!!!!!!! خب معلومه که جنگ بی تاثیر نبوده آقای استاندار !! ولی از سال 67 که جنگی درکار نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این 28 سال فرصا نشد ، بودجه نبود که حداقل این جاده لعنتی درست بشه ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسـخ

کارمند از تهرانچهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:48

8
0

ما متاسفانه در ایران قانونی جهت رسیدگی به وفای به عهد نداریم و هرکسی میاد بنابر احساسش و بنابراینکه فقط قائله را بخوابونند یه سری قول و وعده میدهند از آن رییس جمهور و مجلسی ها گرفته تا پایین ترین مسول دولتی که یه رییس اداره باشد و هیچگاه کسی هم از آنها متاسفانه دلواپس برآورد وفای به عهدش نیست و همین که پست رو تحویل دیگری دادند جایی و قانونی نیست که عملی کردن تعهدات را رسیدگی نماید و شفاف به مردم گزارش دهند.فقط متاسفم این یعنی کشور بی برنامه

پاسـخ

کاکه گیانچهارشنبه 14 مهر 1395 | 08:58

1
0

تسلیت میگویم به همه مردم مریوان مخصوصا خانواده های داغدار
شرمنده هردودنیا انشالله عاملین ومسببین
یکی نبودبه فرمانداربگوید مظفر بیگلرچندسال شهرداربود مردم مریوان خیلی خوب ایشان را میشناسند دست ایشان بیفته ده سال دیگه طول میکشه با5برابر بودجه.
خواهشا پیمانکاری رابدهند به سپاه که تونلهای سدداریان راکمترازیکسال تمام کرد

پاسـخ

یک وزارت کشوری!چهارشنبه 14 مهر 1395 | 12:54

1
1

جناب فرماندار!
لطفاً بس کنید دیگر...
ایراد گرفتن از دولت احمدی نژاد و همه ی مشکلات را به گردن آنها انداختن تمامی ندارد!؟

ضمناً مدیران گذشته هرچه کرده و نکرده اند به ما ربطی ندارد، این دقیقاً مشکل شماست، شما قطعاً می دانستید چه مشکلاتی را از دولت قبل به ارث برده اید، اگر نمی توانستید بر مشکلات فائق شوید، چرا پست فرمانداری را قبول کردید؟آیا این **** به مردم نیست؟
انگار برخی از آقایان قبول مسئولیت را فقط در ژست های اربابی می دانند!!!
لطفاً با آمار صحیح به این مردمی که این همه وعده وعید دادید بگویید در این سه سال چه کردید؟

پاسـخ

یک وزارت کشوری!چهارشنبه 14 مهر 1395 | 13:00

1
1

جناب فرماندار!
یک راه حل به شما ارائه می دهم.
همین الان از مریوان خارج شده و به همراه فرماندار سروآباد تشریف ببرید استانداری و استعفا کنید!
بفرمائید تا بودجه ی اضطراری و ویژه برای این جاده اختصاص ندهید، ما دیگر نیستیم، نگران میز و جایگاه خود هم نباشید، مطمئن باشد استاندار و وزیر کشور و حتی رئیس جمهور کسی را به جای شما نخواهند فرستاد، مردم هم نخواهند پذیرفت، شک نکنید!
اولاً یک شبه راه صدساله را طی می کنید، هم شهرت عالمگیر کسب می کنید و هم محبوب مردم خواهید شد، به شما قول می دهم که وزارت راه هم بودجه ی لازم را تخصیص خواهد داد!!!

1
0
از سنندج چهارشنبه 14 مهر 1395 | 17:10

برادر فلاحي بزرگوار نظر دهنده محترم بنام يك وزارت كشوري بهترين پيشنهاد را به شما و فرماندار سروآباد داده است لطفاًهرچه سريعتر اجرا بفرماييد

پاسـخ

رییبینچهارشنبه 14 مهر 1395 | 13:29

2
0

همه سر پا گوش بوديم تا استاد آن نوشته صحيح را بخواند.ايشان گفت: در اين كاغذ نوشته \"متاسفانه به علت كم شنوایی دولت قبل قادر به شنيدن صدايي نيستم \" هنرمندان هميشه دروغ ميگن تا واقعيت رو بيان کنند...
در حالي که سیاستمداران دروغ ميگن تا حقيقت رو پنهان کنند.

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی