اختصاصی زریوار خبر/
سه شنبه 13 مهر 1395 / 12:22|کد خبر : 3967|گروه : اجتماعی

فیلم اعتراض مردم مریوان از فرماندار بخاطر جاده مریوان- سنندج

جمعی از مردم مریوان در اعتراض به وضعیت جاده مریوان- سنندج خواستار توجه دولت به این منطقه شد.

جمعی از مردم مریوان در اعتراض به وضعیت جاده مریوان- سنندج خواستار توجه دولت به این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، جمعی از مردم مریوان در اعتراض به وضعیت جاده مریوان- سنندج و عبور تانکر های حمل سوخت خواستار توجه دولت تدبری و امید به این منطقه شدند. 

 

یکی از معترضین که برادر یکی از جان باختگان اخیر حادثه مریوان سنندج بود، خطاب به فرماندار مریوان، گفت: اغلب رانندگان تانکر عراقی گواهینامه ندارد و با بی احتیاطی در جاده های کردستان جولان می دهند .

 

یکی دیگر از معترضین به جاده و قتگاه های استان کردستان به فرماندار ، گفت: چرا دولت مثل استان های همجوار تونل سد داریان را که چندین برابر جاده مریوان - سنندج است را یکساله تحویل می دهد اما تونل 1300 متری مریوان بیش از 15 ساله هنوز تکمیل نشده است و وعده دو سال دیگر تا اتمام این پروژه را می دهند.

 

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

Samanسه شنبه 13 مهر 1395 | 12:34

7
0

افسوس. که آقای فرماندار جرات پاسخگویی هم ندارد. افسوس و دیگر ....

0
0
لاله جمعه 16 مهر 1395 | 17:06

وقتي صحبت مي كنه مي گن فقط بلده حرف بزنه و رعده بگه و حرف هاش دروغه وقتي هم سكوت مي كنه تا مردم حرف بزنن و بشنوه مي گن جرات نداره!!!

پاسـخ

دیاکو جام پرسنگسه شنبه 13 مهر 1395 | 12:37

5
0

با عرض سلام
آقایان مسؤل شما می بینید که سالانه در این جاده مرگ چندین نفر از خواهران و برادرانمان جونشون رو به خاطر بی توجهی شما از دست می دهند خدمت شما عرض کنم که اگر ده درصد درآمد مرز باشماق رو خرج این جاده ها کنید جاده هامون رو تا خارج استان اتوبان می کنید آقایان مسول اگه بچه ها و خواهر و برادران خودتونم بود باز سکوت می کردید

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 13 مهر 1395 | 13:01

3
1

درود بر هر چه مریوانی به خاطر تجمعی که کرده بودن

پاسـخ

شهروندسه شنبه 13 مهر 1395 | 13:11

6
1

ای کاش کاک حسین کوکن (رح)نمی مرد به خداقسم تونل جاده مریوان سنندج را بهش می دادند تا حالا درستش کرده بود .

پاسـخ

رزگارسه شنبه 13 مهر 1395 | 13:41

5
0

زریبار خبر عزیز و خوشویست. ممنون بابت اطلاع رسانی سریع و دقیق و واقعی. از اینکه خواسته راستین و بجا مردم را پوشش خبری دادید ممنون. استاد بردوام بیت.

پاسـخ

کوردیسه شنبه 13 مهر 1395 | 14:12

5
0

حرف و اقدام و درخواست معترضان بسیار به جا بود فرماندار محترم و دیگر دست اندرکاران هم لطف فرمایند هرچه سریعتر اقدامات ثمربخش انجام دهند تا مردم از قتلگاه جاده سنندج مریوان نجات یابند!

پاسـخ

کاروسه شنبه 13 مهر 1395 | 15:49

10
0

حرف حق جواب ندارد !!!

پاسـخ

مریوانیسه شنبه 13 مهر 1395 | 20:07

1
2

حرفهای بجای بوده ولی اعتراض به این مسئله باید بسیار شدیدتر و با حضور اکثزیتی مردم می بود.

1
1
یک وزارت کشوری! چهارشنبه 14 مهر 1395 | 13:55

جان!؟
بفرمائید شهر رو آتیش بزنید قربان!
شاید اینجوری جناب *****در نقش پدرخوانده، ازتون راضی بشه...

پاسـخ

کوردشنبه 17 مهر 1395 | 23:51

0
0

جناب کامبیز مدیر زریوار خبر لطفا خبرهامو پخش کن چرا به اشتراک نمیگذاری ؟/؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ مدیریت :
سلام منظور خود را در مورد بعضی از کلمات را که نوشتید بفرمایید . چون معنی بعضی از کلمات را نفهمیدم.

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

ADS

ADS