سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
در صورت تأمين اعتبار،
پنجشنبه 11 شهریور 1395 / 18:50|کد خبر : 3814|گروه : اجتماعی

مشكل آب روستاي بيه كره سروآباد تا پايان سال حل خواهد شد

مدیر شبکه آب و فاضلاب و روستاي سروآباد در واكنش به خبر مشکل آب روستای حسين آباد "بیه کره" اين شهرستان، گفت: در صورت تأمين اعتبار تا پايان سال 95 مشكل آب روستاي بيه كره حل خواهد شد.

مدیر شبکه آب و فاضلاب و روستاي سروآباد در واكنش به خبر مشکل آب روستای حسين آباد "بیه کره" اين شهرستان، گفت: در صورت تأمين اعتبار تا پايان سال 95 مشكل آب روستاي بيه كره حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زريوار خبر، مدیر شبکه آب و فاضلاب و روستاي سروآباد به خبر " کلید حل مشکل آب مردم سروآباددر دست دولت/اراده ای برای حل مشکل آب روستای بیه کره وجود ندارد " در سايت زريوار خبر واكنش نشان داد و اظهار داشت: در صورت تدمين اعتبار 600 ميليون توماني مشكل آب روستاي بيه كره حل خواهد شد.


مدیر شبکه آب و فاضلاب و روستاي سروآباد با ارسال پيامي به زريوارخبر:

احتراما در پاسخ به مطلب درج شده در آن سایت در خصوص بی آبی روستای حسین آباد با قبول اینکه در چند سال گذشته کمبود اعتبارات سبب عدم اجرای پروژه و ارتقاء تاسیسات موجود شده و بابت آن نیز قبلا از اهالی محترم روستای حسین آباد عذرخواهی گردید.
 

لازم است مواردی را به عرض برسانم :
 

با بررسی قرائت کنتور دوره قبلی که بیشترین مشکل را اهالی محترم حسین آباد در این دوره داشته اند آماری را به عرض می رسانم.
 

از کل 177 خانوار مسکونی صاحب امتیاز تعداد108 خانوار در حد الگوی مصرف و بالاتر از آن مصرف داشته اند بادر نظر گرفتن مقدار مازاد مصرف 76 خانوار که می توانستند با رعایت الگوی مصرف 1570 متر مکعب آب صرفه جویی نمایند امکان تامین آب 46 خانوار دیگر فراهم می گردید یعنی به عبارتی 154 خانوار بدون مشکل این دو ماهه را سپری می کردند لذا لازم است در اظهار نظرها انصاف رعایت گردد و کلیه مشکلات موجود را به مسئولین نسبت ندهیم اما با وصف آن از محل اعتبارات ماده 180 در کمیته برنامه ریزی سال 95 شهرستان مبلغ 2000 میلیون ریال به اجرای پروژه اختصاص یافته و ما بقی اعتبار درخواستی نیز از اعتبارات آتی تامین می گردد و انشالله در وجود تخصیص، پروژه اجرایی خواهد شد.
 

فاتح خلاق مدير آبفا روستاي سروآباد، گفت: براي تكميل اين پروژه در كل به 600 ميليون تومان اعتبار نيز است كه در صورت تأمين 200 ميلون تومان از اعتبارات ماده 180 و 400 ميليون تومان اعتبارات داخلي اين پروژه تا پايان سال 95 اجراي و تكميل خواهد شد.


وي تأكيد كرد: در صورت تأمبن اعتبار تا پايان سالجاري مشكل آب روستاي حسين آباد "بيه كره" حل خواهد شد.


روستای حسین آباد(بیه که ره) یا سه راه حزب الله از توابع شهرستان سروآباد در 25 کیلومتری از سروآباد و 30 کیلومتری مریوان واقع شده است.این سه راهی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و همچنین منطقه ی توریستی و گردشگری اورامانات سروآباد را به شهرستان های مجاور مرتبط می کند.
 

روستای حسین آباد که شاهراه اصلی ارتباطی نیز محسوب می شود به دلیل موقعیت خاصی که دارد یک روستای مهاجر پذیر بوده به طوریکه طی دهه های اخیر تعداد خانوارهای ساکن این روستا به طور تقریبی از 20 خانوار به حدود 400 خانوار رسیده است.


سايت خبري تحليلي زريوار خبر با توجه به رسالت خود اين موضوع را از مسئولين شهرستان سروآباد پيگيري خواهد كرد و انتظار مي رود مسئولين ارشد اين شهرستان از بودجه سال 95 اعتبار لازم را براي حل مشكل آب اين روستا را فراموش نكنند.

 

انتهاي پيام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

Mohammadپنجشنبه 11 شهریور 1395 | 20:13

2
4

بشــــــکم ئــــــــه م دڕو ڕاس بیــــــت

پاسـخ

کوردیپنجشنبه 11 شهریور 1395 | 22:21

3
7

در صورت تامین اعتبار...!؟
بابا این صیغه ها چیه بکار میبری، برو از راههای ممکنه تامین اعتبار کرده و مشکل این بیچاره گان را حل کن
جناب مدیر : در صورت عدم تامین این بودجه، میدانی چکار کن ؟ اصل گزارش قبلی زریوار خبر با فیلمها و عکسها رو برای رئیس جمهور ارسال دار مطمئن باش دستور تامین بودجه میده پس بهانه بنی اسرائیلی نیاورید. ..!!!

5
3
هاوری جمعه 12 شهریور 1395 | 13:26

دوست عزیز اون بیرون نشستی از ادارات خبر نداری به این راحتی هم که فکر میکنی نیست برای هر کاری باد مراحل قانونی طی بشه خواستگاری رفتن که نیست تا رفتی بگن بفرمایید مال شما
بجای این انتقادهای بیجا یه کم منطقی باشید همین مدیر که شما ازش انتقد میکنی از مری نیومده از دامن همین جامعه به مدیریت رسیده بهتر و بیشتر از شما حال این مردم و درک میکنه بیچاره که نمیتونه از جیب خودش بده اصلا خود شما حاضری بخاطر این مردم چکار کنی؟؟ چقدر میتونی بجای همون آقای مدیر پشت اون میز دوام بیاری و بی احترامیها و مردم رو تحمل کنی؟
به قول دکتر شریعتی اگه خواستی در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنی حداقل اول کفشاشو بپوش.

پاسـخ

محسن عارفیجمعه 12 شهریور 1395 | 11:17

1
4

بابا از ماده 180 برامون نگو .پارسالم از ماده 180مبلغ 300میلیون تدرخواست اعتبار کردید ولی کو؟اینا همش حرفه ماده 180 یه رویاست جناب مدیر . راهکارتون عالیه .اگه همین رویه رو در پیش بگیرید بعضی از خانوارها مجبور به کوچ کردن میشن بعضیم مجبور به طلاق و نابودی کانون خانواده و مابقی هم درگیری با هم و نهایتاً کنج زندان .جناب مدیر روستاها از قدیم الایام در کنار چشمه ای شکل گرفته اند و ساکنین درصورت مواجه با چنین بحرانی از آب چشمه استفاده میکنن ولی بیکره در 50متری حفاری چاهم به آب نمیرسی با این ذکر مختصر بازم وعده پشت وعده میدهید خواهشاً مثل گفته جناب "کوردی "مافوق را در جریان مستندات قرار بدهید حتما و حتما عنایات می فرمایند .

پاسـخ

انتظارجمعه 12 شهریور 1395 | 11:44

0
1

آقای خلاق حداقل با رایزنی تخصیص همون مقدار 200میلیون تومان به خواسته امون رسیدگی و به روستا تشریف فرما شو.مچکــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

پاسـخ

ه-صشنبه 13 شهریور 1395 | 08:29

5
1

سلام وعرض ادب
آفرین به دوست عزیزمان هاوری که در خصوص مطلب ارسالی از سوی مخاطب آقا/خانم کوردی ارسال شده بود جوابی درست وواقعی دادند .ضرب المثل کوردی هست که پیشینیانمون فرموده اند:
جه نگ به اسله حه و/مامه له به پول
به ده س خالی چیت بو ئه کری تو که ئه ونده زرنگی وره مه یدان له دورو قسه مه که وقه زاوه تی بی جیگه یش مه که (باتوجه به شناختی نزدیک که از آقای خلاق داریم یکی ازبرادران دلسوز است که به صورت شبانه روز ازهمه چیز خودبرای خدمت به مردم محترم ودارای لیاقت سروآبادمایه گذاشته اند .)

4
1
هاوری یکشنبه 14 شهریور 1395 | 11:39

ریزم هه یه به ریز گیان
من فه قه ط واقعیتم وتوه آغه ی خلاق به راسی مودیری کی ته وانایه ام به ر چه سپانه به اوانا ناچه سپی؟؟
هاو ولاتیه به ریزه کانمان به راسی که م لوتفن من زور تأسف اخوم بو احوالی زارمان که له حال حازرا تقریباً اکسه ریه ت قه ریب به اتفاق جه وانه به ریزه کانمان ته حسیل کرده ن به لام به داخه وه سه وادیان که مه چون له مسائلی اشکال تراشی اکه ن که هیچی لی نازانن؟
نازانن ماده 180 چیه ؟کام به ریزمان په ی گیر اوه بوه ایمسال شهرستان هه ژاری سه ولاوا چه نی اعتباری بوو؟آیا ام اعتباره کافیه؟ عه رز بی له خزمت شه ریفتانا استانداری ایمسال 3 میلیارد تومنی به شهرستان سه ولاوا بو تهواوی اورگانه ده ولتیه کان اختصاص داوه به نه ظر ایوه ام اعتباره به ش چی اکا چی پی خاس اکری؟؟؟

پاسـخ

همشهری .خشنبه 13 شهریور 1395 | 13:17

5
0

با سلام خدمت بزرگواران.تا کسی در سیستم اداری نباشه نه میتونه مدیران رو درک کنه نه
میتونه بی پولی و کمی بودجه رو درک کنه،جنابان که جای خود نشستید و فکر می کنید مدیران دروغ میگن،لطفا خودتون رو یک لحظه در خانه خود فرض کنید و فرض کنید که پول ندارید!چکار می کنید؟؟؟چه راه حلی دارید؟؟؟ایا مدیران از جیب خودشون برای پروژه ها خرج کنند!!!!؟آیاحقوق ماهیانه شون رو هم بدن کفاف مشکلات کل شهرستان سروآباد و حومه و می کنه!!!!؟لطفا با رعایت آداب و قدر دانی زحمات بیشتر به مدیران کمک کنید و قوت بدید

پاسـخ

زریباردوشنبه 15 شهریور 1395 | 22:16

4
0

سلام و وقت بخیر خدمت دوستان ، عزیزان لازم است کمی با انصاف با قضایا برخورد کرده و قضاوت عادلانه ای داشته باشیم ، چرا همیشه کمبودها رو میبینیم و برای جبهه گیری در برابر مدیران و مسءولین آماده باشیم ، من شخصا بارها به خاطر مشکلات مربوطه به مدیریت این اداره جناب مهندس خلاق مراجعه کرده الحق و والانصاف در کمال متانت وبا درایت کافی به مشکلات رسیدگی کرده و تمام توان خود را در حل مشکل بکار برده ، و لازم است در همینجا من از جناب مهندس تشکر و قدردانی کنم و با اطمینان خاطر عرض کنم کاش در ادارات ما امثال آقای خلاق و انسانهای شریف و دلسوز همچون ایشان بیشترشود ، با آرزوی موفقیت و سربلندی برای این عزیز .

پاسـخ

قانعپنجشنبه 18 شهریور 1395 | 15:52

1
0

جناب کوردی ضمن اطلاع شما عرض کنم ریس جمهوری که شما میفرمایید در سفر استانیشون به کردستان مبلغ 120 میلیارد به جاده مریوان سنندج اختصاص دادن و هیچ خبری فعلا از مبلغ تعین شده نیست . چون بودجه ندارن و با توجه به شناختی که از مدیریت آقای مهندس خلاق دارم ایشون تونستن از حداقل بودجه ای که برای سروآباد تخصیص دادن بهترین استفاده رو جهت رفع مشکلات اهالی روستاهای تابعه داشتن در واقع مدیریت بحران نمودن . پس جه خوب است که به جای دل سرد نمودن چنین مدیران لایقی قدر این عزیزان بدونیم .

پاسـخ

دکترشنبه 20 شهریور 1395 | 02:12

0
0

با سلام . تمامی شهروندان و بخصوص مردم زحمتکش و شریف روستای دورود شهرستان سروآباد برای رفتن به این روستا مجبور هستند از داخل جوی فاضلاب عبور کنند . چندین سال است که لوله ی شکسته ی فاضلاب یکی از منازل مسکنی باعث اذیت و آزار بیش از حد مردم دورود و تمامی مسافرانی که عازم دورود هستند ، می شود . همکاران محترم اداره آب و فاضلاب . شهرداری و شورای شهر این مشکل با 40 هزارتومان حل شدنی است .

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی