سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
دومین مراسم آبروی محل،
چهارشنبه 20 مرداد 1395 / 15:58|کد خبر : 3689|گروه : فرهنگی

امنیت و ثبات و آرامش کشور را مرهون خون شهیدان هستیم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم آبروی محل در مریوان، گفت: امنیت و ثبات کشور را مرهون خون شهیدان و خانواده های آنان می دانیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم آبروی محل در مریوان، گفت: امنیت و ثبات کشور را مرهون خون شهیدان و خانواده های آنان می دانیم.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، ماموستا فایق رستمی امام جمعه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در مراسم آبروی محله که با حضور فرماندار مریوان، مسئولین ادارات و خانواده شهدا در محله اداره برق این شهر برگزار شد، با بیان ایثارگری و فداکاری‌های ارزشمند شهیدان و خانواده آنان،اظهار داشت: ملت ایران قدردان خانواده بزرگ شهیدان و جانبازان و همه ایثارگران هستند و به خوبی به عظمت کار آنان آگاهی دارند.

 

ماموستا رستمی امنیت و ثبات کشور را مرهون خون شهیدان و خانواده های آنان هستیم. وی با بیان اینکه استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس نتوانست با همه تجهیزات و امکانات خود به ملت ایران آسیب بزند، افزود: امروز نیز توانایی مقابله با قدرت و ایستادگی ملت ایران را ندارد.

 

وی تصریح کرد: پدران و مادر شهید بودن صبوری می خواهد و باید بدانیم جایگاه شهیدان در اسلام بالاترین مرتبه قرار دارد.

 

مراسم یادواره شهید عبدالله بدخشانی مشهور به رشید ناهیدی در محله اداره برق برگزار شد. شهید بدخشانی در سال 1325  در روستای نی شهرستان مریوان به دنیا آمد. وی در اوایل پیروزی انقلاب به صف پیشمرگان مسلمان کورد پیوست و در 23 تیر سال 1358 در درگیری با گروهگ های ضد انقلاب به شهادت رسید.

 

سال گذشته اولین یادواره شهید با عنوان "آبروی محله یادواره شهید عبدالله محمودی"در محله روبه روی مسجد جامع این شهر برگزار شد.
 

 

آبروی محل

 

آبروی محل

 

آبروی محل

 

آبروی محل

 

آبروی محل

 

آبروی محل

 

آبروی محل

 

آبروی محل


 انتهای پیام/
 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

هیرادچهارشنبه 20 مرداد 1395 | 19:53

23
3

درود برارواح طیبه شهداء وسپاس بی پایان از پرسنل خدوم حوزه شهید چوپانی بخاطر تکریم خانواده شهداء وبرگزاری اینچنین مراسم باشکوهی که واقعا در سطح کشوری بود ومن الله التوفیق

19
0
فرهنگی پنجشنبه 21 مرداد 1395 | 09:35

حیف آن خونهای سرخی که برای آسایش امثال تو داده شد !! تویی که نظر مخالف دادی !! تو میدانی انسانیت چند نقطه داره ؟؟؟ میدانی وجدان چند بخش است !!!!

پاسـخ

محمودیپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 09:30

16
0

سلاو له هه موو بنه ماله ی به ریزی شه هیدان ، به تایبه ت بنه ماله ی خوشه ویستی شه هید بدخشانی .

پاسـخ

بازاریپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 09:32

16
0

گرامی باد یاد و خاطره شهیدان عبدالله بدخشانی ، محمود ناهیدی ، حسن مدنی فرد ، دارا کهنه پوشی ، اکرم زمانی ، عطا زمانی ، محمود باقدم و تمامی شهیدان خطه خونرنگ و قهرمان پرور مریوان .

پاسـخ

همرزم شهید بدخشانیپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 09:37

12
0

با تشکر از خانواده محترم پاسدار شهید بدخشانی و حوزه شهید چوپانی و همچنین زریوار خبر ارجمند . درودتان باد

پاسـخ

آلا ولاتپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 10:03

15
0

درود بر شرفت هیراد جان !! ما به داشتن یارانی چون شما افتخار می کنیم !!!

12
0
هیراد پنجشنبه 21 مرداد 1395 | 12:46

درورد برشما وبه روان پاک آنان که امروز هرچه داریم مرهون قطر قطره خون پاک آنان وصبر وشکیبایی خانواده های معظمشان است ما فقط ادای دین کردیم به شهداء امیدواریم در آخرت شرمنده آنان نباشیم وسپاس بی نهایت از پرسنل حوزه شهید چوپانی که در این امور فعالند وسال گذشته در بلوار شهید عبادت وجلوی منزل شهید رستاد همچنین مراسم آبروی محلی برگزار کردند

پاسـخ

همسایهپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 10:05

16
0

تبریک به همه بانیان مراسم !! واقعا یادواره ی بی نقص و زیبایی بود . خسته نباشید !!

پاسـخ

نیشتمانی جوانپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 12:03

9
0

سلاو بو شه هیدانی 23 ی پوشپه ری 58 ی مه ریوان . دلنیا بن ئالای ریگای جوانتان هه ر شه که وه یه !!

پاسـخ

برادر شهیدپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 12:17

9
0

مسئولینی که در انجام اموراتشان کم کاری میکنن مدیوان خون شهدا هستند ...

پاسـخ

ارینپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 13:22

9
0

روحشان شاد و یادشان جاودانه باد

پاسـخ

ارینپنجشنبه 21 مرداد 1395 | 13:23

7
0

روحشان شاد و یادشان جاودانه باد

پاسـخ

خانواده پاسدار شهید عبدالله بدخشانیشنبه 23 مرداد 1395 | 15:07

8
0

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ. سلام و درود بر شهدا و امام شهدا . از تمامی مسولین و کاکنان محترم نهاد های دولتی ، روحانیت معزز، نیروهای دلاور نظامی و انتظامی مریوان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، پیشمرگان مسلمان کورد و پیشکسوتان عرصه ی ایثار و شهادت ، بسیجیان عزیز ، تمامی همسایه ها و اهل محل ارجمند که در یادواره شهدای آبروی محل (شهید بدخشانی ) حضور حماسی داشتند ، بی نهایت تقدیر و تشکر می نماییم . همچنین از سپاه پاسداران و حوزه مقاومت بسیج شهید چوپانی به ویژه برادر بزرگوار آقای شریعتی و همکاران محترمشان و زریوا خبر همیشه در صحنه سپاسگزاری می نماییم. امید است که این برنامه ها در دیگر محله های شهر برگزار شود . شادی ارواح طیبه شهدای همیشه زنده ایران اسلامی صلوات .(الهم صل علی محمد و آل محمد)

پاسـخ

ذبیحییکشنبه 24 مرداد 1395 | 12:55

7
0

زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده محترم شهید بدخشانی، یاد آن شهید عزیز از دست رفته را گرامی میداریم روحش شاد و راهش همیشه مستدام باد.

7
1
هه لمه ت دوشنبه 25 مرداد 1395 | 15:06

درود بر شما شما

پاسـخ

دختر شهید عبدالله بدخشانیدوشنبه 25 مرداد 1395 | 00:47

7
1

از تمامی کسانی که در این مراسم مایه دلگرمی ما شدندصمیمانه تشکر میکنم به خصوص از اهالی محله بیمارستان فجر واز برادر گرامی نادر شریعتی مسول حوزه شهید چوپانی نهایت تشکر را دارم اجرکم عنده الله

پاسـخ

مازندراندوشنبه 25 مرداد 1395 | 15:12

7
1

با سلام . یاد و خاطره ی شهید والامقام و پیشمرگ مسلمان کرد شهید بدخشانی گرامی و راهشان پر رهروو باد . خوشحالیم که این عزیزان فراموش نشده اند .

پاسـخ

هه ورامان 58دوشنبه 25 مرداد 1395 | 15:15

7
1

سلاو . ده ستا وه ش بو .

پاسـخ

پیژمه رگه ی موسلماندوشنبه 25 مرداد 1395 | 17:49

6
1

تا آخرین قطره خون پاسدار اسلام و خون شهدائیم !

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی