سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
آخرین آمار/
دوشنبه 18 مرداد 1395 / 23:40|کد خبر : 3678|گروه : اجتماعی

کشته و مصدومیت 13 نفر در تصادف مرگبار مزدا و پانکی در روستای دزلی+تصاویر

در حادثه تصادف خودروی مزدا و پانکی در ساعت 22 دوشنبه شب در روستای دزلی تعداد 4 نفر کشته و نه نفر مصدوم شدند.

در حادثه تصادف خودروی مزدا و پانکی در ساعت 22 دوشنبه شب در روستای دزلی تعداد 4 نفر کشته و نه نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر،دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان دقایقی پیش به خبرنگار ما گفت: آمار کشته های مریوان به چهار کشته و نه نفر مصدوم رسیده است.


افشین بهمنی مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد باتشریح حادثه، گفت: این حادثه ساعت22 دقیقه امروز در تصادف شاخ به شاخ دو خودروی مزدا با تویوتا پانکی در روستای دزلی شهرستان سروآباد که متاسفانه تعداد 4 کشته و نه مصدوم به بیمارستان های سروآباد منتقل شده اند.

 

به گفته خبرنگار افتخاری زریوار خبر در روستای دزلی این حادثه حوالی ساعت 22 شب در حالی اتفاق افتاد که خودروی مزدا تعداد زیادی از کولبران را جابجا می کرد که با یک تویوتا پانکی شاخ شاخ شدند .
 

به گفته خبرنگار ما تعداد مسافران 13 نفر بوده که مسافران مزدا کولبران اهل روستای دره ناخی بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد به خبرنگار زریوار خبر،گفت: تعداد از مصدومین این حادثه که توسط هلال احمر، خودروی های شخصی و آمبولانس ها  به مریوان منتقل شدند که طبق آخرین آمار 4 کشته و نه مصدوم در پی داشت.


لازم به ذکر است به دلیل شلوغی بیمارستان ها و فشار کاری زیاد برای تهیه این خبر در بامداد روز سه شنبه به اشتباه تعداد کشته 7 نفر اعلام شده بود که بلافاصله اصلاح شد. از این بابت از مخاطبان گرامی زریوار خبر پوزش می طلبیم.

سایت خبری تحلیلی زریوار خبر حادثه دلخراش تصادف دو خودروی مزدا و تویوتا پانکی در روستای دزلی را که منجر به کشته و مصدومیت 13 نفر شد به اهالی روستای دره ناخی و مردم این منطقه و خانواده های داغدار آن عزیزان تسلیت می گویم و از درگاه حضرت باریتعالی برای آن عزیزان علو درجات و برای خانواده هایشان صبر مسئلت می کنیم.
 

امیدواریم هیچگاه و هرگز دیگر شاهد تکرار چنین حوادث اسفناکی نباشیم.

 

تصادف وحشتناک مزدا و پانکی در روستای دزلی 8 کشته و مصدوم در پی داشت/ این خبر تکمیل می شود

 

تصادف وحشتناک مزدا و پانکی در روستای دزلی 8 کشته و مصدوم در پی داشت/ این خبر تکمیل می شود

 

تصادف وحشتناک مزدا و پانکی در روستای دزلی 8 کشته و مصدوم در پی داشت/ این خبر تکمیل می شود

 

تصادف وحشتناک مزدا و پانکی در روستای دزلی 8 کشته و مصدوم در پی داشت/ این خبر تکمیل می شود



عکس: محمد کریم نژاد


انتهای پیام/
 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شاهودوشنبه 18 مرداد 1395 | 23:51

11
5

این هم از خیر و برکت بازگشایی مرز.
بازگشت همه به سوی اوست

پاسـخ

غریبدوشنبه 18 مرداد 1395 | 23:55

14
2

انالله واناالیه راجعون

پاسـخ

انور.دسه شنبه 19 مرداد 1395 | 00:00

22
4

انالله وانااليه راجعون.خداوندبه خانوادهايشان صبردهد،ودرجه شهادت به آنان عنايت فرمايد.اين دنيابيش ازاين چيزى ندارد،اميداست كمى به خودبيايم اينهاهمه هشدارهاى پروردگاراست كه شايدفرداپس فردانوبت مارسد،مهربان باشيم.

پاسـخ

واایسه شنبه 19 مرداد 1395 | 00:35

11
1

خیلی خبربدی بود خدا صبربده

پاسـخ

کریمسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:07

10
8

خوا هااااااااااااااااااااااااااوااااااااار

پاسـخ

امجد بارنامهسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:11

11
4

خوا رحم کات ب مصدوم کان

پاسـخ

صبورسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:30

8
2

خدا رحمتشان کند واقعا خبری بدی بود. خدا صبر بده.

دست شما هم برای اطلاع رسانی درد نکند

پاسـخ

کوردیسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:37

4
2

ئه وه چییه؟ ته سادفه یا داعش ویران گه ری کردووه !؟

چه ن دل ته زینو ناخوشه، خوا کوژراوان عافو کا و زه خیمه کانیش شفا با،

کاکه تو خوا بو وا راننده یی ئه که ن...

پاسـخ

راوینسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:37

11
2

راستی تا کی؟؟؟
قربانی بعدی کدام یک از ما خواهد بود؟؟؟
چرا ما سکوت میکنیم درحالی ک این مرزها فقط برای ی عده معدودو محدود سود دارند درحالی ک با ترس و لرز در جاده رانندگی میکنیم؟؟؟

تا کی سکوت ؟؟؟؟

6
0
بازاری سه شنبه 19 مرداد 1395 | 18:17

آخه چرا بیخودی شلوغش کردی ؟؟؟؟ الکی جو سازی نکن !!! بی احتیاطی رو سیاسی نکن !!!!! ما تو کوچه هم از دست این پانکی ها آسایش ندارن !! چه برسه به جاد ها !!!!!! تا کی سکوت تاکی سکوت !!! جمع کن کاسه کوزه ات رو !!!! مردم نان ندارن بخورن تو هم ساز خودت رو می زنی و عدده ای هم با پانکی هاشون جومشون رو می گیرن !! حالا نان پیشکش!!!

پاسـخ

فرهنگسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:42

10
3

بعضیها تا چششان به دوتا قرون میرسه ازخود بی خود میشن. راننده های پانکی جماعت امنیت جاده ها را دوباره به گند کشیدن.همه چیز حد و مرزی دارد.کشش جاده،سرعت ماشین،.....بیچاره خانواده های قربانیان باید تاآخر عمر حسرت به دل شوند.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:48

9
0

يه دقيقه غفلت =======يك عمر پشيماني و عذاب وجدان

پاسـخ

دلنیاسه شنبه 19 مرداد 1395 | 01:57

5
1

خدا به خانواده ی کشته ها صبر بده و به مصدوما رحم کنه .واقعا وحشتناکه

پاسـخ

میلادسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:07

6
0

واقا صحنه دلخراشی بود انشالله دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم

پاسـخ

برهانسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:08

5
0

خوا ب بهشتي برين شاد يان كات
ئه مه يش سه هم ئيمه له زندگي مه رز نشيني

پاسـخ

شهروندسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:14

8
0

باسلام خبر تاسف باری بود وباتوجه به شروع مجدد مانور این ماشینها در این مسیر وحتی داخل شهر انتظار چنین خبری را داشتیم امید است مردم فهیم منطقه همچون سایر مسایل اجتماعی وفرهنگی نسبت به این مسله برخوردی قاطع وزمینه فرهنگ سازی عدم تکرار چنین فجایعی را فراهم نمایند

پاسـخ

غمناکسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:25

7
0

غم یک لقمه نان مرثیه ای به بار می آورد .متاسفم خدا به داد این مردم مظلوم برسد.

پاسـخ

هاوریسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:34

2
0

واقعا وحشتناک و اسفناک بود.خدا به بازماندگان انها صبر بده.امیدوارم این حادثه و تمامی حوادث تلنگری باشه واسه همه ما که دیگه هیچوقت سریع رانندگی نکنیم.یعنی واقعا ترک عادت های اشتباهمان از کشتن و کشته شدن سختتره؟

پاسـخ

هاوریسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:35

3
0

واقعا وحشتناک و اسفناک بود.خدا به بازماندگان انها صبر بده.امیدوارم این حادثه و تمامی حوادث تلنگری باشه واسه همه ما که دیگه هیچوقت سریع رانندگی نکنیم.یعنی واقعا ترک عادت های اشتباهمان از کشتن و کشته شدن سختتره؟

پاسـخ

زانیارسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:38

11
1

قبله همه چی واقعا خبر سختی بود دله هر انسانیو زخمی میکنه بنده های خدا برا ی لقمه نان اونم کولبری سرنوشتشون این شد . بعدشم گلایه از دوستان قاچاخچی مراعات نمیکنن ب خیالشون سلطان جاده ن خدا بداد راننده پانکی برسه . اخرشم تویوتا رو نگا کنید 13 تا رو لتو پار کرده فقط ستونش کج شده باید مونتاژکارای ایرانی جوابگوی مرگ ای جوانا باشن با فرغونهایی که تحویل مردم میدن حالا خوبه پراید نبوده ...

پاسـخ

hanhسه شنبه 19 مرداد 1395 | 02:39

7
0

مردم ما انقدر نیازمندن برای کولبری حاضرند از جان خود بگذرند***********
خدا به خانواده های داغ دیدگان ازجمله دره ناخی _هانه گرمله و…صبر دهد

پاسـخ

راستگوسه شنبه 19 مرداد 1395 | 07:26

10
0

ادمی که پول کلان و مفت بدست بیاورد طغیان میکند و بی بند وبار و لاقید میشود بیشتر این قاچاقیان همینطور هستند نه فرهنگ نه رانندگی، همه چیزشان نادرست است ریشه بی بند و باری در مریوان همین پول مفتی است که از قاچاق بدست میاد و تاوانش رو افراد بیگناه میدهند تا این وضعیت باشد و شغل کولبری شغل شریف حساب بیاید هر روز این اهنگ غمگین دوباره میشود
هر روز میبینم در سطح شهر تعدادی پانکی با سرعت بدون توجه به قوانین راغ قرمز را رد میکنند راهنمایی و برخورد جدی نمیشود

پاسـخ

محمدسه شنبه 19 مرداد 1395 | 07:40

7
1

خیلی متاسفم خبردردناکی بود هرچه سریعتر دست بکارشویم گشایش مرزنمیخواهیم موجب پرورش افراد شرورمیشود جان همه مادرخطر

4
0
دیدبان سه شنبه 19 مرداد 1395 | 18:05

آخه چرا ما همیشه باید به جای حل مساله ، صورت مساله را پاک می کنیم ؟؟؟!!! مرز نباشه چون عده ای فهم و شعور و فرهنگ رانندگی رو ندارند !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

فرزاد .معماریسه شنبه 19 مرداد 1395 | 07:49

3
0

باعرض سلام و خسته نباشيد. خدایا خودت به همه رحم کن .اینم از دلیل سرعت غیر مجاز خدا رحمتشون کنه

پاسـخ

کوهسارسه شنبه 19 مرداد 1395 | 08:02

15
0

اگر این راننده پانکی ها مثل آدم رانندگی کنند امروز شاهد این گونه حوادث نبودیم
آخه بازگشایی مرز به چه قیمتی!
چند سالی مرز نبود مسافر جاده ها نفس راحتی کشیدند
رانندگی راننده پانکی ها وحشتناکه راهنمایی و رانندگی کجای کاره!

پاسـخ

م سسه شنبه 19 مرداد 1395 | 08:45

14
2

صبری بزرگ برای خانواده هایشان ارزومندم.

اگر بعد از بازگشایی مرز کوڵبەری در این جادە گذر می کردی، پانکی هایی را می دیدی که،چنان داعش وار تردد می کردند که این تصادف و تصادف هایی دیگر محتمل بود و خواهد بود.
وقتی پانکی هایی که از مرز به سوی بیه که ره می امدند را می دیدی، ان چنان لرزه بر اندام و ذهن و روان ادم می افتاد که امنیت جانی و روانی هر شهروندی لگدمال می شد.
تنها یک سوال بر ذهن خطور می کند که اگر مرز قانونی است چرا رانندگان پانکی این چنین عزائیل وار می رانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و اگر هم مرز قانونی نیست، چرا متدبران نا امید و مجلسیان،با نصب پلاکاردهایی،چنان از خود مچکر بودند که................

پاسـخ

کیژهسه شنبه 19 مرداد 1395 | 08:46

7
0

وه لا دلم ئاگری گرت. ئه ی به زیاوم نه کرد ئه م وضع کاروباره . بو تیکه یه نان سر سفره ی ژن ومنالیان ئه م همو ریسکه ته ک گیان خویان ئه که ن . ایشالا آه و ناله ی ئه و منالانه ی بی باوک بون دامه نی هه مو ئه و که سانمه ی که باعث ام وضعه ناله بار اقتصادیه بوون بگری....

پاسـخ

ئاویه رسه شنبه 19 مرداد 1395 | 09:17

14
0

خبرناراحت کننده ای بود. ولی من نمیدونم این راننده پانکی ها چر اینقد قوانین رانندگی رو زیر پا میذارن این همه سرعت برای چی دنبالتون که نکردن آخه هم باعث جون خودتون میشین هم دیگران.

3
0
شهروند سه شنبه 19 مرداد 1395 | 19:26

خودشون به جهنم باعث مرگ دیگران میشن

پاسـخ

هورامسه شنبه 19 مرداد 1395 | 09:51

15
0

مقصر اصلی راننده پانکی ها هستند اصلا رعایت نمی کنند کسیم رسیدگی نمیکنه**********

پاسـخ

سردارسه شنبه 19 مرداد 1395 | 13:48

0
0

واقعا خبر دلخراشی بود خداوند بزرگ به بازماندگانشان صبر بده انشاالله روحشان به بهشت برین شاد شود.خدا وکیلی این راننده پانکی ها ******** خیلی تند میرانند خدا رو شکر دیروز دوشنبه یه دستگاه پانکی رو سروآباد گرفتن مأموران رانندگی پر از ماشین لباس شوی بود خودش در رفت

پاسـخ

ایوبسه شنبه 19 مرداد 1395 | 14:25

1
1

راننده پانکی وکول برهم دنبال لقمه نانی هستند درسته راننده پانکی ها تند و بی احتیاط رانندگی میکنن ولی 12 نفر سوار بر یک ماشین رو چکار باید کرد

پاسـخ

جوتیارسه شنبه 19 مرداد 1395 | 18:52

2
3

به راستی خبری ناراحت کننده بود خدا مردگان را رحمت کند مصدومین را شفا.خدا حق مرز نشینان را از مسولین بگیردبا این ایجاد شغلی که برامون درست کردن

پاسـخ

ساروچهارشنبه 20 مرداد 1395 | 11:36

1
2

سلام بزرگوار پانکی دیگه چیه؟

پاسـخ

صلاحچهارشنبه 20 مرداد 1395 | 12:37

3
0

100درصد پانکی ها قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت نمی کنند ،نه در چراغ قرمز توقف می کنند ،نه با سرعت مجاز رانندگی می کنند و برای دیگران ارزش قایل نیستند ،تو خیابانهای باریک و غیر استاندارد با سرعت بالای 100 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند ،و نهایتا"راننده این خودروها بی ظرفیت هستند .

پاسـخ

هورامانچهارشنبه 20 مرداد 1395 | 22:10

1
0

از دوستان نیرو انتظامی و پلیس راه تقاضای برخورد و مجازات شدید برای لانکروزهای مرزی که باعث بی احتیاطی و کشته شدن همشهریان میشوند داریم

پاسـخ

دلگیرم از همهسه شنبه 26 مرداد 1395 | 10:34

0
0

من خودم پسر خالم توتصادف فوت کرد خیلی خیلی سخت بود انقدرسخت که توصیفش ممکن نیست خدا به خانواده هایشان صبر بده رااااااااااننده پانکی ها یکم آدم باشیدتوروخداااااااااااااا

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی