سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 24 تیر 1395 / 13:05|کد خبر : 3547|گروه : اجتماعی

تشییع 32 شهید دفاع مقدس در مریوان/ سردار باقرزاده: مردم کردستان اجازه ایجاد ناامنی را به هیچ کس نمی دهند

پیکرهای 32 شهید دوران دفاع مقدس در روز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه در مریوان با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شدند.

پیکرهای 32 شهید دوران دفاع مقدس در روز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه در مریوان با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شدند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، مراسم ورود پیکر سی و دو شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، امروز 24 تیرماه در مرز باشماق با حضور استاندار کردستان، سردار باقرزاده فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار رجبی فرماندهی سپاه استان کردستان، خانواده شهدا، امامان جمعه، بسیجیان و بازاریان و جمعی اقشار مختلف مردم برگزار شد.


در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، گفت: دیار حماسه ها در کردستان، از این مرز و بوم و از انقلاب و کشور دفاع کردند.


امروز شهدایی از عملیات های والفجر 4 و بیت المقدس 5 ، که در طول چندماه اخیر با رشادت گروه تفحص و جان فشانی شهیدان زنگنه، شمسی پور و پازوکی  که با فداکاری های خود، توانستند این شهیدان را کاوش کنند و به آغوش ملت ایران برگردانند.


این شهدا از یگان های سپاه و ارتش بودند که توسط همرزم هایشان در لشکر 28 کردستان به آغوش ملت بازگشتند.  

 

پیکر های طیبه ی شهدا  پس از انتقال به تهران و همراه با سایر شهدا که مجموعا 135شهید هستند، که در تاریخ 25 شوال مصادف با شهادت امام صادق(ع) در 21 استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد.


سردار باقر زاده با اشاره به اینکه  این  32 شهید عموما در منطقه پنجوین و پرویزخان تفحص شده اند.  افزود: حضور حماسی و مردمی، پیشمرگان در مرز که همرزم های این شهدا  هستند نشانگر این نکته مهم است که مرز همچنان در کنترل  کامل رزمندگان غیور است که با صلابت از  مرزهای ایران اسلامی و امنیت ملت دفاع خواهند کرد. 


ما این شهدا را به عنوان پیشگامان امنیت میشناسیم که برای استقلال و امنیت کشور فداکاری ها کردند.


سردار باقرزاده در مراسم تشییع این شهدا در شهر مریوان اظهار کرد: مردم کردستان، مردمی با بصیرت و همواره وفادار به آرمان های نظام  بوده اند. وی ادامه داد: این شهدا برای آزادی مردم جان خود را فدا کرده اند. وی در  ادامه افزود: مردم کردستان با اقدامات اخیر مزدوران خارجی فریب نخواهند خورد و اجازه ایجاد ناامنی  را به هیچ کس نمی دهند و دشمنان باید بدانند، شرایط ایران با همه دنیا فرق می کند.

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

وريا صيفي پورپنجشنبه 24 تیر 1395 | 14:00

67
15

اي گمنام هاي نامي تر از ستاره ها به وطن خوش آمديد ستاره ها مي ايند تا ما راه را گم نكنيم

21
8
هاوری پنجشنبه 24 تیر 1395 | 15:22

من موندم اینها ک منفی دادن چقد از چن تا تکه استخوان وحشت دارن ؟! اصلا فازشون چیه ؟! سیاسی اند ؟!با غیرتن ؟! بی غیرتن ؟! وطن پرستن وطن فروشن ؟! چرا وحشت ی جونمون میرفته تا شهر بوی مردانگی شهدا رو میگیره احساس خفگی میکنم . آدمیزاد اگه اسما نبودن که الان جنازه خودت و خانواده ات توی قبر دسته جمعی صدام بود . اگه شرف داری ی اسطوره های میهنت احترام بذار

20
5
ریباز 23 شنبه 26 تیر 1395 | 14:32

هاوری جان ! خودت رو ناراحت نکن . اینایی که منفی زدن حتی تکلیفشان هم با خودشان معلوم نیست !! در هر کشوری ، مردم آن با هر فکر و باور سیاسی که باشند برای کسانی که در راه کشورشان جان دادند ، احترام قایل هستند !! کردستان و مریوان که فقط همینها نیستند که نظر مخالف و منفی دادند !!!! اینها فرزند همان هایی هستند که زمانی پدران و برادران ما جلوی تیر دشمن سینه ستبر کردند ، در کنج خانه بیتوته کرده بودند که مبادا گزندی به آنها برسد . یک کورد واقعی و با شرف قدر هر جانفشانی در راه وطن را می داند . اینان نه کورد واقعی هستند و نه .........!!!!!!!!!! ما زنده به آنیم که آرام نگیریم * موجیم که آسودگی ما عدم ماست . بی نهایت از زریوار خبر عزیز و خستگی ناپذیر م ممنونم .

15
2
فرزند شهید . مریوان شنبه 26 تیر 1395 | 14:38

درود بر صیفی پور عزیز . به نوبه خودم از قدر شناسی شما تشکر می کنم .

14
2
هه لمه ت شنبه 26 تیر 1395 | 14:42

هاوری جان ! خاک زیر پاتم به الله . درود شرفت .

11
0
هه لمه ت یکشنبه 27 تیر 1395 | 15:41

درود بر شرفت !!

پاسـخ

فرزندشهیدپنجشنبه 24 تیر 1395 | 17:09

20
6

با صبا در چمن لاله سحر میگفتم ... که شهیدان که اند این همه خونین کفنان _________________ فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ایم

پاسـخ

سید صابرالدین حسین پناهی قروچایپنجشنبه 24 تیر 1395 | 23:07

18
8

سلام بر شهدا ء . سلام بر امام شهداء . سلام بررزمندگان اسلام . سلام بر ملت شجاع وشهید پرورایران اسلامی . سلام بر این ملّت . ملتیکه هیچگاه گول بیگانه گانی . مثل امریکا واسرائیل ونوکران آنهارا نخواهند خورد . پیام شهداء را دریابیم . ای انسانیکه درقید حیاتی . وقدرتی دردست دارید . چند روزی دیگر منوشما هم ازاین تن سالم وقوی کی داریم . یک مشت استخوان بیش باقی نمی ماند . پیام شهدا ء بمن وشما میفرماید حق دیگران را ضایع نکن . قبل از اینکه تنت زیر خاک ضایع شود . وروحت درجهنم تقاص حق دیگرانرا پس بدهد . وزن وبچه هایت کاری از دستشان نیاید . شهدا شهید شدند . که بدیگران ظلم وستم روا نگردد . عدالت وآسایش برای همه برقرار باشد . بیشتر ازهمه \"مسئولین مملکت \"مخاطب شهدا هستند . پیام شهدا . اطاعت از \"ولایت و امامت\" است . ورعایت حال \"ملت\" بخصوص کشاورزان وروستاها وشهرنیشینان کم بضاعت وکارگران کم درآمد . فردای قیامت بما میگویند . شهدا جانشان خونشان خلاصه هستی شانرادادند . برای این ملّت برای این آب وخاک . نه . ملتها زیادند آب وخاک هم زیاد است . درجهان . شهدا جان و مال و خون وهستی شان را دادند . برای اسلام برای وطن اسلامی . برای ملت اسلامی ایران . که مردم مسلمان بعداز آنها از \"خدا ورسول خدا وقرآن خدا\" اطاعت کنند . مسئولین . ومدیران . ومردم . خدارا فراموش نکنند . یک روزی دنبال امریکا وغیره بروند . این شهدا را که اکنون دارید تشییع میکنید . که به سلاحهای اهدائی غربی امریکائی واعراب به صدام شهید شده اند . ازیاد نبریم شهدارا . وبطرف قاتلین پدرانمان . وبرادرانمان . وهم وطنان مان یک قدم پیش نرویم . وآنهائی که قدم بقدم .به پیش میروند از خود ندانیم . بیدار هستیم بیدار بمانیم . شهدا در بهشت جا دارند . انشالله شافع ما باشند ؛

13
2
دیدبان . مریوان شنبه 26 تیر 1395 | 14:40

مرحبا بر اعتقاد و قلم و احساس پاک شما برادر بزرگوارم آقای حسین پناهی . زنده باشید

پاسـخ

کوردیجمعه 25 تیر 1395 | 01:27

17
5

صرفنظر از هر حرف و حدیثی، بنده این عزیزان از دست رفته و آرام گرفته در کنار خدا را، بزرگ مردان ایرانزمین دانسته و هزاران درود رو به غیرت و شرافتشان میفرستم...
این عزیزان و همرزمانشان بودند که مردم و خاک ایران را از دست دیکتاتور قرن صدام جلاد و همپیمانهایش نجات داد... درود درود درود بر غیرتتان،،،
یاد و خاطره اتان ماندگار بمانند سرداران و سربازان ایرانی در طول تاریخ ایرانزمین بخصوص شیرمردان و شیرزنان دفاع از میهن در برابر اعراب وحشی هزارو چهارصد سال پیش...
درود بر ایران و لعنت بر دشمنان این سرزمین متمدن

پاسـخ

فرزند شهید (23تیر 58)شنبه 26 تیر 1395 | 14:37

13
1

ای شهیدان یاد و نام شما اختران تابناکی هستند که شبستان ما را با نور می آرایند. ما گنهکاران زمینی را هم شفاعت نمایید . راهتان تا همیشه ی تاریخ ادامه دارد.......

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی