سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
حسینی در گفتگو با زریوار خبر:
یکشنبه 16 خرداد 1395 / 14:25|کد خبر : 3342|گروه : فرهنگی

شش آموزشگاه زبان در مریوان در آستانه پلمب

مدیر آموزش و پرورش مریوان با اشاره به مهلت سه روز به شش آموزشگاه متخلف زبان، گفت: به علت تخلف و عدم رعایت دستورالعمل ها از جمله برگزاری کلاس های مختلط 6 آموزشگاه در آستانه پلمب قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان با اشاره به مهلت سه روز به شش آموزشگاه متخلف زبان، گفت: به علت تخلف و عدم رعایت دستورالعمل ها از جمله برگزاری کلاس های مختلط 6 آموزشگاه در آستانه پلمب قرار دارند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش مریوان، گفت: تعداد 6 آموزشگاه زبان خارجه در شهر مریوان به علت تخلف و عدم رعایت دستورالعمل آموزش و پرروش در آستانه پلمب قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه این آموزشگاه ها موارد ذیل را رعایت نکردند، گفت: در صورتی که تا سه روز آینده نسبت به رفع این موارد اقدام نکنند با حکم قانونی نسبت به پلمب آن ها اقدامات لازم انجام خواهد شد.
 

عدم رعایت عفاف و حجاب

عدم رعایت ماده 18(رعایت تفکیک جنسیت)

مختلط بودن کلاسهای در کلیه سطوح 

عدم عقد قرار داد شریه با زبان آموزان

اخذ وجوه بیشتر از شهریه

عدم نصب تابلو مناسب و منحصر به فعالیت تعریف شده

عدم گزینش نیروهای آزاد شاغل در آموزشگاه

فروش کتاب و خوراکی خارج از مصوبه
و...

 

مدیر آموزش و پرروش مریوان، از والدین خواست نسبت به ثبت نام فرزندان خود در آموزشگاه های زبان حساس باشند و به موارد فوق حتما توجه داشته باشند چرا برخی از این آموزشگاه های کلاس های مختلط برگزار کردند.


حسینی با بیان اینکه در شهرستان مریوان 54 مرکز و آموزشگاه زبان خارجه دارای مجوز هستند، گفت: تنها 40 مرکز فعالند و تعدادی از آنها هم بدلیل عدم مراجعه دانش آموزان در آستانه تعطیلی هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال 94 و 95  بیش از 120 درخواست جهت دایر کردن آموزشگاه های زبان به آموزش و پرورش ارسال شده است که بدلیل تعداد زیاد آموزشگاه ها و تأکید بر ساماندهی آموزشگاه ها و توجه به کیفیت فعالیت آنها به هیچ کدام از این آموزشگاه ها مجوز داده نشده است.

 

گفتنی است با توجه به فرارسیدن فصل تابستان فعالیت این آموزشگاه ها در سطح شهر مریوان افزایش چشمگیری داشته و لازم است والدین نسبت به ثبت نام فرزندان خود در این آموزشگاه ها با حساسیت بیشتر برخورد کنند.

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

مریوانییکشنبه 16 خرداد 1395 | 19:08

6
7

با سلام و تشکر از آقای حسینی . واقعا سختگیری در این مهم ضروری است . بارها شاهد وضع اسفار آموزشگاهها شدیم که بیشتر شبیه سالن نمایش مدل لباس و.... بوده تا آموزشگاه زبان . به خصوص آموزشگاه ****

پاسـخ

یک پدریکشنبه 16 خرداد 1395 | 19:10

9
2

اطلاع نداشتم که اموزش و پرورش بر این آموزشگاهها نظارت دارند و گرنه حسب وظیفه این تخلف های ذکر شده به دفعات در این مکانها مشاهد شده . ممنون بابت این موضوع

پاسـخ

عزیزییکشنبه 16 خرداد 1395 | 22:18

21
14

داداش قرن 21 هست .واقعا این که شما میگین مربوط به دوران قاجار است.

11
8
ریباز 23 دوشنبه 17 خرداد 1395 | 14:48

این که میگی ، یعنی در دوران قاجار عفت و اخلاق مداری و .............. بیشتر بوده ! نه ! یعنی قرن 21مساوی است با بی عفتی !!! برای افراد خانواده خودت هم همین نظر رو داری !!!!!!!!! یا نه شما هم از آندسته از افراد هستی که میگن : مرگ خوبه ، ولی برای همسایه !!!

پاسـخ

علیدوشنبه 17 خرداد 1395 | 08:27

12
11

آیا ایشان دردانشگاه درکلاس مختلط نبودند که الان آنرا منع می کنند.اینهم مانند شرکت دخانیات می ماند هیات وزیران کشیدن سیگار را ممنوع اعلام کرده وزارت بهداشت مدام هشدارمی دهد.اماوزارتخانه دیگر از بیت المال وامهای بدون بهره به توتون کاران می دهد و به شدت آنرا حمایت می کند.چرا ما نمی خواهیم مشکلات کشورمان را با چشم عقل ببینیم.چرا نسبت به مردم وکشورمان اینقدر دروغ می گوییم.کی خودمان وفکرمان را اصلاح می کنیم؟

14
11
امید دوشنبه 17 خرداد 1395 | 10:34

علی ان اون موقع ایشان دانشجو بودند هم سن الان تو بوده. می دونی سن بلوغ یعنی چه؟ واقعا می دونی؟ آخه کدام پدر و مادر بی غیرتی هستند که قبول می کنند دخترشون کنار دست یک پسر بشینه. بخدا این بی غیرتیه. به قران این بزرگترین مشکله. می دونید این پسر یا این دختر چی می کشن.یه کم عاقل باشید

16
7
یک پدر دوشنبه 17 خرداد 1395 | 14:53

چه بی ربطططططططططططط!!!! خیلی چیزهای مضرتر از سیگار تولید میشن ، ولی دلیلی نداره مردم مصرف کنن !!! در ثانی اکثر افرادی که به این کلاسها مراجعه می کنن نوجوان هستن !! و نوجوانی یعنی سن بحران . ولی دانشگاه موضوعش جداست . فرد در سنی هست که می تواند خوب و بد را بهتر تشخیص دهد و منطق به طور نسبی جای احساس های زود گذر را می گیرد .

پاسـخ

مریوانیدوشنبه 17 خرداد 1395 | 09:19

6
12

مشکل ما اینه که از جای دیگه ****** شدیم داریم جای دیگه ای رو می گیریم.همین کارها رو انجام میدیم تنها دغدغه و فکرمون شده مختلط بودن .

9
7
سنا دوشنبه 17 خرداد 1395 | 14:45

بیشین بابا حال نداریم . الکی نظر میدی .

پاسـخ

شهرونددوشنبه 17 خرداد 1395 | 09:26

9
2

خوب مومن اسم میاوردی که لااقل پول مردم که آستانه ثبت نام هستش به فنا نره. تعارف که نداریم . تا شما بیاید و تعطیل کنید . کار از کار گذشته .مطمئن هستم الان همین 6 آموزشگاه از بیشترین متقاضیان برخورداره.میگی نه نگاه کن

پاسـخ

شهرونددوشنبه 17 خرداد 1395 | 09:42

6
6

ارزشها از آن همه اعصار است خود فریبی و خودفراموشی این انسان واقعا هیچ و بی قدرت چه معنایی می تواند داشته باشد برخی ها در قالب این کلاسها کودکان ما را غربی بار می آورند باید اقدام انقلابی کرد این مملکت صاحب دارد هر کی به هرکی نیست

پاسـخ

امیددوشنبه 17 خرداد 1395 | 10:20

4
4

بشکم سریبن له پست بانک کا وشرکته کانیش

پاسـخ

صبوردوشنبه 17 خرداد 1395 | 10:34

8
3

عزیزی عزیز
جنابعالی مثل اینکه آبروی خانواده ها را ناچیز می شماری ، خود خودت هم پرورش یافته عفاف خانواده ات هستی ، اجرای چنین قوانین پیشگیرنه از سلامت نوامیس خانواده ها مگر چه ایرادی داره ؟ لابد میگی جوان های ما به این درک رسیدند که خودشان در عین اختلاط رعایت کنند ، اینو شما کجای این جامعه دیدی که اینقدر خوش بینی ؟ اجرای این احکام به سلامت اخلاقی خانواده ها ( حتی خانواه ی شما ) کمک میکنه .
جنبه ی حجب و حیای انسانها امری است که در طول زمان تغییر ناپذیر است چه ربطی به قرن 21 و.... داره ؟

پاسـخ

ژیکالدوشنبه 17 خرداد 1395 | 14:40

7
0

دروغ چرا؟والله ما فقط باشهریه و پول کتاباش مشکل داریم.یکاری کردن که فقط پولدارهامیتونن تا اخر ادامه بدن

پاسـخ

شهروند گزارشگردوشنبه 17 خرداد 1395 | 16:40

8
5

آخه نمیشه که فقط ظاهر قضیه رو پاک کرد.باید ذهنا رو جوری بار آورد که در برابر این چیزا مقابله کنه.اینکه فقط تو یه محیط جدا سازی بشه چیزی درست نمیشه.چون نمیشه تو تمام محیطا جدا سازی بشه.نمیشه که تو خیابون و دانشگاه و اجتماع و همه جا جدا سازی بشه.پس بهتر اینه افکارمون در برابر این چیزا درست باشه نه اینکه سعی کنیم تمام محیطها رو در برابر افکار ضعیفمون تغییر بدیم.

پاسـخ

R.Rدوشنبه 17 خرداد 1395 | 21:40

9
3

بله منم قبول دارم که باید این آموزشگاه ها پلمپ شود من اقایی رو می شناسم با مدرک فوق دیپلم دو اموزسگاه تاسیس کرده و تمام مدرسینی که در اموزشگاه این اقا تدریس میکنن دانشجو هستن و به غیر از آن مدرسین اصلا حجاب ندارند

9
3
ریباز 23 سه شنبه 18 خرداد 1395 | 14:38

دورد بر شما. واقعیت رو گفتی !

پاسـخ

بی نامدوشنبه 17 خرداد 1395 | 21:47

8
3

من دریک اموزشگاه زبان اموز هستم مدرس های مرد بین انش اموزان تبعیض قائل هستند و اکثر وقت فقط به یک دانش اموز دختر نگاه می کنند و به گونه ای به ان دانش اموز ابراز علاقه می کنند

پاسـخ

یک سوالدوشنبه 17 خرداد 1395 | 22:49

7
0

بحث نحوه انتخاب این بندها یک مبحث است وفعالیت سایراموزشگاهای دیگر که مدیریت اکثر آنها بامعلمین آموزش وپرورش می باشد. یک بحث دیگر؛ ای کاش اقای ریس همانطور که به این مسائل توجه داشتتی یک بندهم دررابطه با کنترل کیفیت محتوای تدریسی وکیفیت آموزش در این مدارس می گنجاندی، *********؟

پاسـخ

'_'سه شنبه 18 خرداد 1395 | 21:35

13
3

برانه گیان بو ام مردمه له سر چی اکن
اوانه وا ادعای خواو پیغمبریان ییت اخر عزیزه کی من ام کچه یا کور اشی فیر رفتار بیت که دو روژتر دسو پای گم نکات له دانشگاه
تبعیض قایل بون جنسیتی حتی بلوغ زود رس تیریت
بوچی اشی له منالیو فیر نکین به او احترام دانان بو کچی که وک توی نوعی زندگی اکا که دو روژتر حقوق فردی له ناو جامعه رعایت بکات

فقط تاسف بو جماعتیک ؟؟؟؟

2
6
دیدبان چهارشنبه 19 خرداد 1395 | 18:18

بس کن تو رو خدا برید کردی رو قشنگ و کامل یاد بگیرید بعد بیایید ****** ببافید !!!!!!!!! تا امثال شما باشن او دانشگاه هم دست و پا هیچی ، خودشون رو هم گم میکنن.

2
3
به داخه وه بو بیرو برواتان. چهارشنبه 19 خرداد 1395 | 18:35

کاکه یا داده ی به ریز نازانم تو له ئه م ئامووزشگانا بوویته یا نه
به لام ئه وه بزانه ئه وه ئیوه ن که ئدعای روشن فکر بوون ئه که ن خه به رتان نییه ئیسه منال ئه و نه ئه زانه که حه تتا له مه هد کووده که کانیشا سرریی له منا له کان به عه ینی له ب ئه گرن.
که می چاوتان باز که ن.
در ضمن شماهایی که معتقدید باید جامعه مثل اروپا بشه.ب این آمار ها هم ی نگاه بندازید.
در کتابی که حکومت فدرال آمریکا تحت عنوان \"جرایم در آمریکا\"منتشر می نماید.یعنی آمارهای آن موثق و رسمی از جانب دولت است نه از جانب شرکت های ماری،در صفحه 6 آن کتاب میگوید:\"بی گمان جرم و جنایت و تجاوز به عنف جنسی،هر شش دقیقه در آمریکا صورت میگیرد و مقصودش از تجاوز به عنف با اسلحه میباشد و درباره حوادث 1988سخن میگوید.\"
و در همان کتاب آمار زیر را ارائه میکند.
درسال 1978تعداد موارد تجاوز به غنف جنسی در آمریکا(147398)مورد بوده است.
درسال 1979تعداد(168134)مورد بئده است.
در سال 1981تعداد(189450)مورد بوده است.
در سال 1983تعداد(211691)مورد بوده است.
در سال 1987تعداد(221764)مورد بوده است.
این آمارها و امثال آن ها از جمله اخبار موثق و مستندی است که بر ازیار و افزایش میانگین جرائم جنسی در این کشورها دلالت می نماید.
ئه میشه نه تیجه ی وه و شته وا ئیوه هیواتانه.

پاسـخ

هر کی حالا چه فرقی می کنه دختر یا پسر نظر نظرهسه شنبه 4 آبان 1395 | 08:53

3
2

مگه فردا پس فردا همنی بچه ها نمیرن دانشگاه لابد می خوان دانشگام تک جنسه کنن

پاسـخ

Shaylinچهارشنبه 28 فروردین 1398 | 14:06

0
0

سلام لطفا مکان دقیق آموزشگاه های معتبر مریوان رو به ایمیلم بفرستین.. سپاسگزارم
raya8076@gmail.com

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی