یکشنبه 29 فروردین 1395 / 16:12|کد خبر : 3115|گروه : فرهنگی

اشتیاق دختر 5 ساله مریوانی برای ثبت نام در کلاس اول+فیلم

دختر 5 ساله مریوانی زمانی برای ثبت نام به مدرسه می رود که بدلیل سن کم، امکان ثبت نام وی وجود ندارد اما این دختر بچه با گریه و زاری و مقاومت مدرسه را ترک می کند.

دختر 5 ساله مریوانی زمانی برای ثبت نام به مدرسه می رود که بدلیل سن کم، امکان ثبت نام وی وجود ندارد اما این دختر بچه با گریه و زاری و مقاومت مدرسه را ترک می کند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، یکی از شهروندان مریوانی با ارسال ویدئو کوتاه از واکنش دختر بچه 5 ساله به ثبت نام نشدن خود برای کلاس اول دبستان به شدت گریه می کند و مدرسه را ترک می کند.



به گفته این مخاطب زریوار خبر، این مدیر و ناظم مدرسه آزادی با خوش برخوردی و رفتار خوب به این دختر 5 ساله تضویح می دهند که وی را برای سال بعد ثبت نام کردند اما کژین قبول نمی کند.

 

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

ساوجییکشنبه 29 فروردین 1395 | 19:56

4
2

منم بودم دیگه طرف این مدرسه نمی رفتم.

پاسـخ

ناصردوشنبه 30 فروردین 1395 | 06:55

5
0

از دست اینا.
خوب الکی بهش می گفتن ثبت نامت کردیم.مدارس که مهر ماه باز می شن. بنده خدا کلی هم خوشحال می شد.دیگه چ نیازی به اذیت کردن بود.

7
0
بدخشانی سه شنبه 31 فروردین 1395 | 14:23

خب ناصر خان یعنی از همون 5 سالگی الکی الکی بهش دروغ بگیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ بزرگم که شد بخاطر دروغگویی هایی که از اطرافیان یاد گرفته تنبیهش می کنن !!!!!!!!!!!!! ای وای از دست ما بزرگترها !!!!!!!!!!!!!!!

2
1
aram.d سه شنبه 18 خرداد 1395 | 19:44

داداش اگه به این دختر خانم میگفتید باید هرماه 100 هزار تومن پول سرویس 50 هزار تومن در ماه برای چرخاندن مدرسه بیار حتما اون دختر اشک شوق میریخت که الان نمیتونه بره مدرسه

پاسـخ

مريواندوشنبه 30 فروردین 1395 | 17:43

1
1

هههههههههههههههه ک جوانهههههه

پاسـخ

فارغ التحصیلسه شنبه 31 فروردین 1395 | 01:16

2
1

اگه دو ترم با عذاب وجدان درس نخوندن بخواب عمرا اینجوری گریه میکرد.اخرش که چی ...؟

پاسـخ

ج بچهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 | 22:22

2
0

اصلاً کدام روانشناس میگه با بچه اینطوری برخورد کنی و چرا این فیلم پخش می شود و بچه در اون سن علاقه شدیدی به مدرسه دارد می شد نه فیلم گرفت ونه به او دروغ گفت چون در ذهن اون بچه فراموش نشدنی است

پاسـخ

هاوری 286پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 | 05:22

4
1

واقعا پخش این فیلم، نشان دهنده ی بدسلیقگی و عدم آشنایی با اصول اخلاقی و اجتماعی شما و سایر سایت ها و شبکه های مجازی، است

پاسـخ

یاسردوشنبه 6 اردیبهشت 1395 | 22:15

0
2

به راستی جوانه

پاسـخ

بارانسه شنبه 7 اردیبهشت 1395 | 19:06

2
0

اولا خوشحالم که همچین جامعه ی ایی داریم که همه دوست دارن به دنبال کسب دانش باشن اونم با این شرایطی که فارغ التحصیال های دانشگاه دارن و مثل یه باتلاق توش گیر افتادن دوما متاسفم واسه جامعه بزرگتری که ارزش این فارغ الحصیل هارو نمیدونه همه از بیکاری رنج میکشن..مطمانا اگه میتونست آینده ی خودشو تصور کنه هیچ وقت این طوری گریه نمیکرد...

36
0
کارمند از تهران دوشنبه 3 خرداد 1395 | 09:54

باران واقعاااااااااا متاسفم برات این همه آیه یاس چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این حرفا رو تحویل جامعه مایوس و بیچاره ما میدهید. البته من به این بچه واقعااااااااا آفرین میگم و ایکاش همه همشهریان ما اینطور به درس و مدرسه و مطالعه علاقمند بودن تا این آیات یاس و نا امیدی از فکر و ذهن ما کردها کاملا پاک میشد و تشخیص میدادیم که راه نجات منطقه محروم و فقیری مثل کردستان تنها و تنها کسب دانش و علمه و غیر. خدا کند روزی ببینم که در هر خانواده کردستانی حداقل یک نفر مدرک دکترا داشته باشد،از نظر بنده علم و دانش فقط کسب مدرک دیپلم نیست و دیپلم فقط سواد خواندن،نوشتن داره و حتمااااااااا افراد جامعه ما اعم از دختر و پسر حتمااااااا حتماااااااا باید مدرک دانشگاهی و تحصیلات عالیه داشته باشند و اگر اینطور شد براحتی افراد دست به خودکشی نمیزند و به آسانی به بیراهه نمیره.

البته زریوار خبر کامنتای منو درج نمیکنه متاسفانه

0
0
کارمند از تهران سه شنبه 4 خرداد 1395 | 13:21

کمال تشکر و سپاس فراوان از زریوار خبر برا پخش کامنت

0
2
باران سه شنبه 4 خرداد 1395 | 18:09

آیه یاس نه آیه واقعیت که همه دوست داریم این واقعیت رو نادیده بگیریم...دوست آن است که بگریاند و...

پاسـخ

:0جمعه 7 خرداد 1395 | 13:40

3
0

واقعا مسخره بود این چیه؟؟؟؟؟هر خبری که ارزش پخش نداره

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS

ADS

ADS