سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
پنجشنبه 6 فروردین 1394 / 12:08|کد خبر : 289|گروه : پزشکی

آمبولانس بیمارستان بوعلی مریوان به سرقت رفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان، به سرقت رفتن آمبولانس بیمارستان بوعلی این شهر را تأیید کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان، به سرقت رفتن آمبولانس بیمارستان بوعلی این شهر را تأیید کرد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، دو روز پیش سه شنبه 4 فروردین ماه آمبولانس بیمارستان بوعلی مریوان دزدیده شد.


دکتر هوشیار سایه میری  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان با تأیید این خبر اعلام کرد: دو روز پیش زمانی که آمبولانس در پارکینگ بیمارستان  قرار داشته دزدیده شده است.


وی افزود: زمان دقیق دزدیده شدن آمبولانس مشخص نیست اما به احتمال زیاد در نیمه های شب این اتفاق رخ داده است. وی با بیان اینکه دوربین های مدار بسته ی نصب شده در پارکینگ و محوطه بیمارستان، قسمت و محدوده پارک بودن آمبولانس را به طور کامل پوشش نمی داد.


سایه میری همچنین افزود: ظاهرا در بررسی های اولیه معلوم شده است که خرابکاری بر روی دوربین واقع در درب اصلی بیمارستان صورت گرفته است.


مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان با اشاره به اینکه این اتفاق از لحاظ امینتی بسیار مهم و حساس می باشد گفت: مدیریت بیمارستان با هماهنگی نیروهای امنیتی و انتظامی در حال بررسی موضوع می باشند اما تا کنون هیچ سرنخی پیدا نشده است.  


سایه میری تأکید کرد این آمبولانس یکی از خودروهای قدیمی این بیمارستان می باشد که تنها جهت انتقال های داخل شهری از آن استفاده می شد.

 

انتهای پیام/

 

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

شهروندپنجشنبه 6 فروردین 1394 | 17:58

0
0

بیمارستانی که توانایی نگهداری اموال خودش را نداشته باشه خاک تو سر ما که مریضهامو نو به آنها می سپاریم؟ تازه اخیرا یکی از در ها را هم بسته اند اگه اونم باز بود فکر کنم بیمارستانو میدزدیدند !!!!!!!!

پاسـخ

همشهریپنجشنبه 6 فروردین 1394 | 22:06

0
0

ایران اسلامی مظهر امنیت در دنیاست
با همت وتلاش نیروهای امنیتی وسربازان گمنام امام زمان
بزودی دست وپاپسته مسئولین این خرابکاری تحویل دادگاه خواهند شد.
اینکه دربیمارستانی چنین اتفاقی میفته جای تاسف داره وجای فکرکردن و تامل باید ازمسئولین بخواهیم در این خصوص توضیح خواست.نگهبانان بیمارستان با این حجم تردد همشهریان کار سختی دارند اگه یه شب یکی از ما رو محوطه بیمارستان راه ندن ناراحت وشاکی برمیگردیم اما این دلیل توجیه کم کاری صورت گرفته نمیشه باید کلیه اونایی که دراین خصوص کم کاری کردن بدن تخلفات اداری ولی چندین ساله محوطه بیمارستان هپبن وضعیت رو داره مردم شریف مریوان شاهدند که هیچ مریوانی از اموال بیت المال اونم بیمارستان دزدی نمیکندبرعکس مردم یک به یک نگهبان اموال دولتی هستند که قلبا بهش ایمان دارند در سالی که بنام ملت و دولت نامگذاری شده چنین حرکتی بسیارمعنی داراست دست اونائی که میخان بین مسئولین ومردم فاصله بندازن را باید قطع کرد و ازین بابت پناه می بریم به دستان توانمند نیرهای نظامی و انتظامی

پاسـخ

مریوانجمعه 7 فروردین 1394 | 02:38

0
0

کردستان همیشه مظهر امنیت و آرامش بوده و هست . خدا لعنت کنه نامردها و بی شرف هایی رو که به خاطر منافع شخصی ، آبروی این ملت شریف رو به بازی میگیرن

پاسـخ

مخاطبجمعه 7 فروردین 1394 | 08:06

0
0

در دنیای مدیریت مدرن یکی از وظایف اصلی مدیران تفویض اختیار است . اما چه تفویض اختیاری ؟
اختیاری که مدیر عالی از بالا باید همیشه مسائل رو رصد کنه نه اینکه به محض تفویض اختیار دیگه به طور کامل بی خیال شد . متاسفانه با توجه به شناخت بنده از سیستم شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان سیستم چند مدیریتی و تغییر و تحولات پی در پی مدیریت شبکه به طوریکه در عرض یک سال و نیم گذشته 3 مدیری رو عوض کردن .خوب قطعا در چنین جوی کاملا طبیعیه که شیرازه کارها از دست مون در بره .

پاسـخ

ريبوارجمعه 7 فروردین 1394 | 10:57

0
0

كاملا باهمشهري موافقم
اين يك سرقت معمولي نيست وبوي توطعه ميده بايد فوري توسط سربازان گمنام شناسايي شده وبه مردم مريوان معرفي بشن
هرچند تقريباً مشخصه كارچه افراديه

0
0
پاسخ به ریبوار شنبه 8 فروردین 1394 | 14:49

ریبوار جان اگه تو میدونی چرا نمیگی و همه را خلاص کنی؟ البته اگه خودت شریک نیستی چون خیلی مطمین حرف میزنی

پاسـخ

شهروندمریوانیشنبه 8 فروردین 1394 | 07:34

0
0

بنده بادوستان درخصوص ضعف مدیریتی شبکه موافقم چون اولا:مدیرفعلی شبکه سابقه مدیریتی آنچنانی نداردفقط بخاطریک سری مسایل دیگرایشان رامنصوب کردنددوم:بدلیل بی توجهی مدیریت بیمارستان وپرسنل مسول وباوجودنکهبان ونیزوجودنیروی انتظامی مایه تعجب است که این حرکت ناشایست اتفاق بیفتد سوم:نیروی انتظامی بیشترین تمرکزرادررابطه باپیداکردن سارق یاسارقین روی نگهبانان وافرادمسول داشته باشد که هرچه سریعترموضوع مشخص گردد

پاسـخ

همشهریشنبه 8 فروردین 1394 | 14:12

0
0

دکتر سایه میری ازپزشکان نمونه استانی هستند پیشنهاد دو معاونت ازسوی دانشگاه به ایشان گواه این مطلب است چهره مندرس بیمارستان ها باآمدن دکترسایه میری نو و تمیز و درحد بیمارستان های درجه یک کشور شده کافی است سری به بیمارستان فجر بزنید که پارسال به عنوان بدقواره ترین بیمارستان کشور معرفی شدوالان زیباترین بیمارستان استان شده دزدیده شدن یه آمبولانس هرگز ربطی به مدیریت شبکه ندارد ایشان دربدترین وضعیت ممکن شبکه را تحویل گرفت والان وضعیت خیلی بهتر شده است

0
0
در پاسخ به همشهری شنبه 8 فروردین 1394 | 15:03

بنده نمیخوام قضاوت کنم در مورد اشخاص اما با حرف شما در مورد سرو سامان دادن به بیمارستان ها و ربط دادن ان به مدیریت شبکه کاملا مخالفم .
چون این تغییراتی که ملاحظه میفرمائید در تمام کشور اجرا شده و جزء برنامه نظام نوین تحول سلامت است تازه بنده با توجه به شناخت و بازدید از بیمارستان های سایر استان ها و شهرستان ها احساس میکنم برای مریوان مایه کمی گداشتنند . پس ربطی به مدیریت شهرستان ندارد .صرفا جهت اطلاع

0
0
پاسخ پاسخ به همشهری شنبه 8 فروردین 1394 | 16:40

اولا دکتر سایه میری پزشک سر باز نیروی انتظامی بود و بنا به دلایل خاص بدون هیچ یجربه ای شد رییس بیمارستان بوعلی دوما سال چند ایشان پزشک نمونه شدند و از جامعه پزشکی کسی خبر دار نشد سوما ایشان که از اسفند 1392 از رییس بوعلی برکنار شد تا مهر امسال که پستی نداشت کجا پیشنهاد معاونت به ایشان داده شد و چرا قبول نکرد و اگر مسؤلیت قبول نمیکرد چرا با یه سوت مدیریت شبکه را مجددا قبول کرد ؟؟؟؟ خودت میدونی کی هستی

0
0
پاسخ به همشهری شنبه 8 فروردین 1394 | 16:49

چهره بیمارستانها در دوره مدیریت ایشان مندرس شده بود همه میدونند در فاصله برکناری ایشان تا برگشت مجدد ایشان چه تغییراتی اعمال شد و با چه سرعتی !!! و از زمان برگشت مجدد ایشان چکار کردند؟ برو سایت دانشگاه به آدرس muk.ac.irو ببین که ایشان آذر ماه اعتراف کردند که جذب اعتبار در 6ماه اول 1393 برابر 10 سال گذشته بوده کی جذب این اعتبارو؟؟ برو به همان آدرس و سفر دکتر قصری به مریوان که گفته بودجه ساخت اورژانس و زایشگاه مریوان در 6 ماه اول امسال تایید شده پس کو چرا ساخته نشدند؟؟ همه اینهارو یک مدیر بومی و دلسوز قبلی انجام داده بود حالا شما دارین از کی دفاع میکننی؟ کسی خودش تنها توی این شهر در ناز و نعمت و تحت محافظت امنیتی زندگی میکننه چه میدونه درد مردم چیه؟ یا به خاطر دفاع از مریوان موقعیت خودش را به خطر نمیاندازد؟

پاسـخ

پاسخ به جناب ع خشنبه 8 فروردین 1394 | 19:07

0
0

خدمت کارمند نمونه جناب ع خ
هنوز بعد از 20 سال کار نمیدانید جذب اعتبار کار مدیر شبکه است و نه رئیس بیمارستان!

پاسـخ

کارمندشنبه 8 فروردین 1394 | 19:20

0
0

در زمان نبود دکتر سایه میری در بیمارستان بوعلی تغییرات زیادی اتفاق افتاد!
درجه ارزشیابی بیمارستان افت کرد.
آمار مرگ و میر کل بیمارستان بالا رفت
کل بیمارستان روشویی با دو برابر قیمت خریده شد ولی شیر آب نداشت
بخش های بیمارستان مثل مهد کودک هر کدام با یه رنگ آمیزی مسخره رنگ شد

0
0
شما کارمند کجایید؟ یکشنبه 9 فروردین 1394 | 19:40

درجه بیمارستان بوعلی در فروردین ماه 1393درجه یک مثبت اعلام شده و حداقل برابر بعثت سنندج و این نمره ارزشیابی بر در و دیوار بیمارستان نصب شده و در معرض دید همگان است و هر کسی چشم بینا و عقل سالمی و 2 کلاس سواد داشته اونو خونده لابد شما از این نعمتها محرومید.\\r\\nمرگ و میر مادران باردار از شاخصهای توسعه یافتگی هر کشوری است ور در دوره مدیریت قدیم و جدید این نوابغ مدیریتی و این روشنفکران و پزشکان نمونه مادران عزیزی فوت و بچه های آنها برای همیشه از نعمت مادر و مهر مادری محروم شدند از جمله: امیره , کویستان ؛ شلیر ؛ خانم رحمانی, ثانیه ؛ سهیبه ؛ فریبا ؛ خانم زمانی؛ مراد ویسی و مرگ این مادران در سراسر کشور پیچید اما حمایت بعضی از نهادها از اینها باعث ماندگاری آنها شده است و اگر راست میگی تو اسم یک مادر رادر دوره دکتر بهرامی نام ببر؟؟ اگه تونستی جایزه تو بگیر و گرنه برو بمیر لات دروغگو

پاسـخ

زریوارشنبه 8 فروردین 1394 | 19:22

0
0

زریوار خبر فکر میکردم بیطرف و آزاد اندیشی،متاسفم

پاسـخ

مه ریوانشنبه 8 فروردین 1394 | 22:16

0
0

ای کاش میدونستیم این همه پروفسور که دارن نظر الکی و کینه ای میدن ازکجا دلشون پره!!دکتر سایه میری نمونه یک مدیر صادق و باشرف می باشد وبا این توطئه ها نظر ومدیریتش عوض نمیشه...مدیر همشهری خودمون رو هم دیدیم!!!!!انشاالله رسوامیشن جماعت دزد...

پاسـخ

مه ریوانشنبه 8 فروردین 1394 | 22:42

0
0

ولی ازون جماعت که معلوم نیست این اطلاعات واهی رو کی بهشون داده میخوام یه کم از عقلشون استفاده کنند نه از معده شون!!!آخه این حرفهایی که شما میگید اگه طوطی وار تکرار نمی کنید از کجا آوردید!؟این چرت وپرت هارو هرکی به شما گفته بدونید که یه روزی این کینه و دشمنی نابودش میکنه....صرفا از روی حسادته و از معده ش دستور میگیره...

پاسـخ

زحمتکششنبه 8 فروردین 1394 | 23:52

0
0

غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل
شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد
مدیر دلسوزی که الان با یک پرونده کت و کلفت تخلف 60 موردی در 6ماه
راهی تخلفات شده...

پاسـخ

هورامانیکشنبه 9 فروردین 1394 | 08:57

0
0

قابل توجه بعضی ها.....!!!!!
سنگ در برکه می اندازند و می پندارند

باهمین سنگ زدن ماه به هم می ریزد

کِی به انداختن سنگ پیاپی در آب

ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت...!!!!!؟؟؟

پاسـخ

روشنفكریکشنبه 9 فروردین 1394 | 11:15

0
0

بي كمالهاي انسان از سخن پيدا شود پسته بي مغز چون لب واكند رسوا شود
نگاهي به تاريخ نشان از سرازير شدن سير اتهام و تخريب بزرگان بوده و اين بر همه روشن است. شكي نيست كه دكتر سايه ميري نيز از اين قضيه مستثني نيست.شخصيتي كه به واسطه صداقت،تعهد،تلاش و اخلاق پسنديده اش الگو و افتخار اين شهر و ديار است.همشريان عزيزم بايد منصف باشيم و مغرضانه قضاوت نكنيم.دزديدن يك آمبولانس كه انشاء الله با تلاش نيروهاي امنيتي و شما عزيزان پيدا خواهد شد چيزي از ارزشهاي والاي اين شخصيت كم نميكنه.

پاسـخ

مه ریوانیکشنبه 9 فروردین 1394 | 14:01

0
0

با روشنفکر موافقم....

0
0
آقای منورالفکر یکشنبه 9 فروردین 1394 | 19:29

مبارکتون باشد

پاسـخ

بومییکشنبه 9 فروردین 1394 | 14:57

0
0

اولا تهمت به یک مدیر بدون هیچ مدرک ودليل باید پیش خدا جواب داد ثانیا ما دکتر بهرامی را می شناسیم و جاهای مختلفی کار کردند بغیر دلسوزی نباشد تا بحال خلاف انجام نداده اند چطور شد در عرض نه ماه در شبکه بهداشت ودرمان دزد شدند کمی منصف باشید واز روی کینه توی حرف نزنید و ایشان هم به هیچ دادگاه یا تخلفات اداری معرفی نشدند وکاملا بی اساس واز روی بی انصافی است و دکتر سایه میری سرباز نیروی انتظامی بود کجا این قدر لایق و پزشک نمونه شد کسی هم خبر نداشت واعتصاب ایشان از روی انتقام گرفتن بود نه از روی شایستگی.

پاسـخ

همشهرییکشنبه 9 فروردین 1394 | 15:13

0
0

در زمان مدیریت دکتر سایه میری دو تا سرقت شد؛یکی درمانگاه تازه تاسیس شماره پنج در بهمن ماه؛ودوم به سرقت رفتن آمبولانس آنهم به فاصله کمتر از دو ماه پس این میر توانمند و دلسوز و شایسته چی شد.....؟و تهمتی که به دکتر بهرامی زدند از روی کینه و بی عقلی کامل است وکار آدمهای بی منطق واز خدا بی خبر است.

پاسـخ

یک مریوانییکشنبه 9 فروردین 1394 | 15:19

0
0

زریوار خبر برایتان متاسفم چون مطالب کذب وبدون اثبات را منتشر می کنید کاملا با طرفیت، واصلا آزاد اندیش و منصف نیستید چون مطالب کذب و بدون اثبات را راجع به دکتر بهرامی چاپ کردی.

پاسـخ

مریونییکشنبه 9 فروردین 1394 | 20:44

0
0

متاسفم برای شهرم مردم بانه برای هلال احمر بانه باپول خود چندتا ماشین می خرند ولی مریوان اآمبولانس بیمارستان میدزدند تفاوت فرهنگ تاکجا

پاسـخ

شهروند 2دوشنبه 10 فروردین 1394 | 12:34

0
0

ارزیابی عملکرد مدیران و قضاوت در مورد اثربخشی و کارایی کارهایی که در یک سیستم انجام شده و می شود نیاز به بررسی عمقی تر ی دارد و صرفا قضاوتهای شخصی و بدور از هر گونه تاملی و صرفا براساس غرض ورزی های شخصی دور از منطق و اهمیت است . مبرهن است جناب آقای دکتر سایه میری همانند دیگران از دو جنبه ی شخصیتی برخوردار هستند \" شخصیت حقیقی و شخصیت حقوقی\" شخصیت حقیقی ایشان نیازی به بحث ندارد و با توجه به سابقه خدمتی و شناخت افراد از ایشان، ظواهر امر نشان دهنده مثبت بودن این جنبه از شخصیت ایشان است .شخصیت حقوقی ایشان نیز در جایگاه مدیریت شبکه مسله ی نیست که بتوان با قضاوتهای آبکی و بدون هر گونه دلیل واضحی زیر سوال برده شود. اتفاقی که اخیرا افتاد جای تاسف و تامل دارد و انتظار می رود توسط مدیریت محترم مورد بررسی جدی قرار گیرد مسله اتفاق افتاده از چندین جنبه باید بررسی مجدد شود و مهمترین موارد دخیل در این راه مدیریت مجدد نیروی انسانی و بازنگری فرایندهایی است که رخداد این اتفاق را تسهیل کرده است، اما اینکه در این مسله مستقیما مدیریت شبکه( و همینطور شخصیت حقیقی ایشان) مورد اتهام!! قرار گیرد دور از منطق است.

پاسـخ

یک مریوانیدوشنبه 10 فروردین 1394 | 15:00

0
0

ناکامی درکنترول شبکه بهداشت ودرمان هیچ ربطی به مدیریت قبلی ندارد.لطفا این مناظره را تمام کنی وبه فکر درد بی درمانشان باشی

پاسـخ

همشهریدوشنبه 10 فروردین 1394 | 17:34

0
0

همشهریان عزیز و محترم بیایید با چشمان باز و بدون شتابزدگی و رعایت انصاف به مسئله نگاه کنیم
منبع ارزشیابی و قضاوت در مورد مدیریت شبکه بهداشت و درمان هر شهرستان ، در درجه اول دانشگاه متبوع و در شهرستان کارشناسان مجرب و نزدیک به مسایل اجرایی حوزه سلامت آن شهرستان می باشند که آقای دکتر سایه میری از هر دو نظر مورد تایید قطعی بوده است و در این خصوص می توانید بررسی فرمایید. فرد متعهد و دلسوزی که توانایی خدمتگزاری داشته باشد بومی و غیر بومی ندارد . و این دیدگاه در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان لحاظ نشده است . اگر با این تفاسیر پیش برویم ، باید از همین فردا شروع کنیم و شناسنامه کلیه مسولین از نظر محل صدور بررسی کنیم و حتی ممکن است از این مرحله هم پا را فرا تر هم بگذاریم و شهرستانهای دور و بر مناطق و گویش ها ی مختلف مریوان را لحاظ کنیم مثلا فرد شایسته و لایق از شهرستان سرو آباد نباید در شهرستان مریوان به عنوان مسول خدمت کند چون بومی نیست و در سالی که به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت معرفی شده است ، به جای حمایت روحی و روانی از مدیران دلسوز با ایشان تسویه حساب بومی و غیر بومی نکنیم .

پاسـخ

مریواندوشنبه 10 فروردین 1394 | 18:26

0
0

مردم فهیم و روشنفکر مریوان
سرقت یک دستگاه خودرو به نام آمبولانس (یک دستگاه تویوتا لندکروزر پانکی ؟؟ ) که از مدت ها پیش در پاکینگ خوابیده و به دلیل غیر استاندارد بودن ، شرایط جابجایی بیمار را نداشته است ، به هیچ عنوان نشانه ضعف یا شایستگی مدیر نمی باشد اموال هر بیمارستانی در هر قسمت تحویل فرد مرتبط می باشد و راننده و نگهبان باید در این مورد پاسخگو باشند و ضرر و زیان وارده به بیت المال را جبران کنند .که انشاالله با هوشیاری و تلاش نیرو های امنیتی در اسرع وقت پیدا خواهد شد
در این خصوص نکاتی قابل تامل وجود دارد
آمبولانس و سایر خودرو های بیمارستان و شبکه بهداشت سال ها است در شرایط معمولی در محوطه بیمارستان ها نگهداری شده اند و هیچکدام مورد دسبرد قرار نگرفته بودند و این امر حاکی از توطئه و افدام فرد یا گروه خاصی ، به منظور مخدوش نمودن و تخریب چهره افراد مسول و مردم محترم و شریف شهرستان مریوان را دارد .
مردم فهیم شهرستان مریوان به اموال بیمارستان پیوسته به عنوان اموال مسجد و عام المنفعه نگاه می کنند کی تا الان دیده و شنیده که در مریوان و حومه از مسجد سرقت کنند
گرچه با اتفاق پیش آمده باید مسئولین راهکار هایی برای افزایش امنیت اموال و حراست از آن در پیش بگیرند و با افراد خاطی به شدت برخورد کنند

پاسـخ

رضادوشنبه 10 فروردین 1394 | 22:39

0
0

انچه عیان هست چه حاجت به بیات هست من به عنوان یک شهروند این شهر برای ریس بیمارستان متاسفم که از کار خودش اگاهی ندارد بعد از چهار روز میدوند امپولانس سرقت شده هزار دکتر داریم ریس بیمارستان نمی زارن ولی میاد یک نفری تا به حال اولین باره ریس میشه میزار ریس بیمارستان .نتیجه اش این هست مدیرشبکه به جای تعصب بیا کاردانی بزارد اونجا .پنج مرگ ومیر نتیجه جالب بهترین مدیر به نظر بنده بهترین گزینه مدیر شبکه افراد بومی هست تنها افراد بومی دلشون واسه شهرشون میسوزد اگر مدیر شبکه بهترین مدیر هست چرا نمی بردن سنندج اینها همش شعار هست اگر مدیر خوبه چرا به سقز شهر خودشه خدمت نمی کنه .به نظر بنده فقط فقط افراد بومی واسه این قسمت ها خوب هست دلشون میسوز.مدیر باید اگاه. دلسوز .مدبر .بی تعصب باش. ع

پاسـخ

پاسخ به عسه شنبه 11 فروردین 1394 | 01:20

0
0

بی قه زا بی مامه سوفی تابی ریشی پان ئه کا
حه ز له تسبیح گلین و خرنوک قه سوان ئه کا
کوتاه فکری تا کجا
شماتاآخر عمر تو قوطی افکارت زندانی باش
این حس شما بومی گری نیست جناب ع این حس "ناوچه گرایی" است
ایرانی همه بومی هستیم شما یه کم شکل و شمایلتون به تاتار ومغول میخوره حقا که بومی نبوده و نخواهی بود

پاسـخ

شهروندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 01:27

0
0

متاسفم برای رییس بیمارستان برعلیه و مدیر داخلی آن که کنترل اموال بیمارستان را با وجود دوربین مدار بسته وبستن تمام درهای بیمارستان را ندارند (البته انتظار هم از این سیستم مدیریتی هم همین است )

پاسـخ

ایرانیسه شنبه 11 فروردین 1394 | 01:28

0
0

دوستان
همه ما مسلمان ایرانی و کردزبانیم
هرچند هیچ شهروند مریوانی غیرکارمندای محترم شبکه اینقدر بیکارنیستن بشینن پای این مناظرات
مطمئن هستم تمام کامنت ها متعلق به کارمندای شبکه درمان
ربودن یک ورق پاره چه ربطی به توانایی یاعدم توانایی مدیران داره
رییس ببمارستان و مدیرشبکه رو بامعیارهای بهتری بسنجید ای بخواب رفته گان
سرخود رو زیر برف نکنیم
بعدابه کارهایی اینچنینی خواهیم خندید
کجای علم و سواد و کتاب های شما نوشته که آمبولانس رو دزدیدن پس مدیریت بیمارستان خرابه !!!
350 تا آمبولانس هم مدیر شبکه از دانشگاه بگیره دلیل مدیر بودن نیست عزیزان
ارزشیابی بیمارستان و درمان بنظر یه دبستانی که هیچ تخصصی نداره هم ربطی به مدیریت نداره

پاسـخ

کارمندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 01:34

0
0

مدیری که تفویض اختیار به آدمهای مختلفی می کند........؟نتیجه این می شود سرقت اموال بیمارستان و شبکه وآمار مرگ ومیر مادران باردار و بیماران دیگر

پاسـخ

شهروندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 01:55

0
0

اصلا سرقت اموال بیمارستان ربطی به مردم شریف مریوان ندارد دزد،دزد است چه مریوانی باشد چه نباشد این هم نتیجه حمایت فرماندار و نماینده مریوان از مدیر اداره شون که پشت پرده ودر خفا از ایشان حمایت کردند بدون دلیل خاصی، آقایان فرماندار و نما ینده چرا جوابگو نیستید وجلو اینها را نمی گیرید و وارد صحنه نمی شوید جای سوال دارد.؟؟؟

پاسـخ

شهروند3سه شنبه 11 فروردین 1394 | 02:16

0
0

سرقت آمبو لانس رابعد از چهار روز که فهمیدند که هیچ،تازه می خواستند آنرا در خفا نگه دارند . فرماندار جوابگو باش

پاسـخ

بومیسه شنبه 11 فروردین 1394 | 02:27

0
0

مریوان عزیز؛؛اتفاقا آمبولانس لاندکروزر کاملا کارآمد بود و برای مواقع ضروری در مناطق صعب العبور و یخبندان برای جابجایی مادران باردار و جابجایی بیمار در داخل شهر در مواقع بحران مثل آمبولانس های هلال احمربود وکاملا آماده بود چون بقیه آمبولانس ها فقط در جاده های آسفالته کاربرد دارند.

پاسـخ

شهروندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 02:43

0
0

سرقت اموال بیمارستان را باید رییس بیمارستان و مدیر اداره جوابگو باشد نه نگهبان و راننده ، چرا که آنها زیر مجموعه می باشند پس کی کنترلشان میکند؟؟؟مسول شیفت بیمارستان در آن موقع کجا بوده چرا نگهبانهاراکنترل نکرده ،نگهبان حتما خواب بوده؟.

پاسـخ

زریبار22سه شنبه 11 فروردین 1394 | 11:39

0
0

کمال بی انصافی و جهالت است که بخاطر کوتاهی و سهل انگاری .... بیمارستان عملکرد مطلوب مدیر شبکه بهداشت را زیر سوال برد. شهروندان فهیم و کارکنان واقعی و دلسوز مجموعه بهداشت و درمان مریوان خود در جریان تلاش های شبانه روزی و دلسوزانه دکتر سایه میری بوده و هستند و آنها میتوانند در این مورد قضاوت کنند.دسته گلهای مدیر قبلی را دیدیم که چه رنگ و بویی داشت....!!!
متاسفانه عده ای کوته نظر و چشم تنگ که توان دیدن خوبی ها و توانمندیهای دکتر سایه میری را ندارند و ماهیت آنها کاملا مشخص است،با نظر دادن در اینجا میخواهندعملکرد مطلوب دکتر سایه میری را زیر سوال ببرند در حالیکه اینگونه نیست و بقول معروف کور خوانده اند،چون مردم فهیم این شهر و کارکنان این مجموعه مدیر دلسوز خود را میشناسندهمانگونه مدیر قبلی خودرا شناختند...

پاسـخ

کارمندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 14:52

0
0

زریباز22باسلام،لطفا هیچ کسی را بدون دلیل متهم نکن با وجدانت قضاوت کن نه از روی تعصب احتمالا از نزدیکان هستی واز جایگاهت می ترسی که این قدر دفاع می کنید بله کارهای مدیر قبلی رنگ وبی خوبی داشت الان مدیر تون کارهای قبلی را ادامه می دهند بیمارستانها رها شدها شده اند وصبح متخصصین و آنکال مقیمها می رن مطب آندوسکوپی و ویزیت می کنند وهمه تون می دانید این مدیر خوبتان را حیف توی مریوان خرابش کنند ببرید مرکز استان توی معاونتهایی که به ایشان پیشنهاد کردند وقبول نکردند نکته می گوید اتاق عمل فجر را ایشان ورییس بیمارستان تان درست کردند آنها با دستور وزیر محترم بهداشت درست کردن منطق داشته باش عزیز من.

0
0
زریبار22 سه شنبه 11 فروردین 1394 | 18:15

نه عزیز درسته که من توبیمار ستانم و مدیران زیادی رو هم تا حالا تجربه کردم ولی از روی وجدان و حقیقت قضاوت میکنم نه کور کورانه

پاسـخ

شهروندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 14:54

0
0

زریبار 22راستی آمبولانس را پیدا نکردند؟

پاسـخ

شهروند1سه شنبه 11 فروردین 1394 | 14:58

0
0

زریبار 22 مدیر تون با انجام کارهایشان و کنترل سیستم زیر مجموعه اش که در یک ونیم ماه دسته گل به آب دادند خودش زیر سوال است.

0
0
زریبار22 سه شنبه 11 فروردین 1394 | 19:29

اولا دزدی کاری دور از وجدان و انسانیت است و انشالله با یاری خدا روزی کسایی که اینکارو کردن رسوا میشن. ثانیا مدیری که شما ازتوانایی هاش دم میزنین چرا اینقدر زود از عرصه خارج شد؟من هجده سال و خورده ای توی این مجموعه هستم مدیران زیادی اومدن و رفتن. ....اما نمیدونم مدیر شما چرا اینقدر زود از عرصه خارج شد. . . . !!!!؟؟؟؟؟

پاسـخ

هم زبانسه شنبه 11 فروردین 1394 | 16:25

0
0

کامنتاها رو خوندیم راستش ما کارمند شبکه بهداشت مریوان نیستیم ولی معلومه اکثریت کارمند. خود مجموعه هستن- چون اکثرا به دید غرض و تعصب مطلبی ارائه دادن -متاسم بخاطر مدیر بیچاره ای که با همچین کسانی کار میکنه -اولا غرض شخصی و کینه توزی عده ای باعث تخریب خود مجموعه و ابروریزی میشه- دوما واقعا از خودتون پرسیدین اگه مسئول بدی دارین اگه نالایقه چرا این همه اعتبار ی. که دادن خرج بیمارستان بکنن چرا اعتبارش گم یا ........نشد اگه نالایقه پس داره اعتبارو با فاکتور براتون هزینه میکنه اگه مسولاتون مشکل دارن چرا وقت میزارن و مشغول سرو سامان دادن به بیمارستانتون هستن -؟!!!چرا بیطرفانه قضاوت نمیکنید یعنی آنقدر با هم مشکل دارید- اگه رییس یا مدیرتون بدن پس بقیه کارمندا چه کسانی هستن ؟همتون که داخل مجموعه آنقدر با هم مشکل دارین وای بحال مردم بدبخت مریوان - ماشینی که دزدیده شود بنظر خودتان مسولش کیست ؟آغا دزده یا راننده یا نگهبان بی ملاحظه - شما که همه شما که مسولیت دزدی را گردن رییست میاندازی پس نگهبانی که استخدام شده و راننده ای که ماشین در اختیار اوست ،مسئول چه هستند؟ راننده ای که مسئول اعزام و بسلامت رساندن عزیزان ما است این وسط چه وظیفه ای دارد؟وجدانتان کجا رفته ؟شاید باز اتفاق بیفتد شاید دسیسه چینی عده ای جهت مخدوش کردن چهره افراد خدمتگزار است ایا جای انصاف است - مگر مدیر شبکه قبلی اسمش لو نرفته برای ...... که داخل شهر پیچید به ما گفتن شش ماه بوده هر چی .........- واقعا بعضی وقتها باید گذشته را زود فراموش نکرد- دوستان گفتند از داخل مجموعه- ما بی تقصیریم- اگه مسئول قبلیتون خوب بودن چرا زود عوض شدن کجای کار میلنگید که؟. ....

پاسـخ

کارمندسه شنبه 11 فروردین 1394 | 17:29

0
0

چشم و گوش بسته و با شنیدن قضاوت کردن؟؟؟؟ راستی شنیده ایم مدیر شبکه قبلی د ارن خودشونو برای انتخابات مجلس با یکی از کسانی که همش کارش شرکت کردن تو انتخابات مجلسه آماده میکنه بنظر شما اگه خدای نکرده ما جای ایشون بودیم همچین جسارتی با دوستشون به خودمون میدادیم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

زریبار22سه شنبه 11 فروردین 1394 | 19:30

0
0

اولا دزدی کاری دور از وجدان و انسانیت است و انشالله با یاری خدا روزی کسایی که اینکارو کردن رسوا میشن. ثانیا مدیری که شما ازتوانایی هاش دم میزنین چرا اینقدر زود از عرصه خارج شد؟من هجده سال و خورده ای توی این مجموعه هستم مدیران زیادی اومدن و رفتن. ....اما نمیدونم مدیر شما چرا اینقدر زود از عرصه خارج شد. . . . !!!!؟؟؟؟؟

0
0
کارمند شبکه پنجشنبه 7 آبان 1394 | 15:26

چ ن ادمهای بی سروپای مثل شماهستن زریوار۲۲لیاقت شما همینه بااون مدیر جدیدتون اره ۲۲گوج عنبر

پاسـخ

حسودیسه شنبه 11 فروردین 1394 | 20:26

0
0

امام علی می فرمایند
1.حسود زود خشمگین می شود و دیر کینه از دلش می رود.

2.حسد بدن را فرسوده و علیل می کند .

3.حرص وتکبر و حسادت انگیزه های فرو رفتن در گناهان است.

4.حسد دردی بی درمان است.

5.حسد خوی فرو مایگان و تنگ نظران است.

6.حسادت دام بزرگ ابلیس است.

7.حسادت زندان روح است.

8.حسادت بد ترین بیماری است.

9.حسادت مرکب رنج است.

10.ثمره حسادت بد بختی در دنیا وآخرت است.
قابل توجه حسودان مواظب خودنان باشید
دکتر سایه میری جایگاهش در دل ها خیلی سنگین و محکمه با این حسادت ها راه بجائی نمی برید عزیزان

پاسـخ

باب اسفنجیسه شنبه 11 فروردین 1394 | 20:28

0
0

باب اسفنجی و دوستانش
اگه برگشتین اون آمبولانس و بقیه املاک شبکه رو هم باخودتون بیارید
اون دار و دسته هم که جمع کردین بذارین پشت آمبولانس

0
0
خوی سه شنبه 11 فروردین 1394 | 23:58

ملوان زبل خودت میدونی که این اصطلاح را فقط تو بکار میبری اگه راست میگین و خیلی ادعاتون میشه شما و دارو دسته ات چرا پیداش نمیکنین و برای ما یه بوق هم بزنین کافیه!!!!

0
0
باب باب اسفنجی چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 00:26

در لیاقت و توانای مدیر ما همین بس که با یک اشاره ایشان تو را از این شهر بیرون کردند. ها ها ها

0
0
باب باب اسفنجی چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 08:44

ملوان جان تو که پست حفاظت از اموال و املاک را داری کجا بودی که آمبولانس را دزدیدند؟؟؟ ها بگم پستتو ازت بگیرن ؟؟؟ بگم ؟

0
0
پرستار پنجشنبه 7 آبان 1394 | 19:57

باب اسفنجی آمبولانس دانشگاه است رفیقات بردن حتما پیگیری ش کن اسفنجی گوجه بااین رییس ******

پاسـخ

کاردانسه شنبه 11 فروردین 1394 | 20:33

0
0

میگن یه بنده خدایی از کارمندای بوعلی اون روزی که جناب***** و آقای * * را خلع ید کردند گفته بودن خدا رحم کرو وگرنه
"یه ره تلاقه م که وته بو ئه گه ر دوی مانگی ته ری رئیس بیایا وه زیری سه رش استیضاع که رینی"

پاسـخ

سیتم75سه شنبه 11 فروردین 1394 | 20:58

0
0

برای مدیر قبلی شبکه بی دلیل مشکل تراشیدند این مشکلات که الان در سطح شبکه راانداختند بهانه ای برای جابجایی مدیر فعلی است که کار عده ای خاص در سطح استانی و شبکه است.

پاسـخ

اولین شهروندچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 00:24

0
0

طرفداران ******** اول با به به و چه چه و طلبکار اومدند وبعد مثل شاعران دربار سامانی و غزنوی شروع کردند به شاعری و بعد شروع کردند به بازی با احساسات ممردم شریف و عزیز مریوان و سپس حمله کردند به پرسنل شبکه که آدمهای الاف و بیکاری هستند و آدمهای بدی هستند و .... خوب: پاسخ تعریف وتمجیدهای مدیر لایق ونمونه همزمان دارای 2 پست معاونت را که دادیم وضعیت بیمارستان و درجه بندی و مرگ و میر مادذان باردار را که دادیم و لایق گرفتن یک جایزه هم نبودین حال بمان ظهور بانوی دربار و ملکه و فلان . ام شما فرض کنین که بجای یک آمبولانس پانکی اسقاطی یک سرنگ دزدیده شده مگر همین مدیر توانا و امنیتی شما در بالای همین صفحه نفرموده که قضیه امنیتی است خوب شما دارین با شعور و احساسات مردم مریوان بازی میکننین مردمی که ناموس و زن و بچه اشونو به دست شماها می سپارند که از آنها مراقبت بشه وقتی کسی تونسته وارد بیمارستان بشه و یک آمبولانس بدزده میتونه یک مریض یک بچه و یا اصلا یک ماشین مراجعه کننده در محوطه بیمارستان را بدزده و یا یک عملیات خرابکارانه انجام بده این مردم به قول شما فهیم !!! یعنی این چیزها را درک نمیکنند و نباید نگران باشند و فکر کنند سیستم بی صاحب است؟؟؟ و اما توهین به پرسنل : خوبه کم کم داره ماهیتتونو نشان میدین همون مدیری که وقتی میرفت توی بخشها برای پرسنل کیک وساندیس میخرید و میبرد فکر میکرد که یک پرسنل لیسانس یک بچه است که بایک کیک و ساندیس گولش بزنه!!! الان که حال نمیگم خودش یکی از طرفدارانش که اینجوری داره به پرسنل حمله میکند و آنهاراالاف و بیکار و بی لیاقت میخواند دارد ماهیت این مدیر فهیم و اطرافیانش را نشان میدهد؟؟؟ و اما این مدیر با این شرایط که شما تعریف میکردین باید تا حال 10بار استعفا میداد چون در کشورهای متمدن مدیرانشان این همه لیاقت و شایستگی ندارد و با کوچکترین مشکلی اول مدیر ارشد سیستم استعفا مینویسد . پس ریسس دانشگاه و مدیر شبکه اگه دارای این خصوصیات هستین که دوستانتان میگن استعفا بدین و دل به پستهای بالاتر خوش نکنین فکر کنم برگردین روستاتون بهار نزدیک است شاید هنوز ***** نگرفته باشند.

پاسـخ

منتقدچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 00:48

0
0

با سلام
ببخشید نظرات جالب و خوب هست ولی متاسفانه شبکه بهداشت در تمام سطوح نظارتی مشکل دارد چون در مطب ،آزمایشگاهها ,بیمارستان حرف هیچ مدیرو سرپرستی خریداری ندارد و همه پرسنل سلیقه ای و با مهارت و تجربه انجام وظیفه میکنند و این امر تنها برای اشخاص ثالث و بیطرف مشهود هست لذا در سطح مدیریت شهرستان باید بازنگری گردد. وقتی در شهرستانهای دیگر به حوزه سلامت مراجعه میکنی آنوقت مشخص هست همشهری !

پاسـخ

همکار ✋چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 01:22

0
0

دوستان عزیز با سلام وعرض ادب وتبریک سال نو،خواهش می کنم به دیگران توهین نکنید شما عزيزان همه تحصیلکرده وکار مند هستی نظرات سازنده بدهید نه اینکه به مدیران قبلی وفعلی توهین و فرماندار و نماینده را به چالش بکشید،رسانه وفضای مجازی برای پیشرفت سازنده ونظرات سازنده ومفید است خواهش می کنم به همکاران دوستان خودمان که همگی در این سیستم نظام سلامت زحمت می کشیم زیر سوال نبریم(مخصوصا شما بزرگوار زریبار22،اگر انتقاد می کنید مودبانه ودور از توهین باشد باید از این اصطلاحات توهین آمیز دوری کنیم )باید کمک کنیم مشکلات را حل کنیم

پاسـخ

سیدچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 08:46

0
0

ررراسی یی آآآآمبولانسه اُاُاُرا پیدا نیه وود؟/ نیه زانم عععجیبه هاهاها کو؟

پاسـخ

منتقدچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 13:57

0
0

با سلام
آقا یا خانم که با نام کارمند نظر گذاشتید .متاسفم برای ما مردم مریوان که سلامتیمون رو بدست آوردی چون شما دیدیم .من به خداوند خدا کارمند شبکه نیستم اما از نظرات شما فهمیدم که شما میخواهید عقده دلتون رو در این وقت خالی کنید .مگه داریم در مورد دزدی آمبولانس بیمارستان نظر و هم فکری میکنیم یا در مورد عقده های شخصیت.
الان باید شما که کارمند اون مجموعه هستید گریه میگردید. مریوان خودش کم مشکل نداره که دزدی آمبولانس بیمارستان هم بهش اضافه شه .مدیر قبلی یا هر شخص دیگه ای که الان در اون مجموعه نیست باید چکار کنه که شما عرضه نگه داشتن یک آمبولانس که اموال خودتونه رو ندارید.گیرم که مدیر یا هر شخص دیگه ای که اونجا نمونده برای انتخابات بخواد کاندید بشه شما فقط یک رای در زمان انتخابات دارید و میتوانید رای ندید ولی دیگه وکیل وصی مردم نیستید .انتخابات کجا و دزدی آمبولانس کجا .
چه ربطی به هم دارند .
من که ربطی به اون مجموعه نداره از این نظراتتان میفهمم که شما عقده های خودتون رو دارید در میکنید .
فکری بحال پیدا شدن آمبولانس کنید

پاسـخ

جگرچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 19:28

0
0

بیمارستان حاشیه
جناب آقایان اخراجی ها
یه مترون و یه سرپزست واسه بیمارستان حاشیه میخان
اسمتون رو نبشتند
آماده باش نیازی به غزنوی و ساسانی نیست فقط تسبیحات هم ببر

0
0
جیگر چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 21:50

اِ از کی تا حالا مبصرم شدین و اسم آدم بدا را مینویسین. تو را خدا فقط ضرب در نزن.

0
0
حمه پنجشنبه 7 آبان 1394 | 20:04

شماخودتون حاشیه هستی وشدی تواین مدت بیمارستان تون شده ****خونه بااین مدیریت الکی تون جیگر مواظب خودت باش

پاسـخ

-----چهارشنبه 12 فروردین 1394 | 19:40

0
0

میگم شاید ماشینو جدی جدی عده‌ای قایم کردن نظر شما چیه؟؟؟؟ اخه ماشین کوچه و خیابان کمه دزده میاد ماشین بیمارستان رو بدزده، ایا؟؟؟؟؟

آیا امکانش هست آیا؟؟؟؟؟؟

واقعا دزدی شده؟؟؟؟
آیا میشه کسی جرات کنه از بیمارستان دزدی کنه؟
مگه تا حالا چند بار دزدی شده که الان دومین باره؟؟؟
راستی دزد کیه؟؟؟؟؟
میخواین با ابروی چند نفر بازی کنین؟؟؟ یه نفر دو نفر....

راستی چند راحت ماشینو بردی کار اسونیه؟؟؟؟

فردا نوبت چیه؟کیه؟و کدوم بخش؟؟؟

پاسـخ

داستانچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 20:05

0
0

داستان مدیرشبکه فقید ودوستان سفرکرده ش
اگر داری تو عقل و دانش و هوش

بیا بشنو حدیث گربه و موش

بخوانم از برایت داستانی

که در معنای آن حیران بمانی

از قضای فلک یکی گربه

بود چون اژدها به کرمانا

سر هر سفره چون نهادی پای

شیر از وی شدی گریزانا

روزی اندر شرابخانه شدی

از برای شکار موشانا

ناگهان موشکی ز دیواری

جست بر خم می خروشانا

گفت کو گربه تا سرش بکنم

پوستش پر کنم ز کاهانا

گربه این را شنید و دم نزدی

چنگ و دندان زدی بسوهانا

ناگهان جست و موش را بگرفت

چون پلنگی شکار کوهانا

موش گفتا که من غلام توام

عفو کن بر من این گناهانا

گربه گفتا دروغ کمتر گوی

نخورم من فریب و مکرانا

گربه آنموش را بکشت و بخورد

سوی مسجد شدی خرامانا

بار الها که توبه کردم من

ندرم موش را بدندانا

آنقدر لابه کرد و زاری کردی

تا بحدی که گشت گریانا

موشکی بود در پس منبر

زود برد این خبر بموشانا

این خبر چون رسید بر موشان

همه گشتند شاد و خندانا

هفت موش گزیده برجستند

هر یکی کدخدا و دهقانا

برگرفتند بهر گربه ز مهر

هر یکی تحفه‌های الوانا

نزد گربه شدند آن موشان

با سلام و درود و احسانا

لایق خدمت تو پیشکشی

کرده‌ایم ما قبول فرمانا

گربه چون موشکان بدید بخواند

رزقکم فی السماء حقانا

من گرسنه بسی بسر بردم

رزقم امروز شد فراوانا

هرکه کار خدا کند بیقین

روزیش میشود فراوانا

بعد از آن گفت پیش فرمائید

قدمی چند ای رفیقانا

ناگهان گربه جست بر موشان

چون مبارز به روز میدانا

پنج موش گزیده را بگرفت

هر یکی کدخدا و ایلخانا

دو بدین چنگ و دو بدانچنگال

یک به دندان چو شیر غرانا

آندو موش دگر که جان بردند

زود بردند خبر به موشانا

پنج موش رئیس را بدرید

گربه با چنگها و دندانا

بعد از آن متفق شدند که ما

می‌رویم پای تخت سلطانا

تا بشه عرض حال خویش کنیم

از ستم‌های خیل گربانا

گربه کرده است ظلم بر ماها

درد دل چون به شاه خود گفتند

شاه فرمود کای عزیزانا

من تلافی به گربه خواهم کرد

که شود داستان به دورانا

بعد یکهفته لشگری آراست

سیصد و سی هزار موشانا

همه با نیزه‌ها و تیر و کمان

همه با سیف‌های

یکه موشی وزیر لشگر بود

هوشمند و دلیر و فطانا

گفت باید یکی ز ما برود

نزد گربه به شهر کرمانا

یا بیا پای تخت در خدمت

یا که آماده باش جنگانا

موشکی بود ایلچی ز قدیم

شد روانه به شهر کرمانا

خبر آورده‌ام برای شما

عزم جنگ کرده شاه موشانا

یا برو پای تخت در خدمت

یا که آماده باش جنگانا

گربه گفتا که موش گه خورده

من نیایم برون ز کرمانا

لیکن اندر خفا تدارک کرد

لشگر معظمی ز گربانا

گربه‌های براق شیر شکار

از صفاهان و یزد و کرمانا

لشگر گربه چون مهیا شد

داد فرمان به سوی میدانا

در بیابان فارس هر دو سپاه

رزم دادند چون دلیرانا

جنگ مغلوبه شد در آن وادی

هر طرف رستمانه جنگانا

آنقدر موش و گربه کشته شدند

که نیاید حساب آسانا

حملهٔ سخت کرد گربه چو شیر

بعد از آن زد به قلب موشانا

موشکی اسب گربه را پی کرد

گربه شد سرنگون

شاه موشان بشد به فیل سوار

لشگر از پیش و پس خروشانا

گربه را هر دو دست بسته بهم

با کلاف و طناب و ریسمانا

گربه چون دید شاه موشانرا

غیرتش شد چو دیگ جوشانا

همچو شیری نشست بر زانو

کند آن ریسمان به دندانا

موشکان را گرفت و زد بزمین

که شدندی به خاک یکسانا

لشگر از یکطرف فراری شد

شاه از یک جهت گریزانا

از میان رفت فیل و فیل سوار

مخزن تاج و تخت و ایوانا

هست این قصهٔ عجیب و غریب

یادگار عبید زاکانا

جان من پند گیر از این قصه

که شوی در زمانه شادانا

غرض از موش و گربه برخواندن

مدعا فهم کن پسر جانا

0
0
احمد پنجشنبه 7 آبان 1394 | 19:54

عزیزم بخش زایشگاتون شده ***** *****مردم ما آگاه ترازاین حرفان داستان گوج

پاسـخ

همشهریچهارشنبه 12 فروردین 1394 | 21:01

0
0

آقای عزیز(جگر )با سلام وعرض ادب خدمت جنابعالی،خواهش می کنم که به کسی توهین نکنید ماهیت خودتان راییشتراز این مشخص نکنید نظرات سازنده و منطقی دهید برای پیشرفت سیستم، نه از روی غرض و بی ادبی.با تشکر

پاسـخ

ریاستپنجشنبه 13 فروردین 1394 | 01:12

0
0

ریاست طلبی را می بایست بخشی از دنیاطلبی انسان دانست؛ زیرا قدرت و ثروت از زینت های دنیاست و کسانی که به این سمت و سو کشیده می شوند، کسانی هستند که دنیا، چشم و دل ایشان را بسته و هواهای نفس، راه آخرت را بر آنان سد کرده است.تمامی این داستان ها وتلاش های برادران برای تخریب چهره شبکه بهداشت ناشی از غم ازدست دادن جایگاه بوده است.مگراین جایگاه ومقام ومنزلت جزدردسر گرفتارآمدن درچنگ حسودانی چون شما چه دارد؟اندکی دندان برجیگربگذارید شایدخدابازقسمت کرد که به قدرت ومقام برگردید پناه برخدا اگرسامان مردم بدست کینه توزانی چون شما بیافتد.البته بعیداست گذشته حضرات برکسی ازجمله مسئولین شهر ومسئولین دانشگاه پوشیده باشد.برکسی پوشیده نیست که این جاه طلبی برای حضرات تااندازه ای ویرانگر شده که حاضرند بیمارستان ها آتیش بگیرد بلکه نگاه به سوی آنها برگردد وفرجی حاصل گردد.

پاسـخ

رئیسپنجشنبه 13 فروردین 1394 | 01:14

0
0

این جر وبحث ها وخودکشی ها نتیجه آزمندی و جاه طلبی دونفره .دونفر که همه میشانسنشون یه نفرکه واسه یه میزویه کارتابلی که ازش گرفتن آتیش گرفته وحالا میخاد بااین سروصداها دادی بستاند واون یکی هم که دلش برای منصب ومقام خلع شده ش خونه.دنیارو سرش خراب شده و ماشاالا ازبیکاری هم فوله

پاسـخ

دل نوشتهپنجشنبه 13 فروردین 1394 | 01:16

0
0

دل نوشته های یه زحمتکش
ای یادش بخیر
یادش بخیر اون روزایی که من رئیس بودم و رئیسم مدیر بود.هرچندنامردا هیچ وقت ابلاغش رو مدیر نزدن وآرزوی تبدیل این سرپرستی به مدیریت هنوز توخون ماس.یادش بخیر اون روزا تو اون بیمارستان باابهت قدم می زدیم.اسمم رئیس نبود ولی کارم کار رئیسا مگه کسی جرات می کردکارنکنه تامن وتسبیحم رومیدیدن هرکی ازیه طرفی میپرید روکارش الانشم متخصص ها توخواب هزیون میگن واسم مارومیارن.توجلسات روبگوقبل ازهمه شروع می کردم وبعدازهمه کوتامیومدم رئیسم هم نیگام میگرد وقندتودلش آب میشد.کی دیده یه آدم به این توانائی هم رئیس هم مدیرداخلی هم مترون وهم وزیرامورخارجه!!!!این همه مدیراومدن ورفتن کسی ماروآدم حساب نکردتازه داشتم تحول میدادم به وزارت بهداشت که برامون توطئه کردن.حالا چی؟!حالابااین همه استعداد ماروکردن تواون سوراخ هرچه هم دادبزنیم حتی دوستان ودورو بری های خودمم نمی شنوند.ای روزگار الانم که آمبولانس رو بردن میترسم ماروهم ببرن .ولی کجاببرن!؟ولش کن هرجاازینجابهتره اصلا بیان ببرن وزارت!والا؟خوب چیمون کمه !ای هاوار یکی بشنوه صدای من رو .یادش بخیر اون روزا ...

پاسـخ

داغ سیدپنجشنبه 13 فروردین 1394 | 09:53

0
0

سید چیکارش کردی!!!
داغش گرونه!!!!
دلش پره!!!
طفلک پیشونیش مشکیه وسرخ شدنش رو نمیشه دید

پاسـخ

--------پنجشنبه 13 فروردین 1394 | 11:06

0
0

راستی خبر ندارین؟بخاطر آمبولانس آنقدر بحث داغه!!!!!!!!
الان یه عده ای بخاطر آمبولانس که قایم شده یا دزدی شده، شاکین؟ آیا خبر دارید که بر اثر کم کاری همون مدیر بالایقت به علت عدم ارسال و ثبت نیازمندیهای بیمارستان در خصوص تخت 100 عدد - یخچال و کمد کنار تخت تلویزیون و غیره سهمیه مریوان به میزان پانصد میلیون تومان. قطع گردید. آخه درخواستی نشده!!!هه
راستی جناب ع و د ب تختها و بقیه وسایل کجا ثبت شدن که مردم پیگیریش کنن ،مردم آنقدر دنبال تخت خالی نباشن - از خودت پرسیدی میخوای سهمیه ای که حق یه شهره به کدوم شهر دیگه تقدیمش کنی لابد فکر کردین تشویقتون میکنن،اگه بگید ما چیزی کم و کسر نداریم راستی امبولانسه کجا قایم شده؟خبر داشتنی بگو بزار اعلام بشه به اینم نیازی نیست -آخه شهرمون نیست امکاناتش زیاده چرا کم بیاریم -

پاسـخ

آمبولانسجمعه 14 فروردین 1394 | 08:22

0
0

منابع خبری اعلام کردند که عده ای از همشهریان در روز طبیعت آمبولانس بوعلی را در کوههای اطراف در حین چرا دیده اند و علت فرار خودش از آشیانه را دلتنگی اعلام کرده و گفته تا پایان فصل بهار به شهر باز نخواهد گشت.همچنین اعلام کرده که برای حمایت از محیط زیست دیگر حضر نیست از بنزین استفاده کند او اکنون از گیاهن و علفای سبز تغذیه میکند و برای علف زمستان نیز فکرهایی دارد.

پاسـخ

سلامپنجشنبه 27 فروردین 1394 | 13:43

0
0

یکیماشین دزدیده بود و رفت رنگش و عوضکرد طوری که کسی نمیتونست تشخیصبده این همون ماشینه \\r\\nسوار شداومد تو شهر بلافاصله دستگیرش کردند میدونین چرا چوناتوبوسدوطبقه شرکتواحدرد دزیده بود \\r\\nاین امبولانس دزدیده نشده. انگیزهاش هم سرقت نیست . وقتی نظرات رو میخونینمیفهمین که یک سیستم موافقو مخالف توی شبکه وجود داره ک حاضره برای ضایع کردن طرف مقابل از مادرانی که حین زایمان به شهادت میرسند هم مایه بذاره تا چه برسهبه سرقت امبولانس !!!!!\\r\\n\\r\\nخلاصه نه مدیر رو مقصر بدونین نه نگهبان رو نه راننده و دوربین !! جای دوری هم دنبال دزدان نگردین \\r\\nکسی باشه قشنگ این نظرات روبخونه میتونه دزده رو پیدا بکنه.حاضرم قسم بخورم اقا دزده خودش هم نظرشو گفته

0
0
اولین شهروند شنبه 23 خرداد 1394 | 09:36

دوست عزیز من هم با نظر شما موافقم اگه کاسه ای زیر نیم کاسه نبود که رییس دانشگاه نامه تقدیر و تشکر برای مدیر شبکه نمیفرستاد و میبایست ******** میکرد . کی به کیه بیت المال کیلویی چند ؟ خودشون خوش بگذرونند *** ***** بقیه.

پاسـخ

شهروندجمعه 8 خرداد 1394 | 10:13

0
0

با سلام خدمت دوستان عزیز متاسفم واسه بیمارستانی مثل بوعلی مریوان که به این راحتی ها دزدان بی شرف بتونن انقدر ساده و اسان هه ر چی دوست دارن بدزدند باید از این به بعد وقتی فردی از خانواده بستری شد اونجا خودمون بریم واسه نگهبانی وگرنه میدزدنش بهدش هم امبولانس دیگه میخواهن بازم متاسم واسه نیرو های امنیتی بیمارستان پس نگهبانو ونیروهای امنیتی کجا بودن اوناد مثل روز روشن کارهای خودشونو بدون هیچ دلهره ای میکنند!

پاسـخ

شهروند2یکشنبه 24 خرداد 1394 | 15:21

0
0

شهروند عزیز من با شما موافقم
ولی راستش احساس میکنم حسودیتون شده
خدا بهت صبر بده و غم آخرتون باشه
جهت اطلاعات بیشتر مراجعه فرمائید به کامنت تحت عنوان "حسودی" در همین صفحه

پاسـخ

کردستانسه شنبه 29 دی 1394 | 00:05

0
0

من در باره آمبولانس دزدی آگاهی کافی ندارم.ولی اگه کسی آمبولانسو دزدیده دستش درد نکنه به نوبه خودم کمال تقدیر وتشکر دارم.از آقا دزده..ولی اگه مجبور نبودم پامو تو بیمارستان بو علی مریوان نمیزاشتم. من انتقادی از دکترایی بیمارستان ندارم حداقل تو این چند روز که همراه بیمار بودم.ولی مشکل اصلی بیمارستان گردانندگان اصلی آن یعنی خدمه ونگهبانان ولی این هم شامل چند نفر میشود.طرز برخورد وشیوه درمان وبيان. بزرگترین واصلی ترین عامل خوب یا بد بودن بیمارستان است.وقتی یکی از نگهبان بخش. به جای توجیه کردن طرف.این شیوه برخورد میکنه.. عین جمله. مثل ** سرتو انداختی پایین کجا مگه ما اینجا کشکیم. ..اگه جوابشو بدید کلانتری فورا. اگه جوابشو ندی بغض میشه. اینو خودم شاهد بودم. که آقای به اسم ****. این چنین برخورد کرد.خوب این سبب میشه که حتی اگه بیمارستانی تو شهرم نباشه. اگه مدیر بیمارستان را هم بدزدند. واسه من تاسف وناراحتی نداشته باشد. در انتخاب دقت کنید اینها مستقیم با مردم در ارتباط هستند. برخورد ناسالم یکی دو نفر باعث تنفر از همه میشه.این همان ضرب المثل کردی خودمان است.که..........

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی