شعار قانون مندی مسئولین
شنبه 16 آبان 1394 / 09:18|کد خبر : 2061|گروه : اجتماعی

حاشیه جدید شورای شهر مریوان با طعم برنج / اقدام فرمانداری درباره مصوبه شورای شهر غیر قانونی بود؟

شورای شهر مریوان در مصوبه ای با اهدای پاداش(غیر نقدی)، دو کیسه برنج پاکستانی از درآمدهای شهرداری به اعضای خود پاداش داد.

شورای شهر مریوان در مصوبه ای با اهدای پاداش(غیر نقدی)، دو کیسه برنج پاکستانی از درآمدهای شهرداری به اعضای خود پاداش داد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، شورای شهر مریوان در مصوبه ای در تاریخ 19 مهرماه سالجاری مصوب کرد که سبد کالای با قیمت مشخص به کارگران و کارکنان شهرداری و اعضای شورا خریداری و اهدا شود. در ادامه این مصوبه آمده است 2 کیسه برنج به ارزش 110 هزار تومان پاداش به اعضای شورای شهر و به همراه کلیه کارکنان قراردادی و پیمانی و ... از محل درآمدهای شهرداری اهدا شود.


اقدام پسندیده شهرداری و شورای شهر مریوان جهت کمک و اهدای پاداش دو کیسه برنج به کارگران و کارمندان شهرداری اعم از قراردادی و پیمانی و ... جای تقدیر و تشکر دارد. اما تصویب پاداش(غیر نقدی) برای اعضای شورای شهر از درآمدهای شهرداری طبق قانون شهرداری ها خلاف و غیر قانونی می باشد. 


چند ماه گذشته در 31 تیرماه سالجاری شورای شهر در جلسه ای مصوبه ای را تصویب کردند مبنی بر اینکه شهرداری به هر کدام از اعضای شورای شهر 1 میلیون تومان به عنوان پاداش به آنان اهدا کند. که زریوار خبر با انتشار این خبر و پیگیری های فرمانداری این مصوبه در کمیته انطباق فرمانداری رد شد. لینک خبر


اما آنچه قابل تأمل است چرا فرمانداری مصوبه 19 مهرماه شورا را که مجددا پاداش (غیر نقدی) برای خود مصوب کرده اند را رد نکرده است.


یکی از مسئولین مریوان در پاسخ به پیگیرهای خبرنگار ما در خصوص عدم اعتراض و رد مصوبه شورای شهر، گفت: انتشار این موضوع در سایت فاقد ارزش خبری است و خواستار عدم انتشار این خبر شد.


زریوار خبر با تأکید بر اینکه کلیه کارکنان شهرداری اعم از کارگران و کارکنان پیمانی، قراردادی و .. حق دریافت پاداش نقدی و غیر نقدی را دارند و حق مسلم آنهاست، تصریح می کند با توجه به قانون که در ادامه این خبر می آید تصویب پاداش نقدی و غیر نقدی برای اعضای شورای شهر به هر شکل که شهرداری را موظف به پرداخت آن کند غیر قانون و فرمانداری به عنوان مسئول و نظارت کننده بر مصوبات شورا مسئول بوده و این سوال مطرح می شود چرا کمیته انطباق فرمانداری مصوبه را جهت اصلاح به شورا بازنگردانده و خواستار تغییر مصوبه و حذف اعضای شورای شهر از دریافت پاداش نشده است؟!


آنچه مهم و قابل توجه است نه دو کیسه برنج بلکه تصویب مصوبه ای است که طبق قانون شهرداری ها خلاف قانون محسوب می شود. لینک خبر


چرا کمیته انطباق فرمانداری با توجه به انتشار این مصوبه قبل از برگزاری جلسه کمیته انطباق در سایت زریوار خبر نسبت به  این مصوبه اعتراض و آن را رد نکرده است؟! آیا فرمانداری مریوان نمی توانست مصوبه را اصلاح کند و یا مصوبه را جهت اصلاح به شورا بازگرداند. اگر فرمانداری مریوان مصوبه دو کسیه برنج 50 هزار تومانی برای هر کدام از اعضای 11 نفره شورای شهر را بی ارزش می داند آیا تصویب این مصوبه را نیز غیر قانونی نمی داند؟

 

حاشیه ی جدید شورای شهر مریوان با طعم برنج / اقدام فرمانداری درباره مصوبه شورای شهر غیر قانونی بود؟

 

حاشیه ی جدید شورای شهر مریوان با طعم برنج / اقدام فرمانداری درباره مصوبه شورای شهر غیر قانونی بود؟

 

 

زریوار خبر در این گزارش بدون هیچ پیش داوری و قضاوتی از مسئولین و فرمانداری مریوان می خواهد جهت روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی و اینکه آیا بند دو مصوبه 19 مهرماه سالجاری شورای شهر مریوان قانونی بوده است یا خیر؟ پاسخ گو باشند.

 

انتهای پیام/ ک.ج

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

آفتابشنبه 16 آبان 1394 | 12:47

0
0

احسنت آقای ج برای این خبرت، واقعا جالب بود

پاسـخ

انتقامشنبه 16 آبان 1394 | 13:04

0
0

با این کارات بالاخره یک روز سرت رو از دست می دی. این یک هشدار بسیار جدیه، می گی نه امتحان کن. آقای ک . ج یک بار جستی دو بار جستی بالاخره تو دستی و سرت بالای داره. برو با همکارای مرکز استانیت آی پی من رو کنترل کن، ولی نمی تونی من رو بگیری ولی من تو رو می گیرم و زهرم رو بهت می ریزم، کامی جون.

0
0
جمیل شنبه 16 آبان 1394 | 18:32

عزیزم نگران نباش . کسی اینقد پیگیر نیست ک برنج ازت بگیره و بهت نده .!!!! واسه دو کیسه برنج خبرنگار نکش . بیا تو گذر خودم برات سه کیسه میخرم دو قوطی رب هم میزارم روش .

0
0
همشهری یکشنبه 17 آبان 1394 | 12:39

به نظره بنده یکی از سایت های خبری و اطلاع رسانی خوب در استان زریوار خبر است ما ها در سایه ارتباط ها و تماس های فرهنگی رشد می کنیم .دانستن حق مردم است افکار عمومی را نباید نادیده گرفت اتفاقا زریوار خبر موجب رشد فرهنگی شهرستان شده و ما به وجود چنین رسانه ای در شهرمان و بنام شهرمان افتخار می کنیم .

0
0
حاجی.م دوشنبه 18 آبان 1394 | 11:22

نه بابا چقد اعتماد به نفس داری
آقای ج. اینا فقط زبون دارن نگران نباش اگرم میشناسیش به دل نگیر چون الان خودش بدجور پشیمونه
بعضیا وقتی دلشون میخواد زیر ذره بین برن هرکاری میکنن حالاهم میخوان قاتل بشن و معروفتر
نمیدونم چرا اسمشو گذاشته انتقام!!! یعنی انقد رو مخش رفتین؟ پیشنهاد میکنم بازم کارتونو ادامه بدین و اینجور تهدیدات رو جدی نگیرین که همش خواب و خیاله استاد
زریوار همیشه زریوار بمون که مردم باهاتن

0
0
نگین چهارشنبه 20 آبان 1394 | 10:09

سلاو بو هموتان
بنظر من فرمانداری و مسئولین نظارت کننده باید در مقابل هر عمل غیر قانونی بایستند. بی توجهی مسئولین نشان از **** است . **** دولتی شاخ و دم نداره وقتی روز روشن عمل خلاف قانون رخ داده چرا کسی پاسخگو نیست . لطفا زریوار خبر مجددا پیگیری کن ببین آیا اقدامی کردن یا نه. از مسئولین دولت تدبیر و امید که شعار پاکی سر می دهند انتظار برخورد می رود.

0
0
مرلین جمعه 6 آذر 1394 | 02:01

..زریوار خبرم بیخیالش باش یه تار مو از سرتون کم بشه 100میلیونم خرجش باشه پیداش میکنم حقشو میزارم کف دستش..کاملا جدی هم هستم

پاسـخ

شهروندشنبه 16 آبان 1394 | 13:53

0
0

فرمانداری باید باسخگو باشد نمیشه فقط بخاطر اینکه دو کیسه برنج گرفتن ازشون گذشت . سوالی که پیش میاد اینه آیا فرمانداری آن را تصویب کرده که اگر تصویب شده باشه وا وی لا است. لطفا مسئولین استانی پیگیری کنند . چه خبره !!!!!!!!!!!!!!

پاسـخ

در جواب به انتقامشنبه 16 آبان 1394 | 14:08

0
0

خداوکیلی اینطوریشو ندیده بودیم مگه این سایت چی گفته بغیر از واقعیت . حالا مسئولین پیگیری این موضوع خواهند بود یا سرشونو زیر برف می کنند تا جوان مردمو بکشند.

0
0
هه لو شنبه 16 آبان 1394 | 15:50

جکمه های دهخدا جقد شبیه جکمه های دزد آبادیه..............

پاسـخ

منتظرشنبه 16 آبان 1394 | 16:38

0
0

آقایون مصوبه کرده بودن چه میشد حداقل برنج ایرانی میدادن تا کمکی کرده باشن به برنج کاران شمال ؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

در پاسخ به انتقامشنبه 16 آبان 1394 | 17:50

0
0

من مخاطب زریوار خبر هستم به نظرم موفق ترین سایت استانی در کردستانه
تو اگه عرضه داری خودتو نشون بده
چیه زریوار خبر کجاتو سوزونده
تو خودتو نشون بده تا همین مردم مریوان تکه تکه ت کنیم ترسوی** ***

پاسـخ

کارشناسشنبه 16 آبان 1394 | 21:06

0
0

با تشکر از زریوار خبر ،
برابر قانون شوراها مهلت اعتراض به مصوبات شورا توسط فرمانداری 2هفته می باشد که باتوجه به تاریخ مصوبه ، قطعا این کار صورت نگرفته و اعضای محترم شورا بار دیگر از اموال عمومی شهروندان منتفع شده و بیت المال را بر سر سفره هایشان بردند ، نوش جانتان !!! فقط یادتان باشد که در این شهر چه بسیار خانواده هایی هستندکه هزینه ثبت نام فرزندانشان را نداشتند و چه بسیار شهروندانی که برای نان شب محتاجند.شما که به قول خودتان اکثرا در دو سه محل شاغل هستید و مطمین از محل حق الجلسه شورا هم کمتر از حقوق شهردار را دریافت نمی کنید، ببرید و بخورید که در زمانی کوتاه نتیجه اش رادر خانواده خواهید دید.
زریوار خبر حواست را جمع کن در زیر پوشش دو کیسه برنج و غوغای آن مسایل به مراتب مهمتر در جریان است از آنها غافل نشی ، مسۆلیت عدم پیگیری و دین شرعی و قانونی را برای مسٶلین مربوطه بذار که به خاطر ملاحظات شخصی از این همه بی قانونی چشم پوشی میکنند .

پاسـخ

شهروندشنبه 16 آبان 1394 | 23:49

0
0

سلام
جدا از اینکه کار شورا در سهیم دانستن خود در این عیدی درست بوده یا نه ( که به نظر من غیر قانونی بوده ) اما به اطلاع میرسانم دو کیسه برنج هم به یک کیسه تبدیل شد و تا جایی که من اطلاع دارم فقط یک کیسه به نیروهای شهرداری داده شد!!!

پاسـخ

یک شهروندیکشنبه 17 آبان 1394 | 00:51

0
0

خیلی متاسفم برای شورای که قصدشان خدمت بود و بس،، من منکر این نمی شوم که شورا در ازای خدمت پولی دریافت نکند با عنایت به فلسفه عدالت که هیچ خدمتی بدون مزد نباید باشد . والبته قانون برای حضور در جلسات حق جلسه تعیین نموده است.باید بدانیم که عملکرد این شورا نسبت به شوراهای قبلی منفی تر بوده است . شاید جای تعجب باشد برای یک ساختمان در شهرک کوثر ده میلیون تومان عوارض در نظر گرفته شده . مگر در زیر ساخت این شهرکها شهرداری چه اقدامی کرده است . من معتقدم باید کلیه ساخت و سازها با تجویز قانون صورت بگیرد ولی چیزی که ساخته شده بر گرفته از عرف حقوقی زمان ساخت بوده و به جای چاره نباید فشار اقتصادی بر مردم آورد و آنها بخاطر عوارض شهرداری از اخذ امتیاز برق و گاز محروم شوند (البته خوشبختانه این مصوبه اجرای نشد) وقتی شهر داری حق اخذ عوارض دارد که کوچه ها اسفالت و زیر ساختهای کلیه کارهای خدماتی اماده در شهری که در کوچه هایش ماشین نمی تواند تردد نماید عوارض زیاد بی معنی است . و برای اعضای شورا که همگی خود را با کارگران زحمتکش همسان دانسته اند و بعید است . ودر پاداشها با انها شریکند . ایا در مشکلات حاضرند اگر رفته گری مشکل داشت بجاش رفته گری کنند . اقایان عدالتوباید یاد بگیرید .با تشکر از سایت زریوار خبر برای اطلاع رسانی به موقع

پاسـخ

شیر مریوانیکشنبه 17 آبان 1394 | 01:10

0
0

تواگه مردی خودتو نشون بده ببینم کی هستی ترسو درودبرزریوار خبر خودتونشون بده انتقام ترسواگه راست میگی اسمت وبگو.....ً....

پاسـخ

شهروندیکشنبه 17 آبان 1394 | 01:39

0
0

هر دم از این باغ بری میرسد

تازه تر تز تازه تری میرسد

یه برگ افتخار دیگه به عزیزان شورا اضافه شد .کباب و برنج و ...........طفلکیا

پاسـخ

اهورایکشنبه 17 آبان 1394 | 07:48

0
0

سلام یه سری مسایل اینقد جزء یه که ارزش گذاشتن تو سایتم نداره

پاسـخ

غفتیکشنبه 17 آبان 1394 | 07:50

0
0

درود بر شرف وعظمت خبر نگار زریوار خبر.شای این بندگان صالح ودرستکار خدا راست می گن **بابا گناه داره چرا اینقد ر دروغاشانو ****چی فکر کردید بخدا مردم اگاه تر از انن بخدا کاغذ سفید را می خوانند ***دیگر این همه دروغ * ******** **** بس نیست ****مردم بدانی بخدا بروید از کارگران وکارمندان بپرسید ***دو کیسه برنج شد یک کیسه ان هم کدام برنج ***گر روز قیامت بلرزد زمین خدا عادل واست ومحمد امین

پاسـخ

گارانیکشنبه 17 آبان 1394 | 10:39

0
0

ضمن تقدیر و نشکر از مدیریت سایت زریوارخبر// اقای انتقام حتما جنابعالی از یه جایی کارت لنگه و میخاهید با این خود شیرینی ماهی را از اب بگیرید، برایت هزاربار متاسفم ..زریوار خبر فقط منعکس کننده خبرهاست ..و اقای انتقام این را بدان ، لذتی که در گذشت هست .. در انتقام نیست..خداوند شفایت بدهد انشا...

پاسـخ

چیاکویکشنبه 17 آبان 1394 | 12:54

0
1

خداوکیلی زریبار خبر من به این همه فشار عجیب وغریب سایت شما به شهرداری مشکوکم.
وجداناا جرات داری در مورد همه(منظورم همه است)بنویسی؟یا فقط پیله کردی به شورا وشهرداری یک عده خواننده بدبخت از همه جا بیخبر هم نشستن فرت وفرت برات دست می زنن تو هم فکر می کنی شدی خبرگزاری ایتارتاس!!!!!!!!

پاسخ مدیریت :
با سلام خدمت شما کاربر گرامی . لطفا در صورت داشتن مدرک مستند در خصوص (همه) به ایمیل سایت ارسال کنید تا منتشر کنیم. موفق باشید

1
0
خطاب به چیاکو سه شنبه 19 آبان 1394 | 23:16

تو ک از همه بدبخت تری از ی رسانه میترسی عقده ای

پاسـخ

قانعیکشنبه 17 آبان 1394 | 19:40

0
0

زریوار خبر تلاش می کند مردم بفهمند اما متاسفانه بعضی در گناه ـ حسرت ـ کینه توزی ــ حرام خواری و فساد غوطه ورند و در پی کشتن انسانهای پاک که می خواهد جلوی این همه فساد را بگیرد
می کنند من شخصا برایت دعا می کنم که از بیماری نفسی شفا پیدا کنید وبه شما توصیه می کنم
نزد روانکاو و یا روانپزشک مراجعه کنید وبیماریت را معالجه کنید اینچنین درست نیست هر چی که به سلیقه شما نباشد طرف را بکشید این به تربیت خانواده بر می گردد یکی عصای دستمی شود زیر بال و پر کسی میگیرد یکی هم تیری مشود قلب جامعه ای هدف می گیرد
یکی هم چوب کبریت میشود تبار خود را می سوزاند متاسفم واقعا متاسفم
مردم شهری که همه در ان می لنگندبه کسی که راست راه می رود می خندند

پاسـخ

احساندوشنبه 18 آبان 1394 | 08:09

0
0

بختیار سعیدی معاون اسبق خدمات شهری مگر چه گفت که اقای کریمی شهردار و شورا برش داشتنند گفت چرا یک سال اب الوده پارک شهروند که به وبا الوده بود به در خور مردم بیچاره میدهید تبعیدش کردنند ما مردم مریوان مدین شما هستیم اقای سعیدی

پاسـخ

امیندوشنبه 18 آبان 1394 | 12:51

0
0

این پروسه و فرایند هر روز در حال تکمیل است:
اول که هرکدام 38 سیخ کباب بود در تته
دوم شد 38 سیخ کباب در تته و هرکدام دو کیسه برنج یکدست پاکستان
کاش اون مصوبه یک میلیونی هم صداش در نمیامد حالا سومی رو هم داشتیم
ما منتظر سومی هستیم ...

پاسـخ

سعیدسه شنبه 19 آبان 1394 | 09:36

0
0

من اسم این روند شهرداری و شورا هادرو روند رستورانی میزارم اونم با مدیریت و هتلینگ مناسب و عالی !!
ابتدا یکی با برادرش میره و از اعتبارات شهرداری در بهترین هتل ها اقامت چند روزه میکنه ک مثلا اومده در همایش شرکت کنه !!بعدش چند نفر میرن تته و 38 سیخ کباب میخورن و میگن هر کی بقیه رو مهمون کنه این دوره اون میشه رییس ک ظاهرا همشون تلاش میکنن ک پول کباب رو پرداخت کنن و ریس بشن البته غیر از ریس شورای سابق چون ایشون عادت ب حمل مول نقد ندارند و عابر بانک داشته ک طبق اخرین اخبار کبابی تته دستگاه پز ( کارت خوان ) نداشته و کسی هم حاضر ب قرض دادن ب ایشون نشده . همین موضوع هم بین ایشان و بقیه شورا کدورتی بوجود اورد ک با انتصاب ایشان ب معاون ریس شورا همه چیز ختم ب خیر شد
و مرحله بعدی هم قضیه کیسه های برنج بوده ک میبایست کارگران محترم ی نگاهی ب تاریخ مصرف اونها بکنن بعد ببرن سر سفره . البته چون خود شوراهم برنج گرفتن تا حدودی موضوع عدم سلامت برنج ها منتفی میشه .
با توجه ب این که حواشی شهرداری تا حالا هتل ، کباب ،برنج بوده
پیش بینی میشه موضوعات بعدی ب شرح زیر باشد
1) نوشابه یا ایستک و ب طور کلی هر نوشیدنی حلال و غیر الکی (با نی یا لیوان )
2) ترشی هفته بیجار یا هر نوع ترشی دیگر
3) سالاد از انواع مختلف
4 ) زیتون پرورده
5) ......
ب این روند حاشیه ای میگن حواشی رستورانی

0
0
امید چهارشنبه 20 آبان 1394 | 13:57

خدا نکشتت نه نهههههه!!!
مردم از خنده

پاسـخ

غ .عجمعه 22 آبان 1394 | 00:14

1
0

ای انسانی که به خاطر دو عدل برنج می خواهی ادمیت را بکشی....اگر محتاجی من هم دوکیسه برات می فرستم....ای خون خوار.....

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی
 
   

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

ADS

ADS