سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
سه شنبه 14 مهر 1394 / 10:13|کد خبر : 1848|گروه : اجتماعی

شش رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد مریوان تصویب شد

دانشگاه آزاد واحد مریوان از تصویب شش رشته کارشناسی ارشد جهت تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه آزاد واحد مریوان از تصویب شش رشته کارشناسی ارشد جهت تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد مریوان اعلام کرد: به لطف خداوند و همت والای کلیه کارکنان واحد بویژه با تلاش و پیگیری های مستمر و دلسوزانه ی جناب آقای دکتر محمد قربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج و دبیر محترم هیات امنای دانشگاه آزاد  اسلامی استان کردستان ۶ رشته ی جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای این واحد دانشگاهی به تصویب نهایی شورای گسترش آموزش عالی رسیده است.

 

دانشگاه آزاد واحد مریوان رشته های تصویب شده نهایی کارشناسی ارشد را حسابداری، برق قدرت، معماری، برق الکترونیک، آموزش زبان انگلیسی و تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی اعلام کرد و از علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه ها خواست جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.azmoon.org مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

نظرات بینندگان :

مدرسسه شنبه 14 مهر 1394 | 15:31

3
9

نمیدونم واقعا تصویب رشته چه ربطی به کارمندان داره واقعا این رشته هارو آقای دکتر باقدم زحمت کشیدن ولی اسمی از ایشون برده نشده چرا نمیدونم

پاسـخ

دریاسه شنبه 14 مهر 1394 | 15:35

7
3

خداوکیلی دوره کارشناسی خوب تدریس میکردین که ارشد هم براشون گذاشتین داداش من یه سال اونجا تدریس میکرد میگفت به حدی دانشجوهاش بی سوادن که تمرین کتاب رو میدی نمیتونن حل کنن شماها از رو نمیرید که یه مشت بیسواد تحویل جامعه میدین وفردا اونا یا بار جامعه رو بیشتر میکنن یا فقط پولا و وقتشونو در خدمت یه مدرک دانشگاهی کاذب میدن شماها استاد برای کارشناسیش ندارین حالا ارشد رو هم گذاشتین ایندیگه اوج شرمساری وبی مسئولیتی وبی فکری وظلم در حق دانشجوهاست

10
1
سامان سه شنبه 14 مهر 1394 | 21:39

این که مدرس خوبی برای تدریس نداره درسته ولی این که دانشجوهاش بی سوادن و نمیتونن تمرین حل کنن توهینه......اگه هم اینطور باشه تقصیر مدرسینم هست....نه فقط دانشجو خواهر من

پاسـخ

استادسه شنبه 14 مهر 1394 | 16:46

2
7

بد نبود اگه یک تشکر هم از جناب دکتر باقدم می کردید،همه زحماتشو ایشان کشیدند

پاسـخ

هورامسه شنبه 14 مهر 1394 | 20:24

5
2

دانشگاه آزاد؟؟! اونم مریوان!!! ارشد؟؟؟؟؟!! برق؟زبان؟معماری؟؟ ای خدااااااااااااااا علنا دارن مملکت رو داغون میکنن!!! من دانشگاه سراسر (دانشگاه مادر) درس خوندم بخداقسم یک درس4 واحدی رو را همزمان 4 نفر دانشیار و استاد تمام تحصیل کرده آمریکا و بریتانیا تدریس میکردن تا حق مطلب ادا بشه، اما اینجا بدون کنکور طرف میره ارشد میخونه اونم در شرایطی که مدرس دانشگاهش سطح علمی اش در حد حداقل یعنی مربی است!!! فارغ التحصیلش چی از آب در بیاد الله اعلم!! متاسفانه و صد البته بدبختانه همین آدما فردا با پارتی و پول میرن سرکار و به ریش بقیه میخندن!!! چی بگم؟ آدم فقط اعصابش خرد میشه....

1
2
شهروند جمعه 17 مهر 1394 | 19:03

حالا اینایی که گفتید بماند هیچیشون منو بیشتر از این سخت نیست که میگن ما ارشد داریم اونم چه ارشدی، ارشدی که واسش یک کتاب نمیخونن 10 درصد اون دانشگاه شاید کتاب بخونن و... ولی 90 درصدشون از بیکاری وواسه کارای دیگه میرن اونجا .

پاسـخ

استادسه شنبه 14 مهر 1394 | 23:27

7
2

بعضی ها همیشه عادتشونه که از هر چی و هرکس دور و برشونه گلایه کنن.
من این موفقیت رو به همه همشهریهام تبریک میگم.

3
4
مریوان جمعه 30 بهمن 1394 | 14:45

متاسفم برات که این رو موفقیت می دونی
بی ارزش کردن مدرک و دادن مدرک به کسی که لیاقت اون مدرک رو نداره

0
0
ذغال اخته دوشنبه 22 آبان 1396 | 22:38

مگه دستگاه لیاقت سنج داری.دم دانشگاه فری مریوان گرم.میرم ارشدمیگیرم حقوقم افزایش پیدامیکنه.چی فکرکردی همه بی لیاقتن الاشما

پاسـخ

محمدسه شنبه 14 مهر 1394 | 23:28

5
3

از همه زحمتکشان شهرستان و علی الخصوص دانشگاه آزاد تشکر میکنم.

پاسـخ

همشهریچهارشنبه 15 مهر 1394 | 07:27

4
0

مبارکه ولی برق و معماری و حسابداری که به اندازه کافی استاد دکتر ندارن.
نربیت بدنی و زبان بهرحال گروههای خوبین.

پاسـخ

باقدمچهارشنبه 15 مهر 1394 | 12:56

3
7

من به جای مردم از خودم تشکر میکنم چون مردم اینهمه زحمات من را نادیده میگیرند وقدر نمیدانند باقدم دوستت دارم باقدم دوستت دارم

پاسـخ

ناصرچهارشنبه 15 مهر 1394 | 15:55

2
3

خاک بر در دانشگاه که دانشگاه آزاد مریوان داره ارشد می گیره.
اینا دیگه کین؟یکی تو دانشگاه تهران و صنعتی شریف ارشد می گیره یکی هم تو این خراب شده.هر دو هم فوق .
با کدوم استاد؟باکدوم سواد؟وه وه که شمایلت چه نیکوست !!!!گل بود به سبزه آراسته شد.
نوشته به حول و قوه الهی....

پاسـخ

منصفچهارشنبه 15 مهر 1394 | 18:50

5
0

لازم به ذکر هست که رشته های ارشد به تمامی واحدهای دانشگاه ازاد اختصاص داده شده که بعضیهاشون از واحد مربوان بسیار در سطح پایبن تری هستند به هرحال داشتن ارشد در مریوان امتیازاتی نیز دارد که خیلی ها بخاطر نداشتن شرایط لازم و مشکلات نمیتونند در شهرهای دیگر تحصیل کنند و الان در این شهر خودشون میتونند تحصیل کنند این که کلا درس خوندن ارزششو از دست داده جداست ولی کلا تحصیلات تکمیلی در مریوان امتیازات فراوانی نیز داره و امکانات واحد مریوان هم نسبتا خوبه و خیلی بهتر از دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردیه و غیر انتفاعیه که نه امکاناتی دارن و نه هیات علمی. این قبوله که بعضی مدرسها سطح بالایی ندارند اما واقعا بعضیهاشون دارای رزومه و سوابق درخشانی هستند. بهرحال دانشگاه ازاد خودگردانه و از پول دولت استفاده نمیکنه و منبع درامدش شهریه و منابع غیر شهریه هستش که توسط خود واحد تامین میشه. بهتره به جای بدبین بودن و تخریب این قضیه رو به فال نیک در جهت توسعه شهرستان در نظر گرفت.

پاسـخ

عثمان باقدمچهارشنبه 15 مهر 1394 | 22:52

2
3

با تشکر از همه عزیزان اینجانب انتقادهای همه عزیزان در خبرهای گذشته همین سایت در سایت شخصی خود پاسخ داده ام و همچنین انتقادات عزیزان را در خبرهایی که به نوعی به اینجانب مربوط باشد پاسخ خواهم داد لذا اشخاصی که به اسم اینجانب کامنت گذاشته اند کذب محض است وهمچنین عملکرد اینجانب در زمان ریاست دانشگاه ازاد مریوان را در سایت خود منتشر کرده ام و مسولیت خود و پاسخ به انتقادات را پاسخگو خواهم بود لذا از مدیریت محترم سایت انتظار دارم به اسم اینجانب کامنت منتشر ننمایند با تشکر

پاسـخ

دانشجوی بی بضاعتپنجشنبه 16 مهر 1394 | 01:14

3
2

واقعا که .!!!!هنوز هیچی نشده یارو برا خودش سایت باز کرده واونجا داره به مشکلات مردم ودانشجو ودانشگاه و.....جواب میده یکی نیست بگه جناب دکتر هنوز خیلی زوده هنوز خیلی مونده تا نماینده شدن وسایت باز کردن .البته حالا که سایت باز کردی فعلا برو تو نخ مشکلات مرغ ومرغداری تا بعد از انتخابات مردم مشکل مرغ دارند وتو کشور همسایه هم آنفولانزا اومده

2
4
تو دانشجو نیستی از رقیبانی پنجشنبه 16 مهر 1394 | 10:33

خیلی دلت پره عزیز به کوری چشم دشمنان چرا انقد از اومدن دکتر میترسید قطعا نماینده دهمه اتفاقا همه دانشجوا دوستش داریم و الان نبودشو احاس میکنیم آدم دلسوزیست برای شهرمان موفق باشند

0
2
من دوشنبه 14 دی 1394 | 16:55

ای ول . زدی تو خال

پاسـخ

دانشجوی بی بضاعتپنجشنبه 16 مهر 1394 | 14:06

4
0

یه قرون بده آش به همین خیال باش
عمرا اگه حتی تنها خودش وبدونه رقیب کاندید بشه به اون آرزوتون برسید به نظرم تا دیر نشده بره به عنوان عضو اتحادیه صنف ******* کاندید بشه شاید اونجا شانس بهتری داشته باشه

2
0
من دوشنبه 14 دی 1394 | 16:58

آی قوربون آدم چیز فهم . گل گفتی

پاسـخ

هورامشنبه 18 مهر 1394 | 01:10

3
1

در جواب شهروند من کی گفتم ارشد دارم و.... حرفم اینه که مریوان ظرفیت لیسانس هم نداره چه برسه به ارشد من فقط یکبار درسال 89 بجای یکی از دوستان مدرس رفتم دانشگاه آزاد مریوان اونجا که رفتم دیدم وضعیت دانشجو افتضاحه!! تازه اون موقع دانسجو با آزمون وارد دانشگاه میشد الان دانشجو بدون هیچ مطالعه و سختی میره سر کلاس لیسانس و ارشد بنظرتون پروفسور حسابی هم تدریس کنه دانشجو گیرایی داره؟؟؟ بیشتر مدرسین دانشگاه هم بصورت \"پرتابی \" دارن دکترا میگیرن و بورس میشن!!! آدم اگه یه خورده فکر کنه یا فقط یکبار بره سر کلاس دانشگاه تهران و به جو کلاس دقت کنه اونوقت میفهمه مدارک دانشگاه آزاد چقدر الکیه!!

پاسـخ

دشتیاریکشنبه 19 مهر 1394 | 22:08

1
1

این دانشگاه نیست.پیش دبستانی همین جوری میگن تصویب شد اخه به چه دردی میخوره ادم ارشد بگیره ولی هیچی بلد نباشه واقعا که ارشد و دکترا مسخره شده

پاسـخ

بفراویکشنبه 19 مهر 1394 | 22:59

0
0

درسته...دانشگاههای زیادی که سطحشون پایینه هم این کارو کردن اما اونا هم اشتباه کردن

پاسـخ

صباح -شهرستان بیجارپنجشنبه 14 آبان 1394 | 18:59

2
8

ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی کشور و خانواد هایی که به علت نا آگاهی اجازه می دهند فرزندشان در مقطع ارشد دانشگاه آزاد مریوان درس بخواندومدعی شود فوق لیسانس دارد بنده منکر واحدهای قوی دانشگاه آزد در سطح کشور نیستم اما تور وخدا به خاطر جلوگیری از وهن علم ودانش این ها راجمع کتید مریوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کارشناسی ارشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسـخ

مندوشنبه 14 دی 1394 | 16:57

2
2

چه تشکری اقای باقدمممممم ! اینا همش تبلیغات ه ه ه ه ه ه ! بله !!!!

پاسـخ

مندوشنبه 14 دی 1394 | 16:59

1
0

ئای خوا قوروان به شوووووووو

پاسـخ

رضاشنبه 26 دی 1394 | 22:47

1
5

من خودم کارشناسیمو از دانشگا مریوانم گرفتم .ارشد ملی قبول شدم خدا شاهده که بدبختی کشیدم وقتی میدیدم اصا چیزی بارم نیست و دارم ارشد میخونم .چون یه عده استاد که چه عرض کنم .باشه مدرس میگیم بهتره .دور هم جمع شدنو چیزی بارشون نیست .الان دیگه پایان نامه ممو دانرممینویسم .ولی خداوکیلی از دانشگا ازاد مریوان بیسواد تر ندیدم .حالا که دیگه ارشد هم اورده .نکنین .محض رضای خدا ..خدا رو خوش نمیاد

پاسـخ

تقیجمعه 16 بهمن 1394 | 16:41

4
1

آقا رضا اگز از مریوان کارشناسی گرفتی.چطور شد ارشد ملی قبول شدی.جالب است .چون هرچند هم خوانده باشی باید چیزی یاده گرفته باشی. برای رونق شهر خوب است چون کسب دنبال یادگیری باشد یاد میگیرد .

پاسـخ

تقیجمعه 16 بهمن 1394 | 16:53

2
2

آقا رضا اگز از مریوان کارشناسی گرفتی.چطور شد ارشد ملی قبول شدی.جالب است .چون هرچند هم خوانده باشی باید چیزی یاده گرفته باشی. برای رونق شهر خوب است چون کسب دنبال یادگیری باشد یاد میگیرد .

پاسـخ

کارمند از تهراندوشنبه 3 خرداد 1395 | 10:50

4
0

چرا مردم مریوان ما اینقد ضعف دارند من میگم مبارکه انشاالله دکترا هم تدریس بشه در همون دانشگاه آزاد مریوان درسته شاید در کوتاه مدت تبعاتی هم داشته باشه ولی به مرور زمان افراد باسوادی از همین مریوانی ها و کردستانی ها که امروز در تهران و شهرهای بزرگ بخاطر نبود امکانات درکردستان مهاجرت نموده اند برگردن و شهر و دانشگاه را به امید خدا رونق بخشند و اون موقع به باور کامل برسیم. بنده وقتی میبینم اگه خدای ناکرده بچه ام مریض شه و برا رگ گرفتنش باید بچه ام یک ساعت کامل گریه کند و متخصص و پرستار خبره اینکار رو ندارند موقعیت برام فراهم شده و مهاجرت خواهم نمود بطرف امکانات. درسته همه چیز دست خداست ولی نبود متخصص لازم در شهر و نبود امکانات متاسفانه یک سری رو فراری داده. به امید روزی که امکانات عادلانه تقسیم بشه و شهر مریوان به پیشرفت بی نقصی برسه

پاسـخ

بی طرفپنجشنبه 13 خرداد 1395 | 23:04

2
0

سلام یه جمله هس که میگه: ( مابرای مشکلات و... دیگران قاضی میشیم و قضاوت میکنیم و برای مشکلات و... خودمان میشیم وکیل و دفاع میکنیم ) جداازاین همه مشکل وووو...که استاید ظعیفن دانشجوا درس نمیخونن یه مشکل بزرگ اینجاس ک وقتی ما ازچیزی خبر نداریم و... حکم میدیم قضاوت میکنیم بدون اینکه فهمیده باشیم ک با چ مکافاتی حالا هرعملی یا همین کارشناسی ارشد که با چ زحمت و.... اورده شده ب امید روزی ک مردم ما بفهمند ک یه طرفه قضاوت نکن اونایی ک زحمت کشیدن واسه همین ک.ارشد اینارو میدونن و در تلاشند ک روز ب روز بهتر بشه این اوضاع دستشونم درد نکنه یه راه رو با چند قدم بری بهتر از یه یقدمه(پرش) یا بالارفتن از ی نرده بان رده ب نرده

0
0
من سه شنبه 6 مهر 1395 | 13:42

آووووورین

پاسـخ

پویاسه شنبه 1 تیر 1395 | 02:20

1
3

یا حضرت عکاشه! ارشد قدرت مریوان! من لیسانسمو اونجا گرفتم. از خودم بیسوادتر خودمم، تازه جزو درسخونای اونجا بودم. تورو به تمام مقدسات نکنین این کارو. *****به مملکته.

0
0
شقایق جلالی جمعه 2 مهر 1395 | 09:58

اینایی ک از دانشگا ازاد مریوان بدوبیرا میگن و ارزش شهرشونو پایین میارن خیلی براتون متاسفم...یه چیزی هس ک باید خودتونم بدونید نمیشه همه رو یه تخت باهم مقایسه کرد مطمان باشید استادای شهرمون همچینم بدنیستن....ادم ب خودش بستگی داره باسواد بار بیاد یا نه ....دانشجو های زیادیم داریم اونجا ک باسوادن همچنین استادای باسوادم کم نیستن...
اقا اومده گفته من کارشناسیمو مریوان گرفتم ارشد ملی قبول شدم...مگه میشه یه کمم اونجا یاد نگرفته باشه فقط براتون متاسفم ک ارزش شهرتونو پایین میارید.

0
0
صاءب جمعه 2 مهر 1395 | 10:02

اقاپوریا خیلی خیلی متاسفم برات اره شاید بنظر خودت جزدرسخونا بودی ولی این نظرخودته من ک مطمانم از اخر اول بودی

پاسـخ

احسانجمعه 1 بهمن 1395 | 10:21

0
0

سلواقعلا دانشگاه مریوان توان علمی وصلاحیت ارشدو نداره اخه استادی که نمره الکی میده به دانشجو دانشگاس واااااا خاک عالم ...............

پاسـخ

mitraجمعه 22 بهمن 1395 | 16:29

0
0

دانشگا ازاد مريوان رتبه نسبتا خوبى داره بين سيصدو پنجاه دانشگاهى که در ايران هست رتبه ى 123 فکر نمى کنم رتبه اى باشه که دوستان با اهميت کم و ديد کوتاه به اون نگاه کنن و به نظر من اين امتياز خوب نبايد ناديده گرفته بشه و ميتونه جهت بده به رشد بيشتر دانشگاه واميدوارم تلاش ها مضاعف بشه چه اساتيد چه دانشجويان...خوش بين باشيم

پاسـخ

صدیقیدوشنبه 23 اسفند 1395 | 10:09

3
1

من کارشناسی مو از آزاد واحد مریوان گرفتم با توجه به اینکه هم کار می کردم و هم درس می خوندم مجبور بودم با تمام توانم زحمت بکشم و از بار علمی که کسب کردم کاملا رازیم . نمره مفتی هم ما که ندیدیم . پس دوستان نابرده رنج گنج میسر نمیشود . از تمامی اساتید دانشگاه آزاد واحد مریوان هم کمال تشکر را دارم.

پاسـخ

صیاددوشنبه 21 فروردین 1396 | 23:45

0
2

باسلام‌.تشکرازتمام اساتیدرشته حسابداری بخصوص منصورمرادی

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی