سایت خبری تحلیلی

آرشیو اخبار / بایگانی پیوند سایتی RSS
آخرین خبرها،
شنبه 17 مرداد 1394 / 00:06|کد خبر : 1471|گروه : سیاسی

تیراندازی به پاسگاه زریوار مریوان تلفاتی دربرنداشت + جزئیات

پنج شنبه شب افرادی با شلیک چند گلوله به پاسگاه زریوار مریوان تیراندازی کردند.

پنج شنبه شب افرادی با شلیک چند گلوله به پاسگاه زریوار مریوان تیراندازی کردند.

به گزارش خبرنگار زریوار خبر، پنج شنبه شب حوالی ساعت 24 افرادی با تیزاندازی ایذائی به پاسگاه زریوار نیروی انتظامی در سه راهی نی شهر مریوان خساراتی جزئی را به این پاسگاه وارد کردند اما تلفات جانی در پی نداشت.


در این تیراندازی جز خسارتی از جمله شکستن شیشه پنجره پاسگاه هیچ کدام از پرسنل و سربازان نیروی انتظامی این پاسگاه کشته نشدند.


بنگاه خبرپراکنی وابسته به دولت انگلیس اعلام کرد: پژاک، مسئولیت این تیراندازی را برعهده گرفته است.


از روز گذشته شبکه های ماهواره ای از جمله بی بی سی فارسی مدعی شدند: پنج شنبه شب، افراد مسلح منتسب به گروهک تروریستی پژاک به یک پاسگاه در مریوان، در استان کردستان ایران، تیراندازی کرده‌اند و ۲۰ نفر از نیروهای ایرانی کشته شده‌اند این خبرها در حالی مطرح می شود که پاسگاه مذکور 20 نفر نیرو هم ندارد و در این مورد مسئولین ارشد و امنیتی استان کردستان این ادعا را رد کرده اند.


علیرضا آشناگر، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان به ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران، گفته است تیزاندازی پنجشنبه شب "چند شلیک کور" بوده و تلفات جانی به دنبال نداشته است.


آشناگر گفته است در این حمله "خسارت بسیار جزیی در ابعاد مالی به پاسگاه وارد شده است که قابل توجه نیست."

 

انتهای پیام/

ZariwarKhabar Telegram Channel

برچسب ها

پاسگاه زریوار پژاک تیراندازی

بازدید ها : 4937

نظرات بینندگان :

شهروندشنبه 17 مرداد 1394 | 08:12

0
0

خداوند شر این گروهک تروریستی را از سر مردم کردستان کم کند...

0
0
آریا شنبه 17 مرداد 1394 | 09:52

آمین

0
0
ه یکشنبه 15 فروردین 1395 | 18:15

آمین

پاسـخ

شهروند مريوانيُ الأصلِ نگرانشنبه 17 مرداد 1394 | 12:10

0
0

چند شلیک کوووووووررر ?!?!?!?!? جناب عليرضا آشناگر، يك ساعت (شايدم چند دقيقه اي بيشتر) درگيري و ايجاد رعب و وحشت در شهر و همچنين زخمي شدن 5 سرباز + زخمي شدن يك شهروند (كه براي استراحت در آن اطراف رفته) را واقعا چند شليك كور مي‌ناميد؟؟؟ آيا واقعاً بايد كشته و يا به قول خودتان \"تلفات جاني\" داشت تا به عنوان يك درگيري بحساب بياد؟! البته دور از انتظار نيست كه مقامات بالاتر بدور از هرگونه خطر و تهديدي (از يك سرباز بيچاره) به عنوان \"\"هيچ\"\" ياد كنند و زخمي شدنشان را ... .

پاسـخ

حامی تدبیر وعقلانیتشنبه 17 مرداد 1394 | 12:43

0
0

فعالان سیاسی بیایند ومحکوم کنند این کار اراذل واوباش را که به نام حزب و دفاع از دین ومردم کرد این جنایات را مرتکب میشن .مردم امننیت وارامش واسایش ورفاه وزندگی میخوان .هر فرد ی که با در خانه با پدر ومادرش قهر کرده ویا احتمالا شکست اقتصادی ویا احساسی ویا....رفته جز گروهکی شده وافتاده به جان این ملت .شما یک گروه اشرار وگول خورده والت دست متعصبان وخشونت طلبان و خارجیانی هستید که اهداف شوم خود را دنبال میکنند

پاسـخ

ششنبه 17 مرداد 1394 | 12:49

0
0

این اتفاق باعث ناراحتی کلیه شهروندان مریوان گشته و تقریبا همه این اقدام را در محافل خصوصی محکوم کرده اند امیدورام گفتگو و دیالوگ جای فشنگ را بگیرد اردوغان در طول تمام مدت حاکمیت خود تنها یک جمله صحیح گفتند و انهم این بود که گلوله از هر سمتی که شلیک شود تنها چشم مادر را گریان می کند قطعا در قرن حاضر مردم کردستان دیگر راضی به این اقدامات کور نیستند

پاسـخ

شهروند مریوانیدوشنبه 19 مرداد 1394 | 22:04

0
0

جایی که منطق،تعقل و درایت تعطیل میشود،خشونت ،ددمنشی و توحش جایگزین می شود . در جهان امروز جنگ، خشونت و هر نوع ایجاد نا امنی به شدت محکوم است.بیش از سه دهه است ... با این سیاق فکری هر از جند گاهی با این حرکات مردود و کهنه بزرگترین مانع توسعه و سرمایه گزاری در این شهر توریستی می گردند. آیا این دلسوزی برای مردم کرد است ! بخدا اندک جایگاهی در دل این مردم ندارید بس است دیگه بخود بیایید خود و اربابان سر سپرده تان تجدید نظر کنید این پلاس کهنه و ژولیده اندیشه تان را دور اندازید.

پاسـخ

کورد کردستاندوشنبه 9 شهریور 1394 | 14:40

1
0

باسلام.این افراد مزدور فقط به اسم کورد هستند و مایه ی شرمندگی کورد میباشند.اینها جوانان بی بصیرتی هستند که فکر میکنند با این کارها از کورد دفاع میکنند.اینها متوجه نیستند.که چه چهره بدی از کورد معرفی میکنند.ما کورد ایران هستیم و ایرانی میمانیم.اینها هر از چندگاهی با به شهادت رساندن جوانان پاسدار این مرز و بوم باعث شرمندگی قوم کورد میشوند.از خدا میخواهم یا هدایتشان کند یا نابود.

پاسـخ

هیکشنبه 15 فروردین 1395 | 18:14

0
0

برای سلامتی بچه های نیروی مسلح ودست در کاران صلوات

پاسـخ

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت زریوارخبر در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
* به دلیل تراکم نظرات ممکن است نظر شما با تاخیر تایید شود.

نام *
 

کد امنیتی